Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές 2023

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,513 μηνύματα.
Η εργασία δεν καθορίζεται από τη συχνοτητά της. Σε τι διαφέρει από τα υπόλοιπα που κρίνεις ότι πρέπει να αμοίβονται; Αυτες τις ώρες θα μπορούσες εσύ να τις αξιοποιήσεις αλλιώς;
Καθορίζεται από την συχνότητά της. Αν ήταν κάτι που γίνονταν ξέρω γω με κληρωτούς (περνούσαν όλοι οι πολίτες τυχαία δηλαδή) ναι θα μπορούσε να ήταν αμισθί. Εφ'όσον αυτές οι εργασίες στελεχώνονται με μόνιμο προσωπικό με διαγωνισμούς τότε προφανώς θα αμείβονται. Εάν θέλεις αμοιβή τότε με διαγωνισμούς να γίνονται μόνιμοι κάποιοι και σε κάθε εκλογική αναμέτρηση να κάνουν αυτή τη δουλειά με μισθό.

Να φαντασθώ εσύ προτιμάς να δίνεις από τους φόρους σου ένα πόσο σε κάτι τέτοιο, από το να τύχει 1-2 φορές στη ζωή σου να κάνεις αυτή τη θυσία προς τη κοινότητα.

Άσχετο και παραπληροφοριακό. Δεν υπάρχει κανείς που να λέει κάτι τέτοιο με τρόπο που να μπορεί έστω στο ελάχιστο να συγκριθεί με κάποιον που σε θέση ευθύνης/επιρροής παροτρύνει τον κόσμο να βιαοπραγήσει προς συμπολίτες τους επειδή έτσι γουστάρει.
Έλεος ρε μεμε...
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,600 μηνύματα.
Δεν μπορεί να συγκριθεί, γιατί ο χημικός ευνουχισμός ανηλίκων(πολλες φορές μη αναστρέψιμος) είναι κάτι πολύ χειρότερο.
Δεν μπορεί να συγκριθεί γιατί το ένα είναι ιατρική αγωγή με ο,τι συνεπάγει αυτό για το τι οδηγίες ακολουθούνται, πόσο σημαντικό είναι κτλ. και το άλλο είναι κάποιος που λέει στον κόσμο να βιαιοπραγήσει για ιδεολογικούς σκοπούς. Επίσης όπως είπα, δεν γίνεται το πρώτο όπως το φαντάζεστε. Μπορείτε να βρείτε άλλο παράδειγμα αν τόσο σας καίει να δικαιολογήσετε τον Αμβρόσιο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καθορίζεται από την συχνότητά της
Υπάρχουν εργασίες που στην κυριολεξία γίνονται για μια ώρα, την έκανες, πληρώθηκες, τελείωσες.
Να φαντασθώ εσύ προτιμάς να δίνεις από τους φόρους σου ένα πόσο σε κάτι τέτοιο, από το να τύχει 1-2 φορές στη ζωή σου να κάνεις αυτή τη θυσία προς τη κοινότητα.
Δεν είναι θέμα ποσού ή αν χαθεί μια μέρα. Είναι θέμα λογικής, δεν μιλάμε για εθελοντική εργασία, μιλάμε για κρατική εργασία. Σαν να παίρνει εργάτες για μια δουλειά στο δημαρχείο και να λέει ενα σκ θα χάσετε παιδιά, δεν πειράζει μια φορά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,239 μηνύματα.
Δεν είναι θέμα ποσού ή αν χαθεί μια μέρα. Είναι θέμα λογικής, δεν μιλάμε για εθελοντική εργασία, μιλάμε για κρατική εργασία. Σαν να παίρνει εργάτες για μια δουλειά στο δημαρχείο και να λέει ενα σκ θα χάσετε παιδιά, δεν πειράζει μια φορά.
Η οποία ορίζεται ως η ελάχιστη προσφορά στο κοινωνικό σύνολο και θεωρείται υποχρέωση προς την Πολιτεία, όπως δηλαδή η στρατιωτική θητεία. Στα οικονομικά θέματα όμως δεν είδα να κριτικάρεται το κράτος για επιδοματική πολιτική και αλόγιστη κρατική παρέμβαση.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,045 μηνύματα.
Καθορίζεται από την συχνότητά της. Αν ήταν κάτι που γίνονταν ξέρω γω με κληρωτούς (περνούσαν όλοι οι πολίτες τυχαία δηλαδή) ναι θα μπορούσε να ήταν αμισθί. Εφ'όσον αυτές οι εργασίες στελεχώνονται με μόνιμο προσωπικό με διαγωνισμούς τότε προφανώς θα αμείβονται. Εάν θέλεις αμοιβή τότε με διαγωνισμούς να γίνονται μόνιμοι κάποιοι και σε κάθε εκλογική αναμέτρηση να κάνουν αυτή τη δουλειά με μισθό.

