Ένταση με την Τουρκία

Gaspar

Διάσημο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Αστυνομικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,363 μηνύματα.
Με ρώτησες εμένα και όσους γνωρίζουν βιωματικά την Ελληνικότητα και τους αγώνες των Ελλήνων αυτής της γης που εσύ απλά ονομάζεις και τοποθετείς στα δικαιώματα των Ελλήνων όπως τους συρικνώνεις σε εδάφη άσχετα με την Ελληνική πραγματικότητα.
Η γραφή σου είναι επικίνδυνη. Και χαρακτηρίζεται απο τεράστια άγνοια.
Οσο για τους Βουλγάρους και άλλους λαούς γύρω μας και αυτούς ακόμα τους Τούρκους, αυτοί υπάκουαν και υπακούουν ακόμα σε προπαγανδιστικές ανθελληνικές πολιτικές. Τις οποίες και εν αγνοία σου υποβοηθείς με τα λεγάμενα σου. Γιατι με βάση αυτά, με τοποθετείς εμένα και όλους όσοι ζούμε σε αυτά τα ποτισμένα με το αίμα συγγενών μας, σε δικαιώματα.
Από Μακεδονία είμαι και ξέρω πολύ καλά τον τόπο. αν δεν ήταν η ανταλλαγή των πληθυσμών τώρα στην Μακεδονία θα άκουγες dobre όπως και τώρα ακόμα ακούς πιο σπάνια αν ψάξεις όμως καλά.
μάλλον δεν είσαι τόσο των παραδοσιακών μακεδονικών πανηγυριών.

γίνε όσο σκληρός θέλεις
 

giannhs2001

Περιβόητο μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 4,824 μηνύματα.
Οπως και εμείς είχαμε ιστορικό δικαίωμα στην Μακεδονία και την εποικίσαμε με Έλληνες πρόσφυγες και έγινε ξανά ελληνική ενώ μέχρι τότε ήταν βουλγαροσλαβική.
Η Μακεδονία ουδέποτε δεν ήταν βουλγαροσλαβική. Περισσότεροι ήταν οι Εβραίοι. Εκτός αν αναφέρεσαι στην Ανατολική Μακεδονία που είχε κάποτε βουλγαρικό στοιχείο. Αλλά ούτε ιστορικά ούτε πληθυσμιακά η Μακεδονία ήταν Βουλγαρική.
Την ένταση τόσα χρόνια την καλλιεργεί και την συντηρεί η απέναντι πλευρά. Εκδηλώθηκε και στον κεμαλισμό με τα Ίμια και casus beli, αλλά και στον νεοθωμανισμό του ερντογαν. Υπάρχει μια έχθρα που είναι πολύ βαθιά ριζωμένη στα βιώματα των 2 λαών, και οι 2 νιώθουμε αδικημένοι από την ιστορία, οι πολιτισμικές διαφορές είναι χαώδες..
για αυτό δεν πιστεύω ότι στο μέλλον θα υπάρξει ουσιαστική ομόνοια ούτε θα γίνουμε Γερμανία-Ελβετία.

Για το Ισραήλ συμφωνώ, πιο πολλά μας ενώνουν με το Ισραήλ και τους εβραίους παρά με την Τουρκία.
πολύ κακώς στον ακροδεξιό χώρο καλλιεργήθηκε ο αντισημιτισμός

Για την ώρα ναι. Το θέμα είναι να αποκλιμακωθεί η κατάσταση αλλά πιο πιθανό είναι το ενδεχόμενο του πολέμου.

Το παράδειγμα Σουηδίας-Νορβηγίας είναι που μου δίνει ελπίδα. Χειρότερα έκαναν ο ένας στον άλλον και τώρα είναι αγαπημένοι ακριβώς γιατί είναι πλούσιοι λαοί.

Αφού προηγήθηκαν 10 χρόνια σκληρού πολέμου, εκστρατεία και ανταλλαγή πληθυσμών.
Ο Κεμάλ δεν είχε πολιτική εξουσία στην διάρκεια των Βαλκανικών πολέμων και του Α' Παγκόσμιου Πολέμου. Ωστόσο εγώ μίλησα μεταπολεμικά.

Ο 'Ελληνας μεταναστεύει σε ομόθρησκες χώρες. Ο τούρκος όχι. Η διαφορά αυτή σημαίνει τα πάντα Γιάννη και η μαρξιστική σου οπτική δεν είναι σωστή.
Για κανέναν άνθρωπο δεν είναι εύκολο να φύγει από την χώρα του. Το πρόβλημα με τους Τούρκους είναι ότι φανατίζονται και στις ξένες χώρες και κάνουν οτιδήποτε γουστάρουν όπως στην Γερμανία με τις πορείες και τους Γκρίζους Λύκους και τις επιθέσεις σε ακροαριστερούς διαδηλωτές της Αυστρίας που έκαναν πορεία υπέρ των Κούρδων. Είναι ένας φανατισμένος λαός που δυστυχώς δεν έμαθε να συμπεριφέρεται σε πλειοψηφία. Αν μου έλεγες για Άραβες ή Πέρσες θα έλεγα ναι όντως στην Ευρώπη έρχονται εσκεμμένα για εποικισμό. Οι Τούρκοι γενικά σαν λαός δεν ήταν ποτέ προσκολλημένοι στην θρησκεία. Ο κοσμικισμός του Κεμάλ δούλεψε θετικά.

Δεν είναι μαρξιστική οπτική η αντιπολεμική στάση. Δεν θέλω πολέμους και εντάσεις στην περιοχή, θέλω εσωτερικές μεταρρυθμίσεις και ανάπτυξη-ευημερία για όλους.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Fast

Περιβόητο μέλος

Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Barman/Barwoman και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,479 μηνύματα.
Για κανέναν άνθρωπο δεν είναι εύκολο να φύγει από την χώρα του. Το πρόβλημα με τους Τούρκους είναι ότι φανατίζονται και στις ξένες χώρες και κάνουν οτιδήποτε γουστάρουν όπως στην Γερμανία με τις πορείες και τους Γκρίζους Λύκους και τις επιθέσεις σε ακροαριστερούς διαδηλωτές της Αυστρίας που έκαναν πορεία υπέρ των Κούρδων. Είναι ένας φανατισμένος λαός που δυστυχώς δεν έμαθε να συμπεριφέρεται σε πλειοψηφία. Αν μου έλεγες για Άραβες ή Πέρσες θα έλεγα ναι όντως στην Ευρώπη έρχονται εσκεμμένα για εποικισμό. Οι Τούρκοι γενικά σαν λαός δεν ήταν ποτέ προσκολλημένοι στην θρησκεία. Ο κοσμικισμός του Κεμάλ δούλεψε θετικά.
Και οι Τούρκοι έρχονται για εποικισμό σε όλες τις χώρες, πολύ περισσότερο μάλιστα από τους περισσότερους άλλους.

Δεν είναι μαρξιστική οπτική η αντιπολεμική στάση. Δεν θέλω πολέμους και εντάσεις στην περιοχή, θέλω εσωτερικές μεταρρυθμίσεις και ανάπτυξη-ευημερία για όλους.
Η στάση σου είναι μαρξιστική/υλιστική ως προς το ότι υποθέτεις πως επειδή οι Τούρκοι και πολλοί Έλληνες έχουν αβέβαιο μέλλον οικονομικά και αυτό τους κάνει να θέλουν τα ίδια πράγματα και να είναι όμοιοι. Ο Τούρκος, με λίγες εξαιρέσεις, θέλει να εποικίσει στην ξένη χώρα και μετέπειτα να ανεξαρτητοποιηθεί από αυτή όπως κάνουν οι σαλαφιστές στη Γαλλία που πιστεύουν πως έχουν δικαίωμα για δικιά τους χώρα σε γαλλικό έδαφος. Ο 'Ελληνας πάει στο εξωτερικό απλά για να βγάλει καλύτερα τα προς το ζειν και, συνήθως, επιθυμεί να γυρίσει πίσω μετά από λίγα χρόνια.

Αντί για την οικονομική κατάσταση λοιπόν που βάζεις να παίζει το σημαντικότερο ρόλο, όπως εικάζει η μαρξιστική θεωρία, στην πραγματικότητα τον κατά πολύ σημαντικότερο ρόλο τον έχουν το έθνος και η θρησκεία.
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης . Έχει γράψει 2,924 μηνύματα.
Από Μακεδονία είμαι και ξέρω πολύ καλά τον τόπο. αν δεν ήταν η ανταλλαγή των πληθυσμών τώρα στην Μακεδονία θα άκουγες dobre όπως και τώρα ακόμα ακούς πιο σπάνια αν ψάξεις όμως καλά.
μάλλον δεν είσαι τόσο των παραδοσιακών μακεδονικών πανηγυριών.

γίνε όσο σκληρός θέλεις
Η αλήθεια είναι σκληρότερη.
Είναι προφανές, οτι πέραν του dobre, ne znas nisto vise. Πέραν του καλά δεν γνωρίζεις τιποτα.
Αυτό υποδεικνύει οτι δεν έλκεις την καταγωγή σου απο αυτούς που υπήρχαν πριν εποικιστεί όπως λες.
Οσο για την ανταλλαγή, σε αυτούς που έφυγαν, υπήρχε και ένα ποσοστό που δεν ήταν ανθέλληνες, ας το πω απλά. Και αυτή την στιγμή οι απόγονοι τους στην Τουρκία, αποκαλούνται <<πατριώτες>>.
Αμφίβολα πράγματα, αμφίβολη πραγματικότητα και εμείς εδώ λέμε άλλος το κοντό του και άλλος το μακρύ του.
Η προσπάθεια μου εδώ είναι την αλήθεια να δώσω με συγκεκαλυμμένο τρόπο, αποφεύγοντας ισχυρούς κραδασμούς.
Οχι πως δεν μπορώ να αντέξω ή και να αποφύγω αν χρειαστεί.
 

Gaspar

Διάσημο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Αστυνομικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,363 μηνύματα.
Η Μακεδονία ουδέποτε δεν ήταν βουλγαροσλαβική. Περισσότεροι ήταν οι Εβραίοι. Εκτός αν αναφέρεσαι στην Ανατολική Μακεδονία που είχε κάποτε βουλγαρικό στοιχείο. Αλλά ούτε ιστορικά ούτε πληθυσμιακά η Μακεδονία ήταν Βουλγαρική.
το 1910 οι εβραίοι ήταν μεγάλο ποσοστό της Θεσσαλονίκης αλλά όχι πλειοψηφία. υπήρχε και ελληνική και τουρκική κοινότητα, ενώ οι περιοχές στην υπόλοιπη Μακεδονία κατοικούνταν κυρίως από σλαβόφωνους.

η Μακεδονία διαμορφώθηκε όπως είναι σήμερα
α)με την ανταλλαγή των πληθυσμών το 1922 οι Έλληνες απο πόντο Θράκη και μικρά Ασία τοποθετήθηκαν στην μακεδονική επαρχεία,
β)με την πολιτική του Ι.Μεταξά ένα έθνος μια γλώσσα, έγινε η εθνική ομογενοποίηση.

ακόμα και σήμερα σε μερικά χωριά της Μακεδονίας με αμιγώς ντόπιο πληθυσμό, άτομα της ηλικίας μας γνωρίζουν ορισμένα σλάβικα όπως τα έμαθαν από τους παππούδες τους.
Και ο δικός μου παππούς από την πλευρά της μάνας μου έτρωγε μπουλινγ στο σχολείο γιατί μικρός δεν ήξερε καλά ελληνικά, ενώ από το σόι του πατέρα μου που ήρθαν από Θράκη μιλούσαν από πάντα ελληνικά. όπως και οι πόντιοι κ Μικρασιάτες.

Η αλήθεια είναι σκληρότερη.
Είναι προφανές, οτι πέραν του dobre, ne znas nisto vise. Πέραν του καλά δεν γνωρίζεις τιποτα.
Αυτό υποδεικνύει οτι δεν έλκεις την καταγωγή σου απο αυτούς που υπήρχαν πριν εποικιστεί όπως λες.
Επιλέγω να βλέπω την ιστορία από την αντικειμενική σκοπιά και όχι από την ρομαντική σχολική.
Και όπως είπα πάνω η μισή μου καταγωγή είναι ντόπια, αλλά δεν χρησιμοποιώ τα dobre, ne znas nisto vise.
ελάχιστοι πλέων στην Μακεδονία τα χρησιμοποιούν η ξέρουν τι σημαίνουν.
Αλλά αν δεν γινόταν η ανταλλαγή και η ομογενοποίηση που ακολούθησε δεν ξέρω πως θα ήταν η Μακεδονία σήμερα.
 

giannhs2001

Περιβόητο μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 4,824 μηνύματα.
το 1910 οι εβραίοι ήταν μεγάλο ποσοστό της Θεσσαλονίκης αλλά όχι πλειοψηφία. υπήρχε και ελληνική και τουρκική κοινότητα, ενώ οι περιοχές στην υπόλοιπη Μακεδονία κατοικούνταν κυρίως από σλαβόφωνους.

η Μακεδονία διαμορφώθηκε όπως είναι σήμερα
α)με την ανταλλαγή των πληθυσμών το 1922 οι Έλληνες απο πόντο Θράκη και μικρά Ασία τοποθετήθηκαν στην μακεδονική επαρχεία,
β)με την πολιτική του Ι.Μεταξά ένα έθνος μια γλώσσα, έγινε η εθνική ομογενοποίηση.

ακόμα και σήμερα σε μερικά χωριά της Μακεδονίας με αμιγώς ντόπιο πληθυσμό, άτομα της ηλικίας μας γνωρίζουν ορισμένα σλάβικα όπως τα έμαθαν από τους παππούδες τους.
Και ο δικός μου παππούς από την πλευρά της μάνας μου έτρωγε μπουλινγ στο σχολείο γιατί μικρός δεν ήξερε καλά ελληνικά, ενώ από το σόι του πατέρα μου που ήρθαν από Θράκη μιλούσαν από πάντα ελληνικά. όπως και οι πόντιοι κ Μικρασιάτες.

Το 1910 δεν ήταν πλειοψηφία. Στα τέλη του 19ου αιώνα αποτελούσαν το 56% του πληθυσμού της Θεσσαλονίκης όμως.

Ξέρω πως έγινε η ενιαία Μακεδονία σήμερα και ευτυχώς θα πω εγώ που έγινε και το α και το β.

Ιστορικά ποτέ δεν ανήκε σε Σλάβους. Ήταν και θα είναι για πάντα μία και Ελληνική.

Σε άλλο θέμα...

Η αλήθεια είναι πως το βίντεο που παρέθεσε ο Νηματολάγνος μου προξένησε μεγάλη δυστυχία. Η σαπίλα της Τουρκικής κοινωνίας είναι μεγαλύτερη από ό,τι φανταζόμουν. Βέβαια, ούτε εγώ θα χαιρόμουν αν μου ερχόταν μέσα στην χώρα μου ένας και μου έδειχνε την τούρκικη ημισέληνο αλλά σίγουρα δεν θα χτυπούσα ή θα τσαλάκωνα την ξένη σημαία ( σέβεσαι την ξένη σημαία όπως θες να σέβονται την δικιά σου ). Ο άνθρωπος αυτός δεν έφαγε χαστούκι από κάναν βλάχο γέρο από το χωριό. Αλλά από νεαρή κοπέλα. Αν η νεαρή γενιά της γειτονικής χώρας έχει τέτοιες αντιλήψεις για εμάς τότε δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα του μέλλοντος.

