Ο σύγχρονος άνθρωπος

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.529 μηνύματα.
Θα κάνω την έκπληξη και δεν θα μιλήσω για woke και προοδευτισμό, αλλά για την ουσία του θέματος.
Διακρίνω τυφλούς ανθρώπους χαμένους σε τίτλους και εικόνες, συχνά ψεύτικες που προωθούνται λόγω εσωτερικών προβλημάτων. Ο σημερινός ανθρωποσ είναι καλύτερος από τον προηγούμενο... έστω και 5%. Αντί να δούμε την διαφθορά και την φτώχεια, κλιματική αλλαγή και τους πολέμους, έχετε δημιουργήσει ομάδες... σαν μαριονέτες ακολουθείτε τους μεγάλους κρυμμένους στις σκιές... δώσε entertainment στο κόσμο για να μην ξυπνήσουν...
Θεωρώ, λοιπόν, ότι η ουσία του θέματος είναι αυτή και αυτό που γράφεις ένα τεράστιο λάθος. Ο σύγχρονος άνθρωπος -τίτλος και του νήματος- δεν είναι έστω και 5% καλύτερος από τον παλαιό άνθρωπο, αλλά είναι χειρότερος, για τους εξής λόγους:
- Είναι αποκομμένος από τη φύση. Όταν λέμε ότι πιστεύει σε πράγματα μη φυσιολογικά, αυτό πηγάζει από το πως και που ζει, πάνω από όλα. Μεγαλώνουμε σε αποπνικτικά αστικά κέντρα με ελάχιστη ως μηδαμινή επαφή με τη φύση. Ο κόσμος που βλέπουμε γύρω μας είναι ένα κακέκτυπο του πραγματικού κόσμου στον οποίο ζούσαν οι παλαιές γενιές, όπου κι αυτός με τη σειρά του δεν ήταν ο αληθινός κόσμος (το υλικό πεδίο είναι μια στρεβλή απεικόνιση του αληθινού κόσμου -Σωκράτης- μιας και πιάνεις τους αρχαίους παρακάτω και μιας και ο ίδιος μιλάς για ανθρώπους χαμένους σε τίτλους και εικόνες.)
Άνθρωπος που χάνει τη φύση δεν δύναται να βελτιώνεται.
- Το υλικό πεδίο που αναφέρω παραπάνω, είναι μια μη ασφαλής και υπερβολικά περιοριστική προσέγγιση της πραγματικότητας. Φαντάζομαι θα συμφωνείς με αυτό, αφού δηλώνεις Χριστιανός (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.) Ο υλισμός είναι η επικρατούσα ιδεολογία, κυριαρχεί η απόλυτη αισθησιοκρατία (η κωλάρα που θα δω στο ίνταγκραμ, η αμαξάρα που θα αγοράσω, τα φράγκα, το αχρείαστα υπερβολικά εξεζητημένο μπέργκερ που θα καταβροχθίσω και μετά όταν το ρεύομαι θα ανεβάσω ψαγμένο ποστ για την ανατροπή του κεφαλαίου.)
Άνθρωπος που δένεται ολοένα και παραπάνω με την ύλη, δεν δύναται να βελτιώνεται.
- Είναι ευθυνόφοβος, νάρκισσος, αδύναμος και αθεράπευτα εγωιστής. Πιστεύει ότι για τα δεινά του φταίνε οι άλλοι και οι καταστάσεις της ζωής, δεν βλέπει ποτέ τα λάθη του, δεν κάνει αυτοκριτική, ζητάει συνέχεια πράγματα γιατί νομίζει ότι και μόνο η ύπαρξή του αποτελεί λόγο να του δίνονται, αποζητά μανιωδώς την εξωτερική επιβεβαίωση και θεωρεί ότι αποτελεί το κέντρο της ύπαρξης του κόσμου, σε ένα σολιψιστικό* παραλήρημα που ονομάζει «ζωή.»
Άνθρωπος με τέτοια χαρακτηριστικά, δεν δύναται να βελτιώνεται.
- Ως συνέπεια των παραπάνω, έχει μετατραπεί σε νιχιλιστή. Ο σύγχρονος κόσμος απομυθοποίησε πρώτα τον ιδεαλισμό (τη φιλοσοφική άποψη ότι η πραγματικότητα δεν δύναται να βρεθεί στο υλικό πεδίο αλλά εδράζεται στις ιδέες) και έπειτα απομυθοποίησε, σιγά σιγά, όλες τις ιδεολογίες. Από τις πιο υπερβατικές (πχ εθνικισμός) έως τις πλέον υλιστικές (πχ κομμουνισμός.) Ο φιλελευθερισμός, ως επικρατούσα των άλλων ήταν η μόνη που επιβίωσε, για να αυτοκαταστραφεί και η ίδια, δίνοντας στη θέση του στη μετανεωτερικότητα και τον ισοπεδωτικό ρεαλισμό. Πλέον ακόμα και αυτά φθίνουν, οδηγώντας σε μία αυτιστική οπτική του κόσμου, όπου το μόνο που έχει σημασία είναι η υποκειμενική βίωση του κόσμου από το άτομο και τα συναισθήματά του. Σεντιμενταλισμός που λέει και ο Βάλντερ.
Άνθρωπος που είναι τόσο απομακρυσμένος από την Αλήθεια, δεν δύναται να βελτιώνεται.
- Η τελική απόρροια όλων των παραπάνω, είναι η απομάγευση του κόσμου που έχω αναφέρει πολλές φορές. Ο άνθρωπος έπαψε να πιστεύει σε αρχέγονες αλήθειες που γνώριζε ενστικτωδώς, πριν καν αναπτύξει τον λόγο, με συνέπεια να χάσει την ψυχή του. Διαθέτει ανέσεις που θα ζήλευε ένας βασιλιάς στον Μεσαίωνα, αλλά με τρομερό τίμημα: Έχασε την ψυχή του, σχεδόν κυριολεκτικά. Άνευρα, αδιάφορα, χωρίς ψυχή και πάθος, χωρίς πίστη σε κάτι ανώτερο όντα που κυκλοφορούν μόνα, παραδομένα σε μία τυφλή, εγωκεντρική και κοντόφθαλμη θεώρηση της ζωής.
- Ο σύγχρονος άνθρωπος νοσεί ψυχικά, άρα δεν δύναται να βελτιώνεται.