Να φαντασθώ εσύ προτιμάς να δίνεις από τους φόρους σου ένα πόσο σε κάτι τέτοιο, από το να τύχει 1-2 φορές στη ζωή σου να κάνεις αυτή τη θυσία προς τη κοινότητα.


Έλεος ρε μεμε...
Μα γενικώς δεν έχεις αίσθημα να υπηρετείς το κράτος δωρεάν .
Μέρα νύχτα αυτό βρίζεις, είτε επειδή πλημμύρισε το σπίτι σου , είτε οτιδήποτε.
Οπότε δεν θεωρείς σαν πολίτης ότι του έχεις και κάποια υποχρέωση.
Δεν ξέρω αν φταίει ο ατομικισμός.
Όπως δεν θες ο συμπολίτης σου να προσπαθεί να τη γλιτώσει και εσύ να είσαι εσύ το κορόιδο της υπόθεσης.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,513 μηνύματα.
Δεν είναι θέμα ποσού ή αν χαθεί μια μέρα. Είναι θέμα λογικής, δεν μιλάμε για εθελοντική εργασία, μιλάμε για κρατική εργασία. Σαν να παίρνει εργάτες για μια δουλειά στο δημαρχείο και να λέει ενα σκ θα χάσετε παιδιά, δεν πειράζει μια φορά.
Και γιατί θεωρείς πως είμαι κατά του παραδείγματος που περιγράφεις; Σε μία εθνικοσοσιαλιστική πολιτεία το ιδεατό θα ήταν στα χρόνια της ανοικοδομήσεως της χώρας όλοι να έκαναν θυσίες.

Μιλάμε για μία Κυριακή, ο Έλλην πρέπει να αποκτήσει το ανήκομεν εις την κοινότητα. Κάποια πράγματα τα κάνουμε για το κοινό καλό. Γκρίνια για το τίποτε βλέπω σε κάθε εκλογική αναμέτρηση και άτομα να την κοπανάνε χωρίς λόγο ρίχνοντας το βάρος στα υπόλοιπα «κορόιδα» που ήταν συνεπείς και στο τέλος της ημέρας το δίδαγμα που έλαβαν και αυτοί είναι πως εάν θες να μην είσαι κορόιδο σε αυτή τη χώρα πρέπει και εσύ να κοιτάς την παρτάρα σου. Το κράτος με την σειρά του, διαιωνίζει και επικροτεί τέτοιες νοοτροπίες με το να προσπαθεί να εξαγοράσει τους πολίτες για να είναι συνεπείς προς τις υποχρεώσεις τους.

Θες δωρεάν πανεπιστήμια αλλά δεν θες αμισθί να θυσιάσεις για την κοινότητα μια-δυο Κυριακές σε όλη σου τη ζωή (μπορεί και καμμία). Για να φέρω ένα παράδειγμα και εγώ.
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,239 μηνύματα.
Και γιατί θεωρείς πως είμαι κατά του παραδείγματος που περιγράφεις; Σε μία εθνικοσοσιαλιστική πολιτεία το ιδεατό θα ήταν στα χρόνια της ανοικοδομήσεως της χώρας όλοι να έκαναν θυσίες.

