American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.893 μηνύματα.

20-12-24

14:37
συμφωνω σε οσα λες
μια επισημανση να προσθεσω, εφοσον ακριβως τα πληρωνουμε εμεις ο λαος μεσω της φορολογιας επειδη ειναι δημοσια, και τα χρηματα για να σπουδασουμε ειναι του ελληνα φορολογουμενου...
οταν καποιος μετα φευγει εξωτερικο, δεν ειναι αδικο προς τον ελληνικο λαο που με τα χρηματα που φορολογηθηκαμε ολοι μας σπουδασε ενας νεος ανθρωπος, ο οποιος μετα γυρισε την πλατη του στην ελλαδα αντι να προσφερει παραγωγικα προς αυτην;
Αν η Ελλάδα δεν θέλει να χάνει ανθρώπινο δυναμικό προς το εξωτερικό τότε ας κοιτάξει να κάνει σοβαρές τομές στην νομοθεσία της, ώστε να γίνει φιλική για επενδύσεις. Αν κάνει κάποιες σοβαρές τομές, μειώσει τους φόρους και την γραφειοκρατία τότε οι μισθοί θα αυξηθούν σημαντικά και οι Έλληνες θα θέλουν να μείνουν εδώ.
Όσο αφορά αν είναι δίκαιο ή όχι, θα έλεγα ότι είναι. Εφόσον ένας μαθητής/φοιτητής σέβεται στο έπακρον τους φόρους που πληρώνουν οι γονείς του, διαβάζοντας και δείχνοντας σεβασμό στους δημόσιους χώρους, τότε είναι δικαίωμα του να θέλει να ζήσει έξω εφόσον δεν βρίσκει κάτι εδώ. Ίσα ίσα ένας φοιτητής που διαβάζει συστηματικά έχοντας σαν στόχο να φύγει έξω σέβεται πολύ περισσότερο τα χρήματα που δαπανήθηκαν για να σπουδάσει, σε σχέση με κάποιον που θέλει να μείνει στην Ελλάδα όμως είναι αιώνιος φοιτητής, ανήκει σε παρατάξεις και κλείνει με καταλήψεις τα πανεπιστήμια.
fmarulezkd
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, επαγγέλλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει από Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.833 μηνύματα.

20-12-24

15:30
Το ότι ζούμε έξω δε σημαίνει ότι δε συμβάλουμε οικονομικά στην Ελλάδα.οταν καποιος μετα φευγει εξωτερικο, δεν ειναι αδικο προς τον ελληνικο λαο που με τα χρηματα που φορολογηθηκαμε ολοι μας σπουδασε ενας νεος ανθρωπος, ο οποιος μετα γυρισε την πλατη του στην ελλαδα αντι να προσφερει παραγωγικα προς αυτην;
chester20080
Επιφανές μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.078 μηνύματα.

