Φιλοσοφικές συζητήσεις

hack3r

Επιφανές μέλος

Ο Τολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Μηχανικός λογισμικού και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 8,404 μηνύματα.
Θα παρεθετα απλως τη γνωμη του καθηγητη Λάζου που τα λεει ολα και ακριβως υπογραμμιζει την τοποθετηση σου ακριβως :"«Δεν μπορώ να καταλάβω πώς ένας άνδρας έχει στύση σε αυτές τις συνθήκες. Η πορνεία είναι η πιο βάρβαρη μορφή απαξίωσης της γυναίκας. Ο φαλλός είναι το κέντρο της πορνείας.
Είναι τόσο δύσκολο πραγματικά το καταλάβει ο κ. Λαζου; Αυτά παθαίνεις όταν δεν καταλαβαίνεις τι εστι άνθρωπος.
 

Μάξιμος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης . Έχει γράψει 1,963 μηνύματα.
@Μάξιμος Θα πω αυτα τα λιγα για να δωσω τη διασταση αν θες μιας πραγματικοτητας που δεν εχει μονο μια οψη,τη χριστιανικη ηθικη
κανένας και περισσότερο εγώ εδώ, δεν υποστηρίζει έτσι την Χριστιανική ηθική. Με εξαίρεση τον Τόλη.
Οπότε περι μιας όψης δεν είναι ορθό να μιλάμε.
αλλα στην αποδοχη γενικοτερα των γυναικων αυτων και στην εξαλειψη των φαινομενων εκμεταλλευσης τους.
Αυτή η διάσταση είναι μακρυά απο την αφετηρία της συζήτησης μας, η οποία ήταν <<η ιστορία της κυρίας>>. Και δεν το λέω υποτιμητικά.
Θα πρέπει να δώσουμε χώρο σε αυτές τις γυναίκες να εξωτερικεύσουν την αλήθεια της ζωής τους, τα προβλήματα και τις ανησυχίες τους, διευρύνοντας με αυτόν τον τρόπο έναν ανοιχτό διάλογο μεταξύ τους χωρίς ταμπού και προκαταλήψεις.
Εμπνευση σε εμένα για την συζήτηση ήταν ο εσωτερικός κόσμος του ανθρώπου. Και δεν μπορείς έστω και να υπονοείς οτι ενδεχομένως είμαι προκατειλημμένος ή και ο οποιοσδήποτε Χριστιανός που έχει δει λίγο τα πράγματα και δεν ομιλεί φαρισαϊκώς και με υποκρισία. Πριν μιλήσουμε, θα πρέπει να βουτάμε την γλώσσα μας στο εγκεφαλικό μας σύστημα. Αυτή είναι μια διαφορά που διακρίνω στην συζήτηση μας.
Η αλληλεγγύη απέναντι στις εκδιδόμενες δεν σημαίνει κατανάγκην αποδοχή της πορνείας αλλά αποτελεί μέσο για την κατάργηση της κοινωνικής απομόνωσης, του ρατσισμού και της βίας που βιώνουν καθημερινά.
Τώρα μπήκε και μια λέξη με αμφίβολες έννοιες. Η λέξη <<ρατσισμός>>.
Για να αντιληφθείς τι εννοώ, δες προσεχτικά όλη την συνομιλία του παπα Μήτσιου με τον Γρηγόρη.
Και αν δεν ασπάζεσαι τον Χριστιανισμό, είναι δικό σου θέμα. Αλλά, όταν μιλάς με μια γλώσσα γεμάτη, μη θες απο εμένα αποδοχή σε θολά νοήματα.
Φτάνει να δεις την αφετηρία της συζήτησης, (ιστορία της κυρίας) και το πού έφτασε.
Σε λίγο θα μπει στην συζήτηση μας και η παρέλαση των ομοφυλόφιλων.
Εχω θέμα το οτι μιλώ ευθέως. Εδώ ζητώ συγνώμη απο όλους, αλλά δεν μπορώ να υποκρίνομαι. Ούτε να σκέφτομαι τι είπα στον έναν και τι στον άλλο. Και να καλύπτω τα πράγματα.
Αυτό γίνεται ως ένα σημείο και απο εκεί μετά το χάος.

Το ζητούμενο σε κάθε περίπτωση είναι να διενεργηθεί μια μάχη ενάντια στις σχέσεις εξουσίας είτε ανάμεσα στους πολίτες και στους κρατικούς μηχανισμούς που περιθωριοποιούν και καταστέλλουν κοινωνικές ομάδες, είτε ανάμεσα στα δύο φύλα και στις δομές που καταπιέζουν τις γυναίκες.
O YES! O YES!
Η ξύλινη γλώσσα στην φόρα.
Μου θύμισες το σύνθημα: Ο ΛΑΟΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ. και το άλλο. ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Και άλλα πολλά.
 

Fast

Διάσημο μέλος

Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Barman/Barwoman και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3,566 μηνύματα.
Εμένα από όλη αυτή την ανάλυση μου γεννήθηκε μια απορία: Εφόσον όπως λες δεν μπορείς να εξαγάγεις εύκολα συμπεράσματα περί καλού - κακού, ηθικού - ανήθικου και όπως έχεις πει και σε άλλα σχόλια ο τρόπος που είναι δομημένη η ηθική στον εγκέφαλό μας σήμερα είναι προϊόν του χριστιανισμού, ότι όλοι κρύβουμε ένα τέρας μέσα μας που το απωθούμε και η φύση μας είναι κτηνώδης αλλά και σαδιστική (όπως είχες πει κάποτε θυμάμαι ότι ο άνθρωπος είναι το μόνο ζώο που αντλεί ευχαρίστηση προκαλώντας πόνο), γιατί εν τέλει κρίνεις τους εγκληματίες που ανέφερες "άθλιους" και τη γυναικεία συντροφιά που εισπράττουν "κατάντια"; Τι είναι αυτό που σου προκαλεί αποστροφή γι' αυτούς τους ανθρώπους και κατά πόσο είναι προϊόν της δικής σου σκέψης κι όχι κάποιας ηθικής που σου επιβλήθηκε από παιδί;

Βασικά, εν τέλει είναι θετικό να έχουμε χριστιανική ηθική, αρνητικό, ή κάπου στη μέση; Γιατί ποτέ δεν έχεις τοποθετηθεί προσωπικά σ' αυτό το θέμα, παρά μόνο μας κάνεις αναλύσεις σαν εξωτερικός παρατηρητής κι έχω περιέργεια να δω την πιο προσωπική σου ματιά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Παρεμπιπτόντως, δεν έχω διαβάσει τίποτα απ όσα έχετε πει για πορνες και παπάδες οπότε τώρα πάω να τα διαβάσω όλα μαζί. Καλή μου τύχη.
Ελπίζω πως έχουμε δεχτεί πως δεν υπάρχει ούτε αντικειμενική και λογική(logos based) ηθική, όπως πίστευε ο Καντ, αλλά ούτε και επιστημονική ηθική όπως πιστεύουν πολλοί σήμερα και, γενικότερα, πως δεν υπάρχουν (επιστημονικά, λογικά κοκ) first principles, από τα οποία μπορούμε να κατασκευάσουμε οποιαδήποτε κανονιστική ηθικολογία.

'Οταν λοιπόν μιλάμε για οποιοδήποτε ηθικό ζήτημα, είτε σε διαπροσωπικό είτε σε κοινωνιακό επίπεδο, πρέπει να μιλάμε για το που αποσκοπεί, για την τελεολογία δλδ της εν λόγω ηθικής. Ο Χάκερ ουσιαστικά λέει πως ο χριστιανισμός επέβαλε ιουδαϊκές αξίες, αντιθετικές αυτών της κλασικής εποχής, όπως και σε αυτές των γερμανικών λαών.

Σήμερα, ενώ δεν είμαστε Χριστιανοί, τις θρησκευτικές μας αντιλήψεις και το "γούστο" μας τα παίρνουμε από τον ουμανισμό, που πρόκειται για παιδί του χριστιανισμού. Τα περισσότερα ευρωπαϊκά στοιχεία του Χριστιανισμού τα έχουμε πετάξει και κρατάμε τα ιουδαϊκά, κάτι που ξεκίνησε με τη λουθηρανή επανάσταση ή οποία μάλιστα συνέπεσε με την παρακμή της ορθόδοξης εκκλησίας, με αποτέλεσμα σήμερα στην Ελλάδα ας πούμε να έχουμε κοινό αξιακό σύστημα πολύ πιο κοντά στον προτεσταντισμό απ' ότι στη Βυζαντινή Εκκλησία.

Τώρα, επειδή ρωτάς για το αν οι χριστιανικές αξίες είναι καλές/κακές στη μέση:

Δεν υπάρχει σαφής απάντηση. Εξαρτάται από τον σκοπό. Αυτή τη στιγμή, στις υπερουμανιστικές κοινωνίες που ζούμε, η ενίσχυση, η ενδυνάμωση και, εν τέλει, η εξύψωση του ασθενέστερου και του παρακμιακού αποτελεί τον απώτερο σκοπό και το raison d'etre μας, πάση θυσία. Αυτό σημαίνει πως δυσχεραίνουμε και απαξιούμε κάθε τι ανώτερο, άριστο, ευγενές και μη ομογενοποιημένο, όλα αυτά δηλαδή που εξύψωναν οι Ρωμαίοι και οι Αρχαίοι 'Ελληνες.

Αυτή η μάχη δεν ξεκίνησε τώρα και υπάρχει από τα προϊστορικά χρόνια. 'Ομως, ποτέ η "ιουδαϊκή" πλευρά δεν κέρδιζε κατά τόσο πολύ.

Σχεδόν κάθε πολιτική, κοινωνική κοκ διαμάχη μπορεί να διασπαστεί σ' αυτές τις 2 πλευρές.
 

EvanescenceQ

Περιβόητο μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών . Έχει γράψει 4,839 μηνύματα.
κανένας και περισσότερο εγώ εδώ, δεν υποστηρίζει έτσι την Χριστιανική ηθική. Με εξαίρεση τον Τόλη.
Οπότε περι μιας όψης δεν είναι ορθό να μιλάμε.

Αυτή η διάσταση είναι μακρυά απο την αφετηρία της συζήτησης μας, η οποία ήταν <<η ιστορία της κυρίας>>. Και δεν το λέω υποτιμητικά.

Εμπνευση σε εμένα για την συζήτηση ήταν ο εσωτερικός κόσμος του ανθρώπου. Και δεν μπορείς έστω και να υπονοείς οτι ενδεχομένως είμαι προκατειλημμένος ή και ο οποιοσδήποτε Χριστιανός που έχει δει λίγο τα πράγματα και δεν ομιλεί φαρισαϊκώς και με υποκρισία. Πριν μιλήσουμε, θα πρέπει να βουτάμε την γλώσσα μας στο εγκεφαλικό μας σύστημα. Αυτή είναι μια διαφορά που διακρίνω στην συζήτηση μας.

Τώρα μπήκε και μια λέξη με αμφίβολες έννοιες. Η λέξη <<ρατσισμός>>.
Για να αντιληφθείς τι εννοώ, δες προσεχτικά όλη την συνομιλία του παπα Μήτσιου με τον Γρηγόρη.
Και αν δεν ασπάζεσαι τον Χριστιανισμό, είναι δικό σου θέμα. Αλλά, όταν μιλάς με μια γλώσσα γεμάτη, μη θες απο εμένα αποδοχή σε θολά νοήματα.
Φτάνει να δεις την αφετηρία της συζήτησης, (ιστορία της κυρίας) και το πού έφτασε.
Σε λίγο θα μπει στην συζήτηση μας και η παρέλαση των ομοφυλόφιλων.
Εχω θέμα το οτι μιλώ ευθέως. Εδώ ζητώ συγνώμη απο όλους, αλλά δεν μπορώ να υποκρίνομαι. Ούτε να σκέφτομαι τι είπα στον έναν και τι στον άλλο. Και να καλύπτω τα πράγματα.
Αυτό γίνεται ως ένα σημείο και απο εκεί μετά το χάος.


O YES! O YES!
Η ξύλινη γλώσσα στην φόρα.
Μου θύμισες το σύνθημα: Ο ΛΑΟΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ. και το άλλο. ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Και άλλα πολλά.
ναι οι αυστηροι αν θελεις υπασπιστες της χριστιανικης ηθικης ειναι λιγο δυσκαμπτοι σε ολους αυτους τους ορους που αναφεραμε εδω και χρησιμοποιουν λεξεις σαν αυτες που ειπες "θα πρέπει να βουτάμε την γλώσσα μας στο εγκεφαλικό μας σύστημα." ,"δεν μπορώ να υποκρίνομαι. ",Η ξύλινη γλώσσα στην φόρα."
@Μάξιμος δεν απαιτησε κανεις να αλλαξεις την κοσμοθεωρια σου,τα πιστευω σου και γενικα την αντιληψη σου για τις γυναικες και την ηθικη τους.Ξεκινησαμε ολοι καλως κακως απο μια αφετηρια στο θεμα που ετεθη περι οριων ηθικης και ανηθικοτητας σε μια πορνη στη συγχρονη βεβαιως ηθικη,και ειπαμε ο καθενας τη γνωμη του.
Δεν σου επιβαλλαμε,μπορουσες να συμφωνησεις ή να διαφωνησεις αποκλειοντας χαρακτηρισμους του ειδους να βουταμε τη γλωσσα μας στο εγκεφαλικο μας συστημα.
Δεν εθιξε κανενας τον τροπο σκεψης σου και θα ηθελα να μη χρησιμοποιεις τετοιους ορους.
Θετεις την αποψη σου και για τον καθενα που διαφωνεις εχεις να πεις και εναν χαρακτηρισμο,αλλος να βουταει τη γλωσσα του,αλλος να δει καλυτερα την ομιλια του παπα και δεν ξερω εγω τι αλλο.
Κανουμε διαλογο.Καλως κακως λεει ο καθενας την αποψη του παραθετει οσα εχει να παραθετει.
Απο κει και περα οι οποιοι χαρακτηρισμοι αποδιδεις εσυ στους συνομιλητες σου ενα δειχνουν,την ελλειψη σεβασμου εν προκειμενω και κατα δευτερο λογο την αδιαφορια σου προς ολους,οτι εγω αυτη την αποψη εχω δεν πα να λετε εσεις οτι θελετε ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ.
Στο ειχα ξαναγραψει ετσι δεν γινεται διαλογος.
Προσπαθουμε να δουμε ενα θεμα σφαιρικα,μας πετας καποιες εννοιες και αν επεκταθουμε αλλου,λες ΕΜΕΝΑ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.
Δεκτο ναι και να εχεις οποια γνωμη θελεις.Ομως μεσα σε ενα πνευμα διαλογου προσπαθεις να ακουσεις για να μην πω να καταλαβεις τι εχουν να πουν και οι αλλοι.Αυτο
Και ευχαριστω
 

Μάξιμος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης . Έχει γράψει 1,963 μηνύματα.
Είναι τόσο δύσκολο πραγματικά το καταλάβει ο κ. Λαζου; Αυτά παθαίνεις όταν δεν καταλαβαίνεις τι εστι άνθρωπος.
Μήπως ο κ. Λάζου επεξεργάστηκε το θέμα με κανένα πρόγραμμα στον Η/Υ του και a priori έθετε περιορισμούς;
Γιατι αν έψαχνε λίγο ποιο πολύ, θα έβρισκε την λειτουργία του άνδρα. Πόσες φορές βρίσκεται σε στύση, πόσες φορές ένας νεαρός κρύβει την ανησυχία του, πώς αλλιώς να το πώ; όταν φουσκώνει το παντελόνι του τέλος πάντων. Η ακόμα και πόσες φορές έχει ονείρωξη τα βράδια.
Μα είναι πράγματα για συζήτηση αυτά;
Να ευνουχιστούν οι άνδρες και να γίνεται τεχνητή γονιμοποίηση.
Να και ένα σύνθημα που θα ακούσουν οι επόμενες γενεές.
Μήπως σήμερα δεν γίνεται σπερματέγχυση.
Ωμά χρειάζεται να τα λέμε τα πράγματα.
Και εδώ γίνεται φανερό, το τι τραβάει ένας νεαρός.
Απο τα ποιο πάνω, βγαίνει και ένα άλλο σύνθημα.
Κ Α Τ Α Π Ι Ε Σ Η
 

harry akritas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,842 μηνύματα.
Ναι, το περιβάλλον επιδρά στους οργανισμούς και τους αλλάζει, αλλά αυτό είναι μια πολύ αργή και σταδιακή διαδικασία. Αν σκοτώσω τα παιδιά σου θα θελήσεις να με δεις να πεθαίνω αργά και βασανιστικά. Αυτό σημαίνει ότι η σαδιστική σου φύση που σου επιτρέπει να τερπεσαι με τον πόνο του άλλου είναι εκεί ακέραια. Η κοινώνια και το τεχνητό περιβάλλον, το μόνο που κάνει είναι να φυλακίσει την φυση μας. Είμαστε σαν την τίγρη στο κλουβί. Όλα τα φονικά ένστικτα της τα έχει μέσα της αλλά το περιβάλλον της δεν της επιτρέπει να τα βγάλει και να είναι τίγρης. Έτσι ζει μια κατασταση εκφυλισμου. Ζει δηλαδή την ζωή ενός άλλου όντως και όχι αυτή της τίγρης όπως φτιάχθηκε από τη φύση. Αν περάσουνε πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια με την τίγρη στο κλουβί θα γίνει άκακο γατάκι σίγουρα, αλλά αυτό δεν γίνεται σε δύο χιλιετίες.

Εχ, νομίζω ότι απολυτοποιείς κάποιες καταστάσεις για να απλοποιήσεις το θέμα, είναι πιο πολύπλοκα τα πράγματα.
Όσον αφορά την εκδίκηση, η επιθετικότητα είναι απλά μία από τις λύσεις. Αν σκοτώσεις τα παιδιά μου, δεν θα θέλω απαραίτητα να σε σκοτώσω βασανιστικά, τα αρνητικά συναισθήματα διοχετεύονται διαφορετικά, μπορεί να αυτοκτονήσω (συχνότατη περίπτωση), μπορεί να πέσω σε κατάθλιψη, μπορεί να τρελαθώ κι όλα αυτά χωρίς ούτε να προσπαθήσω να σε σκοτώσω ούτε να έχω στο μυαλό μου ότι η κοινωνία δε μ’ αφήνει γι’ αυτό δεν το κάνω. Η φυσιολογική μου ανταπόκριση θα εξαρτηθεί από τη ψυχοσύνθεσή μου, η οποία με τη σειρά της διαμορφώνεται από το περιβάλλον στο οποίο έχω μεγαλώσει και από το οποίο έχω πάρει τα ερεθίσματά μου. Δε μιλάμε εδώ για μακροχρόνιες εξελικτικές διαδικασίες, αλλά τι ερεθίσματα έχει πάρει ο εγκέφαλος από το περιβάλλον του και ποια έχει θεωρήσει «φυσιολογικά», καθορίζοντας τη φύση του. Η «φύση» του ανθρώπου επηρεάζεται από το περιβάλλον του άμεσα, χωρίς να υπάρχει απαραίτητα σύγκρουση φύσης-περιβάλλοντος.
Στην εκδίκηση πχ δεν υπάρχει μόνο η ευχαρίστηση από τη μείωση του κέρδους αυτού που σε έβλαψε, υπάρχει κι ο φόβος του να προκαλέσεις εθελούσια ζημιά σε κάποιον, το μετατραυματικό στρες ή το τι backfire θα φέρει αυτή σου η πράξη, αυτή εδώ είναι μια εξελικτική διαδικασία. Άρα, η συγχώρεση είναι εξίσου εξελικτικό χαρακτηριστικό με την εκδίκηση, γιατί έλυνε κι αυτή προβλήματα, όπως κι η εκδίκηση. Το ποια από τις δύο θα εκδηλωθεί είναι εκεί που μπαίνει στο παιχνίδι... well you guessed it το περιβάλλον. Δεν είναι ανακάλυψη του Χριστιανισμού αυτό, εκτός κι αν νομίζεις ότι στην αρχαία Ελλάδα όποιος πάθαινε ζημιά σκότωνε αυτόν που τον έβλαπτε.


Υπάρχουν ενδιαφέρουσες επιστημονικές έρευνες επ’ αυτού (πολλές εκλαϊκευμένες και σε διαδικτυακά άρθρα). Σίγουρα επηρεάζει και η εξέλιξη και τα εγκεφαλικά περιβαλλοντικά ερεθίσματα. Νομίζω όμως ότι το προσπαθούμε λίγο μπακάλικα σε αυτό το θέμα, η επιστήμη μπορεί να το εξηγήσει καλύτερα.
 

Gaspar

Διάσημο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Αστυνομικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,826 μηνύματα.
Ο κ Λάζου νομίζει ότι με ένα μαγικό ραβδί θα συλληφθούν οι σωματέμποροι οι μετρημένοι στα δάχτυλα,
Οι κακομοίρες πόρνες θα πάνε σπίτια τους ελεύθερες πλέων, σε αναζήτηση της αρετής,
Και οι νέοι σε στύση θα γίνουν ντεγκαυλε σοκαρισμένοι και μετανοημενοι για το παρελθόν τους.

Έτσι η πορνεία θα εξαφανιστεί από την μητέρα γη. Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
 

hack3r

Επιφανές μέλος

Ο Τολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Μηχανικός λογισμικού και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 8,404 μηνύματα.
Να ευνουχιστούν οι άνδρες και να γίνεται τεχνητή γονιμοποίηση.
Γιατί όχι...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ο κ Λάζου νομίζει ότι με ένα μαγικό ραβδί θα συλληφθούν οι σωματέμποροι οι μετρημένοι στα δάχτυλα,
Οι κακομοίρες πόρνες θα πάνε σπίτια τους ελεύθερες πλέων, σε αναζήτηση της αρετής,
Και οι νέοι σε στύση θα γίνουν ντεγκαυλε σοκαρισμένοι και μετανοημενοι για το παρελθόν τους.

Έτσι η πορνεία θα εξαφανιστεί από την μητέρα γη. Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
Μπα, δε τα νομίζει αυτά. Αλλά γιατί να μην τα πει; Ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος που κερδίζει με τον τρόπο του πουλώντας αρετή και ευαισθησία;
 

Aura

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,063 μηνύματα.

hack3r

Επιφανές μέλος

Ο Τολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Μηχανικός λογισμικού και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 8,404 μηνύματα.
Εχ, νομίζω ότι απολυτοποιείς κάποιες καταστάσεις για να απλοποιήσεις το θέμα, είναι πιο πολύπλοκα τα πράγματα.
Όσον αφορά την εκδίκηση, η επιθετικότητα είναι απλά μία από τις λύσεις. Αν σκοτώσεις τα παιδιά μου, δεν θα θέλω απαραίτητα να σε σκοτώσω βασανιστικά, τα αρνητικά συναισθήματα διοχετεύονται διαφορετικά, μπορεί να αυτοκτονήσω (συχνότατη περίπτωση), μπορεί να πέσω σε κατάθλιψη, μπορεί να τρελαθώ κι όλα αυτά χωρίς ούτε να προσπαθήσω να σε σκοτώσω ούτε να έχω στο μυαλό μου ότι η κοινωνία δε μ’ αφήνει γι’ αυτό δεν το κάνω. Η φυσιολογική μου ανταπόκριση θα εξαρτηθεί από τη ψυχοσύνθεσή μου, η οποία με τη σειρά της διαμορφώνεται από το περιβάλλον στο οποίο έχω μεγαλώσει και από το οποίο έχω πάρει τα ερεθίσματά μου. Δε μιλάμε εδώ για μακροχρόνιες εξελικτικές διαδικασίες, αλλά τι ερεθίσματα έχει πάρει ο εγκέφαλος από το περιβάλλον του και ποια έχει θεωρήσει «φυσιολογικά», καθορίζοντας τη φύση του. Η «φύση» του ανθρώπου επηρεάζεται από το περιβάλλον του άμεσα, χωρίς να υπάρχει απαραίτητα σύγκρουση φύσης-περιβάλλοντος.
Στην εκδίκηση πχ δεν υπάρχει μόνο η ευχαρίστηση από τη μείωση του κέρδους αυτού που σε έβλαψε, υπάρχει κι ο φόβος του να προκαλέσεις εθελούσια ζημιά σε κάποιον, το μετατραυματικό στρες ή το τι backfire θα φέρει αυτή σου η πράξη, αυτή εδώ είναι μια εξελικτική διαδικασία. Άρα, η συγχώρεση είναι εξίσου εξελικτικό χαρακτηριστικό με την εκδίκηση, γιατί έλυνε κι αυτή προβλήματα, όπως κι η εκδίκηση. Το ποια από τις δύο θα εκδηλωθεί είναι εκεί που μπαίνει στο παιχνίδι... well you guessed it το περιβάλλον. Δεν είναι ανακάλυψη του Χριστιανισμού αυτό, εκτός κι αν νομίζεις ότι στην αρχαία Ελλάδα όποιος πάθαινε ζημιά σκότωνε αυτόν που τον έβλαπτε.


Υπάρχουν ενδιαφέρουσες επιστημονικές έρευνες επ’ αυτού (πολλές εκλαϊκευμένες και σε διαδικτυακά άρθρα). Σίγουρα επηρεάζει και η εξέλιξη και τα εγκεφαλικά περιβαλλοντικά ερεθίσματα. Νομίζω όμως ότι το προσπαθούμε λίγο μπακάλικα σε αυτό το θέμα, η επιστήμη μπορεί να το εξηγήσει καλύτερα.
Το τι θα αποφασίσεις να κανεις αν με δεις να σκοτώνω τα παιδιά σου, φυσικά και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από όλες τις εμπειρίες που έχεις λάβει μέχρι στιγμής. Εχουμε και prefrontal cortex οι άνθρωποι δεν είμαστε ερμαια των ενστικτων μας. Αυτό όμως δεν έχει σχέση με αυτό που λέω. Τα σαδιστικα ενστικτα βρίσκονται μέσα σου και αν αποφασίσεις να τα απελευθέρωσεις είναι αυτά που θα δώσουν την χαρά να δεις τον άλλο να υποφέρει. Δεν υπάρχουν άνθρωποι χωρίς αυτά ένστικτα. Είναι μέρος της φύσης σου ως ανθρωπινο όν, όπως και πολλά άλλα ένστικτα.
 

