Ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων

Είστε υπέρ ή κατά;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 65)

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,633 μηνύματα.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,633 μηνύματα.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,633 μηνύματα.

Ωπς τι έγινε η Συνοδος μολις αδειασε την κυβερνηση;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,710 μηνύματα.
Εδώ και 6 εβδομάδες μια μερίδα αναρχικων μαζί με μια μερίδα αριστερών καθηγητών έχουν κλείσει τα πανεπιστήμια με το ζόρι επειδή η ιδεολογία τους δεν τους αφήνει να δουν καθαρά. Προφανώς δεν έχεις κανένα δικαίωμα να κλείνεις έναν δημόσιο χώρο που δεν σου ανήκει ενώ τον πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες μέσω της φορολογίας. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να βανδαλίζεις δημόσιους χώρους μόνο και μόνο επειδή σε έβαλε / πλήρωσε ένα κόμμα με σκοπό να προκαλέσει πανικό εν μέσω εξεταστικής.

Είναι το λιγότερο αστείο να λένε ότι κινδυνεύει η δημόσια παιδεία από την στιγμή που τα δημόσια πανεπιστήμια μετρούν σχεδόν 100 χρόνια ζωής έχοντας κτίσει ένα ισχυρό όνομα στην αγορά εργασίας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Είναι αστείο να λένε ότι η δημόσια παιδεία κινδυνεύει από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια όταν στα δημόσια ιδρύματα οι παρατάξεις κάνουν ότι γουστάρουν χωρίς κανένα εμπόδιο όπως είναι ο βανδαλισμός χωρών, απειλές στις ψηφοφορίες κτλ. Είναι επίσης αστείο να λέμε ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι απειλή την ώρα που στο δημόσια μια μερίδα έχει κλείσει τις εγκαταστάσεις με αποτέλεσμα η εξεταστική των φοιτητών να βρίσκεται στον αέρα, αν αυτό δεν είναι υποβιβασμός του δημόσιου πανεπιστημίου τότε τι είναι;; Τέλος, όσο αφορά την δήθεν παροχή πτυχίων στα ιδιωτικά πανεπιστήμια μόνο και μόνο επειδή είναι ιδιωτικά να θυμίσω ότι σε πρόσφατη έκθεση της Pisa οι μαθητές των δημοσίων σχολείων πάτωσαν σε όλους τους διαγωνισμούς ενώ αντίθετα οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων πήγαν πολύ καλύτερα. Να φανταστώ ότι τα ιδιωτικά σχολεία λάδωσαν τον παγκόσμιο οργανισμό με σκοπό να τα βγάλει καλύτερα; No freaking way επειδή τον οργανισμό δεν τον ενδιαφέρει αν το σχολείο είναι δημόσιο η ιδιωτικό αλλά η ποιότητα των μαθητών που βγάζει στην αγορά.

Αυτά τα λίγα από εμένα, ξέρω ότι οι κολλημένοι δεν πρόκειται να αλλάξουν οπτική καθώς η ιδεολογία δεν τους αφήνει. Απλά μην λέμε για υποβάθμιση του δημοσίου πανεπιστημίου λόγω των ιδιωτικών όταν τα δημόσια ιδρύματα αυτοκαταστρέφονται λόγω μιας μειοψηφίας που κάνει ότι γουστάρει επειδή η κυβέρνηση δεν λαμβάνει σοβαρά μέτρα.
 