Το επιχείρημά σου είναι οι βελτιωμένες συνθήκες ζωής του ανθρώπου. Ισχύει, αλλά βελτιωμένες συνθήκες δεν συνεπάγονται βελτιωμένο και καλύτερο άνθρωπο απαραίτητα.

*https://el.wikipedia.org/wiki/Σολιψισμός
 

Ουριήλ

Διάσημο μέλος

Ο Ουριήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 2.031 μηνύματα.
- Είναι αποκομμένος από τη φύση. Όταν λέμε ότι πιστεύει σε πράγματα μη φυσιολογικά, αυτό πηγάζει από το πως και που ζει, πάνω από όλα. Μεγαλώνουμε σε αποπνικτικά αστικά κέντρα με ελάχιστη ως μηδαμινή επαφή με τη φύση. Ο κόσμος που βλέπουμε γύρω μας είναι ένα κακέκτυπο του πραγματικού κόσμου στον οποίο ζούσαν οι παλαιές γενιές, όπου κι αυτός με τη σειρά του δεν ήταν ο αληθινός κόσμος (το υλικό πεδίο είναι μια στρεβλή απεικόνιση του αληθινού κόσμου -Σωκράτης- μιας και πιάνεις τους αρχαίους παρακάτω και μιας και ο ίδιος μιλάς για ανθρώπους χαμένους σε τίτλους και εικόνες.)
Ποιοι είμαστε εμείς να πούμε τι είναι φυσιολογικό. Η ίδια η ανθρωπότητα αποτελεί μια ανωμαλία της φύσης. Από τότε που ως πρωτεύοντα όντα πιάσαμε τα ξύλα και κάναμε φωτιά για να ζεσταθούμε έσπασε ο κύκλος της φύσης. (Η ακόμα καλύτερα από τότε που φάγαμε το σύκο (όχι μήλο)). Ανάπτυξη-κυριαρχία-αναπαραγωγή. Το κάναμε πιο περίπλοκο και φτιάξαμε το δικο μας κύκλο.
- Το υλικό πεδίο που αναφέρω παραπάνω, είναι μια μη ασφαλής και υπερβολικά περιοριστική προσέγγιση της πραγματικότητας. Φαντάζομαι θα συμφωνείς με αυτό, αφού δηλώνεις Χριστιανός (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.) Ο υλισμός είναι η επικρατούσα ιδεολογία, κυριαρχεί η απόλυτη αισθησιοκρατία (η κωλάρα που θα δω στο ίνταγκραμ, η αμαξάρα που θα αγοράσω, τα φράγκα, το αχρείαστα υπερβολικά εξεζητημένο μπέργκερ που θα καταβροχθίσω και μετά όταν το ρεύομαι θα ανεβάσω ψαγμένο ποστ για την ανατροπή του κεφαλαίου.)
Άνθρωπος που δένεται ολοένα και παραπάνω με την ύλη, δεν δύναται να βελτιώνεται.


