Ανάδειξη Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025: Η Παρακμή της Αυτοκινητοβιομηχανίας του Ελεύθερου Κόσμου (;)

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 684 μηνύματα.
Ανακοινώθηκαν στις 15/11 οι Επικρατέστερες υποψηφιότητες για το Βραβείο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς (Car of the Year) 2025, πρόκειται για τα ακόλουθα αυτοκίνητα:


  1. Alfa Romeo Junior
  2. Citroën C3/ë-C3
  3. Cupra Terramar
  4. Dacia Duster
  5. Hyundai Inster
  6. Kia EV3
  7. Renault 5 /Alpine A290
Εδώ μπορείτε να δείτε τις φωτογραφίες τους.


Από ότι καταλαβαίνετε συνεχίζεται η ραθυμία των κατασκευαστών να βγάλουν στην αγορά ένα αυτοκίνητο το οποίο να ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα, SUV με ουδέτερο σχεδιασμό είναι οι προτάσεις για την οικογένεια. Σίγουρα "δεν φταίει" το γεγονός οτί η Κίνα που έχει πατήσει επί πτωμάτων -στην κυριολεξία- έχει κάνει δορυφόρους τις Αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης, της Ιαπωνίας και της Νοτίου Κορέας, ή οτί την εξουσία στην αυτοκινητοβιομηχανία την σφετερίστηκαν Marketears & Λογιστές και όχι Μηχανικοί και Σχεδιαστές ή όχι ότι δεν υπάρχουν σοβαροί δημοσιογράφοι ειδικού τύπου, όχι καθόλου.

Ας δούμε τι αυτοκίνητα επέλεξε η Επιτροπή το 1996 για το 1997.

Renault Secnic: Ένα από τα πρώτα "εύπεπτα" πολυμορφικά.

Ford Ka: Η Απόδειξη οτί τότε -ακόμα και αν δεν μας άρεσαν- φτιαχνόντουσαν αυτοκίνητα με προσωπικότητα.

VW Passat 5ης γενιάς: Μία από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία των μεσαίων εκείνη την εποχή, με πολύ καλούς κινητήρες (Πήγαινα με ταξί στο σχολείο, με 1.8 Turbo).

Skoda Octavia: Ο Θρύλος των Ελληνικών Δρόμων

Audi A3: Μικρομεσαίο για απαιτητικούς.


Κλείνοντας θα ήθελα να αναφερθώ σε κάτι που παρατήρησα, Είδα ένα κινέζικο BYD SUV, και έγραφε μία ακροστιχίδα θα ήθελα πολύ να μάθω ποιος την σκεφτικέ, που έγραφε Bulid Your Dreams, Τελικά μάλλον το σλόγκαν θα έπρεπε να είναι Build the Dreams of Chinesse Automotive Industry and Destroyed them of European and Japanesse Automotive Industry, ή μπορεί και να το σκέφτηκαν άλλα να είπε "Μπα, δεν θα χωράει, ας σκεφτούμε κάτι άλλο".

Χ.Π.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.
Ανακοινώθηκαν στις 15/11 οι Επικρατέστερες υποψηφιότητες για το Βραβείο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς (Car of the Year) 2025, πρόκειται για τα ακόλουθα αυτοκίνητα:


  1. Alfa Romeo Junior
  2. Citroën C3/ë-C3
  3. Cupra Terramar
  4. Dacia Duster
  5. Hyundai Inster
  6. Kia EV3
  7. Renault 5 /Alpine A290
Εδώ μπορείτε να δείτε τις φωτογραφίες τους.


Από ότι καταλαβαίνετε συνεχίζεται η ραθυμία των κατασκευαστών να βγάλουν στην αγορά ένα αυτοκίνητο το οποίο να ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα, SUV με ουδέτερο σχεδιασμό είναι οι προτάσεις για την οικογένεια. Σίγουρα "δεν φταίει" το γεγονός οτί η Κίνα που έχει πατήσει επί πτωμάτων -στην κυριολεξία- έχει κάνει δορυφόρους τις Αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης, της Ιαπωνίας και της Νοτίου Κορέας, ή οτί την εξουσία στην αυτοκινητοβιομηχανία την σφετερίστηκαν Marketears & Λογιστές και όχι Μηχανικοί και Σχεδιαστές ή όχι ότι δεν υπάρχουν σοβαροί δημοσιογράφοι ειδικού τύπου, όχι καθόλου.

Ας δούμε τι αυτοκίνητα επέλεξε η Επιτροπή το 1996 για το 1997.

Renault Secnic: Ένα από τα πρώτα "εύπεπτα" πολυμορφικά.

Ford Ka: Η Απόδειξη οτί τότε -ακόμα και αν δεν μας άρεσαν- φτιαχνόντουσαν αυτοκίνητα με προσωπικότητα.

VW Passat 5ης γενιάς: Μία από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία των μεσαίων εκείνη την εποχή, με πολύ καλούς κινητήρες (Πήγαινα με ταξί στο σχολείο, με 1.8 Turbo).

Skoda Octavia: Ο Θρύλος των Ελληνικών Δρόμων

Audi A3: Μικρομεσαίο για απαιτητικούς.


Κλείνοντας θα ήθελα να αναφερθώ σε κάτι που παρατήρησα, Είδα ένα κινέζικο BYD SUV, και έγραφε μία ακροστιχίδα θα ήθελα πολύ να μάθω ποιος την σκεφτικέ, που έγραφε Bulid Your Dreams, Τελικά μάλλον το σλόγκαν θα έπρεπε να είναι Build the Dreams of Chinesse Automotive Industry and Destroyed them of European and Japanesse Automotive Industry, ή μπορεί και να το σκέφτηκαν άλλα να είπε "Μπα, δεν θα χωράει, ας σκεφτούμε κάτι άλλο".

Χ.Π.

Είδα την λίστα και έσκασα στα γέλια, πραγματικά είναι για λύπηση το πως κατάντησε η αυτοκινητοβιομηχανία στις ημέρες μας.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Πιστεύω ότι το Kia EV3 είναι καλύτερο από τα άλλα, αλλά επειδή το μεγάλο του αδελφάκι κέρδισε το διαγωνισμό το 2022 δεν ξέρω αν το δώσουν και φέτος στη ΚΙΑ.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
UNE_R5_COTY_WINNER-1024x576.jpg


το Ρένο car of the year.
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.827 μηνύματα.
Αυτά τα KIA, Renault EV κλπ. τα βλέπετε να κυκλοφορούν στους δρόμους;

Έχω δει 2 BYD που αγόρασε ο αδελφός της ιδιοκτήτριας του σπιτιού που μένω, ένα γι' αυτόν και ένα για τον γιο του (..και κλαίγονται μετά για αύξηση στο νοίκι :rtfm:) και κάποια Tesla...

Που είναι όλα τα υπόλοιπα; :hmm:
 

Friday_k

Δραστήριο μέλος

Η Friday_k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, επαγγέλλεται Υπεύθυνος marketing και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 447 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.698 μηνύματα.
Αυτά τα KIA, Renault EV κλπ. τα βλέπετε να κυκλοφορούν στους δρόμους;

Έχω δει 2 BYD που αγόρασε ο αδελφός της ιδιοκτήτριας του σπιτιού που μένω, ένα γι' αυτόν και ένα για τον γιο του (..και κλαίγονται μετά για αύξηση στο νοίκι :rtfm:) και κάποια Tesla...

Που είναι όλα τα υπόλοιπα; :hmm:
Η Ελλάδα είναι μια πολύ μικρή χώρα με αγοραστική δύναμη στον πάτο και μέσο όρο ηλικίας αυτοκινήτων τα 17 χρόνια. Πόσα καινούργια να δεις...

Και η αυτοκινητοβιομηχανία χεσμένους μας έχει, κοίταξα από περιέργεια τώρα το renault 5 και βλέπω ότι Ελλάδα δεν έχουν ξεκινήσει να το πουλάνε ακόμα.
Η Ρενό έχει υποσχεθεί έκδοση με 25κ...Αν υπάρξει έκδοση με τέτοια τιμή εδώ θα είναι μια πολύ τίμια επιλογή για αυτοκίνητο πόλης.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.
Το ότι αυτός ο άσχημος κουβάς βγήκε Car of the year δείχνει πολλά για την παρακμή της αυτοκινητοβιομηχανίας.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.582 μηνύματα.
οσα λεφτα και να εχει καποιος, παντα θα κλαιγονται οτι δεν εχουν.:angel:

Ειδικά στην Ελλάδα υπάρχει ένα γενικότερο ψέμα περί φτώχειας λες και έχουμε εικόνες σαν αυτές:

1736669884860.png


Μια τυπική γειτονιά στις Φιλιππίνες.

Ανακοινώθηκαν στις 15/11 οι Επικρατέστερες υποψηφιότητες για το Βραβείο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς (Car of the Year) 2025, πρόκειται για τα ακόλουθα αυτοκίνητα:


  1. Alfa Romeo Junior
  2. Citroën C3/ë-C3
  3. Cupra Terramar
  4. Dacia Duster
  5. Hyundai Inster
  6. Kia EV3
  7. Renault 5 /Alpine A290
Εδώ μπορείτε να δείτε τις φωτογραφίες τους.


Από ότι καταλαβαίνετε συνεχίζεται η ραθυμία των κατασκευαστών να βγάλουν στην αγορά ένα αυτοκίνητο το οποίο να ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα, SUV με ουδέτερο σχεδιασμό είναι οι προτάσεις για την οικογένεια. Σίγουρα "δεν φταίει" το γεγονός οτί η Κίνα που έχει πατήσει επί πτωμάτων -στην κυριολεξία- έχει κάνει δορυφόρους τις Αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης, της Ιαπωνίας και της Νοτίου Κορέας, ή οτί την εξουσία στην αυτοκινητοβιομηχανία την σφετερίστηκαν Marketears & Λογιστές και όχι Μηχανικοί και Σχεδιαστές ή όχι ότι δεν υπάρχουν σοβαροί δημοσιογράφοι ειδικού τύπου, όχι καθόλου.

Ας δούμε τι αυτοκίνητα επέλεξε η Επιτροπή το 1996 για το 1997.

Renault Secnic: Ένα από τα πρώτα "εύπεπτα" πολυμορφικά.

Ford Ka: Η Απόδειξη οτί τότε -ακόμα και αν δεν μας άρεσαν- φτιαχνόντουσαν αυτοκίνητα με προσωπικότητα.

VW Passat 5ης γενιάς: Μία από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία των μεσαίων εκείνη την εποχή, με πολύ καλούς κινητήρες (Πήγαινα με ταξί στο σχολείο, με 1.8 Turbo).

Skoda Octavia: Ο Θρύλος των Ελληνικών Δρόμων

Audi A3: Μικρομεσαίο για απαιτητικούς.


Κλείνοντας θα ήθελα να αναφερθώ σε κάτι που παρατήρησα, Είδα ένα κινέζικο BYD SUV, και έγραφε μία ακροστιχίδα θα ήθελα πολύ να μάθω ποιος την σκεφτικέ, που έγραφε Bulid Your Dreams, Τελικά μάλλον το σλόγκαν θα έπρεπε να είναι Build the Dreams of Chinesse Automotive Industry and Destroyed them of European and Japanesse Automotive Industry, ή μπορεί και να το σκέφτηκαν άλλα να είπε "Μπα, δεν θα χωράει, ας σκεφτούμε κάτι άλλο".

Χ.Π.

Από το 2000 και μετά νομίζω ότι η αισθητική του αυτοκινήτου χάλασε. Έγινε περισσότερο το αυτοκίνητο ένας κουβάς με λαμαρίνα και πολλά πλαστικά με απομίμηση υλικών (π.χ. δερματίνη αντί δέρμα, για τα καθίσματα) για να μειώσουν το κόστος κατασκευής και να αυξήσουν τους μισθούς των golden managers.

Για μένα το αυτοκίνητο σαν μεταφορικό μέσο έχει εξελιχθεί σε ένα τελείως δυσλειτουργικό μέσο ειδικά σε πόλεις όπως στην Ελλάδα αλλά και στη Γερμανία που έτυχε να ζήσω. Ο υπερπληθυσμός των οχημάτων δυσχεραίνουν την κίνηση και την στάθμευση. Είδα και στο εξωτερικό να χρειάζεται να περιμένουμε στην ουρά 15 λεπτά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.698 μηνύματα.
Για μένα το αυτοκίνητο σαν μεταφορικό μέσο έχει εξελιχθεί σε ένα τελείως δυσλειτουργικό μέσο ειδικά σε πόλεις όπως στην Ελλάδα αλλά και στη Γερμανία που έτυχε να ζήσω. Ο υπερπληθυσμός των οχημάτων δυσχεραίνουν την κίνηση και την στάθμευση. Είδα και στο εξωτερικό να χρειάζεται να περιμένουμε στην ουρά 15 λεπτά.
Ο στόχος κάθε ανεπτυγμένης μεγάλης πόλης είναι να μην χρειάζεσαι αυτοκίνητο για να κινηθείς μέσα στην πόλη γιατί δεν χωράνε όλοι.

Υπάρχουν διάφορα τέτοια μέτρα που εφαρμόζονται σε διάφορες πόλεις, από σύστημα με δακτύλιο και διόδια για το κέντρο μέχρι πλήρη απαγόρευση αυτοκινήτων.

Αλλά θες και αξιόπιστα μέσα μεταφοράς όπου εκεί πάσχουμε
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.582 μηνύματα.
Σε ώρα αιχμής όπου οι Βέλγοι και Ολλανδοί επιστρέφουν στο σπίτι τους, στον περιφερειακό δρόμο στην Αμβέρσα μπορεί να περιμένουν 1-1.5 ώρα κολλημένοι σε ουρά για διαδρομή 30 km.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top