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Εδώ και 6 εβδομάδες μια μερίδα αναρχικων μαζί με μια μερίδα αριστερών καθηγητών έχουν κλείσει τα πανεπιστήμια με το ζόρι επειδή η ιδεολογία τους δεν τους αφήνει να δουν καθαρά.
150 Φοιτητικοί σύλλογοι. Η μερίδα αναρχικών που λες στις περισσότερες περιπτώσεις κατεβάζει πλαίσιο το οποίο δεν ψηφίζεται από την πλειοψηφία. Με διαφορετικό πλαίσιο κλείνουν οι σχολές. Είσαι τελείως εκτός πραγματικότητας. Η πλειοψηφία λοιπόν των φοιτητών έχει καταλάβει την ταξικότητα του ζητήματος, καθώς την βιώνει ήδη, λέει ως εδώ και ψηφίζει ως έσχατη αντίδραση το κλείσιμο της σχολής και τη συμμετοχή στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια. Τόσο απλά. Τόσο κατανοητά.
Είναι το λιγότερο αστείο να λένε ότι κινδυνεύει η δημόσια παιδεία από την στιγμή που τα δημόσια πανεπιστήμια μετρούν σχεδόν 100 χρόνια ζωής έχοντας κτίσει ένα ισχυρό όνομα στην αγορά εργασίας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Το περισσότερο αστείο όμως είναι ότι ορισμένοι δεν έχουν κάνει την σύνδεση με το τι έγινε στα δημόσια νοσοκομεία λόγω της ιδιωτικοποίησης της υγείας όπως και με τα Τέμπη που εκεί η υποβάθμιση των δημόσιων μεταφορών και στη συνέχεια η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ κόστισε 52 ζωές. Μάλλον αυτά ορισμένοι τα βρίσκουν για γέλια, όπως επίσης και το ότι με το νέο νομοσχέδιο κάποιος θα γίνεται γιατρός σε δημόσιο πανεπιστήμιο με 19.000 μόρια, ενώ άλλος θα μπορεί να σκάσει τα φράγκα (του μπαμπάκα) και με 9.000 μόρια, να γίνεται μέσω ιδιωτικού πανεπιστημίου γιατρός. Σημείωση εδώ: Οι καθηγητές της ιατρικής στην Αθήνα κάθε άλλο παρά αριστερή ιδεολογία έχουν... Κανείς τους όμως δεν συμφωνεί με το να υπάρχει ιδιωτικό πανεπιστήμιο ιατρικής.
Το φοιτητικό κίνημα έχει το δικαίωμα να λέει ως εδώ και να απαιτεί απόσυρση του νομοσχεδίου ΤΩΡΑ και να διεκδικεί αναβάθμιση του δημοσίου πανεπιστημίου για να έχουμε ακόμα πιο ισχυρό όνομα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό! Δεν καταλαβαίνω γιατί η κυβέρνηση μιας μειοψηφίας (το 20% του εκλογικού σώματος) να μας το παρουσιάζει ως μονόδρομο όλο αυτό λόγω της καραδεξιάς της ιδεολογίας.
Είναι αστείο να λένε ότι η δημόσια παιδεία κινδυνεύει από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια όταν στα δημόσια ιδρύματα οι παρατάξεις κάνουν ότι γουστάρουν χωρίς κανένα εμπόδιο όπως είναι ο βανδαλισμός χωρών, απειλές στις ψηφοφορίες κτλ.
Δεν υπάρχουν αυτά πουθενά. Δεν τραμπουκίστηκε ποτέ κανένας φοιτητής. Αν λέμε τώρα για να μαλώσουν παρατάξεις μεταξύ τους έχουν γίνει και καταδικάστηκαν απο τους φοιτητικούς συλλόγους. Δεν βανδαλίστηκαν ποτέ χώροι από παρατάξεις που συμμετέχουν στις φοιτητικές εκλογές. Δεν απειλήθηκε ποτέ κανένας φοιτητής σε δημόσιο πανεπιστήμιο.
Τέλος, όσο αφορά την δήθεν παροχή πτυχίων στα ιδιωτικά πανεπιστήμια μόνο και μόνο επειδή είναι ιδιωτικά να θυμίσω ότι σε πρόσφατη έκθεση της Pisa οι μαθητές των δημοσίων σχολείων πάτωσαν σε όλους τους διαγωνισμούς ενώ αντίθετα οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων πήγαν πολύ καλύτερα.
Πολύ συγκεκριμένο παράδειγμα. Υπάρχουν ελλείμματα στο δημοτικό στα μαθηματικά (που κάποιοι μαθητές δεν τα καλύπτουν ποτέ) και εκεί φταίνε άλλοι παράγοντες (όπως οι απόφοιτοι παιδαγωγικού δλδ οι δάσκαλοι/ες στην πρωτοβάθμια που δεν ξέρουν πως να τα διδάξουν) όχι ο δημόσιος χαρακτήρας του σχολείου. Πολύ επιφανειακή αντιμετώπιση, την ίδια στιγμή που γνωρίζουμε ότι στα ιδιωτικά σε αρκετές περιπτώσεις γράφουν άλλη μέρα πανελλήνιες έχοντας κυκλοφορήσει τα θέματα και βάζοντας άλλη ημερομηνία. Για να μην σχολιάσω το θέμα της αντιγραφής. Στα ιδιωτικά οι μαθητές είναι πελάτες, δεν είναι εκπαιδευόμενοι. Για αυτό τα δημόσια είναι και θα είναι έτη φωτός ανώτερα.
Αυτά τα λίγα από εμένα, ξέρω ότι οι κολλημένοι δεν πρόκειται να αλλάξουν οπτική καθώς η ιδεολογία δεν τους αφήνει. Απλά μην λέμε για υποβάθμιση του δημοσίου πανεπιστημίου λόγω των ιδιωτικών όταν τα δημόσια ιδρύματα αυτοκαταστρέφονται λόγω μιας μειοψηφίας που κάνει ότι γουστάρει επειδή η κυβέρνηση δεν λαμβάνει σοβαρά μέτρα.
Δεν είπες και λίγα όμως bro, τέσπα δεν είναι θέμα κολλημένων. Απλά από τον λόγο σου φαίνεται ότι σε θέματα πολιτικής είσαι σε πολύ basic επίπεδο. Παίζει και να μην μπορείς να υποστηρίξεις την ιδεολογία που νομίζεις ότι έχεις σε μια κουβέντα με τους καψαλισμένους ελευθεριακούς αναρχικούς στους οποίους αναφέρεσαι. Κοινώς, δεν είναι σοβαρά επιχειρήματα αυτά, η Νέα Δημοκρατία τα παρουσιάζει πιο καλά, ρίξε τουλάχιστον μια ματιά και μετά γράψε για να υποστηρίξεις τις απόψεις ή το συμφέρον σου...
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,710 μηνύματα.
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,633 μηνύματα.
Εδώ και 6 εβδομάδες μια μερίδα αναρχικων μαζί με μια μερίδα αριστερών καθηγητών έχουν κλείσει τα πανεπιστήμια με το ζόρι επειδή η ιδεολογία τους δεν τους αφήνει να δουν καθαρά. Προφανώς δεν έχεις κανένα δικαίωμα να κλείνεις έναν δημόσιο χώρο που δεν σου ανήκει ενώ τον πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες μέσω της φορολογίας. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να βανδαλίζεις δημόσιους χώρους μόνο και μόνο επειδή σε έβαλε / πλήρωσε ένα κόμμα με σκοπό να προκαλέσει πανικό εν μέσω εξεταστικής.

