×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,803 μέλη και 2,441,116 μηνύματα σε 76,704 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 232 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Δημοφιλείς διαφημίσεις: Κιτς ή ρεαλισμός;

Ποια είναι η αποψή σας για τη διαφήμιση του Jumbo για το Πάσχα;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 29)
Απαίσια - προσβάλλει τη νοημοσύνη μας
9
31,03%
Πολύ καλή και έξυπνη
2
6,90%
Εντελώς αδιάφορη
4
13,79%
Το ότι τη συζητάμε, σημαίνει ότι πέτυχε το σκοπό της
14
48,28%

Dias

Επιφανές Μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και επαγγέλεται Φυσικός . Έχει γράψει 7,436 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 22:52, 28-04-13:

#1
  • Πρώτα η (πασίγνωστη) διαφήμιση:
http://www.youtube.com/watch?v=uKtKpIn2Sk8

Κι’ ακολουθεί η άποψη:


2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dark_kronos (Rognan)

Επιφανές Μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 13,507 μηνύματα.

O Dark_kronos . έγραψε: στις 23:52, 28-04-13:

#2
Προσωπικα δεν εχω συνδεσει το πασχα με τιποτα απο ολα αυτα... Μονο που βλεπω μια διαφημιση που συνδεει μια ανθρωπινη σχεση (νονα-παιδι) με τα υλικα αγαθα ξινιζω... Το εχουν γενικογερα φυσικα αυτο τα jumbo, και επομενο ειναι, για μενα ομως δεν εχει σχεση με την πραγματικοτητα. Με ειχε συνθισει σε παιδικα τραγουδακια, το οτι τωρα στοχευουν πιο "πανω", απλα με ανυσιχει. Δεν με ανυσιχει για τους σκοπους των jumbo, αλλα για το κοινω των διαφημισεων...
4
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

aergos

Δραστήριο Μέλος

Ο aergos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 383 μηνύματα.

O aergos έγραψε: στις 01:37, 29-04-13:

#3
Αρχική Δημοσίευση από Dias
παχύσαρκα παιδιά
νταξει τώρα, τα αδικεί τα παιδάκια το σχόλιο αυτό

Αρχική Δημοσίευση από Dark_kronos
Μονο που βλεπω μια διαφημιση που συνδεει μια ανθρωπινη σχεση με τα υλικα αγαθα ξινιζω
το οτι τωρα στοχευουν πιο "πανω", απλα με ανυσιχει. Δεν με ανυσιχει για τους σκοπους των jumbo, αλλα για το κοινω των διαφημισεων...
cool... εδώ και 10ετίες η ταύτιση ανθρώπινων σχέσων με το προϊον είναι ίσως η πιο συνηθισμένη τακτική των διαφημίσεων

Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

τρελή φιλόσοφος

Διάσημο Μέλος

H τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 878 μηνύματα.

H τρελή φιλόσοφος τουρου ρου,τουρου ρου,τουρου ρου έγραψε: στις 09:16, 01-05-13:

#4
το "τραγούδι" έχει τύχει να το ακούσω,αλλά τώρα,που είδα ολόκληρη τη διαφήμιση για να σχηματίσω μια εικόνα,αηδίασα.Γενικά τα τζάμπο,έχουν βγάλει σειρά από γελοίες διαφημίσεις,και νομίζω πως αυτός είναι ο σκοπός τους,να γίνει ¨νταβαντούρι" γύρω από το όνομά τους.
η στανίση δεν μου αρέσει γενικά σαν τραγουδίστρια αλλά ειδικά με αυτή τη διαφήμιση αηδίασα.
Αποτυπώνει πλήρως το πάσχα των ελληναράδων:ακριβό εξοχικό-απομεινάρι από τις "καλές μέρες"-,"φτωχικό" τραπέζι,φτηνά έπιπλα,παιδιά μαθημένα στο να περιμένουν τη νονά φορτωμένη με παιχνίδια............την νονά δεν τη σχολιάζω
δεν νομίζω πως είχε στόχο τα παιδιά αυτή η διαφήμιση-αν είναι δυνατόν,ποιο παιδί ακούει στανίση στα εφτά με δώδεκά του χρόνια(εγώ άκουγα καλομοίρα )-αλλά ούτε και τους μεγάλους.
δεν νομίζω ότι κάποιος θα πάει στα τζάμπο επηρεασμένος από αυτή τη διαφήμιση.Οι μεν ελληναράδες και ελληνίδες "καλλονές 40+" διότι θα θέλουν να διαφοροποιήσουν τη θέση τους από αυτούς τους "ψευτόμαγκες και τις κατίνες",το δε έξυπνο κοινό,επειδή απλά θα έχει αηδιάσει από αυτές τις εικόνες
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Ψαραδέλλη

Διακεκριμένο μέλος

H Ψαραδέλλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,672 μηνύματα.

H Ψαραδέλλη έγραψε: στις 21:46, 01-05-13:

#5
Εμένα δε μου φάνηκε άσχημη η διαφήμιση. Πρώτον, γιατί τα Jumpo μας έχουν συνηθίσει σε τέτοιο στυλ διαφημίσεις και δεύτερον γιατί δε λέει και κάτι ξένο προς την ελληνική νοοτροπία.
Να πω την αλήθεια, όταν είδα τον τίτλο του νήματος περίμενα να δω αυτήν τη διαφήμιση και όχι των jumpo.


Όταν την είδα πρώτη φορά νόμιζα ότι αποτελεί κάποια διαφημιστική καμπάνια με κοινωνικό περιεχόμενο πχ κατά του AIDS, προφυλακτικά, αποκλεισμός κάποιας κοινωνικής ομάδας, τρίτη ηλικία κτλ.
Και μετά βγήκε η vodaphone.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dias

Επιφανές Μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και επαγγέλεται Φυσικός . Έχει γράψει 7,436 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 22:13, 01-05-13:

#6
Αρχική Δημοσίευση από Ψαραδέλλη
όταν είδα τον τίτλο του νήματος περίμενα να δω αυτήν τη διαφήμιση.
Γιατί τη διαφήμηση που αναφέρεις τη βρίσκω καταπληκτική?

3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Ψαραδέλλη

Διακεκριμένο μέλος

H Ψαραδέλλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,672 μηνύματα.

H Ψαραδέλλη έγραψε: στις 22:32, 01-05-13:

#7
Εντάξει, δε λέω καλή ήταν.
Απλά μου φάνηκε άσχετο το στόρι με το προ'ι'όν.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Loreley

Επιφανές Μέλος

H Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 2,212 μηνύματα.

H Loreley έγραψε: στις 22:36, 01-05-13:

#8
Καραγυφτιά.
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dias

Επιφανές Μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και επαγγέλεται Φυσικός . Έχει γράψει 7,436 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 22:46, 01-05-13:

#9
Αρχική Δημοσίευση από Ψαραδέλλη
Εντάξει, δε λέω καλή ήταν.
Απλά μου φάνηκε άσχετο το στόρι με το προ'ι'όν.
Ίσως και όχι. Το μήνυμα της είναι "good things should last for ever", άρα προκαλεί συνειρμό.
(Φαίνεται ότι η vodafon μετά από μια σειρά ηλιθίων διαφημίσεων αποφάσισε να αλλάξει στυλ).



1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Xaroulitaaaaa

Εκκολαπτόμενο Μέλος

H Xaroulitaaaaa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών . Έχει γράψει 74 μηνύματα.

H Xaroulitaaaaa έγραψε: στις 22:48, 01-05-13:

#10
εγω παλι, για μια εβδομαδα οποτε την εβλεπε ξερενομουνα στο γελιο!! (νταξει τωρα μου περασε )
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Θάλεια

Επιφανές Μέλος

H Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,788 μηνύματα.

H Θάλεια έγραψε: στις 22:49, 01-05-13:

#11
Η διαφήμιση της Vodafone, μου θύμισε την καμπάνια "Forever Love" του Tom Ford.

1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

H venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16,741 μηνύματα.

H venividivici έγραψε: στις 23:56, 11-05-13:

#12
Δεν με πείραξε τόσο το σκυλάδικο, στο κάτω-κάτω το συγκεκριμένο κατάστημα έχει παράδοση στη χρήση ανάλογων μελωδιών στις διαφημίσεις του. Ούτε και η τουαλέτα της νονάς. Λίγο περισσότερο το φανελάκι του κουμπάρου και το μαλλί της κουμπάρας, ακραίες λεπτομέρειες στο σύνολο που περιγράφει μια «τυπική ελληνική οικογένεια», όπως ισχυρίζονται οι υποστηρικτές της διαφήμισης.
Περισσότερο απ’ όλα, ειλικρινά, με πείραξε το αρνί. Η εικόνα του σουβλισμένου αρνιού, εικόνα που δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί στην τηλεόραση σε τόσο κοντινό πλάνο, πόσο μάλλον σε διαφήμιση. Τέσσερα δευτερόλεπτα με το αρνί σουβλισμένο, με το μάτι του να νομίζεις ότι σε κοιτάει, με την ψημένη πέτσα του σε πρώτο πλάνο - και γίνεσαι χορτοφάγος προτού καν το συνειδητοποιήσεις.
Είναι αυτή η «τυπική ελληνική οικογένεια»; Ίσως, αν εξαιρέσεις ότι δεν έχουν όλα τα παιδιά νονές με κόκκινες τουαλέτες που τραγουδούν.
Οι διαφημίσεις του Jumbo είθισται να κριτικάρονται και να δέχονται μεγάλη πολεμική. Ακάθεκτη, η επιχείρηση προχωρά στο ίδιο και πιο ακραίο μοτίβο. Εννοείται, βέβαια, ότι πετυχαίνουν το στόχο τους, δεν το συζητάμε. Όπως μου είπε κι ένας φίλος «Τα Jumbo τα παρομοιάζω με μια γυναίκα που συνειδητοποιεί ότι όσο πιο "πρόστυχα" σου φέρεται, τόσο εσύ τρελαίνεσαι και την κυνηγός!».
Ο κόσμος ψωνίζει από τα Jumbo. Τυχαίο; Δεν νομίζω… Αλλά, τι λέω! Κι αυτό σλόγκαν από επιτυχημένη διαφήμιση είναι και, μάλιστα, διόλου τυχαίο που τα τελευταία χρόνια έχει γίνει το αγαπημένο σλόγκαν των πιο συνηθισμένων θεωριών συνωμοσίας.
πηγή

Συμφωνώ απόλυτα...η θέα του ψημενου αρνιου σε πρωτο πλανο και απο πίσω φόντο οι σακουλες του Jumbo ήταν ότι χειρότερο!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

OoOkoβοldOoO

Περιβόητο Μέλος

H OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,344 μηνύματα.

H OoOkoβοldOoO έγραψε: στις 00:36, 12-05-13:

#13
Αρχική Δημοσίευση από Dias
Γιατί τη διαφήμηση που αναφέρεις τη βρίσκω καταπληκτική?

Τι; καταπληκτική;;;; Και άντε καλά να πεις αυτή ότι τρώγεται στην τηλεόραση που δεν μιλάνε αυτοί οι δύο. Στο ραδιόφωνο η αντίστοιχη είναι άθλια!!!!!!!;Oταν την πρωτοάκουσα μου κόπηκε το γέλιο. Από τότε όποτε την πετυχαίνω τρέχω να το κλείσω αμέσως! Έλεως! Και αμάν δηλαδή άλλα ονόματα δεν μπορούσαν να βρουν;;; Άντε γιατί αρκετά με αυτή τη διαφήμιση
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη OoOkoβοldOoO : 12-05-13 στις 00:41.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dalian (Substrata)

Επιφανές Μέλος

H Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών . Έχει γράψει 2,609 μηνύματα.

H Dalian έγραψε: στις 01:27, 12-05-13:

#14
Στανίση - εμετική το ΛΙΓΟΤΕΡΟ.

Vodafone - μ'εκνευρίζει η όποια χρήση της έκφρασης "για πάντα", so yep, black list'd
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

unπαικτable

Διάσημο Μέλος

Ο unπαικτable αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 840 μηνύματα.

O unπαικτable έγραψε: στις 01:32, 12-05-13:

#15
Νομιζω πως ειναι τραγικο να καθομαστε να κραζουμε μια διαφημιση που στην ουσια ηθελα να κανει ντορο(το πετυχε αναμφιβολα) οταν τα μπουζουκο/κλαμπο μαγαζα ειναι περισσοτερα απο τα θεατρα. Νομιζω πως η εκφραση: "Παιρνουμε οτι μας αξιζει" ταιριαζει 100%.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dias

Επιφανές Μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και επαγγέλεται Φυσικός . Έχει γράψει 7,436 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 13:27, 12-05-13:

#16

Αρχική Δημοσίευση από OoOkoβοldOoO
Στο ραδιόφωνο η αντίστοιχη είναι άθλια!!!!!!!;Oταν την πρωτοάκουσα μου κόπηκε το γέλιο. Από τότε όποτε την πετυχαίνω τρέχω να το κλείσω αμέσως! Έλεος! Και αμάν δηλαδή άλλα ονόματα δεν μπορούσαν να βρουν;;;
Δεν την έχω ακούσει από το ραδιόφωνο και δεν μπορώ να τη φανταστώ. (Δεν ακούω πολύ ραδιόφωνο και οι σταθμοί που ακούω δεν βάζουν διαφημίσεις). Δηλαδή πώς είναι? Λένε ονόματα παιδικές - νεανικές - μασήλικες - γέρικες φωνές? και τι ονόματα λένε? (Φαντάζομαι όχι Κούλα - Χαράλαμπε). Ξέρεις αν μπορώ να τη βρω κάπου να την ακούσω?
Αρχική Δημοσίευση από OoOkoβοldOoO
Τι; καταπληκτική;;;; Και άντε καλά να πεις αυτή ότι τρώγεται στην τηλεόραση που δεν μιλάνε αυτοί οι δύο. ..... Άντε γιατί αρκετά με αυτή τη διαφήμιση
Αρχική Δημοσίευση από Dalian
Vodafone - μ'εκνευρίζει η όποια χρήση της έκφρασης "για πάντα", so yep, black list'd
Κορίτσια! Για να μην σας αρέσει αυτή η (τηλεοπτική) διαφήμιση, υποψιάζομαι ότι ΔΕΝ είστε ερωτευμένες. Προσωπικά που είμαι (πάντα) ερωτευμένος, τη θεωρώ καταπληκτική και πολύ συγκινητική. (Συμβουλή μου: Ερωτευθείτε!).



Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

spy-ak

Τιμώμενο Μέλος

H spy-ak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 4,739 μηνύματα.

H spy-ak έγραψε: στις 13:50, 12-05-13:

#17
Η διαφήμιση των Jambo είναι ψιλοάθλια η αλήθεια είναι.
Η πιο άθλια διαφήμιση που υπάρχει είναι μακράν το pretty bra. Είναι και εμετική, και διαρκεί 5 λεπτά, δεν τελειώνει με τίποτα. Εκεί που λες, οκ, τώρα τελείωσε,θα βγάλει τους αριθμούς τηλεφώνων και θα πάμε παρακάτω, τσουυυυυυυπ συνεχίζει και λέει ότι "κυκλοφορεί σε πολλά χρώματα". Εκεί είναι που θέλεις να πετάξεις την τηλεόραση από το παράθυρο.

Αλλάζω λίγο αυτό που είπε ο Δίας γιατί μ' αρέσει σαν σλόγκαν:
Αρχική Δημοσίευση από Dias
Κορίτσια, ερωτευθείτε!
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

OoOkoβοldOoO

Περιβόητο Μέλος

H OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,344 μηνύματα.

H OoOkoβοldOoO έγραψε: στις 13:50, 12-05-13:

#18
Αρχική Δημοσίευση από Dias


Δεν την έχω ακούσει από το ραδιόφωνο και δεν μπορώ να τη φανταστώ. (Δεν ακούω πολύ ραδιόφωνο και οι σταθμοί που ακούω δεν βάζουν διαφημίσεις). Δηλαδή πώς είναι? Λένε ονόματα παιδικές - νεανικές - μασήλικες - γέρικες φωνές? και τι ονόματα λένε? (Φαντάζομαι όχι Κούλα - Χαράλαμπε). Ξέρεις αν μπορώ να τη βρω κάπου να την ακούσω?

Εμείς πάλι έχουμε σχεδόν όλη μέρα ανοιχτό το ραδιόφωνο στο σπίτι-χαμηλομένο βέβαια σε ένα συγκεκριμένο σταθμό..ευτυχώς που έφυγα γιατί στο σπίτι μου δεν έχω καν ραδιόφωνο... Ε λοιπόν Δία, τα θες και συ, αλλά για να καλύψω την περιέργειά σου και μόνο(δεν χαλώ χατίρια ) τη βάζω...Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι άθλια!!!!!!!!!


Και γιατί δηλαδή να μην ήταν Κούλα-Χαράλαμπε??Μια χαρά ονοματάκια είναι αυτά
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

elepan (Παναγιώτης)

Δραστήριο Μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Αναλυτής συστημάτων και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 441 μηνύματα.

O elepan I miss the sun. έγραψε: στις 13:56, 12-05-13:

#19
Η διαφήμιση jumbo τραγική.
Η διαφήμιση vodafone, δείχνει ένα ζευγάρι από τα 15 μέχρι τα 70 φεύγα μαζί (χαρά στο κουράγιο τους), για να διαφημίσει κινητή τηλεφωνία? Βαρέθηκα και που την είδα.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

DreamsRevenge

Επιφανές Μέλος

H DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,241 μηνύματα.

H DreamsRevenge sans toit, ni loi έγραψε: στις 14:02, 12-05-13:

#20
Αρχική Δημοσίευση από unπαικτable
Νομιζω πως ειναι τραγικο να καθομαστε να κραζουμε μια διαφημιση που στην ουσια ηθελα να κανει ντορο(το πετυχε αναμφιβολα) οταν τα μπουζουκο/κλαμπο μαγαζα ειναι περισσοτερα απο τα θεατρα. Νομιζω πως η εκφραση: "Παιρνουμε οτι μας αξιζει" ταιριαζει 100%.

Δε μπορώ παρά να συμφωνήσω με αυτό, στόχος μιας οποιασδήποτε διαφήμισης είναι να δημιουργήσει θόρυβο γύρω από το προϊόν/επιχείρηση/υπηρεσία που είναι το αντικείμενο της, να προσελκύσει την προσοχή, ώστε να έχει και πιθανότητες ανόδου των πωλήσεων μέσα από την άνοδο της αναγνωρισιμότητας. Τα Jumbo έχω την εντύπωση ότι δημιουργούν τη δική τους καταναλωτική κουλτούρα, η οποία εξαπλώνεται φυσικά ελέω κρίσης. Φθηνά προϊόντα, για να αντικαθιστώνται αντί να διατηρούνται ή να επισκευάζονται, μαζική έκθεση των προϊόντων με τρόπο που να προκαλεί την αγορά τους, που προκαλεί την αγορά περισσότερων προϊόντων από οσα έχουν αποφασιστεί πριν την επίσκεψη στο κατάστημα, με το γνωστό κράχτη του 0,99€ ή ο,τι σε ,99€ (1,99, 2,99, κ.ο.κ.), εκθείαση των τεράστιων πλαστικών τσαντών με τις υπερμεγέθεις συσκευασίες παιχνιδιών.
Φαντάζομαι ότι και οι διαφημίσεις τους προσχεδιασμένα ή όχι, προσανατολίζουν σε αυτή την κατεύθυνση, ενώ μια επίσκεψη στα καταστήματα δημιουργεί πλέον δυσάρεστη εντύπωση για το πρώην κατάστημα παιχνιδιών που τώρα προωθεί συγκεκριμένες μόνο εταιρείες στα περιορισμένα πλέον τμήματα παιχνιδιών ενώ το υπόλοιπο κατακλύζεται από ρούχα, εσώρουχα, είδη σπιτιού και άπειρα άλλα σχετικά-άσχετα...
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια