Δίπλωμα οδήγησης

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επίσης έχει παρατηρηθεί ότι οποιος λαδώσει εξετάζεται το πολύ 5 λεπτά ενώ αν δεν λαδώσεις σε κρατάνε μέχρι να βρουν αφορμή να σε κόψουν. Εν τω μεταξύ ούτε οι ίδιοι δεν τα τηρούν όλα αυτά όταν οδηγούν 😂
4 λεπτά με το ρολόι, ούτε καν οπισθογωνία.
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,969 μηνύματα.
Επίσης έχει παρατηρηθεί ότι οποιος λαδώσει εξετάζεται το πολύ 5 λεπτά ενώ αν δεν λαδώσεις σε κρατάνε μέχρι να βρουν αφορμή να σε κόψουν. Εν τω μεταξύ ούτε οι ίδιοι δεν τα τηρούν όλα αυτά όταν οδηγούν 😂

κοίτα. γενικά όταν έχεις κάποιον πάνω απ΄το κεφάλι σου (όχι εσύ απαραίτητα, αλλά κάποιοι άνθρωποι) είναι δύσκολο να συγκεντρωθείς σε μια δουλειά. έτσι και με την οδήγηση. εγώ ήξερα να οδηγάω απ΄τα 12 και όταν έμπαινα στο αμάξι του δασκάλου, ένα πεζώ 106, που πήγαινα να πατήσω γκάζι και πάταγα και φρένο μαζί, ξεχνούσα ό,τι ήξερα.
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
κοίτα. γενικά όταν έχεις κάποιον πάνω απ΄το κεφάλι σου (όχι εσύ απαραίτητα, αλλά κάποιοι άνθρωποι) είναι δύσκολο να συγκεντρωθείς σε μια δουλειά. έτσι και με την οδήγηση. εγώ ήξερα να οδηγάω απ΄τα 12 και όταν έμπαινα στο αμάξι του δασκάλου, ένα πεζώ 106, που πήγαινα να πατήσω γκάζι και πάταγα και φρένο μαζί, ξεχνούσα ό,τι ήξερα.
Λογικό το βρίσκω. Και ο αδερφός μου από τα 10 έμαθε να οδηγεί αλλα λάδωσε για παν ενδεχόμενο. Ένας μόνο δεν λάδωσε τότε και τον κόψανε αρχικά αλλα έκανε φασαρία ο δάσκαλος γιατί δεν υπήρχε στον κοκ αυτό που έλεγαν οι εξεταστές και τελικά το πέρασαν το παιδί. Εγώ δίνω σε μερικές εβδομάδες και σκέφτομαι να λαδώσω γιατί μια φορά να με κόψουν θα τα δώσω στα παράβολα κ αν με κόψουν κ δεύτερη θα πληρώσω περισσότερα κ θα ταλαιπωρηθώ περισσότερο χωρίς λόγο
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,804 μηνύματα.
το πρόβλημα μας θα πρέπει να είναι πρωτίστως οι μλκς που τα παίρνουν (οριακά τα απαιτούν) και συντηρούν τη "παράδοση" και όχι οι τρομοκρατημένοι νέοι (συνήθως) που θέλουν να ξεμπερδεύουν μια ώρα αρχύτερα.
Καλά προφανώς και αυτό είναι. Εγώ απλά αναφέρομαι στον ακίκο που γενικά ενθαρρύνει τέτοιες συμπεριφορές. Αν δεν σταματήσουμε και εμείς δεν θα σταματήσουν και αυτοί να αναμένουν "δωράκια".

Άιντε γιατί η κατάσταση σε αυτή τη χώρα είναι κωμικοτραγική. Παίρνουν δίπλωμα άτομα και δεν ξέρουν ούτε μια όπισθεν να βάλουν. Σίγουρα κανένας δεν ξέρει να οδηγάει καλά μετά το δίπλωμα αλλά αυτό το χάλι είναι άλλου επιπέδου.

Δυστυχώς ιδίως στην Αθήνα οποιος δεν λαδώσει κατά 99% κόβεται και μετά δίνεις τα λεφτά στα παράβολα και μπορεί να σε ξανακοψουν οποτε οι περισσότεροι δεν το ρισκάρουν
Καλά σε καμία πόλη δεν είναι καλύτερα τα πράγματα. Συμφωνώ ότι όντως γίνονται πολλά τέτοια αλλά πιστεύω ότι πρέπει αυτές οι συμπεριφορές πρέπει να πεθάνουν επιτέλους. Δεν ξέρω βέβαια με τι έλεγχο θα μπορούσε το κράτος να παρέμβει και να το ελέγχει.
 

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, επαγγέλεται Χορογράφος και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Αν δεν σταματήσουμε και εμείς δεν θα σταματήσουν και αυτοί να αναμένουν "δωράκια".
Όχι Γιάννη δε θα φορτωθουμε εμείς την ευθύνη του να σταματήσει να πέφτει λάδι. Αντί να κάνουν ηλιθιες αλλαγές στο σύστημα μια ιδέα είναι οι σιχαμένοι που ζητάνε το λάδι εάν υπάρξει καταγγελία να απολύονται μια και καλή από το πολυπόθητο δημόσιο να σου πω εγώ για ποτε είναι ανθρώπινοι με τα παιδιά και σταματάνε να κόβουν όποιον δεν τους ρίχνει πράσινα και πορτοκαλί.

