×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,804 μέλη και 2,441,248 μηνύματα σε 76,720 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 173 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

H venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16,741 μηνύματα.

H venividivici έγραψε: στις 21:59, 09-10-10:

#1
Προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας.....
Ποια η γνώμη σας;;;;;;;;
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;;;;;

Λαός χωρίς Ιστορία είναι λαός χωρίς μνήμη. Λαός χωρίς μνήμη είναι καταδικασμένος στη Λήθη
......

και πάλι η ιδιωτική πρωτοβουλία θριάμβευσε
http://www.e-history.gr/

αντί αυτή τη δουλειά να την έχει κάνει το Υπουργείο Παιδείας


Πρόταση για να γίνει προαιρετικής παρακολούθησης μάθημα η ιστορία στη Β και Γ Λυκείου έκανε η Επιτροπή του Υπουργείου Παιδείας στο πλαίσιο της αναμόρφωσης του Λυκείου.
http://www.cosmo.gr/News/Hellas/291512.html
4
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,084 μηνύματα.

O Γιώργος Hunt or be Hunted. έγραψε: στις 22:15, 09-10-10:

#2
Αρχική Δημοσίευση από venividivici
Προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας.....
Ποια η γνώμη σας;;;;;;;;
Με τον τρόπο που διδάσκεται; ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΥΨΙΣΤΟ!

Για μένα ήταν πολύ σημαντικό που δεν έδωσα Ιστορία Γενικής στις Πανελλήνιες. Κι αυτό γιατί δεν διδάσκεται σωστά η ιστορία. Οι περισσότεροι καθηγητές απλά κάνουν αναπαραγωγή του βιβλίου και μας υποχρεώνουν να μαθαίνουμε πράγματα απ' έξω. Γιατί όταν ζητάς την παραμικρή λεπτομέρεια, τύπου αν ο μπατζανάκης του Περικλή πήγε στην τουαλέτα στις 4 ή στις 5 το απόγευμα, αυτή ΔΕΝ είναι σωστή διδασκαλία της ιστορίας.

Το να γνωρίζει ένα παιδί την ιστορία του τόπου του σαφώς είναι σημαντικό. Αλλά ο συγκεκριμένος τρόπος διδασκαλίας είναι απαράδεκτος. Ας τον αναδιαμορφώσουν πρώτα και το συζητάμε. Το πώς πρέπει να γίνει δεν είναι αρμοδιότητά μου... Εγώ μηχανικός είναι, όχι φιλόλογος. Θέλω να ξέρω τα βασικά, αλλά μην με βομβαρδίζετε με άσχετες λεπτομέρειες που στο κάτω-κάτω μετά την εξέταση του μαθήματος θα τις ξεχάσω.


ps: Για να μην παρεξηγηθώ, εμένα μου αρέσει η Ιστορία, ειδικά το τμήμα της Βυζαντινής Ιστορίας. Αλλά έτσι όπως το έμαθα εγώ από ψάξιμο ή μου το δίδαξαν κάποιοι ΣΟΒΑΡΟΙ άνθρωποι κι όχι όπως είναι το μάθημα στο Λύκειο.
6
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Stargazer

Εκκολαπτόμενο Μέλος

H Stargazer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 131 μηνύματα.

H Stargazer έγραψε: στις 23:00, 09-10-10:

#3
Ωραία, ας γίνει προαιρετική η ιστορία. Δε θα χρειάζεται πια τίποτα περισσότερο ώστε να είμαστε και με τη βούλα άλλη μία πολιτεία των ΗΠΑ.
6
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

tsarachaf (Allah 1/3 MEΤΣ)

Επιφανές Μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών , επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,246 μηνύματα.

O tsarachaf Do/Νot έγραψε: στις 23:14, 09-10-10:

#4
Εγκλημα... Στυγεροτατο μαλιστα...

Οσο χαλια και να ναι ο τροπος διδασκαλιας, εστω κι αυτα τα ελαχιστα που συγκρατει ο μεσος μαθητης, του δινουν πολλα εφοδια...

Αν χασουμε κι αυτο, καταστραφηκαμε...

Οτι χρειαζεται τεραστιες διορθωσεις, ειναι αληθεια...

Αλλα με τιποτα να γινει προαιρετικο...
Τα χουμε καταστρεψει ολα πια...
8
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε: στις 23:25, 09-10-10:

#5
Αρχική Δημοσίευση από venividivici
Προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας.....
Ποια η γνώμη σας;;;;;;;;
....



Πρόταση για να γίνει προαιρετικής παρακολούθησης μάθημα η ιστορία στη Β και Γ Λυκείου έκανε η Επιτροπή του Υπουργείου Παιδείας στο πλαίσιο της αναμόρφωσης του Λυκείου.
http://www.cosmo.gr/News/Hellas/291512.html
Όπως προαιρετικό πια θα είναι σε πολύ λίγο καιρό, σε τούτο τον έρημο τόπο, και το να αυτοαποκαλείται κανείς "Έλληνας", νομίζω...Είναι πια η έσχατη ντροπή για τον λαό μας, να ανεχόμαστε τους διάφορους εγκάθετους του εθνομηδενισμού, στην αχίλλειο φτέρνα μας: στο Υπουργείο Παιδείας!!! Πόσες πια ακομη αποδείξεις χρειάζονται, για να γίνει πιστευτό, ότι η Κυβέρνηση του ΓΑΠ είναι εντεταλμένη να θάψει τον Ελληνισμό;
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

fockos

Επιφανές Μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,672 μηνύματα.

O fockos έγραψε: στις 23:26, 09-10-10:

#6
Αρχική Δημοσίευση από venividivici
Προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας.....

Πρόταση για να γίνει προαιρετικής παρακολούθησης μάθημα η ιστορία στη Β και Γ Λυκείου έκανε η Επιτροπή του Υπουργείου Παιδείας στο πλαίσιο της αναμόρφωσης του Λυκείου.
http://www.cosmo.gr/News/Hellas/291512.html
[/SIZE]
Διαβάστε τα μικρά γραμματάκια δεν είναι για όλες τις τάξεις αλλά για την Β, Γ Λυκείου

Για την Γ Λυκείου συμφωνώ για όσους δεν το δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις. Έτσι κι αλλιώς στη Γ Λυκείου απαξιώνεται ως μάθημα. Δεν κάθεται κανένας να την διαβάσει. Ας διδάσκεται σωστά στις υπόλοιπες τάξεις και στην Γ ας το κάνουν προαιρετικό για να αποφοτριστούν κάπως οι μαθητές.
4
4
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

tsarachaf (Allah 1/3 MEΤΣ)

Επιφανές Μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών , επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,246 μηνύματα.

O tsarachaf Do/Νot έγραψε: στις 23:40, 09-10-10:

#7
Αρχική Δημοσίευση από Νωεύς
Όπως προαιρετικό πια θα είναι σε πολύ λίγο καιρό, σε τούτο τον έρημο τόπο, και το να αυτοαποκαλείται κανείς "Έλληνας", νομίζω...Είναι πια η έσχατη ντροπή για τον λαό μας, να ανεχόμαστε τους διάφορους εγκάθετους του εθνομηδενισμού, στην αχίλλειο φτέρνα μας: στο Υπουργείο Παιδείας!!! Πόσες πια ακομη αποδείξεις χρειάζονται, για να γίνει πιστευτό, ότι η Κυβέρνηση του ΓΑΠ είναι εντεταλμένη να θάψει τον Ελληνισμό;
Πες τα χρυσοστομε!!!

Αρχική Δημοσίευση από fockos
Διαβάστε τα μικρά γραμματάκια δεν είναι για όλες τις τάξεις αλλά για την Β, Γ Λυκείου

Για την Γ Λυκείου συμφωνώ για όσους δεν το δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις. Έτσι κι αλλιώς στη Γ Λυκείου απαξιώνεται ως μάθημα. Δεν κάθεται κανένας να την διαβάσει. Ας διδάσκεται σωστά στις υπόλοιπες τάξεις και στην Γ ας το κάνουν προαιρετικό για να αποφοτριστούν κάπως οι μαθητές.
Τι λες ρε συ focko???

