Φιλοσοφικές συζητήσεις

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Αναλύοντας τον @Μάξιμος έφτασα στο συμπέρασμα ότι σκοπός του δεν είναι η συζήτηση με τον τρόπο που έχουν συνηθίσει οι περισσότεροι.

Λειτουργεί σαν τον σπορεα της παραβολής. Πετάει σπόρους από αυτό που θέλει να πει το οποίο μόνο αν πέσει σε γόνιμο έδαφος και ευνοούν και οι συνθήκες θα γίνει δέντρο.

Εμείς βγάζουμε κατευθείαν έτοιμα δέντρα και μόνο άλλα δέντρα ξέρουμε να αντιμετωπίζουμε.
Για αυτό και αυτός ο αστείος αποχρονισμός στα thread
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Αναλύοντας τον @Μάξιμος έφτασα στο συμπέρασμα ότι σκοπός του δεν είναι η συζήτηση με τον τρόπου που έχουν συνηθίσει οι περισσότεροι.

Λειτουργεί σαν τον σπορεα της παραβολής. Πετάει σπόρους από αυτό που θέλει να πει το οποίο μόνο αν πέσει σε γόνιμο έδαφος και ευνοούν και οι συνθήκες θα γίνει δέντρο.

Εμείς βγάζουμε κατευθείαν έτοιμα δέντρα και μόνο άλλα δέντρα ξέρουμε να αντιμετωπίζουμε.
Για αυτό και αυτός ο αστείος αποχρονισμός στα thread
Πολυ σωστα ναι👍😊αλλα περιμενω και μια αντιπαραθεση μια διαφωνια κατι να γινει ενας διαλογος εκατερωθεν.
Συγνωμη που θα το πω ετσι @Gaspar αλλα αμα πετας σπορια οπου να ναι καποια θα πεσουν και αλλου. 😂😂😂
Δεν οδηγει ολες τις φορες σε εποικοδομητική συζητηση. Και οσες φορες τον πιεζουμε γιατι τον αγαπαμε βεβαιως και τον σεβομαστε τον @Μάξιμος και θέλουμε αυτον τον διαλογο να φωτισουμε ολες τις πλευρες, εκεί που τον πιεζουμε να μας πει ξαφνικα α ξερετε δεν οδηγει καπου ολο αυτο, γεια σας.
Και μας αφηνει με αναπαντητα. 😂
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πολυ σωστα ναι👍😊αλλα περιμενω και μια αντιπαραθεση μια διαφωνια κατι να γινει ενας διαλογος εκατερωθεν.
Συγνωμη που θα το πω ετσι @Gaspar αλλα αμα πετας σπορια οπου να ναι καποια θα πεσουν και αλλου. 😂😂😂
Δεν οδηγει ολες τις φορες σε εποικοδομητική συζητηση. Και οσες φορες τον πιεζουμε γιατι τον αγαπαμε βεβαιως και τον σεβομαστε τον @Μάξιμος και θέλουμε αυτον τον διαλογο να φωτισουμε ολες τις πλευρες, εκεί που τον πιεζουμε να μας πει ξαφνικα α ξερετε δεν οδηγει καπου ολο αυτο, γεια σας.
Και μας αφηνει με αναπαντητα. 😂
Σκέφτηκες ποτέ αντί να περιμενεις από τον άλλο, να του καλλιεργήσεις εσύ την επιθυμία να δώσει;
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Είναι και ο τρόπος ανάγνωσης.
Φάε σκατά πάλι χάκερ ...

Πάντως παιδιά για την πόρνη τι να πούμε, να ξεκινήσουμε από τη βάση ότι είναι ανήθικη για να δούμε αυτό που θέλει να πει , εγώ δεν κατάλαβα, αφού διαφωνείς από την αρχή.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Φάε σκατά πάλι χάκερ ...

Πάντως παιδιά για την πόρνη τι να πούμε, να ξεκινήσουμε από τη βάση ότι είναι ανήθικη για να δούμε αυτό που θέλει να πει , εγώ δεν κατάλαβα, αφού διαφωνείς από την αρχή.
Πολυ ωραια η τοποθετηση. 👍😊 @Aura
Εδω εχουμε δυο τινα, το αν το επιλεγει απο μόνη της ή αν την ωθει αλλος.
Αν το επιλέγει απο μονη της να εξετασουμε ποσες επιλογες ηθικες ή μη απεριψε για να φτασει εκεί και αν την οδηγησε αλλος εκεί, να δουμε αν υπαρχει ή οχι θεληση της να παραμεινει.
Ξέρουμε το τραφικινγκ εκει δε νομιζω να θέλουν σωνει και καλα απλα εξαναγκαζονται.
Εκει ειναι μια επιβαλλόμενη ανηθικοτητα που η εν λογω γυναικα δε μπορει να απορριψει γιατι ξερει οτι αν πχ το κανει θα το πληρωσει με την ιδια της τη ζωη.
Η ανηθικοτητα πιστευω να κρίνεται σε αντιδιαστολη με κατι αλλο.
Στην τελευταια περιπτωση θέλει να σωθει και εξαναγκαζεται σε μια ανηθικη συμπεριφορά και ολο αυτό δεν την βρισκει συμφωνη σε ολα.
Γιαυτο μετα φευγουν.
Γιαυτο αν τους δοθει η ευκαιρια φεύγουν.
Δεν μιλω για τις συνειδητοποιημενες που το έχουν μια ζωη επαγγελμα εκει λες απλα βγαζει τα λεφτα της, το εχουμε ενταξει ως επαγγελμα αμοιβομενο, αρα δικαιώματα αρα υποστηριξη τους αρα πολλα παραπανω απο το μεσαιωνα αν θες και μια αναγκη να εξαλειφθει η ενοχη οτι η πορνη ηταν και παραμενει κατι υποδεεστερο.
Το αφηνω εδώ
"Όταν ο κάθε τυχάρπαστος, ο κάθε τιποτένιος, μπορεί να μάς δέσει πάνω σε μια καρέκλα, σ’ έναν πάγκο ή σ’ ένα κρεβάτι, να μάς φτύσει, να μάς μαστιγώσει, να μάς βιάσει.
Ο άνθρωπος βγαίνει στο σφυρί. "(από το βιβλίο της Λιλής Ζωγράφου, «Επάγγελμα Πόρνη».)
Ρωτω για ποια ανηθικοτητα μιλαμε τοτε?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σκέφτηκες ποτέ αντί να περιμενεις από τον άλλο, να του καλλιεργήσεις εσύ την επιθυμία να δώσει;
δείξε μου ότι αξίζει να προσπαθήσω.😂 @hack3r
 

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
2 σημεία @Μάξιμος που δεν μπόρεσα να πιάσω ούτε στο ελάχιστο είναι "ο δρόμος προς εμαους" που το ανέφερες 2 φορές, και θυμάμαι και πριν χρόνια στο φόρουμ το χρησιμοποιούσες...είχες φωτό προφίλ μια καμήλα αν είσαι ο ίδιος!