20-12-24

15:37
Αλλά δε σημαίνει κιολας ότι συμβαλλετε. Στην Ελλάδα με ποια έννοια; Το να στελνεις λεφτά στους γονείς σου δεν σημαίνει ότι συμβάλλεις. Το ότι πληρώνεις έναν ενφια για ένα σπίτι που έχεις Ελλάδα δεν θα έλεγα ότι είναι και κάτι.Το ότι ζούμε έξω δε σημαίνει ότι δε συμβάλουμε οικονομικά στην Ελλάδα.
Το να μείνεις Ελλάδα να δουλέψεις για να αυξήσεις το αεπ της ειτε στον δημοσιο ειτε στον ιδιωτικο τομέα, τις συνθήκες της και να την βελτιώσεις ως χώρα θα έλεγα ότι σημαίνει συμβάλλω ενεργά στην Ελλάδα. Επίσης το συμβάλλω δεν αναλωνεται μόνο οικονομικά. Συμβάλλω στην Ελλάδα σημαίνει να την κάνω καλύτερη πχ παραγοντας έρευνα εδω, τεχνογνωσία, βοηθώντας τον Έλληνα συνάνθρωπο μας πχ στην υγεία. Ολα αυτα από το εξωτερικό μπορούν μεν να γίνουν αλλά πολύ πιο δύσκολα και σίγουρα ελάχιστοι θα το κάνουν πχ να πεις δουλεύω έξω για να βγάλω 200 χιλιαρικα το χρόνο και να δώσω 50.000 δωρεα σε ελληνικά ιδρύματα, κλπ, κανείς δεν το κάνει αυτό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Εγω απο την αλλη θα έλεγα το άλλο. Να θεσπιστει ένας νόμος που να θέτει τετοια όρια. Πχ τελειώνεις ελληνικό αει; Δεν θα μπορείς να φύγεις μόνιμα (άνω του χρονου) στο εξωτερικό για να ζεις και να δουλευεις εκεί αν δεν εργαστεις πρώτα στην Ελλάδα για ένα χρονικό διάστημα. Ή αν θες να πας εξωτερικό θα πας αποκλειστικά για να σπουδάσεις και θα υποχρεουσαι να επιστρέψεις μετά τις σπουδές Ελλάδα για να εκπληρωσεις το παραπάνω χρονικό διάστημα.Αν η Ελλάδα δεν θέλει να χάνει ανθρώπινο δυναμικό προς το εξωτερικό τότε ας κοιτάξει να κάνει σοβαρές τομές στην νομοθεσία της, ώστε να γίνει φιλική για επενδύσεις. Αν κάνει κάποιες σοβαρές τομές, μειώσει τους φόρους και την γραφειοκρατία τότε οι μισθοί θα αυξηθούν σημαντικά και οι Έλληνες θα θέλουν να μείνουν εδώ.
Όσο αφορά αν είναι δίκαιο ή όχι, θα έλεγα ότι είναι. Εφόσον ένας μαθητής/φοιτητής σέβεται στο έπακρον τους φόρους που πληρώνουν οι γονείς του, διαβάζοντας και δείχνοντας σεβασμό στους δημόσιους χώρους, τότε είναι δικαίωμα του να θέλει να ζήσει έξω εφόσον δεν βρίσκει κάτι εδώ. Ίσα ίσα ένας φοιτητής που διαβάζει συστηματικά έχοντας σαν στόχο να φύγει έξω σέβεται πολύ περισσότερο τα χρήματα που δαπανήθηκαν για να σπουδάσει, σε σχέση με κάποιον που θέλει να μείνει στην Ελλάδα όμως είναι αιώνιος φοιτητής, ανήκει σε παρατάξεις και κλείνει με καταλήψεις τα πανεπιστήμια.
Το ξέρω ότι δεν θα σας αρέσει που το λέω, αλλά αν το δεις αντικειμενικά πατριωτικά, ένας τέτοιος νόμος έχει λογική και είναι υπέρ της Ελλάδας. Το να έχει ένας φοιτητής εξαρχής σχέδιο να περάσει πανεπιστήμιο να τελειώσει μόνο και μόνο για να φύγει έξω, ποιον ωφελει; Μονο τον ίδιο και τις χώρες που θα πάει (εφόσον το δικό τους αεπ θα αυξάνει). Ούτε σε εμένα αρέσει, όμως αντικειμενικά είναι το μόνο που είναι υπέρ της Ελλάδας. Και προφανώς εναλλακτικά το να βελτιωθούν τόσο πολύ οι συνθήκες εδω ώστε εξαρχής να προτιμήσει να μείνει Ελλάδα, αυτό εννοείται πάνω απολα.
fmarulezkd
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, επαγγέλλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει από Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.833 μηνύματα.

20-12-24

15:42
Μίλησα για οικονομική συμβολή.Αλλά δε σημαίνει κιολας ότι συμβαλλετε. Στην Ελλάδα με ποια έννοια; Το να στελνεις λεφτά στους γονείς σου δεν σημαίνει ότι συμβάλλεις. Το ότι πληρώνεις έναν ενφια για ένα σπίτι που έχεις Ελλάδα δεν θα έλεγα ότι είναι και κάτι.
Το να μείνεις Ελλάδα να δουλέψεις για να αυξήσεις το αεπ της ειτε στον δημοσιο ειτε στον ιδιωτικο τομέα, τις συνθήκες της και να την βελτιώσεις ως χώρα θα έλεγα ότι σημαίνει συμβάλλω ενεργά στην Ελλάδα. Επίσης το συμβάλλω δεν αναλωνεται μόνο οικονομικά. Συμβάλλω στην Ελλάδα σημαίνει να την κάνω καλύτερη πχ παραγοντας έρευνα εδω, τεχνογνωσία, βοηθώντας τον Έλληνα συνάνθρωπο μας πχ στην υγεία. Ολα αυτα από το εξωτερικό μπορούν μεν να γίνουν αλλά πολύ πιο δύσκολα και σίγουρα ελάχιστοι θα το κάνουν πχ να πεις δουλεύω έξω για να βγάλω 200 χιλιαρικα το χρόνο και να δώσω 50.000 δωρεα σε ελληνικά ιδρύματα, κλπ, κανείς δεν το κάνει αυτό.
Αν δεν είναι οικονομική συμβολή, τότε τι είναι;Το να στελνεις λεφτά στους γονείς σου δεν σημαίνει ότι συμβάλλεις. Το ότι πληρώνεις έναν ενφια για ένα σπίτι που έχεις Ελλάδα δεν θα έλεγα ότι είναι και κάτι.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.893 μηνύματα.

