Αναλυτικός ψυχομετρικός έλεγχος στην εκπαίδευση : υπέρ ή κατά;

Ποια είναι η γνώμη σας;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 2)

Resaldis

Δραστήριο μέλος

Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Καταρχάς, υποθέτω ότι οι ψυχολόγοι έχουν τυποποιήσει αξιόπιστες κλινικές μετρήσεις της ανθρώπινης νοημοσύνης και προσωπικότητας. Επομένως, αναρωτιέμαι αν αυτές θα έπρεπε να καθιερωθούν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, τόσο για τους εκπαιδευόμενους όσο και για τους εκπαιδευτικούς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

glayki

Περιβόητο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.454 μηνύματα.
Ναι ναι!!! Οι εκπαιδευτικοί κυρίως είναι το πρόβλημα (κρίνεται θέμα καταλληλότητας και επάρκειας).Συμφωνώ και επαυξάνω το τι μισάνθρωποι ψυχάκηδες υπάρχουν δε λέγεται, άτομα με χρόνια ψυχολογικά παντελώς ακατάλληλα να επιτελέσουν το έργο/ λειτούργημα. Η περιβόητη αξιολόγηση εκεί θα έπρεπε πρωτίστως να στοχεύσει και δευτεροντως σε θέματα που άπτονται στο καθαρά γνωστικό κομμάτι , στην απόδοση του έργου του εκπαιδευτικού και στον εκσυγχρονισμό των μεθόδων του βάσει των νέων μοντέλων που υιοθετούνται με τις νέες τεχνολογίες.
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5.282 μηνύματα.
Και στην εκπαίδευση των μπ- αστυνομικών θα έλεγα εγώ
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.437 μηνύματα.
Καταρχάς, υποθέτω ότι οι ψυχολόγοι έχουν τυποποιήσει αξιόπιστες κλινικές μετρήσεις της ανθρώπινης νοημοσύνης και προσωπικότητας. Επομένως, αναρωτιέμαι αν αυτές θα έπρεπε να καθιερωθούν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, τόσο για τους εκπαιδευόμενους όσο και για τους εκπαιδευτικούς.
Στην πράξη πιστεύω οτι ούτε οι ίδιοι οι ψυχολόγοι βασίζονται τόσο πολύ σε τέτοιους δείκτες . Sure τους βοηθάνε να επικοινωνούν μεταξύ τους , και να κατηγοριοποιούν σε μια πρώτη φάση ορισμένα traits αλλά απο εκεί και πέρα δεν θα έλεγα οτι είναι τόσο αξιόπιστοι για να μπορεί ένα σύστημα να βασίζεται πάνω τους και να λαμβάνονται αντίστοιχα διάφορες αποφάσεις .

Είναι πολύ προτιμότερο να έχεις έναν qualified ψυχολόγο σε κάθε σχολείο απο ένα ξερό τυποποιημένο τέστ .
Βέβαια αυτό απο υλικής άποψης(€) είναι αδύνατο δυστυχώς . Και εδώ είναι που έρχεται ο ρόλος του δασκάλου και της οικογένειας...και εδώ είναι που αποτυγχάνει γενικά και η Ελλάδα . A good amount of teachers έχει χάλια βάσεις σε οτι αφορά την παιδαγωγική μόρφωση , και αρκετές οικογένειες στην Ελλάδα έχουν χάλια ενημέρωση και διαπαιδαγώγιση οι ίδιοι . Το αποτέλεσμα ; Γνωστό σε όλους .
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top