Μετρό: μπαίνουν κάμερες ai κατά της εισιτηριοδιαφυγής

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.961 μηνύματα.
Τα ΜΜΜ τα χρησιμοποιουν και οι τουρίστες και μετά θα ψάχνονται γιατί δε δουλεύει το εισιτήριο τους και θα γίνουμε ρεζίλι σε όλο το κόσμο. Και στο εξωτερικό έχει εισιτηριοδιαφυγή, δε γίνεται μόνο στη Ελλάδα αλλά κρατάνε απλό το τρόπο έκδοσης εισιτήριου. Απλώς δε έχει νόημα να γίνει αυτό που λες.
καταρχην οι τουριστες θα εχουν ξερω γω ηδη κινητο και αυλο εισιτηριο
κατα δευτερον, τι θα τους μπερδεψει; το να διαβασουν τις οδηγιες και να βαλουν ενα pin; ή το να θυμουνται 4 ψηφια για ενα τεταρτο διαδρομης;
 

Grand Duchess

Διακεκριμένο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 7.789 μηνύματα.
Τα ΜΜΜ τα χρησιμοποιουν και οι τουρίστες και μετά θα ψάχνονται γιατί δε δουλεύει το εισιτήριο τους και θα γίνουμε ρεζίλι σε όλο το κόσμο
Ξέρεις πόσοι τουρίστες έχουν πάθει αυτό πού ανέφερα πιο πάνω; Τους το εξήγησα και οι ίδιοι απόρησαν και τους βοήθησα να περάσουν. Ο,τι να ναι το σύστημα.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.961 μηνύματα.
ωραια βρηκα τη λυση χχαχα, πού στελνω email να τους το προτεινω; :lol:
τι κερδιζω; να πω να πω;;; χαχαχαχα
ειμαι 100% σιγουρος πως ετσι κι αλλιως θα βαλουν τις καμερες ΑΙ για το φαινεσθαι, για να φανε τα λεφτα και καλα στην "παταξη της εισιτηριοδιαφυγης με ΑΙ" πωπω πηχυαιοι τιτλοι, θα το λενε στον προεκλογικο αγωνα και θα περηφανευονται
 

Skiyo

Διάσημο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2.910 μηνύματα.
καταρχην οι τουριστες θα εχουν ξερω γω ηδη κινητο και αυλο εισιτηριο
κατα δευτερον, τι θα τους μπερδεψει; το να διαβασουν τις οδηγιες και να βαλουν ενα pin; ή το να θυμουνται 4 ψηφια για ενα τεταρτο διαδρομης;
Οι τουριστες βάζουν τη τραπεζική κάρτα τους και περνάνε τις πύλες, επίσης αν χρησιμοποιείς συχνά ΜΜΜ δε θα κάνεις όλη τη διαδικασία να βάζεις το PIN κτλ. Πολλοί αν ακούσουν το μετρό να έρχεται τρέχουν για να προλάβουν. Επίσης πιστεύω ότι θα αποτρέψει πολλούς να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ γιατί τους φαίνεται πολύπλοκο όλο αυτό. Ήδη αρκετοί δε καταλαβαίνουν ότι το 13ώρο εργασία δε είναι υποχρεωτικό αλλά νομίζουν ότι θα δουλεύουν 13 ώρες κάθε μέρα, εκεί να δεις τι μέσο IQ έχουμε στη χώρα μας.
 

parafernalia

Διακεκριμένο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.528 μηνύματα.
Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι, σύλληψη, πίσσα και πούπουλα, δημόσιο μαστίγωμα, η λύση να είναι δωρεάν στους νέους πέρασε άπατη ε; :hmm:
 

Skiyo

Διάσημο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2.910 μηνύματα.
Ξέρεις πόσοι τουρίστες έχουν πάθει αυτό πού ανέφερα πιο πάνω; Τους το εξήγησα και οι ίδιοι απόρησαν και τους βοήθησα να περάσουν. Ο,τι να ναι το σύστημα.
Ναι, αν είναι του αεροδρόμιου το εισιτήριο μπορείς να το χτυπήσεις μόνο 2 φορές στη είσοδο και έξοδο στο μετρό αλλά πολλοί το χτυπάνε δεύτερη φορά στην είσοδο γιατί δε πρόλαβαν να περάσουν τη πύλη με τις βαλίτσες τους και μετά όταν βγουν στη έξοδο έχει ακυρωθεί το εισιτήριο τους. Απλώς δε σκέφτονται καθόλου να ρυθμίσουν τις πύλες έξοδου να ανοίγουν αυτόματα όταν περνάμε χωρίς να χρειάζεται να χτυπάμε το εισιτήριο.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 23.881 μηνύματα.
Είναι σε καποια χώρα της Ευρώπης δωρεάν
Σε μια (νομίζω Ολλανδία; ) είχα διαβάσει πριν καιρό πως έγιναν δωρεάν. Όπως και να 'χει, είσαι μια χώρα που έχει ένα σκασμό φόρους και στον οδικό τομέα έχεις και διόδια παντού ΚΑΙ τέλη κυκλοφορίας. Κάπου καταντάει αηδία όλο αυτό με το να βάζει χέρι το κράτος χωρίς να δίνει τίποτα πίσω ως παροχή.

Επίσης οι υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης έφτιαξαν πόλεις που να μπορούν να διαχειριστούν το κυκλοφοριακό. Στην Ελλάδα στις ώρες αιχμής όλες οι κεντρικές αρτηρίες φρακάρουν καθημερινά.

Ο @Valder τα είπε όλα. Αυτοί που σε κλέβουν είναι το πρόβλημα και απλά προσπαθούν να ρίξουν τις ευθύνες σε όσους δεν κόβουν εισιτήριο ή αφήνουν το εισιτήριο τους για τον επόμενο. Αυτοί που παίρνουν κρατικές επιδοτήσεις και τις τρώνε οι ίδιοι αφήνοντας απληρωτους τους εργαζόμενους των συγκοινωνιών (για αυτό και έχουμε απεργίες οδηγών ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ). Αυτοί που έφαγαν του κόσμου το χρήμα από τις τσέπες του φορολογούμενου (και από τις ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις) για ένα μετρό που δεν εξυπηρετεί σχεδόν τίποτα. Και ναι εννοείται το πρόβλημα όλων σας και του κράτους είναι αυτός που αφήνει το εισιτήριο του στον επόμενο. Πραγματικά, έλεος.

Επιτέλους!Καιρός ήταν!
Αν καθίσουμε και δούμε μόνο σε πόσα τροχαία με εγκατάλειψη έχουν βοηθησει θα πρέπει να λέμε και ευχαριστώ!
Δεν θα ήθελα να με καταγράφει το κράτος προσωπικά.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.961 μηνύματα.
pin μονο κατά τις μπάρες εισοδου, οχι στην εξοδο.

επισης, οσοι θελουν προφανως αυλο εισιτηριο να υπαρχει η υποδομη παραλληλα, οπότε οποιος θελει να μπει μετρό εχει δυο επιλογες. ειτε αυλο στο κινητο αρα ξερει απο τεχνολογια, ή αν θελει εισιτηριο σε φυσικη μορφη (αρα μαλλον ηλικιωμενος και όχι εξοικειωμενος τοσο με τεχνολογια) θα πρεπει να βαζει το pin

νομιζω ειναι το τελειο συστημα. ο μονος τροπος να υπαρξει εισιτηριοδιαφυγη ειναι τα εισιτηρια σε φυσικη μορφη χερι με χερι οπου ο προηγουμενος κατοχος θα πει το pin στον επομενο, αλλα ενταξει και τι να κανουμε, ειναι το μοναδικο μειονεκτημα

case closed
 

Grand Duchess

Διακεκριμένο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 7.789 μηνύματα.
Ναι, αν είναι του αεροδρόμιου το εισιτήριο μπορείς να το χτυπήσεις μόνο 2 φορές στη είσοδο και έξοδο στο μετρό αλλά πολλοί το χτυπάνε δεύτερη φορά στην είσοδο γιατί δε πρόλαβαν να περάσουν τη πύλη με τις βαλίτσες τους και μετά όταν βγουν στη έξοδο έχει ακυρωθεί το εισιτήριο τους. Απλώς δε σκέφτονται καθόλου να ρυθμίσουν τις πύλες έξοδου να ανοίγουν αυτόματα όταν περνάμε χωρίς να χρειάζεται να χτυπάμε το εισιτήριο.
Καλά στους αεροδρομίου όταν έρχεσαι με τον προαστιακό δεν σκαναρεται από τις μπάρες το εισητηρίο της hellenic train και πρέπει να σου ανοίξει υπάλληλος 😂
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.961 μηνύματα.

adams33

Πολύ δραστήριο μέλος

Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.850 μηνύματα.
Σε μια (νομίζω Ολλανδία; ) είχα διαβάσει πριν καιρό πως έγιναν δωρεάν.
15 ευρω το άτομο καρτα ημερήσιας διαδρομής περσυ τον Νοεμβριο ...

Δεν ξέρω αν αλλαξε κατι φετος ...
Όπως και να 'χει, είσαι μια χώρα που έχει ένα σκασμό φόρους και στον οδικό τομέα έχεις και διόδια παντού ΚΑΙ τέλη κυκλοφορίας. Κάπου καταντάει αηδία όλο αυτό με το να βάζει χέρι το κράτος χωρίς να δίνει τίποτα πίσω ως παροχή.
Να πουληθούν χθες, δεν γίνεται να πληρώνουμε δεκάδες εκατομμύρια για την συντήρηση όλων αυτών και να μην έχουν ένα σωστό εκλεκτικό μηχανισμό ώστε να έχουν και τα ανάλογα έσοδα...

Γιατί να πληρώσει ο Έλληνας επαρχιώτης τους φόρους και τις συντηρήσεις για τους τζαμπατζιδες της Αθήνας και τις Θεσσαλονίκης;

Μπαίνουν βγαίνουν όλοι οι φοιτητές και ούτε ένας δεν πληρώνει...Ωραία παιδεία καλλιεργουμε...

Η ευθύνη ξεκινα πρώτα ατομικα ...

Στις πόλεις που ειναι ιδιωτικά έχουν χίλιες φορές καλύτερη εξυπηρέτηση!
Κάνε μια συζήτηση να δεις τι πληρώνουμε για συντήρηση όλως αυτών των μέσων και τι έσοδα έχουμε...
Δεν θα ήθελα να με καταγράφει το κράτος προσωπικά.
Φοράς μαύρα και κουκούλα μην ανησυχείς εσύ δε θα πιαστείς οπότε ίσως την γλυτώσεις :P
 

Skiyo

Διάσημο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2.910 μηνύματα.

Λένω

Διάσημο μέλος

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3.090 μηνύματα.
Αυτό που κάποιοι νομίζουν ότι όλες αυτές οι εφαρμογές κάνουν την ζωή μας πιο εύκολη, να ξέρουν ότι δεν ισχύει για όλους.
Και δεν αναφέρομαι μόνο στους ηλικιωμένους αλλά και σε νέους ανθρώπους.
Δεν κάνουν όλοι κέφι, βρε αδερφέ, να ζουν μέσω του κινητού τους, πώς να το κάνουμε τώρα...
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 23.881 μηνύματα.
Φοράς μαύρα και κουκούλα μην ανησυχείς εσύ δε θα πιαστείς οπότε ίσως την γλυτώσεις
Ναι αυτά θα σε σώσουν από την κρατική παρακολούθηση.

Επίσης για τα ΜΜΜ εγώ ό,τι γράφω το γράφω ως "νομοταγής" (λολ) στα λεωφορεία. Ούτε "τζαμπατζής" είμαι ούτε παράνομος διότι δεν θέλω με τίποτα ένας ένστολος ρουφιάνος της διαχείρισης να έχει την τιμή να πάρει το bonus του με το να κόψει σε εμένα πρόστιμο (αν κάποιος ειναι ελεγκτής και κόβει πρόστιμα στον κόσμο μακάρι όλα τα μακάρι σε εύχομαι ρουφιάνε). Όσες φορές δεν χτύπησα εισιτήριο ήταν γιατί δεν είχε μελάνι το μηχάνημα επικύρωσης (οι Αθηναίοι δεν θα καταλάβουν ποτέ τι εννοώ με αυτό :P ). Αυτά προς αποφυγή των χαρακτηρισμών"τα λες γιατί θες να είσαι τζαμπατζής" και τα γνωστά που λέτε. Πληρώνω για να έχω για το χωριό μου ανά μιάμιση ώρα λεωφορείο και να περιμένω τραγικά πολλή ώρα στη μέση του πουθενά, πληρώνω για να έχω κακοσυντηρημένα λεωφορεία που διαλύονται στη μέση του δρόμου. Πληρώνω για να μην υπάρχουν δρομολόγια ούτε στα εντός της πόλης. Πληρώνω για να γίνομαι σαρδέλα ή να μη μπορώ να μπω. Πληρώνω για να έχω χαλασμένες εφαρμογές που αντί να με βοηθάνε να ξέρω πότε θα έρθει το λεωφορείο με κάνουν πολλές φορές να το χάνω...

Σε κάλυψα λίγο πολύ; Για όλα αυτά δεν φταίνε όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο...
 

Skiyo

Διάσημο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2.910 μηνύματα.
οι Αθηναίοι δεν θα καταλάβουν ποτέ τι εννοώ με αυτό
Και στη Αθήνα είχαν αυτό το μηχάνημα που βάζεις μέσα το εισιτήριο στη σχισμή και επικύρωνε με μελάνι τη ώρα και ημερομηνία πριν το 2017
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 23.881 μηνύματα.
Και στη Αθήνα είχαν αυτό το μηχάνημα που βάζεις μέσα το εισιτήριο στη σχισμή και επικύρωνε με μελάνι τη ώρα και ημερομηνία πριν το 2017
Γνωστό μέλος όταν ανέβηκε στη συμπρωτεύουσα έπαθε πολιτισμικό σοκ με αυτό το εισιτήριο και το μηχάνημα πάντως. Τώρα εξευρωπαϊστήκαμε και εμείς. Τον Δεκέμβριο θα είναι παρελθόν και σε εμάς αυτά τα εισιτήρια. Ήδη σε όλα τα αστικά πια υπάρχουν τα ηλεκτρονικά μηχανήματα εκδόσεως και επικύρωσης. Με την κακοσυντήρηση βέβαια που θα φάνε βλέπω να βγάζουν ένα σωρό προβλήματα σε μερικούς μήνες. Καλά θα πάει και αυτό.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.805 μηνύματα.
pin μονο κατά τις μπάρες εισοδου, οχι στην εξοδο.

επισης, οσοι θελουν προφανως αυλο εισιτηριο να υπαρχει η υποδομη παραλληλα, οπότε οποιος θελει να μπει μετρό εχει δυο επιλογες. ειτε αυλο στο κινητο αρα ξερει απο τεχνολογια, ή αν θελει εισιτηριο σε φυσικη μορφη (αρα μαλλον ηλικιωμενος και όχι εξοικειωμενος τοσο με τεχνολογια) θα πρεπει να βαζει το pin

νομιζω ειναι το τελειο συστημα. ο μονος τροπος να υπαρξει εισιτηριοδιαφυγη ειναι τα εισιτηρια σε φυσικη μορφη χερι με χερι οπου ο προηγουμενος κατοχος θα πει το pin στον επομενο, αλλα ενταξει και τι να κανουμε, ειναι το μοναδικο μειονεκτημα

case closed
Σου ξεφεύγει μια μικρή λεπτομέρεια :)

Στην Αθήνα η εισιτηριοδιαφυγή δεν περιλαμβάνει σχεδόν καθόλου το "δίνω το εισιτήριο στον επόμενο". Στην Θεσσαλονίκη γίνεται γιατί είναι μεγάλη η διάρκεια του εισιτηρίου και μικρή η διαδρομή οπότε όλα τα εισιτήρια μετά έχουν σημαντικό υπολειπόμενο χρόνο.

Ο μεγάλος όγκος της εισιτηριοδιαφυγής είναι από κόσμο που κολλάει στον μπροστινό για να περάσει τις μπάρες ή είναι τόσο στα @@ του που απλά πηδάει από πάνω.

Η αλήθεια είναι ότι αυτού του τύπου την εισιτηριοδιαφυγή ο μόνος τρόπος να την αντιμετωπίσεις κατασταλτικά είναι να έχεις ελεγκτές σε κάθε σταθμό.
Κυρίως όμως θέμα νοοτροπίας, στο μετρό στην Βιέννη όπου υπάρχουν ακυρωτικά μηχανήματα για όποιον έχει χάρτινο εισιτήριο (από αυτά που βάζεις το εισιτήριο σε σχισμή και χτυπάει πάνω στο εισιτήριο στάμπα με ημερομηνία/ώρα) αλλά δεν έχει πουθενά μπάρες ούτε στην είσοδο ούτε στην έξοδο. Στην Βουδαπέστη θυμάμαι το ίδιο, σίγουρα και αλλού. Ο μόνος έλεγχος είναι ελεγκτές σε τυχαίους σταθμούς ή βαγόνια. Και όμως ο κόσμος χτυπάει το εισιτήριο του. Εδώ με μπάρες και έχεις τόση εισιτηριοδιαφυγή, αν δεν είχε μπάρες θα ήταν όπως στα λεωφορεία που είναι μειοψηφία όποιος έχει εισιτήριο.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.961 μηνύματα.
Σου ξεφεύγει μια μικρή λεπτομέρεια :)

Στην Αθήνα η εισιτηριοδιαφυγή δεν περιλαμβάνει σχεδόν καθόλου το "δίνω το εισιτήριο στον επόμενο". Στην Θεσσαλονίκη γίνεται γιατί είναι μεγάλη η διάρκεια του εισιτηρίου και μικρή η διαδρομή οπότε όλα τα εισιτήρια μετά έχουν σημαντικό υπολειπόμενο χρόνο.

Ο μεγάλος όγκος της εισιτηριοδιαφυγής είναι από κόσμο που κολλάει στον μπροστινό για να περάσει τις μπάρες ή είναι τόσο στα @@ του που απλά πηδάει από πάνω.

Η αλήθεια είναι ότι αυτού του τύπου την εισιτηριοδιαφυγή ο μόνος τρόπος να την αντιμετωπίσεις κατασταλτικά είναι να έχεις ελεγκτές σε κάθε σταθμό.
Κυρίως όμως θέμα νοοτροπίας, στο μετρό στην Βιέννη όπου υπάρχουν ακυρωτικά μηχανήματα για όποιον έχει χάρτινο εισιτήριο (από αυτά που βάζεις το εισιτήριο σε σχισμή και χτυπάει πάνω στο εισιτήριο στάμπα με ημερομηνία/ώρα) αλλά δεν έχει πουθενά μπάρες ούτε στην είσοδο ούτε στην έξοδο. Στην Βουδαπέστη θυμάμαι το ίδιο, σίγουρα και αλλού. Ο μόνος έλεγχος είναι ελεγκτές σε τυχαίους σταθμούς ή βαγόνια. Και όμως ο κόσμος χτυπάει το εισιτήριο του. Εδώ με μπάρες και έχεις τόση εισιτηριοδιαφυγή, αν δεν είχε μπάρες θα ήταν όπως στα λεωφορεία που είναι μειοψηφία όποιος έχει εισιτήριο.
Κυρίως για το μετρό της Θεσσαλονίκης τα γραφω αυτα. Αθήνα δεν εχω εικόνα πώς ειναι το μετρο. Για τις χαμηλές μπάρες, ε μπορούν να βάλουν διθυρες πόρτες 2 μέτρα. Και πιο καλούς αισθητήρες να κλεινει πιο γρηγορα. Εδω πχ εχουν υπαλλήλους του μετρό συνήθως παντα κοντά στις μπάρες. Η πλειοψηφία της εισιτηριοδιαφυγης στη θεσσ γινεται απο τα εισιτήρια πάρε δώσε στον επομενο

Το καλύτερο τεχνολογικό σύστημα απο σχεδιαστικης απόψεως για να το λύσει ειναι αυτο που προτεινα
 

adams33

Πολύ δραστήριο μέλος

Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.850 μηνύματα.
Ναι αυτά θα σε σώσουν από την κρατική παρακολούθηση.
Τι φοβάσαι ακριβώς δεν μας λες απο αυτη την παρακολουθηση ως νομοταγής πολίτης .
Επίσης για τα ΜΜΜ εγώ ό,τι γράφω το γράφω ως "νομοταγής" (λολ) στα λεωφορεία. Ούτε "τζαμπατζής" είμαι ούτε παράνομος διότι δεν θέλω με τίποτα ένας ένστολος ρουφιάνος
τωρα καταλαβα ...... :P
της διαχείρισης να έχει την τιμή να πάρει το bonus του με το να κόψει σε εμένα πρόστιμο (αν κάποιος ειναι ελεγκτής και κόβει πρόστιμα στον κόσμο μακάρι όλα τα μακάρι σε εύχομαι ρουφιάνε).
Στη παρανομία καλα θα κανει!Αυτη ειναι η δουλεια του .
Και καλό θα είναι να μην μείνει στο εισπρακτικό αλλά και σε περαιτέρω μέτρα..

Όσες φορές δεν χτύπησα εισιτήριο ήταν γιατί δεν είχε μελάνι το μηχάνημα επικύρωσης (οι Αθηναίοι δεν θα καταλάβουν ποτέ τι εννοώ με αυτό :P ). Αυτά προς αποφυγή των χαρακτηρισμών"τα λες γιατί θες να είσαι τζαμπατζής" και τα γνωστά που λέτε. Πληρώνω για να έχω για το χωριό μου ανά μιάμιση ώρα λεωφορείο και να περιμένω τραγικά πολλή ώρα στη μέση του πουθενά, πληρώνω για να έχω κακοσυντηρημένα λεωφορεία που διαλύονται στη μέση του δρόμου. Πληρώνω για να μην υπάρχουν δρομολόγια ούτε στα εντός της πόλης. Πληρώνω για να γίνομαι σαρδέλα ή να μη μπορώ να μπω. Πληρώνω για να έχω χαλασμένες εφαρμογές που αντί να με βοηθάνε να ξέρω πότε θα έρθει το λεωφορείο με κάνουν πολλές φορές να το χάνω...
Γιάννη μακάρι να πλήρωναν ΟΛΟΙ τότε δεν θα ήμασταν εδώ να μιλάμε..

Σε ένα λαό όπου η νοοτροπία των τζαμπατζιδων είναι θέμα παιδείας καταντα μονόδρομος η λύση δραστικών μέτρων.

Τώρα αν σε ενοχλεί το ποιος θα το κάνει είναι ένα τέλειος διαφορετικό ζήτημα..
Σε κάλυψα λίγο πολύ; Για όλα αυτά δεν φταίνε όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο...
Όλοι έχουν μερίδιο ευθύνης, όλοι όμως, κανένας δεν φεύγει από τον φαύλο κύκλο.

Μετά έχουμε απαιτήσεις από τους αλλοδαπούς...Μπαίνει στα μέσα και δεν χτυπα εισιτήριο και δεν έχεις το θαρρος ως Έλληνας να του πεις το οτιδήποτε εφόσον τα ίδια κάνεις και εσύ.

Πήγαινε σε άλλη χώρα μην χτυπάς εισιτήριο και έλα να μιλήσουμε μετά για τις συνέπειες.

Αντιλαμβάνομαι πλήρως το βάθος όλου αυτού και ναι δεν είναι το θέμα το απλό εισιτήριο..
Λαός χωρίς παιδεία και σεβασμό οδηγείται στην επιβολή..
Καλά μας κάνουν και σε ακόμα περισσότερα μέτρα μήπως επιτέλους μάθουμε να σεβόμαστε κρατικές περιουσίες που τις πληρώνει όλη η Ελλάδα...

Θα το ξαναπώ μακαρα να δωθουν σε ιδιώτες για να φύγει ένα σημαντικό έξοδο από τα κρατικά ταμεία το οποίο δεν αφορά όλη την Ελλάδα...

Μην μιλήσουμε για το φαγοπότι και ποιοι δουλεύουν σε αυτά....Δεν θα το ανοίξω ειδικά σε αυτό το κομμάτι και ειδικά για το συγκεκριμένο υπουργείο...
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top