Έρχεται το τέλος των diesel

Πιστεύετε ότι τo diesel θα τελειώσει ή θα είναι ασύμφορο για τον καταναλωτή;;;;;;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 6)
  • Ναι

    Ψήφοι: 4 66.7%
  • Όχι

    Ψήφοι: 2 33.3%

Thatcherite

Νεοφερμένος

Ο Thatcherite αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Στην Ελλαδα ακομα δεν εχει επικρατησει καθολικα το ντιζελ διοτι η απαγορευση σε Αθηνα-Θεσσαλονικη καταργηθηκε εν μεσω κρισης. Παντως τα ταξι που ειναι πολλες φορες αρχαια και εχουν μεγαλους κινητηρες, μολυνουν πολυ περισσοτερο απο ενα Fiat Panda ή ενα Yaris πετρελαιο που εχουν και μικρους κινητηρες και τελευταιας τεχνολογιας...
 

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Χημικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
εχει πλακα που για ηλεκτρικα ουτε λογος στο Ελλαδισταν. Προσκολλημενοι σε ξεπερασμενες και επιβλαβεις μεθοδους οπως το ντιζελ
 

Thatcherite

Νεοφερμένος

Ο Thatcherite αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν μπορουν να αντικαταστησουν αυτα με ΜΕΚ, τουλαχιστον αυτη τη στιγμη. Ειναι ακριβα και μη-πρακτικα. Αν στο μελλον γινουν προσιτα και αν μπορεις να το φορτιζεις ανα πασα στιγμη ή οσο οδηγεις εχει καλως. Αλλα να δωσεις 30,000€ σημερα για να παρεις ενα αυτοκινητο που καθε βραδυ θελει φορτιση σαν κινητο και δεν παει απο Αθηνα στη Λαρισα χωρις ανεφοδιασμο, ειναι απλα ηλιθιο.
 

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Χημικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν μπορουν να αντικαταστησουν αυτα με ΜΕΚ, τουλαχιστον αυτη τη στιγμη. Ειναι ακριβα και μη-πρακτικα. Αν στο μελλον γινουν προσιτα και αν μπορεις να το φορτιζεις ανα πασα στιγμη ή οσο οδηγεις εχει καλως. Αλλα να δωσεις 30,000€ σημερα για να παρεις ενα αυτοκινητο που καθε βραδυ θελει φορτιση σαν κινητο και δεν παει απο Αθηνα στη Λαρισα χωρις ανεφοδιασμο, ειναι απλα ηλιθιο.

Ναι, καλά λεω εχετε μεινει πισω. Ηλεκτρικα δεν ειναι μονο τα τεσλα( που εχουν αυτονομια ~500χλμ) . Μοντελα οπως το Nissan leaf, Renault Zoe και άλλα είναι στην κλιμακα των 10-15κ Εur και αυτονομία 300+ χλμ . Ποιος οδηγος κανει την ημερα 300χλμ για να χρειαστει να το φορτιζει καθε βραδυ "σαν κινητο"?Επιπλέον στις χωρες που υπαρχει ηδη υποδομη, η φορτιση ειναι συνθηως δωρεαν, οποτε δεν έχεις εξοδα βενζινης, αλλα ουτε και τοσο συχνης συντηρησης. Επισης με την ταχυφορτιση που διαθετουν σε μιση ωρα περιπου φτανει στο 80%.
 

Thatcherite

Νεοφερμένος

Ο Thatcherite αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Ναι, καλά λεω εχετε μεινει πισω. Ηλεκτρικα δεν ειναι μονο τα τεσλα( που εχουν αυτονομια ~500χλμ) . Μοντελα οπως το Nissan leaf, Renault Zoe και άλλα είναι στην κλιμακα των 10-15κ Εur και αυτονομία 300+ χλμ . Ποιος οδηγος κανει την ημερα 300χλμ για να χρειαστει να το φορτιζει καθε βραδυ "σαν κινητο"?Επιπλέον στις χωρες που υπαρχει ηδη υποδομη, η φορτιση ειναι συνθηως δωρεαν, οποτε δεν έχεις εξοδα βενζινης, αλλα ουτε και τοσο συχνης συντηρησης. Επισης με την ταχυφορτιση που διαθετουν σε μιση ωρα περιπου φτανει στο 80%.

Nissan Leaf.

Αυτονομια 170χλμ στην εκδοση με τη μεγαλη μπαταρια. Λιανικη τιμη στη Γερμανια €30,000 -5,000 το μπονους που δινει η κυβερνηση. Κι αυτο στην εκδοση οπου πληρωνεις καθε μηνα ενοικιο στη Nissan για τη μπαταρια (μινιμουμ 80€). Αν θες να την αγορασεις η τιμη παει στα €35,000.

Στην μικρη εκδοση που ξεκιναει απο 23 (αρα 18 ) χιλιαρικα η αυτονομια ειναι 100χλμ.

Το Renault κοστιζει καπου 20Κ (συν 70€/μηνα νοικι) για να παρεις την εκδοση με τη μεγαλη μπαταρια.

Προτιμω να παρω ενα Opel Corsa με 15Κ και να δωσω τη διαφορα για καυσιμα. Μονο με το νοικι της μπαταριας βγαζεις τα καυσιμα σου για ενα εξαμηνο στο νερο. Και το να φουλαρεις δεν διαρκει μιση ωρα, διαρκει 5 λεπτα.

Οπως και να το δεις, το ηλεκτρικο δεν συμφερει. Αν θες να τη δεις οικολογος, να πουλησεις μουρη ή οτιδηποτε αλλο δεκτο. Αλλα το κοστος τους ειναι απαγορευτικο αυτη τη στιγμη για καποιον που δεν του περισσευουν.
 

Jack of Spades

Διάσημο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,995 μηνύματα.
Η καλυτερη επιλογη θεωρω πως ειναι καινουριας τεχνολογιας βενζινη (κι αν υπαρχει ρευστο εγκατασταση LPG).
Το 2018 θα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού & φορολόγησης της τιμής όλων των καυσίμων, συμπεριλαμβανομένων και των LPG και CNG...εκεί πιθανώς να βρει καμιά πατέντα να μας τη φορέσει το "κράτος"!
Κι εγώ στο A4 LPG έχω βάλει εδώ και 5 χρόνια και περιμένω να δω τι θα γίνει μέχρι τότε για να αποφασίσω τι καύσιμο θα καίει το καινούργιο...:)
Γενικα το καινουριο δεν αξιζει (χανεις 20% μολις γυρισεις το κλειδι).
Συμφωνώ αλλά πως βρίσκεις ελαφρώς μεταχειρισμένο (π.χ. 2-3 ετών) χωρίς πειραγμένα χιλιόμετρα και χωρίς να είναι ελαττωματικό;
Αυτονομια 170χλμ στην εκδοση με τη μεγαλη μπαταρια.

Στην μικρη εκδοση που ξεκιναει απο 23 (αρα 18 ) χιλιαρικα η αυτονομια ειναι 100χλμ.
Και προφανώς μιλάμε για "εργοστασιακή" αυτονομία και μόνο για την κίνηση του οχήματος...αναρωτιέμαι, αν οδηγώ βράδυ με τα φώτα αναμμένα, τη θέρμανση ανοιχτή, το ραδιόφωνο να παίζει και φορτίζω και το κινητό, πόση αυτονομία θα έχω;:rolleyes:
 
Τελευταία επεξεργασία:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 14,630 μηνύματα.
Oi του Έλληνα, είναι γνωστό ότι είναι απρόβλεπτες, ιδίως στις περιπτώσεις που υπάρχουν συμπτώματα... στέρησης.
Το βλέπουμε ξεκάθαρα στην περίπτωση των ντήζελ αυτοκινήτων, για χρόνια «απαγορευμένος καρπός» στη χώρα μας, που ανεξαρτήτως κατηγορίας ή πραγματικών αναγκών είναι (σχεδόν) μονόδρομος.
Και ίσως αυτή τη στέρηση "βλέπει" η εκάστοτε Κυβέρνηση και τιμωρεί. Θυμάστε τι έγινε με τη μείωση του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης επί ημερών «Νέας Διακυβέρνησης Καραμανλή» και υπουργείας Αλογοσκούφη, αλλά και τι ακολούθησε με την υπέρογκη φορολόγηση των κυβερνήσεων των Μνημονίων;
Ε, λοιπόν, δεν τελειώσαμε, καθώς και η σημερινή «αντιμνημονιακή» Κυβέρνηση (sic) στοχεύει να επιβάλει ένα τέλος ρύπων στα ντήζελ ΙΧ, συντονιζόμενη, όπως ισχυρίζεται, με αυτά που συμβαίνουν στην Ευρώπη. Με την εξής διαφορά όμως. Στην Ευρώπη υπάρχουν ντήζελ 10 και 15 ετών, τα οποία, ναι, ρυπαίνουν και «ενοχοποιούνται» για εκπομπές αιθάλης και μονοξειδίου του Αζώτου. Στην Ελλάδα όμως δεν υφίσταται στόλος παλαιάς τεχνολογίας ντήζελ αυτοκινήτων, παρά μόνον επαγγελματικών αυτοκινήτων ( κυρίως ταξί, αν και ένας ικανός αριθμός είναι υγραεριοκίνητα)…
Άρα το τέλος ρύπων που θα επιβληθεί; Στα νέας τεχνολογίας προδιαγραφών Euro 6; Πιστεύουν οι κυβερνώντες ότι με το κατευφημισμόν «περιβαλλοντικό τέλος» θα πείσουν κανέναν; Αν κόπτονται τόσο πολύ για το περιβάλλον, γιατί δεν βγάζουν εκτός κυκλοφορίας τα κρατικά ΙΧ, τα αυτοκίνητα των Δήμων, τα οχήματα αποκομιδής σκουπιδιών, τα λεωφορεία και γενικά όλα τα δημόσια και δημοτικά οχήματα που στο σύνολό τους είναι ακατάλληλα για κυκλοφορία και όχι μόνο γιατί ρυπαίνουν ασύστολα.
Δυστυχώς, μια ακόμη κυβέρνηση στοχοποιεί ότι κίνητρο έχει προσφέρει η προηγούμενη και στην περίπτωσή μας, αυτός που θα την πληρώσει είναι εκείνος που "έβαλε μυαλό" και επέλεξε ένα μικρού κυβισμού ντήζελ ΙΧ για να κινείται πιο οικονομικά… Θα ήταν πιο δίκαιο, ο περιβαλλοντικός φόρος να επιβληθεί στα ρυπογόνα αυτοκίνητα και όχι γενικά και αόριστα στα "ντήζελ" όπως τεχνηέντως διέρρευσε η κυβέρνηση.
Στο δια ταύτα...
Ουδείς αμφιβάλλει πως ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο είναι τουλάχιστον 30% πιο οικονομικό απ' ότι ένα βενζινοκίνητο, ενώ στην Ελλάδα υπάρχει και το όφελος της χαμηλότερης τιμής του καυσίμου. Στην κεντρική Ευρώπη δεν ισχύει κάτι τέτοιο, καθώς το ντήζελ συνήθως είναι πιο ακριβό. Άρα θα πρέπει να εξετάσει κανείς εάν στο… διηνεκές, θα υπάρχει αυτή η διαφοροποίηση ή τελικά αυτός ο αναμενόμενος, λεγόμενος και ως «περιβαλλοντικός φόρος» δεν ενσωματωθεί τελικά στο καύσιμο –να δείτε που έτσι θα γίνει και θα πουν περί δίκαιης φορολόγησης, υποστηρίζοντας ότι αφορά την χρήση, κλπ., κλπ.- ώστε να εξισωθούν οι τιμές ντήζελ και βενζίνης και να υπάρξει δημοσιονομικό όφελος, καθώς ας μη γελιόμαστε αυτός είναι ο στόχος. Προσωπικά, το βλέπω να έρχεται...
Αν εξετάσουμε περισσότερο τα «οικονομοτεχνικά» που αφορούν την χρήση και κτήση ενός ντήζελ ΙΧ, θα δούμε ότι η πετρελαιοκίνηση δεν είναι πανάκεια, καθώς όπως έχουμε σημειώσει πολλές φορές, θα πρέπει να διανύει κάποιος κατά μέσο όρο πάνω από 15.000 χλμ. ετησίως προκειμένου να αποσβεσθεί το επιπλέον κόστος αγοράς των 2.500-3.000 ευρώ (βεβαίως, κάποιος πρέπει να δει και το θέμα του κόστους του σέρβις, ειδικά όταν διανυθούν άνω των 80.000 χλμ. Και τονίζουμε και πάλι, να υφίσταται η διαφορά στην τιμή του καυσίμου).
Και δεν είναι πανάκεια το ντήζελ, καθώς οι νέοι βενζινοκινητήρες είναι πραγματικά διαμάντια (ιδίως στα αυτοκίνητα πόλης και τα μικρά οικογενειακά), καθώς συνδυάζουν πολύ χαμηλή κατανάλωση και ρύπους (φυσικά, έχοντας επιλέξει ένα οικονομικό στυλ οδήγησης) σε συνδυασμό με υψηλή απόδοση, ικανοποιώντας τα μέγιστα και στον ευαίσθητο τομέα της οδηγικής απόλαυσης.
Εδώ πιο ταιριαστό παράδειγμα είναι δύο κινητήρες της Ford. Ο βενζινοκινητήρας 1.0 EcoBoost και ο ολοκαίνουργιος ντήζελ 1.5 TDCi. Τον πρώτο μόνο εάν τον δοκιμάσεις θα αντιληφθείς περί τίνος πρόκειται. Ένας εξαιρετικός κινητήρας, με αξιοπρεπέστατες επιδόσεις και οικονομία, ακόμη και σε αμαξώματα όπως του Focus (ισχύς 100 ps, 0-100 χ.α.ω. σε 12,5 δευτ., τελική 187 χ.α.ω., μέση κατανάλωση 4,6 lt, CO2 105 gr) και άμεσα ανταγωνιστικός στον 1.5 TDCi 95 ps σε οικονομία (3,8 lt, CO2 98 gr), αλλά και επιδόσεις (0-100 χ.α.ω. σε 12 δευτ. και τελική 182 χ.α.ω.).
Ευλόγως θα μπορούσαμε να προσθέσουμε και το παράδειγμα του Nissan Qashqai με τον κινητήρα βενζίνης 1.2 και τον ντήζελ 1.5D, ενώ να σημειώσουμε και το νέο «άνοιγμα» εταιρειών, όπως η η Audi στους μικρούς βενζινοκινητήρες με τον 1.0 TFSI που έχει ήδη βρεί εφαρμογή στο Α1!
Είναι προφανές ότι οι βενζινοκινητήρες δεν έχουν «τελειώσει», ενώ στην Ευρώπη εδώ και κάποια χρόνια οι ντήζελ κινητήρες δεν είναι το ίδιο δημοφιλείς. Βασικότερος λόγος το γεγονός ότι έχουν «ενοχοποιηθεί» για αυξημένα ποσοστά ρύπανσης (διοξείδιο του Αζώτου) και ιδίως οι τεχνολογίας Euro4 και παλαιότερα.
Πιθανόν, να έχετε ακούσει ότι, το Παρίσι είναι εκείνο που έχει σηκώσει «κόκκινη σημαία», ιδίως στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα (ελαφρά φορτηγά 14ετίας), ενώ η γαλλική κυβέρνηση έχει σχεδιάσει ένα πρόγραμμα πριμοδότησης πάνω από 10.000 ευρώ για όσους ανταλλάξουν ένα ντήζελ ΙΧ με ηλεκτρικό, ανεξάρτητα με το εάν εδώ θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι πρόκειται για έναν έμμεσο τρόπο «επιδότησης» των γαλλικών αυτοκινητοβιομηχανιών που διαπρέπουν στην ηλεκτροκίνηση.
Έχω την άποψη ότι, το ντήζελ δεν είναι μονόδρομος και υπάρχουν πολλές επιλογές ακόμη σε εναλλακτικά καύσιμα, όπως τα υβριδικά και το Φυσικό αέριο (και η αεριοκίνηση γενικότερα) για όποιον επιθυμεί να κινηθεί οικονομικά και οικολογικά. Επίσης, το τονίζουμε και πάλι, τίποτε δεν προδικάζει ότι η διαφορά στην λιανική τιμή μεταξύ βενζίνης και ντήζελ θα εξακολουθήσει να υφίσταται εις το διηνεκές...
Πηγή car and driver
 

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Γενικα η κυβερνηση προσπαθει να φορολογησει και τον αερα για να εχει εσοδα οποτε ερχεται και η σειρα των ντιζελ. Απο την αλλη το τρελο μετρο με τα Euro 6 εμποδιζει τη σταδιακη εισοδο στη χωρα μεταχειρισμενων 5ετιας οποτε στη μεταχειρισμενη αγορα τα ντιζελ ειναι ακομα πολυ ακριβα γιατι ειναι ή σαπια που τα εβαλαν πριν γινει το μετρο ή αυτα που αγορασαν καινουρια στην Ελλαδα απο το 2011 και μετα.

Παντως και στην Ευρωπη το ντιζελ ειναι φθηνοτερο. Γερμανια, Γαλλια, Ιταλια, Ολλανδια, Βελγιο ισχυει. Στη Βρετανια οι τιμες ειναι αναποδα...
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,209 μηνύματα.
Φόκο ξεκινησα να διαβαζω και λεω μπράβο ο Φόκος που τα βρήκε τόσα στοιχεία, έκατσε και έψαξε και στο τέλος ειδα οτι το πήρες από αλλού. Νόμιζα ότι έγινες ειδικός και στο ντιζελ, δεν πειράζει.

Μπορεί κάποιος να μου πει αν με το κορσάκι μου που έχω 3ο χρόνο τώρα θα μπει και αυτό για φόρο ντισελ;
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 14,630 μηνύματα.
Φόκο ξεκινησα να διαβαζω και λεω μπράβο ο Φόκος που τα βρήκε τόσα στοιχεία, έκατσε και έψαξε και στο τέλος ειδα οτι το πήρες από αλλού. Νόμιζα ότι έγινες ειδικός και στο ντιζελ, δεν πειράζει.

Μπορεί κάποιος να μου πει αν με το κορσάκι μου που έχω 3ο χρόνο τώρα θα μπει και αυτό για φόρο ντισελ;

Δε ξέρω πολλά απο αυτοκίνητα οτι και να γράφα σε αυτά τα θέματα παραπομπές μονο .... Έχω τύψεις που δε πήρα το corsa μου diesel και εγώ ... Αυτή είναι η αλήθεια και για αυτο άνοιξα το θέμα

Ο Χρισταρας ξέρει πολλα απο αυτοκίνητα και μπορεί να κάνει αναλύσεις χωρίς παραπομπές

Πάντως με το βενζινοκίνητο corsa c 1.4 twinsport έκανα Κόρινθος Αθήνα με επιστροφή με 19 ευρω περίπου με diesel θα ήταν κατω απο 15 :(
 
Τελευταία επεξεργασία:

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,513 μηνύματα.
Πάντως με το βενζινοκίνητο corsa c 1.4 twinsport έκανα Κόρινθος Αθήνα με επιστροφή με 19 ευρω περίπου με diesel θα ήταν κατω απο 15 :(

Οι ντιζελοκινητήρες έχουν χαμηλό φάσμα λειτουργίας στις 1750-3000 στροφές και μεγάλη ροπή γι αυτό είναι πιο αποδοτικά σε κατανάλωση εν αντίθεση με τα βενζινοκίνητα και πλέον που όλοι οι ντιζελοκινητήρες είναι turbo έχουν πολύ λίγα να ζηλέψουν απο τα βενζινοκίνητα.
 

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Δε ξέρω πολλά απο αυτοκίνητα οτι και να γράφα σε αυτά τα θέματα παραπομπές μονο .... Έχω τύψεις που δε πήρα το corsa μου diesel και εγώ ... Αυτή είναι η αλήθεια και για αυτο άνοιξα το θέμα

Ο Χρισταρας ξέρει πολλα απο αυτοκίνητα και μπορεί να κάνει αναλύσεις χωρίς παραπομπές

Πάντως με το βενζινοκίνητο corsa c 1.4 twinsport έκανα Κόρινθος Αθήνα με επιστροφή με 19 ευρω περίπου με diesel θα ήταν κατω απο 15 :(

Πόσα λεφτά γλίτωσες που δεν το πήρες ντιζελ;
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 14,630 μηνύματα.
Πόσα λεφτά γλίτωσες που δεν το πήρες ντιζελ;
Δεν ξέρω τότε που το πήρα είχε δακτύλιο ακόμα υποθέτω κανα 1000 πάνω

βρε focko το τελευταιο αρθρο που εβαλες χθες ειναι προπερσινο

Δε το πρόσεξα
 

Gaspar

Διάσημο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Αστυνομικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,218 μηνύματα.
στο diesel το μόνο αρνητικό είναι ο ήχος του κινητήρα, κροτάλισμα τρακτέρ.
κατά τα άλλα μόνο θετικά έχει.
μεγαλύτερη αυτονομία
χαμηλότερη κατανάλωση+τιμή καυσίμου
αραιότερα σέρβις
μεγαλύτερη διάρκεια ζωής κινητήρα
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 14,630 μηνύματα.
Για την ώρα συμφέρει 100% το diesel αλλά μελλοντικά οι αυτοβιομηχανίες δείχνουν να εγκαταλείπουν το diesel εξαιτίας των Ευρωπαικών προδιαγραφών. Θα έχουμε εξίσωση τιμής πετρελαίου και βενζίνης και ίσως τα service Και τα ανταλλακτικά ακριβύνουν από τις αντιπροσωπίες στα diesel για να ωθήσουν έμμεσα τον κόσμο να πάρει νέα αυτοκίνητα.

Τα σερβις είναι αραιότερα αλλά ακριβότερα συνεπώς σε αυτό το τομέα δεν ξέρουμε αν υπερτερεί το diesel.

Επίσης είναι πολύ πιο εύκολο να νοθεύσεις πετρέλαιο από βεντζίνη οπότε αν δεν έχεις εμπιστοσύνη σε βεντζινά το αυτοκίνητο ενδέχεται να παρουσιάσει ζημία στο κινητήρα.

Ο Καμίνης επίσης συμμετείχε σε ένα πρόγραμμα μαζί με άλλες Ευρωπαικές πόλεις για να φέρει ξανά την απογορευση των diesel στο κέντρο της Αθήνας μέχρι το 2025.

Στα jeep και στου μεγάλου κυβισμού συμφέρει το diesel για την ώρα αλλά για τα μικρότερα αυτοκίνητα εξαρτάται από την εταιρία. Όταν έχουμε το fiesta ecoboost 1000 που αποδίδει 124 ίππους είναι πολύ δύσκολο να μη προτιμήσεις αυτό.

Αν διάλεγα τώρα αυτοκίνητο θα έπαιρνα diesel :/
 
Τελευταία επεξεργασία:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,209 μηνύματα.
Επίσης είναι πολύ πιο εύκολο να νοθεύσεις πετρέλαιο από βεντζίνη οπότε αν δεν έχεις εμπιστοσύνη σε βεντζινά το αυτοκίνητο ενδέχεται να παρουσιάσει ζημία στο κινητήρα.

Καλό είναι να βάσεις από κάποια αλυσίδα καταστημάτων πχ εγώ βάζω από το Μασούτη (έχει βενζινάδικο BP στην πόλη μου). Επειδή ο Μασούτης είναι αλυσίδα καταστημάτων τροφίμων δεν νομίζω ο υπάλληλος ή γενικά αυτός που ασχολείται να νοθεύσει το πετρέλαιο επειδή δεν έχει κάποιο κέρδος από αυτό όπως ένας ιδιώτης που όσο πουλάει παίρνει. Ο υπάλληλος παίρνει απλώς έναν μισθό.
 

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Στα jeep και στου μεγάλου κυβισμού συμφέρει το diesel για την ώρα αλλά για τα μικρότερα αυτοκίνητα εξαρτάται από την εταιρία. Όταν έχουμε το fiesta ecoboost 1000 που αποδίδει 124 ίππους είναι πολύ δύσκολο να μη προτιμήσεις αυτό.

Αν διάλεγα τώρα αυτοκίνητο θα έπαιρνα diesel :/

Να παρεις φιεστα βενζινη με 125 αλογα και να καιει σαν 1600αρι. Οπως επαιρναν μερικοι τα TSI του ομιλου VW και περιμεναν οτι αφου ειναι 1.4 θα καιει λιγο και τελικα καινε σαν διλιτρα.

Αν μιλαμε για μικρο αυτοκινητο τοτε βενζινη.
Αν μιλαμε για αυτοκινητο πανω απο 1,6λ, τοτε πετρελαιο.
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 14,630 μηνύματα.
Το diesel σκοτώνει και πεθαίνει

Διαβάστηκε από 13848 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/2/2017
185 νεκροί στο Όσλο από το Diesel, 4 μεγάλες πόλεις το απαγορεύουν, οι έλεγχοι περνούν στην πολιτεία και οι εταιρείες το εγκαταλείπουν. Δείτε τώρα σε όλες τις μάρκες, πόσες φορές πάνω από τα όρια είναι οι καρκινογόνοι ρύποι.

Νέα μεγάλη έρευνα δείχνει ότι οι ρύποι σε όλα τα diesel, όλων των εταιρειών, είναι πολλές φορές πάνω από το όριο και εξωφρενικά περισσότεροι από τα νούμερα που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές τους. Το ζήτημα παίρνει παγκόσμιες διαστάσεις και οι απαγορεύσεις στο Diesel είναι γεγονός.

Πριν δούμε τα αποτελέσματα της έρευνας ωστόσο, αξίζει να ρίξουμε μια ματιά στα σημαντικότερα στοιχεία και εξελίξεις που έχουν συμβεί μέχρι στιγμής.
185 θάνατοι στο Όσλο κάθε χρόνο συνδέονται με το diesel κάτι που οδήγησε το δήμο της πόλης να απαγορεύσει την κυκλοφορία των diesel οχημάτων για να καθαρίσει η ατμόσφαιρα. Σκεφτείτε πόσο αραιοκατοικημένη πόλη είναι το Όσλο και θα καταλάβετε καλύτερα τον κίνδυνο που διατρέχουμε στην Αθήνα των 5 εκατομμυρίων κατοίκων.
Η Αθήνα είναι στην 3η θέση στις πόλεις με την περισσότερη ατμοσφαιρική ρύπανση σύμφωνα με ευρωπαϊκή έρευνα για το νέφος, ενώ υπολογίζεται ότι εξαιτίας αυτής, ο μέσος 30χρονος Αθηναίος θα ζήσει λιγότερο κατά 13 μήνες.
Κάθε χρόνο 3 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως πεθαίνουν εξαιτίας του μολυσμένου αέρα των πόλεων, με το καρκινογόνο NOx που παράγουν οι πετρελαιοκινητήρες, να θεωρείται ότι έχει μεγάλο μέρος της ευθύνης.
Ακόμα και τα τελευταία diesel είναι πολύ πάνω από τα όρια
Πέντε χρόνια πριν επιτράπηκαν τα diesel αυτοκίνητα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αφού σύμφωνα με τα όσα γνωρίζαμε τότε, τα τελευταίας τεχνολογίας diesel οχήματα, μπορούσαν να πιάσουν τα όρια καρκινογόνων ρύπων NOx (80γρ./1.000 χλμ), που είχε θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Και επειδή τα dieselάκια έκαιγαν τα μισά, συγκριτικά με τους τότε βενζινοκινητήρες, τρέξαμε όλοι να τα αγοράσουμε.
Μέχρι τώρα οι έλεγχοι για τις εκπομπές ρύπων, αλλά και την κατανάλωση, γίνονταν από τις ίδιες τις εταιρείες, ωστόσο μετά το dieselgate η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε πως θα κάνει εκείνη τους ελέγχους και μάλιστα, στο δρόμο και όχι στο εργαστήριο.
Οι εταιρείες, έσπευσαν να ανακοινώσουν πως σταματούν την εξέλιξη των diesel κινητήρων μικρού κυβισμού, καθώς για να πετύχουν τα όρια, θα πρέπει οι τιμές των μικρών diesel αυτοκινήτων τους να εκτοξευτούν.
Έως και 1.600% παραπάνω ρύποι

Για να επανέλθουμε στα αποτελέσματα της έρευνας που αναφέραμε στην αρχή, το νέο και συνταρακτικό στοιχείο που προέκυψε στην υπόθεση είναι πως τα «καθαρότερα» diesel αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή είναι από 2 έως και 16 φορές πάνω από το όριο! Τι πάει να πει αυτό με απλά λόγια; Υπάρχουν αυτοκίνητα που εκπέμπουν 1.280 αντί για 80 γρ. καρκινογόνων ρύπων NOx ανά 1.000 χλμ. Δηλαδή 1.600% παραπάνω. Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας μάλιστα μπορείτε να τα δείτε στο διάγραμμα που σας παραθέτουμε.

Έχετε φίλους που δεν το πήρανε είδηση ακόμα και εξακολουθούν να ψάχνουν για ένα dieselάκι;
Τα γεγονότα δείχνουν πως μόλις βγουν οι αντίστοιχα επίσημες μετρήσεις, το diesel θα αποτελέσει παρελθόν για τα μικρά αυτοκίνητα και θα συνεχίσει να υπάρχει μόνο για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα εκτός πόλης.

Ήδη οι εταιρείες leasing στην Ελλάδα, ανακοίνωσαν ότι θα στραφούν άμεσα στα βενζινοκίνητα, αφού φοβούνται ότι τα diesel, σε τέσσερα χρόνια που θα λήξουν οι μισθώσεις του leasing, θα έχουν πολύ μικρή αξία μεταπώλησης σαν μεταχειρισμένα.

Εσείς τι λέτε για όλα αυτά; Πως σας φαίνεται το γεγονός ότι ακόμα και τα τελευταίας τεχνολογίας diesel οχήματα έχουν ρύπους καρκινογόνων NOx πολλές φορές πάνω από το όριο για όλες τις μάρκες'

Πηγή


Πριν 2 μέρες το περιοδικό autotriti δημοσίευσε το παραπάνω άρθρο με μεγάλες αντιδράσεις στα σχόλια από ιδιοκτήτες diesel. Φαίνεται ότι οι αυτοβιομηχανίες θα παρατήσουν το diesel για τα μικρά αυτοκίνητα παρόλα αυτά επαγγελματίες , φορτηγά κινούνται με πετρέλαιο συνεπώς οι πετρελαιοκινητήρες πιστεύω ότι θα συνεχίζονται παράγονται για του μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητά και φυσικά να εξελίσσονται.

Στην Ελλάδα σήμερα συμφέρει να πάρεις diesel γιατί είναι πιο οικονομικό και δίνει μεγαλύτερη ροπή, έχει πιο αρεά σερβις και δίνει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στον κινητήρα.. Όμως θεωρώ ότι σε λίγα χρόνια το πετρέλαιο θα περάσει σε τιμή την βενζίνη (ήδη αυτό συμβαίνει σε μερικές Ευρωπαϊκές πόλεις όπως η Ελβετία ενώ οι τιμές των service θα αυξηθούν για τα diesel με σκοπό να ωθήσουν τον κόσμο να γυρίσει στο diesel.Επίσης ο στόχος τους δεν είναι να καταπολεμήσουν του μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα αλλά τα μικρά συνεπώς πρέπει να βρουν μια φόρμουλα ώστε να φορολογήσουν τα μικρά diesel αλλά όχι τα μεγάλα όπου έχουν κατά βάση οι επαγγελματίες.

Πάντως οι τιμές των diesel στην Ελλάδα ακόμα και μεταχειρισμένων είναι πολύ υψηλή σε σύγκριση με την βετζίνη οπότε ακόμα υπάρχει ζήτηση και από ότι πιστεύω το να συμφέρει η αγορά της βενζίνης θα αργήσει ακόμα να γίνει. Επίσης τώρα που το euro 7 μετράει το NO σε πραγματικές συνθήκες και όχι εργοστασίου θεωρώ βέβαιο πως στα τέλη κυκλοφορίας θα μπει και συντελεστής για το ΝΟ και θα αλλάξουν οι τιμές και για τα υπάρχοντα diesel μικρα΄ αυτοκίνητα . Όσο αφορά την τιμή καυσίμου πλέον το diesel έχει ίδια τιμή με την βενζίνη αλλά η βενζίνη φορολογείται παραπάνω για αυτό βγαίνει πιο ακριβή αυτό θα αργά ή γρήγορα θα αλλάξει και θα έχουμε εξίσωση φόρου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Αυτα τα αρθρα περιλαμβανουν μερικα στοιχεια μαζι με πολλες προσωπικες αποψεις των αρθρογραφων που ωρες ωρες παραπληροφορουν. Η Αθηνα εχει νεφος 30 χρονια τωρα. Δεν δημιουργηθηκε απο το 2011 και μετα. Μην λεμε αηδιες. Τοσα απολιθωματα που κυκλοφορουν, χωρις καταλυτη μερικες φορες, μολυνουν πολυ περισσοτερο απο τα Yaris και τα Corsa ντιζελ. Εχουμε κατι αρχαια βενζινοκινητα που ανοιγουν νεα τρυπα του οζοντος καθε φορα που βαζεις μπρος και μας φταινε τα πετρελαια. Ενταξει το καταλαβαμε, πρεπει ολοι να αγορασουμε βενζινη και να φορολογησουν τα πετρελαια, ποσες φορες θα τα γραψουν;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top