20-12-24

16:06
Αλλά δε σημαίνει κιολας ότι συμβαλλετε. Στην Ελλάδα με ποια έννοια; Το να στελνεις λεφτά στους γονείς σου δεν σημαίνει ότι συμβάλλεις. Το ότι πληρώνεις έναν ενφια για ένα σπίτι που έχεις Ελλάδα δεν θα έλεγα ότι είναι και κάτι.
Το να μείνεις Ελλάδα να δουλέψεις για να αυξήσεις το αεπ της ειτε στον δημοσιο ειτε στον ιδιωτικο τομέα, τις συνθήκες της και να την βελτιώσεις ως χώρα θα έλεγα ότι σημαίνει συμβάλλω ενεργά στην Ελλάδα. Επίσης το συμβάλλω δεν αναλωνεται μόνο οικονομικά. Συμβάλλω στην Ελλάδα σημαίνει να την κάνω καλύτερη πχ παραγοντας έρευνα εδω, τεχνογνωσία, βοηθώντας τον Έλληνα συνάνθρωπο μας πχ στην υγεία. Ολα αυτα από το εξωτερικό μπορούν μεν να γίνουν αλλά πολύ πιο δύσκολα και σίγουρα ελάχιστοι θα το κάνουν πχ να πεις δουλεύω έξω για να βγάλω 200 χιλιαρικα το χρόνο και να δώσω 50.000 δωρεα σε ελληνικά ιδρύματα, κλπ, κανείς δεν το κάνει αυτό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Εγω απο την αλλη θα έλεγα το άλλο. Να θεσπιστει ένας νόμος που να θέτει τετοια όρια. Πχ τελειώνεις ελληνικό αει; Δεν θα μπορείς να φύγεις μόνιμα (άνω του χρονου) στο εξωτερικό για να ζεις και να δουλευεις εκεί αν δεν εργαστεις πρώτα στην Ελλάδα για ένα χρονικό διάστημα. Ή αν θες να πας εξωτερικό θα πας αποκλειστικά για να σπουδάσεις και θα υποχρεουσαι να επιστρέψεις μετά τις σπουδές Ελλάδα για να εκπληρωσεις το παραπάνω χρονικό διάστημα.
Το ξέρω ότι δεν θα σας αρέσει που το λέω, αλλά αν το δεις αντικειμενικά πατριωτικά, ένας τέτοιος νόμος έχει λογική και είναι υπέρ της Ελλάδας. Το να έχει ένας φοιτητής εξαρχής σχέδιο να περάσει πανεπιστήμιο να τελειώσει μόνο και μόνο για να φύγει έξω, ποιον ωφελει; Μονο τον ίδιο και τις χώρες που θα πάει (εφόσον το δικό τους αεπ θα αυξάνει). Ούτε σε εμένα αρέσει, όμως αντικειμενικά είναι το μόνο που είναι υπέρ της Ελλάδας. Και προφανώς εναλλακτικά το να βελτιωθούν τόσο πολύ οι συνθήκες εδω ώστε εξαρχής να προτιμήσει να μείνει Ελλάδα, αυτό εννοείται πάνω απολα.
Κόψε το trolling, είσαι 30 χρόνων όχι 10.
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.701 μηνύματα.

