×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,787 μέλη και 2,440,497 μηνύματα σε 76,680 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 257 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Πολυφυλετισμός και διαφορετικότητα στο εκπαιδευτικό μας σύστημα

Πατρεύς (Πέτρος)

Επιφανές Μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 2,714 μηνύματα.

O Πατρεύς με φόβο και πάθος έγραψε: στις 16:11, 11-05-12:

#1
Θὰ φέρω ἕνα παράδειγμα· Ὅταν τὸ παιδί μου πηγαίνει στὴν ἴδια τάξη μὲ τὰ παιδιὰ τῶν Τσιγγάνων ἢ Ἀλβανῶν τὰ ὁποῖα ἔχουν τελείως διαφορετικὸ ῥυθμὸ ἀφομοίωσης τῆς γνώσης λόγῳ διαφόρων παραγόντων καὶ χωρὶς νὰ ἔχῃ προηγηθεῖ τάξη ἡ ὁποῖα σταδιακὰ θὰ τοὺς ἐντάξῃ ὁμαλὰ στὴ σχολικὴ διαδικασία τοῦ ἑλληνικοῦ σχολείου ἐπειδὴ κάποιοι φωστῆρες τῆς ἀριστερᾶς αὐτὸ τὸ θεωροῦν «ῥατσιστικό», τότε ἀφ' ἑνὸς τὸ παιδί μου μένει πίσω στὴ γνώση καὶ τὰ παιδιὰ τῶν Τσιγγάνων δὲν μποροῦν νὰ παρακολουθήσουν τὸ ῥυθμὸ τοῦ ἑλληνικοῦ σχολείου. Κανεὶς λοιπὸν δὲν ὠφελεῖται, ἀλλὰ ἀλλιῶς θίγεται ὁ «ἀντιρατσισμὸς» τῶν ἀριστερῶν μὲ τὰ ὅποια ἐπακόλουθα...


Σημείωση:
Τα μηνύματα από #1 έως #7 προήλθαν από το θέμα
ΣΥΡΙΖΑ -Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη venividivici : 14-05-12 στις 23:09. Αιτία: προσθήκη σημείωσης λόγω δημιουργίας νέου θέματος
3
8
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

love_angel (vik-vik!)

Επιφανές Μέλος

H vik-vik! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών , επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αρφαρά (Μεσσηνία). Έχει γράψει 4,568 μηνύματα.

H love_angel is addicted to love!♥ έγραψε: στις 16:16, 11-05-12:

#2
Καλά ρε παιδιά, μόνο εγώ πήγαινα σε δημόσιο σχολείο και είχα συμμαθητές και φίλους παιδιά από την Αλβανία και παρόλα αυτά είχα άριστη επίδοση και εγώ και πολλά άλλα παιδιά? Η παιδική μου φίλη ήταν αλβανίδα και από τους πιο καλούς μαθητές στην τάξη. Δύο δίδυμα παιδάκια που είχαμε από την Αλβανία μπορεί στα θεωρητικά να μην ήταν διαβαστερά αλλά στα μαθηματικά τα έσπαγαν και εγώ παρόλο που ήμουν η σημαιοφόρος της τάξης τους ζήταγα βοήθεια κάποιες φορές. Μη λέμε ότι να ναι τώρα.
9
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dark_kronos (Rognan)

Επιφανές Μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 13,507 μηνύματα.

O Dark_kronos . έγραψε: στις 16:20, 11-05-12:

#3
Αρχική Δημοσίευση από love_angel
Καλά ρε παιδιά, μόνο εγώ πήγαινα σε δημόσιο σχολείο και είχα συμμαθητές και φίλους παιδιά από την Αλβανία και παρόλα αυτά είχα άριστη επίδοση και εγώ και πολλά άλλα παιδιά?

οχι, απλα οσοι δεν ειχαν συμμαθητες, ειτε γιατι δεν ετυχε, ειτε γιατι οπως ηρθαν τους εδιωξαν, ειτε γιατι πηγαν σε "καλα" σχολεια, δεν το εζησαν και νομιζουν οτι τα παιδια απο αλλες χωρες κρατανε πισω τους συμμαθητες τους...!
Και εγω που στο λυκειο ετυχε να μην εχω συμμαθητες απο αλλες χωρες, μια χαρα πισω με κρατισαν οι Ελληνες που προτιμουσαν να αναβουν φωτιες, να πετανε κερματα σε καθηγιτες και να ουρλιαζουν αντι να παρακολουθουν...!

Πατρεύς (Πέτρος)

Επιφανές Μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 2,714 μηνύματα.

O Πατρεύς με φόβο και πάθος έγραψε: στις 16:50, 11-05-12:

#4
Αρχική Δημοσίευση από love_angel
Καλά ρε παιδιά, μόνο εγώ πήγαινα σε δημόσιο σχολείο και είχα συμμαθητές και φίλους παιδιά από την Αλβανία και παρόλα αυτά είχα άριστη επίδοση και εγώ και πολλά άλλα παιδιά? Η παιδική μου φίλη ήταν αλβανίδα και από τους πιο καλούς μαθητές στην τάξη. Δύο δίδυμα παιδάκια που είχαμε από την Αλβανία μπορεί στα θεωρητικά να μην ήταν διαβαστερά αλλά στα μαθηματικά τα έσπαγαν και εγώ παρόλο που ήμουν η σημαιοφόρος της τάξης τους ζήταγα βοήθεια κάποιες φορές. Μη λέμε ότι να ναι τώρα.
Ἐγὼ ποὺ εἶμαι λίγο πιὸ μεγάλος, μπορῶ νὰ σοῦ φέρω ἀντίστοιχα παραδείγματα τὰ ὁποῖα θὰ ἐνισχύουν τὴ θέση μου, ἀλλὰ δὲν εἶναι ἐκεῖ τὸ θέμα. Ἀνέφερα τὸ θέμα τῶν σχολείων καθὼς εἶναι σχεδὸν τοῖς πᾶσι γνωστὸ ὅτι τὸ πολύπαθο Παιδαγωγικὸ Ἰνστιτοῦτο ἐλέγχεται κυρίως ἀπὸ ἀνθρώπους τῆς ἀριστερᾶς καθὼς ἐπίσης τὸ ὅτι κυρίως ἐπὶ Σημίτη ἀλλὰ καὶ μετέπειτα στὰ θέματα Παιδείας ἔλυναν καὶ ἔδεναν ἄνθρωποι τοῦ (τότε) Συνασπισμοῦ.