Και οι ασσασινοι που τους ανέφερες τελείως στο άκυρο και υπονοήσες ότι υπάρχουν και σήμερα αλλά δεν έδενε με τον υπόλοιπο ειρμό της κουβέντας.

Για την πόρνη δεν νομίζω ότι το ζητούμενο ήταν η κατάκριση της.. @EvanescenceQ στην χριστιανική ηθική δεν υπάρχει διαχωρισμός στην αμαρτία ανάμεσα στην ιερόδουλη και τον πελάτη. Και η πορνεία ως λέξη αναφέρεται γενικά στην σεξουαλική ανηθικότητα συμπεριλαμβανομένης της μοιχείας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
2 σημεία @Μάξιμος που δεν μπόρεσα να πιάσω ούτε στο ελάχιστο είναι "ο δρόμος προς εμαους" που το ανέφερες 2 φορές, και θυμάμαι και πριν χρόνια στο φόρουμ το χρησιμοποιούσες...είχες φωτό προφίλ μια καμήλα αν είσαι ο ίδιος!

Και οι ασσασινοι που τους ανέφερες τελείως στο άκυρο και υπονοήσες ότι υπάρχουν και σήμερα αλλά δεν έδενε με τον υπόλοιπο ηρμο της κουβέντας.

Για την πόρνη δεν νομίζω ότι το ζητούμενο ήταν η κατάκριση της.. @EvanescenceQ στην χριστιανική ηθική δεν υπάρχει διαχωρισμός στην αμαρτία ανάμεσα στην ιερόδουλη και τον πελάτη. Και η πορνεία ως λέξη αναφέρεται γενικά στην σεξουαλική ανηθικότητα συμπεριλαμβανομένης της μοιχείας.
Σωστα @Gaspar μα δεν την επεκρινα εξαλλου αν ειδες το σχόλιο μου και το προηγουμενο και το τελευταίο πριν, στοιχειο καθοριστικο αν θες της ολης κατηγοριοποιησης ως ανηθικης κλπ ειναι ακριβως αυτο που ειπες, η μοιχεια για το χριστιανισμο που δεν μπορει να ειναι αποκλειστικα γιατι αφορα και ατομα ελευθερα, εκεινο που τη σπρώχνει αν θες προς την κατηγορια που η κοινωνια νομιζω την εχει τοποθετησει οτι η πορνη ηταν και θα παραμεινει αυτο το ιδιο, ειναι ακριβως ο εκαστοτε πελάτης της.
Αυτος συντηρει και την οποια διατήρηση του φαινομενου. Το ειχαμε πει θυμαμαι σε μια συζητηση εξω οτι αν δεν υπηρχαν οι πελατες δεν θα υπηρχαν και οι πορνες.
Στο ξαναβαζω εδω γιατι μπορει να μην το ειδες επειδή ξεκινησαμε να μιλαμε για την ανηθικοτητα ,
"Όταν ο κάθε τυχάρπαστος, ο κάθε τιποτένιος, μπορεί να μάς δέσει πάνω σε μια καρέκλα, σ’ έναν πάγκο ή σ’ ένα κρεβάτι, να μάς φτύσει, να μάς μαστιγώσει, να μάς βιάσει.
Ο άνθρωπος βγαίνει στο σφυρί. "(από το βιβλίο της Λιλής Ζωγράφου, «Επάγγελμα Πόρνη».)
Ρωτω για ποια ανηθικοτητα μιλαμε τοτε?
 

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Αυτος συντηρει και την οποια διατήρηση του φαινομενου. Το ειχαμε πει θυμαμαι σε μια συζητηση εξω οτι αν δεν υπηρχαν οι πελατες δεν θα υπηρχαν και οι πορνες.
Στο ξαναβαζω εδω γιατι μπορει να μην το ειδες επειδή ξεκινησαμε να μιλαμε για την ανηθικοτητα ,
"Όταν ο κάθε τυχάρπαστος, ο κάθε τιποτένιος, μπορεί να μάς δέσει πάνω σε μια καρέκλα, σ’ έναν πάγκο ή σ’ ένα κρεβάτι, να μάς φτύσει, να μάς μαστιγώσει, να μάς βιάσει.
Ο άνθρωπος βγαίνει στο σφυρί. "(από το βιβλίο της Λιλής Ζωγράφου, «Επάγγελμα Πόρνη».)
Ρωτω για ποια ανηθικοτητα μιλαμε τοτε?
Αυτό δεν είναι πορνεία είναι βιασμός, κάτι τελείως διαφορετικό.
Ίσως βέβαια η συγγραφέας θυματοποιεί εσκεμμένα τον εαυτό της για να καλύψει τις ενοχές της. Δεν γνωρίζω το βιβλίο.

Στην πράξη της πορνείας το ίδιο βαραίνει ηθικά και την πόρνη και τον πελάτη. Αλλά προϋπόθεση είναι η συναίνεση. Πόρνος είναι και ο ζιγκολό που πάει με ώριμες κυρίες για τα δώρα, πόρνη και κάποια που δίνει σεξ σε κάποιον μεγαλύτερο για χρηματικές ανταμοιβες η δώρα.

Η Μαρία η αιγυπτια (4ος αιώνας) είναι ένα παράδειγμα πόρνης στον χριστιανισμό. Αναφέρει ο βίος της ότι το έκανε όχι μόνο για τα χρήματα αλλά περισσότερο γιατί της άρεσε. Αντιμετωπίζεται η πορνεία δλδ ως πάθος και όχι μόνο ως επάγγελμα.
Ο αγώνας της εναντίων αυτού του πάθους ήταν προσωπικός και στην έρημο που κατέφυγε όχι μόνο νίκησε το πάθος της αλλά έγινε και η μεγαλύτερη μεταξύ των ασκητών.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτό δεν είναι πορνεία είναι βιασμός, κάτι τελείως διαφορετικό.
Ίσως βέβαια η συγγραφέας θυματοποιεί εσκεμμένα τον εαυτό της για να καλύψει τις ενοχές της. Δεν γνωρίζω το βιβλίο.