Και να σταματήσει η σαχλαμάρα της "παραστασης" ήτοι να μη ζητάει ο "δάσκαλος " 150 ευρα για να ξαναδώσεις fixed γιατί προφανώς αν παίζει λάδι και συμφέρει πιο πολύ ε μάντεψε τι θα προτιμήσει ο πελάτης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ρωτήστε το δάσκαλο αν μπορείτε να δώσετε "δωράκι" στους εξεταστές να σιγουρέψετε το δίπλωμα. Όταν έδινα, ο μοναδικός που κόπηκε ήταν αυτός που δεν έδωσε "δωράκι". Το έδωσε την επόμενη φορά. Άλλες εποχές αλλά η νοοτροπία μην νομίζετε ότι διαφέρει πολύ.
Ανδρεα να σε παρω μαζι μου μια μερα στο γραφειο να δεις πραγματογνωμοσυνες τροχαιων που βγαζω απο ανθρωπους που πηραν το διπλωμα με ¨δωρακι ¨και τωρα προτιμούσαν να μην το είχαν πάρει ποτέ ?

Υπευθυνότητα όταν πάμε να κρατήσουμε τιμόνι ,αν δεν ξέρουμε ας καθίσουμε στα αυγα μας γιατι δεν ξερεις τι κοσμο εχει παρει στο λαιμό του αυτό το ¨δωρακι ¨ ;)

Και εγω εχω διπλωμα και μαλιστα το εχω παρει και με την πρωτη ,χωρις λαδωμα ,αλλα δεν βγηκα κατευθειαν στους δρομους ,ουτε ποτε το έπαιξα θαρραλέος ή έμπειρος οδηγος ,επηρεασμενη φυσικα απο ολα αυτα που βλεπω σχεδον καθημερινα ..
Ολο αυτο εκτος απο ικανοτητες θέλει και εμπειρία ή εξοικείωση ειδικα οταν βγεις σε αυτοκινητοδρομους ..
Για ποτε χανεις το αυτοκινητο για χαζα πραγματα ουτε ο ιδιος δεν το καταλαβαινεις δυστηχως ,σκεψου λοιπον να το χασει και ενας που δεν εχει την ικανοτητα ουτε διπλωμα να παρει :(
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Ανδρεα να σε παρω μαζι μου μια μερα στο γραφειο να δεις πραγματογνωμοσυνες τροχαιων που βγαζω απο ανθρωπους που πηραν το διπλωμα με ¨δωρακι ¨και τωρα προτιμούσαν να μην το είχαν πάρει ποτέ ?

Υπευθυνότητα όταν πάμε να κρατήσουμε τιμόνι ,αν δεν ξέρουμε ας καθίσουμε στα αυγα μας γιατι δεν ξερεις τι κοσμο εχει παρει στο λαιμό του αυτό το ¨δωρακι ¨ ;)

Και εγω εχω διπλωμα και μαλιστα το εχω παρει και με την πρωτη ,χωρις λαδωμα ,αλλα δεν βγηκα κατευθειαν στους δρομους ,ουτε ποτε το έπαιξα θαρραλέος ή έμπειρος οδηγος ,επηρεασμενη φυσικα απο ολα αυτα που βλεπω σχεδον καθημερινα ..
Ολο αυτο εκτος απο ικανοτητες θέλει και εμπειρία ή εξοικείωση ειδικα οταν βγεις σε αυτοκινητοδρομους ..
Για ποτε χανεις το αυτοκινητο για χαζα πραγματα ουτε ο ιδιος δεν το καταλαβαινεις δυστηχως ,σκεψου λοιπον να το χασει και ενας που δεν εχει την ικανοτητα ουτε διπλωμα να παρει :(
Το θέμα είναι ότι δεν κόβονται μόνο όσοι δεν ξέρουν να οδηγούν αλλα και άτομα που οδηγούν μια χαρά για χαζούς λόγους που στην καθημερινότητα δεν εφαρμόζονται καν. Πχ στις εξετάσεις σου λένε να παρκάρεις με φλας αλλα αν βγεις έξω όλοι παρκάρουν με αλάρμ και αν βγάλεις φλας ο άλλος θα κολλήσει πίσω σου γιατί θα νομίζει ότι θα στρίψεις παρακάτω οποτε αν εκεί μπερδευτείς κόβεσαι. Γενικά αν θέλουν να κόψουν βρίσκουν άνετα αφορμή ακόμα κι αν ξέρεις να οδηγείς παρα πολύ καλα
 

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
αλλα δεν βγηκα κατευθειαν στους δρομους ,ουτε ποτε το έπαιξα θαρραλέος ή έμπειρος οδηγος ,επηρεασμενη φυσικα απο ολα αυτα που βλεπω σχεδον καθημερινα ..
Ολο αυτο εκτος απο ικανοτητες θέλει και εμπειρία ή εξοικείωση ειδικα οταν βγεις σε αυτοκινητοδρομους ..
Άσχετο δηλαδή όλο αυτό με το λάδωμα. Προφανώς και κανείς δεν ξέρει να οδηγάει καλά με το που πάρει το δίπλωμα, είναι πρακτικά αδύνατο να αποκτήσεις την εξοικείωση που απαιτείται σε 20-25 ώρες μαθημάτων. Ίσως αντί να θεωρούμε όλα τα κακά του κόσμου το λάδωμα, να έπρεπε να μας νοιάζει να αξιοποιούνται καλύτερα αυτές οι 25 ώρες και να μην τις σπαταλούσαμε στο να μάθουμε να παρκάρουμε με 3 κινήσεις ή να μετράμε τα εκατοστά απόστασης μην τυχόν και είναι 33 αντί για 35. Άλλες χώρες κάνουν μαθήματα οδήγησης νύχτα, σε χιόνια ή βροχή και εμάς μας καίνε τα εκατοστά.

Θεοδώρα, αν είσαι Αθήνα εγώ σου λέω δώσε ό τι είναι να δώσεις να ξεμπερδεύεις μια ώρα αρχύτερα, όλοι ιδεολογικά κατά ξεκινάνε και καταλήγουν μετά να το πληρώνουν διπλό το δίπλωμα με τα περίφημα +150 και "έξτρα μαθημάκια". Η ντροπή της ντροπής.
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το θέμα είναι ότι δεν κόβονται μόνο όσοι δεν ξέρουν να οδηγούν αλλα και άτομα που οδηγούν μια χαρά για χαζούς λόγους που στην καθημερινότητα δεν εφαρμόζονται καν. Πχ στις εξετάσεις σου λένε να παρκάρεις με φλας αλλα αν βγεις έξω όλοι παρκάρουν με αλάρμ και αν βγάλεις φλας ο άλλος θα κολλήσει πίσω σου γιατί θα νομίζει ότι θα στρίψεις παρακάτω οποτε αν εκεί μπερδευτείς κόβεσαι. Γενικά αν θέλουν να κόψουν βρίσκουν άνετα αφορμή ακόμα κι αν ξέρεις να οδηγείς παρα πολύ καλα
Για αυτό μαθαίνεις σωστά και ενεργής με βάση τους κανόνες και όχι τις λάθος συνήθειες 😉



Μια λάθος νοοτροπία - συνήθεια που αν αρχίζει να αλλάζει ίσως καταλάβεις και από τι μπελά μπορεί να σε απαλλάξει σε ένα ενδεχόμενο μικροτρακαρισμα για μια ασήμαντη αφορμή όπως την ονομάζεις εσύ.

Μπορεί να γίνει χρήση από την ασφαλιστική σου ή του εμπλεκόμενου και να μην αποζημιωθείς ποτέ αν στην προσπάθειά σου να παρκάρεις έχεις αναμένω αλαρμ και όχι φλας και διατυπωθεί στην εκτίμηση που θα γίνει είτε από την τροχαία είτε από τον πραγματογνώμονα 😉

Όλα για κάποιο λόγο υπάρχουν και το κυριότερο όταν βγαίνουμε στους δρόμους σαν νέοι οδηγοί δεν υιοθετούμε λάθος συμπεριφορές ούτε νοοτροπίες .
Παιδεία ειναι όλο αυτό και κάποτε πρέπει να αλλάξει γι αυτό όταν δίνεις εξετάσεις και ανάψεις αλαρμ καλά κάνει και σε κόβει αφού είσαι λάθος βάση κοκ😉


Εδω μιλάμε για σωστούς οδηγούς όχι για λάθος νοοτροπίες ή " μάγκες " οδηγούς που προκαλούν ατυχήματα και μετά αντιλαμβάνονται τι έκαναν ..


Άλλωστε είτε αλαρμ ανάβει ένα αυτοκίνητο είτε φλας η απόσταση που πρέπει να διατηρείται είναι υποχρεωτική .
Ποτέ δεν κολλάς σε όχημα από πίσω σε όποια κατάσταση και να είναι !

Είδες ποτέ κάποιο όχημα που έχει χτυπηθεί από πίσω να βγαίνει φταιχτης ?😉

Τι γίνεται όμως στην προσπάθειά σου να παρκάρεις με αναμμένο ΜΟΝΟ αλαρμ και προκληθεί μικροζημια από τον μάγκα που κόλλησε πίσω σου ?
Αν έχεις αναμενο φλας αποζημιώνεσαι ο κόσμος τούμπα να έρθει ,αν όχι ο εμπλεκόμενος μπορεί να ισχυριστεί το οτιδήποτε και από εκεί και πέρα μπλέκεις και όλα αυτά είναι πολύ χρονοβόρες διαδικασίες .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Άσχετο δηλαδή όλο αυτό με το λάδωμα. Προφανώς και κανείς δεν ξέρει να οδηγάει καλά με το που πάρει το δίπλωμα, είναι πρακτικά αδύνατο να αποκτήσεις την εξοικείωση που απαιτείται σε 20-25 ώρες μαθημάτων. Ίσως αντί να θεωρούμε όλα τα κακά του κόσμου το λάδωμα, να έπρεπε να μας νοιάζει να αξιοποιούνται καλύτερα αυτές οι 25 ώρες και να μην τις σπαταλούσαμε στο να μάθουμε να παρκάρουμε με 3 κινήσεις ή να μετράμε τα εκατοστά απόστασης μην τυχόν και είναι 33 αντί για 35. Άλλες χώρες κάνουν μαθήματα οδήγησης νύχτα, σε χιόνια ή βροχή και εμάς μας καίνε τα εκατοστά.
Κανένα μάθημα δεν πάει χαμένο απλά για να εξοικειωθεί με όλα αυτά ένας άπειρος οδηγός χρειάζονται πολλά περισσότερα μαθήματα και αν θες και αντιλαμβάνεσαι ότι δεν μπορείς να βασιστείς στις μέχρι τώρα ικανότητες που έχεις αποκτήσει μετα τα 25 υποχρεωτικά μαθήματα ,κανεις και προεραιτικα πολλά περισσότερα .

Θα μου πεις είναι το οικονομικό ..
Ε θα σου πω δώσε κάτι λιγότερα στην αγορά του αυτοκινήτου σου και κάνε περισσότερα μαθήματα για να έχεις σε καλή κατάσταση αυτό που θα πάρεις και δεν θα κλαις το λιγότερα τα λεφτά σου από μια ενδεχόμενη ζημιά ή το χειρότερο δεν θα έχεις κάποιο σοβαρό τραυματισμό .

Μην ρίχνουμε και εδώ το φταίξιμο αλλού γιατί από μετάθεση ευθυνών είμαστε όλοι πρώτοι σε αυτή την χώρα 😉
Ένα θα σου πω εγώ το δίπλωμα το πήρα στα 19 αλλά οδήγησα πολύ αργότερα δικό μου αυτοκίνητο .
Όταν λοιπόν πήρα αυτοκίνητο ξαναέκανα προεραιτικα ένα κύκλο μαθημάτων κανονικά με δάσκαλο γιατί φοβομουνα ότι δεν θα τα καταφέρω και ας είχα και δίπλωμα .
Δεν βγαίνουμε στο δρόμο παρέα με τις όποιες ανικανότητες μας οι οποίες δεν καλύφθηκαν από τα ήδη υποχρεωτικά μαθήματα .
Άλλος το παρκάρισμα το ξεπετα σε δυο μαθήματα και μέχρι τα 25 καταφέρνει να μάθει οδήγηση και κάτω από δυσκολότερες συνθήκες ..
Τώρα για τα χιόνια τι να σου πω, το αυτονόητο ?
Άλλες χώρες έχουν τον μισό χρόνο και παραπάνω χιόνια και φυσικά θα μάθουν να οδηγούν και κάτω από αυτές τις συνθήκες ..
Σε εμάς πότε να γίνει αυτή η εκπαίδευση που δέκα μήνες τον χρόνο έχουμε ήλιο πλέον και τις υπόλοιπες μόνο βροχή ,άντε και ανά δυο τρία χρόνια ρίχνει και κάνα χιονακι 🤔🤔

είπαμε ατομική ευθύνη άσχετα με ότι ορίζει ο νόμος είναι αυτό που σε κάνει καλό οδηγό 😉
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μπράβο Μαργαρίτα εσύ αξιοποίησες σωστά τα μαθήματά σου και τα λεφτά σου, μόνο εσύ.
Το ότι θεωρείς αυτονόητο ότι όποιος πάρει δίπλωμα θα πάρει κι αυτοκίνητο το προσπερνάμε.
Αν επιτρέπεται, σε ποια περιοχή έδωσες εξετάσεις;
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έχει σημασία να υποβαθμίσεις μια προσπάθεια ή να πεις μπράβο αντί να δεις ποια είναι η σωστή αντιμετώπιση σε ένα καινούργιο βήμα που θα πας να κάνεις σαν νέος άνθρωπος αφήνοντας πίσω νοοτροπίες και συνήθειες του παρελθόντος εφόσον λες και υποστηρίζεις ότι θες να αλλάξεις πολλά από αυτά ?

Κάνεις μας δεν γεννήθηκε χωρίς να κάνει λάθοι η να μην ζυγίζει καταστάσεις όπως τον βολεύουν 😉

Πάμε στη ουσία λοιπόν !
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Μια λάθος νοοτροπία - συνήθεια που αν αρχίζει να αλλάζει ίσως καταλάβεις και από τι μπελά μπορεί να σε απαλλάξει σε ένα ενδεχόμενο μικροτρακαρισμα για μια ασήμαντη αφορμή όπως την ονομάζεις εσύ.
Κανένας δεν τηρεί κατά γράμμα ο,τι λέει ο κοκ ούτε οι ίδιοι οι εξεταστές. Ακόμα και να τα τηρείς εσυ αν δεν τα τηρούν όλοι οι υπόλοιποι πάλι κινδυνεύεις. Αυτό που θέλω να πω εγώ είναι ότι στην πράξη δεν γίνεται να εφαρμόζονται όλα όσα λένε στη θεωρία. Όταν συναντάς στοπ πχ σου λέει να σταματάς στη νοητή γραμμή που υπάρχει στο τέλος του πεζοδρομίου όμως αν σταματάς εκεί δεν έχεις σε όλες τις περιπτώσεις ορατότητα για να ελέγξεις αν έρχεται άλλο όχημα επειδή πολλοί παρκάρουν στις γωνιές ή υπάρχουν δέντρα και κάδοι
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Θεοδώρα, αν είσαι Αθήνα εγώ σου λέω δώσε ό τι είναι να δώσεις να ξεμπερδεύεις μια ώρα αρχύτερα, όλοι ιδεολογικά κατά ξεκινάνε και καταλήγουν μετά να το πληρώνουν διπλό το δίπλωμα με τα περίφημα +150 και "έξτρα μαθημάκια". Η ντροπή της ντροπής.
Εννοείται πως θα τα δώσω γιατί ακριβώς τα ίδια λεφτά θα δώσω αν κοπώ στα παράβολα κι αν με κόψουν και τη 2η θα δώσω παραπάνω. Πραγματικά πιστεύω ότι δεν έχει νοημα. Ο καθένας θεωρώ ότι μπορεί να κρίνει αν όντως είναι ικανός να οδηγήσει. Υπάρχουν πολλοί που δεν σκέφτονται και βγαίνουν στους δρόμους χωρίς να ξέρουν οδήγηση και προκαλούν ατυχήματα αλλα ο καθένας ατομικά δεν μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να είμαστε εμείς οι ίδιοι όσο πιο προσεκτικοί γίνεται. Με τα 25 μαθήματα δεν γινόμαστε άριστοι οδηγοί. Αποκτάμε κάποιες βασικές γνώσεις και με την πάροδο του χρόνου αποκτάμε και την εμπειρία. Από αυτά που βλέπω οι νέοι οδηγοί είναι οι πιο προσεκτικοί από όλους οποτε ας κοιτάξουν πρώτα να λυθεί το θέμα με τους ηλικιωμένους που πάνε 90 χρονων και λαδώνουν για να ανανεώσουν το δίπλωμα γιατί αυτοί είναι οι πιο επικίνδυνοι από όλους. Οδηγούν ενώ δεν βλέπουν καλά άλλοι οδηγούν ενώ δεν μπορούν καλά καλά να περπατήσουν και δεν συμμαζεύεται
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έχει σημασία να υποβαθμίσεις μια προσπάθεια ή να πεις μπράβο αντί να δεις ποια είναι η σωστή αντιμετώπιση σε ένα καινούργιο βήμα που θα πας να κάνεις σαν νέος άνθρωπος αφήνοντας πίσω νοοτροπίες και συνήθειες του παρελθόντος εφόσον λες και υποστηρίζεις ότι θες να αλλάξεις πολλά από αυτά ?

Κάνεις μας δεν γεννήθηκε χωρίς να κάνει λάθοι η να μην ζυγίζει καταστάσεις όπως τον βολεύουν 😉

Πάμε στη ουσία λοιπόν !
Καμία υποβάθμιση, μπράβο που το πήρες αλλά προσπάθησε να δεις την γενικότερη εικόνα.
Σου λέω, κι εγώ και οι περισσότεροι ιδεολογικά είμαστε κατά του λαδώματος αλλά βλέπουμε τουλάχιστον τι γίνεται. Είναι τέρμα άτοπο να μεταβιβάζεται η ευθύνη του κωλοσυστήματος αποκλειστικά στους εξεταζόμενους, όταν ξαναλέω, οι περισσότεροι είναι νέοι και άπειροι (στην οδήγηση ή γενικά)άνθρωποι.
Ιδανικά θα ήθελα κι εγώ να μη λαδώνει κανείς, να κρίνεται δίκαια όμως η ικανότητά του να οδηγεί και αν κοπεί να μπορεί να ξαναδώσει πληρώνοντας απλά τα παράβολα όπως και θα έπρεπε (10 ευρώ απ'τα 150 παρεμπιπτόντως, τα υπόλοιπα μάντεψε σε ποιες τσέπες πάνε).
Αν γινόταν έτσι η εξέταση πιστεύεις ότι η συντροπτική πλειονότητα θα είχε καμία όρεξη να λαδώσει;
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καμία υποβάθμιση, μπράβο που το πήρες αλλά προσπάθησε να δεις την γενικότερη εικόνα.
Σου λέω, κι εγώ και οι περισσότεροι ιδεολογικά είμαστε κατά του λαδώματος αλλά βλέπουμε τουλάχιστον τι γίνεται. Είναι τέρμα άτοπο να μεταβιβάζεται η ευθύνη του κωλοσυστήματος αποκλειστικά στους εξεταζόμενους, όταν ξαναλέω, οι περισσότεροι είναι νέοι και άπειροι (στην οδήγηση ή γενικά)άνθρωποι.
Ιδανικά θα ήθελα κι εγώ να μη λαδώνει κανείς, να κρίνεται δίκαια όμως η ικανότητά του να οδηγεί και αν κοπεί να μπορεί να ξαναδώσει πληρώνοντας απλά τα παράβολα όπως και θα έπρεπε (10 ευρώ απ'τα 150 παρεμπιπτόντως, τα υπόλοιπα μάντεψε σε ποιες τσέπες πάνε).
Αν γινόταν έτσι η εξέταση πιστεύεις ότι η συντροπτική πλειονότητα θα είχε καμία όρεξη να λαδώσει;
Δεν ζω σε άλλο κόσμο αντιλαμβάνομαι πλήρως τι λέτε και λέω ότι εν μέρη έχετε δίκιο ,αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω απόλυτα σε μια λάθος νοοτροπία όταν μιλάμε για πολύ συγκεκριμένα πράγματα και μάλιστα όταν μιλάμε και για ανθρώπινες ζωές έτσι ?

Αν εσύ και ο καθένας θέλετε να μείνετε σε ένα παράβολο που θα ξαναπληρωθει εγώ έχω υποχρέωση πλέον να επισημάνω ότι μια λάθος υιοθέτηση συμπεριφοράς όπως το εν λόγο παράδειγμα στο οποίο αναφερθηκα, μετέπειτα θα σε κάνει να το πληρώσεις πολύ πιο ακριβά όλο αυτό .

Έπειτα αν όλοι σταματούσαμε αυτά τα περιβόητα δωράκια ή φακελάκια τι λέτε ?
Θα τους έκοβαν όλους ?
Γιατί δεν τολμά αυτός που θα πάει και θα κοπεί την πρώτη φορά μόνο και μόνο γιατί ΔΕΝ λαδωσε ,την επόμενη να λαδωσει αλλά να φροντίσει να έχει ενημερωθεί και η κατάλληλη υπηρεσία ώστε να πιαστεί επ αυτοφορο ο συγκεκριμένος εξεταστής?

Μήπως βολευομαστε και εμείς σε όλη αυτή την κατάσταση και αντί να κάνουμε ας πούμε εμείς την αρχή,ατομικά , για μια τυχών κάθαρση την μεταθέτουμε σε άλλους γιατί που να μπλέξουμε τώρα ?

Δεν εθελοτυφλο στην άθλια κατάσταση που μπορεί να προέρχεται είτε από το ίδιο το σύστημα είτε από τους ανθρώπους που το αποτελούν ,απλά θέλω επιτέλους να λειτουργώ ατομικά και να ελπίζω ότι κυρίως η νέα γενιά θα αρχίσει και αυτή να ακολουθεί εφόσον την βλέπω τόσο μαχητική σε πολλά ζητήματα .
Δεν μπορούμε να συμμετέχουμε σε πορείες και διαδηλώσεις για να διεκδικούμε τα αυτονόητα για καλύτερες συνθήκες σε όλους τους τομείς και από την άλλη όταν ερχόμαστε στη θέση να δηλώσουμε έμπρακτα πλέον την αντίθεση μας σε όλο αυτό θυμόμαστε την μετάθεση ευθυνών 😉

Άλλο είναι το point εδώ και αλλού το πήγαμε.
Αν θέλετε να συνεχίσετε σε ένα κόσμο που παραμερίζει τις ικανότητες σας και δέχεστε να λαδωνεται εγώ δεν μπορώ να συμφωνήσω σε αυτό .
Ατομικά πλέον ενεργώ και είμαι έτοιμη να επομιστω και τις όποιες ευθύνες ή συνέπειες εδώ που έφτασα 😉
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ανδρεα να σε παρω μαζι μου μια μερα στο γραφειο να δεις πραγματογνωμοσυνες τροχαιων που βγαζω απο ανθρωπους που πηραν το διπλωμα με ¨δωρακι ¨και τωρα προτιμούσαν να μην το είχαν πάρει ποτέ ?

Υπευθυνότητα όταν πάμε να κρατήσουμε τιμόνι ,αν δεν ξέρουμε ας καθίσουμε στα αυγα μας γιατι δεν ξερεις τι κοσμο εχει παρει στο λαιμό του αυτό το ¨δωρακι ¨ ;)
Στα πρακτικά εξετάζεται πόσο καλά ελέγχεις το αυτοκίνητο. Ένας που προηγουμένως δεν οδηγούσε παράνομα είναι δύσκολο να αναπτύξει τα skills και τα αντανακλαστικά ώστε να μην είναι επικίνδυνος.

Όμως ένα μεγάλο ποσοστό οδηγεί παράνομα και έχει αναπτύξει τα απαραίτητα skills. Συνεπώς αν είναι να κόψουν κάποιον θα κόψουν τους οδηγούς χωρίς παράνομη εμπειρία και που δεν έδωσαν φακελάκι.

Είτε δώσεις δωράκι, είτε όχι έχεις περάσει τίμια τα θεωρητικά και αυτά έχουν σημασία. Τα υπόλοιπα είναι εμπειρία.
Και εγω εχω διπλωμα και μαλιστα το εχω παρει και με την πρωτη ,χωρις λαδωμα ,αλλα δεν βγηκα κατευθειαν στους δρομους ,ουτε ποτε το έπαιξα θαρραλέος ή έμπειρος οδηγος ,επηρεασμενη φυσικα απο ολα αυτα που βλεπω σχεδον καθημερινα ..
Ολο αυτο εκτος απο ικανοτητες θέλει και εμπειρία ή εξοικείωση ειδικα οταν βγεις σε αυτοκινητοδρομους ..
Για ποτε χανεις το αυτοκινητο για χαζα πραγματα ουτε ο ιδιος δεν το καταλαβαινεις δυστηχως ,σκεψου λοιπον να το χασει και ενας που δεν εχει την ικανοτητα ουτε διπλωμα να παρει :(
Το να τρέχεις σαν τρελός να περνάς κόκκινα φανάρια και να παρκάρεις σε διαβάσεις δεν είναι θέμα τρόπου απόκτησης διπλώματος αλλά θέμα νοοτροπίας.
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το να τρέχεις σαν τρελός να περνάς κόκκινα φανάρια και να παρκάρεις σε διαβάσεις δεν είναι θέμα τρόπου απόκτησης διπλώματος αλλά θέμα νοοτροπίας.
Φυσικά και αυτό είπα !
Αν εσύ ξεχαστείς στις εξετάσεις και εφαρμόσεις την λάθος νοοτροπία που έχεις υιοθετήσει και όχι αυτό που έμαθες ποιος θα φταίει που θα σε κόψει ,ο εξεταστης ?

Τι συγκρίνουμε τώρα βρε παιδιά ?
Μια λανθασμένη νοοτροπία από την σωστή παιδεία ?

Αν αυτό λοιπόν θέλετε να κάνετε είναι καθαρό δικαίωμα σας .
Όχι όμως ότι θα το περάσουμε και για σωστό 😉

Καλή επιτυχία λοιπόν σε όλα τα παιδιά που θα δώσουν και σωστή οδική συμπεριφορά να έχουν !!!
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,804 μηνύματα.
Όχι Γιάννη δε θα φορτωθουμε εμείς την ευθύνη του να σταματήσει να πέφτει λάδι. Αντί να κάνουν ηλιθιες αλλαγές στο σύστημα μια ιδέα είναι οι σιχαμένοι που ζητάνε το λάδι εάν υπάρξει καταγγελία να απολύονται μια και καλή από το πολυπόθητο δημόσιο να σου πω εγώ για ποτε είναι ανθρώπινοι με τα παιδιά και σταματάνε να κόβουν όποιον δεν τους ρίχνει πράσινα και πορτοκαλί.

Και να σταματήσει η σαχλαμάρα της "παραστασης" ήτοι να μη ζητάει ο "δάσκαλος " 150 ευρα για να ξαναδώσεις fixed γιατί προφανώς αν παίζει λάδι και συμφέρει πιο πολύ ε μάντεψε τι θα προτιμήσει ο πελάτης.

Δεν είπα κανένας να φορτωθεί καμία ευθύνη. Εγώ απλά είμαι ξεκάθαρος, ούτε λεπτό δεν δίνω σε λάδωμα. Εννοείται και είναι ευθύνη του κράτους να θέσει νόμους που θα περιορίζουν κάτι τέτοιο. Βέβαια το πώς είναι κάτι δύσκολο θα ερμηνευτεί, θα συμφωνούσα ότι μια αρχή είναι να κοπεί το παράβολο με τα 150 ευρώ σε περίπτωση που κοπεί κάποιος. Δεν έχει καμία χρησιμότητα. Πάντως το να απολύονται έτσι απλά με καταγγελίες δεν είναι και εύκολο πράγμα. Δεν μπορείς να ξέρεις πότε κάποιος/α λέει αλήθειες και πότε όχι. Το σίγουρο είναι πως εγώ προσωπικά δεν θα γινομουν παιχνιδάκι του συστήματος.
 

Kassiopi

Νεοφερμένος

Η Kassiopi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Καλημέρα σε όλους! Προσωπικά το θέμα οδήγησης είναι...ακανθώδες για μένα. Αυτό που κατάλαβα καλά και το πληρώνω τώρα (κυριολεκτικά και μεταφορικά) είναι ότι πρέπει να επενδύσει κάποιος σημαντικό χρονικό διάστημα στην επιλογή σχολής και δασκάλου οδήγησης. Δυστυχώς η δική μου επιλογή έγινε βάσει τις τελικής τιμής (σύνολο 500 ευρώ) τα οποία και προπλήρωσα (μόνο τότε θα γινόταν έκπτωση). Επίσης,σκέφτηκα ότι επειδή θα είναι γυναίκα θα είμαι πιο άνετη στο τιμόνι. Με τη δασκάλα λοιπόν από την πρώτη στιγμή αντιπάθησε η μία την άλλη. Αντί για 45λεπτα μαθήματα κάναμε το πολύ 40 λεπτά εκτ ων οποίων σταματούσαμε να πάρει καφέ (δηλαδή εγώ να περιμένω κανά 10λεπτο στο αυτοκίνητο) σχεδόν ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ. Μιλούσε ΣΥΝΕΧΩΣ στο κινητό και αν τολμούσα να δείξω τη δυσαρέσκειά μου μου την έλεγε κιόλας. Το χειρότερο είναι ότι δεν μου άφηνε σχεδόν ποτέ τα πετάλια ώστε να "νιώσω" και εγώ λίγο τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, δεν κάναμε ΚΑΘΟΛΟΥ ανηφόρες (ξεκίνημα-παρκάρισμα) καθώς η περιοχή που δίναμε δεν είχε καθόλου ανηφόρες (εδώ να μω ότι η περιοχή που δίνει εξετάσεις κάποιος έχει πολύ σημασία. Εκεί που έδωσα εγώ ήταν ίσωμα χωρίς κανένα δύσκολο σημείο).Το πήρα το δίπλωμα με την πρώτη και χωρίς λάδωμα ΑΛΛΑ νιώθω ότι έχω ελλείψεις στην οδήγηση. Πως να βγω να οδηγήσω σε μία πόλη γεμάτο κλειστές στροφές και ανηφόρες και με το δικό μου αυτοκίνητο; Το αποτέλεσμα είναι ότι αποφάσισα να πάω σε έναν άλλο δάσκαλο (τον οποίο έψαξα μέχρι αηδίας και πήρα πολλές απόψεις άλλων εκπαιδευόμενων) και να κάνω κάποια επιπλέον μαθήματα που θεωρώ θα είχα αποφύγει αν είχα ψάξει καλύτερα.
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,969 μηνύματα.
Καλημέρα σε όλους! Προσωπικά το θέμα οδήγησης είναι...ακανθώδες για μένα. Αυτό που κατάλαβα καλά και το πληρώνω τώρα (κυριολεκτικά και μεταφορικά) είναι ότι πρέπει να επενδύσει κάποιος σημαντικό χρονικό διάστημα στην επιλογή σχολής και δασκάλου οδήγησης. Δυστυχώς η δική μου επιλογή έγινε βάσει τις τελικής τιμής (σύνολο 500 ευρώ) τα οποία και προπλήρωσα (μόνο τότε θα γινόταν έκπτωση). Επίσης,σκέφτηκα ότι επειδή θα είναι γυναίκα θα είμαι πιο άνετη στο τιμόνι. Με τη δασκάλα λοιπόν από την πρώτη στιγμή αντιπάθησε η μία την άλλη. Αντί για 45λεπτα μαθήματα κάναμε το πολύ 40 λεπτά εκτ ων οποίων σταματούσαμε να πάρει καφέ (δηλαδή εγώ να περιμένω κανά 10λεπτο στο αυτοκίνητο) σχεδόν ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ. Μιλούσε ΣΥΝΕΧΩΣ στο κινητό και αν τολμούσα να δείξω τη δυσαρέσκειά μου μου την έλεγε κιόλας. Το χειρότερο είναι ότι δεν μου άφηνε σχεδόν ποτέ τα πετάλια ώστε να "νιώσω" και εγώ λίγο τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, δεν κάναμε ΚΑΘΟΛΟΥ ανηφόρες (ξεκίνημα-παρκάρισμα) καθώς η περιοχή που δίναμε δεν είχε καθόλου ανηφόρες (εδώ να μω ότι η περιοχή που δίνει εξετάσεις κάποιος έχει πολύ σημασία. Εκεί που έδωσα εγώ ήταν ίσωμα χωρίς κανένα δύσκολο σημείο).Το πήρα το δίπλωμα με την πρώτη και χωρίς λάδωμα ΑΛΛΑ νιώθω ότι έχω ελλείψεις στην οδήγηση. Πως να βγω να οδηγήσω σε μία πόλη γεμάτο κλειστές στροφές και ανηφόρες και με το δικό μου αυτοκίνητο; Το αποτέλεσμα είναι ότι αποφάσισα να πάω σε έναν άλλο δάσκαλο (τον οποίο έψαξα μέχρι αηδίας και πήρα πολλές απόψεις άλλων εκπαιδευόμενων) και να κάνω κάποια επιπλέον μαθήματα που θεωρώ θα είχα αποφύγει αν είχα ψάξει καλύτερα.

o δάσκαλος σου μαθαίνει να πάρεις το δίπλωμα. κάποια τυποποιημένα πράγματα.

για να μάθεις να οδηγάς σωστά σε μικτές συνθήκες είναι πολύ πιο περίπλοκο. συνεχώς μαθαίνεις και προσαρμόζεσαι σε νέες συνθήκες (διαφορετικά αμάξια, διαφορετική ηλικία και δυνατότητες, διαφορετικά μέρη οδήγησης κλπ)

το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βγεις με ένα δικό σου άνθρωπο, που έχει αμάξι, ξεκινώντας από κάποια ήσυχη περιοχή, μακριά από κίνηση, να οδηγήσεις και να "πάρεις λίγο τον αέρα". στην συνέχεια θα πρέπει να οδηγήσεις και μόνη σου.
 

Kassiopi

Νεοφερμένος

Η Kassiopi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
o δάσκαλος σου μαθαίνει να πάρεις το δίπλωμα. κάποια τυποποιημένα πράγματα.

για να μάθεις να οδηγάς σωστά σε μικτές συνθήκες είναι πολύ πιο περίπλοκο. συνεχώς μαθαίνεις και προσαρμόζεσαι σε νέες συνθήκες (διαφορετικά αμάξια, διαφορετική ηλικία και δυνατότητες, διαφορετικά μέρη οδήγησης κλπ)

το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βγεις με ένα δικό σου άνθρωπο, που έχει αμάξι, ξεκινώντας από κάποια ήσυχη περιοχή, μακριά από κίνηση, να οδηγήσεις και να "πάρεις λίγο τον αέρα". στην συνέχεια θα πρέπει να οδηγήσεις και μόνη σου.
Αυτό το γνωρίζω. Όμως, είναι υποχρέωση του δασκάλου να σου μάθει έστω και τα βασικά (όπως π.χ. ξεκίνημα και παρκάρισμα σε ανηφόρα). Δε λέω ότι από εκεί θα βγεις Σουμάχερ αλλά πριν βγεις στους δρόμους χρειάζεται να έχεις ένα καλό υπόβαθρο γνώσεων και ικανοτήτων που θα έχουν διδαχτεί/αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Δεν είναι διακοσμητικός ο ρόλος του δασκάλου. Για αυτό υπάρχουν καλοί και κακοί δάσκαλοι οδήγησης. Αλλιώς θα ήταν όλοι ίδιοι. Αλλά δεν είναι έτσι.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top