Ἕνα πολὺ χαρακτηριστικὸ παράδειγμα πάντως τὸ ὁποῖο ἔζησα προσωπικά. Ὅταν ἤμουν στὴ Β΄ Γυμνασίου, κάποιοι «προοδευτικοὶ» φωστῆρες εἶχαν στείλει στὸ σχολεῖο μας ἕνα παιδὶ μὲ νοητικὴ ὑστέρηση (πολὺ καλὸ παιδὶ κατὰ τἄλλα, τὸν ἤξερα ἀπὸ πρὶν καθὼς τὸ συγκεκριμένο εἰδικὸ σχολεῖο συστεγαζόταν μὲ τὸ δημοτικὸ ποὺ ἤμουν ἐγὼ). Δὲν ξέρω τί ἀκριβῶς εἶχαν στὸ μυαλό τους οἱ πεφωτισμένοι τῆς β΄ βάθμιας ἐκπαίδευσης, ἀλλὰ τὸ παιδί, ὅσο κι ἂν προσπαθοῦσαν οἱ καθηγητές, δὲν εἶχε τὶς ἱκανότητες νὰ παρακολουθήσῃ μαθήματα ἐπιπέδου Β΄ Γυμνασίου. Πῶς νὰ τὸ κάνουμε.

Πολλὲς τέτοιες διαστρεβλώσεις ἔγιναν βασισμένες σὲ αὐτὴν τὴν ἀριστερὴ ἰδεολογία περὶ «ἀνοικτοῦ σχολείου» τὴν ὁποῖα ὁμοθυμαδὸν ὑποστηρίζουν ὅλα τὰ κόμματα τῆς ἀριστερᾶς καθὼς καὶ τὸ ΠΑΣΟΚ ἐνῷ ἡ Ν.Δ. ποτὲ δὲν τόλμησε πραγματικὰ νὰ τὴν ἀνατρέψῃ ὅποτε ἀνέβηκε στὴν ἐξουσία καὶ ὅταν προσπάθησε νὰ τὸ κάνῃ, ὑπέκυψε κάτω ἀπὸ τὴν ἀριστερὴ ῥητορεία καὶ τοὺς κομματικοὺς στρατοὺς τῶν πάσης φύσεως «ἀγωνιστῶν».
2
4
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Ψαραδέλλη

Διακεκριμένο μέλος

H Ψαραδέλλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,672 μηνύματα.

H Ψαραδέλλη έγραψε: στις 17:12, 11-05-12:

#5
Αρχική Δημοσίευση από Πατρεύς
Ὅταν ἤμουν στὴ Β΄ Γυμνασίου, κάποιοι «προοδευτικοὶ» φωστῆρες εἶχαν στείλει στὸ σχολεῖο μας ἕνα παιδὶ μὲ νοητικὴ ὑστέρηση (πολὺ καλὸ παιδὶ κατὰ τἄλλα, τὸν ἤξερα ἀπὸ πρὶν καθὼς τὸ συγκεκριμένο εἰδικὸ σχολεῖο συστεγαζόταν μὲ τὸ δημοτικὸ ποὺ ἤμουν ἐγὼ). Δὲν ξέρω τί ἀκριβῶς εἶχαν στὸ μυαλό τους οἱ πεφωτισμένοι τῆς β΄ βάθμιας ἐκπαίδευσης, ἀλλὰ τὸ παιδί, ὅσο κι ἂν προσπαθοῦσαν οἱ καθηγητές, δὲν εἶχε τὶς ἱκανότητες νὰ παρακολουθήσῃ μαθήματα ἐπιπέδου Β΄ Γυμνασίου. Πῶς νὰ τὸ κάνουμε.
Λαμβανονται πολλοι παραγοντες υποψη ωστε να εγγραφονται παιδια με νοητικη υστερηση σε σχολικες μοναδες μη ειδικης εκπαιδευσης. Δεν ειναι τοσο απλα οπως τα λες. Λες να παιζουν κομματικα συμφεροντα και σε αυτα; Οταν ενα παιδι εχει ελαφρα ή μετρια διαγνωσμενη νοητικη υστερηση (εξαρταται την περιπτωση βεβαια παντα) περναει απο διαφορες επιτροπες, σχολικους συμβουλους, δασκαλους ακομα και οι ιδιοι οι γονεις εχουν λογο για το που ειναι καλυτερο να φοιτησει ενα τετοιο παιδι και τελικα παιρνεται απο κοινου μια αποφαση.
Στοχος δεν ειναι τοσο να αποκτησει γνωσεις αλλα να κοινωνικοποιηθει και πολλες φορες να βοηθηθει απο τα "φυσιολογικα" παιδια. Συνηθως τετοια παιδια οταν στελνονται σε ειδικα σχολεια με πιο βαριες περιπτωσεις, υποτροπιαζουν.
Δεν ειναι θεμα να μην αισθανονται ρατσισμο αυτα τα παιδια ή να αριστευσουν στα μαθηματα αλλα πως μπορουν να βελτιωθουν περισσοτερο απο καθε αποψη. Οι στοχοι που πρεπει να επιτευχθουν για καθε παιδι διαφερουν.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ψαραδέλλη : 11-05-12 στις 17:58.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Vkey (Κοινό Μυστικό!!!)

Επιφανές Μέλος

H Κοινό Μυστικό!!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός . Έχει γράψει 4,179 μηνύματα.

H Vkey ,αφού σκέφτηκε λίγο, έγραψε: στις 17:33, 11-05-12:

#6
Αρχική Δημοσίευση από Πατρεύς
Ἕνα πολὺ χαρακτηριστικὸ παράδειγμα πάντως τὸ ὁποῖο ἔζησα προσωπικά. Ὅταν ἤμουν στὴ Β΄ Γυμνασίου, κάποιοι «προοδευτικοὶ» φωστῆρες εἶχαν στείλει στὸ σχολεῖο μας ἕνα παιδὶ μὲ νοητικὴ ὑστέρηση (πολὺ καλὸ παιδὶ κατὰ τἄλλα, τὸν ἤξερα ἀπὸ πρὶν καθὼς τὸ συγκεκριμένο εἰδικὸ σχολεῖο συστεγαζόταν μὲ τὸ δημοτικὸ ποὺ ἤμουν ἐγὼ). Δὲν ξέρω τί ἀκριβῶς εἶχαν στὸ μυαλό τους οἱ πεφωτισμένοι τῆς β΄ βάθμιας ἐκπαίδευσης, ἀλλὰ τὸ παιδί, ὅσο κι ἂν προσπαθοῦσαν οἱ καθηγητές, δὲν εἶχε τὶς ἱκανότητες νὰ παρακολουθήσῃ μαθήματα ἐπιπέδου Β΄ Γυμνασίου. Πῶς νὰ τὸ κάνουμε.


Πολλὲς τέτοιες διαστρεβλώσεις ἔγιναν βασισμένες σὲ αὐτὴν τὴν ἀριστερὴ ἰδεολογία περὶ «ἀνοικτοῦ σχολείου» τὴν ὁποῖα ὁμοθυμαδὸν ὑποστηρίζουν ὅλα τὰ κόμματα τῆς ἀριστερᾶς καθὼς καὶ τὸ ΠΑΣΟΚ ἐνῷ ἡ Ν.Δ. ποτὲ δὲν τόλμησε πραγματικὰ νὰ τὴν ἀνατρέψῃ ὅποτε ἀνέβηκε στὴν ἐξουσία καὶ ὅταν προσπάθησε νὰ τὸ κάνῃ, ὑπέκυψε κάτω ἀπὸ τὴν ἀριστερὴ ῥητορεία καὶ τοὺς κομματικοὺς στρατοὺς τῶν πάσης φύσεως «ἀγωνιστῶν».
Η ευρωπαϊκή- παγκόσμια τάση στην ειδική αγωγή είναι η ενσωμάτωση των παιδιών στο "κανονικό" σχολείο και η αποσυμφόρηση του ειδικού σχολείου. Στο ειδικό σχολείο πηγαίνουν μόνο πολύ βαριές περιπτώσεις ως επί των πλείστων... αν και υπάρχουν επίσης απόψεις/έρευνες που υποστηρίζουν το κλείσιμο των ειδικών σχολείων και όλα τα παιδιά να μετέχουν στο ίδιο σχολικό περιβάλλον μαζί με τους παιδαγωγούς ειδικής αγωγής....

Επίσης...ΑΝ ο γονιός θέλει το παιδί του να πάει σε κανονικό σχολείο - ακόμα και αν είναι για ειδικό- ο διευθυντής και οι καθηγητές βάση νόμου πρέπει να το δεχτούν....Ο γονιός σε αυτή την περίπτωση έχει τον πρώτο και το τελευταίο λόγο....

Η ειδική αγωγή στην Ελλάδα έχει βασιστεί πάνω σε νόμους σύγχρονων πολιτισμένων χωρών...
Και αν και θεσπίστηκε μόλις στις αρχές τις δεκαετίας του 80 έχουμε καταφέρει ως ένα σημείο να προλάβουμε τις εξελίξεις.
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

love_angel (vik-vik!)

Επιφανές Μέλος

H vik-vik! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών , επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αρφαρά (Μεσσηνία). Έχει γράψει 4,568 μηνύματα.

H love_angel is addicted to love!♥ έγραψε: στις 17:38, 11-05-12:

#7
Αρχική Δημοσίευση από Πατρεύς

Ἕνα πολὺ χαρακτηριστικὸ παράδειγμα πάντως τὸ ὁποῖο ἔζησα προσωπικά. Ὅταν ἤμουν στὴ Β΄ Γυμνασίου, κάποιοι «προοδευτικοὶ» φωστῆρες εἶχαν στείλει στὸ σχολεῖο μας ἕνα παιδὶ μὲ νοητικὴ ὑστέρηση (πολὺ καλὸ παιδὶ κατὰ τἄλλα, τὸν ἤξερα ἀπὸ πρὶν καθὼς τὸ συγκεκριμένο εἰδικὸ σχολεῖο συστεγαζόταν μὲ τὸ δημοτικὸ ποὺ ἤμουν ἐγὼ). Δὲν ξέρω τί ἀκριβῶς εἶχαν στὸ μυαλό τους οἱ πεφωτισμένοι τῆς β΄ βάθμιας ἐκπαίδευσης, ἀλλὰ τὸ παιδί, ὅσο κι ἂν προσπαθοῦσαν οἱ καθηγητές, δὲν εἶχε τὶς ἱκανότητες νὰ παρακολουθήσῃ μαθήματα ἐπιπέδου Β΄ Γυμνασίου. Πῶς νὰ τὸ κάνουμε.
Καλά τώρα τι συγκρίνεις?? Τα άτομα με νοητική στέρηση με τους αλλοδαπούς?? Τι λες?
Οι νόμιμοι μετανάστες είναι αφομοιωμένοι στον πληθυσμό οι περισσότεροι πλέον και όσοι δεν είναι θα έπρεπε να τους βοηθάμε και όχι να τους κάνουμε ακόμα πιο πέρα.
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Nattii

Δραστήριο Μέλος

H Nattii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 162 μηνύματα.

H Nattii Για ένα γενναίο πνεύμα δεν μπορεί ποτέ ν έγραψε: στις 05:01, 31-10-12:

#8
Όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα στη μάθηση . Σκοπός του εκπαιδευτικού είναι να βοηθά το κάθε παιδί ανάλογα με τις ανάγκες και τις ικανότητές του να εξελιχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο. Παράλληλα θέτει κάποιους κοινούς στόχους για την τάξη.Μην ξεχνάμε όμως ,πως εξίσου σημαντικό ρόλο με τον δάσκαλο έχει και ο γονέας του παιδιού.Αν θέλει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα πρέπει να τα βοηθάει.Μια κοινωνία που θα διαχώριζε τα παιδιά της από αυτά άλλων εθνοτήτων θα ήταν 100% ρατσιστική.
Υπάρχουν πολλοί Έλληνες που είναι απαράδεκτοι μαθητές και αλλοδαποί που αριστεύουν.
Για όσα παιδιά έχουν πολυ μεγάλο πρόβλημα με τη γλώσσα υπάρχουν επιπλέον τα τμήματα ένταξης.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

DrHouse (intelligentsia)

Επιφανές Μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Λέκτορας . Έχει γράψει 3,368 μηνύματα.

O DrHouse Ψάξε με,θα με βρείς στους εφτιάλτες σου. έγραψε: στις 05:33, 31-10-12:

#9
Αρχική Δημοσίευση από Πατρεύς
Ἐγὼ ποὺ εἶμαι λίγο πιὸ μεγάλος, μπορῶ νὰ σοῦ φέρω ἀντίστοιχα παραδείγματα τὰ ὁποῖα θὰ ἐνισχύουν τὴ θέση μου, ἀλλὰ δὲν εἶναι ἐκεῖ τὸ θέμα. Ἀνέφερα τὸ θέμα τῶν σχολείων καθὼς εἶναι σχεδὸν τοῖς πᾶσι γνωστὸ ὅτι τὸ πολύπαθο Παιδαγωγικὸ Ἰνστιτοῦτο ἐλέγχεται κυρίως ἀπὸ ἀνθρώπους τῆς ἀριστερᾶς καθὼς ἐπίσης τὸ ὅτι κυρίως ἐπὶ Σημίτη ἀλλὰ καὶ μετέπειτα στὰ θέματα Παιδείας ἔλυναν καὶ ἔδεναν ἄνθρωποι τοῦ (τότε) Συνασπισμοῦ.

Ἕνα πολὺ χαρακτηριστικὸ παράδειγμα πάντως τὸ ὁποῖο ἔζησα προσωπικά. Ὅταν ἤμουν στὴ Β΄ Γυμνασίου, κάποιοι «προοδευτικοὶ» φωστῆρες εἶχαν στείλει στὸ σχολεῖο μας ἕνα παιδὶ μὲ νοητικὴ ὑστέρηση (πολὺ καλὸ παιδὶ κατὰ τἄλλα, τὸν ἤξερα ἀπὸ πρὶν καθὼς τὸ συγκεκριμένο εἰδικὸ σχολεῖο συστεγαζόταν μὲ τὸ δημοτικὸ ποὺ ἤμουν ἐγὼ). Δὲν ξέρω τί ἀκριβῶς εἶχαν στὸ μυαλό τους οἱ πεφωτισμένοι τῆς β΄ βάθμιας ἐκπαίδευσης, ἀλλὰ τὸ παιδί, ὅσο κι ἂν προσπαθοῦσαν οἱ καθηγητές, δὲν εἶχε τὶς ἱκανότητες νὰ παρακολουθήσῃ μαθήματα ἐπιπέδου Β΄ Γυμνασίου. Πῶς νὰ τὸ κάνουμε.

Πολλὲς τέτοιες διαστρεβλώσεις ἔγιναν βασισμένες σὲ αὐτὴν τὴν ἀριστερὴ ἰδεολογία περὶ «ἀνοικτοῦ σχολείου» τὴν ὁποῖα ὁμοθυμαδὸν ὑποστηρίζουν ὅλα τὰ κόμματα τῆς ἀριστερᾶς καθὼς καὶ τὸ ΠΑΣΟΚ ἐνῷ ἡ Ν.Δ. ποτὲ δὲν τόλμησε πραγματικὰ νὰ τὴν ἀνατρέψῃ ὅποτε ἀνέβηκε στὴν ἐξουσία καὶ ὅταν προσπάθησε νὰ τὸ κάνῃ, ὑπέκυψε κάτω ἀπὸ τὴν ἀριστερὴ ῥητορεία καὶ τοὺς κομματικοὺς στρατοὺς τῶν πάσης φύσεως «ἀγωνιστῶν».
Συγκρινεις ειδικες κατηγοριες με μη ειδικες?Εγω βλεπω οτι δεν απαντας στο θεμα,αλλα υπεκφευγεις με ηλιθιους τροπους.Για αλλη μια φορα προσπαθεις να περασεις την ακροδεξια προπαγανδα σου.

Επισης,μη αλλο με την ΝΔ,βρωμας απο χιλιομετρα πλεον κομματοσκυλιλα.
Ειπαμε,ΝΔ ψηφισες αλλα λυπησου λιγο και εμας .
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Himela

Συντονίστρια

H Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών , επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,488 μηνύματα.

H Himela σ' όποιον αρέσουμε... έγραψε: στις 09:18, 31-10-12:

#10
Εγώ πάντως, βγάζοντας απέξω τα κομματικά, συμφωνώ με τον Πέτρο. Δεν είναι θέμα αλλοδαπού, παιδιού με ειδικές ανάγκες ή αλλόθρησκου. το θέμα είναι οτι δεν μπορεί, στο όνομα οποιουδήποτε αντιρατσισμού, να κρατιέται πίσω η γνώση άλλων παιδιών. Όπως πολύ σωστά διαχωρίζεται η μάθηση ανά τάξη (δεν ενώνουμε παιδιά τρίτης και έκτης δημοτικού για ευνόητους λόγους) έτσι για μένα θα έπρεπε να διαχωρίζονται οι καλοί, μέτριοι και κακοί μαθητές. Η μάθηση είναι δικαίωμα και απαιτώ κανείς να μην την σταματά ή υποβαθμίζει. Ο καλός μαθητής δε βοηθά σε κάτι τον κακό, ενώ ο κακός μαθητής κρατάει πίσω τον καλό κι αυτό δεν το θεωρώ δίκαιο. Ομοίως λοιπόν με τις παραπάνω κατηγορίες που έθιξα. Είναι τραγικό οι γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες να έχουν το δικαίωμα να επιλέγουν σε ποιο σχολείο θα πάει το παιδί τους. Λυπάμαι φυσικά αυτά τα παιδιά, αλλά οι γονείς δε θεωρούνται και οι πιο αντικειμενικοί κριτές. Αυτές τις αποφάσεις πρέπει να τις βγάζει εμπειρογνώμων. Ή μήπως είναι τόσο δύσκολο στην Ελλαδίτσα του ωχαδελφισμού να προσλάβουμε ειδικούς ψυχολόγους και να χτίσουμε περισσότερα σχολεία;
8
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Nattii

Δραστήριο Μέλος

H Nattii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 162 μηνύματα.

H Nattii Για ένα γενναίο πνεύμα δεν μπορεί ποτέ ν έγραψε: στις 16:17, 31-10-12:

#11
Όλα τα παιδιά στα σχολεία ξεκινάνε από το ίδιο σημείο.Το μηδέν.
Η σχολική αποτυχία είναι θέμα πολλών παραγόντων.Το κατα πόσο βοηθά και ενθαρρύνει η οικογένεια το παιδί , το πόσο το ενισχύει ο εκπαιδευτικός,πώς το αντιμετωπίζει , αν υπάρχει ρατσισμός κτλ...Είναι παιδαγωγικά απαράδεκτο τα παιδιά να διαχωρίζονται με αυτόν τον μπακαλίστικο τρόπο.Έλληνες ή Αλλοδαποί.
Φυσικά και ένα παιδάκι από άλλη χώρα δεν θα είναι καλός μαθητής όταν ο εκπαιδευτικός το υποτιμά και έχει να αντιμετωπίσει ρατσισμό από μέρους των παιδιών και των οικογενειών τους.Ο σωστός εκπαιδευτικός θα πρέπει να βοηθήσει όλα τα παιδιά επίσης ήδη από την μέρα που μαθαίνουν την ΑΒ .Μήπως λοιπόν δεν φταίνε τα παιδιά αλλά κάτι άλλο?
Όσο για τα παιδιά με κάποια ελαφρά μορφή αναπηρίας πηγαίνουν σε κανονικό σχολείο γιατί αυτός είναι ο μόνος τρόπος να ενταχθούν στην κοινωνία .Κανείς δεν αναμένει να έχουν καταπληκτικές επιδόσεις ,απλά να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο , ώστε να μπορέσουν να ζήσουν όσο το δυνατόν φυσιολογικά . Δεν εμποδίζουν την πρόοδο κανενός. Αν κάποιο παιδί δεν πηγαίνει καλά στο σχολείο παρόλο που έχει περάσει από διάφορους δασκάλους οι γονείς πρέπει να αναζητήσουν το λόγο αλλού. Η μόνη περίπτωση να φταίνε συμμαθητές είναι η περίπτωση της κακής παρέας.Μήπως κάπου φταίνε και οι ίδιοι?

Αυτά σύμφωνα με την Παιδαγωγική ,την Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης και την Ειδική Αγωγή.Όποιος νομίζει ότι γνωρίζει καλύτερα απο τους επιστήμονες τι να πω? Πρόβλημά του...
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Alejandro Papas (Alive in Illusion)

Επιφανές Μέλος

Ο Alive in Illusion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Ηθοποιός . Έχει γράψει 2,642 μηνύματα.

O Alejandro Papas Roses in a glass dead and wilted... έγραψε: στις 16:24, 31-10-12:

#12
Αρχική Δημοσίευση από Dark_kronos
οχι, απλα οσοι δεν ειχαν συμμαθητες, ειτε γιατι δεν ετυχε, ειτε γιατι οπως ηρθαν τους εδιωξαν, ειτε γιατι πηγαν σε "καλα" σχολεια, δεν το εζησαν και νομιζουν οτι τα παιδια απο αλλες χωρες κρατανε πισω τους συμμαθητες τους...!
Και εγω που στο λυκειο ετυχε να μην εχω συμμαθητες απο αλλες χωρες, μια χαρα πισω με κρατισαν οι Ελληνες που προτιμουσαν να αναβουν φωτιες, να πετανε κερματα σε καθηγιτες και να ουρλιαζουν αντι να παρακολουθουν...!
ρε που το θυμηθηκες αυτο
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

DrHouse (intelligentsia)

Επιφανές Μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Λέκτορας . Έχει γράψει 3,368 μηνύματα.

O DrHouse Ψάξε με,θα με βρείς στους εφτιάλτες σου. έγραψε: στις 16:35, 31-10-12:

#13
Αρχική Δημοσίευση από Himela
Εγώ πάντως, βγάζοντας απέξω τα κομματικά, συμφωνώ με τον Πέτρο. Δεν είναι θέμα αλλοδαπού, παιδιού με ειδικές ανάγκες ή αλλόθρησκου. το θέμα είναι οτι δεν μπορεί, στο όνομα οποιουδήποτε αντιρατσισμού, να κρατιέται πίσω η γνώση άλλων παιδιών. Όπως πολύ σωστά διαχωρίζεται η μάθηση ανά τάξη (δεν ενώνουμε παιδιά τρίτης και έκτης δημοτικού για ευνόητους λόγους) έτσι για μένα θα έπρεπε να διαχωρίζονται οι καλοί, μέτριοι και κακοί μαθητές. Η μάθηση είναι δικαίωμα και απαιτώ κανείς να μην την σταματά ή υποβαθμίζει. Ο καλός μαθητής δε βοηθά σε κάτι τον κακό, ενώ ο κακός μαθητής κρατάει πίσω τον καλό κι αυτό δεν το θεωρώ δίκαιο. Ομοίως λοιπόν με τις παραπάνω κατηγορίες που έθιξα. Είναι τραγικό οι γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες να έχουν το δικαίωμα να επιλέγουν σε ποιο σχολείο θα πάει το παιδί τους. Λυπάμαι φυσικά αυτά τα παιδιά, αλλά οι γονείς δε θεωρούνται και οι πιο αντικειμενικοί κριτές. Αυτές τις αποφάσεις πρέπει να τις βγάζει εμπειρογνώμων. Ή μήπως είναι τόσο δύσκολο στην Ελλαδίτσα του ωχαδελφισμού να προσλάβουμε ειδικούς ψυχολόγους και να χτίσουμε περισσότερα σχολεία;
Ναι,ξερεις,οι μαθητες χωριζονται ανα ταξεις,οχι ανα ''νοημοσυνη''.Ενας που παει 3η δημοτικου,δεν εχει αλλη επιλογη,να παει δηλαδη ή δευτερα ή τεταρτη.Πρεπει να περασει απο την τριτη.


Ενας μαθητης παλι,δεν γεννιεται ουτε καλος ουτε κακος,μεσα στην ταξη και με προσωπικη προσπαθεια γινεται καλος ή κακος.Ετσι λοιπον,ειναι ηλιθιο να χωριζουμε μαθητες,διοτι πολυ απλα δεν ισχυει αντικειμενικα το -κακος-καλος μαθητης.
Επισης,ετσι,δεν δινεις στον ''κακο'' ελπιδα να βελτιωθει,αφου ουσιαστικα υπαρχει μια περιθωριοποιηση απο τους αλλους ''καλους'' και επιδρα αρνητικα στην Ψυχολογιου του παιδιου.Ειδικα στις μικρες ταξεις,ετσι θα υπαρξει μια αρνητικη εκβαση του ανταγωνισμου μεταξυ των μαθητων και φυσικα θα αποτελεσει την απαρχη του Ρατσισμου.

