

Τωρα ειμαστε στα playstation 3, xbox 360 και wii. Ακομα δεν εχω αγορασει καποιο απο τα τρια. Δεν σκοπευω να αγορασω κανενα. Και εγω ειμαι αντιπροσοπευτικο δειγμα του gamer που τοσα χρονια τα εσκαγε στην βιομηχανια παιχνιδιων. Δεν θα αγορασω κανενα γιατι κατα βαση...βαρεθηκα, μεγαλωσα, εγω δουλειες και αγχος και η βιομηχανια παιχνιδιων δεν μου προσφερει τιποτα που να αξιζει τα 1000ε που πρεπει να δωσω.
Αντιπροσοπευω κατα βαση τον λογο για τον οποιο η βιομηχανια των παιχνιδιων μεσα στα επομενα 3-4 χρονια θα εχει παθει οτι επαθε και το 1984.
Λιγη ιστορια:
Η βιομηχανια των game consoles ξεκινησε πρακτικα απο την αταρι και το 2600. Μεχρι το 1983 ειχε κυριολεκτικα κακτησει το κοσμο μεταφεροντας παιχνιδια οπως το arcanoid και το pong απο τα arcades στο σαλωνι.
Το 1984 και ενω ολα πηγαιναν οχι απλως καλα αλλα εξαιρετικα, τα παντα κατερευσαν. Μεσα σε ενα χρονο η αταρι, ο γιγαντας που δεν ηταν δυνατων να κανει κατι λαθος σχεδον εκλεισε χανοντας απιστευτες ποσοτητες χρηματων γιατι πολυ απλα ο κοσμος σταματησε να αγοραζει παιχνιδια.
Ο λογος ηταν κατα βαση απλος. Οι ανθρωποι παιζουν παιχνιδια για την καινοτομια τους. Το video game δεν ειναι σαν την ταινια που εχει δυο ωρες σωστα τοποθετημενης δρασης και ηθοποιους που μεταφερουν πραγματικο ανθρωπινο συναισθημα. Τα παιχνιδια αφου τα παιξεις μια φορα τα παρατας. Βασιζονται στο οτι τραβανε gamers λογο του οτι εχουν κατι καινουριο να προσφερουν.
Το 1984 ολα τα παιχνιδια ηταν πρακτικα ακριβως το ιδιο πραγμα, ειτε racing τυπου pole position, ειτε maze escape τυπου πακμαν, ειτε point and shoot τυπου arcanoid. Ναι υπηρχαν διαφορες, πχ αντι να κινησε αριστερα δεξια σημαδευοντας εχθρους στο ταβανι που κατεβαινουν μπορουσες να κινηθεις σε δυο διαστασεις και οι εχθροι ερχονταν απο παντου, αλλα ακομα και αυτη η πολυπλοκοτητα δεν βοηθουσε. Ο κοσμος επαιζε το arcanoid γιατι ηταν απλο, γρηγορο, ευκολο και τελικα δεν ειχε κατι ΤΟΣΟ διαφορετικο απο το καινουριο παιχνιδι που εβγαινε και κοστιζε 50$.
Το κρας εγινε οταν οι εταιριες παραγωγης νομιζοντας οτι ολα θα πανε καλα εριξαν χρηματα στην παραγωγη παιχνιδιων, πολλων παιχνιδιων, τοσο πολλων που το 90% εξ αυτων ηταν σκουπιδια και το 10% ειχαν τεραστιο (για την εποχη) κοστος παραγωγης αλλα παρολα αυτα ηταν ακριβως το ΙΔΙΟ πραγμα με τα προηγουμενα με ελαχιστες διαφορες.
Η ανακαμψη:
Το 1987 η βιομηχανια ανεκαμψε με το Nintendo NES. Πηγαμε απο τα παιχνιδια του αταρι 2600 που ειχαν απλα μονοχραματικα (αθλια...) γραφικα στους εγχρωμους, μουσικους πλουσιους κοσμους του NES. Η διαφορα ηταν δραματικη, ο gamer βρηκε παλι κατι καινουριο να τον συναιπαρει.
Μεχρι το 1994 η αγορα ειχε αρχισει παλι να σερνετε, τα mega drive (genesis) και SNES (famicom) πηγαιναν καλα χαρη στα φανταστικα γραφικα τους αλλα κατα βαση προσεφεραν μια πιο γυαλιστερη εκδοση των παιχνιδιων του NES.
Το 1994 ομως βγηκε το playstation. Απο παιχνιδια τυπου side scroler και isometric RPG πηγαμε στους κωσμους του tomb raider και του mario 64. Ξανα η καινοτομια εσωσε την βιομηχανια.
Το playstation 2 εγινε η πιο περιζητητη κονσολα ολων των εποχων με 140 εκατομμυρια πολησεις λογο της ορμης του playstation 1. Απο την αλλη το xbox ειχε 4 δισεκατομμυρια δολαρια απολειες για την microsoft ακριβως επειδη δεν ειχε τιποτα καλυτερο απο το playstation 2 (η ακομα και το 1) να προσφερει. Πιο ωραια γραφικα αλλα τι αλλο?
Playstation 3:
Το PS3 και το xbox 360 τι ακριβως καινουριο εχουν? Τα παιχνιδια ειναι first person shooters (απο το 1994 παιζουμε το ιδιο παιχνιδι, το wolfenstein με ολο και πιο ωραια γραφικα, εχουν περασει 15 χρονια και ΑΚΟΜΑ παιζουμε το wolfenstein - mind you οχι καποιο καινουριο που ΜΟΙΑΖΕΙ με το wolfenstein, ΤΟ ΙΔΙΟ παιχνιδι σε remake). Ειναι τα driving games, τα σπορ και τα RPG που ολα πλεον ειναι σαν το final fantasy δηλαδη interactive βιβλια.
Αυτη η γενια απαιτει επενδυση της ταξης των 2000ε (500ε η κονσολα συν παιχνιδια και αλλα 1500 η HDTV) και το μονο που εχει ειναι ΛΙΓΟ καλυτερα γραφικα.
Το μαρκετινγκ δεν των παχνιδιων εχει καταληξει να ειναι πιο εχει τις πιο ωραιες ανακλασεις, τις πιο ωραιες σκιες, τα πιο πολυπλοκα normal maps...
Τα παιχνιδια πλεον κοστιζουν 30.000.000 δολαρια να φτιαχτουν (τοσο ηταν το budget του metal gear solid 4), για να βγαλει κερδος η εταιρια απο αυτο το παιχνιδι αν εχει 10$ εσωδα στην κοπια πρεπει να πουλησει 3.000.000 τιτλους...ΠΟΣΑ τετοια παιχνιδια μπορει να υποστηριξει η αγορα?
Οι στατιστικες δειχνουν οτι τα best selling παιχνιδια μιας κοσνολας πουλανε πλεον καπου στο 1/10 των πωλησεων της κονσολας. To ps3 εχει πουλησει 16,000,000, θα πρεπει το 1/5 των αγοραστων να παρουν το παιχνιδι. Και μιλαμε για το MGS4 οχι για ενα τυχαιο καινουριο τιτλο.
Μιλοντας με εικονες (το best selling game απο καθε γενια):
1983 -> 1987->1990->1994->2004->2008
atari 2600 με το πακμαν

nes με το super mario bros

mega drive με το sonic the hedgehog 2

playstation 1 με το final fantasy VII

playstation 2 με το gran theft auto san andreas

xbox 360 με το halo 3

απο το ps1 και μετα το ΜΟΝΟ που αλαζει ειναι το shiny factor...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
WhiteDrum
Διάσημο μέλος


Με τον μικρότερο αδερφό από μικρά ήμασταν με game boy, playstation, atari (του πατρός), sega και όλα τα μπιχλιμπίδια της Nintendo τα έχουμε ακόμα. Λίστα : game boy, game boy color, game boy advance, nintendo sp, playstation 1, xbox, playstation 3
Η πρόσφατη αγορά του PS3 απ τον αδερφό μου με έκανε να τον θεωρήσω στόκο.Μάζευε χρήματα πολύ καιρό για να τα ξοδέψει σε αυτή την κονσόλα που το μόνο καλύτερο που έχει από τις άλλες είναι κάποια on line features και σαφώς καλύτερα γραφικά. Για κάποιον που ενδιαφέρεται καθαρά για την χάρη του gaming το PS2 θα ήταν μια καλύτερη λύση και οικονομικά και πρακτικά.Τα μπιχλιμπίδια του ίντερνετ στο PS3 δεν έχουν καμία απολύτως αξία.-
Η τιμή του PS3 σε ελληνικά (αλλά και παραέξω) δεδομένα είναι εξωφρενική, διότι δεν μιλάμε για κάποια καινοτομία, αλλά για φύκια και μεταξωτές κορδέλες. Σαφώς είναι τεχνολογικά ανώτερο από τις κονσόλες που προηγήθηκαν αλλά μόνο για μπιμπελό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος



ΥΓ: Halo 2-3 για πισί δεν έχουν βγεί;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fandago
Διακεκριμένο μέλος


Δεν ήταν μόνο αυτό, ήταν περισσότερο το ότι η Atari είχε επενδύσει πολλά στο παιχνίδι E.Τ. το οποίο τελικά ήταν μία φούσκα που ζημίωσε τόσο την Atari ώστε να κηρύξει πτώχευση με χρέος ~500.000.000$.Το 1984 και ενω ολα πηγαιναν οχι απλως καλα αλλα εξαιρετικα, τα παντα κατερευσαν. Μεσα σε ενα χρονο η αταρι, ο γιγαντας που δεν ηταν δυνατων να κανει κατι λαθος σχεδον εκλεισε χανοντας απιστευτες ποσοτητες χρηματων γιατι πολυ απλα ο κοσμος σταματησε να αγοραζει παιχνιδια.

Καλύτερα γραφικά, υποστήριξη δικτύου (online games, surfing, movie streaming), Blue Ray (το PS3), σκληρό δίσκο και υποστήριξη HD. Λίγα είναι;Playstation 3:
Το PS3 και το xbox 360 τι ακριβως καινουριο εχουν?

10$ η κόπια; Από που να πάω να αγοράσω και εγώ;Τα παιχνιδια πλεον κοστιζουν 30.000.000 δολαρια να φτιαχτουν (τοσο ηταν το budget του metal gear solid 4), για να βγαλει κερδος η εταιρια απο αυτο το παιχνιδι αν εχει 10$ εσωδα στην κοπια πρεπει να πουλησει 3.000.000 τιτλους...ΠΟΣΑ τετοια παιχνιδια μπορει να υποστηριξει η αγορα?
Οι στατιστικες δειχνουν οτι τα best selling παιχνιδια μιας κοσνολας πουλανε πλεον καπου στο 1/10 των πωλησεων της κονσολας. To ps3 εχει πουλησει 16,000,000, θα πρεπει το 1/5 των αγοραστων να παρουν το παιχνιδι. Και μιλαμε για το MGS4 οχι για ενα τυχαιο καινουριο τιτλο.

Στο κόστος ενός παιχνιδιού συμπεριλαμβάνεται και διανομή του, οπότε θα πρέπει να υπολογίζεις την τιμή πώλησης του που είναι 60$ άρα χρειάζεται να πουλήσει (αν κόστισε όντως τόσο) γύρω στα 500.000 κόπιες για να βγάλει από εκεί και μετά καθαρό κέρδος.
Ακόμα και αν ισχύει αυτό που λες όμως και εγώ δεν κατάλαβα καλά, το παιχνίδι έχω ως τώρα πουλήσει πάνω από 4,3 εκατομμύρια αντίτυπα και είναι το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις στο PS3 ως τώρα.

Το 1983, η αγορά των Video Games ήταν τόσο επικερδής που όλοι ήθελαν να μπουν σε αυτήν, οπότε όντως φτιαχνόντουσαν πολλά παιχνίδια χαμηλής ποιότητας. Πλέον δε νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο, γιατί οι μεγάλες τουλάχιστον εταιρείες, αρκεί να βγάλουν 2-3 καλούς τίτλους το χρόνο για να υπερκαλύψουν τα έξοδα τους.
Ξέχασες να συμπεριλάβεις και το Wii, το οποίο κάνει πολύ καλές πωλήσεις.
Τέλος, πλέον οι εταιρείες συνηθίζουν να βγάζουν παιχνίδια για τις κονσόλες τα οποία μετά κάνουν port στο PC (εκτός από τα exclusive), οπότε ακόμα και αν το αρχικό παιχνίδι είχε ένα κόστος, η μεταφορά του κοστίζει κατά πολύ λιγότερο και αποφέρει ακόμα περισσότερα κέρδη.
Θεωρώ ότι είμαστε πολύ μακρυά από το τέλος της βιομηχανίας, αφού νομίζω ότι η βόμβα του 1983 έδωσε ένα καλό μάθημα. Αν υπάρχει κάποια απειλή για την βιομηχανία, αυτή είναι η πειρατεία και όχι η ποιότητα των παιχνιδιών. Αλλά και για αυτό θα μου πεις, φταίνε οι εταιρείες γιατί αν ένα παιχνίδι αξίζει, έχει και πωλήσεις

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dark_kronos
Επιφανές μέλος



Περασαν τα χρονια, και καπια στιγμη (μετα απο το Doom III) τα παρατισα... Καπια στιγμη οταν βγηκε το Halo II πειρα το x-box, μονο και μονο για αυτο το παιχνιδι, πειρα και λιγα αλλα παιχνιδια, και ολα αυτα για να απογοητευτω και τελικα να το χαρισω σχεδων (το πουλισα προς εντελως γελια τιμη). Πειρα και το san andreas οταν κυκλοφορισε για pc, οπου απογοητευτικα αλλη μια φορα. Πηγα μερικες φορες με φιλους σε internet καφε, ξενερωσα, πρωτα με το Call of duty 2, μετα με το 3, μετα με το 4... Ε το 5 δεν το εχω δει καν... δεν υπαρχει λογος... Ενω το πρωτο ητανε παιχνιδαρα, που ακομα το παιζω καμια φορα.Ειδα το lineage, για να πω "Τι; με αυτο καιγεστε τοσες ωρες και εχετε καταστρεψει τις ζωες σας; Για πιον λογο;" Μετα ειδα και το WoW, οπου συνιδητοποιησα εντελος πλεων, οτι αυτα που βγαζει πλεων η βιομηχανια των video games δεν ειναι για μενα... Και εχω μεινει να παιζω παιχνιδια του 90 και το πολυ του 2004... Δοκιμασα πριν καμια βδομαδα ενα online RPG που μου προτινε ο ξαδερφος μου, φανταστικα οτι θα ητανε ωραιο για να μου το προτινει, αλλα και με αυτο ξενερωσα..
Ειδα ατομα που τρεξανε να παρουν το ps3, επαιξα στο ps3, και τι παραπανω ειχε το teken (ουτε ξερω σε πιο νουμερο εχει φτασει), απο τα παλια στο ps2; Οτι παιζεις με ασυρματο χειριστιριο; Η για τα γραφικα και μονο;... Γιατι και το street Fighter II μια χαρα γραφικα ειχε για μενα.. Και πιο ωραιο παιχνιδι απο το teken ειναι... Δεν ξερω... Ειτε φτασει το τελος τις βιομηχανιας η οχι, για εμενα εχει καταστραφει, και δεν ξερω αν θα καταφερει να ξανακτιστει... Για αυτο μια χαρα ειμαι με τα απαρχαιωμενα παιχνιδια μου, και ας ψαχνω με τις ωρες να βρω ενα σωστο emulator για να καταφερω να τα παιξω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
WhiteDrum
Διάσημο μέλος


Οφτόπικ : είδα ότι υπάρχει το Halo 2 στο Xbox και χάρηκα. Κάθε φορά που παίζω Halo κοντεύω να πάθω ξηροφθαλμία απ το σασπένς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wagneriandandy
Εκκολαπτόμενο μέλος


[FONT="]Ο λογος ηταν κατα βαση απλος. Οι ανθρωποι παιζουν παιχνιδια για την καινοτομια τους. Το videogame δεν ειναι σαν την ταινια που εχει δυο ωρες σωστα τοποθετημενης δρασης και ηθοποιους που μεταφερουν πραγματικο ανθρωπινο συναισθημα. Τα παιχνιδια αφου τα παιξεις μια φορα τα παρατας. Βασιζονται στο οτι τραβανε gamers λογο του οτι εχουν κατι καινουριο να προσφερουν.
Εδω περα θα διαφωνησω λιγο. Πιστευω οτι ενα αξιολογο παιχνιδι μπορει να σου μεταφερει συναισθημα και να σε κανει να δεθεις με τους χαρακτηρες. Προσωπικα το [/FONT][FONT="]final[/FONT][FONT="] fantasy[/FONT][FONT="] 8 με ειχε συγκινησει με το παραπανω με το ρομαντικο κομματι της ιστοριας του και με ειχε δεσει με τους καλοστημενους χαρακτηρες του. Μπορει ενα [/FONT][FONT="]game[/FONT][FONT="] να το παρατας αλλα αφου σου εχει προσφερει αυτο που εχει να δωσει. Το ιδιο δεν συμβαινει και με τις ταινιες και τα βιβλια? Υπαρχουν παιχνιδια που πραγματικα το σεναριο τους ειναι τοσο καλοδουλεμενο που δεν αφηνει περιθωρια για κλισε και επαναληψιμοτητες. Βεβαια αναφερομαι σε ενα ποσοστο 10% απο τον αριθμο παιχνιδιων που κυκλοφορουν. Τα υπολοιπα ειναι η γνωστη σαβουρα ([/FONT][FONT="]GTA[/FONT][FONT="]) που βγαινει αποκλειστικα για να πουλησει οπως οι χολυγουντιανες υπερπαραγωγες. Κατα τη γνωμη μου το αληθινο [/FONT][FONT="]gaming[/FONT][FONT="] ξεκινησε απο τη στιγμη που τα παιχνιδια απεκτησαν [/FONT][FONT="]story[/FONT][FONT="]. Θυμαμαι τιτλους της [/FONT][FONT="]Lucasarts[/FONT][FONT="] οπως το [/FONT][FONT="]day[/FONT][FONT="]of[/FONT][FONT="]the[/FONT][FONT="]tentacle[/FONT][FONT="], το [/FONT][FONT="]monkey[/FONT][FONT="]island[/FONT][FONT="] κι ενα σωρο αλλους που το εξυπνο χιουμορ και [/FONT][FONT="]story[/FONT][FONT="] δεν σε αφηναν λεπτο. Το ιδιο ισχυει και στα αλλα [/FONT][FONT="]genres[/FONT][FONT="] οπως τη επιστημονικης φαντασιας ([/FONT][FONT="]half[/FONT][FONT="]-[/FONT][FONT="]life[/FONT][FONT="]), τρομου ([/FONT][FONT="]clock[/FONT][FONT="]tower[/FONT][FONT="],[/FONT][FONT="]silent[/FONT][FONT="]hill[/FONT][FONT="],[/FONT][FONT="]resident[/FONT][FONT="]evil[/FONT][FONT="]) με καποια πολυ ενδεικτικα και γνωστα παραδειγματα.
[/FONT]
[FONT="][FONT="]Το [/FONT][FONT="]PS[/FONT][FONT="]3 και το [/FONT][FONT="]xbox[/FONT][FONT="] 360 τι ακριβως καινουριο εχουν? Τα παιχνιδια ειναι [/FONT][FONT="]first[/FONT][FONT="]person[/FONT][FONT="]shooters[/FONT][FONT="] (απο το 1994 παιζουμε το ιδιο παιχνιδι, το [/FONT][FONT="]wolfenstein[/FONT][FONT="] με ολο και πιο ωραια γραφικα, εχουν περασει 15 χρονια και ΑΚΟΜΑ παιζουμε το [/FONT][FONT="]wolfenstein[/FONT][FONT="] - [/FONT][FONT="]mind[/FONT][FONT="]you[/FONT][FONT="] οχι καποιο καινουριο που ΜΟΙΑΖΕΙ με το [/FONT][FONT="]wolfenstein[/FONT][FONT="], ΤΟ ΙΔΙΟ παιχνιδι σε [/FONT][FONT="]remake[/FONT][FONT="]). Ειναι τα [/FONT][FONT="]driving[/FONT][FONT="]games[/FONT][FONT="], τα σπορ και τα [/FONT][FONT="]RPG[/FONT][FONT="] που ολα πλεον ειναι σαν το [/FONT][FONT="]final[/FONT][FONT="]fantasy[/FONT][FONT="] δηλαδη [/FONT][FONT="]interactive[/FONT][FONT="] βιβλια.[/FONT]
Ειναι λογικο καθε νεο παιχνιδι να εχει επιρροες απο παλαιοτερα του ιδιου ειδους καθως οπως ισχυει και στις ταινιες και στη μουσικη και λιγοτερο στα βιβλια ειναι δυσκολο να βρεθει ενα ολοκαινουργιο [/FONT][FONT="]concept[/FONT][FONT="] για να καταπιαστει ενα [/FONT][FONT="]game[/FONT][FONT="]. Βεβαια αυτο δεν σημαινει πως ενα παιχνιδι εχει το δικαιωμα να ειναι κοπια ενος προηγουμενου πραγμα που το εχω συναντησει αρκετες φορες (βλεπε [/FONT][FONT="]crysis[/FONT][FONT="],[/FONT][FONT="]timeshift[/FONT][FONT="] κι αλλα παρομοια αισχρα παιχνιδια). Αυτο που κανει μοναδικο ενα παιχνιδι ειναι το σεναριο του, η αισθητικη του και λιγοτερο κατα τη γνωμη μου τα γραφικα του, το [/FONT][FONT="]gameplay[/FONT][FONT="] και τα τεχνικα χαρακτηριστικα του αν και ολα εχουν τη μαγεια τους(δν μπορουσα να μη μαγευτω πχ απο τη συμβολη των κυματων οταν πυροβολουσα το νερο στο [/FONT][FONT="]fallout[/FONT][FONT="] 3 :[/FONT][FONT="]P[/FONT][FONT="]).
[/FONT]
[FONT="][FONT="]Αυτη η γενια απαιτει επενδυση της ταξης των 2000ε (500ε η κονσολα συν παιχνιδια και αλλα 1500 η [/FONT][FONT="]HDTV[/FONT][FONT="]) και το μονο που εχει ειναι ΛΙΓΟ καλυτερα γραφικα.[/FONT][/QUOTE][FONT="]
Θα συμφωνησω απολυτως μαζι σου. Αντι να καταπιαστουν με την ουσια των παιχνιδιων εχουν καταληξει σε ενα αγνωνα δρομου κι επιδειξης δυναμης για καλυτερα γραφικα. Δε λεω ομορφα ειναι κι αυτα αλλα ελεος να θελεις 2κ ευρω για να παιξεις το [/FONT][FONT="]final [/FONT][FONT="]fantasy [/FONT][FONT="]X[/FONT][FONT="]ΙΙ πχ το οποιο θα βγε αποκλειστικα στη νεα κονσολα ενω θα μπορουσε καλλιστα να βγει και στο πισι. Η να θελεις πχ αποκλειστικα [/FONT][FONT="]windows[/FONT][FONT="]vista[/FONT][FONT="] για να παιξεις το [/FONT][FONT="]demo[/FONT][FONT="] του [/FONT][FONT="]cryostasis[/FONT][FONT="], τι λες ρε φιλε, ποιος θα δωσει τοσα λεφτα για παιξει αυτο το παιχνιδι (και πειρατικα παλι δεν τα εβαζα αλλα κουβεντα να γινεται)...
[/FONT][QUOTE][FONT="]Τα παιχνιδια πλεον κοστιζουν 30.000.000 δολαρια να φτιαχτουν (τοσο ηταν το [/FONT][FONT="]budget[/FONT][FONT="] του [/FONT][FONT="]metal[/FONT][FONT="]gear[/FONT][FONT="]solid[/FONT][FONT="] 4), για να βγαλει κερδος η εταιρια απο αυτο το παιχνιδι αν εχει 10$ εσωδα στην κοπια πρεπει να πουλησει 3.000.000 τιτλους...ΠΟΣΑ τετοια παιχνιδια μπορει να υποστηριξει η αγορα?[/FONT]
[/FONT][FONT="]
πολυ λιγα, γι αυτο και λιγες εταιριες κολοσσοι φτιαχνουν τετοια παιχνιδια που εχουν περιθωριο να πεσουν εξω επειδη φτιαχνουν αρκετους τιτλους ταυτοχρονα σε διαφορετικα [/FONT][FONT="]genres[/FONT][FONT="]. Ομως το πραγματικο θεμα εδω ειναι ποσες εταιριες δινουν τοσα λεφτα για να φτιαξουν σκουπιδια και ποσες παιχνιδια που πραγματικα αξιζουν. Για παραδειγμα το [/FONT][FONT="]Bioshock[/FONT][FONT="] (αν και δν ξερω ποσο κοστισε,δν φαινεται φτηνο [/FONT][FONT="]game[/FONT][FONT="] παντως :[/FONT][FONT="]P[/FONT][FONT="]) ηταν ενα στυλιστικο αριστουργημα μʼ ενα ρετροφουτουριστικο [/FONT][FONT="]story[/FONT][FONT="] που μ εκανε να νιωσω οπως οταν εβλεπα το [/FONT][FONT="]Brazil[/FONT][FONT="] του [/FONT][FONT="]Terry[/FONT][FONT="] Gilliam[/FONT][FONT="]. Για το [/FONT][FONT="]mgs[/FONT][FONT="] δεν μπορω να εκφερω αποψη δυστυχως γιατι δεν μου αρεσει αυτο το ειδος αλλα εχω διαβασει πολυ θετικα σχολια. Ετσι λοιπον υπαρχουν παιχνιδια που αξιζουν τα λεφτα τους κι αλλα που δεν αξιζει ουτε σε trailer να τα δεις.(ετσι την πατησα με το dead space τις προαλλες..)
[/FONT]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wagneriandandy
Εκκολαπτόμενο μέλος


Για το cryostasis δεν ειπα κατι τετοιο! Απλα με ενοχλησε αυτο με το λειτουργικο. Δεν το εχω παιξει το παιχνιδι και ουτε το εκρινα, ζητω συγγνωμη αν παρερμηνευτηκα. Λεγοντας "αυτο το παιχνιδι" ηθελα να πω οτι ποιος θα βαλει vista για ενα game.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Tsipouro
Διάσημο μέλος


Περάστε κάμια βόλτα από κάποιο επώνυμο net cafe και ρίξτε μια ματιά μέσα. Θα διαπιστώσετε ότι μαζέυει πλέον περισσότερο κόσμο απ' ότι μια καφετέρια ή ένα club. Τα net cafes έχουν γίνει οι καλύτεροι πελάτες των εταιριών video games, μιας και αγοράζουν τα games αυθεντικά λόγω των, απαραίτητων για το online gaming, γνήσιων cd keys και παράλληλα αποτελούν την πλέον κερδοφόρα επιχείρηση.
Με τις δυνατότητες δικτύωσης στις κονσόλες της τωρινής γενιάς, θα δούμε τη μεταφορά games αυτής της κατηγορίας και στις κονσόλες, οπότε οι κάτοχοί τους θα μπορούν να απολαμβάνουν το gameplay τους βιώνοντας μια καλύτερη αίσθηση του gaming (την οποία δίνουν οι σημερινές κονσόλες).
Σχετικά με το θέμα της βίας στα games, τα "βίαια" games επηρεάζουν τα παιδιά όσο και όλα τα υπόλοιπα games, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός αισθήματος "εθισμού". Απλώς, μέσω του βίαιου σεναρίου είναι πολύ ευκολότερο το να δημιουργηθεί αυτό το αίσθημα, λόγω της ροπής αρκετών ατόμων προς τη βια. Το ζήτημα λοιπόν, δεν είναι η κατάργηση των παιχνιδιών αυτού του τύπου, αλλά το να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά (καθώς και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία gamers) το ότι τα ενδιαφέροντα κάποιου δεν πρέπει να περιορίζονται στο κάψιμο μπροστά από έναν Η/Υ ή μια κονσόλα. Υπάρχουν πολύ πιο ενδιαφέροντα πράγματα για να κάνει κάποιος, μπροστά στα οποία η υπερβολική ενασχόληση με video games φαντάζει ανούσιο χάσιμο χρόνου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Τα online games ειναι το μελλον αλλα οχι στη τωρινη μορφη τους...
Ειναι τρομερα επικερδη αλλα αφορουν μια ελαχιστη μειωψηφια των gamers...λιγοτερο απο το 25% των gamers παιζουν online και ειναι απολυτα λογικο οι περισοτεροι ανθρωποι δεν εχουν το χρονο η τη διαθεση που χρειαζεται για να ανταγωνιστης τον καμενο 17χρονο που παιζει WOW ολη τη μερα...
10$ η κόπια; Από που να πάω να αγοράσω και εγώ;
Στο κόστος ενός παιχνιδιού συμπεριλαμβάνεται και διανομή του, οπότε θα πρέπει να υπολογίζεις την τιμή πώλησης του που είναι 60$ άρα χρειάζεται να πουλήσει (αν κόστισε όντως τόσο) γύρω στα 500.000 κόπιες για να βγάλει από εκεί και μετά καθαρό κέρδος.
Αυτο ειπα οτι ειναι το καθαρο κερδος της εταιριας που βγαζει το παιχνιδι. Οχι το τελικο κοστος για τον αγοραστη προφανως.
Η αταρι χρεοκοπησε απο το ΕΤ αλλα ολες οι υπολοιπες κονσολες γιατι πηγαν απατες?
Ναι το final fantasy 7-8-10 ηταν καταπληκτικα. Αλλα γιατι το FFXIII θα ειναι τοσο καλυτερο? Γιατι να πληρωσω 500 για να παιξω κατι που ΑΠΛΑ θα εχει λιγο καλυτερα γραφικα απο το ΧΙΙ?
Δεν αξιζει τον κοπο αυτο θελω να πω, τα PS3 και xbox 360 δεν προσφερουν ΤΙΠΟΤΑ καινουριο, ΜΟΝΟ πιο γιαλυστερα γραφικα, δεν εχουν τις αλματωδεις καινοτομιες που ειχαμε στις προηγουμενες γενιες.
Το Wii ΕΧΕΙ κατι καινουριο και γιαυτο πουλαει σαν τρελο.
gettit?
το μελλον των παιχνιδιων ειναι στην καινοτομια αλλα αυτη τη στιγμη ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ που να παμε παραπερα...
Το crysis? To παιχνιδι ειναι ενα αισχος.
Εξογηινοι σχεδιαζουν να καταστρεψουν το κοσμο και εμεις βλεπουμε ενα πιστολι στην οθονη προσπαθοντας να τους ξεπαστρεψουμε. Ειλικρινα ΠΟΣΕΣ φορες το εχουμε παιξει αυτο το παιχνιδι? Τι ΤΟΣΟ καλυτερο εχει απο το doom?
To gran theft auto πουλησε απιστευτα γιατι ηταν κατι καινουριο, ενα ανοιχτο παιχνιδι, μια ολοκληρη πολη. Το gran theft auto 5 τι καλυτερο εχει? Τι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ εχει? Τι ΤΟΣΟ καλυτερο που αξιζει 600ε παραπανω απο το san andreas? 15.000 πολυγωνα ανα χαρακτηρα αντι για 5.000?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fandago
Διακεκριμένο μέλος


Οπότε λογικό είναι ότι η εταιρεία δεν χρειάζεται να πληρώνει από το καθαρό κέρδος της το κόστος του παιχνιδιού όπως είπες, άρα με το 3.000.000 πωλήσεις που λες εσύ, θα βγάλει 30.000.000 κέρδος! Όπως και να έχει όμως, οι πωλήσεις του παιχνιδιού της απέφεραν κέρδη πολύ περισσότερα απ' όσα υπολογίζειςΑυτο ειπα οτι ειναι το καθαρο κερδος της εταιριας που βγαζει το παιχνιδι. Οχι το τελικο κοστος για τον αγοραστη προφανως.

Ακριβώς για το ότι πολλές εταιρείες μπήκαν στο παιχνίδι, φτιάχνοντας πολλά χαμηλής ποιότητας παιχνίδια. Όχι όμως γιατί στερέψαμε από έμπνευση, αλλά από υπερβάλλων ζήλο. Κάτι που δεν ισχύει τώρα.Η αταρι χρεοκοπησε απο το ΕΤ αλλα ολες οι υπολοιπες κονσολες γιατι πηγαν απατες?
Παρουσιάζεις λανθασμένα την ιδέα ότι για να παίξεις ΕΝΑ παιχνίδι, χρειάζεται να δώσεις μια περιουσία. Οι κονσόλες δεν είναι φτιαγμένες για ΕΝΑ παιχνίδι μόνο, αλλά για τον gamer που θα παίξει πολλά περισσότερα, οπότε σε βάθος χρόνου η αξία μοιράζεται...Ναι το final fantasy 7-8-10 ηταν καταπληκτικα. Αλλα γιατι το FFXIII θα ειναι τοσο καλυτερο? Γιατι να πληρωσω 500 για να παιξω κατι που ΑΠΛΑ θα εχει λιγο καλυτερα γραφικα απο το ΧΙΙ?
Εγώ το καταλαβαίνω, αλλά εσύ φαίνεται δεν καταλαβαίνεις ότι απλά δεν είσαι ο σημερινός gamer. Γιατί ο σημερινός gamer ενδιαφέρεται για το multiplayer και άρα για την δυνατότητα δικτύωσης των consoles. Και μόνο αυτή η καινοτομία έχει δώσει ένα άλμα.Δεν αξιζει τον κοπο αυτο θελω να πω, τα PS3 και xbox 360 δεν προσφερουν ΤΙΠΟΤΑ καινουριο, ΜΟΝΟ πιο γιαλυστερα γραφικα, δεν εχουν τις αλματωδεις καινοτομιες που ειχαμε στις προηγουμενες γενιες.
Το Wii ΕΧΕΙ κατι καινουριο και γιαυτο πουλαει σαν τρελο.
gettit?
Παρόλα αυτά, ξεχνάς το γεγονός ότι οι σημερινές κονσόλες, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν media center. Δεν αξίζει να πάρεις πλέον ένα DVD/BlueRay Player με σκληρό δίσκο, γιατί συμφέρει να πάρεις μια κονσόλα με την οποία θα μπορείς να παίζεις κιόλας, αλλά και να σερφάρεις στο διαδίκτυο. Λίγο το χεις;
Και πάλι όμως, οι πωλήσεις των κονσολών, αλλά και των παιχνιδιών, σε διαφεύδουν

Είναι λογικό ότι με το να βγαίνουν τόσα χρόνια παιχνίδια, πολλές ωραίες ιδέες έχουν ήδη εφαρμοστεί, γιαυτό άλλωστε βγαίνουν τόσο συχνά πλέον remakes παλιών επιτυχιών. Και αυτές όμως πουλάνε, δεν πάνε άπατες.το μελλον των παιχνιδιων ειναι στην καινοτομια αλλα αυτη τη στιγμη ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ που να παμε παραπερα...
Σεναριακά ναι, το παιχνίδι είναι άσκοπο. Το θέμα είναι ότι έφερε νέα standards στα visual effects και στα γραφικά και πλέον οτιδήποτε λιγότερο χτυπάει στο μάτι. Παρόλα αυτά ο κόσμος το έπαιξε.Το crysis? To παιχνιδι ειναι ενα αισχος.
Εξογηινοι σχεδιαζουν να καταστρεψουν το κοσμο και εμεις βλεπουμε ενα πιστολι στην οθονη προσπαθοντας να τους ξεπαστρεψουμε. Ειλικρινα ΠΟΣΕΣ φορες το εχουμε παιξει αυτο το παιχνιδι? Τι ΤΟΣΟ καλυτερο εχει απο το doom?
Καταρχάς δεν έχει βγει ακόμα το GTAV είμαστε στο 4To gran theft auto πουλησε απιστευτα γιατι ηταν κατι καινουριο, ενα ανοιχτο παιχνιδι, μια ολοκληρη πολη. Το gran theft auto 5 τι καλυτερο εχει? Τι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ εχει? Τι ΤΟΣΟ καλυτερο που αξιζει 600ε παραπανω απο το san andreas? 15.000 πολυγωνα ανα χαρακτηρα αντι για 5.000?

Κατά δεύτερον, μου φαίνεται πως δεν το έχεις παίξει και μιλάς μόνο από το τι φαντάζεσαι. Εκτός από τα γραφικά που βελτιώνονται με κάθε νέο GTA, βελτιώνεται και η αλληλεπίδραση με τον κόσμο και το περιβάλλον (καλύτερα physics πχ), με αποτέλεσμα να πλησιάζει όλο και πιο πολύ την πραγματικότητα. Αν ΔΕΝ σου αρέσει, πιθανότατα ούτε εσύ είσαι στο target group τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wagneriandandy
Εκκολαπτόμενο μέλος


Δεκτο οτι δν ειμαι το target group του παιχνιδιου ομως το οτι ενα παιχνιδι πουλαει και εχει 10/10 (για ονομα) στις κριτικες δεν σημαινει οτι ειναι και καλο... Και το crysis ειχε 9/10, σημαινει πως ειναι αριστουργημα? Ισως απο την υποκειμενικη σκοπια του κριτη που δν τον απασχολει προφανως το παιδικο σεναριο του crysis... Επισης στις κριτικες παιζουν κι αλλοι παραγοντες ρολο, συχνα οικονομικοι γι αυτο στηριζομαι σε ποικιλλες κριτικες χρηστων πριν παιξω ενα παιχνιδι. Αλλο παραδειγμα το dead space που ενω ειχε εγκωμιαστικες κριτικες με απογοητευσε παταγωδως και το αστειο ειναι οτι το καταφερε σε ολους τους τομεις οχι μονο σεναριακα γιατι το crysis τουλαχιστον ειναι καλο στο τομεα των γραφικων,gameplay και μηχανης φυσικης. Οποτε το λιγοτερο που με επηρεαζει σ' ενα παιχνιδι ειναι οι πωλησεις και οι κριτικες...Δεκτό λοιπόν να μην σου αρέσει, αλλά οι πωλήσεις του παιχνιδιού και οι κριτικές που έχει σε διαψεύδουν![]()
Dr No, ναι, εισαι σε μια πολη στην οποια εισαι ελευθερος να κανεις οτι θελεις ομως σκοτωνοντας περαστικους παιρνεις ποντους, οπως και κανοντας διαφορα massive kill quests η πως λεγονται οποτε οι αποφασεις δεν στηριζονται αποκλειστικα στη κριση του παικτη...(και στο fallout 3 εχεις πληρη ελευθερια αλλα εχεις κυρωσεις σε karma, συν οτι στην πεφτουν, αμα σκοτωσεις αθωο περαστικο)
Το san adreas μου φανηκε υποδεεστερο απο το vice city ως προς τη μηχανη γραφικων/φυσικης, βεβαια δεν χω ασχοληθει εξονυχιστικα με αυτα τα παιχνιδια οποτε ειναι πολυ πιθανο να κανω λαθος :/Κατά δεύτερον, μου φαίνεται πως δεν το έχεις παίξει και μιλάς μόνο από το τι φαντάζεσαι. Εκτός από τα γραφικά που βελτιώνονται με κάθε νέο GTA
Η βιομηχανια των παιχνιδιων δεν προκειται να κλεισει, τουλαχιστον στο βραχυπροθεσμο μελλον οσο η τεχνολογια εξελισεται και καινουργια games βγαινουν στο εμποριο. Επισης απ' οτι βλεπω, ουτε αριστουργηματικα games (κατα τη γνωμη μου) δεν θα παψουν να βγαινουν (Bioshock,half life 2,portal, world of goo,psychonauts, final fantasy Χ, a vampyre story καποια σχετικα προσφατα) αν και οχι τοσο συχνα οποτε ολοι θα ειμαστε ευχαριστημενοι γι αρκετο καιρο ακομη και οι εταιριες θα συνεχισουν να εχουν τα χερια τους στις τσεπες μας

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Dr No, ναι, εισαι σε μια πολη στην οποια εισαι ελευθερος να κανεις οτι θελεις ομως σκοτωνοντας περαστικους παιρνεις ποντους, οπως και κανοντας διαφορα massive kill quests η πως λεγονται οποτε οι αποφασεις δεν στηριζονται αποκλειστικα στη κριση του παικτη...(και στο fallout 3 εχεις πληρη ελευθερια αλλα εχεις κυρωσεις σε karma, συν οτι στην πεφτουν, αμα σκοτωσεις αθωο περαστικο)
Tα massive kill quest εχουν να κανουν με ατομα που ειναι σε αντιπαλες οπλισμενες συμμοριες. π.χ παιρνεις το ουζι - οδηγεις παραλληλα, και πρεπει σε καποιο χρονο να καθαρισεις π.χ 20 για να περασεις την υπο-αποστολή.
Επιθεσεις σε περαστικους νομοταγεις πολιτες επαναλαμβανω δεν συγχωρουνται. Δεν σκοτωνεις δηλαδη και δεν τρεχει τιποτα... Και δεν παιρνεις ποντους σκοτωνοντας πολιτες αλλα τα λεφτα τους, οτι εχουν, και φυσικα φορτωνεσαι την αστυνομια... Εναποκειται 100% στον παιχτη πως θα διαμορφωσει το χαρακτηρα του εκτος αποστολων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Obscura
Πολύ δραστήριο μέλος


εγω είμαι υπερ του ρεαλισμου...ότι κανεις στο παιχνιδι να έχει τα αποτελεσματα που θα είχε στην κανονικη ζωη....Αν θελεις να ζησεις ως εγκληματιας καντο ,αλλα με όλες τις συνεπειες...Κατι που δεν συμβαινει σε παιχνιδια τυπου gta που μπλεκουν βρωμικα το ρεαλισμο με το arcade για να δωσουν αιμα και βια στο λαο....διαστροφη δηλαδη...Κολοσσαιο!αν ήταν απολυτα ρεαλιστικα και στα εφε σκοτωμους και στην κοινωνια θα το δεχομουν,αλλα δεν είναι....
Αρκετός ρεαλισμός δε μας πνίγει ζώντας στην κοινή πραγματικότητα; Ποιος ο λόγος να ασχοληθεί κανείς με βιντεοπαιχνίδια ή με οποιαδήποτε μορφή escapism τότε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fandago
Διακεκριμένο μέλος


Δεν έχεις καταλάβει τότε, ότι κάθε παιχνίδι κρίνεται σύμφωνα με τον τύπο του. Για Action Game λοιπόν το GTA με τον ανοιχτό κόσμο και την αληθοφάνεια που προσφέρει, ακόμα και αν δεν έχει τέλεια γραφικά θα πάρει στα γραφικά πχ 9/10. Σε ένα fps όπως το Crysis, το σενάριο έχει μικρή σημασία καθώς πιο πολλή σημασία έχει το gameplay (όπως σε όλα τα παιχνίδια). Αν θες τρομερά ψαγμένο σενάριο και παιχνίδι που θα στηρίζεται αποκλειστικά σε αυτό, θα πρέπει να στραφείς κυρίως σε adventure games.Δεκτο οτι δν ειμαι το target group του παιχνιδιου ομως το οτι ενα παιχνιδι πουλαει και εχει 10/10 (για ονομα) στις κριτικες δεν σημαινει οτι ειναι και καλο... Και το crysis ειχε 9/10, σημαινει πως ειναι αριστουργημα? Ισως απο την υποκειμενικη σκοπια του κριτη που δν τον απασχολει προφανως το παιδικο σεναριο του crysis... Επισης στις κριτικες παιζουν κι αλλοι παραγοντες ρολο, συχνα οικονομικοι γι αυτο στηριζομαι σε ποικιλλες κριτικες χρηστων πριν παιξω ενα παιχνιδι. Αλλο παραδειγμα το dead space που ενω ειχε εγκωμιαστικες κριτικες με απογοητευσε παταγωδως και το αστειο ειναι οτι το καταφερε σε ολους τους τομεις οχι μονο σεναριακα γιατι το crysis τουλαχιστον ειναι καλο στο τομεα των γραφικων,gameplay και μηχανης φυσικης. Οποτε το λιγοτερο που με επηρεαζει σ' ενα παιχνιδι ειναι οι πωλησεις και οι κριτικες...
Τέλος, δεν είπα ότι πρέπει να επηρεάζουν την κριτική σου οι πωλήσεις ενός παιχνιδιού, απλά αν οι πωλήσεις του παιχνιδιού είναι πάρα πολλές και εσύ το θεωρείς πατάτα, σαφώς και το παιχνίδι δεν είναι για σένα ή δεν το έκρινες καλά

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fandago
Διακεκριμένο μέλος


Για τις κονσόλες:
[B]World[/B]--[B]2008 Sales[/B]----[B]2007 Sales[/B]---[B]Change[/B]------[B]Y.O.Y. [/B]
Total--101,473,016---81,737,605---19,735,411--1.24

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.