Κάθε κοινωνία ζει σε μια δίκη της εποχή, στο δικό της κόσμο όπως ανέφερες και με τον Σωκράτη. Είμαστε παγιδευμένοι στο ίδιο μας το μυαλό και οι τίτλοι είναι εξίσου μια παγίδα. Όσον αφορά τον υλισμό, η αίσθηση ανωτερότητας συχνα είναι ίσο με την ποσοστό τα και ποιότητα υλικών που έχεις, είτε χρημάτων, είτε σπιτιών, είτε όμορφων ρούχων. Ο άνθρωπος όπως και όλα τα ζωα απορροφάται από ότι λάμπει (χρυσός) και ονειρεύεται μεγαλεία. Είναι κι αυτό στη φύση του ανθρώπου. Μόνο ένας αρκετά δυνατός θα μπορέσει να αντισταθεί σε αυτό… Αλλά ο δρόμος της αλήθειας είναι πιο επώδυνος από τον δρόμο του ψέμματος, εξού και γιατι ολοι προχωρούν πάνω σε αυτό.
Ως συνέπεια των παραπάνω, έχει μετατραπεί σε νιχιλιστή. Ο σύγχρονος κόσμος απομυθοποίησε πρώτα τον ιδεαλισμό (τη φιλοσοφική άποψη ότι η πραγματικότητα δεν δύναται να βρεθεί στο υλικό πεδίο αλλά εδράζεται στις ιδέες) και έπειτα απομυθοποίησε, σιγά σιγά, όλες τις ιδεολογίες. Από τις πιο υπερβατικές (πχ εθνικισμός) έως τις πλέον υλιστικές (πχ κομμουνισμός.) Ο φιλελευθερισμός, ως επικρατούσα των άλλων ήταν η μόνη που επιβίωσε, για να αυτοκαταστραφεί και η ίδια, δίνοντας στη θέση του στη μετανεωτερικότητα και τον ισοπεδωτικό ρεαλισμό. Πλέον ακόμα και αυτά φθίνουν, οδηγώντας σε μία αυτιστική οπτική του κόσμου, όπου το μόνο που έχει σημασία είναι η υποκειμενική βίωση του κόσμου από το άτομο και τα συναισθήματά του. Σεντιμενταλισμός που λέει και ο Βάλντερ.
Άνθρωπος που είναι τόσο απομακρυσμένος από την Αλήθεια, δεν δύναται να βελτιώνεται.
Και ποια είναι η αλήθεια; Στο τέλος μπορεί τίποτα να μην έχει σημασία, μπορεί η αλήθεια να είναι ο μηδενισμός, η ύπαρξη μας αποτελεί θέμα τύχης, η ύπαρξη της ανθρωπότητας, η συζήτηση μας, όλα είναι θέμα τυχης. Οι ιδεολογίες Επισης, κάποιες θα πέσουν και κάποιες θα ανέβουν αλλά στο τέλος μπορεί τίποτα να μην έχει σημασία. σεντιμενταλισμος όπως αναφέρεις και το να οδήγησε από τα συναισθήματα σου είναι η πρώτη ιδεολογία γιατί αποτελεί κομμάτι του εγώ σου. Δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά είναι αποδεκτό, γιατί αποτελεί την απόλυτη ελευθερία.
Η τελική απόρροια όλων των παραπάνω, είναι η απομάγευση του κόσμου που έχω αναφέρει πολλές φορές. Ο άνθρωπος έπαψε να πιστεύει σε αρχέγονες αλήθειες που γνώριζε ενστικτωδώς, πριν καν αναπτύξει τον λόγο, με συνέπεια να χάσει την ψυχή του. Διαθέτει ανέσεις που θα ζήλευε ένας βασιλιάς στον Μεσαίωνα, αλλά με τρομερό τίμημα: Έχασε την ψυχή του, σχεδόν κυριολεκτικά. Άνευρα, αδιάφορα, χωρίς ψυχή και πάθος, χωρίς πίστη σε κάτι ανώτερο όντα που κυκλοφορούν μόνα, παραδομένα σε μία τυφλή, εγωκεντρική και κοντόφθαλμη θεώρηση της ζωής.
Αστειο για εμένα είναι η λέξη Απομαγευση. Ο παλιός ο κόσμος κατάφερε και σκότωσε την μαγεία της ύπαρξης μας με τους τίτλους με τις ιδεολογίες και με τους τοίχους σας. Το συναίσθημα δεν είναι το ψέμα αλλά η αλήθεια, η αγάπη είναι η αλήθεια της ύπαρξης μας αλλά δυστυχώς την έχουμε σκοτώσει. Η ψυχή έχει χαθεί και έχει φτάσει στην άβυσσο εδώ και χρόνια. Δεν υπάρχει ανώτερο ων ή κατώτερο, ο θεος μας έδωσε πλήρη ελευθερία για να αγαπάμε, μας έδωσε κάτι τόσο απλό που εμείς το κάναμε περίπλοκο και το καταστρέψαμε. Περιτριγυριζόμαστε από ψεύτικους προφήτες και σοφούς πιο τυφλούς κι από το ίδιο το σκοτάδι που το μόνο που κάνουν είναι να τραβούν και τους άλλους.

ο άνθρωπος παντα νοσουσέ και παντα θα νοσεί. Είναι η ίδια η ύπαρξη μας. Ο κήπος είναι γεμάτος φίδια και η ανθρωπότητα χαμένη προ καιρού με ένα μέλλον που δεν θέλει να βλέπει γιατί δεν υπάρχει τίποτε το πιο τρομαχτικό απ ότι η αλήθεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 34.192 μηνύματα.
Όλοι είμαστε τυφλοί, ποτέ δεν είπα ότι είμαι ο ξύπνιος εδώ πέρα. Αυτό που ήθελα να πω είναι με λίγα λόγια ότι βλέπουμε τα δυο άκρα της κοινωνίας ενώ έχουμε πιο σοβαρά θέματα να δούμε.
Ποιός σου είπε οτι δεν τα βλέπουμε;

Αυτό για τα σοβαρά θέματα, θα το έλεγες σ αυτούς που τα δημιουργούν; Σε ρωτάω γιατί βλέπω ότι αυτή η καθ όλα νορμάλ κριτική υπό άλλες συνθήκες (ναι το εννοώ), τείνει να εστιάζει σε αυτούς που θέλουν να αντιδράσουν.

Θα είχες την ίδια άνεση να βγάλεις μια φωτό από το γκει πράιντ και να πεις "τι ακρότητες ειναι αυτές, καταντάτε σαν αυτούς αντι να βλέπετε τα σοβαρότερα";

Αντέχεις; Πρώτον
Σε παίρνει να το κάνεις τη σήμερον ημέρα; Δεύτερον
Κι αν όχι, γιατί όχι; Και τι σου λέει αυτό για τον συγχρονο άνθρωπο;

Βλέπουμε ένα μικρό ποσοστό της κοινωνίας ενώ θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι καλύτερο. Που είναι να προχωρήσουμε μπροστά δημιουργώντας ένα χαρακτήρα καλύτερο που παράλληλα θα βοηθούσε και την ίδια την κοινωνία. Το να σχολιάζουμε συνεχώς τα άκρα ή την μειονότητα ανθρώπων για να πούμε πως έχει καταντήσει η κοινωνία δεν βοηθάει καθόλου.

Δεν θα αντιδράσω σε αυτό. Καλά τα λες.

Επισης τυφλούς ουδέποτε δεν είπα τα άτομα εδώ αλλά αυτά που δείχνετε, τους woke και τους τυφλούς που λόγω εσωτερικών προβλημάτων επιζητούν από τους πάντες να τους δουν (εξού και αρκετοί τσιρίζουν)… όπως και ο κύριος από το γκιφ που έστειλα
Όποιοι και να είναι οι τυφλοί που λες, δεν αλλάζει αυτό που είπα.

Εσυ θεωρείς σωστό να πεις αυτό, για να πούμε κάτι άλλο, ή ο κύριος της φωτό να πει κατι άλλο κλπ.

Αυτή είναι η φύση του ανθρώπου, να έχει χαρακώματα και να πολεμά. Από που θα ξεκινήσεις. Από τα δικά μου; Τα δικά σου; Ποιανού;

Με τι δύναμη;

Όσον αφορά την αρχαία Ελλάδα, πρέπει να ακολουθήσουμε το ελεύθερο πνεύμα τους, αν και δεν ήταν το τέλειο, συχνα δεν επηρεαζόταν από κάτι τέτοιο αλλά μέσο ιδεών και φυσικά της ελευθερίας να προχωρήσουν μπροστά. Ο τίτλος αριστερός, δεξιός, woke μόνο εμπόδια δημιουργεί
Ποια σχολή; Την επικούρεια; Την στωική; Γιατί εσυ μου μιλάς για ελεύθερο πνεύμα. Εγω μπορώ να σου δείξω όμως βιο συμφωνο με το Νόμο της Φύσης.

Ακόμα και αντιχριστιανικό βιο μπορω να σου δειξω και να θυμωσω και τον φίλο μου τον Ηλία.

Ακόμα και την Σπάρτη και τον καιάδα μπορώ να σου δειξω, συμφωνα με τους οποίους δεν θα έπρεπε να ζω.

Για ποιά αρχαία Ελλάδα μου μιλάς; Διάλεξε.
 

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλλεται Γιατρός και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.977 μηνύματα.
Ακόμα και την Σπάρτη και τον καιάδα μπορώ να σου δειξω, συμφωνα με τους οποίους δεν θα έπρεπε να ζω.

Για ποιά αρχαία Ελλάδα μου μιλάς; Διάλεξε.


Ο Καιάδας δεν χρησιμοποιούνταν για την θανάτωση δύσμορφων παιδιών και ανάπηρων . Αποτελεί μύθο αυτό. Εκεί θανάτωναν τους προδότες και τους ποινικά καταδικασμένους.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 34.192 μηνύματα.
Ο Καιάδας δεν χρησιμοποιούνταν για την θανάτωση δύσμορφων παιδιών και ανάπηρων . Αποτελεί μύθο αυτό. Εκεί θανάτωναν τους προδότες και τους ποινικά καταδικασμένους.
Αλήθεια; Δεν το ήξερα. Ευχαριστώ! (όντως)

Τώρα μπορώ να είμαι σπαρτιατο-ναζί ελεύθερα. :jester:

Οκ οκ ΟΚ ΣΚΑΩ
 
Τελευταία επεξεργασία:

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
τα πράγματα στην Αμερική όντως έχουν ξεφύγει. Όπως και στην Ελλάδα άλλα όχι λόγω αυτών που παραθέτετε αλλά λόγω έλλειψης σοβαρής παιδείας.

Αυτά που αρχικά αναφέρεις είναι κατανοητά και αποδεκτά και κανένας δεν πρέπει να σου στερήσει το δικαίωμα να αναφερθείς σε αυτά.

Αυτό που δεν μου αρέσει είναι όπως είπες χαρακτηρισμοί οπως ρατσιστής. Αλλά επισης δεν μου αρέσει αυτό το woke που έχει βγει γιατί όπως και με το κίνημα antifa είναι εύκολο να το εργαλειοποιησεις.

Σε αυτό που διαφωνώ είναι αυτό που αναφέρεις ότι δεν είμαστε καλύτερα.


πλέον έχουμε την ελευθερία να εκφραστούμε χωρίς να φοβόμαστε. Παλιά αν έλεγες για παράδειγμα οι γυναίκες πρέπει να ψηφίσουν και ότι μπορούν να κάνουν και τη δουλειά των αντρών όπως να γίνουν γιατροί (που να έλεγες γυναίκα θέλει να γίνει γιατρός), θα σε κυνηγούσαν. Δεν μπορούμε να καταργήσουμε την ελευθερία λόγω μιας μειονότητας. Μπορεί εσυ να έχεις ένα καλό σκεπτικό αλλά η μάζα μπορεί να σκέφτεται κάτι διαφορετικό… πιο ακραίο.

Όποτε αντί να δημιουργούμε τίτλους είναι προτιμότερο να προωθήσουμε μια σωστή παιδεία βασισμένη στην ελευθερία της έκφρασης.

Ο άνθρωπος δεν είναι καλύτερος σε σχέση με 10-20 χρόνια πριν, ίσα ίσα τα τελευταία χρόνια επικρατεί μια παράνοια σε όλα τα επίπεδα, ενώ η Δημοκρατία τείνει να καταργηθεί με την επιβολή ανούσιων αντιρατσιστικών νόμων. Σίγουρα είμαστε καλύτερα σε σχέση με 50-100 χρόνια πριν, όμως τα τελευταία χρόνια υπάρχει παρακμή σε όλα τα επίπεδα.