Την μαθηση κοριτσακι μου,δεν στην σταματα ο κακος μαθητης -τι αλλο θα ακουσω-.Δεν φταιει ο ''κακος'' μαθητης που δεν εχεις σχολειο και εχεις ταξεις-τροχοσπιτα,δεν φταιει ο ''κακος'' μαθητης που δεν εχεις βιβλια,δεν φταιει ο ''κακος'' μαθητης που δεν διοριζουν καθητητες,νηπιαγωγους και δασκαλους ωστε να διδαξουν,δεν φταιει ο ''κακος'' μαθητης για την καταντια του εκπαιδευτικου συστηματος στην Χωρα αυτη.
Μετα,με υφος 1000 καρδιναλιων λες και μιλας σε αμφιθεατρο πανεπιστημιου και να λες οτι 1+1=2,αναφερεις οτι ο ''κακος'' μαθητης ''κραταει'' πισω τον ''καλο''.
Δεν τον εχεις στοιχειοθετησει.Κατι τετοιο πρακτικα δεν ισχυει σε καμια περιπτωση.

Η παιδαγωγικη και η Ψυχολογια,ειναι αντιθετες με τις μαλακιες που αναφερεις και δεν προκειται να εφαρμοστουν ποτε.Αποτελουν αντιπαιδαγωγικες και ρατσιστικες εφαρμογες που δεν δρουν θετικα πανω στο παιδι.
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Scandal (Πέτρος)

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών , επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 5,255 μηνύματα.

O Scandal έγραψε: στις 16:46, 31-10-12:

#14
Το θέμα δεν έχει να κάνει με εθνικότητα, αλλά με σχολική επίδοση. Απλώς πολλά παιδιά - συνήθως οικονομικών - μεταναστών, τόσο για οικονομικούς λόγους όσο και για το γεγονός ότι οι γονείς τους μπορεί να μην ξέρουν καλά Ελληνικά ή να έχουν χαμηλό μορφωτικό επίπεδο, αδυνατούν να τους προσφέρουν βοήθεια στο σπίτι και παράλληλα δεν μπορούν να αποτελέσουν πρότυπο, ικανό να τα ενθαρρύνει.
Νομίζω ότι δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το σχολείο από μόνο του δεν επαρκεί για να μυήσει ένα παιδί στην παιδεία και τη μόρφωση.

Είναι κάπως σαν σαμπρέλα- σουρωτήρι το θέμα. Αν χωριστούν οι μαθητές σε ημεδαπούς και αλλοδαπούς, στιγματίζονται και αδικούνται και οι καλοί μαθητές και των δύο ομάδων, ενώ αν χωριστούν σε καλούς - μέτριους - κακούς, θα υπάρχουν - όχι λίγα - παιδιά που λόγω προτύπων (αδυναμίας ενθάρρυνσης από τους συμμαθητές, έλλειψη ανταγωνισμού κτλ), θα μένουν στο επίπεδο του μέτριου ή του κακού.

Πιστεύω ότι η λύση είναι να εφαρμόζεται το σύστημα που αφήνει τα παιδιά στην ίδια τάξη. Δηλαδή εντάξει, είναι κοροϊδία και υποβίβαση του ίδιου του εκπαιδευτικού συστήματος να τελειώνει κανείς λύκειο και να μην ξέρει να λύνει πρωτοβάθμια εξίσωση (ναι το έχω δει κι αυτό).
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Gilda

Τιμώμενο Μέλος

H Gilda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,878 μηνύματα.

H Gilda Ας διάβαζες να πέρναγες.. έγραψε: στις 16:58, 31-10-12:

#15
Στο δικό μας το σχολείο, τα παιδιά που δεν ήταν "καλοί" μαθητές, στο τέλος έμεναν για ενισχυτική διδικασκαλία.
Έτσι οι καθηγητές τους αφιέρωναν περισσότερο χρόνο, και τα παιδιά τα μαθαιναν καλύτερα.
Αλλα δεν υπήρχε στιγματισμός γι αυτό.
Τι σημασία είχε για εμάς, αν κάποιος έμενε για περισσότερο μάθημα?
Άσε που δεν μας το ανακοίνωναν κιόλας, ούτε εμείς ρωτούσαμε ποιος καθόταν μετά το μάθημα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Scandal (Πέτρος)

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών , επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 5,255 μηνύματα.

O Scandal έγραψε: στις 17:06, 31-10-12:

#16
Αρχική Δημοσίευση από Gilda
Στο δικό μας το σχολείο, τα παιδιά που δεν ήταν "καλοί" μαθητές, στο τέλος έμεναν για ενισχυτική διδικασκαλία.
Έτσι οι καθηγητές τους αφιέρωναν περισσότερο χρόνο, και τα παιδιά τα μαθαιναν καλύτερα.
Αλλα δεν υπήρχε στιγματισμός γι αυτό.
Τι σημασία είχε για εμάς, αν κάποιος έμενε για περισσότερο μάθημα?
Άσε που δεν μας το ανακοίνωναν κιόλας, ούτε εμείς ρωτούσαμε ποιος καθόταν μετά το μάθημα.
Πράγματι κι εγώ δεν είχα βιώσει στιγματισμό επειδή έκανα ενισχυτική (ούτε οι υπόλοιποι συμμαθητές), και μάλιστα ενισχυτική δεν παρακολουθούσαν μόνο οι "κακοί" αλλά και οι μέτριοι προς καλοί! Αχ τι μου θύμησες Γενικά είμασταν πιο μικρή τάξη και περνούσαμε πολύ όμορφα στην ενισχυτική.
Κάτι άλλο όμως, η ενισχυτική διδασκαλία είναι προαιρετική, οπότε προσελκύει μαθητές που πραγματικά τους ενδιαφέρει να μάθουν. Και δε νομίζω γενικά ότι ένα παιδί που ενδιαφέρεται πολύ να μάθει σε σημείο να παρακολουθεί και ενισχυτική, μπορεί να χαρακτηριστεί "κακός μαθητής". Δεν μας διδάσκουν και πυρηνική φυσική πια (που λέει και το κλισέ )

Άλλο όμως η ενισχυτική που είναι 2-3 ώρες μετά το επίσημο σχολικό ωράριο και περιλαμβάνει μαθητές που έχουν ενδιαφέρον για το μάθημα, και άλλο ο διαχωρισμός των μαθητών σε καθημερινή βάση και για τόσες ώρες.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Nattii

Δραστήριο Μέλος

H Nattii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 162 μηνύματα.

H Nattii Για ένα γενναίο πνεύμα δεν μπορεί ποτέ ν έγραψε: στις 17:07, 31-10-12:

#17
Εγώ αυτό που ξέρω από όταν ήμουν μαθήτρια και απο τη σχολή μου (σπουδάζω Παιδαγωγικά) ,είναι ότι πολλοί προσπαθούν να κρύψουν τον ρατσισμό τους πίσω από τη χαμηλή επίδοση των παιδιών .Όλα τα άλλα είναι περιττά.Και καλοί μαθητές να ήταν ,πάλι θα έβρισκαν δικαιολογία (πχ Θρησκεία, Ιστορία ,Κουλτούρα κτλ.)
Ντροπή τους γιατί όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι και αξίζουν ευκαιρίες.Πόσο μάλλον τα παιδιά!

Κακοί μαθητές δεν είναι μόνο οι αλλοδαποί αλλά και οι Έλληνες.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Gilda

Τιμώμενο Μέλος

H Gilda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,878 μηνύματα.

H Gilda Ας διάβαζες να πέρναγες.. έγραψε: στις 17:12, 31-10-12:

#18
Αρχική Δημοσίευση από Scandal
Πράγματι κι εγώ δεν είχα βιώσει στιγματισμό επειδή έκανα ενισχυτική (ούτε οι υπόλοιποι συμμαθητές), και μάλιστα ενισχυτική δεν παρακολουθούσαν μόνο οι "κακοί" αλλά και οι μέτριοι προς καλοί! Αχ τι μου θύμησες Γενικά είμασταν πιο μικρή τάξη και περνούσαμε πολύ όμορφα στην ενισχυτική.
Κάτι άλλο όμως, η ενισχυτική διδασκαλία είναι προαιρετική, οπότε προσελκύει μαθητές που πραγματικά τους ενδιαφέρει να μάθουν. Και δε νομίζω γενικά ότι ένα παιδί που ενδιαφέρεται πολύ να μάθει σε σημείο να παρακολουθεί και ενισχυτική, μπορεί να χαρακτηριστεί "κακός μαθητής". Δεν μας διδάσκουν και πυρηνική φυσική πια (που λέει και το κλισέ )

Άλλο όμως η ενισχυτική που είναι 2-3 ώρες μετά το επίσημο σχολικό ωράριο και περιλαμβάνει μαθητές που έχουν ενδιαφέρον για το μάθημα, και άλλο ο διαχωρισμός των μαθητών σε καθημερινή βάση και για τόσες ώρες.
Σ εμάς ήταν υποχρεωτική η ενισχυτική και πήγαιναν μόνο όσοι έλεγαν οι καθηγητές.
Είμασταν αθλητικό - πειραματικό λύκειο και ούτως ή άλλως είμασταν πολλές ώρες στο σχολείο επειδη κάναμε αθλήματα.
Πάντως κι εγώ συμφωνώ, ότι θα ήταν απαράδεκτο να διαχωρίζουμε τους μαθητές σε καλούς και κακούς.
Με την ίδια λογική να διαχωρίζουμε και τους καθηγητές σε καλούς κα κακούς, γιατί δεν είναι όλοι το ίδιο μεταδοτικοί!!!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Ψαραδέλλη

Διακεκριμένο μέλος

H Ψαραδέλλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,672 μηνύματα.

H Ψαραδέλλη έγραψε: στις 17:46, 31-10-12:

#19
Αρχική Δημοσίευση από Πατρεύς
Κανεὶς λοιπὸν δὲν ὠφελεῖται, ἀλλὰ ἀλλιῶς θίγεται ὁ «ἀντιρατσισμὸς» τῶν ἀριστερῶν μὲ τὰ ὅποια ἐπακόλουθα...
Αρχική Δημοσίευση από Πατρεύς
Ἀνέφερα τὸ θέμα τῶν σχολείων καθὼς εἶναι σχεδὸν τοῖς πᾶσι γνωστὸ ὅτι τὸ πολύπαθο Παιδαγωγικὸ Ἰνστιτοῦτο ἐλέγχεται κυρίως ἀπὸ ἀνθρώπους τῆς ἀριστερᾶς καθὼς ἐπίσης τὸ ὅτι κυρίως ἐπὶ Σημίτη ἀλλὰ καὶ μετέπειτα στὰ θέματα Παιδείας ἔλυναν καὶ ἔδεναν ἄνθρωποι τοῦ (τότε) Συνασπισμοῦ.
Αρχική Δημοσίευση από Πατρεύς
Πολλὲς τέτοιες διαστρεβλώσεις ἔγιναν βασισμένες σὲ αὐτὴν τὴν ἀριστερὴ ἰδεολογία περὶ «ἀνοικτοῦ σχολείου» τὴν ὁποῖα ὁμοθυμαδὸν ὑποστηρίζουν ὅλα τὰ κόμματα τῆς ἀριστερᾶς καθὼς καὶ τὸ ΠΑΣΟΚ ἐνῷ ἡ Ν.Δ. ποτὲ δὲν τόλμησε πραγματικὰ νὰ τὴν ἀνατρέψῃ ὅποτε ἀνέβηκε στὴν ἐξουσία καὶ ὅταν προσπάθησε νὰ τὸ κάνῃ, ὑπέκυψε κάτω ἀπὸ τὴν ἀριστερὴ ῥητορεία καὶ τοὺς κομματικοὺς στρατοὺς τῶν πάσης φύσεως «ἀγωνιστῶν».


Έλεος ρε Πέτρο, πραγματικά ...έλεος.
Σταματήστε επιτέλους αυτή την προπαγάνδα.
Τι μπλέκετε μωρέ τα κόμματα στην εκπαίδευση;
Καταλαβαίνεις ότι με αυτό το σκεπτικό συνεχίζεις να τροφοδοτείς αυτό το σύστημα ενός κομματοποιημένου σχολείου;
Αριστεροί εκπαιδευτικοί και δεξιοί εκπαιδευτικοί.
Φτάνει πια. Ξεκολλήστε τα μυαλά σας.
Μιλάς λες και εισαι κανένας 60χρονος συνδικαλιστής του κλάδου.
Τα ίδια ακριβώς ακούω.
Είσαι πολύ νέος ρε συ για τέτοιες απόψεις.
Κρατήστε τα κόμματα μακριά από τα σχολεία.
Δεν ξέρω αν το θυμάσαι αλλά είχες χρωματίσει κι εμένα ως "πορτοκαλί " κάποτε επειδή εξέφρασα τα πιστεύω μου.
Τα δικά μου "πιστεύω" είναι μόνο δικά μου και δεν εντάσσονται σε κανένα κόμμα.
Τι λογική είναι αυτή δηλαδή; Κατευθείαν με τοποθέτησες στο χώρο της αριστεράς και δη του Κουβέλη.
Δηλαδή κάθε εκπαιδευτικός πρέπει να ταυτίζεται με κάποιο κόμμα επειδή έχει κάποιες απόψεις;