Αμαν και πως εκανα να φτασω Γ Λυκειου για να διδαχτω κατι για την Συγχρονη Ιστορια.... Τι αντιληψη εχει ενα παιδι μεχρι την πρωτη Λυκειου να αντιληφθει τα θεματα που θιγει η Ιστορια ΓΠ της Γ΄ Λυκειου???
Ας τα λεει χαλια... Τουλαχιστον λεει κατι...
Αν θελουν να αποφορτισουν τους μαθητες της τριτης, ας αλλαξουν το συστημα εξετασης...
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Stargazer

Εκκολαπτόμενο Μέλος

H Stargazer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 131 μηνύματα.

H Stargazer έγραψε: στις 23:42, 09-10-10:

#8
Αλήθεια, δεν υπάρχουν άλλα μαθήματα τα οποία θα μπορούσαν να γίνουν προαιρετικά ώστε να ελαφρυνθούν οι μαθητές; Ας πούμε (τυχαία παράδειγματα) Θρησκευτικά ή Κοινωνιολογία ή Φυσική Γενικής Παιδείας; Είναι τυχαίο το ότι επιλέχτηκε η Ιστορία; Και μάλιστα με την κυρία (?) Δραγώνα επικεφαλής της όλης προσπάθειας;
1
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

tsarachaf (Allah 1/3 MEΤΣ)

Επιφανές Μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών , επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,246 μηνύματα.

O tsarachaf Do/Νot έγραψε: στις 23:46, 09-10-10:

#9
Εξαιρωντας τα Θρησκευτικα διαφωνω εξισου για να γινει προαιρετικη η διδασκαλια της Κοινωνιολογιας ή της Φυσικης ΓΠ
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Stargazer

Εκκολαπτόμενο Μέλος

H Stargazer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 131 μηνύματα.

H Stargazer έγραψε: στις 23:49, 09-10-10:

#10
Δεν πρότεινα να γίνει προαιρετικό κανένα μάθημα, απλά δε θεωρώ καθόλου τυχαίο ότι όλες οι "αλλαγές" και οι "αναδιαρθώσεις" στο χώρο της Παιδείας ξεκινούν πάντα από το μάθημα της Ιστορίας.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

klaire1994

Νεοφερμένος

H klaire1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13 μηνύματα.

H klaire1994 :D έγραψε: στις 23:50, 09-10-10:

#11
Πραγματικά θα είναι σκέτη αυτοκτονία αν η Ιστορία γίνει προαιρετική. Μπρορεί να μαθαίνουμε υπερβολικές λεπτομέρειες σε κάποια σημεία και να τις ξεχνάμε, αλλά η κύρια ιδέα, το "ζουμί", μένει ακόμη και σε έναν χάλια μαθητή μετά το σχολείο. Γιατί όπως αναφέρθηκε, λαός χωρίς ιστορία, είναι λαός χωρίς μνήμη!
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

H venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16,741 μηνύματα.

H venividivici έγραψε: στις 23:51, 09-10-10:

#12
Γιατί συνδεέτε την Ιστορία με τις πανελλήνιες εξετάσεις;;;;;;;
Ας αλλάξουμε λίγο το ερώτημα
Αν το μάθημα της Ιστορίας δεν είχε σχέση με τις Πανελλήνιες θα έπρεπε να διδασκόταν ή όχι;;;;;;;

Αγνοεί πολύς μαθητικός κόσμος τον δεύτερο παγκόσμiο πόλεμο...... αν το σκεφτούμε είναι πολύ κοντά μας αυτή η ιστορία οι άνθρωποι που το ζήσαν σαν γεγονός, ζουν ακόμη, ειναι οι παππούδες μας....... και απλά δεν την γνωρίζουμε οι περισσότεροι από εμάς.......και η 28η Οκτωβρίου έχει καταντήσει μία ακόμη αργία........


Επίσης η απάντηση του Υπουργού
Λοβέρδου: «Αν δεν τα καταφέρουμε πάμε σε νέο Γουδί» σε πόσους έγινε κατανοητή;;;;;;
και τι έγινε στο Γουδί;;;;;;[πλέον Γουδή].......................άραγε το ξέρουμε;;;;;;;
7
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,648 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 00:04, 10-10-10:

#13
εδω εγιναν επιλογης τα μαθηματικα ,η πληροφορικη,η γυμναστικη ,τι λεμε τωρα..

και λενε να βαλουν υποχρεωτικο κατι θεατρολογιες.. και τα αγγλικα
ελεος..ολοι ψευτοκουλτουριαρηδες σαν την Διαμαντοπουλου θα γινουν ?
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

fockos

Επιφανές Μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,672 μηνύματα.

O fockos έγραψε: στις 00:07, 10-10-10:

#14
Αρχική Δημοσίευση από tsarachaf
Τι λες ρε συ focko???

Αμαν και πως εκανα να φτασω Γ Λυκειου για να διδαχτω κατι για την Συγχρονη Ιστορια.... Τι αντιληψη εχει ενα παιδι μεχρι την πρωτη Λυκειου να αντιληφθει τα θεματα που θιγει η Ιστορια ΓΠ της Γ΄ Λυκειου???
Ας τα λεει χαλια... Τουλαχιστον λεει κατι...
Αν θελουν να αποφορτισουν τους μαθητες της τριτης, ας αλλαξουν το συστημα εξετασης...
Δεν ξέρεις πόσο τυχερός είσαι που δεν την έδωσες εξετάσεις.... Στο θέμα μας τώρα

Και γιατί να διδάσκόμαστε στη Γ Λυκείου Νεότερη ιστορία. Κάνουμε ιστορία από την τρίτη δημοτικού μέχρι τη Γ Λυκείου και για την σύγχρονη ιστορία μαθαίνουμε μόνο στη Γ Λυκείου που υπάρχει η πίεση των εξετάσεων. Συγκεκριμένα είχα την ατυχία να την δώσω και πανελλαδικές. Γι αυτό είπα ας διδασκεται σωστά και ας αφήσουν τη Γ Λυκείου.

Μαθαίνουμε σε 3 τάξεις την αρχαία ιστορία, σε 3 τρεις τη Βυζαντινή, σε 2 την μεσαιωνική και την νεότερη μόνο στη Γ Λυκείου. Ας κάνουν καλή κατανομή στις υπόλοιπες τάξεις. Είναι τραγικό να μην διδάσκεται πρακτικά πουθενά νεότερη ιστορία (γιατί και στη Γ και που διδάσκεται αφού είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο και δεν την διαβάζει κανένας).

Στη Γ Λυκειου έχεις πιο εξειδικευμένα μαθήματα και αναγκαστικά κάποια πρέπει να φύγουν αλλιώς δεν θα βγαίνουν οι ώρες. Σύμφωνα με το άρθρο τo καινούριο σύστημα θα γίνει έτσι:
Έτσι λοιπόν, η πρόταση αναφέρει τρία υποχρεωτικά μαθήματα που θα είναι η Νεοελληνική γλώσσα, η Ξένη γλώσσα και η Γυμναστική.

Τα μαθήματα επιλογής θα χωριστούν σε έξι κατηγορίες:

1.Αρχαιογνωσία: Περιλαμβάνει τα μαθήματα: Αρχαία ελληνική γλώσσα και γραμματεία, Αρχαία ελληνική γραμματεία, Αρχαία Ιστορία και Ιστορία των Ιδεών

2.Μαθηματικά: Περιλαμβάνει τα μαθήματα: Μαθηματικά υψηλού επιπέδου, Μαθηματικού βασικού επιπέδου

3.Πειραματικές επιστήμες: Περιλαμβάνει τα μαθήματα: Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Περιβαλλοντικές επιστήμες

4.Κοινωνικές επιστήμες: Περιλαμβάνει τα μαθήματα: Οικονομία, Πολιτικές και Κοινωνικές επιστήμες, Ευρωπαϊκή Ιστορία , Αρχές ηθικής και Φιλοσοφίας, Θρησκευτικά

5.Ξένη Γλώσσα: Περιλαμβάνει τα μαθήματα: Λατινικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά

6.Πολιτισμός: Περιλαμβάνει τα μαθήματα: Εικαστικά, Μουσική, Θέατρο και Κινηματογράφος
Προφανώς δεν μπορούν να γίνουν όλα τα κλασικά μαθήματα υποχρεωτικά (ιστορία, αρχαία, μαθηματικά, φυσική, χημεία) γιατί γίνονται πιο εξειδικευμένα μαθήματα που δεν γίνονται άλλες χρονιές (προγραμματισμός, λατινικά κ.λπ.). Αναγκαστικά κάποια πρέπει να αφαιρεθούν για να πάρουν τις θέσεις τους.... αλλιώς αντί για εφτάωρα οι μαθητές θα κάνουν εννιάωρα.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

chronis_25 (ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ!)

Περιβόητο Μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Πυροσβέστης . Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.

O chronis_25 ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 22:00 MASTERCHEF! έγραψε: στις 00:20, 10-10-10:

#15
Έχω μία πολύ σοβαρή απορία, όλα αυτά τα 10-11 χρόνια που είμαι μέρος του Ελληνικού "Εκπαιδευτικού" Συστήματος.
Γιατί ποτέ μου δεν έχω κάνει Νεότερη Ιστορία;
Γιατί δεν ξέρω τι σημαίνει Ψυχρός Πόλεμος;
Γιατί δεν ξέρω ποια ήταν η βασική πολιτική του Ανδρέα Παπανδρέου που μας έφτασε και αυτή στο έλλειμμα;
Γιατί δεν ξέρω τι έγινε τα τελευταία 50 κάτι χρόνια ενώ ξέρω τι έγινε στην Στάση του Νίκα που δεν απασχολεί κανέναν μας;

Ο Έλληνας έχει την παιδεία που του αξίζει.
Διότι ακόμα και αν διδασκόμασταν Νεότερη Ιστορία, φανταστείτε τι θα έλεγε ένας ΠΑΣΟΚος για την διακυβέρνηση ΑΓΠ 1981-...
Φανταστείτε δε να μιλούσε ένας ΝΔάτης και για τον ΚΚ(Αραμανλή) που άνοιξε την Γυάρο και την Μακρόνησο.
Χαχαχαχαχα!

Και το θέμα είναι ένα.
Όταν κάνω για ασκήσεις κείμενα του Παπανούτσου εκπλήσσομαι δυσάρεστα που σπάνια Έλληνας με απολυτήριο Λυκείου θα γνωρίζει ποια ήταν η σπουδαία αυτή μορφή της εκπαίδευσης...
Θα ξέρουμε βέβαια το Ψηφιακό Σχολείο.
Εγώ ακόμα περιμένω να δοκιμάσω κάτι e-books παρεμπιπτόντως...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,648 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 00:27, 10-10-10:

#16
Έτσι λοιπόν, η πρόταση αναφέρει τρία υποχρεωτικά μαθήματα που θα είναι η Νεοελληνική γλώσσα, η Ξένη γλώσσα και η Γυμναστική.
σχολειο φτιαγμενο μονο για φιλολογους δηλαδη?

καμια υποχρεωτικη θετικη μαθηση?που ζουνε?

θελουνε ξυλο..ειναι σκανδαλο...
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

fockos

Επιφανές Μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,672 μηνύματα.

O fockos έγραψε: στις 00:40, 10-10-10:

#17
Αρχική Δημοσίευση από Stargazer
Αλήθεια, δεν υπάρχουν άλλα μαθήματα τα οποία θα μπορούσαν να γίνουν προαιρετικά ώστε να ελαφρυνθούν οι μαθητές; Ας πούμε (τυχαία παράδειγματα) Θρησκευτικά ή Κοινωνιολογία ή Φυσική Γενικής Παιδείας; Είναι τυχαίο το ότι επιλέχτηκε η Ιστορία; Και μάλιστα με την κυρία (?) Δραγώνα επικεφαλής της όλης προσπάθειας;
Ανέφερε ποια μαθήματα....
Αρχική Δημοσίευση από tsarachaf
Εξαιρωντας τα Θρησκευτικα διαφωνω εξισου για να γινει προαιρετικη η διδασκαλια της Κοινωνιολογιας ή της Φυσικης ΓΠ
Αρχική Δημοσίευση από Stargazer
Δεν πρότεινα να γίνει προαιρετικό κανένα μάθημα, απλά δε θεωρώ καθόλου τυχαίο ότι όλες οι "αλλαγές" και οι "αναδιαρθώσεις" στο χώρο της Παιδείας ξεκινούν πάντα από το μάθημα της Ιστορίας.
Για τη Γ Λυκείου προτιμώ να λιγοστεύσουν τα μαθήματα και να αυξήσουν την ύλη στα κατεύθυνσης. Τώρα μαθαίνουν τα λίγο από όλα και πρακτικα δεν εξειδικεύονται σε κανένα μάθημα με αποτέλεσμα να μην έχουν τις απαραίτητες βάσεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση όπως γινόταν παλαιότερα με τις δέσμες.

Αρχική Δημοσίευση από chronis_25
Έχω μία πολύ σοβαρή απορία, όλα αυτά τα 10-11 χρόνια που είμαι μέρος του Ελληνικού "Εκπαιδευτικού" Συστήματος.
Γιατί ποτέ μου δεν έχω κάνει Νεότερη Ιστορία;
Γιατί δεν ξέρω τι σημαίνει Ψυχρός Πόλεμος;
Γιατί δεν ξέρω ποια ήταν η βασική πολιτική του Ανδρέα Παπανδρέου που μας έφτασε και αυτή στο έλλειμμα;
Γιατί δεν ξέρω τι έγινε τα τελευταία 50 κάτι χρόνια ενώ ξέρω τι έγινε στην Στάση του Νίκα που δεν απασχολεί κανέναν μας;

Ο Έλληνας έχει την παιδεία που του αξίζει.
Διότι ακόμα και αν διδασκόμασταν Νεότερη Ιστορία, φανταστείτε τι θα έλεγε ένας ΠΑΣΟΚος για την διακυβέρνηση ΑΓΠ 1981-...
Φανταστείτε δε να μιλούσε ένας ΝΔάτης και για τον ΚΚ(Αραμανλή) που άνοιξε την Γυάρο και την Μακρόνησο.
Χαχαχαχαχα!

Και το θέμα είναι ένα.
Όταν κάνω για ασκήσεις κείμενα του Παπανούτσου εκπλήσσομαι δυσάρεστα που σπάνια Έλληνας με απολυτήριο Λυκείου θα γνωρίζει ποια ήταν η σπουδαία αυτή μορφή της εκπαίδευσης...
Θα ξέρουμε βέβαια το Ψηφιακό Σχολείο.
Εγώ ακόμα περιμένω να δοκιμάσω κάτι e-books παρεμπιπτόντως...
Έχεις απόλυτο δίκαιο chroni εδώ υπάρχουν μαθητές Α Λυκείου που δεν ξέρουν ότι έγινε εμφύλιος. Το θέμα μας είναι να διδάσκεται σωστά η Ιστορία στις υπόλοιπες τάξεις. Μην περιμένεις να τα μάθεις από το σχολείο το σχολικό βιβλίο της Γ κρύβει πολλά και θα έχεις άλλα στο κεφάλι σου. Ψάξε πληροφορίες μόνο σου.


Με εκνευρίζουν οι δημοσιογράφοι με αυτούς τους γενικόλογους τίτλους που ο μόνος του σκοπός είναι να προκαλέσουν αναστάτωση...
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,084 μηνύματα.

O Γιώργος Hunt or be Hunted. έγραψε: στις 00:59, 10-10-10:

#18
Αρχική Δημοσίευση από chronis_25
Γιατί δεν ξέρω τι έγινε τα τελευταία 50 κάτι χρόνια ενώ ξέρω τι έγινε στην Στάση του Νίκα που δεν απασχολεί κανέναν μας;
Γιατί για να "καταγραφεί" κάτι ως "ιστορικό γεγονός" νομίζω πρέπει να περάσει μια αξιοσημείωτη χρονική περίοδος, κοντά στα 50 χρόνια. Πηγή δεν έχω, μας το 'χανε πει στο σχολείο. Ο καθένας το αξιολογεί αυτό όπως νομίζει...

Γενικά θεωρώ σωστό το ότι δεν μπορείς να καταγράψεις κάτι αμέσως στα ιστορικά βιβλία, εάν δεν το εξετάσεις πλήρως και απ' όλες τις σκοπιές του - κάτι που θέλει όντως πολλά χρόνια. Από εκεί και πέρα το αν θα είναι 20, 30, 50, 100, λίγο με απασχολεί...
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Stargazer

Εκκολαπτόμενο Μέλος

H Stargazer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 131 μηνύματα.

H Stargazer έγραψε: στις 01:04, 10-10-10:

#19
fockos, έχω αναφερθεί ήδη σε κάποια μαθήματα, αν και όπως είπα δεν προτείνω να γίνει επιλογής κάποιο από αυτά. Τα ανέφερα τυχαία, ερωτώντας γιατί η Ιστορία και όχι κάτι άλλο.
Τούτη η πρόταση της επιτροπής δεν είναι για μένα παρά ένα μέρος μιας συστηματικής προσπάθειας αφελληνισμού των μαθητών υποβιβάζοντας όλα εκείνα τα εργαλεία-μαθήματα τα οποία παρέχουν κάποια ανθρωπιστική παιδεία, κάποια πολιτιστική ταυτότητα. Ειλικρινά, το τελευταίο που βλέπω σε αυτή την κίνηση είναι η υποτιθέμενη πρόθεση του υπουργείου να βελτιώσει το σχολικό πρόγραμμα των μαθητών.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

fockos

Επιφανές Μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,672 μηνύματα.

O fockos έγραψε: στις 01:19, 10-10-10:

#20
Αρχική Δημοσίευση από Stargazer
fockos, έχω αναφερθεί ήδη σε κάποια μαθήματα, αν και όπως είπα δεν προτείνω να γίνει επιλογής κάποιο από αυτά. Τα ανέφερα τυχαία, ερωτώντας γιατί η Ιστορία και όχι κάτι άλλο.
Τούτη η πρόταση της επιτροπής δεν είναι για μένα παρά ένα μέρος μιας συστηματικής προσπάθειας αφελληνισμού των μαθητών υποβιβάζοντας όλα εκείνα τα εργαλεία-μαθήματα τα οποία παρέχουν κάποια ανθρωπιστική παιδεία, κάποια πολιτιστική ταυτότητα. Ειλικρινά, το τελευταίο που βλέπω σε αυτή την κίνηση είναι η υποτιθέμενη πρόθεση του υπουργείου να βελτιώσει το σχολικό πρόγραμμα των μαθητών.
Εκτός από τη Γυμναστική, τα Αγγλικά και την Έκθεση όλα τα άλλα θα είναι προαιρετικά.... Το ότι έγινε προαιρετικό δεν σημαίνει ότι υποβαθμίστηκε. Υποβαθμισμένο είναι τώρα που υπάρχει και δεν το διαβάζει κανένας. Αυτή τη στιγμή την ιστορία γενικής δεν την επιλέγει κανένας για πανελλήνιες γιατί είναι παλούκι (πρακτικά κανένας δεν τη διαβάζει).

Το θέμα είναι πρακτικό. Με 14 μαθήματα κανένας δεν εξειδικεύεται στα μαθήματα του τομέα του. Ας τα κάνουνε 7 για παραπάνω εξειδίκευση. Το σχολείο δεν είναι μόνο η Γ Λυκείου. Διαβάσε το πως θα είναι το νέο σύστημα και μην απαντάς στους γενικόλογους τίτλους των δημοσιογράφων.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fockos : 10-10-10 στις 01:38.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια