_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Η hf integrale ηταν 2l, τοποθετημενος μπροστα ο κινητηρας, 180 αλογα, και το σασι του ηταν μεσες ακρες το φυσιολογικο σασι της delta hf4wd που ηταν αυτοκινητο παραγωγης με roll cage που λογο κανονισμων δεν μπορουσε να ειναι δομικο στοιχειο.
Βασικα η hf integrale δεν ειχε απολυτως καμια σχεση με την group b s4 που δεν θα μπορουσε σε καμια περιπτωση να παρει αδεια για κυκλοφορια στο δρομο, η s4 ηταν ενα καθαροαιμο, σχεδιασμενο ΜΟΝΟ για αγωνες ραλι αγωνιστικο αυτοκινητο που απλα του φορεσαν ενα καλυμα που εμοιαζε χονδρικα με την delta παραγωγης.
Τα group a εγιναν τελικα πολυ πιο γρηγορα απο τα group b αλλα οχι λογο ιπποδυναμης αλλα εξελιξης των συστηματων τερακινησης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος


Η Peugeot χρησιμοποίησε τις γνώσεις από το αγωνιστικό 205 T16 του για να δημιουργήσει το 405 T16. Με περισσότερους από 600 ίππους μια τεράστια αεροτομή, με σύστημα διεύθυνσης και στους τέσσερις τροχούς σε ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει μόλις 900 κιλά και χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα, ο Vatanen κατάφερε και τιθάσευσε το κτήνος κάνοντας χρόνο ρεκόρ στην επικίνδυνη πίστα του Pikes Peak.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


και είναι το πρώτο Ιαπωνικό αγωνιστικό στην ιστορία, που κέρδισε στο Λε Μαν
Το πρωτο και μονο.
Αγαπω group c
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος



Και την διάδοχο C11 με το σωστό ασημί χρώμα που όταν γέμιζε τους καθρέφτες των προπορευομένων, έσπερνε πανικό

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.