Μιλάμε για μία Κυριακή, ο Έλλην πρέπει να αποκτήσει το ανήκομεν εις την κοινότητα. Κάποια πράγματα τα κάνουμε για το κοινό καλό. Γκρίνια για το τίποτε βλέπω σε κάθε εκλογική αναμέτρηση και άτομα να την κοπανάνε χωρίς λόγο ρίχνοντας το βάρος στα υπόλοιπα «κορόιδα» που ήταν συνεπείς και στο τέλος της ημέρας το δίδαγμα που έλαβαν και αυτοί είναι πως εάν θες να μην είσαι κορόιδο σε αυτή τη χώρα πρέπει και εσύ να κοιτάς την παρτάρα σου. Το κράτος με την σειρά του, διαιωνίζει και επικροτεί τέτοιες νοοτροπίες με το να προσπαθεί να εξαγοράσει τους πολίτες για να είναι συνεπείς προς τις υποχρεώσεις τους.

Θες δωρεάν πανεπιστήμια αλλά δεν θες αμισθί να θυσιάσεις για την κοινότητα μια-δυο Κυριακές σε όλη σου τη ζωή (μπορεί και καμμία). Για να φέρω ένα παράδειγμα και εγώ.
Ένα ακόμη αίτιο πιστεύω για αυτήν την κατάσταση, είναι η απαξίωση των ίδιων των πολιτών, στο πολιτικό σύστημα και τους δημοκρατικούς θεσμούς. Μάλλον, απλά η πλειοψηφία των πολιτών, δεν πιστεύει πως η ψήφος της μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την έκβαση των γεγονότων που λαμβάνουν χώρα στις κυβερνητικές αποφάσεις και τη συνολική πολιτική. Εξού και η προσπάθεια αποφυγής τυπικών υποχρεώσεων προς τη διεξαγωγή των εκλογών, από μεγάλη μερίδα κόσμου. Καλώς ή κακώς οι ίδιες οι εκλογές έχουν αρχίσει να απομυθοποιούνται στη συνείδηση των περισσότερων. Αυτό επιφέρει αναπόφευκτα ενστάσεις και αμφιβολίες και σε άλλες πτυχές των θεσμών, όπως η στρατιωτική θητεία, η οποία πλέον λογίζεται παραπάνω ως αγγαρεία, παρά ως σχολείο. Έχουμε μια γενικότερη αντικρατιστική, αντισυλλογική και αναρχοαυτόνομη/ωφελιμιστική θα έλεγα αντίληψη των πραγμάτων. Κάτι λίγο, εκτός θέματος, αυτή η ακριβώς η παρατήρηση, μου κάνει εντύπωση γιατί δε μεταφράζεται και σε ψήφο μας στις εκλογές σε ριζικά φιλελεύθερα κόμματα, που ασπάζονται τη σχεδόν μηδαμινή ύπαρξη του κράτους και κατάργηση κάθε σχέσης εξάρτησης του πολίτη με αυτό, αφού η νοοτροπία μας είναι βαθύτατα ατομιστική.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,513 μηνύματα.
Μα γενικώς δεν έχεις αίσθημα να υπηρετείς το κράτος δωρεάν .
Μέρα νύχτα αυτό βρίζεις, είτε επειδή πλημμύρισε το σπίτι σου , είτε οτιδήποτε.
Οπότε δεν θεωρείς σαν πολίτης ότι του έχεις και κάποια υποχρέωση.
Δεν ξέρω αν φταίει ο ατομικισμός.
Όπως δεν θες ο συμπολίτης σου να προσπαθεί να τη γλιτώσει και εσύ να είσαι εσύ το κορόιδο της υπόθεσης.
Ο Σωκράτης όσο ήταν στην φυλακή και φίλοι του έλεγαν να αποδράσει απαντούσε «το γεγονός πως αδικήθηκα από την πολιτεία δεν είναι αίτιο για να παραβώ τους νόμους της».

Το κράτος προσωπικά το αντιμετωπίζω ως εχθρό μου, καθώς πράγματι μας αδικεί και μας καταστρέφει. Για εμένα εδώ ο μεμέτσι κάνει λάθος που το συνδέει με το κράτος και όχι με την κοινότητα. Το δικό μου νόημα είναι πως όλο αυτό γίνεται για να εξ υπηρετήσεις μία διαδικασία που αφορά την κοινότητά σου. Μία διαδικασία όπου εάν δεν είσαι συνεπής θα ρίξεις το βάρος στον δίπλα σου ο οποίος μπορεί να είχε μεγαλύτερο πρόβλημα από εσένα και να το άφησε στην άκρη για να είναι συνεπής. Για εμένα άλλως τε είναι γνωστό πως όλο αυτό το τσίρκο-παρωδία που λέγονται εκλογές το θεωρώ για γέλια όμως δεν είναι αρκετό για να με πείσει πως είναι καλή ιδέα να παραβείς μία υποχρέωση προς την κοινότητα ή να χρηματιστείς για να την εκπληρώσεις. Κάποια πράγματα όταν είναι για το κοινό καλό πρέπει να γίνονται ακόμα και εάν δεν μας αρέσει. Οι αρχαίοι Έλληνες όταν κάποιος δεν παρευρίσκονταν στις εορτές για Θεούς και σε διάφορες μαζώξεις δεν εκνευρίζονταν επειδή έδειχνε ασέβεια προς τους θεούς ή για κάτι τέτοιο αλλά εκνευρίζονταν επειδή δεν συμμετείχε σε κάτι που το έκαναν όλοι μαζί, επειδή αποξένωνε τον εαυτό του από το εμείς.

Ένα ακόμη αίτιο πιστεύω για αυτήν την κατάσταση, είναι η απαξίωση των ίδιων των πολιτών, στο πολιτικό σύστημα και τους δημοκρατικούς θεσμούς. Μάλλον, απλά η πλειοψηφία των πολιτών, δεν πιστεύει πως η ψήφος της μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την έκβαση των γεγονότων που λαμβάνουν χώρα στις κυβερνητικές αποφάσεις και τη συνολική πολιτική. Εξού και η προσπάθεια αποφυγής τυπικών υποχρεώσεων προς τη διεξαγωγή των εκλογών, από μεγάλη μερίδα κόσμου. Καλώς ή κακώς οι ίδιες οι εκλογές έχουν αρχίσει να απομυθοποιούνται στη συνείδηση των περισσότερων. Αυτό επιφέρει αναπόφευκτα ενστάσεις και αμφιβολίες και σε άλλες πτυχές των θεσμών, όπως η στρατιωτική θητεία, η οποία πλέον λογίζεται παραπάνω ως αγγαρεία, παρά ως σχολείο. Έχουμε μια γενικότερη αντικρατιστική, αντισυλλογική και αναρχοαυτόνομη/ωφελιμιστική θα έλεγα αντίληψη των πραγμάτων.
Δεν το πιστεύω απαραίτητα φίλε wonder. Δυστυχώς ο νεοέλληνας έχει αποδείξει πολλάκις πως είναι υπέρ όλων αρκεί να μην είναι ο δικός του κ*λος αυτός που θα ιδρώσει. Και εγώ άλλως τε δεν πιστεύω προσωπικά πως όλο αυτό το πράγμα είναι δημοκρατία, κοροϊδία προς τον λαό το βρίσκω, ουσιαστικά γράφω την οπτική μου επί του θέματος ως απάντηση στην Aura.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,600 μηνύματα.
Θες δωρεάν πανεπιστήμια αλλά δεν θες αμισθί να θυσιάσεις για την κοινότητα μια-δυο Κυριακές σε όλη σου τη ζωή (μπορεί και καμμία). Για να φέρω ένα παράδειγμα και εγώ.
Μέχρι τα πάνω καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, εδώ όμως πάλι φέρνεις κακό παράδειγμα. Η δωρεάν παιδειά στην κυριολεξία ακολουθεί το σύστημα φορολόγηση/μίσθωση εργαζομένων, δεν πετάγονται μερικοί καθηγητές να διδάξουν έτσι για το καλό της κοινωνίας.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,513 μηνύματα.
Μέχρι τα πάνω καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, εδώ όμως πάλι φέρνεις κακό παράδειγμα. Η δωρεάν παιδειά στην κυριολεξία ακολουθεί το σύστημα φορολόγηση/μίσθωση εργαζομένων, δεν πετάγονται μερικοί καθηγητές να διδάξουν έτσι για το καλό της κοινωνίας.
Το συγκρίνω από την άποψη πως θέλουμε δωρεάν παροχές αλλά εμείς δεν θέλουμε να προσφέρουμε τίποτα αμισθί. Όπως εσύ (ο κάθε εσύ) θα πεις «γιατί να πάω δωρεάν να χάσω την Κυριακή μου; Κορόιδο είμαι;» έτσι και ο φορολογούμενος μπορεί να πει «γιατί να πληρώνω φόρους για να σπουδάζει δωρεάν ο κάθε τρίτος; Κορόιδο είμαι;».


Για να μη παρεξηγηθώ και τις δύο νοοτροπίες τέρμα προβληματικές τις βρίσκω. Όμως η μία γεννά την άλλη.
 

ilias90

Διάσημο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 2,280 μηνύματα.
Χημικό ευνουχισμό, λέτε, σκέψεις για απαγόρευση του στρατού, λέτε, μόνιμη κλάψα και δικαιωματισμό, λέτε... Η φάση περιγράφεται με τρεις λέξεις:
Εκθήλυνση της κοινωνίας.
Μείνετε άντρες.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,600 μηνύματα.
Το συγκρίνω από την άποψη πως θέλουμε δωρεάν παροχές αλλά εμείς δεν θέλουμε να προσφέρουμε τίποτα αμισθί. Όπως εσύ (ο κάθε εσύ) θα πεις «γιατί να πάω δωρεάν να χάσω την Κυριακή μου; Κορόιδο είμαι;» έτσι και ο φορολογούμενος μπορεί να πει «γιατί να πληρώνω φόρους για να σπουδάζει δωρεάν ο κάθε τρίτος; Κορόιδο είμαι;».


Για να μη παρεξηγηθώ και τις δύο νοοτροπίες τέρμα προβληματικές τις βρίσκω. Όμως η μία γεννά την άλλη.
Ναι χρησιμοποιείς ένα παράδειγμα που ενισχύει την απόφαση που πήραν -> θέλουμε όλοι οι μαθητές να σπουδάζουν όμως δεν γίνεται χωρίς λεφτά, άρα όλοι δίνουν από ένα ποσό μέσω των φόρων.
Θέλουμε να διεξαχθούν οι εκλογές, όμως χρειάζονται άτομα, άρα δίνουμε από κάτι και το κράτος αμοίβει αυτούς που εργάστηκαν. Για αυτό σου λέω, το σκεπτικό της βοήθειας που λες οκει, το σκεπτικό όμως του ότι είναι το ίδιο με τη δωρεάν παιδεία δεν ισχύει όπως το νομίζεις. Κάνεις άλματα και το πας πολύ μακριά
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,513 μηνύματα.
Ναι χρησιμοποιείς ένα παράδειγμα που ενισχύει την απόφαση που πήραν -> θέλουμε όλοι οι μαθητές να σπουδάζουν όμως δεν γίνεται χωρίς λεφτά, άρα όλοι δίνουν από ένα ποσό μέσω των φόρων.
Θέλουμε να διεξαχθούν οι εκλογές, όμως χρειάζονται άτομα, άρα δίνουμε από κάτι και το κράτος αμοίβει αυτούς που εργάστηκαν. Για αυτό σου λέω, το σκεπτικό της βοήθειας που λες οκει, το σκεπτικό όμως του ότι είναι το ίδιο με τη δωρεάν παιδεία δεν ισχύει όπως το νομίζεις. Κάνεις άλματα και το πας πολύ μακριά
Νομίζω συγκρίνεις τελείως ανόμοια πράγματα όμως πάλι. Το ένα δεν είναι απλά έμπα μέσα σε ένα μάθημα μία Δευτέρα δίδαξε και μετά φύγε. Συγκρίνεις τον ακαδημαϊκό που σπούδασε και που με δυσκολία πήρε μία θέση με έναν της εφορευτικής επιτροπής. Μία καθημερινή εργασία με μία αγγαρεία που γίνεται 3-4 φορές σε βάθος τετραετίας και με διαφορετικά άτομα κάθε φορά.

Το ένα απαιτεί χρήματα για να είναι λειτουργικό (γιατί κάποιοι αφιερώνουν την ζωή τους σε αυτό) ενώ το άλλο δεν απαιτεί χρήμα, ένα είδος φιλοδωρήματος είναι για να εκπληρώσεις την αγγαρεία σου, όχι μισθός. Το ένα δεν μπορείς να το κάνεις αφιλοκερδώς γιατί είναι η ζωή σου ενώ το άλλο μπορείς γιατί είναι μία αγγαρεία σαν να σε έστειλε η μάννα σου να καθαρίσεις το γκαράζ.
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,239 μηνύματα.
Για να επιστρέψουμε στο θέμα:
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,513 μηνύματα.
Για να επιστρέψουμε στο θέμα:
Καλά έτσι ήταν και το 2019; Έχω δει μερικά και είναι πραγματικά σωστοί Αυτοκρατορικοί πάπυροι. Νομίζεις πως θα βγει ο απεσταλμένος να τους ανοίξει, να κορδωθεί και να διαβάσει την αυτοκρατορική διαταγή.
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,239 μηνύματα.
Καλά έτσι ήταν και το 2019; Έχω δει μερικά και είναι πραγματικά σωστοί Αυτοκρατορικοί πάπυροι. Νομίζεις πως θα βγει ο απεσταλμένος να τους ανοίξει, να κορδωθεί και να διαβάσει την αυτοκρατορική διαταγή.
δεν είχα ψηφίσει το 2019. Αλλά πρέπει να είχε πάλι πολλούς υποψηφίους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Νομίζεις πως θα βγει ο απεσταλμένος να τους ανοίξει, να κορδωθεί και να διαβάσει την αυτοκρατορική διαταγή.
Άντε να τα διπλώσεις χαχαχα. Τουλάχιστον στις εθνικές είναι νορμάλ τα ψηφοδέλτια.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,985 μηνύματα.
Άλλο ένα πέταμα των χρημάτων των πολιτών επειδή μερικοί δεν μπορούν πολύ απλά να προσφέρουν στο σύνολο κάτι όταν τους ζητείται, επειδή έχουμε γεμίσει κακομαθημένα που δεν κάνουν τίποτα εάν δεν έχουν ξεκάθαρο ατομικό όφελος (εξ αιρούνται φυσικά οι άνθρωποι με x y πραγματικά προβλήματα που και για αυτούς προβλέπονται αναπληρωματικοί βεβαίως βεβαίως). Λίγες ώρες είναι προσφοράς... Τώρα ας μειώνονται σε κάθε εκλογική αναμέτρηση πόσα χρήματα από τον προϋπολογισμό για βλακείες.
Μπορούσαν να βάζουν ένα γουρουνάκι κουμπαρά και εθελοντικά να βάζει ο καθένας ότι θέλει. Τα 30 ευρώ είναι απαράδεκτη μικρό ποσό σε μέρα αργίας και 12ωρη διάρκεια.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,866 μηνύματα.
Ζητωντας ταπεινα συγνωμην απο τους νεαντερνταλ..διοτι και αυτοι ηταν το απαυγασμα πολιτισμου προστα στν Πεο...πιο ροχαλα....πιο νεαντερνταλ και πιο βουρλο πεθαινει.
ΨΟΦΗΣΤΕ μΠεο.

1696267511040.jpeg



Γιατι και οι νεαντερνταλ εχουν ψυχη.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,918 μηνύματα.
Άνετη νίκη Μποκογιαννη και Χαρδαλια δείχνουν οι δημοσκοπήσεις.

Screenshot_20231003-211601_Facebook.jpg


Screenshot_20231003-211612_Facebook.jpg
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top