Στην πράξη της πορνείας το ίδιο βαραίνει ηθικά και την πόρνη και τον πελάτη. Αλλά προϋπόθεση είναι η συναίνεση. Πόρνος είναι και ο ζιγκολό που πάει με ώριμες κυρίες για τα δώρα, πόρνη και κάποια που δίνει σεξ σε κάποιον μεγαλύτερο για χρηματικές ανταμοιβες η δώρα.

Η Μαρία η αιγυπτια (4ος αιώνας) είναι ένα παράδειγμα πόρνης στον χριστιανισμό. Αναφέρει ο βίος της ότι το έκανε όχι μόνο για τα χρήματα αλλά περισσότερο γιατί της άρεσε. Αντιμετωπίζεται η πορνεία δλδ ως πάθος και όχι μόνο ως επάγγελμα.
Ο αγώνας της εναντίων αυτού του πάθους ήταν προσωπικός και στην έρημο που κατέφυγε όχι μόνο νίκησε το πάθος της αλλά έγινε και η μεγαλύτερη μεταξύ των ασκητών.
Αυτος συντηρει και την οποια διατήρηση του φαινομενου. Το ειχαμε πει θυμαμαι σε μια συζητηση εξω οτι αν δεν υπηρχαν οι πελατες δεν θα υπηρχαν και οι πορνες.
Πολύ βολική η σκέψη σου έτσι; Για όλα φταίει ο κακός ο άντρας που έχει ανάγκες και συντηρεί τέτοια φαινόμενα.


Για να κάνω μια ανάλυση για να δούμε λίγο πιο σφαιρικά το το τοπίο.

Αν ανοίξεις οποιοδήποτε βιβλίο ψυχολογίας θα δεις πως οι άντρες έχουν πολύ μεγαλύτερη διασπορά χαρακτηριστικών προσωπικότητας από τις γυναίκες και αυτό ισχύει για πολλά από αυτά, αλλά εγώ θα πιάσω μόνο δύο, το IQ και την ψυχική υγεία. Υπάρχουν πολύ περισσότεροι έξυπνοι και χαζοί άντρες από οτι υπάρχουν έξυπνες και χαζές γυναίκες. Αυτό σημαίνει πως υπάρχει μια γερή μερίδα αντρών που είναι χαζοί οι οποίοι δεν έχουν μια ισοπληθη μερίδα χαζων γυναικών για να ταιριάξουν. Αν αναλογιστουμε τώρα πως το να είσαι low iq άντρας στην σημερινή κοινωνία έχει τρομερές συνέπειες στα πάντα, στην υγεία σου, στις κοινωνικές σου δεξιότητες, στην οικονομική σου ισχύ κτλ μπορούμε νομοτελειακα να βγάλουμε το συμπέρασμα πως υπάρχει μια γερή μερίδα αντρών που δεν μπορεί να βρει σεξ, διότι θεωρουνται απωθητικοι από το σύνολο των γυναικών. Το ίδιο συμβαίνει και με πολλούς αντρες που πάσχουν από διάφορες ψυχικές νόσους, οι οποίοι θεωρούνται εντελώς κοινωνικά απροσαρμοστοι (οι γνωστοί creeps). Και δεν αναφέρομαι σε εγκληματίες, όπως εμπόρους ναρκωτικών, βιαστές, δολοφόνους κτλ, αυτοί συνήθως δεν έχουν θέμα να βρουν σεξ, έχουν πολλές γυναίκες πρόθυμες να τους κάτσουν (η κατάντια του γυναικείου φύλου στο μεγαλείο της).

Όλοι αυτοί οι "άθλιοι" φυσικά δεν παύουν να είναι άντρες, δηλαδή να έχουν να ανάγκη από γυναικεία συντροφιά. Αυτοί λοιπόν καταλήγουνε στις πόρνες. Δούλευουν στην άθλια δουλειά τους και ότι λίγα χρήματα βγάζουν τα ακουμπάνε σε μια γυναίκα για να αγοράσουν αυτό που με κανένα άλλο τρόπο δεν μπορούν να βρουν. Παρά πολλοί εξ αυτών επίσης αν θες να ξέρεις δεν πάνε καν στις πόρνες για το σεξ, αλλά πάνε για να τις αγκαλιάσουν, να νιώσουν το άγγιγμα μιας γυναίκας στο κορμί τους, να τους μιλήσουν και γενικά για να νιώσουν και αυτοί έστω για μισή ώρα πως έχουν μια γυναικεία παρουσία στην ζωή τους. Πολυ συχνά φυσικά ερωτεύονται και τις πόρνες.

Και ας πιάσουμε τώρα και μια άλλη μερίδα αντρών. Τους high end. Υπάρχουν άντρες που είναι πάρα πολύ "ψηλά" κοινωνικα, οι οποίοι συνηθως ζούνε για να δουλεύουν γιατι αυτο γουστάρουν. Αυτοί οι άντρες μπορούνε άνετα να δώσουν 3χιλιαρικα για να περάσουν ένα βράδυ με μια high end escort. Σιγά μην κάτσουνε αυτοί να πηγαίνουν μπαροτσαρκες για να ρίξουν μια μέτρια γκόμενά ή να φτιάχνουν προφίλ σε tinder για να θρεφουν γυναικείους εγωισμούς. Παίρνουν απλά ένα τηλέφωνο σκάνε μερικά χιλιάρικα (δηλαδή ψίχουλα για αυτους) και έρχεται ένα μοντέλο για να περασει την βραδιά μαζί τους. Fun fact. Πολλοί από αυτούς τους άντρες βγαίνουν κανονικά ραντεβού με τις escorts τους (δεν τις παίρνουν μόνο για σεξ δηλαδή) επειδή πολλές από αυτές δεν είναι μονάχα κουκλαρες αλλά είναι ταυτόχρονα και πολύ έξυπνες, καλλιεργημενες και θυληκες και γενικά αποτελούν πολύ ανώτερη συντροφιά από κάθε άποψη από το 90% των γυναικών, για να μην πω παραπάνω.