 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης . Έχει γράψει 2,924 μηνύματα.
β)με την πολιτική του Ι.Μεταξά ένα έθνος μια γλώσσα, έγινε η εθνική ομογενοποίηση.
Πριν την πολιτική του Ι. Μεταξά, υπήρχε η Ελληνική γλώσσα και οι όποιες άλλες ομιλούνταν. Οπως εκτός της σλαβοβουλγαρικής και η Βλάχικη, η Αρβανίτικη αλλά και μεγάλος πληθυσμός μιλούσε την Τούρκικη.
Οθωμανική επικράτεια λοιπόν.
Και απο την άλλη πλευρά της Οθωμανικής επικράτειας, Οθωμανοί υπήκοοι, αποίκησαν τον χώρο και του έδωσαν την Ελληνική ταυτότητα.
Οπου και αν αγγίξεις, δεν είναι καθαρό το μέρος.
Θα σου πω μόνο οτι ο Κόντογλου γράφει για το Αϊβαλί και φαίνεται καθαρά οτι τουλάχιστον σε αυτόν τον τόπο, οι κάτοικοι είχαν ομοιότητες και με αυτούς που βρίσκονται στην Ηπειρο.
Την Ιστορία αν θέλεις να την δεις σε όλη της την έκταση, πρέπει ελεύθερος να συλλογάσαι.
Αλλά, μήπως η ελευθερία είναι ελεύθερη σήμερα; Οπως έχει καταντήσει, θυμίζει <<πόρνη της Βαβυλώνας>>.
Και ο δικός μου παππούς από την πλευρά της μάνας μου έτρωγε μπουλινγ στο σχολείο γιατί μικρός δεν ήξερε καλά ελληνικά, ενώ από το σόι του πατέρα μου που ήρθαν από Θράκη μιλούσαν από πάντα ελληνικά. όπως και οι πόντιοι κ Μικρασιάτες.
Και αρκετοί μέχρι και σήμερα μιλούν την Τούρκικη.
Επιλέγω να βλέπω την ιστορία από την αντικειμενική σκοπιά και όχι από την ρομαντική σχολική.
Επιλέγεις να δεις μόνο αυτό που μπορείς να δεις. Γιατι η μύτη σου είναι πέραν απο αυτό που βλέπεις. Ιστορικά εννοώ.
Επίσης δεν βλέπεις την συρρίκνωση του Ελληνισμού σε εδάφη κατα πολύ περιορισμένα σε σχέση με αυτά που κατείχε πριν την ανταλλαγή των πληθυσμών.

Η επικαιρότητα όμως, είναι οτι η οικονομία της Τουρκίας πλέει τα λοίσθια σήμερα. Και αυτό δηλώνει οικονομική πολυποίκιλη επίθεση. Απο αυτούς που μπορούν ανέκαθεν και σήμερα περισσότερο, να ασκούν τέτοιου είδους πόλεμο.
Οι εξελίξεις μας ξεπερνούν.
 

Gaspar

Διάσημο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Αστυνομικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,363 μηνύματα.
Επιλέγεις να δεις μόνο αυτό που μπορείς να δεις. Γιατι η μύτη σου είναι πέραν απο αυτό που βλέπεις. Ιστορικά εννοώ.
Επίσης δεν βλέπεις την συρρίκνωση του Ελληνισμού σε εδάφη κατα πολύ περιορισμένα σε σχέση με αυτά που κατείχε πριν την ανταλλαγή των πληθυσμών.
Απο το 1071 εως το 1453 ο ελληνισμός κοιμόταν και τούρκευε.
οι απώλειες, ακόμα και η ύπαρξη της Τουρκίας είναι αποτέλεσμα εκείνης της παρακμής
δεν τα κατείχε αυτά τα εδάφη. απλά επιβίωνε μέσα σε αυτά.
 

hack3r

Επιφανές μέλος

Ο Τόλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και επαγγέλεται Μηχανικός λογισμικού . Έχει γράψει 10,755 μηνύματα.
Gaspar από που είσαι ρε; Παίζει να είμαστε και κοντόχωριανοί.
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης . Έχει γράψει 2,924 μηνύματα.
Απο το 1071 εως το 1453 ο ελληνισμός κοιμόταν και τούρκευε.
οι απώλειες, ακόμα και η ύπαρξη της Τουρκίας είναι αποτέλεσμα εκείνης της παρακμής
δεν τα κατείχε αυτά τα εδάφη. απλά επιβίωνε μέσα σε αυτά.
Εδώ, αρχίζει η γλώσσα μας να εξομαλύνεται.
Δηλαδή αυτό που καταλαβαίνω είναι οτι ένα μεγάλο κομάτι των Τούρκων, έχει Ελληνικές ρίζες.
Θα συμφωνήσω.
Το πρόβλημα μας εδώ, φαίνεται να είναι το βαθύ κράτος και στις δύο πλευρές του Αιγαίου.
Δηλαδή, δεν έχει να κάνει με τους απλούς ανθρώπους, ούτε και με την εδαφική κυριαρχία.
Γιατι όποιος λαός και αν πιστεύει στην κυριαρχία του, τα γεγονότα (σκόπιμη γενικότητα εδώ) τον διαψεύδουν.
 