20-12-24

16:40
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πάμε άλλη μια φορά να εφαρμόσουμε το δικό μας μοναδικό στον πλανήτη σύστημα αντι να δούμε τι κάνουν σε κάποιες χώρες με ανεπτυγμένο εκπαιδευτικό σύστημα και να κάνουμε το ίδιο.
Ας πούμε το να έχουμε 4ετεις και 5ετεις σχολές υποχρεωτικά είναι ελληνική πρωτοτυπία.
Στην υπόλοιπη Ευρώπη/Αμερική οι σχολές(με εξαίρεση ιατρική) και θεωρητικές και θετικές είναι 3 χρόνια.
Αν κάποιος εκεί μέσα θέλει integrated master, ετήσια πρακτική, part time κλπ μπορεί να πάει στα 4-5 αλλά όποιος θέλει μόνο ένα πτυχίο μπορεί να τελειώσει στα 3 χρόνια. Δεν μπορεί όλοι να το κάνουν λάθος και εμείς σωστά.
Όταν το κάνεις αυτό μετά ακολούθησε κάποιο από τα συστήματα που ακολουθούν. Πχ πόσες φορές θα κοπείς σε ένα μάθημα, ελάχιστος αριθμός περασμένων μαθημάτων ανα έτος ή κάτι άλλο με τις εξαιρέσεις που πρέπει για σοβαρούς λόγους και εννοείται με αξιολόγηση καθηγητών ή/και κανονικοποίηση βαθμών(και προς τα πάνω και προς τα κάτω) που εφαρμόζεται σε διάφορα πανεπιστήμια του εξωτερικού.
Πάλι αυτό που θα κάνουμε αν τελικά εφαρμοστεί θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία.
Για 6-8 χρόνια δεν μας νοιάζει τι κάνετε φοιτητές, καθηγητές και σχολές, δεν ελέγχουμε και τους καθηγητές αν κάνουν μάθημα τι θέματα βάζουν και πως βαθμολογούν, δεν μας νοιάζει και αν υπάρχουν υποδομές ή ελλείψεις απλά οι φοιτητές βρείτε τρόπο να έχετε πάρει πτυχίο μέχρι το ν+2/ν+3 και οι σχολές φροντίστε να διαγράψετε όσους δεν το κάνουν.
Ας πούμε το να έχουμε 4ετεις και 5ετεις σχολές υποχρεωτικά είναι ελληνική πρωτοτυπία.
Στην υπόλοιπη Ευρώπη/Αμερική οι σχολές(με εξαίρεση ιατρική) και θεωρητικές και θετικές είναι 3 χρόνια.
Αν κάποιος εκεί μέσα θέλει integrated master, ετήσια πρακτική, part time κλπ μπορεί να πάει στα 4-5 αλλά όποιος θέλει μόνο ένα πτυχίο μπορεί να τελειώσει στα 3 χρόνια. Δεν μπορεί όλοι να το κάνουν λάθος και εμείς σωστά.
Όταν το κάνεις αυτό μετά ακολούθησε κάποιο από τα συστήματα που ακολουθούν. Πχ πόσες φορές θα κοπείς σε ένα μάθημα, ελάχιστος αριθμός περασμένων μαθημάτων ανα έτος ή κάτι άλλο με τις εξαιρέσεις που πρέπει για σοβαρούς λόγους και εννοείται με αξιολόγηση καθηγητών ή/και κανονικοποίηση βαθμών(και προς τα πάνω και προς τα κάτω) που εφαρμόζεται σε διάφορα πανεπιστήμια του εξωτερικού.
Πάλι αυτό που θα κάνουμε αν τελικά εφαρμοστεί θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία.
Για 6-8 χρόνια δεν μας νοιάζει τι κάνετε φοιτητές, καθηγητές και σχολές, δεν ελέγχουμε και τους καθηγητές αν κάνουν μάθημα τι θέματα βάζουν και πως βαθμολογούν, δεν μας νοιάζει και αν υπάρχουν υποδομές ή ελλείψεις απλά οι φοιτητές βρείτε τρόπο να έχετε πάρει πτυχίο μέχρι το ν+2/ν+3 και οι σχολές φροντίστε να διαγράψετε όσους δεν το κάνουν.
chester20080
Επιφανές μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.078 μηνύματα.

20-12-24

17:18
Σοβαρά το λέωΚόψε το trolling, είσαι 30 χρόνων όχι 10.
Δεν μαρεσει ούτε εμένα, όμως αν το δεις αντικειμενικά από την πλευρά της χώρας, είναι η μόνη λογική επιλογή για το καλό της χώρας
Ειδικά όσοι λέτε σε άλλα thread για πατριωτισμό και το καλό της χώρας, θα περίμενα να είσαστε οι πρώτοι που θα συμφωνουσατε. Ξέρω δεν σου αρέσει βεβαια δε σε συμφέρει επειδή θες να φύγεις έξω.
touvlo
Διάσημο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.948 μηνύματα.

20-12-24

17:28
Τα καλά και συμφέροντα!Σοβαρά το λέω
Δεν μαρεσει ούτε εμένα, όμως αν το δεις αντικειμενικά από την πλευρά της χώρας, είναι η μόνη λογική επιλογή για το καλό της χώρας
Ειδικά όσοι λέτε σε άλλα thread για πατριωτισμό και το καλό της χώρας, θα περίμενα να είσαστε οι πρώτοι που θα συμφωνουσατε. Ξέρω δεν σου αρέσει βεβαια δε σε συμφέρει επειδή θες να φύγεις έξω.
Δε μου λέτε, γενική ερώτηση δηλ: Τι θα πείραζε, αν ήταν ελεύθερα τα χρόνια σπουδών, το μέλλον μετά τις σπουδές και ο αριθμός προσπαθειών για να εξασφαλιστεί το μάθημα;
Εγώ, ως τώρα υποστηρίζω την ελευθερία σε όλα αυτά. Αν βέβαια υπάρχει λόγος κάτι ν΄αλλάξει, τότε να το δεχτώ
nearos
Επιφανές μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.533 μηνύματα.

20-12-24

17:56
Έχω ερώτηση.
Από την στιγμή που δε πατάνε πόδι στα πανεπιστήμια, ποιό το νόημα καν να διαγραφτούν; Τι εφόδια, λεφτά, χώρο και χρόνο χαλούνε τα φαντάσματα αιώνιοι φοιτηταί;
Επίσης, ούτε εμένα δε μου αρέσει καθόλου το ν+2. Είχα ακούσει πως το μαθηματικό ειδικά (και γενικά οι καθαρά θετικές επιστήμες) έχουν μέσο όρο φοίτησης 7 χρόνια, όμως η σχολή είναι 4ετής. Δε μου αρέσει το πόσο στενό είναι αυτό το περιθώριο
Από την στιγμή που δε πατάνε πόδι στα πανεπιστήμια, ποιό το νόημα καν να διαγραφτούν; Τι εφόδια, λεφτά, χώρο και χρόνο χαλούνε τα φαντάσματα αιώνιοι φοιτηταί;
Επίσης, ούτε εμένα δε μου αρέσει καθόλου το ν+2. Είχα ακούσει πως το μαθηματικό ειδικά (και γενικά οι καθαρά θετικές επιστήμες) έχουν μέσο όρο φοίτησης 7 χρόνια, όμως η σχολή είναι 4ετής. Δε μου αρέσει το πόσο στενό είναι αυτό το περιθώριο
GeorgePap2003
Διάσημο μέλος
Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.146 μηνύματα.

20-12-24

18:18
Γιατι σήμερα; Δηλαδή πριν από 25 χρόνια δεν υπήρχαν γνωριμίες;σήμερα μια καριέρα βασίζεται 90% στις γνωριμίες επί πτωμάτων και ένα 10% τι έχεις σπουδάσει.
Πάνω σε αυτό που λες έχεις δίκιο αλλά οι γνωριμίες είτε χτίζονται είτε "γεννιεσαι με αυτές" . Για να χτίσεις γνωριμίες πρέπει να δραστηροποιείσαι (και δεν μιλάω μόνο για παρατάξεις-εξάλλου για μένα πρέπει να καταργηθούν) . Δραστηριοποιήση σημαίνει : συνέδρια-πρακτική-εθελοντικές ομάδες κλπ . Ακόμα και αν είσαι καλός σε κάποια μαθήματα και με τον καθηγητή γνωριστείς και σε μάθει θετικό είναι και μπορεί σε βάθος χρόνου να θεωρηθεί γνωριμία
Αν κάποιος κάνει 6+ χρόνια να τελειώσει-κάνει 2 δουλειές απλά για να μαζεύει λεφτα και να κάνει στοριζζ στο ινστα παίζοντας το Λάτσης σε Λονδίνα και Μυκόνους και παράλληλα ακούει "ιατρική" , "νομική" , "μαθηματικό" κλπ και βγάζει σπυράκια-προσωπικά δεν μου λέει κάτι ούτε μπορώ να τον λυπηθώ γιατί ο "κακομοίρης" εργάζεται και δεν γίνεται να παρακολουθεί ΚΑΜΙΑ διάλεξη. Αυτό το άτομο τι γνωριμίες να φτιάξει (αν δεν έχει ήδη

Υπήρχε και ο αρχαίος άδωνις να μας λέει τα ΛΙΓΟΥΡΕΥΕΣΤΕ;;;Αν διαβάσεις σε επίκαιρα θέματα αρχαίων Ελλήνων, νομίζω και ο Αριστοφάνης και άλλοι κωμικογράφοι σατυρίζουν την ανεργία των νέων της εποχής τους. Υπήρχαν και τότε αρχαία Ελληνόπουλα που ήταν άνεργα. Φορούσαν χλαμύδα, σανδάλι και ήταν άνεργα. Περίμεναν από την αρχαία ΔΥΠΑ και την αρχαία Κεραμέως να φέρει το θέμα στην Εκκλησία του Δήμου.![]()
Κοίταξε να δεις,δεν ξέρω αν ισχυεί αυτοΑν το σόι είναι χαμηλού επιπέδου εννοείται ότι αυτό αποτελεί βαρίδι.
Αν δεις τους πλούσιους ή ακόμα και τους σχετικά ευκατάστατους στην Ελλάδα πριν κ μετα τη Γ΄μεταπολίτευση είναι διαφορετικοί και αν όχι όλοι ξεκίνησαν απο το 0 σχεδόν αφού οι γονείς τους δεν είχαν και τις απαραίτητες γνωριμίες ούτε ήταν τόσο επιστημονικά καταρτισμένοι πχ Α.Κούγιας , Βαρδής Βαρδινογιάννης ή Τσίπρας (ασχέτως πολιτικών πεποιθήσεων + το πως ανέβηκε στην εξούσια) και σίγουρα υπάρχουν κ άλλοι. Αυτό οφείλεται και σε έναν βαθμό στο γεγονός ότι το ελληνικό κράτος προσφέρει "δημόσια" παιδεία και ευνοεί την κοινωνική κινητικότητα.
*Οχι μόνο το τμημα Μαθηματικών αλλα και πολλά άλλα τμηματα στην Ελλάδαακόμη και το Τμ.Μαθηματικών λειτουργεί ως Δ' Λυκείου - Εξεταστικό Κέντρο, δεν υπάρχει στόχος.
Εγώ κάνω μαθήματα σε παιδάκια δημοτικού (απο μαθηματικά μέχρι ιστορία κ θρησκευτικά) και σήμερα μια μαθήτρια μου ήθελε να με ντύσει Ρούντολφ το ελαφάκιΤι δουλειές;
Η σύνδεση των πανεπιστημίων και της έρευνας με τον ιδιωτικό τομέα ενισχύει την καινοτομία, την οικονομία και την κοινωνική πρόοδο. Μέσα από τη συνεργασία, η θεωρητική έρευνα βρίσκει πρακτική εφαρμογή, ενώ παράλληλα δημιουργούνται θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης, όπως αυτές που στηρίζουν τη Silicon Valley. Επιπλέον, η ιδιωτική χρηματοδότηση επιτρέπει στα πανεπιστήμια να αναπτύσσουν σύγχρονες υποδομές και να διεξάγουν πρωτοποριακές έρευνες, όπως έργα για την κλιματική αλλαγή μέσω του Horizon Europe. Οι φοιτητές αποκτούν πρακτική εμπειρία και δεξιότητες που τους καθιστούν ανταγωνιστικούς στην αγορά εργασίας, όπως συμβαίνει στο γερμανικό μοντέλο διπλής εκπαίδευσης.Το να συνδέουμε άμεσα τα πανεπιστήμια και την έρευνα με τον ιδιωτικό τομέα, τις επιχειρήσεις, το κέρδος τα επαγγέλματα και τα λεφτά είναι μεγάλο λάθος.
Το πρόβλημα είναι ότι στην Ελλάδα έχουμε δουλειές μόνο για γκαρσόνια, ντελιβεράδες κτλ... Το μοντέλο "ανάπτυξης" της χώρας δεν οδηγεί πουθενά και δυστυχώς αυτό θα φανεί στο μέλλον. Ήδη είμαστε από τις τελευταίες χώρες της ΕΕ σε βιοτικό επίπεδο....Αν η Ελλάδα δεν θέλει να χάνει ανθρώπινο δυναμικό προς το εξωτερικό τότε ας κοιτάξει να κάνει σοβαρές τομές στην νομοθεσία της, ώστε να γίνει φιλική για επενδύσεις. Αν κάνει κάποιες σοβαρές τομές, μειώσει τους φόρους και την γραφειοκρατία τότε οι μισθοί θα αυξηθούν σημαντικά και οι Έλληνες θα θέλουν να μείνουν εδώ.
Α, και κάτι που έχω ξαναπεί: Έστω ότι π.χ. ανοίγει η οικοδομή στην Ελλάδα. Προτιμάτε να είστε μηχανικοί ή μπετατζήδες;
Έχεις ιδέα ποιοι μπαίνουν σε ένα τμημα μαθηματικών; Οι περισσότεροι δεν ήθελαν να βρίσκονται εκει και δεν θέλουν να γίνουν μαθηματικοί + ότι έχει κάποιους κομπλεξικούς καθηγητέςΕίχα ακούσει πως το μαθηματικό ειδικά (και γενικά οι καθαρά θετικές επιστήμες) έχουν μέσο όρο φοίτησης 7 χρόνια, όμως η σχολή είναι 4ετής.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Αυτό καταλαβαίνεις πως δεν μπορεί να περαστεί και θα ήταν μια τεράστια βλακεία αλλά γενικά αυτό που λες σαν σκέψη δεν είναι λανθασμένη και τη πράττουν πολλοίαν δεν εργαστεις πρώτα στην Ελλάδα για ένα χρονικό διάστημα. Ή αν θες να πας εξωτερικό θα πας αποκλειστικά για να σπουδάσεις και θα υποχρεουσαι να επιστρέψεις μετά τις σπουδές Ελλάδα για να εκπληρωσεις το παραπάνω χρονικό διάστημα.
nearos
Επιφανές μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.533 μηνύματα.

20-12-24

18:20
Πως μπορείς με σιγουριά να πεις πως οι περισσότεροι δεν ήθελαν να βρίσκονται στο μαθηματικό;Έχεις ιδέα ποιοι μπαίνουν σε ένα τμημα μαθηματικών; Οι περισσότεροι δεν ήθελαν να βρίσκονται εκει και δεν θέλουν να γίνουν μαθηματικοί + ότι έχει κάποιους κομπλεξικούς καθηγητές
Να την πληρώσουν οι φοιτητές που όντως ενδιαφέρονται για το επάγγελμα γιατί μπαίνουνε κάποιοι εξ αναγκασμού λόγω αποτυχίας πολυτεχνειακών σχολών φερ' ειπείν;
GeorgePap2003
Διάσημο μέλος
Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.146 μηνύματα.

20-12-24

18:29
Έχω παραδείγματα στον κύκλο μου και το βλέπωΠως μπορείς με σιγουριά να πεις πως οι περισσότεροι δεν ήθελαν να βρίσκονται στο μαθηματικό;
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.618 μηνύματα.

20-12-24

18:52
Πως μπορείς με σιγουριά να πεις πως οι περισσότεροι δεν ήθελαν να βρίσκονται στο μαθηματικό;
Γιατί βλέπουν ότι αυτά που μαθαίνουν στα μαθήματα είναι άχρηστα. Δεν κατανοούν γιατί θα πρέπει να μάθουν μια απόδειξη 2-3 σελίδων συλλογισμούς που δεν ... συνδέεται με το επάγγελμα του καθηγητή σε φροντιστήριο ή με τη δουλειά ως data (κάτι έχει πάρει το αυτί τους) σε υπολογιστές-οικονομικά-πολυτεχνείο (όλα μαζί). Αυτό σε συνδυασμό με την ειρωνεία πολλών καθηγητών Πανεπιστημίου που βλέπουν τους φοιτητές ως αναγκαίο κακό και ενόχληση, ή ως αποτυχημένους wannabe μηχανικούς που βρέθηκαν στο Μαθηματικό, οι γονείς και το σόι πιέζουν ότι ο γιος της Κικής έγινε Γιατρός στο Ντύσσελντορφ με 10000 ευρώ το μήνα ή τη μέρα (δεν θυμούνται ακριβώς) ... ε δεν θέλει και πολύ. Όταν διαβάζεις κάπου 150 αποδείξεις ανά μάθημα (3-4 μαθήματα το εξάμηνο + ανεβαίνουμε) και δεν βλέπεις πραγματικά πράγματα τζιτζί της αγοράς, του Πιερακάκη, των Datacenter που ΘΑ ιδρυθούν στο Ελληνικό, ε κάπου απελπίζεσαι. Γιατί τοπολογικούς χώρους έκαναν το 1920, αλλά τοπολογικούς χώρους κάνουν και το 2024 με πολλά ε και δ. Η Μαρία θέλει να στείλει sms για το βράδυ να βγει για να "ξεσκάσει" στο Κωλέρια Live. Το μυαλό είναι εκεί και όχι τι είπε ο Gauss.
NeosUser2023
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο NeosUser2023 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 330 μηνύματα.

20-12-24

19:01
Μερικοί / Αρκετοί φοιτητές βρίσκονται σε κάποια σχολή είτε επειδή δεν αρκούσαν τα μόρια τους για κάποια άλλη σχολή (που πιθανώς ήθελαν ή θα επέλεγαν συγκριτικά) ή επειδή επέλεξαν μια σχολή χωρίς να θέσουν κριτήριο τα θέλω τους και τις δυνατότητες τους , αυτό έχω αντιληφθεί από την ελάχιστη εμπειρία μου
Αιώνιοι φοιτητές πάντα θα υπάρχουν , αυτό για να αλλάξει θα πρέπει να αλλάξει το σύστημα λειτουργίας των πανεπιστημίων , το μόνο που έχω σκεφτεί εγώ σχετικά με αυτό είναι η υποχρεωτική παρακολούθηση όλων των μαθημάτων δίνοντας το περιθώριο ελάχιστων απουσιών στους φοιτητές, αλλά και πάλι η μέθοδος αυτή δεν είναι αποτελεσματική, αυτό που πρέπει είναι να αγαπήσει ο φοιτητής το αντικείμενο που σπουδάζει και να ψαχτει από μόνος του πάνω στο αντικείμενο , αλλά αρκετοί δεν έχουν ενσυναίσθηση , το βλέπω και σε συμφοιτητές μου , δεν είναι κακό να μαζέψεις έναν αριθμό μαθημάτων , κακό είναι να συμβεί επειδή δεν ξύπνησες για να δώσεις το μάθημα στην εξεταστική , είτε επειδή διάβασες δύο μέρες πριν το δώσεις και γενικά δεν έδωσες σημασία καθόλου ή έστω την απαραίτητη , είναι θέμα νοοτροπίας και πειθαρχίας, η οποία αγνοείται
Αιώνιοι φοιτητές πάντα θα υπάρχουν , αυτό για να αλλάξει θα πρέπει να αλλάξει το σύστημα λειτουργίας των πανεπιστημίων , το μόνο που έχω σκεφτεί εγώ σχετικά με αυτό είναι η υποχρεωτική παρακολούθηση όλων των μαθημάτων δίνοντας το περιθώριο ελάχιστων απουσιών στους φοιτητές, αλλά και πάλι η μέθοδος αυτή δεν είναι αποτελεσματική, αυτό που πρέπει είναι να αγαπήσει ο φοιτητής το αντικείμενο που σπουδάζει και να ψαχτει από μόνος του πάνω στο αντικείμενο , αλλά αρκετοί δεν έχουν ενσυναίσθηση , το βλέπω και σε συμφοιτητές μου , δεν είναι κακό να μαζέψεις έναν αριθμό μαθημάτων , κακό είναι να συμβεί επειδή δεν ξύπνησες για να δώσεις το μάθημα στην εξεταστική , είτε επειδή διάβασες δύο μέρες πριν το δώσεις και γενικά δεν έδωσες σημασία καθόλου ή έστω την απαραίτητη , είναι θέμα νοοτροπίας και πειθαρχίας, η οποία αγνοείται