Οι πόρνες όπως βλέπεις καλύπτουν τις ανάγκες μια ευρείας πληθυσμιακής ομάδας αντρών και φυσικά αμοιβονται πολύ καλά για τις υπηρεσίες τους. Από τη στιγμή που το όλο νταλαβερι γίνεται εθελοντικά δεν έχεις ούτε εσύ, ούτε κανένας άλλος δικαίωμα να κρίνει ούτε τις ανάγκες αυτών των αντρών, ούτε τις επιλογές αυτών των γυναικών. Αν μη τι άλλο η πορνεία θα έπρεπε να είναι παντού νόμιμη ώστε οι πόρνες να μην πέφτουν στα χέρια νταβατζιδων και βρωμικων μπάτσων αλλά να έχουν την προστασία του νόμου.

Τους λόγους που η πορνεια θεωρείται ανήθικη τους εξήγησα. Είναι η χριστιανική ηθική κατά κύριο λόγο, που απευθύνεται κυρίως στον μέσο άντρα και την μέση γυναίκα. Για τους low end άντρες η κοινωνία ποτέ δεν νοιαστηκε και ούτε θα νοιαστει ποτέ καθώς θεωρούνται αθλιοτεροι και από σκυλιά, με μοναδική χρήση να δουλεύουν μια ζωή ή να πεθάνουν σε κάποιο πόλεμο, ενώ οι high end άντρες δεν εχουν ανάγκη την ηθική γιατί είναι αρκετά δυνατοί.


Οπως βλέπεις στον κοσμο δεν υπάρχουν καλοί και κακοί. Δεν υπάρχουν μόνο γυναίκες θύματα και μισογυνιδες άντρες που τις βλέπουν σαν κρέατα. Παρά πολλοί άντρες βιώνουν πολύ πονο και απόρριψη στην ζωή για θέματα που μια γυναίκα σπάνια μπορεί να καταλάβει γιατί αυτή τα έχει λυμένα αυτά εκ γενετής. Οι άντρες και οι γυναίκες είμαστε πολύ διαφορετικά όντα και ζούμε πολύ διαφορετικές ζωές και γι αυτό καλό είναι να μην βγάζουμε τόσο εύκολα απόλυτα συμπέρασματα για το ποιος είναι καλός, κακός, ηθικό και ανήθικος, θύμα και θύτης.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Πολύ βολική η σκέψη σου έτσι; Για όλα φταίει ο κακός ο άντρας που έχει ανάγκες και συντηρεί τέτοια φαινόμενα.


Για να κάνω μια ανάλυση για να δούμε λίγο πιο σφαιρικά το το τοπίο.

Αν ανοίξεις οποιοδήποτε βιβλίο ψυχολογίας θα δεις πως οι άντρες έχουν πολύ μεγαλύτερη διασπορά χαρακτηριστικών προσωπικότητας από τις γυναίκες και αυτό ισχύει για πολλά από αυτά, αλλά εγώ θα πιάσω μόνο δύο, το IQ και την ψυχική υγεία. Υπάρχουν πολύ περισσότεροι έξυπνοι και χαζοί άντρες από οτι υπάρχουν έξυπνες και χαζές γυναίκες. Αυτό σημαίνει πως υπάρχει μια γερή μερίδα αντρών που είναι χαζοί οι οποίοι δεν έχουν μια ισοπληθη μερίδα χαζων γυναικών για να ταιριάξουν. Αν αναλογιστουμε τώρα πως το να είσαι low iq άντρας στην σημερινή κοινωνία έχει τρομερές συνέπειες στα πάντα, στην υγεία σου, στις κοινωνικές σου δεξιότητες, στην οικονομική σου ισχύ κτλ μπορούμε νομοτελειακα να βγάλουμε το συμπέρασμα πως υπάρχει μια γερή μερίδα αντρών που δεν μπορεί να βρει σεξ, διότι θεωρουνται απωθητικοι από το σύνολο των γυναικών. Το ίδιο συμβαίνει και με πολλούς αντρες που πάσχουν από διάφορες ψυχικές νόσους, οι οποίοι θεωρούνται εντελώς κοινωνικά απροσαρμοστοι (οι γνωστοί creeps). Και δεν αναφέρομαι σε εγκληματίες, όπως εμπόρους ναρκωτικών, βιαστές, δολοφόνους κτλ, αυτοί συνήθως δεν έχουν θέμα να βρουν σεξ, έχουν πολλές γυναίκες πρόθυμες να τους κάτσουν (η κατάντια του γυναικείου φύλου στο μεγαλείο της).

Όλοι αυτοί οι "άθλιοι" φυσικά δεν παύουν να είναι άντρες, δηλαδή να έχουν να ανάγκη από γυναικεία συντροφιά. Αυτοί λοιπόν καταλήγουνε στις πόρνες. Δούλευουν στην άθλια δουλειά τους και ότι λίγα χρήματα βγάζουν τα ακουμπάνε σε μια γυναίκα για να αγοράσουν αυτό που με κανένα άλλο τρόπο δεν μπορούν να βρουν. Παρά πολλοί εξ αυτών επίσης αν θες να ξέρεις δεν πάνε καν στις πόρνες για το σεξ, αλλά πάνε για να τις αγκαλιάσουν, να νιώσουν το άγγιγμα μιας γυναίκας στο κορμί τους, να τους μιλήσουν και γενικά για να νιώσουν και αυτοί έστω για μισή ώρα πως έχουν μια γυναικεία παρουσία στην ζωή τους. Πολυ συχνά φυσικά ερωτεύονται και τις πόρνες.

Και ας πιάσουμε τώρα και μια άλλη μερίδα αντρών. Τους high end. Υπάρχουν άντρες που είναι πάρα πολύ "ψηλά" κοινωνικα, οι οποίοι συνηθως ζούνε για να δουλεύουν γιατι αυτο γουστάρουν. Αυτοί οι άντρες μπορούνε άνετα να δώσουν 3χιλιαρικα για να περάσουν ένα βράδυ με μια high end escort. Σιγά μην κάτσουνε αυτοί να πηγαίνουν μπαροτσαρκες για να ρίξουν μια μέτρια γκόμενά ή να φτιάχνουν προφίλ σε tinder για να θρεφουν γυναικείους εγωισμούς. Παίρνουν απλά ένα τηλέφωνο σκάνε μερικά χιλιάρικα (δηλαδή ψίχουλα για αυτους) και έρχεται ένα μοντέλο για να περασει την βραδιά μαζί τους. Fun fact. Πολλοί από αυτούς τους άντρες βγαίνουν κανονικά ραντεβού με τις escorts τους (δεν τις παίρνουν μόνο για σεξ δηλαδή) επειδή πολλές από αυτές δεν είναι μονάχα κουκλαρες αλλά είναι ταυτόχρονα και πολύ έξυπνες, καλλιεργημενες και θυληκες και γενικά αποτελούν πολύ ανώτερη συντροφιά από κάθε άποψη από το 90% των γυναικών, για να μην πω παραπάνω.

Οι πόρνες όπως βλέπεις καλύπτουν τις ανάγκες μια ευρείας πληθυσμιακής ομάδας αντρών και φυσικά αμοιβονται πολύ καλά για τις υπηρεσίες τους. Από τη στιγμή που το όλο νταλαβερι γίνεται εθελοντικά δεν έχεις ούτε εσύ, ούτε κανένας άλλος δικαίωμα να κρίνει ούτε τις ανάγκες αυτών των αντρών, ούτε τις επιλογές αυτών των γυναικών. Αν μη τι άλλο η πορνεία θα έπρεπε να είναι παντού νόμιμη ώστε οι πόρνες να μην πέφτουν στα χέρια νταβατζιδων και βρωμικων μπάτσων αλλά να έχουν την προστασία του νόμου.

Τους λόγους που η πορνεια θεωρείται ανήθικη τους εξήγησα. Είναι η χριστιανική ηθική κατά κύριο λόγο, που απευθύνεται κυρίως στον μέσο άντρα και την μέση γυναίκα. Για τους low end άντρες η κοινωνία ποτέ δεν νοιαστηκε και ούτε θα νοιαστει ποτέ καθώς θεωρούνται αθλιοτεροι και από σκυλιά, με μοναδική χρήση να δουλεύουν μια ζωή ή να πεθάνουν σε κάποιο πόλεμο, ενώ οι high end άντρες δεν εχουν ανάγκη την ηθική γιατί είναι αρκετά δυνατοί.


Οπως βλέπεις στον κοσμο δεν υπάρχουν καλοί και κακοί. Δεν υπάρχουν μόνο γυναίκες θύματα και μισογυνιδες άντρες που τις βλέπουν σαν κρέατα. Παρά πολλοί άντρες βιώνουν πολύ πονο και απόρριψη στην ζωή για θέματα που μια γυναίκα σπάνια μπορεί να καταλάβει γιατί αυτή τα έχει λυμένα αυτά εκ γενετής. Οι άντρες και οι γυναίκες είμαστε πολύ διαφορετικά όντα και ζούμε πολύ διαφορετικές ζωές και γι αυτό καλό είναι να μην βγάζουμε τόσο εύκολα απόλυτα συμπέρασματα για το ποιος είναι καλός, κακός, ηθικό και ανήθικος, θύμα και θύτης.

Εμένα από όλη αυτή την ανάλυση μου γεννήθηκε μια απορία: Εφόσον όπως λες δεν μπορείς να εξαγάγεις εύκολα συμπεράσματα περί καλού - κακού, ηθικού - ανήθικου και όπως έχεις πει και σε άλλα σχόλια ο τρόπος που είναι δομημένη η ηθική στον εγκέφαλό μας σήμερα είναι προϊόν του χριστιανισμού, ότι όλοι κρύβουμε ένα τέρας μέσα μας που το απωθούμε και η φύση μας είναι κτηνώδης αλλά και σαδιστική (όπως είχες πει κάποτε θυμάμαι ότι ο άνθρωπος είναι το μόνο ζώο που αντλεί ευχαρίστηση προκαλώντας πόνο), γιατί εν τέλει κρίνεις τους εγκληματίες που ανέφερες "άθλιους" και τη γυναικεία συντροφιά που εισπράττουν "κατάντια"; Τι είναι αυτό που σου προκαλεί αποστροφή γι' αυτούς τους ανθρώπους και κατά πόσο είναι προϊόν της δικής σου σκέψης κι όχι κάποιας ηθικής που σου επιβλήθηκε από παιδί;

Βασικά, εν τέλει είναι θετικό να έχουμε χριστιανική ηθική, αρνητικό, ή κάπου στη μέση; Γιατί ποτέ δεν έχεις τοποθετηθεί προσωπικά σ' αυτό το θέμα, παρά μόνο μας κάνεις αναλύσεις σαν εξωτερικός παρατηρητής κι έχω περιέργεια να δω την πιο προσωπική σου ματιά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Παρεμπιπτόντως, δεν έχω διαβάσει τίποτα απ όσα έχετε πει για πορνες και παπάδες οπότε τώρα πάω να τα διαβάσω όλα μαζί. Καλή μου τύχη.
 

Scott

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Scott αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Ρε παιδιά είχα ανοίξει ένα θέμα αλλά συγχωνεύτηκε , ανοίγω άλλο να ''φιλοσοφούμε'' γιατί στο χωρίς θέμα γίνεται πανικός και να μη ανοίγουμε νέα θέματα συνέχεια με ένα απλή σκέψη που μπορεί να θέλουμε να πούμε .

Συνεχίζω λοιπόν @Agaphbou @hack3r @EvanescenceQ

Το κίνητρο όπως και να το δεις θα μπορούσε να είναι εγωιστικό σε όλες τις περιπτώσεις.
1 Βοηθάω μια γιαγιά από καθήκον για να μη ζω μετά με τις τύψεις
2.Βοηθάω μια γιαγιά από συμπόνοια για να μην υποφέρω εγώ όταν την βλέπω.
3 Βοηθάω μια γιαγιά για να κάνω προβολή στους φίλους μου.

Αν εξετάσουμε την ίδια πράξη το όφελος είναι το ίδιο, η γιαγιά βοηθιέται. Τα κίνητρα είναι όλα εγωιστικά άρα είναι τα ίδια. Λέμε τώρα.. μπορεί κάποιος να διαφωνεί .Άρα μένει το κόστος που επωμίζεσαι σαν παράμετρος έτσι όπως το έθεσες πιο καθαρά αγάπη.

α Βγαίνω μια βόλτα και βοηθάω μια γιαγιά γιατί έχω άπλετο χρόνο.
β Πηγαίνω στη δουλειά και βοηθάω μια γιαγιά και ξέρω ότι αν αργήσω θα με απολύσουν.

Το β μοιάζει με αλτρουισμό που αν το θεωρείτε ύψιστη αρετή , ίσως να μην ταιριάζει τόσο με τις πεποιθήσεις σας γενικότερα ή όχι;
Από την ίδια οπτική γωνία, βέβαια, το κάθε τι που κάνουμε είναι εγωιστικό. Δεν μπορούμε να δώσουμε χωρίς να πάρουμε,ίσως για αυτό θαυμάζουμε και άτομα που "θυσιάζονται" για την πλειοψηφία. Ίσως και για αυτό ο Ιησούς αμφισβητείται αν ήταν υπαρκτό πρόσωπο,διότι φαίνεται σχεδόν αφύσικο το να μην κάνεις κάτι εγωιστικά.
Αυτό με την γιαγιά μου θυμίζει κάτι που είδα πρόσφατα σε ένα βίντεο που είχε να κάνει με την γη,κλιματική αλλαγή κλπ. Πιο συγκεκριμένα, αναφερόταν στο κίνητρό μας "να σώσουμε την γή και τον πλανήτη μας" πως είναι χαζό και καθόλου ειλικρινές. Γιατί θα έλεγε κάποιος; Διότι η γη είναι ένα σύστημα που μπορεί να επανέλθει από την κάθε καταστροφή (Ναι,ακόμα και από την κλιματική αλλαγή), διότι η γη θα υπάρχει για πολύ καιρό,εμείς όχι.
Το πιο ορθό θα ήταν να λέμε πως εμείς δε θα μπορούμε να ζήσουμε άλλο στην γη,η ίδια είναι ένα αυτοσυντήρούμενο σύστημα.
Αυτό θα έλεγε κανείς ότι είναι μια "εγωιστική πράξη " που βοηθάει την πλειοψηφία. Γι'αυτό και προσωπικά πιστεύω πως λίγος εγωισμός δε κάνει κακό. Όπως όλα θέλουν μέτρο όμως...
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Εμένα από όλη αυτή την ανάλυση μου γεννήθηκε μια απορία: Εφόσον όπως λες δεν μπορείς να εξαγάγεις εύκολα συμπεράσματα περί καλού - κακού, ηθικού - ανήθικου και όπως έχεις πει και σε άλλα σχόλια ο τρόπος που είναι δομημένη η ηθική στον εγκέφαλό μας σήμερα είναι προϊόν του χριστιανισμού, ότι όλοι κρύβουμε ένα τέρας μέσα μας που το απωθούμε και η φύση μας είναι κτηνώδης αλλά και σαδιστική (όπως είχες πει κάποτε θυμάμαι ότι ο άνθρωπος είναι το μόνο ζώο που αντλεί ευχαρίστηση προκαλώντας πόνο), γιατί εν τέλει κρίνεις τους εγκληματίες που ανέφερες "άθλιους" και τη γυναικεία συντροφιά που εισπράττουν "κατάντια"; Τι είναι αυτό που σου προκαλεί αποστροφή γι' αυτούς τους ανθρώπους και κατά πόσο είναι προϊόν της δικής σου σκέψης κι όχι κάποιας ηθικής που σου επιβλήθηκε από παιδί;

Βασικά, εν τέλει είναι θετικό να έχουμε χριστιανική ηθική, αρνητικό, ή κάπου στη μέση; Γιατί ποτέ δεν έχεις τοποθετηθεί προσωπικά σ' αυτό το θέμα, παρά μόνο μας κάνεις αναλύσεις σαν εξωτερικός παρατηρητής κι έχω περιέργεια να δω την πιο προσωπική σου ματιά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Παρεμπιπτόντως, δεν έχω διαβάσει τίποτα απ όσα έχετε πει για πορνες και παπάδες οπότε τώρα πάω να τα διαβάσω όλα μαζί. Καλή μου τύχη.
@Agaphbou
Για την ανηθικοτητα ειπαμε να μιλησουμε σαν όρο και φυσικα συνδεοντας την με το επαγγελμα της πορνης. Θα τα δεις τι γραψαμε απλα εβαλα το εξης αποσπασμα για να δειξω οτι καμια φορα η ανηθικοτητα δεν ειναι επιλογη αλλά εξαναγκασμος.
Δες το εδω
"Όταν ο κάθε τυχάρπαστος, ο κάθε τιποτένιος, μπορεί να μάς δέσει πάνω σε μια καρέκλα, σ’ έναν πάγκο ή σ’ ένα κρεβάτι, να μάς φτύσει, να μάς μαστιγώσει, να μάς βιάσει.
Ο άνθρωπος βγαίνει στο σφυρί. "(από το βιβλίο της Λιλής Ζωγράφου, «Επάγγελμα Πόρνη».)
Ρωτω για ποια ανηθικοτητα μιλαμε τοτε?
Και θα ηθελα να αποσυνδεσουμε τη χριστιανική ηθικη απο την ανηθικοτητα να τα δουμε τα δυο αυτα στοιχεια μεμονωμένα μηπως και καταφέρουμε να καταληξουμε καπου.
Μου μπερδεψαν με ορους μαρτυρων της Εκκλησίας.
Επιμενω να τα διαχωρισουμε και να τα δουμε ξεχωριστά να μπορεσουμε να τα ξεκαθαρισουμε και ολα αυτα ιδωμένα στη σύγχρονη πραγματικότητα παιδια και οχι στην εποχη που εζησε η Μαρία η Αιγυπτία που ανεφερε ο @Gaspar. Καλως κακως δεν ζουμε σε εκείνη την εποχη και οι οροι εχουν αλλαξει.
θα επανελθω με αναλυση😊👍ευχαριστω😊

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

@hack3r θα απαντησω επ αυτου λεπτομερως😊
@hack3r @Agaphbou @Aura @Μάξιμος @Gaspar, να πω κατι που νομιζω θα μας βγαλει σε πιο ασφαλη συμπερασματα.
Επιμενω να τα διαχωρισουμε και να τα δουμε ξεχωριστά να μπορεσουμε να τα ξεκαθαρισουμε και ολα αυτα ιδωμένα στη σύγχρονη πραγματικότητα παιδια και οχι στην εποχη που εζησε η Μαρία η Αιγυπτία που ανεφερε ο @Gaspar. Καλως κακως δεν ζουμε σε εκείνη την εποχη και οι οροι εχουν αλλαξει. 👍😊
θα επανελθω με αναλυση ευχαριστω😊
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
@EvanescenceQ Τα διάβασα τα ποστ σας αλλά δεν κατάλαβα πού θέλετε να καταλήξετε, αισθάνομαι ότι ο καθένας σας απλώς αρέσκεται στο να ακούει τη φωνή του. Ποιος είναι ο σκοπός; Να κρίνουμε τι είναι ανήθικο και κατ' επέκταση τι είναι ηθικό; Τι είναι η ηθική; Αν είναι ανήθικη η πόρνη; Αν θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν μας τις συνθήκες μέσα στις οποίες λαμβάνει χώρα μια ανήθικη πράξη και τις ρίζες του προβλήματος, ή να εστιάσουμε απλώς στο αποτέλεσμα; Αν η μετάνοια εξαγνίζει την ψυχή και επαναφέρει την ηθική στον παραστρατημένο άνθρωπο; Πρέπει να πιάσετε από κάποια άκρη το θέμα γιατί αυτή τη στιγμή απλώς περιπλανιέστε ασκόπως γύρω απ' το θέμα ηθική χωρίς να καταλήγετε κάπου. Εγώ τι θες να σου πω; Πού να εστιάσω;