Είναι το λιγότερο αστείο να λένε ότι κινδυνεύει η δημόσια παιδεία από την στιγμή που τα δημόσια πανεπιστήμια μετρούν σχεδόν 100 χρόνια ζωής έχοντας κτίσει ένα ισχυρό όνομα στην αγορά εργασίας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Είναι αστείο να λένε ότι η δημόσια παιδεία κινδυνεύει από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια όταν στα δημόσια ιδρύματα οι παρατάξεις κάνουν ότι γουστάρουν χωρίς κανένα εμπόδιο όπως είναι ο βανδαλισμός χωρών, απειλές στις ψηφοφορίες κτλ. Είναι επίσης αστείο να λέμε ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι απειλή την ώρα που στο δημόσια μια μερίδα έχει κλείσει τις εγκαταστάσεις με αποτέλεσμα η εξεταστική των φοιτητών να βρίσκεται στον αέρα, αν αυτό δεν είναι υποβιβασμός του δημόσιου πανεπιστημίου τότε τι είναι;; Τέλος, όσο αφορά την δήθεν παροχή πτυχίων στα ιδιωτικά πανεπιστήμια μόνο και μόνο επειδή είναι ιδιωτικά να θυμίσω ότι σε πρόσφατη έκθεση της Pisa οι μαθητές των δημοσίων σχολείων πάτωσαν σε όλους τους διαγωνισμούς ενώ αντίθετα οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων πήγαν πολύ καλύτερα. Να φανταστώ ότι τα ιδιωτικά σχολεία λάδωσαν τον παγκόσμιο οργανισμό με σκοπό να τα βγάλει καλύτερα; No freaking way επειδή τον οργανισμό δεν τον ενδιαφέρει αν το σχολείο είναι δημόσιο η ιδιωτικό αλλά η ποιότητα των μαθητών που βγάζει στην αγορά.

Αυτά τα λίγα από εμένα, ξέρω ότι οι κολλημένοι δεν πρόκειται να αλλάξουν οπτική καθώς η ιδεολογία δεν τους αφήνει. Απλά μην λέμε για υποβάθμιση του δημοσίου πανεπιστημίου λόγω των ιδιωτικών όταν τα δημόσια ιδρύματα αυτοκαταστρέφονται λόγω μιας μειοψηφίας που κάνει ότι γουστάρει επειδή η κυβέρνηση δεν λαμβάνει σοβαρά μέτρα.
Δεν είναι αυτοκαταστροφη να προστατευεις το σύνταγμα όταν πάνε να το καταστρατηγησουν

Για το αν τα ιδιωτικά θα επηρεάζουν αρνητικά τα δημόσια η συνοδος πρυτανεων κατεληξε πως αυτό ισχύει και θα τα υποβαθμιζουν περισσότερο και πως ο χαρακτήρας της τριτοβάθμιας πρέπει να μείνει δημόσιος με ενίσχυση των δημόσιων, εκτός αν μπούνε πολλές δικλείδες στα ιδιωτικά, πράγμα που το παρόν νομοσχέδιο δε θέτει καν.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,710 μηνύματα.
Δεν είναι αυτοκαταστροφη να προστατευεις το σύνταγμα όταν πάνε να το καταστρατηγησουν

Για το αν τα ιδιωτικά θα επηρεάζουν αρνητικά τα δημόσια η συνοδος πρυτανεων κατεληξε πως αυτό ισχύει και θα τα υποβαθμιζουν περισσότερο και πως ο χαρακτήρας της τριτοβάθμιας πρέπει να μείνει δημόσιος με ενίσχυση των δημόσιων, εκτός αν μπούνε πολλές δικλείδες στα ιδιωτικά, πράγμα που το παρόν νομοσχέδιο δε θέτει καν.

Ναι γιατί ως γνωστόν οι πρυτάνεις έκαναν έρευνα και κατέληξαν συμπέρασμα αυτό.
 

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Ναι γιατί ως γνωστόν οι πρυτάνεις έκαναν έρευνα και κατέληξαν συμπέρασμα αυτό.
Γιατί τις έρευνες που έγιναν για το θέμα τις διάβασες? Ή απλά σε βολεύει να ανοίξει το πανεπιστήμιο και παπαγαλίζεις τις νεοφιλελε αρλούμπες?
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,633 μηνύματα.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,633 μηνύματα.

Ορίστε πάρτε το, επίσημη θέση της γενικής συνέλευσης της σχολής ΗΜΜΥ στο Μετσόβιο.
Είναι απόφαση και επίσημη ανακοίνωση της σχολής, όχι φοιτητών. Επαναλαμβάνω της σχολής, καθηγητών, προσωπικού κλπ. ΗΜΜΥ ΕΜΠ. Είναι ξεκαθαρο; Καταλαβαινομαστε; Μειοψηφία, κομματικοι, ασχετοι, παράφρονες και τραμπουκοι είναι και αυτοί και δεν ξερουν τι τους γινεται;
Αυτά δε θα τα πούνε ομως πουθενα στα κανάλια και στα ελεγχομενα φιλοκυβερνητικα ειδησεογραφικα διοτι σπανε το αφηγημα, το γνωστο παραμυθακι για παρανομους καταληψιες και μειοψηφιες φοιτητων τραμπουκων. Το οποιο επαναλαμβανουν πολλοι εδω μεσα (γκουχου @Volkswagen Fan περιμενω απαντηση απεναντι σε αυτην την επισημη θεση της ΗΜΜΥ ΕΜΠ σχολης οταν ξαναμπεις εδω μεσα):

1708304006171.png


@akikos συμφωνεις;
 
Τελευταία επεξεργασία:

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,633 μηνύματα.

Έβαλε τα ΜΑΤ το ξημέρωμα να σπάσουν την καταληψη να διώξουν τους φοιτητές λέει..
Αυτός ο γκλαβινης να μιλάει ξέρει για κατειλημμενα κτίρια, για το σύνταγμα που καταστρατηγειται με το νομοσχέδιο τσιμουδια όμως ε;
Η κατάληψη είναι ο μόνος τρόπος να προστατευτεί το σύνταγμα εδώ που έχουμε φτάσει. Παρανομία εναντίον παρανομίας, είναι βρώμικο παιχνίδι
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,633 μηνύματα.

Ώπα δεύτερο άδειασμα από την πανεπιστημιακή εκπαιδευτική κοινότητα, μα τι γίνεται;
Λογικά και αυτοί θα είναι κομματικοί, μειοψηφίες, τραμπούκοι, δεν ξέρουν τι τους γίνεται ε;

screen απθ κατερριψαν μυθους ιδιωτικα.png

αυτο για την παραγωγή ερευνητικού έργου το εχετε αναλογιστει;
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,935 μηνύματα.
Είμαι κατά του άρθρου 16. Δεν μπορείς ως κράτος να επιτρέπεις την ίδρυση παραρτημάτων και να μην επιτρέπεις κάποιος επενδυτής να ιδρύσει το δικό του πανεπιστήμιο στην Ελλάδα. Η αναγνώριση γίνεται έμμεσα μέσω ΔΟΑΤΑΠ και όχι άμεσα όπως πρέπει να γίνεται.
τον τρόπο εισαγωγής φοιτητών (με τέσσερις διαφορετικούς τρόπους, ένας μόνον εκ των οποίων μέσω πανελληνίων εξετάσεων, και ακόμη και αυτός με χαμηλότατη βάση εισαγωγής, ενιαία για όλα τα τμήματα),
Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα έχουν και μια άλλη βασική προϋπόθεση. Τα δίδακτρα. Είναι δυνατότητα που υποστηρίζεται σε Κύπρο, Σλοβακία και Βουλγαρία αυτή τη στιγμή και το ελληνικό κράτος τα αναγνωρίζει.

Προσωπικά είμαι υπέρ ενός συστήματος που θα απαιτεί δίδακτρα και στα κρατικά πανεπιστήμια. Ο απόφοιτος λυκείου να προμηθεύεται ένα εκπαιδευτικό κουπόνι που να έχει δικαίωμα να το εξαργυρώσει σε όποιο ίδρυμα θέλει (κρατικό, ιδιωτικό). Κάποιος μπορεί να θέλει να σπουδάσει στη Le mode και να γίνει μάγειρας επίπεδου master chef ή να βγάλει επαγγελματικό δίπλωμα οδήγησης και να οδηγά φορτηγά.