Ταπεινή συμβουλή.
Αν θες λάβε την υπόψιν (που δε θα τη λάβεις) αν θες όχι.
Στον κλάδο των εκπαιδευτικών υπάρχουν τρεις κατηγορίες. Μπορείς να εντάξεις τον εαυτό σου σε μια από τις τρεις.
α) Οι δεξιοί εκπαιδευτικοί που κατηγορούν τους αριστερούς

β)Οι αριστεροί εκπαιδευτικοί που κατηγορούν τους δεξιούς

γ)Οι μάχιμοι, άνευ χρώματος, εκπαιδευτικοί που μπαίνουν στην τάξη και διδάσκουν στο Χρήστο που έχει δυσλεξία, στην Μαρία που έχει αυτισμό, στην Κατερίνα που έχει μόνο 20% όραση, στο Νίκο που είναι τσιγγανάκι, στον Πέτρο που είναι παιδί χωρισμένων γονιών, στη Σοφία που έχει άνεργους γονείς, στο Βασίλη που είναι κακοποιημένο παιδί, στο Μιχάλη που είναι Πεντηκοστιανός, στη Βάσω που δεν την κάνει κανείς παρέα,στο Χάρη που έχει διάσπαση προσοχής, στον Χασίμ που έφυγε από την πατρίδα του γιατί είχε πόλεμο, στον Αντώνη που έχει νεφρική ανεπάρκεια και η λίστα μεγαλώνει.

Τώρα αν νομίζεις ότι στόχος αυτού του εκπαιδευτικού είναι μόνο αν αυτά τα παιδιά καταλάβουν ποιοι είναι οι "πρώτοι" και ποιοι οι "σύνθετοι" αριθμοί ,ποιες είναι οι δευτερεύουσες προτάσεις και αν θα γράφουν τα ρήματα με "ω" κάνεις μέγα λάθος. Οι στόχοι που θέτονται για κάθε παιδί διαφέρουν και είναι πρωτίστως κοινωνικοί και δευτερευόντως γνωστικοί.
Προτιμώ έναν χαμογελαστό μαθητή από έναν άριστο μάθητη.

Γυρνάς στο σπίτι και σκέφτεσαι το επόμενο σου βήμα. Τι άλλο μπορείς να κάνεις να βοηθήσεις τον Χρηστάκη, τη Βάσω, τη Μαρία κτλ. Τι δεν κάνω καλά; Πώς να τροποποιήσω τη διδασκαλία μου ώστε να τα βοηθήσω; Μήπως φώναξα πολύ σήμερα; Μήπως αδίκησα τον Αντώνη; Σε ποιους να απευθυνθώ να με βοηθήσουν; Δεν προλαβαίνεις να σκεφτείς κάτι άλλο και να θες.
Πού χρόνος για κόμματα; Πραγματικά πού;
Και να θες δεν μπορείς. Το σχολείο γίνεται όλη σου η ζωή.
Πώς προλαβαίνουν κάποιοι εκπαιδευτικοί και ασχολούνται ακόμα με αυτά ήθελα να ξερα;;;

Προφανώς οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στην (α) και (β) κατηγορία έχουν άπλετο χρόνο να ασχοληθούν με το ποιος είναι κομμουνιστής,ποιος είναι ΣΥΡΙΖΑ ,ποιος φταίει, ποιος δε φταίει και τρέχα γύρευε. Μάντεψε ποιους παραμελούν!!!

Μελό ξεμελό το ποστ μου αυτή είναι η πραγματικότητα.




@Himela τι προτείνεις; Να ξεχωρίσουμε την ελίτ των μαθητών δηλαδή;
Ξαναλέω οι στόχοι του σχολείου δεν είναι μόνο γνωστικοί.
7
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Πατρεύς (Πέτρος)

Επιφανές Μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 2,714 μηνύματα.

O Πατρεύς με φόβο και πάθος έγραψε: στις 19:38, 31-10-12:

#20
Δὲν ἔχω ἀντίῤῥηση νὰ μπαίνῃ κανεὶς σὲ τάξη τοῦ ἑλληνικοῦ σχολείου ὑπὸ δύο προϋποθέσεις:

1ον: Νὰ προηγοῦνται τάξεις ἐνσωμάτωσης ὅπου ἐπιτροπὴ καθηγητῶν θὰ ἀποφασίζουν ἂν τὰ παιδιὰ εἶναι εἰς θέσιν νὰ μποῦν σὲ κανονικὴ τάξη.

2ον: Νὰ μὴν ἀλλάζῃ τὸ περιεχόμενο τῆς παιδείας λόγῳ τῆς ὕπαρξης ἀλλόφυλων παιδιῶν. Δὲ θὰ ἀλλάξουμε τὰ κείμενα γιὰ τὴν 25η Μαρτίου ἐπειδὴ ἔχουμε Μουσουλμάνους στὴν τάξη.

Σχετικὰ τώρα μὲ τὰ κομματικά, ἁπλῶς νὰ πῶ ὅτι πολλοὶ ἔχουν καταπιεῖ ἀμάσητη τὴν πορτοκαλὶ προπαγάνδα χωρὶς ἀπαραίτητα νὰ ἀνήκουν σὲ ἕνα συγκεκριμένο κόμμα. Φαίνεται ὅτι ἡ Σοσιαλιστικὴ φιλοσοφία στὴν ἐκπαίδευση ἔχει διαπεράσει τὰ μυαλὰ τόσων πολλῶν ἐκπαιδευτικῶν ὥστε νὰ μὴν εἶναι εἰς θέσιν νὰ ἀντιληφθοῦν τὴν ἰδεολογικὴ ἀφετηρία τὴν ὁποία αὐτὴ ἔχει.

Υ.Γ. Σχετικὰ τώρα μὲ τὸ θέμα τοῦ παιδαγωγικοῦ καὶ ὄχι μόνο γνωστικοῦ ῥόλου τοῦ καθηγητοῦ, αὐτὸ στὸ παρελθὸν ἔχει γίνει λάστιχο ἀναλόγως μὲ τὸ τί βολεύει ἰδεολογικὰ τοὺς σοσιαλιστὲς τῆς ἐκπαίδευσης. Πολὺ χαρακτηριστικὸ παράδειγμα τὸ ζήτημα ποὺ εἶχε ἀνακύψει μὲ τοὺς σημαιοφόρους, τὴν Πρωτονοτάριου κλπ
6
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος