Eurovision 2024

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 4,437 μηνύματα.
Ποιος ψήφισε μέσω gender politics γιατί γράφετε πάλι μπαρούφες; Ένα κάρο μέλη της κοινότητας πήραν τρομερά χαμηλά ποσοστά ή και κόπηκαν γιατί μόνο εσείς νομίζετε ότι αυτά αρκούν για να νικήσει κάποιος. Η Ελβετία είχε φωνάρα και καραστρέιτ να ήταν θα είχε σίγουρα πρωτιά, όπως ο Γάλλος που ήταν τελειώς συμβατικός στη σκηνή αποθεώθηκε και η Αρμένισα με το παραδοσιακό τσίμπησε 100 ψηφουλάκια απο τις επιτροπές. Το δικό μας ήταν πολύ χορευτικό μάλλον για τα γούστα τους. Θα μπαίναμε δεκάδα αν δεν προμοδοτούσαν Πορτογαλία και Σουηδία όπως κάθε χρόνο, με τόσο χαμηλό televoting που είχαν θα τις περνάγαμε.
Για ισραηλ και ουκρανια γιατι δεν κανεις αναφορα?
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς είναι και η Μαρίνα βρε παιδιά. Μισή Ελληνίδα, μισή μεσοανατολίτισσα. Και όλοι αυτοι έχουν γεννηθεί και μεγαλώσει στη δύση με επιρροές από τις χώρες καταγωγής τους. Αυτό ήταν το τραγούδι μας και η πρόταση μας. Μίξη Ελλάδας-Βαλκανίων/ανατολής (γλώσσα, ζουρνά, χοροφευτικό, η ψηλή εισαγωγή) με δύση (ραπ, μπιτ, πάλι κομμάτια χορογραφίας, φωτισμοί/γραφικά, ρούχα). Νόμιζα πως ειδικά εδώ μέσα θέλετε να δείχνουμε την εθνική μας ταυτότητα και σας ενοχλεί που μια σύχγρονη καλλιτέχνιδα το έκανε; Θα δείτε πολλούς νέους νομίζετε να θέλουν να χορέψουν πιασμένοι ή να ακούσουν ζουρνάδες αλλιώς.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Στην κυριολεξία είπες ότι ψήφισες δυο φορές Ελβετία εχθές, σήμερα γιατί χτυπιέσαι που νίκησε;

Το ότι την ψήφισα σημαίνει ότι δεν έφαγε γερό σπρώξιμο από τις επιτροπές ώστε να νικήσει;; Προφανώς και είχαν γραμμή να ψηφίσουν όλες οι εθνικές επιτροπές Ελβετία ώστε να βγει νικήτρια, δεν είναι η πρώτη φορά που δεν βαθμολογούν αντικειμενικά.
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,522 μηνύματα.
🤭
IMG_20240512_174357.jpg
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,168 μηνύματα.
Ποιος ψήφισε μέσω gender politics γιατί γράφετε πάλι μπαρούφες; Ένα κάρο μέλη της κοινότητας πήραν τρομερά χαμηλά ποσοστά ή και κόπηκαν γιατί μόνο εσείς νομίζετε ότι αυτά αρκούν για να νικήσει κάποιος. Η Ελβετία είχε φωνάρα και καραστρέιτ να ήταν θα είχε σίγουρα πρωτιά, όπως ο Γάλλος που ήταν τελειώς συμβατικός στη σκηνή αποθεώθηκε και η Αρμένισα με το παραδοσιακό τσίμπησε 100 ψηφουλάκια απο τις επιτροπές. Το δικό μας ήταν πολύ χορευτικό μάλλον για τα γούστα τους. Θα μπαίναμε δεκάδα αν δεν προμοδοτούσαν Πορτογαλία και Σουηδία όπως κάθε χρόνο, με τόσο χαμηλό televoting που είχαν θα τις περνάγαμε.
Ναι ήταν τραγουδάρα της Ελβετίας και ναι δεν βλέπω τον λόγο να μην μπορούσε να κερδίσει...αλλά ας είμαστε ρεαλιστικοί...να πάρει τόσα 12αρια απο τις επιτροπές ενώ υπήρχαν τόσα πολλά εξίσου καλά τραγούδια φέτος υποψήφια ; Απίθανο όχι, αλλά στατιστικά δεν το περιμένεις...

Δεν ξέρω εαν ψήφισαν με gender politics κατά νου, αλλά οτι θεωρία και να υποστηρίξει κανείς, δύσκολα αρνείται οτι κάτι ήταν πολύ περίεργο σε όλο αυτό.

Υ.Γ. εαν κέρδιζε η Σάττι όλοι θα ένιωθαν υπερήφανοι Έλληνες και δεν θα ασχολιόμασταν με τίποτα. Τώρα που τα πήγε meh κυνηγάμε μέχρι και τους "Έλληνες-Τούρκους" χορευτές. Ελλαδάρα κλασικά :hehe:...
 

chester20080

Διακεκριμένο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 6,615 μηνύματα.
Είπα να σου απαντήσω εγω στη διατριβή πιο πάνω, αλλά ευτυχώς έδωσες σε δεύτερο χρόνο μόνος σου την απάντηση.

Κανένας τόσο σοβαρά με τη Eurovision. Μόνο εσυ.
δεν ασχολουμαι σοβαρα με τη eurovision, την ακουω κυριως τις μερες πριν το διαγωνισμο, υπαρχουν πολυ πιο ενθερμοι eurofan απο μενα που ξερουν τα παντα για καθε εμφανιση καθε χωρας καθε χρονια ξερω γω :bleh:
αυτο που σου φανηκε προσπαθεια σοβαρη ηταν off the top of my head μεσα σε 5'. Παραυτα αντιστοιχει σε σοβαρη προσπαθεια ευρεσης μιας λυσης. Αυτο που παιρνω στα σοβαρα ομως ειναι οταν καποιος μου τρωει τζαμπα χρονο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,674 μηνύματα.


Ωπ; Ωπ;

Είπαν κοινώς "είμαστε Ελληνες Τούρκοι της Δ. Θρακης". Τωρα τι παει να πει έλληνες τουρκοι και γιατι οχι ελληνες μουσουλμάνοι, θα σας το εξηγησει η ΕΡΤ ίσως (ίσως και οχι) που έστειλε την Σαττι απευθείας με τα λεφτά μας.

Πήγε να το μαζέψει μετά αλλά ελα που δε μαζεύεται.


Σιγά τα νέα. Οι περισσότεροι απ αυτούς-πλην τους Πομάκους- τουρκική συνείδηση έχουν. Είσαι μουσουλμάνος, μιλάς τουρκικά, ε τι συνείδηση περιμένεις να έχει. Άλλο που το ελληνικό κράτος βοήθησε να τουρκοποιηθουν με υποχρεωτικά μαθήματα τουρκικής γλώσσας στα σχολεία.



Χιλιοειπωμένες ιστορίες, στρουθοκαμηλίζουμε και κανουμε πως δεν ξέρουμε, Φοβούμαστε να το εκφράσουμε, λες και ζούμε ακόμα σε εποχές χούντας.


Το πρώτο βήμα για την λύση ενός προβλήματος του είναι η αναγνώριση του ότι υπάρχει.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Ναι ήταν τραγουδάρα της Ελβετίας και ναι δεν βλέπω τον λόγο να μην μπορούσε να κερδίσει...αλλά ας είμαστε ρεαλιστικοί...να πάρει τόσα 12αρια απο τις επιτροπές ενώ υπήρχαν τόσα πολλά εξίσου καλά τραγούδια φέτος υποψήφια ; Απίθανο όχι, αλλά στατιστικά δεν το περιμένεις...

Δεν ξέρω εαν ψήφισαν με gender politics κατά νου, αλλά οτι θεωρία και να υποστηρίξει κανείς, δύσκολα αρνείται οτι κάτι ήταν πολύ περίεργο σε όλο αυτό.

Υ.Γ. εαν κέρδιζε η Σάττι όλοι θα ένιωθαν υπερήφανοι Έλληνες και δεν θα ασχολιόμασταν με τίποτα. Τώρα που τα πήγε meh κυνηγάμε μέχρι και τους "Έλληνες-Τούρκους" χορευτές. Ελλαδάρα κλασικά :hehe:...

Οι αξιοπιστία των κριτικών επιτροπών ως προς τον τρόπο που ψηφίζουν χάθηκε το 2015 μετά το φιάσκο της Ιταλίας. Όλοι θυμομαστε το Grande Amore που μέχρι και σήμερα θεωρείται ίσως το καλύτερο τραγούδι στην ιστορία του διαγωνισμού μαζί με το Euphoria, ένα τραγούδι που έπιασε κορυφή σε πολλά Ευρωπαϊκά charts. Το Grande Amore σάρωσε στο Televoting με 367 points ενώ 14 χώρες του έδωσαν 12αρι, όμως η Ιταλία όχι απλά δεν νίκησε τον διαγωνισμό αλλά τερμάτησε στην 3η θέση καθώς οι επιτροπές την έσφαξαν δίνοντας μόνο 172 πόντους. Ποιο τραγούδι έβγαλαν πρώτο οι επιτροπές τότε;; Μα φυσικά το Hero της Σουηδίας με τεράστια διαφορά, ένα τραγούδι που ήταν αντιγραφή του Lovers of the Sun και δεν έφτανε σε καμία περίπτωση το αριστούργημα της Ιταλίας. Ένα χρόνο μετά από αυτό το γεγονός η αντικειμενικότητα των επιτροπών ξαναχτύπησε όταν η Ρωσία σάρωσε στο Televoting με 360 points όμως έχασε επειδή οι «ειδικοί των επιτροπών» της έδωσαν μόλις 120 πόντους. Άρα καμία αντικειμενικότητα δεν υπάρχει στην ψήφο των επιτροπών, ίσα ίσα το κοινό ψηφίζει σχεδόν πάντα το καλύτερο τραγούδι.

Το ιδανικό θα ήταν να αλλάξει η αναλογία jury/ Televoting από 50-50 που είναι τώρα σε 30-70 υπέρ του κοινού, θεωρώ το λιγότερο αδικία μια ομάδα 150-170 ατόμων να έχει την ίδια δύναμη με την ψήφο 200 εκατομμυρίων τηλεθεατών.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 1,993 μηνύματα.
Για ισραηλ και ουκρανια γιατι δεν κανεις αναφορα?
Τι να πω; Το γνωρίζαμε από πριν και το έχουμε ήδη αναλύσει. Η Ουκρανία βέβαια φέτος ήταν όντως αγαπητή στο κοινό, αλλά μακροπρόθεσμα θα παίρνει όσο βρίσκεται σε πόλεμο μπουστάρισμα. Το Ισραήλ επίσης δεν είναι η πρώτη φορά. Ανά 20 χρόνια οι Εβραίοι συσπειρώνονται μαζικά για να γιορτάσουν το έθνος (1978 που νίκησαν γιόρταζαν τα 30 χρόνια ίδρυσης, το 1998 που νίκησαν τα 50 και το 18 που νίκησε πάλι 20 χρόνια ακριβώς όλο τυχαία η Νέτα, τα 70 χρόνια). Ε φέτος ξαναμαζεύτηκαν λόγω των γεγονότων αντί να τους ξαναδούμε το 38. Αυτά όμως δεν έχουν σχέση με το νικητή, απλά θα ήμασταν εμείς καμιά θέση πιο πάνω, αν και αν έπαιζε η Ολλανδία πάλι 11η θέση θα καθόμασταν. Παρεπιτόντως, όπως στα είχα πει, το Βέλγιο πάτωσε στον ημιτελικό με μόνο 18 βαθμούς.
Το ότι την ψήφισα σημαίνει ότι δεν έφαγε γερό σπρώξιμο από τις επιτροπές ώστε να νικήσει;; Προφανώς και είχαν γραμμή να ψηφίσουν όλες οι εθνικές επιτροπές Ελβετία ώστε να βγει νικήτρια, δεν είναι η πρώτη φορά που δεν βαθμολογούν αντικειμενικά.
Ψηφίζουμε κάποιον που θεωρούμε ότι αξίζει, εσύ χτυπιέσαι ότι δεν άξιζε λες και δεν καταλαβαίνετε ότι οι επιτροπές πάντα έτσι στηρίζουν, ειδικά όταν δεν υπάρχει ανταγωνισμός γιατί οι περισσότεροι στέλνουν tele friendly κομματια. Πέρσι είχαμε τη Λορίν, φέτος είχαμε την Ελβετία. Ξέραμε από πριν ότι θα στηρίξουν τη Γαλλία γιατί αυτά ψάχνουν συνήθως. Το ότι έβγαλαν 3ο τον Κροάτη είναι ήδη πάρα πολύ με βάση τα κριτιρία τους.
Ναι ήταν τραγουδάρα της Ελβετίας και ναι δεν βλέπω τον λόγο να μην μπορούσε να κερδίσει...αλλά ας είμαστε ρεαλιστικοί...να πάρει τόσα 12αρια απο τις επιτροπές ενώ υπήρχαν τόσα πολλά εξίσου καλά τραγούδια φέτος υποψήφια ; Απίθανο όχι, αλλά στατιστικά δεν το περιμένεις...
Αυτό είναι δυστυχώς κάπως άσχημο γιατί είναι λες και δεν υπάρχουν άλλοι άξιοι, όπως έγραψα όμως και παραπάνω είχε όλα όσα ψάχνουν, το ξέραμε ότι θα σκούπιζε τα πάντα γιατί βλέπουμε κάθε φορά πως ψηφίζουν και ποιες χώρες έχουν συνηθώς σε εκτίμηση και φέτος υπήρχε έλλειψη τέτοιων συμμετοχών για να υπάρχει μεγάλη διασπορά των βαθμών σε πολλές χώρες. Όπως και να έχει, εγω εξήγησα ότι δεν έχει να κάνει με το οτι είναι νον μπαιναρι ή οτίδηποτε παρόμοιο, αν μη τι άλλο μάλλον του στοίχησε λίγο στο κοινό που δεν θα άρεσε σε όλους αυτό το σύνολο (στην αρχή στις πρόβες είχε πιο έντονα ροζ ρούχα και γούνες και στα παπούτσια και το χαμήλωσε). Το ερώτημα αν είναι καλύτερα ή χειρότερα με επιτροπές υπάρχει χρόνια και σε κάθε μεριά υπάρχουν βαλιντ επιχειρήματα. Αν νικούσε το τελε η Ιρλανδία οι ίδιοι θα έλεγαν τι καλά που έβγαλαν την Ελβετία πρώτη ας πούμε. Δεν βγαίνει άκρη.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,168 μηνύματα.
Αυτό είναι δυστυχώς κάπως άσχημο γιατί είναι λες και δεν υπάρχουν άλλοι άξιοι, όπως έγραψα όμως και παραπάνω είχε όλα όσα ψάχνουν, το ξέραμε ότι θα σκούπιζε τα πάντα γιατί βλέπουμε κάθε φορά πως ψηφίζουν και ποιες χώρες έχουν συνηθώς σε εκτίμηση και φέτος υπήρχε έλλειψη τέτοιων συμμετοχών για να υπάρχει μεγάλη διασπορά των βαθμών σε πολλές χώρες. Όπως και να έχει, εγω εξήγησα ότι δεν έχει να κάνει με το οτι είναι νον μπαιναρι ή οτίδηποτε παρόμοιο, αν μη τι άλλο μάλλον του στοίχησε λίγο στο κοινό που δεν θα άρεσε σε όλους αυτό το σύνολο (στην αρχή στις πρόβες είχε πιο έντονα ροζ ρούχα και γούνες και στα παπούτσια και το χαμήλωσε). Το ερώτημα αν είναι καλύτερα ή χειρότερα με επιτροπές υπάρχει χρόνια και σε κάθε μεριά υπάρχουν βαλιντ επιχειρήματα. Αν νικούσε το τελε η Ιρλανδία οι ίδιοι θα έλεγαν τι καλά που έβγαλαν την Ελβετία πρώτη ας πούμε. Δεν βγαίνει άκρη.
Εγώ είμαι υπέρ του να αποφασίζει ο κόσμος γενικά, αλλά πιστεύω οτι το όλο παιχνίδι με τις επιτροπές μάλλον κάνει πιον ενδιαφέρον το παιχνίδι. Φέτος προφανώς όχι γιατί όλοι ψήφιζαν με δωδεκάρια την Ελβετία σε σημείο που είχε μηδέν έκπληξη μετά απο ένα σημείο. Κάτι πήγε να γίνει στο τέλος και αυτό λόγω του κοινού.

Κατά τα άλλα δεν θεωρώ και εγώ οτι το non-binary identity του τραγουδιστή έπαιξε ρόλο, και εαν έπαιξε, σίγουρα όχι στην έκταση που φαντάζονται πολλοί. Ήταν ένα εξαιρετικό τραγούδι, τώρα ανάλογα τα γούστα για κάποιους θα μπορούσε να ήταν νικητήριο με διαφορά ή θα μπορούσε να μην ήταν καν μέσα στην τριάδα.

Οι αξιοπιστία των κριτικών επιτροπών ως προς τον τρόπο που ψηφίζουν χάθηκε το 2015 μετά το φιάσκο της Ιταλίας. Όλοι θυμομαστε το Grande Amore που μέχρι και σήμερα θεωρείται ίσως το καλύτερο τραγούδι στην ιστορία του διαγωνισμού μαζί με το Euphoria, ένα τραγούδι που έπιασε κορυφή σε πολλά Ευρωπαϊκά charts. Το Grande Amore σάρωσε στο Televoting με 367 points ενώ 14 χώρες του έδωσαν 12αρι, όμως η Ιταλία όχι απλά δεν νίκησε τον διαγωνισμό αλλά τερμάτησε στην 3η θέση καθώς οι επιτροπές την έσφαξαν δίνοντας μόνο 172 πόντους. Ποιο τραγούδι έβγαλαν πρώτο οι επιτροπές τότε;; Μα φυσικά το Hero της Σουηδίας με τεράστια διαφορά, ένα τραγούδι που ήταν αντιγραφή του Lovers of the Sun και δεν έφτανε σε καμία περίπτωση το αριστούργημα της Ιταλίας. Ένα χρόνο μετά από αυτό το γεγονός η αντικειμενικότητα των επιτροπών ξαναχτύπησε όταν η Ρωσία σάρωσε στο Televoting με 360 points όμως έχασε επειδή οι «ειδικοί των επιτροπών» της έδωσαν μόλις 120 πόντους. Άρα καμία αντικειμενικότητα δεν υπάρχει στην ψήφο των επιτροπών, ίσα ίσα το κοινό ψηφίζει σχεδόν πάντα το καλύτερο τραγούδι.

Το ιδανικό θα ήταν να αλλάξει η αναλογία jury/ Televoting από 50-50 που είναι τώρα σε 30-70 υπέρ του κοινού, θεωρώ το λιγότερο αδικία μια ομάδα 150-170 ατόμων να έχει την ίδια δύναμη με την ψήφο 200 εκατομμυρίων τηλεθεατών.
Νομίζω οτι ήταν και η χρονιά που σταμάτησα να βλέπω τακτικά όπως έκανα παλιότερα λόγω αυτής της απογοήτευσης και αδικίας για τους Ιταλούς. Φέτος είδα πάλι "σοβαρά" και μπορεί να ήταν και χειρότερα απο το 2015 μπορώ να πω :hehe:. Απο το 2015 εως σήμερα, το μόνο που μου άρεσε απο αυτά που είδαμε ήταν το die together της Γεωργιάδη και το όνειρο μου της Τερζή.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Τι να πω; Το γνωρίζαμε από πριν και το έχουμε ήδη αναλύσει. Η Ουκρανία βέβαια φέτος ήταν όντως αγαπητή στο κοινό, αλλά μακροπρόθεσμα θα παίρνει όσο βρίσκεται σε πόλεμο μπουστάρισμα. Το Ισραήλ επίσης δεν είναι η πρώτη φορά. Ανά 20 χρόνια οι Εβραίοι συσπειρώνονται μαζικά για να γιορτάσουν το έθνος (1978 που νίκησαν γιόρταζαν τα 30 χρόνια ίδρυσης, το 1998 που νίκησαν τα 50 και το 18 που νίκησε πάλι 20 χρόνια ακριβώς όλο τυχαία η Νέτα, τα 70 χρόνια). Ε φέτος ξαναμαζεύτηκαν λόγω των γεγονότων αντί να τους ξαναδούμε το 38. Αυτά όμως δεν έχουν σχέση με το νικητή, απλά θα ήμασταν εμείς καμιά θέση πιο πάνω, αν και αν έπαιζε η Ολλανδία πάλι 11η θέση θα καθόμασταν. Παρεπιτόντως, όπως στα είχα πει, το Βέλγιο πάτωσε στον ημιτελικό με μόνο 18 βαθμούς.

Ψηφίζουμε κάποιον που θεωρούμε ότι αξίζει, εσύ χτυπιέσαι ότι δεν άξιζε λες και δεν καταλαβαίνετε ότι οι επιτροπές πάντα έτσι στηρίζουν, ειδικά όταν δεν υπάρχει ανταγωνισμός γιατί οι περισσότεροι στέλνουν tele friendly κομματια. Πέρσι είχαμε τη Λορίν, φέτος είχαμε την Ελβετία. Ξέραμε από πριν ότι θα στηρίξουν τη Γαλλία γιατί αυτά ψάχνουν συνήθως. Το ότι έβγαλαν 3ο τον Κροάτη είναι ήδη πάρα πολύ με βάση τα κριτιρία τους.

Αυτό είναι δυστυχώς κάπως άσχημο γιατί είναι λες και δεν υπάρχουν άλλοι άξιοι, όπως έγραψα όμως και παραπάνω είχε όλα όσα ψάχνουν, το ξέραμε ότι θα σκούπιζε τα πάντα γιατί βλέπουμε κάθε φορά πως ψηφίζουν και ποιες χώρες έχουν συνηθώς σε εκτίμηση και φέτος υπήρχε έλλειψη τέτοιων συμμετοχών για να υπάρχει μεγάλη διασπορά των βαθμών σε πολλές χώρες. Όπως και να έχει, εγω εξήγησα ότι δεν έχει να κάνει με το οτι είναι νον μπαιναρι ή οτίδηποτε παρόμοιο, αν μη τι άλλο μάλλον του στοίχησε λίγο στο κοινό που δεν θα άρεσε σε όλους αυτό το σύνολο (στην αρχή στις πρόβες είχε πιο έντονα ροζ ρούχα και γούνες και στα παπούτσια και το χαμήλωσε). Το ερώτημα αν είναι καλύτερα ή χειρότερα με επιτροπές υπάρχει χρόνια και σε κάθε μεριά υπάρχουν βαλιντ επιχειρήματα. Αν νικούσε το τελε η Ιρλανδία οι ίδιοι θα έλεγαν τι καλά που έβγαλαν την Ελβετία πρώτη ας πούμε. Δεν βγαίνει άκρη.

Ποτε είπα εγώ ότι δεν αξίζει το τραγούδι της Ελβετίας, με δουλεύεις λογικά καθώς δεν εξηγείται αλλιώς. Εγώ το μόνο που είπα, και εκατομμύρια άλλοι μαζί με εμένα, είναι ότι σίγουρα υπήρχε γραμμή στις επιτροπές να στηρίξουν την Ελβετία και αυτό φάνηκε ότι πήρε περισσότερους ψήφους από τις επιτροπές σε σχέση με αλλά θρυλικά (βλέπε euphoria, Grande Amore etc). Και μην μου πεις ότι είχε ωραίο τραγούδι καθώς και η Γαλλία και το Ισραήλ είχαν εκπληκτικές συμμετοχές όμως δεν πήραν τόσες ψήφους από τα juries, εδώ το Ισραήλ το χαντάκωσαν ώστε να κάνουν πολιτικά παιχνίδια. Γενικά όπως και να το κάνουμε και ότι και να πούμε χωρίς τις επιτροπές χθες η Ελβετία δεν θα ήταν ούτε στο top 3, ίσα ίσα είχε πήρε από το κοινό 140 βαθμούς λιγότερους σε σχέση με τα juries. Είναι επίσης γνωστό ότι οι επιτροπές ψηφίζουν με κοινωνικά κριτήρια πολλές φορές, δεν καταλαβαίνω γιατί ξαφνιάζεσαι λοιπόν. Ανέφερα και πιο πάνω πόσες θρυλικές συμμετοχές έκαψαν στο παρελθόν και ευνόησαν ανόητα τραγούδια, τουλάχιστον η Ελβετία χθες αν και ευνοήθηκε δεν ήταν τόσο άδικο όσο το 2015 και το 2016 καθώς είχε ένα δυνατό τραγούδι.

Στο κάτω κάτω την άποψη μας λέμε ώστε να περάσει η ώρα, αν εσένα δεν σου αρέσει δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό στο κάτω κάτω βάλε με ignore. Δεν βρίσκω ούτε ωφέλιμο ούτε σωστό να αρπάζεσαι μόλις λέμε μια άποψη που δεν συμφωνεί με τα λεγόμενα σου, εξάλλου το αποτέλεσμα δεν αλλάζει απλά συζήτηση κάνουμε.
 

chester20080

Διακεκριμένο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 6,615 μηνύματα.
Το ιδανικό θα ήταν να αλλάξει η αναλογία jury/ Televoting από 50-50 που είναι τώρα σε 30-70 υπέρ του κοινού, θεωρώ το λιγότερο αδικία μια ομάδα 150-170 ατόμων να έχει την ίδια δύναμη με την ψήφο 200 εκατομμυρίων τηλεθεατών.
αυτο δεν εγραψα κι εγω παραπανω;
εγω το πηγα ενα βημα παραπερα και προτεινα μαλιστα να συμπεριληφθει και η αξιολογηση της εμφανισης του ημιτελικου επιπλεον
Σε αυτό η λύση είναι μια αναδιοργανωση του θεσμού των κριτικών επιτροπών πρώτον και δεύτερον το ποσοστό τους από 50% να πεσει πχ στο 25%, το κοινό με το televoting να πιάνει ένα 40% και το υπόλοιπο 35% να είναι η βαθμολογία από την εμφάνιση του ημιτελικου, ώστε οι χώρες να κρίνονται ήδη από τότε και να προσπαθούν τα μέγιστα από τον ημιτελικο. Κάτι τέτοιο θα ήταν η δική μου πρόταση για κατι πιο δίκαιο.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Εγώ είμαι υπέρ του να αποφασίζει ο κόσμος γενικά, αλλά πιστεύω οτι το όλο παιχνίδι με τις επιτροπές μάλλον κάνει πιον ενδιαφέρον το παιχνίδι. Φέτος προφανώς όχι γιατί όλοι ψήφιζαν με δωδεκάρια την Ελβετία σε σημείο που είχε μηδέν έκπληξη μετά απο ένα σημείο. Κάτι πήγε να γίνει στο τέλος και αυτό λόγω του κοινού.

Κατά τα άλλα δεν θεωρώ και εγώ οτι το non-binary identity του τραγουδιστή έπαιξε ρόλο, και εαν έπαιξε, σίγουρα όχι στην έκταση που φαντάζονται πολλοί. Ήταν ένα εξαιρετικό τραγούδι, τώρα ανάλογα τα γούστα για κάποιους θα μπορούσε να ήταν νικητήριο με διαφορά ή θα μπορούσε να μην ήταν καν μέσα στην τριάδα.


