Κυβέρνηση Μητσοτάκη

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,777 μηνύματα.
Έρχονται ριζικές αλλαγές στις πανελλήνιες από τον Πιερρακακη.

Καιρός ήταν! Για να δούμε. Ο Πιερρακακης όπου πάει κάνει θαύματα. Βέβαια είναι στο πιο δύσκολο υπουργείο.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,777 μηνύματα.
Ο Πιερρακακης θα κάνει καλή δουλειά στη παιδεία αρκεί να έχει την υποστήριξη.
Έρχονται και τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεοφωρεια στην Ελλάδα. Το θέμα είναι να έλθουν αρκετά στην Θεσσαλονίκη. Όχι όλα στην Αθήνα.
 

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,939 μηνύματα.

Άλλο ένα βζουυυυυυν
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
Για την ώρα η Νέα Δημοκρατία κρατάει ένα υπερβολικά φιλικό πρόσωπο. Πρόβαλλε και τον Άδωνι που κατέβηκε να μιλήσει ήρεμα και πολιτισμένα (Σουηδία γίναμε ρε) με τους απεργούς έξω από το υπουργείο του και όλα ωραία και καλά.

Τώρα ή μας φέρνουν γλυκά γλυκά τη τεράστια προβοσκίδα (για να ικανοποιήσω και τα γούστα πολλών εδώ μέσα) που έρχεται ή αυτό αλλά βαριέμαι να το ξαναγράφω.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
4η από το τέλος η Ελλάδα σε ότι αφορά την αύξηση των τιμών τον μήνα Ιούνιο.

IMG_9880.jpeg
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,777 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,777 μηνύματα.
Δεν το ξέρω καθόλου καθώς δεν το έχουμε χρησιμοποιήσει ποτέ σαν οικογένεια.
Εγώ βγάζω κάτω από 16 χιλιάδες ευρώ το χρόνο εισόδημα και το δικαιούμαι. Πήρα δύο δόσεις. Είπαν πως θα παραταθεί μέχρι τον Οκτώβριο αλλά δεν πήρα τίποτα τον Ιούλιο...
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Επιτέλους η κυβέρνηση κάνει κάτι που έπρεπε να είχε γίνει πολλά χρόνια πριν. Η τραπεζική κάρτα θα είναι το εισιτήριο για τα ΜΜΜ.

 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
Έλεος, φτάνει πια με την ψηφιοποίηση των πάντων. Σταματήστε αυτή τη τρέλα.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,777 μηνύματα.
Α, ναι, ξεχάσαμε. Μερικοί δε θέλουν ψηφιοποίηση. Προτιμούν την γραφειοκρατία των σοβιέτ... :P
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
Ποια γραφειοκρατία, ξεπατώνουμε όλους τους θεσμούς και τους συνδέουμε σε μία κάρτα ή σε ένα κλικ. Δεν θα ζούμε, θα αναπνέουμε στο τέλος.

Έρχεται και η τεχνητή νοημοσύνη σιγά σιγά. Δεν θα μείνει κανένα λαογραφικό στοιχείο όρθιο στον κόσμο, όλα θα πεθάνουν στο βωμό μίας δήθεν εξέλιξης της τεχνολογίας.
 

chester20080

Διακεκριμένο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 6,615 μηνύματα.
Γιατι να χτυπάνε καρτα/κινητό σε μηχάνημα κλπ, δεν υπάρχει λογος

Πολύ απλά θα εκδίδουν ηλεκτρονικό εισιτήριο μετακίνησης μέσω εφαρμογής στο κινητό, η οποία θα τραβάει το ποσό από τραπεζικό λογαριασμό/PayPal κλπ και το εισιτήριο θα το έχεις ηλεκτρονικά να το δείχνεις στο κινητό.
Όπως πχ γίνεται στην Ιταλία

Δεν χρειάζονται ούτε μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων ούτε μπάρες ούτε τπτ
Απλώς ελεγκτές
Λες και κάποιος δεν μπορεί να πηδηξει από τις μπάρες του μετρό
Θεσσ δεν υπάρχουν καν μπάρες με τα αστικά πχ
Είναι τόσο απλό να φτιαχτεί ένα συστημα ψηφιακού εισιτηρίου μεταφορών για αστικά, μετρό κλπ

Αντί να κουβαλάς συνέχεια ψιλά πάνω σου ή να προνοεις να κόβεις εισιτήριο απο πριν or whatever, ο,τι καλύτερο είναι εντελώς βολικό και εύκολο
 

palio_melos

Διάσημο μέλος

Ο palio_melos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3,278 μηνύματα.
Τι ημί-clickbait είναι πάλι τούτο.

Αν έρθει η δυνατότητα πληρωμής απευθείας και με κάρτα τράπεζας αυτή θα γίνεται ταυτόχρονα με τις ήδη προσωποποιημένες και με τα ήδη "χάρτινα"/επαναφορτιζόμενα etc εισιτήρια.

Και απολύτως καμία επίπτωση δεν θα έχει στην εισιτηριοδιαφυγή. Τύπου τι, και καλά όποιος εισιτηριοδιαφεύγει τώρα το κάνει γιατί "που να βγάζω την athena card/εισιτήριο από την τσέπη, έχω το κινήτο στο χέρι αλλά damn, δεν μπορώ να πληρώσω με αυτό ρε γαμώ".

Η εισιτηριοδιαφυγή δεν θα μειωθεί αν δεν αυξηθούν αφενός οι υπάλληλοι που διενεργούν τους ελέγχους, αφετέρου τα λεωφορεία και οι οδηγοί τους ώστε να μπορεί στην χάωδη από κίνηση Αθήνα να εφαρμοστεί το "είσοδος μόνο από την πρώτη, έξοδος από τις υπόλοιπες".

Ίσα-ίσα που θα αυξηθεί αν είτε καταργηθούν οι athena κάρτες και εισιτηρία (γιάτι κάποιος παίζει να είναι από αυτούς που δεν ψήνονται να χρησιμοποιούν τόσο κάρτα τραπέζης) είτε (όπως που και που γράφεται ότι σκέφτονται) ισχύσει το Λονδρέζικο μοντέλο με ζώνες-ημερήσιο capping το οποίο δεδομένα σε κάποιους θα αυξήσει το κόστος διαδρομών.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Έλεος, φτάνει πια με την ψηφιοποίηση των πάντων. Σταματήστε αυτή τη τρέλα.
Αντί να εκτυπώνεις εκατομμύρια εισιτήρια την ημέρα καταστρέφοντας δάση απλά χτυπάς την Τραπεζική σου κάρτα για να μπεις στα ΜΜΜ.
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,096 μηνύματα.
Αντί να εκτυπώνεις εκατομμύρια εισιτήρια την ημέρα καταστρέφοντας δάση
Ναι καημένε τα εισιτήρια είναι το πρωτογενές αίτιο καταστροφής των δασών. ήθελα να ξερα πραγματικά ποιος σας την κάνει τόση πλύση εγκεφάλου? Είναι εντυπωσιακό
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Ναι καημένε τα εισιτήρια είναι το πρωτογενές αίτιο καταστροφής των δασών. ήθελα να ξερα πραγματικά ποιος σας την κάνει τόση πλύση εγκεφάλου? Είναι εντυπωσιακό
Θα οργανώσει το ΚΚΕ κάποια πορεία ενάντια στην χρήση τραπεζικής κάρτας στα ΜΜΜ επειδή θα ενισχυθούν τα κέρδη των τραπεζών η όχι;; Έλεος παιδιά με την συνεχή και ανούσια αντίδραση στα πάντα. Το μέτρο αυτό ισχύει σε πολλές χώρες του πλανήτη εδώ και πολλά χρόνια με μεγάλη ευκολία προς τους επιβάτες.


Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,096 μηνύματα.
Θα οργανώσει το ΚΚΕ κάποια πορεία ενάντια στην χρήση τραπεζικής κάρτας στα ΜΜΜ επειδή θα ενισχυθούν τα κέρδη των τραπεζών η όχι;;
Α συνεχίζεις να γελοιοποιείσαι. θα πρέπει να νιώθεις πολύ ωραία που θα σώζεις θα δάση με τα χαρτάκια τσέπης και θα ανεβαίνεις στα λεωφορεία χρέπια σαράβαλα που έχουν αποσύρει οι σοβαρές χώρες και τα αγοράσαμε εμείς και κυκλοφορούμε με 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα αφήνοντας πίσω απέραντο ντουμάνι. Τσίρκο
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top