Lancelot

Διάσημο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,964 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι πως το βίντεο που παρέθεσε ο Νηματολάγνος μου προξένησε μεγάλη δυστυχία. Η σαπίλα της Τουρκικής κοινωνίας είναι μεγαλύτερη από ό,τι φανταζόμουν. Βέβαια, ούτε εγώ θα χαιρόμουν αν μου ερχόταν μέσα στην χώρα μου ένας και μου έδειχνε την τούρκικη ημισέληνο αλλά σίγουρα δεν θα χτυπούσα ή θα τσαλάκωνα την ξένη σημαία ( σέβεσαι την ξένη σημαία όπως θες να σέβονται την δικιά σου ). Ο άνθρωπος αυτός δεν έφαγε χαστούκι από κάναν βλάχο γέρο από το χωριό. Αλλά από νεαρή κοπέλα. Αν η νεαρή γενιά της γειτονικής χώρας έχει τέτοιες αντιλήψεις για εμάς τότε δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα του μέλλοντος.

Αυτό είναι το αποτέλεσμα των σημαίων.

Λες και στην Ελλάδα έχουν μπολιτισμό ή σέβονται... να πάει ο άλλος να βγάλει φωτογραφία με την τούρκικη σημαία στην Αθήνα χαχαχαχα
 

paskmak

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,745 μηνύματα.
Από Μακεδονία είμαι και ξέρω πολύ καλά τον τόπο. αν δεν ήταν η ανταλλαγή των πληθυσμών τώρα στην Μακεδονία θα άκουγες dobre όπως και τώρα ακόμα ακούς πιο σπάνια αν ψάξεις όμως καλά.
μάλλον δεν είσαι τόσο των παραδοσιακών μακεδονικών πανηγυριών.

γίνε όσο σκληρός θέλεις

Despite such odds it is still possible to have a more accurate estimate of the Slavspeaking population of the region identified today as Greek Macedonia on the eve of the Balkan Wars without completely disregarding the above views. Colocotronis is the only writer who gives a specific number for Slav-speaking Exarchists in Macedonia: 115,909 in all. D. Michef, Secretary of the Bulgarian Exarchate, better known as D.M.Brancoff, on the other hand, provides us with a figure for Slav-speaking Patriarchists: 145,936.23 Since both writers had good reasons to present their opponents' demographic strength as limited as possible, it is reasonable to argue that Slav-speakers, Exarchists and Patriarchists together, in Macedonia around 1905 must have been at least 260,000. This figure is also supported by an 1912 unofficial and unpublished census found in the papers of the first Greek Governor-General of Macedonia, Stefanos Dragoumis.


Οι πιθανές εκτιμήσεις είναι ότι υπήρξαν το λιγότερο 260.000 σλαβόφωνοι στην ελληνική Μακεδονία. Σε έναν χριστιανικό πληθυσμό γύρω στα 700.000 , έχουμε τουλάχιστον ένα 50% σλάβόφωνων δηλαδή(εαν αφαιρεθούν οι αρβανιτόφωνοι, βλαχόφωνοι, Ρομά).
Εάν συμπεριληφθεί σ αυτο ολόκληρη η γεωγραφική περιοχή της Μακεδονίας, τοτε το ποσοστό μειώνεται ακομα πιο δραματικά, μια και στο (πρώην) σερβικό και βουλγαρικό τμημα οι ελληνόφωνοι ήταν λιγοι. Τα παρακάτω λογια του πατριάρχη Ιωακειμ υπογραμμίζουν τις άκαρπες προσπάθειες εξελληνισμού της Μακεδονίας πριν το 1912:

"Δυστυχώς ματαιοπονούμεν*η Μακεδονία είναι απο πάσης απόψεως Βουλγαρική"

ΑΥΕ,1904/73 ά, Γ.Τζορματζόγλου προς υπ. εξωτερικόν Θεσσαλονίκη, 27 Μαρτίου 1904, αρ έκθεσης 4, σελ 5-6.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Με ρώτησες εμένα και όσους γνωρίζουν βιωματικά την Ελληνικότητα και τους αγώνες των Ελλήνων αυτής της γης που εσύ απλά ονομάζεις και τοποθετείς στα δικαιώματα των Ελλήνων όπως τους συρικνώνεις σε εδάφη άσχετα με την Ελληνική πραγματικότητα.
Η γραφή σου είναι επικίνδυνη. Και χαρακτηρίζεται απο τεράστια άγνοια.
Οσο για τους Βουλγάρους και άλλους λαούς γύρω μας και αυτούς ακόμα τους Τούρκους, αυτοί υπάκουαν και υπακούουν ακόμα σε προπαγανδιστικές ανθελληνικές πολιτικές. Τις οποίες και εν αγνοία σου υποβοηθείς με τα λεγάμενα σου. Γιατι με βάση αυτά, με τοποθετείς εμένα και όλους όσοι ζούμε σε αυτά τα ποτισμένα με το αίμα συγγενών μας, σε δικαιώματα.
Δεν συνεχίζω άλλο γιατι θα πω ποιο σκληρά ακόμα πράγματα.


Αν ξεκινήσουμε μ ιστορικά δικαια, τοτε όλος ο κόσμος θα έπρεπε να βρίσκεται σε συνεχή σύρραξη. Στην Ευρώπη καλα είμαστε, πρέπει να θωρακιστούμε από εξωτερικούς κινδύνους βλ. Τουρκία, που προκαλεί και απειλεί με πόλεμο από τοτε που ιδρύθηκε το ελλ κράτος.
 

giannhs2001

Περιβόητο μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 4,824 μηνύματα.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα των σημαίων.

Λες και στην Ελλάδα έχουν μπολιτισμό ή σέβονται... να πάει ο άλλος να βγάλει φωτογραφία με την τούρκικη σημαία στην Αθήνα χαχαχαχα

Δεν περίμενα τίποτα καλύτερο από διεθνιστή. Οι σημαίες είναι ένα είδος ταυτότητας. Κόσμος χωρίς κράτη δεν μπορεί να υπάρξει. Από την φύση μας είμαστε έτσι.

Στην Ελλάδα αν έχεις την ελληνική σημαία σε λένε φασίστα τι με λες τώρα; Στην Τουρκία αν πεις φασίστα κάποιον που έχει την τουρκική σημαία θα σε φυτέψει στο δάπεδο. Και για να είμαι ειλικρινής, καλά θα κάνει. Το μόνο αστείο είναι ότι ο Έλληνας έχει λόγο να μισεί την τουρκική ημισέληνο γιατί του θυμίζει την κατάκτηση, τις σφαγές και την γενοκτονία, τον ξεριζωμό, τις προκλήσεις καθημερινά, τα Ίμια, την Κύπρο, την μισελληνικη ρητορική του Ερντογάν κλπ.

Οι Τούρκοι τι έχουν να μισούν από εμάς; Που θα έβρισκαν καλύτερα γιουσουφακια για γείτονες από εμάς; Την Κύπρο όρμηξαν την κόψανε στα δύο και οι δικοί μας μάζευαν τις μεραρχίες και έφευγαν, στα Ίμια μπήκαν και δεχτηκαμε ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ βραχονησίδα να την κάνουμε ουδέτερη. Το 1955 ξερίζωσαν τον Ελληνισμό της Πόλης και εμείς τους κοιτούσαμε, μετέφεραν την πρεσβεία τους στην Θράκη σκόπιμα και τους αφήνουμε, στείλανε τώρα δύο κατασκόπους τους συλλάβαμε και τους αφήσαμε ελεύθερους ενώ αυτοί είχαν συλλάβει δύο δικούς μας στρατιώτες και το κράτος τους κοιταζε πάλι. Μπήκαν στην Θράκη και ο υπουργός εξωτερικών είπε δεν θα κάνουμε φασαρίες για λίγα μέτρα με συμμάχους. Σε λίγο θα μπούνε στο Αιγαίο θα κάνουν τις γαλάζιες πατρίδες θα πάρουν και το Καστελόριζο προίκα και εμείς θα μιλάμε για Ελληνοτουρκική φιλία. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΈΤΟΙΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ;;; Οι ίδιοι θα έπρεπε να κουνάνε την Ελληνική σημαία με χαρά και όχι να την μισούν.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top