τον τρόπο επιλογής και εξέλιξης, και τα προσόντα του διδακτικού προσωπικού (έως 20% των μελών διδακτικού προσωπικού χωρίς διδακτορικό, καθορισμός προσόντων και διαδικασιών εξέλιξης από το μητρικό ίδρυμα).
Διαφωνώ. Το ότι κάποιος δεν έχει διδακτορικό δεν σημαίνει ότι δεν γνωρίζει κάποιο τομέα καλύτερα από κάποιον που έχει διδακτορικό και είναι λάθος να του κόβεται η πρόσβαση σε κάποιες θέσεις εργασίας. Για παράδειγμα κάποιος που έχει πιστοποιήσεις της aws μπορεί να διδάξει ενός μέρος ενός μαθήματος για cloud services στο πανεπιστήμιο.



Τα διπλώματα των διπλωματούχων μηχανικών έχουν υποβαθμιστεί έτσι και αλλιώς. Επαγγελματικά είναι ισοδύναμα με τους αποφοίτων των πρώην ΤΕΙ, ακαδημαϊκά τα πολυτεχνεία είναι ανώτερο, αλλά οι συνδάδελφοι των ΤΕΙ πλεον εχουν το δικαίωμα για εξέλιξη μέσω μεταπτυχιακών/διδακτορικών στην χώρα μας. Πλέον στο τομέα μας παραπάνω ρόλο έχουν οι γνώσεις και όχι τα χαρτιά. Όταν πλέον αναγνωρίζονται ως τριτοβάθμια οι απόφοιτοι των πρώην ΤΕΙ λογικό είναι να πιέσουν και οι απόφοιτοι ΙΕΚ να έχουν αντίστοιχη αναγνώριση.

Τα κρατικά πανεπιστήμια πριν κρίνουν τα ιδιωτικά πρέπει να κοιτάξουν τα δικά τους θέματα που είναι σοβαρα. Διδακτορικοί που δουλεύουν υπερωρίες χωρίς να πληρώνονται, διδασκαλίες σε πίνακες που αν δεν έχεις τέλεια όραση δεν μπορείς να παρακολουθήσεις, μην δυνατότητα εξ’ αποστάσεως παρακολούθησης, έλλειψη υποδομών για ΑΜΕΑ, ζωγραφισμένους τοίχους από κομματικές παρατάξεις, οικογενειοκρατία, αποσύνδεση από αγορά εργασίας, απουσία φοιτητικών εστιών για τους φοιτητές για όσος φοιτητές το επιθυμούν (ακόμα και με πληρωμή)
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,633 μηνύματα.
Είμαι κατά του άρθρου 16. Δεν μπορείς ως κράτος να επιτρέπεις την ίδρυση παραρτημάτων και να μην επιτρέπεις κάποιος επενδυτής να ιδρύσει το δικό του πανεπιστήμιο στην Ελλάδα. Η αναγνώριση γίνεται έμμεσα μέσω ΔΟΑΤΑΠ και όχι άμεσα όπως πρέπει να γίνεται.

Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα έχουν και μια άλλη βασική προϋπόθεση. Τα δίδακτρα. Είναι δυνατότητα που υποστηρίζεται σε Κύπρο, Σλοβακία και Βουλγαρία αυτή τη στιγμή και το ελληνικό κράτος τα αναγνωρίζει.

Προσωπικά είμαι υπέρ ενός συστήματος που θα απαιτεί δίδακτρα και στα κρατικά πανεπιστήμια. Ο απόφοιτος λυκείου να προμηθεύεται ένα εκπαιδευτικό κουπόνι που να έχει δικαίωμα να το εξαργυρώσει σε όποιο ίδρυμα θέλει (κρατικό, ιδιωτικό). Κάποιος μπορεί να θέλει να σπουδάσει στη Le mode και να γίνει μάγειρας επίπεδου master chef ή να βγάλει επαγγελματικό δίπλωμα οδήγησης και να οδηγά φορτηγά.


Διαφωνώ. Το ότι κάποιος δεν έχει διδακτορικό δεν σημαίνει ότι δεν γνωρίζει κάποιο τομέα καλύτερα από κάποιον που έχει διδακτορικό και είναι λάθος να του κόβεται η πρόσβαση σε κάποιες θέσεις εργασίας. Για παράδειγμα κάποιος που έχει πιστοποιήσεις της aws μπορεί να διδάξει ενός μέρος ενός μαθήματος για cloud services στο πανεπιστήμιο.



Τα διπλώματα των διπλωματούχων μηχανικών έχουν υποβαθμιστεί έτσι και αλλιώς. Επαγγελματικά είναι ισοδύναμα με τους αποφοίτων των πρώην ΤΕΙ, ακαδημαϊκά τα πολυτεχνεία είναι ανώτερο, αλλά οι συνδάδελφοι των ΤΕΙ πλεον εχουν το δικαίωμα για εξέλιξη μέσω μεταπτυχιακών/διδακτορικών στην χώρα μας. Πλέον στο τομέα μας παραπάνω ρόλο έχουν οι γνώσεις και όχι τα χαρτιά. Όταν πλέον αναγνωρίζονται ως τριτοβάθμια οι απόφοιτοι των πρώην ΤΕΙ λογικό είναι να πιέσουν και οι απόφοιτοι ΙΕΚ να έχουν αντίστοιχη αναγνώριση.

Τα κρατικά πανεπιστήμια πριν κρίνουν τα ιδιωτικά πρέπει να κοιτάξουν τα δικά τους θέματα που είναι σοβαρα. Διδακτορικοί που δουλεύουν υπερωρίες χωρίς να πληρώνονται, διδασκαλίες σε πίνακες που αν δεν έχεις τέλεια όραση δεν μπορείς να παρακολουθήσεις, μην δυνατότητα εξ’ αποστάσεως παρακολούθησης, έλλειψη υποδομών για ΑΜΕΑ, ζωγραφισμένους τοίχους από κομματικές παρατάξεις, οικογενειοκρατία, αποσύνδεση από αγορά εργασίας, απουσία φοιτητικών εστιών για τους φοιτητές για όσος φοιτητές το επιθυμούν (ακόμα και με πληρωμή)
Αρα διαφωνείς πλήρως με την επίσημη θέση της σχολής στην οποία τελείωσες

Κοίτα όσα αναφέρεις ως προβλήματα δημοσίων γιατί είναι επιχείρημα υπέρ των ιδιωτικών; Πολύ απλά αντι να ιδρύσεις ως κυβέρνηση νέα ιδιωτικά, δώσε λεφτά βοηθεια στήριξη ανασχηματισμο στα υπάρχοντα δημόσια ώστε να τα κάνεις πολύ καλύτερα και σε υποδομές και σε προσωπικό και σε συνθήκες και σε χρηματοδότηση.

Δίδακτρα στο προπτυχιακό στα δημοσια; Μα τι λες! Εσύ θέλεις να τα κάνεις όλα επί πληρωμή δηλαδη;
Ο σκοπός είναι η δωρεάν παιδεία, όχι πτυχία επί πληρωμή και μόνο για πλούσιους.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,234 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι ότι αυτό που λέει ο ακικος θα είχε κάποια βάση αν δεν ήμασταν μπανανία και θα μπορούσε να είναι σαν την επιδότηση που δίνει σε κάποιες χώρες το κράτος στους φοιτητές.

Δηλαδή να υπολογίσει το κράτος και να πει πόσο μου κοστίζει η φοίτηση ενός φοιτητή σε ένα δημόσιο πανεπιστήμιο; Έστω 5 χιλιάδες το χρόνο.
Οκ.

Όποιος καλύπτει τα κριτήρια(πχ βαθμός πανελληνίων, απολυτηρίου κλπ) δικαιούται αυτά τα λεφτά για εκπαίδευση.

Αν πάει σε δημόσιο με αυτά τα χρήματα θα σπουδάζει δωρεάν(δηλαδή τα δημόσια δεν θα έχουν δίδακτρα μεγαλύτερα από το voucher του κράτους), αν επιλέξει ιδιωτικό που είναι τα δίδακτρα μέχρι αυτά τα λεφτά οκ, αν επιλέξει πιο ακριβό ιδιωτικό πληρώνει την διαφορά.

Οπότε και τα δημόσια θα είχαν κίνητρο να είναι ελκυστικά για να έχουν περισσότερα χρήματα, και τα ιδιωτικά θα είχαν κίνητρο να προσπαθήσουν να γίνουν καλύτερα από τα δημόσια και όχι πανεπιστήμια που πάει όποιος δεν πέρασε πουθενά αλλού.

Αυτό όμως για να λειτουργήσει θα σήμαινε αλλαγή όλου του εκπαιδευτικού συστήματος από το λύκειο και πέρα για αυτό και είναι ανεφάρμοστο.

Θα έπρεπε τα πανεπιστήμια να έχουν λόγο στο ποιούς θα παίρνουν και οχι να παίρνουν έτοιμη λίστα από τις πανελλήνιες, να μπορούν να αποφασίζουν μόνα τους τον αριθμό των εισακτέων, θα έπρεπε να υπάρχει αξιολόγηση των καθηγητών, η κάθε σχολή να έχει το δικό της μπάτζετ που να διαλέγει πως θα το διαθέσει(μέλη ΔΕΠ, εξοπλισμό, έρευνα κλπ) και πολλά ακόμα.

Αλλά σε κάτι πιο άμεσο και ρεαλιστικό, αν θέλουμε αναβάθμιση του δημοσίου πανεπιστημίου πρέπει να γίνει καλύτερο μοίρασμα της χρηματοδότησης και αύξηση της βέβαια.