EvanescenceQ

Περιβόητο μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών . Έχει γράψει 4,839 μηνύματα.

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Θεος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,961 μηνύματα.
Ε άμα θαφτεί θα βάλουμε άλλο :D
Αν και ο κάθε ένας ότι θέλει λέει ή ρωτάει , δεν είναι διαγώνισμα να βγούμε και εκτός θέματος .
Εγω έχω μια φιλοσοφική αναζήτηση. Μπορώ να ρωτήσω;
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Θεος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,961 μηνύματα.
Λοιπόν, θέλω να ρωτήσω με περίσσιο σέβας, καθότι άνθρωπος με ήθη (πεπτωκότα ως επι το πλείστον), εαν υπάρχει ευθεία αναλογία μεταξύ σεξουαλικής έλξης και σιωπής.

Φιλοσοφικώς ελκόμεθα όντως υπό του απλησίαστου ή μια διαρροική εκπυρσοκρότηση φαιάς ουσίας μπορεί να αναγάγει την απλή συμπάθεια σε οργασμική διεκπεραίωση;
 

EvanescenceQ

Περιβόητο μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών . Έχει γράψει 4,839 μηνύματα.
Λοιπόν, θέλω να ρωτήσω με περίσσιο σέβας, καθότι άνθρωπος με ήθη (πεπτωκότα ως επι το πλείστον), εαν υπάρχει ευθεία αναλογία μεταξύ σεξουαλικής έλξης και σιωπής.

Φιλοσοφικώς ελκόμεθα όντως υπό του απλησίαστου ή μια διαρροική εκπυρσοκρότηση φαιάς ουσίας μπορεί να αναγάγει την απλή συμπάθεια σε οργασμική διεκπεραίωση;
δεν το καταλαβα :laugh: αν ελκομαστε απο το αγνωστο λες ή καποια ουσια στον εγκεφαλο μας μας ωθει να την πραγματωσουμε και με αλλον τροπο?
ή αν η εγκεφαλικη ελξη ατοφια οδηγει στην οργασμικη?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aura

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,063 μηνύματα.
Λοιπόν, θέλω να ρωτήσω με περίσσιο σέβας, καθότι άνθρωπος με ήθη (πεπτωκότα ως επι το πλείστον), εαν υπάρχει ευθεία αναλογία μεταξύ σεξουαλικής έλξης και σιωπής.

Φιλοσοφικώς ελκόμεθα όντως υπό του απλησίαστου ή μια διαρροική εκπυρσοκρότηση φαιάς ουσίας μπορεί να αναγάγει την απλή συμπάθεια σε οργασμική διεκπεραίωση;
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα !
 

hack3r

Επιφανές μέλος

Ο Τολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Μηχανικός λογισμικού και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 8,404 μηνύματα.
Φιλοσοφικώς ελκόμεθα όντως υπό του απλησίαστου ή μια διαρροική εκπυρσοκρότηση φαιάς ουσίας μπορεί να αναγάγει την απλή συμπάθεια σε οργασμική διεκπεραίωση;
Το απλησίαστο δίνει την ψευδαίσθηση του σπάνιου και άρα αφήνει τη φαντασία να συμπληρώνει τα κενά.

Οι εκπυρσοκρωτησεις ειναι πάντα καλύτερες όταν είσαι κάτι σπάνιο γιατί τότε είσαι ένα προσβάσιμο σπάνιο.
 

harry akritas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,842 μηνύματα.
Το τι θα αποφασίσεις να κανεις αν με δεις να σκοτώνω τα παιδιά σου, φυσικά και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από όλες τις εμπειρίες που έχεις λάβει μέχρι στιγμής. Εχουμε και prefrontal cortex οι άνθρωποι δεν είμαστε ερμαια των ενστικτων μας. Αυτό όμως δεν έχει σχέση με αυτό που λέω. Τα σαδιστικα ενστικτα βρίσκονται μέσα σου και αν αποφασίσεις να τα απελευθέρωσεις είναι αυτά που θα δώσουν την χαρά να δεις τον άλλο να υποφέρει. Δεν υπάρχουν άνθρωποι χωρίς αυτά ένστικτα. Είναι μέρος της φύσης σου ως ανθρωπινο όν, όπως και πολλά άλλα ένστικτα.

