Αεροπορική τραγωδία στην Ινδία: Η πρώτη φορά που συντρίβεται αεροσκάφος Boeing 787 Dreamliner

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.260 μηνύματα.
Boeing 787-8 Dreamliner συνετρίβη λίγα λεπτά μετά την απογείωση του. Το αεροσκάφος ήταν της Air India και τα media αναφέρουν 260 νεκρούς. Το 787 Dreamliner κυκλοφόρησε το 2011 και μέχρι σήμερα δεν είχε κανένα δυστύχημα στο ιστορικό του.​





 

Grand Duchess

Διακεκριμένο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 6.748 μηνύματα.
Boeing 787-8 Dreamliner συνετρίβη λίγα λεπτά μετά την απογείωση του. Το αεροσκάφος ήταν της Air India και τα media αναφέρουν 260 νεκρούς. Το 787 Dreamliner κυκλοφόρησε το 2011 και μέχρι σήμερα δεν είχε κανένα δυστύχημα στο ιστορικό του.​





Τραγικό συμβάν, αναμένουμε να ακούσουμε τι ακριβώς έγινε. Κατά 99% σοβαρή μηχανική βλάβη που τους έριξε όλα τα υδραυλικά και ηλεκτρικα μέσα (δεν δούλευε ούτε το ραντάρ).
Κρίμα οι άνθρωποι 😢
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.260 μηνύματα.
Τραγικό συμβάν, αναμένουμε να ακούσουμε τι ακριβώς έγινε. Κατά 99% σοβαρή μηχανική βλάβη που τους έριξε όλα τα υδραυλικά και ηλεκτρικα μέσα (δεν δούλευε ούτε το ραντάρ).
Κρίμα οι άνθρωποι 😢

Επιβάτης ανεβασε λίγα λεπτά πριν την απογείωση ότι δεν δούλευε το κλιματιστικό στο αεροσκάφος ενώ και το entertainment system είχε θέματα. Γιατί το άφησαν να φύγει??

Εντωμεταξύ τα Dreamliner είχαν σοβαρά θέματα στην παραγωγή εδώ και χρόνια. Πραγματικά μιλάμε για ξεφτίλα της Boeing.
 

Grand Duchess

Διακεκριμένο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 6.748 μηνύματα.
απογείωση ότι δεν δούλευε το κλιματιστικό στο αεροσκάφος ενώ και το entertainment system είχε θέματα. Γιατί το άφησαν να φύγει??
Κατάλαβα, συνήθως το σύστημα κλιματισμού έχει να κάνει με τα ηλεκτρικά άρα πάμε για failure απο εκεί.
Φαντάζομαι ότι δεν μπορούσαν να φανταστούν την ζημιά μέχρις ότου απογειώθηκαν, με την μία έδωσαν mayday και κόπηκε απευθείας ή σύνδεση.
μιλάμε για ξεφτίλα της Boeing.
Τίποτα δεν μπορεί να με πείσει να μην έχω προτίμηση για τα airbus😂
 

Poirot

Περιβόητο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5.069 μηνύματα.
Airbus μόνο, συμφωνώ! Να στηρίζουμε και τις ευρωπαϊκές εταιρείες έναντι των αμερικανικών.

Πάντως τα περισσότερα δυστυχήματα με Boeing συμβαίνουν εκτός Ε.Ε./Η.Π.Α., που σίγουρα έχει να κάνει και με τους λιγότερους κανονισμούς και τις ελαστικότερες προδιαγραφές ασφαλείας που ισχύουν σε άλλες χώρες. Θεωρώ ότι τα Boeing που πετάνε σε ευρωπαϊκούς ουρανούς είναι πιο ασφαλή, της Ryanair συμπεριλαμβανομένης. Μπορεί σε άλλα θέματα να είναι λίγο τσαντίρι που είχε ειπωθεί παραπάνω παλιότερα (ξεχνάω εγώ πέρυσι που ήθελαν να μας πουλήσουν αρώματα Antonio Banderas ενώ ήμασταν σε επιφυλακή για αναταράξεις; δεν μου έφτανε που τα είχα κάνει πάνω μου, είχα και τη φωνή της αεροσυνοδού που θύμιζε "Είμαι η Σόνια" από παρά 5), αλλά σε θέματα ασφάλειας δεν το διακινδυνεούν πιστεύω. Φαίνεται και από το ιστορικό της.
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.087 μηνύματα.
Όλοι μα όλοι της εταιρείας γνωρίζουν για τα σάπια αεροσκάφη.

Ωστόσο κοστίζει λιγότερο η αποζημίωση θανάτων απο το να τα αλλάξουν.


κι αυτή είναι η μόνη αλήθεια.

εφόσον γουστάρετε τόσο πολύ τον καπιταλισμό , μην πέφτετε (κι εσείς) απο τα σύννεφα με τα νέα κάθε 3 και λίγο
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.260 μηνύματα.

Grand Duchess

Διακεκριμένο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 6.748 μηνύματα.
Πάντως έχασαν την ζωή τους και 40 άτομα περίπου στο έδαφος, αφότου καρφώθηκε και σε κοιτώνες γιατρών (δυστυχώς οι περισσότεροι φοιτητές) σε νοσοκομείο.
Μέχρι στιγμής υπάρχει ένας επιζώντας ο οποίος νοσηλεύεται από τους 240 του αεροπλάνου.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Airbus μόνο, συμφωνώ! Να στηρίζουμε και τις ευρωπαϊκές εταιρείες έναντι των αμερικανικών.
Και πριν κάτι μέρες γκρινιαζε ο γνωστός πορτοκάλι μπέμπης ότι "η ΕΕ έχει υπερβολικά αυστηρή νομοθεσία για τα προϊόντα και ελέγχους" "πρέπει να τα χαλαρώσουν για να τους πουλάμε πράγματα"
Lol.
Ευχαριστούμε πολύ, μια χαρά ήμαστε, υπάρχει λόγος που έχουμε αυτούς τους νόμους. Ούτε θέλουμε να πιούμε την fanta σας που δεν έχει ούτε 1% χυμό πορτοκαλι🤡
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

που σίγουρα έχει να κάνει και με τους λιγότερους κανονισμούς και τις ελαστικότερες προδιαγραφές ασφαλείας που ισχύουν σε άλλες χώρες
Και μειωμένο budget για συντήρηση
 
Τελευταία επεξεργασία:

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.260 μηνύματα.
Πάντως το αεροπλάνο ήταν 11 ετών, καθώς κατασκευάστηκε το 2014. Μου κάνει εντύπωση καθώς αν ήταν θέμα της Boeing ή της General Electric που κατασκευάζει τους κινητήρες των 787 Dreamliner θα έπρεπε να είχε προβλήματα από την αρχή. Μπορεί να ήταν και θέμα κακοσυντηρησης, ποιος εμπιστεύεται την Ινδία άλλωστε;;

Δεν λέω ότι αποκλείεται να ευθύνεται η Boeing, ίσα ίσα τα τελευταία 7 χρόνια πάει από το κακό στο χειρότερο, απλά μου κάνει εντύπωση που το μοιραίο δυστύχημα έγινε 11 χρόνια μετά την παράδοση του αεροσκάφους.


 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.336 μηνύματα.
εφόσον γουστάρετε τόσο πολύ τον καπιταλισμό
Περιεργος τρόπος να μας πεις οτι γουσταρεις κλεισιματα τραπεζων,μνημονια,δραχμες,κρατικοποιηση μεχρι και των τραπεζων κλπ

Ναι ο καπιταλισμος σας εφταιξε που επεσε το αεροπλανο λες και στην ΕΣΣΔ δεν επεφταν αεροπλανα οχι
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.087 μηνύματα.
Περιεργος τρόπος να μας πεις οτι γουσταρεις κλεισιματα τραπεζων,μνημονια,δραχμες,κρατικοποιηση μεχρι και των τραπεζων κλπ

Ναι ο καπιταλισμος σας εφταιξε που επεσε το αεροπλανο λες και στην ΕΣΣΔ δεν επεφταν αεροπλανα οχι
πωπω Χριστέ μου πραγματικά λυπάμαι νέος άνθρωπος να σκέφτεσαι ετσι
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.336 μηνύματα.
πωπω Χριστέ μου πραγματικά λυπάμαι νέος άνθρωπος να σκέφτεσαι ετσι
Ε μην γραφετε χαζομαρες...ο καπιταλισμος φταιει που πεφτουν τα αεροπλανα-λες κ αν ειχαμε σοσιαλισμο ή κομμουνισμο δεν θα επεφταν...
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.087 μηνύματα.
Ε μην γραφετε χαζομαρες...ο καπιταλισμος φταιει που πεφτουν τα αεροπλανα-λες κ αν ειχαμε σοσιαλισμο ή κομμουνισμο δεν θα επεφταν...
εξήγησα ακριβώς αυτο που εννοούσα αλλά οπως και σε άλλα νήματα το μόνο που απαντάς είναι «ναι με τσίπρα θα ήταν καλύτερα;» «ναι με σοσιαλισμό θα ήταν καλύτερα;»

είναι τελείως irrelevant και είναι πραγματικά ο πιο αναποτελεσματικός τρόπος σκέψης.

Ο καπιταλισμός βάζει το κέρδος πάνω απο όλα και ετσι παρότι γνωρίζουν τα προβλήματα των αεροσκαφών δεν τα αποσύρουν γιατι είναι φθηνότερο να πληρώνεις ασφάλειες ζωής παρά για νέα αεροσκάφη.
Αυτό δεν μπορείς να το αντιληφθείς;
 

bibliofagos

Νεοφερμένο μέλος

Ο bibliofagos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Μέχρι στιγμής, τα συγκεκριμένα αεροσκάφη Dreamliner της Boeing θεωρούνται τρομερά αξιόπιστα. Γι' αυτό και χρησιμοποιούνται κατά εκατοντάδες για υπερατλαντικά ταξίδια. Να θυμίσουμε ότι η εταιρεία έχει πάρει δις από την αμερικανική κυβέρνηση για ανάπτυξη πολεμικού εξοπλισμού, όπως το αεροσκάφος έκτης γενιάς. Θα υπάρξουν απαντήσεις πάντως στο preleminary report του δυστυχήματος.
 

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.234 μηνύματα.
Μέχρι στιγμής, τα συγκεκριμένα αεροσκάφη Dreamliner της Boeing θεωρούνται τρομερά αξιόπιστα. Γι' αυτό και χρησιμοποιούνται κατά εκατοντάδες για υπερατλαντικά ταξίδια. Να θυμίσουμε ότι η εταιρεία έχει πάρει δις από την αμερικανική κυβέρνηση για ανάπτυξη πολεμικού εξοπλισμού, όπως το αεροσκάφος έκτης γενιάς. Θα υπάρξουν απαντήσεις πάντως στο preleminary report του δυστυχήματος.
Δε χρειάζεται preliminary report, έχουν ενημερωθεί οι ινδικές αρχές να μην χάνουν χρόνο και χρήμα στη διερεύνηση του δυστυχήματος γιατί έχει βγει ήδη το πόρισμα στο Ε-στέκι.
Φταίει ο καπιταλισμός και η Boeing που ήξεραν ότι το αεροπλάνο ήταν χαλασμένο και το άφησαν να πετάξει παρ’ολα αυτά γιατί είναι πιο φτηνό να πληρώσουν αποζημιώσεις παρά για τη συντήρηση του.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.260 μηνύματα.
Μέχρι στιγμής, τα συγκεκριμένα αεροσκάφη Dreamliner της Boeing θεωρούνται τρομερά αξιόπιστα. Γι' αυτό και χρησιμοποιούνται κατά εκατοντάδες για υπερατλαντικά ταξίδια. Να θυμίσουμε ότι η εταιρεία έχει πάρει δις από την αμερικανική κυβέρνηση για ανάπτυξη πολεμικού εξοπλισμού, όπως το αεροσκάφος έκτης γενιάς. Θα υπάρξουν απαντήσεις πάντως στο preleminary report του δυστυχήματος.

Ισχύει απόλυτα αυτό που λες, τα Dreamliner 14 χρόνια δεν είχαν κανένα ατύχημα. Απο την άλλην όμως είχαν καθηλωθεί κατά καιρούς για μια σειρά από τεχνικά ζητήματα.

Θα δείξουν οι έρευνες τι πήγε λάθος. Αν και οι ανθρώπινες ζωές δεν επιστρέφουν πίσω.
 

bibliofagos

Νεοφερμένο μέλος

Ο bibliofagos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
CCTV video shows Air India plane crash in Ahmedabad | AP News

Παραπάνω, φαίνεται όλη η πορεία του αεροσκάφους από την στιγμή της απογείωσης μέχρι και την πτώση. Σηκώνεται ελάχιστα πόδια πάνω από το έδαφος και φαίνεται η ξαφνική απώλεια ώσης, σαν κάποιος να "έσβησε" την βαρύτητα. Έχει ενδιαφέρον το πως θα αντιδράσει και η Αμερική, στην οποία ο συγκεκριμένος τύπος χρησιμοποιείται κατά κόρον.

Ας μείνουμε στα στοιχεία αρχικά και όχι σε πρόχειρα συμπεράσματα του τύπου "φταίνε οι καπιτάλες" κτλ. Έπειτα, το συζητάμε και από αυτήν την πλευρά
 

Pyotr_Krasnov

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
εξήγησα ακριβώς αυτο που εννοούσα αλλά οπως και σε άλλα νήματα το μόνο που απαντάς είναι «ναι με τσίπρα θα ήταν καλύτερα;» «ναι με σοσιαλισμό θα ήταν καλύτερα;»

είναι τελείως irrelevant και είναι πραγματικά ο πιο αναποτελεσματικός τρόπος σκέψης.

Ο καπιταλισμός βάζει το κέρδος πάνω απο όλα και ετσι παρότι γνωρίζουν τα προβλήματα των αεροσκαφών δεν τα αποσύρουν γιατι είναι φθηνότερο να πληρώνεις ασφάλειες ζωής παρά για νέα αεροσκάφη.
Αυτό δεν μπορείς να το αντιληφθείς;
Ναι επειδη στην Ινδια πιστευεις οτι νοιαζονται ; Οι ιδιοι φταινε, οχι ο καπιταλισμος. Δεν εχω ακουσει στην Ευρωπη ποτε καποιο σοβαρο ατυχημα να γινεται επειδη δεν πληροι το αεροπλανο ολες τις προϋποθεσεις
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 34.369 μηνύματα.
Μπήκα σε Airbus τις προάλλες και τα σπαγε. Τα Boeing δεν ειναι που έπεφταν μετα την απογείωση και πριν χρόνια (πχ στην Αφρική);
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.260 μηνύματα.
Μπήκα σε Airbus τις προάλλες και τα σπαγε. Τα Boeing δεν ειναι που έπεφταν μετα την απογείωση και πριν χρόνια (πχ στην Αφρική);

Ναι φίλε. Το 2018 και 2019 δύο Boeing 737 Max 800 και έπεσαν καθώς η Boeing είχε εγκαταστήσει ένα σύστημα (MACAS) το οποίο ενεργοποιούνταν χωρίς την συγκατάθεση των πιλότων. Το πρώτο ατύχημα αφορούσε την Lion Air (Indonesia) και το δεύτερο την Ethiopian Airlines.

Το 787 Dreamliner είναι μεγάλο αεροπλάνο (250-310 επιβάτες χωράει ανάλογα με την έκδοση) και δεν είχε κανένα θανατηφόρο ατύχημα από το 2011 όπου και κυκλοφόρησε στην αγορά. Βέβαια είχε καθηλωθεί μαζικά 2-3 φορές από τις Αμερικανικές αρχές λόγω τεχνικών προβλημάτων στην μπαταρία του αεροπλάνου.​
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top