Δηλαδή να μοιράζεται με βάση ποιοτικά κριτήρια πχ επιστημονικές δημοσιεύσεις και αριθμό φοιτητών και επίσης το κλείσιμο σχολών δεν θα έπρεπε να είναι ταμπού. Κάποιες σχολές με μηδενική έρευνα, αντικείμενο χωρίς καμία αποκατάσταση και 10-20 εισακτέους κάθε χρόνο(που οι περισσότεροι δεν πάνε καν, απλά την έβαλαν στο μηχανογραφικό) μόνο τρώνε πόρους χωρίς λόγο ύπαρξης.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,633 μηνύματα.
@back2967 @akikos
Οχι ρε παιδιά τι λέτε
Ουσιαστικά έτσι μόνο η ελιτ των φοιτητών που έχουν γράψει τοπ θα είχαν δωρεάν δίδακτρα και οι υπόλοιποι θα ήταν οι κατώτεροι που θα έπρεπε να πληρώνουν και διδακτρα για να σπουδαζουν

Αυτό καταλυει εντελώς την έννοια της δημόσιας δωρεάν παιδείας

Οχι παιδιά, το κόστος της τριτοβάθμιας να το επωμιστει πλήρως το κράτος, δεν κατάλαβα, τόσα δις διαχειρίζεται, τόσους φόρους πληρώνουμε. Κάτι τόσο θεμελιώδες πρέπει να είναι δωρεάν.

Αλλου να επιδοτεί τους πλούσιους της ενέργειας και των funds που παίρνουν σπίτια ξέρουν, ένα σωστό πράγμα στη ζωή τους να κάνουν δεν το ξέρουν
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,175 μηνύματα.
Του ότι είμαι κατά των ιδιωτικών προσωπικά δεν σημαίνει πως είμαι υπέρ του να σπουδάζουν όλοι όπως γίνεται. Δεν είναι όλοι/ες για τα πανεπιστήμια και πρέπει κάποια στιγμή ο Έλληνας να ξυπνήσει λίγο και να αφήσει τον σνομπισμό και την ψηλή μυτούλα που σήκωσε προς άλλα επαγγέλματα (χωράφια, τέχνες κλπ).

Το παραπάνω πρώτος παρατήρησε ο Μπενίτο Μουσσολίνι όπου με το εκπαιδευτικό μεταρρυθμιστικό έργο "Τζεντίλε" σταμάτησε την άσκοπη μαζική εισροή ατόμων στη τριτοβάθμια εκπαίδευση.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,935 μηνύματα.
Αρα διαφωνείς πλήρως με την επίσημη θέση της σχολής στην οποία τελείωσες
Ναι. Σκέψου συνήθως ότι τα μέλη ΔΕΠ έχουν μεγάλες ηλικίες >60. Αυτοί σε κάποια χρονιά το κράτος θα τους πει. Είσαι άχρηστος πάρε σύνταξη να βαράς μύγες. Τη μια χρονιά έχεις έδρα σε πανεπιστήμιο, συμμετέχεις σε επιτροπές, σε σέβονται όλοι κ.λπ. και την επόμενη πας σε καφενείο και είσαι στα όρια της κατάθλιψης. Αυτός είναι ο λόγος που σε τέτοιες θέσεις εξουσίας συνεχώς αυξάνονται προς τα πάνω τα όρια ηλικίας. Τα μέλη που ψηφίζουν κατά των μη κρατικών πανεπιστημίων σε λίγα χρόνια που φάνε πόρτα από το κράτος θα πουν Όχι αν τους γίνει μια πρόταση από μη κρατικό πανεπιστήμιο;

Κοίτα όσα αναφέρεις ως προβλήματα δημοσίων γιατί είναι επιχείρημα υπέρ των ιδιωτικών; Πολύ απλά αντι να ιδρύσεις ως κυβέρνηση νέα ιδιωτικά, δώσε λεφτά βοηθεια στήριξη ανασχηματισμο στα υπάρχοντα δημόσια ώστε να τα κάνεις πολύ καλύτερα και σε υποδομές και σε προσωπικό και σε συνθήκες και σε χρηματοδότηση.
Δεν παίρνουν και λίγα...

Δεν είναι θέμα χρημάτων αλλά θέμα διαχείρισης. Αν τα χρήματα τα διαχειρίζονται γενικές συνελεύσεις τμημάτων και όχι εξειδικευμένοι οικονομικοί managers θα τα φάνε. Μιλάμε για εκατομμύρια κάθε χρόνο. Όσο λεφτά και να δώσεις ως κράτος ο κρατισμός ολοένα θα θέλει και άλλα χρήματα.