Κι όσον αφορά την ανάλυση της ηθικής στη σύγχρονη πραγματικότητα που προτείνεις, για να είναι αυτό εφικτό θα πρέπει να αναλογιστείς τι χαρακτηριστικά έχει η σημερινή κοινωνία, τι ανατροφή δίνει στους ανθρώπους της, ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά μας, ποιος ο σκοπός μας και μόνο τότε ίσως καταφέρεις να προσεγγίσεις το θέμα με οξυδέρκεια. Και για να είσαι σε θέση να αντιλαμβάνεσαι όλα αυτά που είπα, σίγουρα θα χρειαστεί να κάνεις μια ιστορική αναδρομή πρώτα.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
@EvanescenceQ Τα διάβασα τα ποστ σας αλλά δεν κατάλαβα πού θέλετε να καταλήξετε, αισθάνομαι ότι ο καθένας σας απλώς αρέσκεται στο να ακούει τη φωνή του. Ποιος είναι ο σκοπός; Να κρίνουμε τι είναι ανήθικο και κατ' επέκταση τι είναι ηθικό; Τι είναι η ηθική; Αν είναι ανήθικη η πόρνη; Αν θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν μας τις συνθήκες μέσα στις οποίες λαμβάνει χώρα μια ανήθικη πράξη και τις ρίζες του προβλήματος, ή να εστιάσουμε απλώς στο αποτέλεσμα; Αν η μετάνοια εξαγνίζει την ψυχή και επαναφέρει την ηθική στον παραστρατημένο άνθρωπο; Πρέπει να πιάσετε από κάποια άκρη το θέμα γιατί αυτή τη στιγμή απλώς περιπλανιέστε ασκόπως γύρω απ' το θέμα ηθική χωρίς να καταλήγετε κάπου. Εγώ τι θες να σου πω; Πού να εστιάσω;

Κι όσον αφορά την ανάλυση της ηθικής στη σύγχρονη πραγματικότητα που προτείνεις, για να είναι αυτό εφικτό θα πρέπει να αναλογιστείς τι χαρακτηριστικά έχει η σημερινή κοινωνία, τι ανατροφή δίνει στους ανθρώπους της, ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά μας, ποιος ο σκοπός μας και μόνο τότε ίσως καταφέρεις να προσεγγίσεις το θέμα με οξυδέρκεια. Και για να είσαι σε θέση να αντιλαμβάνεσαι όλα αυτά που είπα, σίγουρα θα χρειαστεί να κάνεις μια ιστορική αναδρομή πρώτα.
Πολυ σωστη η τοποθέτηση @Agaphbou και συμφωνω! 👍😊
Το θέμα αν μπορουμε να το ορισουμε λακωνικα ειναι τα ορια της ανηθικοτητας και της χριστιανικης ηθικης, που αρχιζει η μια και που τελειωνει η αλλη αναφορικα με το επαγγελμα της πορνης.
Ειπα τη σημερινη εποχη γιατι ζουμε στο σημερα δεν ζούμε στην εποχη ουτε της Μαρίας της Μαγδαληνής ουτε της Μαριας της Αιγυπτιας.
Στο σημερα να τοποθετησουνμε αν θελεις την ολη περιγραφη. Ειναι και πιο κοντα στην εποχη μας αν θες.
Αν καποιος θελει να κανει ιστορικη αναδρομή ας την κανει ευχαριστως ομως να καταληγουμε τι ισχυει σημερα παιδια και οχι τι εκανε η Μαρια η Αιγυπτία αυτο θελω να πω.
Ζουμε σε μια αλλη εποχή εχουν αλλαξει πολλα.
Γραφω για να καταλαβουν και οι υπολοιποι.
Η πορνη του σημερα λοιπον ειναι περισσοτερο ανηθικη περισσοτερο ηθικη τι απολα?
Και που καταλήγουμε.
Ευχαριστώ 👍😊θα επανελθω με λεπτομερη αναλυση😊
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

@hack3r @Agaphbou @Aura @Μάξιμος @Gaspar κι αλλο ενα ερωτημα για να σας βαλω στο κλιμα, τελικα στο σημερα μηπως η χριστιανική ηθικη παραμενει για τους εκτός του επαγγελματος της πορνης (που την κατακρίνουν) και η πορνη πλεον εχει ξεπερασει προ πολλου το διλημμα αν θελετε να τη βαραινει και να την απασχολει αν ειναι πιο πολυ ανηθικη παρα ηθικη?
Στο σημερα βλεπω εχουμε τη σχεδον μη ενοχοποιηση αν θελετε της πορνης και την εξισωση της με ενα οποιοδηποτε επαγγελμα στο οποίο ο εργαζομενος αμοιβεται για παροχη υπηρεσιων.
Αρα η απελευθέρωση αν θέλετε του αγοραιου έρωτα και η εξαπλωση του σε ολα τα κοινωνικα στρωματα επαψε να ειναι τοσο ανηθικη εν τελει.
Μηπως η ανηθικοτητα εχει να κανει με οταν παραβιαζονται οι οροι ηθικης του καθενος μας?
Ολα αυτα μαζι ιδωμενα.
Θα γραψω αναλυτικα τι και πως😊ευχαριστω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και κάτι αλλο, οι πελατες της πορνης διακατεχονται απο χριστιανικη ηθικη?
Μην τρελαθουμε κιολας😂
Επανερχομαι με λεπτομερή αναλυση👍😊
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Το ότι μας παρακολουθείς δεν σημαίνει ότι μας πιάνεις κιόλας αγαπητή μου. :P
hack boy, hig friquenci. Ψηλά την μπάλα, ψηλά...
Η Αυρα το μόνο συμπέρασμα που πρέπει να βγάλει είναι αν θα παραδώσει την πόλη τώρα ή αν θα με αναγκάσει να σπάσω τις πόρτες. I take no prisoners.:dwarf:
χμμμ... η Αύρα, ως χημικός, διαθέτει ανεπτυγμένας αισθήσεις. Ως εκ τούτου λέω, βρίσκεται κάτω απο την επίδραση των. Αισθήσεις όπως η όσφρηση, καθορίζουν το επόμενο βήμα της.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Από την ίδια οπτική γωνία, βέβαια, το κάθε τι που κάνουμε είναι εγωιστικό. Δεν μπορούμε να δώσουμε χωρίς να πάρουμε,ίσως για αυτό θαυμάζουμε και άτομα που "θυσιάζονται" για την πλειοψηφία. Ίσως και για αυτό ο Ιησούς αμφισβητείται αν ήταν υπαρκτό πρόσωπο,διότι φαίνεται σχεδόν αφύσικο το να μην κάνεις κάτι εγωιστικά.
Αυτό με την γιαγιά μου θυμίζει κάτι που είδα πρόσφατα σε ένα βίντεο που είχε να κάνει με την γη,κλιματική αλλαγή κλπ. Πιο συγκεκριμένα, αναφερόταν στο κίνητρό μας "να σώσουμε την γή και τον πλανήτη μας" πως είναι χαζό και καθόλου ειλικρινές. Γιατί θα έλεγε κάποιος; Διότι η γη είναι ένα σύστημα που μπορεί να επανέλθει από την κάθε καταστροφή (Ναι,ακόμα και από την κλιματική αλλαγή), διότι η γη θα υπάρχει για πολύ καιρό,εμείς όχι.
Το πιο ορθό θα ήταν να λέμε πως εμείς δε θα μπορούμε να ζήσουμε άλλο στην γη,η ίδια είναι ένα αυτοσυντήρούμενο σύστημα.
Αυτό θα έλεγε κανείς ότι είναι μια "εγωιστική πράξη " που βοηθάει την πλειοψηφία. Γι'αυτό και προσωπικά πιστεύω πως λίγος εγωισμός δε κάνει κακό. Όπως όλα θέλουν μέτρο όμως...
Σίγουρα όλα είναι και εγωιστικά . Αλλά εγωιστικό δεν σημαίνει κακό και ανιδιοτελές καλό αν κρίνουμε την ηθικότητα μιας πράξης από τις συνέπειές της και την βλάβη προς τους άλλους γιατί εγώ κάπου εκεί τείνω να καταλήξω ως ηθική .Κάνω ας πούμε ανακύκλωση για εγωιστικούς λόγους, κάνω το καθήκον μου , ανεβαίνω στα μάτια μου, αλλά ανεβαίνει και ο πλανήτης, μέ ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Εγώ από τον παπά κατάλαβα να λέει τα ίδια , συρθείτε σαν σκουλήκια , γεμίστε ενοχές , ο Θεός σας αγαπάει και θα σας συγχωρέσει επειδή είστε πόρνες και ομοφυλόφιλοι .
Η σάρκα και το πνεύμα, είναι ευλογημένα στον Χριστιανισμό. Αυτά που γράφεις, είναι πολύ μακρυά απο αυτό που ένοιωσε η κυρία που ασκούσε το αρχαιότερο επάγγελμα.
Δεν ξέρω τι κατάλαβες, ακόμα και τι θα καταλάβεις εδώ. Πάντως είναι αφιερωμένο σε εσένα και σε όλα τα κορίτσια εδώ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Φάε σκατά πάλι χάκερ ...
Επικίνδυνο αυτό. Ενεφυτεύθη το παραγωγικό-δημιουργικό, μίσος θαρρώ...
Πάντως παιδιά για την πόρνη τι να πούμε, να ξεκινήσουμε από τη βάση ότι είναι ανήθικη για να δούμε αυτό που θέλει να πει , εγώ δεν κατάλαβα, αφού διαφωνείς από την αρχή.
Εδώ, φαίνεται καθαρά ο λόγος που ασκούσε την δραστηριότητα. Ηταν το ατύχημα του γιού της και η αδυναμία να καλύψει τα έξοδα.
Οπότε, δεν έχει θέση εδώ η ανηθικότητα. Πόσο μάλλον να την κρίνω.
Επίσης, μπορώ να την πώ <<ελαφράν την καρδίαν πόρνη???? προσωπικά εγώ, επ' ουδενί λόγω>>!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Η σάρκα και το πνεύμα, είναι ευλογημένα στον Χριστιανισμό. Αυτά που γράφεις, είναι πολύ μακρυά απο αυτό που ένοιωσε η κυρία που ασκούσε το αρχαιότερο επάγγελμα.
Δεν ξέρω τι κατάλαβες, ακόμα και τι θα καταλάβεις εδώ. Πάντως είναι αφιερωμένο σε εσένα και σε όλα τα κορίτσια εδώ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Επικίνδυνο αυτό. Ενεφυτεύθη το παραγωγικό-δημιουργικό, μίσος θαρρώ...

Εδώ, φαίνεται καθαρά ο λόγος που ασκούσε την δραστηριότητα. Ηταν το ατύχημα του γιού της και η αδυναμία να καλύψει τα έξοδα.
Οπότε, δεν έχει θέση εδώ η ανηθικότητα. Πόσο μάλλον να την κρίνω.
Επίσης, μπορώ να την πώ <<ελαφράν την καρδίαν πόρνη???? προσωπικά εγώ, επ' ουδενί λόγω>>!
Απλά εσύ το είπες αυτό ως απάντηση στο σκοπό που αγιάζει τα μέσα. Εγώ δεν κατάλαβα τι είπες, το εξέλαβα ως ο σκοπός( το παιδί της) που δεν αγιάζει τα μέσα( πορνεία).

Η πορνεία γενικά, θα μπορούσε να είναι ανήθική αν κάποια προτιμάει το εύκολο χρήμα, είναι φυγόπονη , είναι φιλοχρήματη και τα σχετικά σαν ''αμαρτίες'' και ''πάθη'' της ψυχής, αυτό δεν είναι χριστιανική ηθική , αλλά γενικότερα το έλεγαν και οι αρχαίοι φιλόσοφοι και όλοι για αυτά μιλούσαν , αλλά δεν μας πέφτει και λόγος λέω εγώ για να την κρίνουμε ως ανήθικη αν δεν βλάπτει τους άλλους. Αλλιώς είμαστε όλοι ανήθικοι και καταλήγουμε σε αυτά που έλεγε ο Νίτσε περί χριστιανισμού!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top