Νομίζω οτι ήταν και η χρονιά που σταμάτησα να βλέπω τακτικά όπως έκανα παλιότερα λόγω αυτής της απογοήτευσης και αδικίας για τους Ιταλούς. Φέτος είδα πάλι "σοβαρά" και μπορεί να ήταν και χειρότερα απο το 2015 μπορώ να πω :hehe:. Απο το 2015 εως σήμερα, το μόνο που μου άρεσε απο αυτά που είδαμε ήταν το die together της Γεωργιάδη και το όνειρο μου της Τερζή.

Μα το 2015 ήταν ξεκάθαρη νοθεία εις βάρος της Ιταλίας και αντί να βάλουν μυαλό την επόμενη κιόλας χρόνια έκαναν ακριβώς το ίδιο εις βάρος της Ρωσίας που είχε σαρώσει στο televoting και είχε αγαπηθεί εξίσου πολύ από το κοινό. 😅😅


❤️❤️

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

αυτο δεν εγραψα κι εγω παραπανω;
εγω το πηγα παραπερα να συμπεριληφθει και αξιολογηση της εμφανισης του ημιτελικου

Σε αυτό συμφωνούμε καθώς είναι το πιο δίκαιο, δεν σου λέω να είναι 100% televoting απλά το 50-50 είναι άδικο. Το 70-30 η το 75-25 που λες και εσυ θεωρώ ότι θα είναι το κατάλληλο σύστημα, μακάρι να το δούμε σύντομα από την EBU.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,168 μηνύματα.
και αντί να βάλουν μυαλό την επόμενη κιόλας χρόνια έκαναν ακριβώς το ίδιο εις βάρος της Ρωσίας που είχε σαρώσει στο televoting και είχε αγαπηθεί εξίσου πολύ από το κοινό. 😅😅
Τα άκουσα...
Ο πραγματικός λόγος που ο Πούτιν εισέβαλλε στην Ουκρανία :hehe:...
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,882 μηνύματα.
Σου αποδομησα πλήρως την "αντικειμενικοτητα" του televoting.
Η επιτροπή είναι γελοία.

- Η Ελβετία με ποια λογική έδωσε το 12αρι στην Ελλάδα. Μήπως γιατί η Σάττι και το Νέμο γίνανε κολλητάρια;
- Επίσης με ποια λογική χαντακώσανε το τραγούδι του Ισραήλ. Μήπως για να μην βγει πρώτο;

Όπως είπα. κριτική επιτροπή -> δημόσιες σχέσεις, κοινό -> marketing.

Γενικά η κατάσταση με την αριστερά έχει κουράσει. Αν παίρνει την δουλειά κάποιος δικό τους όλα καλά. Αν τη δουλειά τη πάρει μη δικό τους αρχίζει το hate (πεταμένα λεφτά η eurovision, τα πληρώνει ο ελληνικός λαός κ.λπ.). Θυμήσου πέρσυ πως κράξανε το παιδί που πήγε με μηδενικό budget. Η Σάττι στον ημιτελικό τα σκάτωσε και λέγανε ολοι μπράβο. Στο τελικό ήταν καλή αλλά τα αποτελέσματα ήταν χάλια. Όταν δίνεις τόσα λεφτά ως χώρα για προώθηση και βρίσκεσαι στα chart τόσων χωρών η 11η θέση δεν ειναι καλή.
 

Christiiina03

Νεοφερμένος

Η Christiiina03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά θα τους κάνω boycott για αυτό που έκαναν στον Joost. Της Ελβετίας πάντως μου άρεσε.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,940 μηνύματα.
O Φινλανδός έδειξε το μπουρί του; :popcorn:
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,777 μηνύματα.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 18,557 μηνύματα.
Τόσα 12ρια από επιτροπές μαζεμένα, ήταν ξεκάθαρο ότι ήταν συνεννοημένες να γονατισουν την ψήφο του κοινού. Πάντως του Nemo μου άρεσε πιο πολύ από της Κροατίας και το είχα πρώτο στο Spotify μου ως πιο χιλιοπεγμένο, μετά είχα της Σάττι και μετά το Τερέζα and Maria.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top