Δίδακτρα στο προπτυχιακό στα δημοσια; Μα τι λες! Εσύ θέλεις να τα κάνεις όλα επί πληρωμή δηλαδη;
Ο σκοπός είναι η δωρεάν παιδεία, όχι πτυχία επί πληρωμή και μόνο για πλούσιους.
Κάνεις λάθος. Υποστήριξα το σύστημα των κουπονιών. Το παιδί που επιλέγει να μην σπουδάσει σε πανεπιστήμιο (ή δεν μπορεί) να έχει και αυτό στήριξη από το κράτος. Το κάθε πανεπιστήμιο (ιδιωτικό ή δημόσιο) είναι ελεύθερο να καλύψει τα δίδακτρα όσο παιδιών θέλει. Αλλά λίγο λογική. Όταν κάποιος δίνει 100.000 να γίνει ιατρός για ποιο λόγο ως κράτος να μην του δώσεις την επιλογή και να τον στείλεις Κύπρο, Βουλγαρία, Σλοβακία κ.λπ.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,633 μηνύματα.
Ναι. Σκέψου συνήθως ότι τα μέλη ΔΕΠ έχουν μεγάλες ηλικίες >60. Αυτοί σε κάποια χρονιά το κράτος θα τους πει. Είσαι άχρηστος πάρε σύνταξη να βαράς μύγες. Τη μια χρονιά έχεις έδρα σε πανεπιστήμιο, συμμετέχεις σε επιτροπές, σε σέβονται όλοι κ.λπ. και την επόμενη πας σε καφενείο και είσαι στα όρια της κατάθλιψης. Αυτός είναι ο λόγος που σε τέτοιες θέσεις εξουσίας συνεχώς αυξάνονται προς τα πάνω τα όρια ηλικίας. Τα μέλη που ψηφίζουν κατά των μη κρατικών πανεπιστημίων σε λίγα χρόνια που φάνε πόρτα από το κράτος θα πουν Όχι αν τους γίνει μια πρόταση από μη κρατικό πανεπιστήμιο;


Δεν παίρνουν και λίγα...

Δεν είναι θέμα χρημάτων αλλά θέμα διαχείρισης. Αν τα χρήματα τα διαχειρίζονται γενικές συνελεύσεις τμημάτων και όχι εξειδικευμένοι οικονομικοί managers θα τα φάνε. Μιλάμε για εκατομμύρια κάθε χρόνο. Όσο λεφτά και να δώσεις ως κράτος ο κρατισμός ολοένα θα θέλεις και άλλα χρήματα.


Κάνεις λάθος. Υποστήριξα το σύστημα των κουπονιών. Το παιδί που επιλέγει να μην σπουδάσει σε πανεπιστήμιο (ή δεν μπορεί) να έχει και αυτό στήριξη από το κράτος. Το κάθε πανεπιστήμιο (ιδιωτικό ή δημόσιο) είναι ελεύθερο να καλύψει τα δίδακτρα όσο παιδιών θέλει. Αλλά λίγο λογική. Όταν κάποιος δίνει 100.000 να γίνει ιατρός για ποιο ως κράτος να μην του δώσεις την επιλογή και να τον στείλεις Κύπρο, Βουλγαρία, Σλοβακία κ.λπ.
Το παιδί που θέλει να περάσει ιατρικη ας στρώσει κωλο κάτω να περασει με την αξια του στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Προσωπικά εγώ δε θα πηγαινα σε γιατρό που έχει τελειώσει ιδιωτικό πανεπιστήμιο Ελλάδα δε θα τον εμπιστευομουν btw. Επειδή θα σκεφτόμουν πως είναι πολύ πιθανό το πτυχίο του να το εξαγόρασε με τα λεφτά του και να μην το πηρε με την αξια του με γνώσεις και ικανότητες.

Δηλαδή επειδή υπάρχουν αυτοί που έχουν τα λεφτά για να τα δώσουν σε ιδιωτικά, θα αλλάξουμε όλο μας το εκπαιδευτικό σύστημα με βάση αυτούς; Αυτοί που έτσι κι αλλιώς ήθελαν να φύγουν εξωτερικό για να σπουδασουν και ειχαν τα λεφτα να το κανουν, και εδώ να σπουδάσουν στα ιδιωτικά, πολυ πιθανό είναι μόλις τελειώσουν να βγουνε έξω έτσι και αλλιώς και πάλι. Έτσι θα κρατήσεις το brain drain? Άλλωστε έρευνα έχει δείξει πως από αυτούς που φεύγουν εξωτερικό μόνο το 5% είναι για προπτυχιακες σπουδές. Θα υποφέρουμε όλοι οι υπόλοιποι για αυτό το πλούσιο 5% που θα επιχειρησουμε να κρατήσουμε Ελλάδα μόνο και μόνο για να φύγει εξωτερικό 5 χρονια αργότερα εν τελει;

Ο λόγος που φεύγουν εξω οι νέοι είναι για δουλειά κυρίως και διδακτορικο. Φτιάξε πρώτα την οικονομία σα χώρα με αξιοπρεπείς μισθούς δώσε λόγο στους νέους να μείνουνε. Δε θα μείνουν για τα ιδιωτικά.

Όχι άλλα κουπόνια και pass δεν είναι λύση αυτό το πράμα, είναι αρρώστια. Τι θα σου καλύψει το κουπόνι και πόσους από τους δεκάδες χιλιάδες που περνάνε κάθε χρονια
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top