Μεταξύ αυτών των άλλων είναι και το ένστικτο της συγχώρεσης. Η συγχώρεση δεν είναι ανθρώπινη εφεύρεση, υπάρχει και στο ζωικό βασίλειο. Επιλέγεται γιατί ο εγκέφαλος σου δίνει σήμα ότι συγχωρώντας θα πάρεις μεγαλύτερη χαρά από την προσωρινή που ίσως πάρεις εκδικώντας. Επομένως, το να ευνοούνται τα περιβαλλοντικά ερεθίσματα που εκδηλώνουν τη συγχώρεση και όχι την εκδίκηση, όπως ας πούμε προσπαθεί να κάνει ο Χριστιανισμός, δεν αποτελεί παραφύση ή εκφυλισμό.
Αλλά αν δεχθούμε αυτό που λες, γιατί ας πούμε αποτελεί παραφύση ο Χριστιανισμός και όχι η «ύβρις, νέμεσις, τύσις» που φοβούνταν οι αρχαίοι Έλληνες από τους θεούς τους; Ο αθεόφοβος Αχιλλέας δεν αποτελεί το πρότυπο του θεοσεβούμενου αρχαίου Έλληνα.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Θεος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,961 μηνύματα.
δεν το καταλαβα :laugh: αν ελκομαστε απο το αγνωστο λες ή καποια ουσια στον εγκεφαλο μας μας ωθει να την πραγματωσουμε και με αλλον τροπο?
ή αν η εγκεφαλικη ελξη ατοφια οδηγει στην οργασμικη?

Δε με καταλαβαίνεις όμως και θα παροχετευσω εν τω θέματι την ασύδοτον επεξηγηματικότητά μου προς επίτευξιν μύχιων πόθων.

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα !
Γιατί έτσι;

Το απλησίαστο δίνει την ψευδαίσθηση του σπάνιου και άρα αφήνει τη φαντασία να συμπληρώνει τα κενά.

Οι εκπυρσοκρωτησεις ειναι πάντα καλύτερες όταν είσαι κάτι σπάνιο γιατί τότε είσαι ένα προσβάσιμο σπάνιο.
Να ορίστε κι ενας που με κατάλαβε.

Άρα θεωρούμε ότι υπάρχει ένα supremum όριο σειράς κατα Taylor στο ακρότατο του οποίου οφείλει να λήγει η σιωπή προκειμένου να προκαλεί την έλξη, ή κβαντικά κατα τον μέσο παρατηρητή, οφείλει η έλξη να δημιουργηθεί πρίν τη λήξη της σιωπής;
 

hack3r

Επιφανές μέλος

Ο Τολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Μηχανικός λογισμικού και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 8,404 μηνύματα.
Μεταξύ αυτών των άλλων είναι και το ένστικτο της συγχώρεσης. Η συγχώρεση δεν είναι ανθρώπινη εφεύρεση, υπάρχει και στο ζωικό βασίλειο. Επιλέγεται γιατί ο εγκέφαλος σου δίνει σήμα ότι συγχωρώντας θα πάρεις μεγαλύτερη χαρά από την προσωρινή που ίσως πάρεις εκδικώντας. Επομένως, το να ευνοούνται τα περιβαλλοντικά ερεθίσματα που εκδηλώνουν τη συγχώρεση και όχι την εκδίκηση, όπως ας πούμε προσπαθεί να κάνει ο Χριστιανισμός, δεν αποτελεί παραφύση ή εκφυλισμό.
Αλλά αν δεχθούμε αυτό που λες, γιατί ας πούμε αποτελεί παραφύση ο Χριστιανισμός και όχι η «ύβρις, νέμεσις, τύσις» που φοβούνταν οι αρχαίοι Έλληνες από τους θεούς τους; Ο αθεόφοβος Αχιλλέας δεν αποτελεί το πρότυπο του θεοσεβούμενου αρχαίου Έλληνα.
Ο Χριστιανισμός θεωρεί την εκδίκησή αμαρτία και την συγχώρεση αρετή. Υπάρχει καταφανης προσπάθεια καθοδήγησης του πιστου στο ένα μόνο μονοπάτι. Γι αυτό το θεωρώ εκφυλισμό.

Ο Αχιλλέας είναι δικό μου πρότυπο, όχι του θεοσεβουμενου αρχαίου Ελληνα. Σίγουρα πολλοί τότε θα τον ζήλευαν.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top