Όσο αφορά τους woke δεν είναι εργαλειοποίηση αλλά κοινή λογική. Η συγκεκριμένη agenda που προωθείτε παντού, ακόμα και στα σχολεία, είναι ότι πιο τοξική υπάρχει και για αυτόν τον λόγο πρέπει να εξαφανιστεί άμεσα. Απόψεις του τύπου «τα φύλα είναι άπειρα, οι λευκοί είναι ρατσιστές και πρέπει να ντρέπονται για αυτό που είναι, ανοιχτά σύνορα και μαζική παράνομη μετανάστευση, DEI hire στις εταιρείες, επιβολή του Ισλάμ και στοχοποίηση του Χριστιανισμού κτλ» είναι επικίνδυνες και άκρως παρανοϊκές. Συμφωνώ στο θέμα της παιδείας, όμως ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι κάνει σωστά την δουλειά της όταν οι ίδιοι οι καθηγητές κάνουν προπαγάνδα σε μικρά παιδεία; Για να μην μιλήσουμε για το θέμα της έκθεσης, όπου αν γράψεις μια άποψη που είναι έξω από τα κουτάκια τότε μηδενίζεσαι ή παίρνεις πολύ χαμηλότερο βαθμό. Αυτό δεν είναι ελευθερία έκφρασης δυστυχώς, και πολύ φοβάμαι ότι όσο παίρνουν τα χρόνια αυτή η agenda θα επεκταθεί και σε άλλους τομείς.

Από την άλλην αν η πλειοψηφία των ανθρώπων αντιδράσει σθεναρά σε αυτές τις παρανοϊκές απόψεις, τότε ίσως εξαφανιστούν. Όταν λέω να αντιδράσει εννοώ να μην φοβάται να εκφράζει την άποψη του δημόσια (με ευγενικό τρόπο πάντα προφανώς), να μην ψηφίζει κόμματα που προωθούν αυτές τις πολιτικές, να σκέφτεται με την κοινή λογική, αλλά παράλληλα να είναι σε θέση να ξεχωρίζει τι είναι αλήθεια και τι όχι από αυτά που του προωθούν τα media.​
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
IMG_0778.jpeg
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.529 μηνύματα.
«Οι συντηρητικοί επαναστάτες παρουσιάζονται με έναν περίπου παρόμοιο τρόπο: Ας παίξουν οι γελοιότητες του Μεταμοντερνισμού το νούμερό τους. Ας διαβρώνει αυτός τα καθορισμένα πρότυπα, το εγώ, το υπερεγώ και τον λόγο. Ας ενωθεί με το ρίζωμα, τις σχιζομάζες και την κατακερματισμένη συνείδηση. Ας μη μεταφέρει τίποτα μέσα του την ουσία του κόσμου. Τότε θα ανοίξουν μυστικές πόρτες, και τα αρχαία, αιώνια, οντολογικά αρχέτυπα θα βγουν στην επιφάνεια, βάζοντας με έναν τρομερό τρόπο ένα τέλος σε αυτό το παιχνίδι...
...Το θέαμα θα τελειώσει με κάτι πολύ δυσάρεστο για τους θεατές και τους ηθοποιούς.»

Η τέταρτη πολιτική θεωρία
, Αλεξάνταρ Ντούγκιν.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.019 μηνύματα.
"Ένας Γερμανός φιλόσοφος [Φρίντριχ Νίτσε] είπε: "Ζήσε επικίνδυνα" Θα ήθελα αυτό να είναι το σύνθημα του παθιασμένου, νεαρού ιταλικού φασισμού: "Ζήσε επικίνδυνα". Αυτό πρέπει να σημαίνει να είμαστε έτοιμοι για όλα, για κάθε θυσία, για κάθε κίνδυνο, για κάθε δράση, όταν πρόκειται να υπερασπιστούμε την πατρίδα και τον φασισμό. Η ζωή όπως την αντιλαμβάνεται ο φασίστας είναι σοβαρή, αυστηρή και θρησκευτική: ζει εξ ολοκλήρου σε έναν κόσμο που καθοδηγείται από τις υπεύθυνες και ηθικές δυνάμεις του πνεύματος. Ο φασίστας πρέπει να περιφρονεί τη βολική ζωή. Το πιστεύω του είναι ο ηρωισμός, ενώ αυτό του αστού είναι ο εγωισμός. Τέλος, ο φασισμός είναι μια θρησκευτική αντίληψη που βλέπει τον Άνθρωπο στην ύψιστη σχέση του με έναν νόμο και μια βούληση που υπερβαίνουν το άτομο. Για τον φασισμό, ο κόσμος δεν είναι ο υλικός κόσμος που εμφανίζεται στην επιφάνεια, όπου ο άνθρωπος είναι ένα άτομο απομονωμένο από όλους τους άλλους, που υπάρχει στον εαυτό του και διέπεται από έναν νόμο που τον οδηγεί να ζήσει μόνο μια ζωή εγωιστικής, στιγμιαίας απόλαυσης. Ο φασισμός γεννήθηκε από μια αντίδραση ενάντια στον παρόντα αιώνα και ενάντια στον εκφυλισμένο, αγνωστικιστικό υλισμό".

— D'Annunzio

@ilias90 γνώμη.
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.529 μηνύματα.
"Ένας Γερμανός φιλόσοφος [Φρίντριχ Νίτσε] είπε: "Ζήσε επικίνδυνα" Θα ήθελα αυτό να είναι το σύνθημα του παθιασμένου, νεαρού ιταλικού φασισμού: "Ζήσε επικίνδυνα". Αυτό πρέπει να σημαίνει να είμαστε έτοιμοι για όλα, για κάθε θυσία, για κάθε κίνδυνο, για κάθε δράση, όταν πρόκειται να υπερασπιστούμε την πατρίδα και τον φασισμό. Η ζωή όπως την αντιλαμβάνεται ο φασίστας είναι σοβαρή, αυστηρή και θρησκευτική: ζει εξ ολοκλήρου σε έναν κόσμο που καθοδηγείται από τις υπεύθυνες και ηθικές δυνάμεις του πνεύματος. Ο φασίστας πρέπει να περιφρονεί τη βολική ζωή. Το πιστεύω του είναι ο ηρωισμός, ενώ αυτό του αστού είναι ο εγωισμός. Τέλος, ο φασισμός είναι μια θρησκευτική αντίληψη που βλέπει τον Άνθρωπο στην ύψιστη σχέση του με έναν νόμο και μια βούληση που υπερβαίνουν το άτομο. Για τον φασισμό, ο κόσμος δεν είναι ο υλικός κόσμος που εμφανίζεται στην επιφάνεια, όπου ο άνθρωπος είναι ένα άτομο απομονωμένο από όλους τους άλλους, που υπάρχει στον εαυτό του και διέπεται από έναν νόμο που τον οδηγεί να ζήσει μόνο μια ζωή εγωιστικής, στιγμιαίας απόλαυσης. Ο φασισμός γεννήθηκε από μια αντίδραση ενάντια στον παρόντα αιώνα και ενάντια στον εκφυλισμένο, αγνωστικιστικό υλισμό".

— D'Annunzio

@ilias90 γνώμη.
Κοίτα, την εποχή που ξεκίνησε η ιδεολογία του φασισμού, σύσσωμη η διανόηση είχε ήδη στραφεί στον απόλυτο θετικισμό, οπότε σαν ιδεολογία υπήρξε (και) αντιδραστική ως προς αυτό ο φασισμός.
Διαβάζοντας το απόσπασμα, σίγουρα ο φασισμός του Ντ' Αννούντσιο είναι ιδεαλιστικός με ρομαντικά στοιχεία. Μου θυμίζει Έβολα, που ήταν σύγχρονός του. Μου αρέσει επίσης το αρχέτυπο του ήρωα που χρησιμοποιεί και ο πόλεμός του κατά του σύγχρονου κόσμου και του υλισμού.
Σε αυτό που βρίσκω υποκριτικούς (ή έστω επιφανειακούς) τον φασισμό και τον εθνοσοσιαλισμό είναι ότι μιλάνε για υπερβατικό, απλά εγώ δεν το βλέπω. Ρε παιδί μου, καλό να μιλάς για υπερβατικό, αλλά να έχεις ένα μεταφυσικό σύστημα. Ποιο είναι αυτό και στις δύο ιδεολογίες; Οι ιδεολογίες αυτές καθαυτές; Άντε οι Ναζί πες είχαν τη Θούλη. Για κάνε το μια ανάλυση, όμως, αν θες.
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.529 μηνύματα.
«Θα συμβούλευα τους νέους να κάνουν το σταυρό τους»

Άρη μου, εν Χριστώ αδερφέ μου, συνέχισε έτσι και μην μασάς από τα πουλημένα παπαγαλάκια του συστήματος. Είναι ευχάριστο να σε πολεμούν, όταν σε πολεμούν στο όνομα του Κυρίου επειδή δεν συμφωνείς με το αφήγημα. Όμως οι ακόμα χειρότεροι είναι οι Χριστιανοί που σε έκραξαν, γιατί φοβόταν μην τους κακοχαρακτηρίσουν τα προοδευτικά.

Μακάριοι είστε, άμα σας μισήσουν οι άνθρωποι και σας διώξουν απ' τις συναγωγές και σας χλευάσουν και δυσφημίσουν το όνομά σας εξαιτίας του Υιού του Ανθρώπου.

(Κατά Λουκάν, Άγιο Ευαγγέλιο).
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.529 μηνύματα.
«Όσο πιο πολύ εγώ υπάρχω, τόσο λιγότερος Θεός υπάρχει. Η υπεροψία μας, η αγωνία μας, οι επιθυμίες μας για δύναμη και ευχαρίστηση είναι πράγματα που κάνουν τον Θεό να εκλείπει.»

Aldous Huxley
 

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 713 μηνύματα.
«Όσο πιο πολύ εγώ υπάρχω, τόσο λιγότερος Θεός υπάρχει. Η υπεροψία μας, η αγωνία μας, οι επιθυμίες μας για δύναμη και ευχαρίστηση είναι πράγματα που κάνουν τον Θεό να εκλείπει.»

Aldous Huxley
Α! Huxley! Ο πρόδρομος του new age.
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.529 μηνύματα.
Α! Huxley! Ο πρόδρομος του new age.
Γιατί θεωρείς τον Huxley σαν πρόδρομμο του New Age; Λόγω της συμπάθειάς του προς τον Ινδουϊσμό;
Πάντως προσωπικά θεωρώ «οικοδόμους» (άθελά τους) του New Age την Μπλαβάτσκυ και τη Θεοσοφία αρχικά, που έφερε στη Δύση τις Ανατολικές φιλοσοφίες και έπειτα τον Πνευματισμό αλλά και συγγραφείς σαν τον William Atkinson και άλλους...

Γιατί μπορεί το new age να εμφανίστηκε 60's - 70's αλλά ουσιαστικά αποτέλεσε εκδήλωση των εσωτερικών κινημάτων που διαμορφώθηκαν 19ο έως αρχές 20ου αιώνα. Κι αυτά τα κινήματα, συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί τους, είχαν πολύ σοβαρό υπόβαθρο. Καμία σχέση με το new age, που είχε λίγο από όλα μέσα. Μυστικισμό, ναρκωτικά, σεξ, ατελείωτες αιρέσεις και ηλίθιους δυτικούς (κυρίως στις ΗΠΑ) που μαγεύτηκαν, όχι από την ανατολική φιλοσοφία, αλλά από αυτό που τους παρουσίασαν ως τέτοια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 713 μηνύματα.
Γιατί θεωρείς τον Huxley σαν πρόδρομμο του New Age; Λόγω της συμπάθειάς του προς τον Ινδουϊσμό;
Πάντως προσωπικά θεωρώ «οικοδόμους» (άθελά τους) του New Age την Μπλαβάτσκυ και τη Θεοσοφία αρχικά, που έφερε στη Δύση τις Ανατολικές φιλοσοφίες και έπειτα τον Πνευματισμό αλλά και συγγραφείς σαν τον William Atkinson και άλλους...

Γιατί μπορεί το new age να εμφανίστηκε 60's - 70's αλλά ουσιαστικά αποτέλεσε εκδήλωση των εσωτερικών κινημάτων που διαμορφώθηκαν 19ο έως αρχές 20ου αιώνα. Κι αυτά τα κινήματα, συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί τους, είχαν πολύ σοβαρό υπόβαθρο. Καμία σχέση με το new age, που είχε λίγο από όλα μέσα. Μυστικισμό, ναρκωτικά, σεξ, ατελείωτες αιρέσεις και ηλίθιους δυτικούς (κυρίως στις ΗΠΑ) που μαγεύτηκαν, όχι από την ανατολική φιλοσοφία, αλλά από αυτό που τους παρουσίασαν ως τέτοια.

Σαφέστατα και είναι ο εμπνευστής του new age, ήταν από τους πρώτους που ασχολήθηκαν με μυστικισμό, ινδουισμό, διαλογισμό, είχε ιδρύσει μυστικιστική εταιρεία, πειραματίζονταν με LSD και θεωρείται από πολλούς ο πατέρας των χίπις.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top