

Himela κανεις λαθος.
Το γεγονος οτι τους πληρωνουμε για να μπαινουμε μεσα δεν σημαινει οτι αυτο το κανει σωστο,απλα δεν θελουμε να φαμε προστιμο.Ουσιαστικα ειναι πιο πολυ εκβιασμος παρα νομιμοτητα.
Αυτό γίνεται στα πάντα και σε όλα τα μέρη του κόσμου. Αν πετάξεις τα σκουπίδια σου εκτός του κάδου σου στο εξωτερικό σού στέλνουν πρόστιμο. Αν μιλάς στο κινητό ενώ οδηγείς παίρνεις πρόστιμο. Αν υπερβαίνεις την προβλεπόμενη ταχύτητα παίρνεις πρόστιμο. Κλπ κλπ. Αν ζούσαμε σε έναν αγγελικά πλασμένο κόσμο στον οποίο όλοι ακολουθούσαν τους νόμους χωρίς τον μπαμπούλα του προστίμου ή της ποινής, δε θα υπήρχαν και πρόστιμα ή ποινές. Τι εκβιασμός λες; Το μετρό κοστίζει Χ ποσό. Θες να το πάρεις; Θα πληρώσεις. Αν όχι, δεν το παίρνεις. Δεν καταλαβαίνω πού είναι το δύσκολο.

Θα μου πεις πως ειναι εκβιασμος αφου με δικη σου πρωτοβουλια παιρνεις τα μεσα.Εαν εγω δεν εχω αμαξι πως αλλιως θα παω στη σχολη/δουλεια μου;Δεν πρεπει το κρατος να μου παρεχει υπηρεσιες μεταφορας;Παρολλο που δεν συμφωνω ομως πρεπει να τους πληρωσω για κατι που πρεπει να μου παρεχουν δωρεαν εντελως.Αντε και πως ειμαι λαθος,αυτοι ειναι σωστοι απεναντι μου ;![]()
Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί οι μεταφορές πρέπει να είναι δωρεάν. Για την ακρίβεια βρήκα αυτό το άρθρο, από το 2012 βέβαια αλλά το νόημα βγαίνει.
Παρατηρούμε ότι η Αθήνα έχει ένα από τα φθηνότερα εισιτήρια σε όλη την Ευρώπη. Εξαίρεση αποτελούν πόλεις τις ανατολικής Ευρώπης (Βουκουρέστι, Πράγα), αλλά και η Ρώμη και η Κωνσταντινούπολη.
Για ποιο λόγο θες το κράτος να σού παρέχει δωρεάν μεταφορές; Αυτό δε συμβαίνει πουθενά...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Αυτό γίνεται στα πάντα και σε όλα τα μέρη του κόσμου. Αν πετάξεις τα σκουπίδια σου εκτός του κάδου σου στο εξωτερικό σού στέλνουν πρόστιμο. Αν μιλάς στο κινητό ενώ οδηγείς παίρνεις πρόστιμο. Αν υπερβαίνεις την προβλεπόμενη ταχύτητα παίρνεις πρόστιμο. Κλπ κλπ. Αν ζούσαμε σε έναν αγγελικά πλασμένο κόσμο στον οποίο όλοι ακολουθούσαν τους νόμους χωρίς τον μπαμπούλα του προστίμου ή της ποινής, δε θα υπήρχαν και πρόστιμα ή ποινές. Τι εκβιασμός λες; Το μετρό κοστίζει Χ ποσό. Θες να το πάρεις; Θα πληρώσεις. Αν όχι, δεν το παίρνεις. Δεν καταλαβαίνω πού είναι το δύσκολο.
Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί οι μεταφορές πρέπει να είναι δωρεάν. Για την ακρίβεια βρήκα αυτό το άρθρο, από το 2012 βέβαια αλλά το νόημα βγαίνει.
Για ποιο λόγο θες το κράτος να σού παρέχει δωρεάν μεταφορές; Αυτό δε συμβαίνει πουθενά...![]()
Παρατηρω οτι ειπες ξανα μονο αυτα που ηθελες να πεις,το γεγονος οτι we don't get what we pay for δεν το σχολιασες καθολου...Αναρωτιεμαι εγω γιατι θα πρεπει λοιπον να σου απανατησω στις δικες σου σκεψεις;
Θα ηθελα πολυ να μου πεις τι πιστευεις για την δικη τους σταση,γιατι δεν ειμαι πολιτης οταν χρησιμοποιω τα μεσα ειμαι το αφεντικο καθως εγω πληρωνω...αρα οτι λεω πρεπει να ειναι νομος...αλλα δεν το βλεπω να γινεται ετσι,Εδω ο chemwizard τους αφησε ολοκληρο 20αρικο και αντι να τσακιστουν να του το βρουν δεν ασχοληθηκαν.
Εαν ηταν δημοσιο δεν θα πληρωναμε...επειδη ομως πληρωνουμε θελουμε ---> καθαρα μεσα,φυλαξη ολες τις ωρες,απομακρυνση των ενοχλητικων ζητιανων,σωστη εξυπηρετηση και υποστηριξη πελατων,απομακρυνση οσων δεν πληρωνουν,καλη συντηρηση και καθαρισμο των χωρων των οχηματων.
Οταν αυτα τα καταφερουν οπως στο εξωτερικο ισως και να σκεφτω οτι πραγματι τα λεφτα που τους δινω τους βοηθανε το κρατος (

Ως τωρα πληρωνουμε φορους για τα παντα και δεν βλεπω τιποτα να γινεται ομως...
Οσο για τον μπαμπουλα του προστιμου...η εξουσια πηγαζει απο την δυναμη,η δυναμη πηγαζει απο τους πορους και τα μεσα επιβολης αυτης εφοσον δεν μπορουν να πιασουν οσους παρανομουν,δεν φταινε αυτοι που παρανομουν αλλα εκεινοι που δεν τους αποτρεπουν...πρεπει να πονταρεις στην προληψη αλλα να εισαι ετοιμος και για την θεραπεια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Το μόνο που θα πρότεινα είναι να απευθυνθεί ο Γιάννης στο συνήγορο του πολίτη. Ίσως τότε ξεκουνηθούν στο μετρό και τού λύσουν το πρόβλημά του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Μα βρε καλέ μου Νίκο, το οτι πληρώνεις αυτό το ποσό που ορίζουν αυτοί δε σημαίνει οτι θα τσακίζονται να κάνουν αυτά που απαιτείς εσύ. Δεν έχεις καν δικαίωμα να απαιτείς για την ακρίβεια. Αν δε σού αρέσουν οι υπηρεσίες τους μην τις χρησιμοποιείς. Δυστυχώς είναι μονοπώλιο, δεν μπορούμε να έχουνμε 5-6 μετρό στην Αθήνα ώστε να υπάρχει ανταγωνισμός. Αυτό συμβαίνει σε όλη την Ελλάδα όμως. Για τη Λέσβο που γνωρίζω για το ΚΤΕΛ ας πούμε αυτοί αποφασίζουν τις ώρες, τις διαδρομές, τις τιμές και ο πολίτης δεν έχει λόγο. Τις Κυριακές δεν έχει καν λεωφορείο, και μιλάμε για μεγάλες αποστάσεις. Τα λεωφορεία είναι θεοβρώμικα, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες γεμάτα και οι οδηγοί στην κοσμάρα τους. Αυτά συμβαίνουν όμως στη χώρα μας, τώρα θα τα μάθουμε; Πότε ήταν καλές οι συγκοινωνίες; Ποτέ. Όπου φτωχός κι η μοίρα του. Αλλιώς να είναι καλά τα ποδαράκια μας.
Το μόνο που θα πρότεινα είναι να απευθυνθεί ο Γιάννης στο συνήγορο του πολίτη. Ίσως τότε ξεκουνηθούν στο μετρό και τού λύσουν το πρόβλημά του.
Εγω δεν διαφωνω στο οτι τα πραγματα ειναι ετσι και οχι διαφορετικα.Εαν ημουν πιο τρελος ισως να μην τα χρησιμοποιουσα.Προφανως και δεν με παιρνει ομως κατι τετοιο γιατι δεν εχω αμαξι.Υπο αυτη την εννοια το ειπα "εκβιασμος" διοτι πληρωνουμε αλλα δεν εχουμε λογο ουτε μας προσφερουν αυτα που θα επρεπε.
Απλα το λεω γιατι ειμαστε σε φαση οτι εκλεισαν οι μπαρες και επρεπε να γινει και αυτο επιτελους με ολους τους δηθεν "εξυπνους" .Ποσες φορες μπηκαν χωρις εισητηριο και τελικα απλα επρεπε μια ημερα να πληρωσουν 1.40€ .Δεν εγινε και κατι τραγικο.Εγω προσωπικα πληρωνω κανονικα.Ξερω αρκετους αλλους που δεν πληρωνουν χρονια...μια φορα να τους πιασουν θα πληρωσουν ενα 50€ αλλα βαλε κατω ποσα λεφτα εχουν "γλυτωσει" συνολικα.
Ειμαι σιγουρος οτι ολοι εχουμε ηθικη,αλλοι περισσοτερο αλλοι λιγοτερο,αλλα ειμαι επισης σιγουρος οτι κανενας δεν θελει να ειναι η να νιωθει μαλακας.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mhtrogoal
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος


Παντως το μετρο της Αθηνας σε σχεση με αλλα ευρωπαικων πρωτευουσων ειναι αρκετα ανωτερο, βλεπε Βουδαπεστη, Πραγα πχ
Αυτό είναι άραγε το μέτρο σύγκρισης ενός πολιτισμού ή των υπηρεσιών που παρέχει ένα κράτος σε σύγκριση με έναν άλλο πολιτισμό ή κράτος;
Τι σχέση έχει αν έχουμε το πιο σύγχρονο μετρό όταν ο όλος τρόπος λειτουργίας του κράτους το καταδικάζει σαν υπηρεσία και θυμούνται μόνο μια εξέλιξη όταν είναι να μαζέψουν λεφτά;
Τα ακίνητα πχ. των Ολυμπιακών Αγώνων δεν τα έχουν όλες οι άλλες χώρες κι όμως τα αφήσαμε και σαπίζουν. Ναι αλλά είναι υπερσύγχρονα, και;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Meow
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TheStranger
Νεοφερμένο μέλος


Σε ώρες αιχμής μάλιστα ο συνωστισμός σε συνδυασμό με την οχλαγωγία και τον θόρυβο από τα μηχανήματα κάνουν το ταξιδάκι μου στα ΜΜΜ σουρεαλιστικό πίνακα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Εγώ γίνομαι έξαλλος όταν πρέπει να "χτυπήσω" το εισιτήριο τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο από τα μέσα…Ειδικά από την στιγμή που έχω πληρώσει π.χ. για 3 μήνες
Σε ώρες αιχμής μάλιστα ο συνωστισμός σε συνδυασμό με την οχλαγωγία και τον θόρυβο από τα μηχανήματα κάνουν το ταξιδάκι μου στα ΜΜΜ σουρεαλιστικό πίνακα...
Μπορει επιτελους να μου εξηγησει καποιος για ποιο λογο να χτυπαμε στην εισοδο ΚΑΙ στην εξοδο;
Τι γινετε εαν δεν το κανουμε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Για να φανεί η διαδρομή που έκανες και για να εξασφαλιστεί ότι έχεις την δυνατότητα να βγεις από το μετρό (π.χ. ότι δεν ήσουν κάποιος που πήδηξε τις μπάρες και τώρα ψάχνει τρόπο να βγειΜπορει επιτελους να μου εξηγησει καποιος για ποιο λογο να χτυπαμε στην εισοδο ΚΑΙ στην εξοδο;
Τι γινετε εαν δεν το κανουμε;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TheStranger
Νεοφερμένο μέλος


Φαντάζομαι θα πιστεύουν ότι υπάρχουν επιτήδειοι που θέλουν να μπουν και να μην ξαναβγούν ποτέ από το μετρόΜπορει επιτελους να μου εξηγησει καποιος για ποιο λογο να χτυπαμε στην εισοδο ΚΑΙ στην εξοδο;
Τι γινετε εαν δεν το κανουμε;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Γιατί στην υπόλοιπη Ελλάδα οι άνεργοι πληρώνουν κανονικά το εισητήριό τους και oi ουγκοινωνίες τους είναι υποδεέστερες.Που βρίσκεται η διαφωνία σου επ αυτού; Προς τι ο γέλως;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος


Στην γερμανια οι Έλληνες είναι σαν τους Γερμανούς Παναγίες!Εδω δεν ξέρουν τι κάνουν!
Στην Ελβετια οταν το Λεωφορειο αργει 10 λεπτα οι Ελβετοι κοιτανε με στραβο ματι τον οδηγο ο οποιος ζηταει συγγνωμη . Στην Ελλαδα και ειδικοτερα στον Οασθ παρακαλας η καθυστερηση να ειναι 10 λεπτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Για να φανεί η διαδρομή που έκανες και για να εξασφαλιστεί ότι έχεις την δυνατότητα να βγεις από το μετρό (π.χ. ότι δεν ήσουν κάποιος που πήδηξε τις μπάρες και τώρα ψάχνει τρόπο να βγει). Το ίδιο γίνεται και στο μετρό του Λονδίνου και φαντάζομαι στα περισσότερα μετρό του κόσμου.
Φαντάζομαι θα πιστεύουν ότι υπάρχουν επιτήδειοι που θέλουν να μπουν και να μην ξαναβγούν ποτέ από το μετρό![]()
Λιγο τραγικο...οποτε εαν δεν το χτυπαω κατα την εξοδο τι;Υπαρχει περιπτωση να μπλεξω ;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


Καλά να πάθουν. Τόσο καιρό το λένε ότι θα κλείσουν, ας προνοούσαν.
Βαζω το κεφαλι μου στις ραγες του μετρο οτι αν εκλειναν τις μπαρες του μετρο οι Σαμαροβενιζελοι, θα ησουν στις επαλξεις του αγωνα και σε λαϊκες επιτροπες συντονισμου δρασεων και αλλες τετοιες ανοησιες. Αλλα τωρα που τα κλεινετε εσεις, καλα να παθουν...
Στην γερμανια οι Έλληνες είναι σαν τους Γερμανούς Παναγίες!Εδω δεν ξέρουν τι κάνουν!
Μυθος. Απλα οπου εφαρμοζονται κανονες, δε σε παιρνει να κανεις μαλακια. Οπου τους παιρνει να κανουν τη λαδια τους, μια χαρα την κανουν.
Για να φανεί η διαδρομή που έκανες και για να εξασφαλιστεί ότι έχεις την δυνατότητα να βγεις από το μετρό (π.χ. ότι δεν ήσουν κάποιος που πήδηξε τις μπάρες και τώρα ψάχνει τρόπο να βγει). Το ίδιο γίνεται και στο μετρό του Λονδίνου και φαντάζομαι στα περισσότερα μετρό του κόσμου.
Αυτη τη στιγμη, που δεν εχουν κλεισει οι μπαρες, η επισημη δικαιολογια για την οδηγια του ΟΑΣΑ ειναι "για να συνηθιζει ο κοσμος για οταν κλεισουν οι μπαρες". Το εχω ακουσει απο υπαλληλο. Προς το παρον, δεν υπαρχει κανενας λογος να χτυπησεις το εισιτηριο κατα την εξοδο σου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Ουσιαστικά αυτό γίνεται για να υπολογιστεί η διαδρομή. Ας πούμε αν εσύ κάνεις μία διαδρομή που υπερβαίνει τα 90 λεπτά (δεν ξέρω ποιο είναι το όριο χρήσης του ενός εισιτηρίου στην Αθήνα, οπότε βάλε αυτό instead), θα χρεωθείς δύο εισιτήρια. Αν η διαδρομή σου είναι 20 λεπτά χρεώνεται ως μία, αλλά αν επιβιβαστείς κατευθείαν για μία άλλη διαδρομή και αυτή δεν υπερβεί τα 90 λεπτά, πάλι θα την χρεωθείς ως μία. Αν δεν "ακυρώσεις" όταν αποβιβαστείς, το σύστημα θα θεωρήσει ότι είσαι ακόμη στην διαδρομή και θα υπολογίζει τα εισιτήρια ανά 90λεπτο. Πρακτικά εσένα σε βολεύουν οι πολλές διαδρομές (meaning: να περνάς από το μηχάνημα πριν και μετά), γιατί νομίζω ότι πλέον θα υπάρχει και προσαρμογή της τιμής, ανάλογα με τις διαδρομές (π.χ. στι 10 διαδρομές η 1 δώρο). Κάτι τέτοιο είχα δει.Λιγο τραγικο...οποτε εαν δεν το χτυπαω κατα την εξοδο τι;Υπαρχει περιπτωση να μπλεξω ;![]()
Παρόμοιο σύστημα ισχύει και με την Ouster Card των μεταφορών του Λονδίνου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος



Αυτό το μήνυμα βγάζει όταν πατάτε online κράτηση εισητηριου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Ουσιαστικά αυτό γίνεται για να υπολογιστεί η διαδρομή. Ας πούμε αν εσύ κάνεις μία διαδρομή που υπερβαίνει τα 90 λεπτά (δεν ξέρω ποιο είναι το όριο χρήσης του ενός εισιτηρίου στην Αθήνα, οπότε βάλε αυτό instead), θα χρεωθείς δύο εισιτήρια. Αν η διαδρομή σου είναι 20 λεπτά χρεώνεται ως μία, αλλά αν επιβιβαστείς κατευθείαν για μία άλλη διαδρομή και αυτή δεν υπερβεί τα 90 λεπτά, πάλι θα την χρεωθείς ως μία. Αν δεν "ακυρώσεις" όταν αποβιβαστείς, το σύστημα θα θεωρήσει ότι είσαι ακόμη στην διαδρομή και θα υπολογίζει τα εισιτήρια ανά 90λεπτο. Πρακτικά εσένα σε βολεύουν οι πολλές διαδρομές (meaning: να περνάς από το μηχάνημα πριν και μετά), γιατί νομίζω ότι πλέον θα υπάρχει και προσαρμογή της τιμής, ανάλογα με τις διαδρομές (π.χ. στι 10 διαδρομές η 1 δώρο). Κάτι τέτοιο είχα δει.
Παρόμοιο σύστημα ισχύει και με την Ouster Card των μεταφορών του Λονδίνου.
Πως θα σε χρωσει παραπανω οταν εχεις ενιαιο των 90 λεπτων;Απλα θα ληξει και εαν γινει ελεγχος δεν εχεις εισητηριο οποτε τρως προστιμο.Μονο εαν ληξει την ωρα που εχεις τελειωσει την διαδρομη δεν σου κανουν κατι

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.