Χρυσή Αυγή, η πορεία της ως πολιτικό κόμμα

Συμφωνείτε με τον χαρακτηρισμό της Χρυσής Αυγής ως εγκληματική οργάνωση;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 139)
  • Ναι

    Ψήφοι: 110 79.1%
  • Όχι

    Ψήφοι: 25 18.0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 4 2.9%

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,865 μηνύματα.
When it comes to sheer numbers, the United States has the most doctoral graduates by far (71,000 in 2017), though it is ranked fourth in per capita terms.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,799 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,865 μηνύματα.
Αφαίρεσε 72 εκατομμύρια απο τον πληθυσμό των 400 εκατομμυρίων και θα βρείς τον πληθυσμό των ΗΠΑ.
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Όχι, περιμένουμε να μην την ξαναδούμε. Το τρομακτικότερο «λάθος» όλων είναι το μίσος προς τους ανθρώπους το οποίο, για εμένα, δεν παραγράφεται. Δεν είναι όλα τα «λάθη» ίδια σε αυτήν τη ζωή.

Το μίσος υπάρχει παντού το έχεις και εσύ, μισείς ανθρώπους επειδή ψηφίζουν κόμματα που δεν τα θέλεις.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,865 μηνύματα.
Η βία και δη η σωματική βία είναι το βασικότερο πρόβλημα, ειδικότερα όταν απορρέει απο κομματικούς (οργανωμένη δηλαδή) μηχανισμούς. Όχι οτι η μισαλλοδοξία δεν ειναι πρόβλημα δηλαδή...
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Η βία και δη η σωματική βία είναι το βασικότερο πρόβλημα, ειδικότερα όταν απορρέει απο κομματικούς (οργανωμένη δηλαδή) μηχανισμούς. Όχι οτι η μισαλλοδοξία δεν ειναι πρόβλημα δηλαδή...

Μόνο η Χρυσή Αυγή, ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ, οι αναρχικοί στα Εξάρχεια, ο Ρουβίκωνας?
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,865 μηνύματα.
Κι αυτοι βέβαια. Για μένα είναι το ίδιο πράγμα. Ουτε χειρότερο, ουτε καλυτερο. Τα ίδια χάλια μ' άλλα λογια.

Εντιτ
Ο Ανταρσυα και η Χρυσή Αυγή είναι πολιτικά κόμματα though.
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Εσύ μπορεί ο Μπακογιάννης όμως γουστάρει τον Κωνσταντίνου του ΑΝΤΑΡΣΥΑ που τους εκπροσωπεί, δεν σηκώνεται να φύγει όπως κάνει με τον Κασιδιάρη.
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μπορείς να μην ασπάζεσαι όποιες απόψεις θες. Η προσωπική υπευθυνότητα, επίσης, δεν είναι το μόνο θεμέλιο του δυτικού πολιτισμού. Πάει παρέα με τη συλλογική ευθύνη - π.χ. την ευθύνη όλων μας απέναντι στη φτώχεια κ.λπ.. Αν εσύ επιλέγεις να βλέπεις μόνο τη μία μεριά, μην υιοθετείς τουλάχιστον τον ρόλο του «αφυπνιστή».

Για τα άλλα, τώρα, προφανώς και η ενσωμάτωση είναι μία αργή διαδικασία και, εν γένει, σε καμία κοινωνία δεν είχαμε ροές μη γηγενών πληθυσμών που να γίνονται αυτόματα αποδεκτές. Οι ντόπιοι πληθυσμοί επιδεικνύουν παραδοσιακά αντανακλαστικά υπέρ της συντήρησης της προηγούμενης κατάστασης εν συνόλω. Όσο, λοιπόν, αυτές οι ροές αποτελούνται από ανθρώπους φτωχούς και εξαθλιωμένους και εμποδίζονται να ενταχθούν στην κοινωνία και την τοπική οικονομία με ίσους όρους, θα οδηγούνται στην παραβατικότητα και στην ως άνω περιγραφόμενη άμβλυνση των συλλογικών διεκδικήσεων.

Αν θεωρείς τις υποθέσεις αυτές λάθος, στήριξε τον ισχυρισμό σου. Το να πετάς δύο χαρακτηρισμούς έτσι, δε λέει κάτι.

Για το κράτος της Ελλάδας και τα παρόμοια, προφανώς και δεν προσπαθούμε αρκετά να εντάξουμε τους πρόσφυγες όταν κρατούμε στα ίδια κέντρα «φιλοξενίας» και τα άτομα που εκκρεμεί η έγκριση/απόρριψη της αίτησής τους και αυτά που έχει ήδη εγκριθεί, απλά και μόνο γιατί αδιαφορούμε ως πολιτεία.
Πολύ περιληπτικά θα σου πω πως σε κάθε χώρα και σε κάθε χρονική περίοδο υπήρχαν ομάδες μεταναστών που προσαρμόστηκαν πολύ καλά και ανώδυνα και ομάδες που δεν προσαρμόστηκαν ποτέ. Αυτό ισχύει και σε μικρές χώρες σαν την Ελλάδα και σε μεγάλες όπως οι ΗΠΑ. Ομάδες χωρίς καθόλου προνόμια όπως οι Αρμένιοι προσαρμόστηκαν πολύ εύκολα, ενώ ομάδες όπως οι γύφτοι δεν θα προσαρμοστούν ποτέ κι ας χρυσοπληρώνονται και χρυσοπαρέχονται.

Αυτό συμβαίνει γιατί αναλόγως τη χώρα και αναλόγως τον πληθυσμό υπάρχει μια πολιτισμική και γενετική συμβατότητα που ορίζει σχεδόν αποκλειστικά το πότε μια ομάδα θα μπορέσει να αφομοιωθεί και πότε όχι. Αυτό που λες εσύ, πως η μαμά χώρα και η μαμά κράτος έχουν ελαττώματα και πως είναι ευθύνη της να αφομοιώνουν τον κάθε καημένο είναι όχι μόνο ιστορικά αβάσιμο, αλλά κάθετο επίσης στη διαφοροποίηση των λαών και των κουλτουρών γενικά, σε μία δλδ απ' τις πιο σημαντικές ανθρώπινες αλήθειες. Με άλλα λόγια, είναι κομμουνιστικό, είναι προβολή της ιδεολογίας στην ιστορία και στην εκάστοτε κοινωνιολογία της κάθε χώρας.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης, γιατί θεωρείς «καταστροφή» της κοινωνίας μας την εισαγωγή πληθυσμών, ηθών και εθίμων από την Ανατολή. Να σου θυμίσω ότι η major θρησκευτική τάση στην Ελλάδα είναι μία ανατολική μονοθεϊστική θρησκεία, κόντρα σε κάθε προηγούμενο παρελθόν της προχριστιανικής Ελλάδας. Επίσης, να σου θυμίσω ότι ακόμα και το αλφάβητό μάς ήρθε εξ ανατολάς (ίσως να μη μας ενοχλεί γιατί τότε δεν ήταν μουσουλμάνοι, δεν ξέρω τι να σκεφτώ). Να μη μιλήσω για τις μουσικές μας παραδόσεις που ουδεμία σχέση έχουν με τις «αμιγώς ελληνικές» μουσικές παραδόσεις. Η ανατολική επιρροή βρίσκεται σε κάθε μας κίνηση και σκέψη - να θυμίσω τι έχουμε απέναντι από το σταθμό στο Μοναστηράκι; Πάντα είχαμε επιρροές από την ανατολή, δεδομένης της γεωγραφικής μας θέσης. Οπότε, γιατί είμαστε τόσο αφιλόξενοι απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους;
wait wait wait

Ο χριστιανισμός είναι μίξη ιουδαϊσμού και πολλών άλλων στοιχείων, ενώ οι πρόσφυγες που έρχονται τώρα δεν είναι Εβραίοι, προφανώς. Για την ακρίβεια, είναι πολύ μεγάλο ζήτημα το αν ο χριστιανισμός είναι κατά βάσιν ινδοευρωπαικός όπως έλεγε π.χ. ο Τάκιτος ή ιουδαϊκός όπως πιστεύουμε σήμερα. Σε κάθε περίπτωση δε μπορείς να τον μηδενίσεις έτσι και να πεις πως δε γίνεται να είσαι χριστιανός και να είσαι κατά της μετανάστευσης. Το αντίθετο ισχύει.

Πέρα απ' αυτό, φαντάζομαι αναφέρεσαι στους θαυμαστούς αρχαίους Φοίνικες που επηρέασαν σε ένα βαθμό τους Αρχαίους 'Ελληνες. Καταρχάς να πω πως αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουνε καμία σχέση με τους σημερινούς μετανάστες και δεν ήταν "ανατολίτες", αλλά ευγενής λαός απ' τον Καύκασο όπως ακριβώς οι Πέρσες. Οι σχέσεις τους με την Αρχαία Ελλάδα δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα φιλικές και γενικά και αυτό το ζήτημα δε συνδέεται καθόλου με την τωρινή εισβολή λαθρομεταναστών που μας επιβάλλεται.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Σε αυτό συμφωνούμε απλά πρώτα ο Έλληνας στην χώρα του . Κανένας άνθρωπος δεν πρέπει να πεινάει στον κόσμο αλλά να διεκδικεί να χτίσει και να νοικοκυρέψει την χώρα του και όχι να τρέχει δεξιά και αριστερά . Η καλύτερη λύση είναι να αλλάξει η νοοτροπία του " ο αγράμματος και αποτυχημένος γίνεται τσοπάνης " και να ασχοληθούν οι Έλληνες με την αγροτιά και πάλι δεν χρειάζεται όλοι να γίνουμε επιστήμονες όπως το θέλουν οι καιροί μας .

Το πρόβλημα είναι ότι αν με το καλό γίνω καθηγητής πανεπιστήμιου όπως θέλω δεν θα δεχτώ σε καμία περίπτωση να μείνω άνεργος επειδή την έδρα την κατέχει ένας αλλοδαπός στην χώρα μου . Δεν είμαστε Σουηδία ξανατονίζω , να μπορούμε να προσφέρουμε εργασία σε όλους , δεν μπορούμε ούτε στους δικούς μας να δώσουμε και εσύ μου μιλάς για ανταγωνισμό με ξένους τώρα . Ας τους πάρουν οι χώρες που χρειάζονται εργατικό δυναμικό ( όπως η Γερμανία που ζητάει ετησίως 500.000 μετανάστες για να λειτουργήσει την βιομηχανία της αν και λυπάμαι τον Γερμανικό Λαό για την καταστροφή που του έρχεται ) .

Γιατί θεωρώ τον πολυπολιτισμό ως κάτι που δεν γίνεται να λειτουργήσει , ρώτα τους Έλληνες της Σμύρνης , του Πόντου , της Βλαχίας κλπ πως δούλεψε εκεί ο πολυπολιτισμός . Όταν θα θέλω να κάνω ένα ταξίδι στην Μέση Ανατολή για να γνωρίσω τα ήθη και την ζωή εκεί δεν θα το χρειάζομαι μιας που θα τα βλέπω στην πόρτα μου . Ο κάθε τόπος χάνει την δικιά του μαγεία με την ένταξη ξένων στοιχείων ( και ιδίως πολιτισμών ) . Ποιος σου είπε ότι εγώ είμαι της χριστιανικής παράδοσης και κυρίως ότι είμαι Χριστιανός ; Απλά σέβομαι τον Χριστιανισμό επειδή κράτησε τους Έλληνες ενωμένους και στους κόλπους του προστάτεψε την αρχαΐζουσα , τίποτα παραπάνω . Δεν έχω κανένα θέμα τους απλούς Μουσουλμάνους ( με τους θρησκόληπτους έχω όπως και με τους αντίστοιχους Χριστιανούς ) . Το ξέρω και για αυτό είμαστε στα χάλια τα σημερινά επειδή ποτέ δεν αποτινάξαμε από πάνω μας την Ανατολίτικη νοοτροπία , η πηγή όλων των δεινών για εμάς , η Τουρκοκρατία πολιτισμικά δεν τελείωσε ακόμα . Δεν είμαστε αφιλόξενοι , απλά έχουμε επίγνωση της κατάστασης , βλέπουμε τον ανταγωνισμό να κορυφώνεται με την έπαρση της ανεργίας και βλέπουμε την είσοδο ξένων στην χώρα μας που όταν θα ενταχθούν κοινωνικά σε καμιά τριακονταετία θα διεκδικούν θέσεις εργασίας και άμα δεν έχει επιλυθεί το οικονομικό πρόβλημα τότε η κατάσταση θα βγει εκτός ελέγχου .

Δεν υπέθεσα ότι είσαι χριστιανικός, απλά αυτές είναι κάποιες κλασσικές ανατολικές επιρροές στον Ελλαδικό χώρο - πριν την Τουρκοκρατία. Τώρα, για τους Έλληνες της Σμύρνης, που λες, τυχαίνει να έχω μιλήσει με αρκετούς, και μπορώ να σου πω ότι, εν γένει, με τους ντόπιους - Τούρκους, ως επί το πλείστον - δεν είχαν θέματα. Οπότε, δεν μπορώ να καταλάβω σε τι αναφέρεσαι. Τα προβλήματα, κυρίως, τα δημιουργούσαν οι εξουσίες, όχι οι λαοί μεταξύ τους.

Στο θέμα της γλώσσας, η ελληνική γλώσσα παρουσιάζει τεράστιες διαφορές από την εποχή της κλασσικής Αθήνας μέχρι την πτώση του Βυζαντίου - πράγμα απολύτως λογικό - οπότε, δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με το «προστάτεψε». Δεν υπήρχε, άλλωστε, κάτι που είχε ανάγκη να προστατευτεί.

Για τον ανταγωνισμό με άτομα μη γηγενή, δεν καταλαβαίνω πού είναι το πρόβλημα. Εννοώ, αν θες ένα ποιοτικό πανεπιστήμιο, όπως λες, γιατί να πρέπει να περιορίσεις το pool από το οποίο διαλέγεις προσωπικό μόνο στα άτομα που γεννήθηκαν στην Ελλάδα από Έλληνες γονείς κ.λπ.; - ή όπως ορίζεις τον «Έλληνα». Αν σε νοιάζει η αναβάθμιση ως τέτοια, τότε δε θα έπρεπε να σε νοιάζει η καταγωγή αυτών που ανεβάζουν το επίπεδο. Προφανώς ο στόχος δεν είναι να προσφέρουμε εργασία σε όλα τα άτομα, αλλά, αν σε νοιάζει η αξία, γιατί να μεροληπτείς υπέρ των «Ελλήνων»;

όπως τα λες , δεν τοποθετούνται ήδη δίκαια λόγω της οικογενειοκρατίας δεν χρειαζόμαστε και άλλο μπελά στο κεφάλι μας . Το θέμα είναι να μην επιτρέψουμε να φτάσουμε σε αυτό το σημείο . Τα σύνορα κλειστά , αρκετοί ήρθαν και από αυτούς όσοι δεν θέλουν να ασχοληθούν με την γεωργία μπορούν κάλλιστα να πάνε προς Βορρά ή Δύση . Όταν θα έχουμε βιομηχανία και αρκετές θέσεις εργασίας τότε το ξανασυζητάμε .

Τι αρκετοί ήρθαν; Σε αναλογία έχουμε τους μισούς πρόσφυγες από την Τουρκία. Πρέπει, σαφώς, να πιέσουμε την ΕΕ να μας υποστηρίξει και να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να φύγουν από την Τουρκία:
  • γιατί δε γίνεται να αφήνουμε κόσμο εγκλωβισμένο σε τέτοιες συνθήκες,
  • γιατί δε γίνεται να επιτρέπουμε στην Τουρκία να εκμεταλλεύεται ανθρώπους ως εργαλείο άσκησης διπλωματικής πίεσης (όχι ότι δεν έχουμε επιδιώξει να το κάνουμε κι εμείς, βέβαια)

Το μίσος υπάρχει παντού το έχεις και εσύ, μισείς ανθρώπους επειδή ψηφίζουν κόμματα που δεν τα θέλεις.

Ίσως να μην είναι σαφές, αλλά το θέμα μου είναι με την ιδεολογία και τις πράξεις, όχι με το άτομο καθ' εαυτό. Δε μπορώ να μισήσω ένα άτομο που στηρίζει μια ιδεολογία, όποια κι αν είναι, γιατί πολύ απλά, κάποιες καταστάσεις και άλλα πράγματα το οδήγησαν σε αυτό. Το να βλέπω άτομα να στηρίζουν τη Χ.Α. με στενοχωρεί, δε με κάνει να τα μισήσω. Είναι ένα πράγμα να απεχθάνεσαι μία ιδεολογία και τις συνέπειές της και άλλο να μισείς τα άτομα που τη στηρίζουν. Ελπίζω να είναι σαφής η διαφορά αυτή.

Πολύ περιληπτικά θα σου πω πως σε κάθε χώρα και σε κάθε χρονική περίοδο υπήρχαν ομάδες μεταναστών που προσαρμόστηκαν πολύ καλά και ανώδυνα και ομάδες που δεν προσαρμόστηκαν ποτέ. Αυτό ισχύει και σε μικρές χώρες σαν την Ελλάδα και σε μεγάλες όπως οι ΗΠΑ. Ομάδες χωρίς καθόλου προνόμια όπως οι Αρμένιοι προσαρμόστηκαν πολύ εύκολα, ενώ ομάδες όπως οι γύφτοι δεν θα προσαρμοστούν ποτέ κι ας χρυσοπληρώνονται και χρυσοπαρέχονται.

Αυτό συμβαίνει γιατί αναλόγως τη χώρα και αναλόγως τον πληθυσμό υπάρχει μια πολιτισμική και γενετική συμβατότητα που ορίζει σχεδόν αποκλειστικά το πότε μια ομάδα θα μπορέσει να αφομοιωθεί και πότε όχι. Αυτό που λες εσύ, πως η μαμά χώρα και η μαμά κράτος έχουν ελαττώματα και πως είναι ευθύνη της να αφομοιώνουν τον κάθε καημένο είναι όχι μόνο ιστορικά αβάσιμο, αλλά κάθετο επίσης στη διαφοροποίηση των λαών και των κουλτουρών γενικά, σε μία δλδ απ' τις πιο σημαντικές ανθρώπινες αλήθειες. Με άλλα λόγια, είναι κομμουνιστικό, είναι προβολή της ιδεολογίας στην ιστορία και στην εκάστοτε κοινωνιολογία της κάθε χώρας.

Αν με το να «κατηγορείς» τις απόψεις που αντίκεινται στη δική σου ως κομμουνιστικές [sic] νιώθεις καλά, τι να σου πω, συνέχισε να το κάνεις. Για το άλλο, τώρα, σε ποιους ακριβώς Αρμένιους αναφέρεσαι, γιατί δε θυμάμαι κάτι «επιτυχημένο», όπως το εννοείς - πιθανώς να μου διαφεύγει κάτι, βέβαια. Για τους Ρομά, το πρόβλημα είναι, ως γνωστόν, αμφίδρομο. Και οι δύο πλευρές έχουμε να κάνουμε δρόμο στο να συνυπάρξουμε.

Επίσης, αν εσύ εννοείς ως «επιτυχημένη» αφομοίωση την πολιτισμική αφομοίωση του εισερχόμενου πληθυσμού στα ήθη/έθιμα/παραδόσεις κ.λπ. του γηγενούς, τότε, συγγνώμη, αλλά δε μιλάμε για ουσιαστική επιτυχία με διαπολιτισμικούς όρους. Στην περίπτωση αυτή, και αν το εννοείς έτσι, έχουμε αρκετές «επιτυχίες».

Επίσης, το να είναι υποχρέωση της χώρας υποδοχής να ενσωματώσει με διαπολιτισμικούς όρους - aka αλληλεπίδραση των πολιτισμών των δύο πληθυσμών και χρονικά και τοπικά παράλληλη συνύπαρξή τους - είναι ταυτόσημο με τον σεβασμό της πολιτισμικής διαφοροποίησης. Το να θεωρείς ότι η πολιτισμική αφομοίωση του ενός πολιτισμού μέσα στον άλλο είναι αυτό που δε σέβεται «μια απ' τις πιο σημαντικές ανθρώπινες αλήθειες».

Αν είναι και σε αυτό το thread να εξηγούμε τα αυτονόητα, αγαπητέ, ας το αφήσουμε, δεν πρόκειται να κάνουμε το «Δικαιώματα των ανθρώπων και ισότητα 101» κι εδώ.
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν με το να «κατηγορείς» τις απόψεις που αντίκεινται στη δική σου ως κομμουνιστικές [sic] νιώθεις καλά, τι να σου πω, συνέχισε να το κάνεις. Για το άλλο, τώρα, σε ποιους ακριβώς Αρμένιους αναφέρεσαι, γιατί δε θυμάμαι κάτι «επιτυχημένο», όπως το εννοείς - πιθανώς να μου διαφεύγει κάτι, βέβαια. Για τους Ρομά, το πρόβλημα είναι, ως γνωστόν, αμφίδρομο. Και οι δύο πλευρές έχουμε να κάνουμε δρόμο στο να συνυπάρξουμε.

Επίσης, αν εσύ εννοείς ως «επιτυχημένη» αφομοίωση την πολιτισμική αφομοίωση του εισερχόμενου πληθυσμού στα ήθη/έθιμα/παραδόσεις κ.λπ. του γηγενούς, τότε, συγγνώμη, αλλά δε μιλάμε για ουσιαστική επιτυχία με διαπολιτισμικούς όρους. Στην περίπτωση αυτή, και αν το εννοείς έτσι, έχουμε αρκετές «επιτυχίες».

Επίσης, το να είναι υποχρέωση της χώρας υποδοχής να ενσωματώσει με διαπολιτισμικούς όρους - aka αλληλεπίδραση των πολιτισμών των δύο πληθυσμών και χρονικά και τοπικά παράλληλη συνύπαρξή τους - είναι ταυτόσημο με τον σεβασμό της πολιτισμικής διαφοροποίησης. Το να θεωρείς ότι η πολιτισμική αφομοίωση του ενός πολιτισμού μέσα στον άλλο είναι αυτό που δε σέβεται «μια απ' τις πιο σημαντικές ανθρώπινες αλήθειες».

Αν είναι και σε αυτό το thread να εξηγούμε τα αυτονόητα, αγαπητέ, ας το αφήσουμε, δεν πρόκειται να κάνουμε το «Δικαιώματα των ανθρώπων και ισότητα 101» κι εδώ.
Καταρχάς δεν αναφέρεσαι στο σημαντικότερο κομμάτι αυτού που σου είπα, πως είσαι άκυρος απ' τη στιγμή που υποθέτεις πως μετανάστες δε διαφέρουν μεταξύ τους και γενικά ό,τι έγραψα. Κατά δεύτερον, άπλα σου υπενθυμίζω πως δεν πιστεύουμε όλοι πως καταρχάς υπάρχουν (αξιοσέβαστες) κουλτούρες σε όλο το κόσμο και πως δεν ΔΙΑΓΡΆΦΟΥΜΕ τα πιστεύω και τις μεθοδολογίες της Ευρώπης του παρελθόντος, του δυτικού πολιτισμού καθ'αυτού. Τράβα πες στον Ισπανό που για να φτιάξει τη χώρα του και την κουλτούρα του έδιωξε τους μουσουλμάνους με τη βία, γιατί αλλιώς η Ισπανία(που διαμορφώθηκε τότε) θα γινόταν οίκος ανοχής.

Η "πολιτισμική διαφοροποίηση" και τα "ανθρώπινα δικαιώματα" είναι ιδεολογικά κατασκευάσματα, στα οποία δεν είμαστε όλοι συνδρομητές και απλά υπενθυμίζω σε σένα και σε κάθε άλλο φονταμενταλιστή πως δεν είμαστε όλοι συνδρομητές σε κάθε παραλήρημα της μοντερνικότητας, σε θεωρώ έξυπνο άνθρωπο και πιστεύω θα το κατανοήσεις.

Ο ανθρωπισμός, ο κομμουνισμός, ο διεθνισμός κοκ... ΔΕΝ είναι οι αξίες που δημιούργησαν το Δυτικό Πολιτισμό.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.
Για την χρυση αυγη ουσιαστικα η αντιστροφη μετρηση αρχισε μετα το περιστατικο με τον ρουπακια.Φημολογειται οτι ειχε φτασει ακομα και στο 20% τοτε!
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Ίσως να μην είναι σαφές, αλλά το θέμα μου είναι με την ιδεολογία και τις πράξεις, όχι με το άτομο καθ' εαυτό. Δε μπορώ να μισήσω ένα άτομο που στηρίζει μια ιδεολογία, όποια κι αν είναι, γιατί πολύ απλά, κάποιες καταστάσεις και άλλα πράγματα το οδήγησαν σε αυτό. Το να βλέπω άτομα να στηρίζουν τη Χ.Α. με στενοχωρεί, δε με κάνει να τα μισήσω. Είναι ένα πράγμα να απεχθάνεσαι μία ιδεολογία και τις συνέπειές της και άλλο να μισείς τα άτομα που τη στηρίζουν. Ελπίζω να είναι σαφής η διαφορά αυτή.

Το σύνθημα <τσακίστε τους φασίστες σε κάθε γειτονιά> δεν δείχνει μίσος?
Δεν λέω ότι το λες εσύ.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Ο χριστιανισμός είναι μίξη ιουδαϊσμού και πολλών άλλων στοιχείων, ενώ οι πρόσφυγες που έρχονται τώρα δεν είναι Εβραίοι, προφανώς. Για την ακρίβεια, είναι πολύ μεγάλο ζήτημα το αν ο χριστιανισμός είναι κατά βάσιν ινδοευρωπαικός όπως έλεγε π.χ. ο Τάκιτος ή ιουδαϊκός όπως πιστεύουμε σήμερα. Σε κάθε περίπτωση δε μπορείς να τον μηδενίσεις έτσι και να πεις πως δε γίνεται να είσαι χριστιανός και να είσαι κατά της μετανάστευσης. Το αντίθετο ισχύει.

Πέρα απ' αυτό, φαντάζομαι αναφέρεσαι στους θαυμαστούς αρχαίους Φοίνικες που επηρέασαν σε ένα βαθμό τους Αρχαίους 'Ελληνες. Καταρχάς να πω πως αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουνε καμία σχέση με τους σημερινούς μετανάστες και δεν ήταν "ανατολίτες", αλλά ευγενής λαός απ' τον Καύκασο όπως ακριβώς οι Πέρσες. Οι σχέσεις τους με την Αρχαία Ελλάδα δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα φιλικές και γενικά και αυτό το ζήτημα δε συνδέεται καθόλου με την τωρινή εισβολή λαθρομεταναστών που μας επιβάλλεται.

Αυτό δεν το είδα πριν και το σχολιάζω τώρα. Αρχικά, αναφερόμουν στην Ανατολή γενικά, όχι στους ανατολίτες, ωστόσο αυτό είναι δική μου ασάφεια, οπότε δεκτό να εγείρονται ενστάσεις.

Για τον Χριστιανισμό, τώρα, δεν μπορώ να βρω αναφορά στην Καινή Διαθήκη - το χαρακτηριστικό που διαφοροποιεί ουσιωδώς τον Χριστιανισμό από τον Ιουδαϊσμό, μαζί με την πατερική διδασκαλία - που να υποστηρίζει κάπως αυτό που υπονοείς περί της σχέσης Χριστιανισμού και μετανάστευσης - ότι, δηλαδή, το να είσαι χριστιανός συμβαδίζει (ή δεν αντιτίθεται) με μία στάση έναντι της μετανάστευσης. Αντίθετες αναφορές, βέβαια, μπορώ να βρω πολλές και, μάλιστα, η υποστήριξη των μεταναστών/προσφύγων αποτελεί και ένα από τα ελάχιστα σημεία σύγκλισης των περισσότερων χριστιανικών ρευμάτων/αιρέσεων.

Θέλω, επίσης, να μου αναλύσεις και λίγο το classification των εθνών σε «ευγενή» και, implicitly, «μη ευγενή», και τα κριτήρια με τα οποία εσύ το κάνεις.

Συνεχίζοντας, τώρα, την κουβέντα περί ανατολίτικων - για να εναρμονιστώ πλήρως με το επίκαιρο προσφυγικό ζήτημα - επιρροών στον ελληνικό πολιτισμό, αυτές νομίζω είναι διάχυτες παντού και πολύ πριν την Τουρκοκρατία, με ενδεικτικότερο όλων να είναι η μουσική (που πέρασε και ασχολίαστο, τώρα που το βλέπω). Γενικά, δεν ξέρω γιατί προσπαθούμε να πείσουμε τους εαυτούς μας ότι είμαστε μακριά από την ανατολίτικη φιλοσοφία και ότι αυτό συμβαίνει για πάνω από μία χιλιετία. Αυτή ακριβώς είναι η θέση μας: ανάμεσα στον δυτικό και τον ανατολικό κόσμο και πολιτισμό.

Καταρχάς δεν αναφέρεσαι στο σημαντικότερο κομμάτι αυτού που σου είπα, πως είσαι άκυρος απ' τη στιγμή που υποθέτεις πως μετανάστες δε διαφέρουν μεταξύ τους και γενικά ό,τι έγραψα. Κατά δεύτερον, άπλα σου υπενθυμίζω πως δεν πιστεύουμε όλοι πως καταρχάς υπάρχουν (αξιοσέβαστες) κουλτούρες σε όλο το κόσμο και πως δεν ΔΙΑΓΡΆΦΟΥΜΕ τα πιστεύω και τις μεθοδολογίες της Ευρώπης του παρελθόντος, του δυτικού πολιτισμού καθ'αυτού. Τράβα πες στον Ισπανό που για να φτιάξει τη χώρα του και την κουλτούρα του έδιωξε τους μουσουλμάνους με τη βία, γιατί αλλιώς η Ισπανία(που διαμορφώθηκε τότε) θα γινόταν οίκος ανοχής.

Η "πολιτισμική διαφοροποίηση" και τα "ανθρώπινα δικαιώματα" είναι ιδεολογικά κατασκευάσματα, στα οποία δεν είμαστε όλοι συνδρομητές και απλά υπενθυμίζω σε σένα και σε κάθε άλλο φονταμενταλιστή πως δεν είμαστε όλοι συνδρομητές σε κάθε παραλήρημα της μοντερνικότητας, σε θεωρώ έξυπνο άνθρωπο και πιστεύω θα το κατανοήσεις.

Ο ανθρωπισμός, ο κομμουνισμός, ο διεθνισμός κοκ... ΔΕΝ είναι οι αξίες που δημιούργησαν το Δυτικό Πολιτισμό.

Δεν υπάρχουν «καλύτεροι» και «χειρότεροι» μετανάστες/πρόσφυγες και λιγότερο ή περισσότερο συμβατοί. Είναι άνθρωποι σε ανάγκη, άνθρωποι που χρειάζονται υποστήριξη και βοήθεια και άνθρωποι στους οποίους τη βοήθεια που χρειάζονται μπορούμε να την παρέχουμε ανεξάρτητα από τη «συμβατότητά» τους.

Το άλλο περί διαγραφής των πρακτικών του παρελθόντος, αν εννοείς ότι πρέπει να τις σεβόμαστε ως παρελθόν μας και να τους δίνουμε και συνέχεια - ειδικά όταν αναφερόμαστε σε εκδιώξεις πληθυσμών - νομίζω ότι απλά χάνεται το νόημα, σιγά-σιγά. Αν τώρα εννοείς ότι πρέπει να τις αναγνωρίζουμε ως κομμάτι του παρελθόντος μας, προφανώς και τις αναγνωρίζουμε αλλά δεν τις επικροτούμε όλες. Έχουμε, νομίζω, έναν πολιτισμό που έχει αρχίσει να επιδεικνύει σημάδια συναίσθησης των ιστορικών του ευθυνών στη διαμόρφωση πολλών κακώς κείμενων καταστάσεων στον κόσμο - όπως και των καλώς κείμενων καταστάσεων - και, ως εκ τούτου, μπορεί να αποβάλλει τις συμπεριφορές που απέβησαν επιζήμιες.

Προφανώς και αναγνωρίζω ότι υπάρχουν άνθρωποι που δε δέχονται ότι όλα τα άτομα έχουν τα ίδια δικαιώματα ή ότι, ακόμα-ακόμα, τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν υπάρχουν. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι συμφωνώ με αυτή τη θέση - και προφανώς, ενώ θα ήθελα να μην υπήρχε σαν θέση, ξέρω ότι δεν μπορώ να την αλλάξω. Αλλά, το να μην πιστεύεις σε αυτές τις έννοιες δεν κάνει τις απόψεις σου θέσφατα ούτε πιο καθαρές, γιατί πιστεύεις στις λογικά αντίθετές τους - ή σε κάποιες άλλες προτάσεις, όπως και να έχεις. Οπότε, δεν καταλαβαίνω γιατί το αναφέρεις σε κάθε κουβέντα. Όλα τα άτομα ξεκινάνε από διαφορετικά starting points. Εσύ απλά αντί να αναφέρεις ρητά τα δικά σου, αποκλείεις όλα αυτά που δεν είναι starting points σου - ίσως αυτό δίνει μία ψευδαίσθηση αντικειμενικότητας. Να ξεκαθαρίσω εδώ πως το να θεωρεί ένα άτομο ότι τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν έχουν υπόσταση το θεωρώ μισάνθρωπο και δε συντάσσομαι μαζί του, ασχέτως αν αναγνωρίζω ότι συμβαίνει.

Για τους θεμέλιους λίθους, τώρα του δυτικού πολιτισμού, αντιμετωπίζεις τον πολιτισμό σαν μία στατική οντότητα που δουλεύτηκε και ήρθε σε μία ιδεατή μορφή και εμείς δεν πρέπει να τον πειράξουμε, μη και μας χαλάσει. Όμως, θα συμφωνήσεις ότι ο κόσμος μας κάθε άλλο παρά στατικός είναι, ως εκ τούτου, και ο δυτικός πολιτισμός δεν είναι παρά ένα σύνολο που μεταβάλλεται με τον χρόνο. Αν ο ανθρωπισμός δεν ήταν θεμέλιος λίθος του - που διαφωνώ -, δε σημαίνει ότι δεν έχει καθορίσει ουσιαστικά την εξέλιξή του, όπου και να τον βάλεις στη ζωή του δυτικού πολιτισμού.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το σύνθημα <τσακίστε τους φασίστες σε κάθε γειτονιά> δεν δείχνει μίσος?
Δεν λέω ότι το λες εσύ.

Μα δεν είπα πουθενά ότι αυτό το σύνθημα δεν εκφράζει βία. Προφανώς και η λύση δεν είναι να «τσακίσουμε» την άλλη θέση, όποια κι αν είναι. Η βία φέρνει μόνο βία και είναι στο χέρι μας να σταματήσουμε τον κύκλο της βίας. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε θα αντιδράσουμε απέναντί της. Αλλά όχι με μίσος προς τον άνθρωπο, αλλά με απέχθεια προς την ίδια την πράξη. Διακριτά πράγματα.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,799 μηνύματα.
Δεν υπέθεσα ότι είσαι χριστιανικός, απλά αυτές είναι κάποιες κλασσικές ανατολικές επιρροές στον Ελλαδικό χώρο - πριν την Τουρκοκρατία. Τώρα, για τους Έλληνες της Σμύρνης, που λες, τυχαίνει να έχω μιλήσει με αρκετούς, και μπορώ να σου πω ότι, εν γένει, με τους ντόπιους - Τούρκους, ως επί το πλείστον - δεν είχαν θέματα. Οπότε, δεν μπορώ να καταλάβω σε τι αναφέρεσαι. Τα προβλήματα, κυρίως, τα δημιουργούσαν οι εξουσίες, όχι οι λαοί μεταξύ τους.

Στο θέμα της γλώσσας, η ελληνική γλώσσα παρουσιάζει τεράστιες διαφορές από την εποχή της κλασσικής Αθήνας μέχρι την πτώση του Βυζαντίου - πράγμα απολύτως λογικό - οπότε, δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με το «προστάτεψε». Δεν υπήρχε, άλλωστε, κάτι που είχε ανάγκη να προστατευτεί.

Για τον ανταγωνισμό με άτομα μη γηγενή, δεν καταλαβαίνω πού είναι το πρόβλημα. Εννοώ, αν θες ένα ποιοτικό πανεπιστήμιο, όπως λες, γιατί να πρέπει να περιορίσεις το pool από το οποίο διαλέγεις προσωπικό μόνο στα άτομα που γεννήθηκαν στην Ελλάδα από Έλληνες γονείς κ.λπ.; - ή όπως ορίζεις τον «Έλληνα». Αν σε νοιάζει η αναβάθμιση ως τέτοια, τότε δε θα έπρεπε να σε νοιάζει η καταγωγή αυτών που ανεβάζουν το επίπεδο. Προφανώς ο στόχος δεν είναι να προσφέρουμε εργασία σε όλα τα άτομα, αλλά, αν σε νοιάζει η αξία, γιατί να μεροληπτείς υπέρ των «Ελλήνων»;



Τι αρκετοί ήρθαν; Σε αναλογία έχουμε τους μισούς πρόσφυγες από την Τουρκία. Πρέπει, σαφώς, να πιέσουμε την ΕΕ να μας υποστηρίξει και να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να φύγουν από την Τουρκία:
  • γιατί δε γίνεται να αφήνουμε κόσμο εγκλωβισμένο σε τέτοιες συνθήκες,
  • γιατί δε γίνεται να επιτρέπουμε στην Τουρκία να εκμεταλλεύεται ανθρώπους ως εργαλείο άσκησης διπλωματικής πίεσης (όχι ότι δεν έχουμε επιδιώξει να το κάνουμε κι εμείς, βέβαια)



Ίσως να μην είναι σαφές, αλλά το θέμα μου είναι με την ιδεολογία και τις πράξεις, όχι με το άτομο καθ' εαυτό. Δε μπορώ να μισήσω ένα άτομο που στηρίζει μια ιδεολογία, όποια κι αν είναι, γιατί πολύ απλά, κάποιες καταστάσεις και άλλα πράγματα το οδήγησαν σε αυτό. Το να βλέπω άτομα να στηρίζουν τη Χ.Α. με στενοχωρεί, δε με κάνει να τα μισήσω. Είναι ένα πράγμα να απεχθάνεσαι μία ιδεολογία και τις συνέπειές της και άλλο να μισείς τα άτομα που τη στηρίζουν. Ελπίζω να είναι σαφής η διαφορά αυτή.



Αν με το να «κατηγορείς» τις απόψεις που αντίκεινται στη δική σου ως κομμουνιστικές [sic] νιώθεις καλά, τι να σου πω, συνέχισε να το κάνεις. Για το άλλο, τώρα, σε ποιους ακριβώς Αρμένιους αναφέρεσαι, γιατί δε θυμάμαι κάτι «επιτυχημένο», όπως το εννοείς - πιθανώς να μου διαφεύγει κάτι, βέβαια. Για τους Ρομά, το πρόβλημα είναι, ως γνωστόν, αμφίδρομο. Και οι δύο πλευρές έχουμε να κάνουμε δρόμο στο να συνυπάρξουμε.

Επίσης, αν εσύ εννοείς ως «επιτυχημένη» αφομοίωση την πολιτισμική αφομοίωση του εισερχόμενου πληθυσμού στα ήθη/έθιμα/παραδόσεις κ.λπ. του γηγενούς, τότε, συγγνώμη, αλλά δε μιλάμε για ουσιαστική επιτυχία με διαπολιτισμικούς όρους. Στην περίπτωση αυτή, και αν το εννοείς έτσι, έχουμε αρκετές «επιτυχίες».

Επίσης, το να είναι υποχρέωση της χώρας υποδοχής να ενσωματώσει με διαπολιτισμικούς όρους - aka αλληλεπίδραση των πολιτισμών των δύο πληθυσμών και χρονικά και τοπικά παράλληλη συνύπαρξή τους - είναι ταυτόσημο με τον σεβασμό της πολιτισμικής διαφοροποίησης. Το να θεωρείς ότι η πολιτισμική αφομοίωση του ενός πολιτισμού μέσα στον άλλο είναι αυτό που δε σέβεται «μια απ' τις πιο σημαντικές ανθρώπινες αλήθειες».

Αν είναι και σε αυτό το thread να εξηγούμε τα αυτονόητα, αγαπητέ, ας το αφήσουμε, δεν πρόκειται να κάνουμε το «Δικαιώματα των ανθρώπων και ισότητα 101» κι εδώ.

Ε όχι και καλοπερνουσαν ρε φίλε είμαι και Ποντιος . Όπως υπήρχαν καλοί έτσι υπήρχαν και κακοί άνθρωποι . Φασαρίες προκαλούνταν και από φανατισμένους όχι μόνο από τις κυβερνήσεις ( προφανώς βέβαια αυτές άναβαν τα καντήλια ) .

Έναν λαό αν θες να αφανισεις , στην γλώσσα πρώτα πρέπει να τον χτυπήσεις . Η ελληνική γλώσσα είναι η μοναδική που συνεχίζει σε έναν βαθμό τουλάχιστον την αρχαια , την ένδοξη αυτή γλώσσα που χαρη στους Ρωμαίους χάσαμε . Προστατεψαμε την γλώσσα μας από τα greeklish και θα την προστατέψουμε από οτιδήποτε άλλο χρειαστεί . Φτάνει με εσάς τους μηδενιστές .

Μεροληπτω υπέρ των Ελλήνων γιατί είναι οι συμπατριώτες μου . Τι να το κάνω αν βλέπω τον ξένο να ζει άνετα και τον Έλληνα να τρώει από τα σκουπίδια ; ( Γιατί όλοι εσείς οι ανθρωπιστές τόσα χρόνια που πεινούσε ο Έλληνας ήσασταν κρυμμένοι , τώρα αναγνωρίσατε την αξία του ανθρωπισμού με τους ξένους και δεν βλέπω καμιά ΜΚΟ να νοιάζεται για τον Έλληνα ) . Ποιότητα θέλω αλλά δεν θέλω πρώτα τον συμπατριώτη μου να πεινάει, αυτό για εμένα είναι προτεραιότητα .

Χαχα ρε τι άλλες μπαρουφες θα διαβάσω εδώ μέσα ; Να πάρουμε και άλλους λέει και μιλάει στην Ελλάδα με 30% ανεργία . Ρε ποιους να πάρουμε; Κανένας άλλος στην Ευρώπη ( συγκεκριμένα στην Ελλάδα , οι άλλοι λαοί ας κάνουν ότι θέλουν ) . Η Τουρκία παίρνει πόσα εκατομμύρια για να τους θρέψει ας τους φροντίσει λοιπόν όπως πρέπει και προστάζουν οι συνθήκες , δεν θα γινόμαστε μια ζωή εμείς τα κορόιδα που θα βγάζουν το φίδι από την τρύπα επειδή οι άλλοι νομίζουν πως δεν μπορούν . Για σοβαρευτείτε επιτέλους , που θα πληρώσει ο Έλληνας την ανικανότητα των υπολοίπων .
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Ε όχι και καλοπερνουσαν ρε φίλε είμαι και Ποντιος . Όπως υπήρχαν καλοί έτσι υπήρχαν και κακοί άνθρωποι . Φασαρίες προκαλούνταν και από φανατισμένους όχι μόνο από τις κυβερνήσεις ( προφανώς βέβαια αυτές άναβαν τα καντήλια ) .

Έναν λαό αν θες να αφανισεις , στην γλώσσα πρώτα πρέπει να τον χτυπήσεις . Η ελληνική γλώσσα είναι η μοναδική που συνεχίζει σε έναν βαθμό τουλάχιστον την αρχαια , την ένδοξη αυτή γλώσσα που χαρη στους Ρωμαίους χάσαμε . Προστατεψαμε την γλώσσα μας από τα greeklish και θα την προστατέψουμε από οτιδήποτε άλλο χρειαστεί . Φτάνει με εσάς τους μηδενιστές .

Μεροληπτω υπέρ των Ελλήνων γιατί είναι οι συμπατριώτες μου . Τι να το κάνω αν βλέπω τον ξένο να ζει άνετα και τον Έλληνα να τρώει από τα σκουπίδια ; ( Γιατί όλοι εσείς οι ανθρωπιστές τόσα χρόνια που πεινούσε ο Έλληνας ήσασταν κρυμμένοι , τώρα αναγνωρίσατε την αξία του ανθρωπισμού με τους ξένους και δεν βλέπω καμιά ΜΚΟ να νοιάζεται για τον Έλληνα ) . Ποιότητα θέλω αλλά δεν θέλω πρώτα τον συμπατριώτη μου να πεινάει, αυτό για εμένα είναι προτεραιότητα .

Χαχα ρε τι άλλες μπαρουφες θα διαβάσω εδώ μέσα ; Να πάρουμε και άλλους λέει και μιλάει στην Ελλάδα με 30% ανεργία . Ρε ποιους να πάρουμε; Κανένας άλλος στην Ευρώπη ( συγκεκριμένα στην Ελλάδα , οι άλλοι λαοί ας κάνουν ότι θέλουν ) . Η Τουρκία παίρνει πόσα εκατομμύρια για να τους θρέψει ας τους φροντίσει λοιπόν όπως πρέπει και προστάζουν οι συνθήκες , δεν θα γινόμαστε μια ζωή εμείς τα κορόιδα που θα βγάζουν το φίδι από την τρύπα επειδή οι άλλοι νομίζουν πως δεν μπορούν . Για σοβαρευτείτε επιτέλους , που θα πληρώσει ο Έλληνας την ανικανότητα των υπολοίπων .

Μα οι φανατισμένοι υπάρχουν και από τις δύο μεριές, δεν έχουν μονοπώλιο οι «άλλοι» σε αυτό.

Τώρα, για το ότι η ελληνική γλώσσα είναι η μόνη που συνεχίζει την αρχαία ελληνική γλώσσα, υπήρχε ενδεχόμενο να συνεχιστεί η αρχαία ελληνική γλώσσα από τα αραμαϊκά; Εννοώ, δεν κατάλαβα το νόημα της πρότασης. Προφανώς και η αρχαία ελληνική γλώσσα δεν είναι η μόνη αρχαία γλώσσα που ακόμα συνεχίζει να ζει. Επίσης, πώς την προστατεύσαμε από τα greeklish; Ήταν απλά μία τάση, ήταν κάτι που ήρθε και (μάλλον) έφυγε. Αλλά, και να υιοθετούσαμε λατινικό αλφάβητο, η πρώτη ή η τελευταία φορά θα ήταν που θα αλλάζαμε τον τρόπο γραφής της γλώσσας; Ή, μήπως μιλάμε με ερασμιακή προφορά και δεν το ξέρω; Η γλώσσα έχει αλλάξει αρκετά και αυτό δεν έγινε από τη μία μέρα στην άλλη, αλλά σε όλη τη διάρκεια της ζωής της. Το να θεωρούμε ότι οι αλλαγές που βιώνουμε στις μέρες μας την «εκφυλίζουν» είναι υποκριτικό, γιατί θα μπορούσαμε με την ανάλογη γραμμή να πούμε το ίδιο ακριβώς για κάθε άλλη χρονική στιγμή στην εξέλιξη της γλώσσας.

Επίσης, αυτό το μένος έναντι των «ανθρωπιστών» δεν το καταλαβαίνω. Πού ξέρεις, σε τελική ανάλυση, ότι το να στηρίζουμε μετανάστες/πρόσφυγες και την αξιοπρεπή διαβίωσή τους αποκλείει ότι ταυτόχρονα στηρίζουμε και κάθε άλλον άνθρωπο - ανεξάρτητα από το πού κατάγεται - που περνάει δύσκολα. Πού ξέρεις ότι δε φροντίζουμε για τους αστέγους αυτής της χώρας, τους οικονομικά αδύνατους και γενικά όσους είναι σε ανάγκη; Δεν είναι οι «ανθρωπιστές» που βάζουν σαν ρήτρα την εθνική καταγωγή για να στηρίξουν τους συνανθρώπους τους.

Επίσης, σε συνέχεια των παραπάνω, ευτυχώς, οι προσπάθειες ενίσχυσης του γηγενούς πληθυσμού τυγχάνουν μεγαλύτερης υποστήριξης από τον ίδιο τον γηγενή πληθυσμό - καλή ώρα όπως σε αυτήν την κουβέντα - οπότε είναι λογικό να τονίζεται συχνά περισσότερο η ομάδα ανθρώπων που δεν χαίρουν αυτής της έντονης υποστήριξης του ντόπιου πληθυσμού. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε στηρίζονται και οι ντόπιοι και οι μετανάστες/πρόσφυγες.
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αντίθετες αναφορές, βέβαια, μπορώ να βρω πολλές και, μάλιστα, η υποστήριξη των μεταναστών/προσφύγων αποτελεί και ένα από τα ελάχιστα σημεία σύγκλισης των περισσότερων χριστιανικών ρευμάτων/αιρέσεων.
Το πιο σημαντικό που θέλω να πω, εκφράζοντας πολλούς από εμάς που είμαστε κατά της μετανάστευσης, είναι πως οι μουσουλμάνοι κρίνονται τελείως ασύμβατοι και επικίνδυνοι για μετανάστευση σε χριστιανική χώρα. Δεν πιστεύω ούτε στο Βυζάντιο, ούτε στη μεσαιωνική Αγγλία, ούτε στο holy roman empire ολόκληρο να είχαν αντίθετη άποψη.

Οι μετανάστες που έρχονται στην Ευρώπη τις τελευταίες δεκαετίες είναι κατά βάση μουσουλμάνοι, δε μιλάμε για π.χ. ορθόδοξες μειονότητες λεβαντίνων σύριων(που καταπιέζονται προφανώς απ' τους συμπολίτες τους).
Γενικά, δεν ξέρω γιατί προσπαθούμε να πείσουμε τους εαυτούς μας ότι είμαστε μακριά από την ανατολίτικη φιλοσοφία και ότι αυτό συμβαίνει για πάνω από μία χιλιετία. Αυτή ακριβώς είναι η θέση μας: ανάμεσα στον δυτικό και τον ανατολικό κόσμο και πολιτισμό.
Η Ελλάδα είναι ήταν και θα είναι(ελπίζω) μακριά από την ισλαμική κουλτούρα. Χωρίς να σημαίνει αυτό πως εγώ προσωπικά π.χ. δεν εκτιμώ στοιχεία των Αράβων ή άλλων, σε καμία περίπτωση οι μουσουλμάνοι που έρχονται δεν έχουν σχέση με τους 'Έλληνες πολιτισμική ή γενετική. Δε διαφωνώ ότι η Ελλάδα αποτελεί περισσότερο ανατολίτικη χώρα, αυτό όμως ισχύει καθαρά και μόνο αν αφαιρέσουμε το Ισλάμ.

Δεν υπάρχουν «καλύτεροι» και «χειρότεροι» μετανάστες/πρόσφυγες και λιγότερο ή περισσότερο συμβατοί. Είναι άνθρωποι σε ανάγκη, άνθρωποι που χρειάζονται υποστήριξη και βοήθεια και άνθρωποι στους οποίους τη βοήθεια που χρειάζονται μπορούμε να την παρέχουμε ανεξάρτητα από τη «συμβατότητά» τους.
Δεν μπορείς να βάλεις ένα λαό να πληρώνει και να ζει με ομάδες τελείως διαφορετικών ανθρώπων, με διαφορετικές αξίες, πολύ πιο επιρρεπή στο έγκλημα κλπ, όταν αυτός δεν θέλει. 'Ήδη χώρες έχουνε καταστραφεί ανεπανόρθωτα.

Προφανώς και αναγνωρίζω ότι υπάρχουν άνθρωποι που δε δέχονται ότι όλα τα άτομα έχουν τα ίδια δικαιώματα ή ότι, ακόμα-ακόμα, τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν υπάρχουν. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι συμφωνώ με αυτή τη θέση - και προφανώς, ενώ θα ήθελα να μην υπήρχε σαν θέση, ξέρω ότι δεν μπορώ να την αλλάξω. Αλλά, το να μην πιστεύεις σε αυτές τις έννοιες δεν κάνει τις απόψεις σου θέσφατα ούτε πιο καθαρές, γιατί πιστεύεις στις λογικά αντίθετές τους - ή σε κάποιες άλλες προτάσεις, όπως και να έχεις. Οπότε, δεν καταλαβαίνω γιατί το αναφέρεις σε κάθε κουβέντα. Όλα τα άτομα ξεκινάνε από διαφορετικά starting points. Εσύ απλά αντί να αναφέρεις ρητά τα δικά σου, αποκλείεις όλα αυτά που δεν είναι starting points σου - ίσως αυτό δίνει μία ψευδαίσθηση αντικειμενικότητας. Να ξεκαθαρίσω εδώ πως το να θεωρεί ένα άτομο ότι τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν έχουν υπόσταση το θεωρώ μισάνθρωπο και δε συντάσσομαι μαζί του, ασχέτως αν αναγνωρίζω ότι συμβαίνει.
Δεν με ενδιαφέρει τόσο κάποια "αντικειμενικότητα" όσο η εκάστοτε σκοπιμότητα. Για την ανάπτυξη και την άνθηση του δυτικού πολιτισμού έπαιξαν ρόλο συγκεκριμένες διακριτές αξίες όπως οι χριστιανικές, οι αναγεννησιακές, οι παγανιστικές κοκ. Επομένως, αν θέλουμε να σταματήσουμε στην αδιαμφισβήτητη παρακμή που περνάμε, τότε πρέπει να αναθεωρήσουμε και να επανα-υιοθετήσουμε τις αξίες και τις παραδόσεις των παλιών Ευρωπαίων.

Το starting point μου είναι μια αναβίωση του Δυτικού Πολιτισμού και όχι μια πιο ανθρωπιστική κοινωνία ή παρόμοιο ανθρωπιστικό/σοσιαλιστικό/μοντερνιστικό όραμα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Θέλω, επίσης, να μου αναλύσεις και λίγο το classification των εθνών σε «ευγενή» και, implicitly, «μη ευγενή», και τα κριτήρια με τα οποία εσύ το κάνεις.
Δεν έχει σχέση εν προκειμένω, εννοώ ινδοευρωπαίοι/καυκάσιοι όπως συνηθιζόταν τους προηγούμενους αιώνες, π.χ. ακόμα και οι άγγλοι έλεγαν τους σκανδιναβούς που τους έσφαζαν αβέρτα ευγενείς - γτ, μεταξύ άλλων, ήταν απόγονοι Ινδοευρωπαίων.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top