20-12-24

21:21
Που θα εργαστείς είναι το θέμαΠχ τελειώνεις ελληνικό αει; Δεν θα μπορείς να φύγεις μόνιμα (άνω του χρονου) στο εξωτερικό για να ζεις και να δουλευεις εκεί αν δεν εργαστεις πρώτα στην Ελλάδα για ένα χρονικό διάστημα.

Αφού δεν υπάρχει και τόση απορρόφηση για τους πτυχιούχους.
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.701 μηνύματα.

20-12-24

21:47
Σαν λογική είναι σωστό το ότι το κράτος επένδυσε λεφτά για να σπουδάσει κάποιον τα 12 χρόνια του σχολείου και τα 4-5 του πανεπιστημίου και αν αυτός δεν δουλέψει στην χώρα δεν θα τα πάρει πίσω.Εγω απο την αλλη θα έλεγα το άλλο. Να θεσπιστει ένας νόμος που να θέτει τετοια όρια. Πχ τελειώνεις ελληνικό αει; Δεν θα μπορείς να φύγεις μόνιμα (άνω του χρονου) στο εξωτερικό για να ζεις και να δουλευεις εκεί αν δεν εργαστεις πρώτα στην Ελλάδα για ένα χρονικό διάστημα. Ή αν θες να πας εξωτερικό θα πας αποκλειστικά για να σπουδάσεις και θα υποχρεουσαι να επιστρέψεις μετά τις σπουδές Ελλάδα για να εκπληρωσεις το παραπάνω χρονικό διάστημα.
Όμως αυτό που λες είναι ανεφάρμοστο.
Αν κάποιος φύγει δηλαδή τι θα του κάνεις; Ένταλμα σύλληψης; Απαγόρευση εισόδου στη χώρα; Πρόστιμο που αν δεν έχει περιουσία και δεν μένει στη χώρα δεν θα το πληρώσει ποτέ;
Συν ότι λογικά θα είναι και ενάντια στους ευρωπαϊκούς κανόνες για ελεύθερη μετακίνηση εργαζομένων.
Στο μεταξύ αυτό που λες θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ως επιχείρημα υπέρ της επιβολής διδάκτρων στα προπτυχιακά...
Η λύση θα ήταν να είναι ελκυστικό το να μείνουν στη χώρα αλλά πολύ δύσκολα θα γίνει αυτό εκτός αν μειωθεί κατά πολύ ο αριθμός των αποφοίτων.
Όσο και να βελτιωθεί η οικονομία παράγουμε πολύ περισσότερους αποφοίτους από όσους χρειαζόμαστε και αυτό γινόταν πάντα ακόμα και τα καλά χρόνια. Απλά τότε το πλεόνασμα το απορροφούσε το δημόσιο ή τέλος πάντων υπήρχε οικογενειακή περιουσία οπότε δεν πολυπείραζε που το παιδί δεν μπορούσε να βρει δουλειά σε κάτι σχετικό με το πτυχίο του.
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.227 μηνύματα.

20-12-24

22:25
Για τους λάτρεις των στατιστικών:


Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 52 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- gaidouri
- giorgos5002
- J.Cameron
- AggelikiGr
- Advocatus diaboli
- Hased Babis
- Paragontas7000
- GeorgePap2003
- touvlo
- iew
- back2967
- Ωρορα
- fmarulezkd
- chester20080
- American Economist
- NeosUser2023
- Jack of Spades
- taketrance
- charmander
- ROM32
- Scandal
- vasilis123321
- Reader
- johnsala
- Kate1914
- Libertus
- Memetchi
- rafaela11
- Unboxholics
- bibliofagos
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.