Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1,755 μηνύματα.
Ο ρόλος του καθηγητή πανεπιστημίου είναι πρωτίστως η έρευνα. Γι αυτό το λόγο και οι ώρες διδασκαλίες είναι μειωμένες (μαξ 10 ώρες την εβδομάδα) ώστε να αφιερώνει τον υπόλοιπο χρόνο στην έρευνα.
Εστω, όμως αφενως εδω μιλαμε για το κομματι της εκπαιδευσης, αφετερου τον πληρωνουν να μπαινει σε μια αιθουσα και να κανει μαθημα, οποτε θα αξιολογειται και θα κρινεται (και) για αυτο. Μου ειναι αδιαφορο ποιες αλλες προτεραιοτητες (θελει να) εχει ή πως διαχειριζεται το καθε πανεπιστημιο το ζητημα, αλλα μην μπερδευουμε καποια πραγματα: πληρωνεται να παρεχει μαι υπηρεσια, οχι για να κανει ο,τι θελει.

Αυτά γίνονται και τώρα στην ενημέρωση των γονέων ανά τρίμηνο. Ο γονέας του Γιαννάκη και του κάθε Γιαννάκη οφείλει να συμβουλεύεται τον εκάστοτε δάσκαλο και να παρακινεί το παιδί του για προσπάθεια και μελέτη και όχι το αντίθετο.
Από εκεί και πέρα κριτήρια όπως φήμη, αποτελέσματα, ranking είναι ρευστά διότι σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια (όπως ανέφερα και προηγουμένως) ο πληθυσμός τόσο ων καθηγητών όσο και των μαθητών διαφοροποιείται ανά έτος. Την μία χρονιά είσαι σχολείο αριστούχων και την επόμενη έχεις πατώσει.

Επιπροσθέτως τα ranking των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων γνωρίζουμε ότι χειραγωγούνται. Πώς θα διατηρηθεί η φήμη των ιδρυμάτων ; Όλα θέμα marketing είναι.
Ο γονειας οντως οφειλει να παρακινει το παιδι του να προσπαθει, αλλα δεν θα μενει ο δασκαλος χωρις feedback, σαν να ειναι κατι ανωτερο που δεν μπορουν να τον κρινουν οι αλλοι. Δεν ξερω αν μονο εγω ειχα ασχημες εμπειριες με εκπαιδευτικους, που μερικοι ηταν απο ακαταλληλοι εως για ψυχοφαρμακα (και φυσικα αλλους που την παλευαν). Και τωρα βεβαια, μπορει να γινει κριτικη για καποιους καθηγητες, αλλα αυτες απλα θα μπουν σε ενα συρταρι και θα ξεχαστουν. Οταν ομως υπαρχει απειλει οτι θα φυγει ο πελατης (και τα λεφτα) ... θα αλλαξει το πραγμα.

Δεν αλλαζει τρομερα η κατασταση πουθενα μεσα σε εναν χρονο. Μπορει να ξεκινησει η πορεια της παρακμης ή της βελτιωσης, αλλα θελει χρονια να φανουν ατα αποτελεσματα.

Τα rankings οντως μπορει να μην ειναι 100% σωστα, γιαυτο υπαρχουν πολλα και μπορεις να χρησιμοποιεις και αλλες πηγες ή να μην τα ακουλουθησεις καθολου κιολας. Αυτο συγκριτικα με τι ομως? Το ranking του κομματικου υπουργειου παιδειας?
Επομεώνς επικροτείς και το αυτοδιοίκητο των πανεπιστημίων ;
Απο νηπιαγωγειο μεχρι πανεπιστημιο, οσο δεν απαιτουν να τα χρηματοδοτω, ας κανουν ο,τι θελουν.

Το δικαίωμα της επιλογής που αποκτάει ο μαθητής κ γονέας στο τέλος των πανελλαδικών μας έχει οδηγήσει στην υποβάθμιση της διδασκαλίας των πανεπιστημίων σε Αθήνα κ Θεσσαλονίκη. Εκεί έχει συγκεντρωθεί ο μεγαλύτερος όγκος φοιτητών σε συνδυασμό με την έλλειψη χώρων κ καθηγητών, η καθημερινή διδασκαλία να είναι άθλια. Είναι απαραίτητη η αποκέντρωση.

Πάμε τώρα στο δικαίωμα επιλογής σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια. Εδώ τα πράγματα περιπλέκονται. Κάθε τάξη οφείλει να έχει ανώτατο όριο μαθητών, 27 άτομα. Μπορείς να αντιληφθείς τι είδους μάθημα γίνεται με 27 άτομα ; Αυτό το πέρασε η Κεραμέως για να μειώσει και άλλο το εκπαιδευτικό προσωπικό.
Έστω ότι έχει προχωρήσει η αξιολόγηση και δίνεται και το δικαίωμα επιλογής. Σε μια Χ περιοχή έχουμε 2 σχολεία με βαθμολογία 5/10 και 9/10. Λογικό και επακόλουθο είναι οι γονείς να επιλέξουν το δεύτερο. Το πρόβλημα όμως που δημιουργείται έιναι ότι θα έχουμε συνωστισμό μαθητών στο δεύτερο (αν καταργηθεί το όριο των 27) και υποβάθμιση της όποιας διδασκαλίας. Οπότε από εκεί που ήταν 9/10 να γίνει σε μια χρονιά 4/10.
Καταρχας αυτο με τα πανεπιστημια τωρα γινεται μεσα στο πλαισιο που το τρεχει ενα υπουργειο. Και μου φαινεται κιολας οτι το προβλημα που παρουσιαζεις αποτελει περισσοτερο ζητημα αισθητικης, παρα κατι αλλο. Το αν χρειαζεται ή οχι η αποκεντρωση ως λυση, δεν το ξερω, αλλα και να ειναι, δηλαδη θα αναδυθει φυσικα ως η καλυτερη συμπεριφορα, αυτο θα γινει μεσω υπουργειο ή επιλογων?

Γιατι να επιλεξει το καλο σχολειο να αυτοκτονησει και να ριξει την ποιοτητα του? Θα μπορουσε να παρει οσους μαθητες μπορει να για λειτουργησει με τον τροπο που πιστευει οτι πρεπει. Ή θα μπορουσε να μεγαλωσει τις εγκαταστασεις του, να ανοιξει και αλλο παραρτημα ή να αγορασει το αλλο σχολειο και να το τρεχει κα ιαυτο με καλυτερες πρακτικες. Και ρεαλιστικα μιλωντας, δεν θα εχεις 2 σχολεια, αλλα πολυ περισσοτερα.

Γενικα αυτου του ειδους τα επιχειρηματα ειναι σαν να υποθετουν οτι ο αλλος ειναι εντελως ηλιθιος
Ως αποτέλεσμα θα υπάρξει μια μάζα που δεν θα μπορέσει να επιλέξει. Δεν είναι δίκαιο.
Δεν μπορει να επιλεξει γιατι
Το κίνητρο του γραφειοκράτη έχει πάψει να υπάρχει ειδικά στο κομμάτι των αμοιβών όπου έχει εξευτελιστεί.
Αναφερομαι στον γραφειοκρατη που θα αναδιοργανωσει το συστημα, οχι τον καθε ΔΥ
Οι δάσκαλοι/καθηγητές γυρνάνε όλη την Ελλάδα (νησιά, ακριτικές περιοχές) και θέλουν μια 10ετία για να φτάσουνε σε ένα σχολείο πόλης κοντά στο σπίτι τους. Από εκεί και πέρα ξεκινάει νέος γολγοθάς που είναι η συγκέντρωση των απαιτούμενων εβδομαδιαίων ωρών, δηλαδή οι δάσκαλοι/καθηγητές αναγκάζονται να διδάσκουν σε περισσότερα του ενός δημοτικά/γυμνάσια/λύκεια ώστε να συγκεντρώσουν τις απαραίτητες ώρες κάθε εβδομάδα. Και όλα αυτά για τον μαγικό αριθμό των 900 ευρώ.

Αν λοιπόν ο γονέας έχει κίνητρο για την αξιολόγηση ή την επιλογή, ο δάσκαλος/καθηγητής δεν έχει διότι τα χέρια του είναι δεμένα εδώ και χρόνια και το στόμα του κλειστό.
Ξαναλεω οτι αυτο που περιγραφεις ειναι ο,τι ισχυει τωρα. Δεν αμφισβητω οτι ειναι προβλημα, αλλα δεν ειναι καπως κριτικη σε αυτο που προτεινω. Περισσοτερη ελευθερια θα εχουν και οι εκπαιδευτικοι γιατι αντι να ειναι καταδικασμενοι σε ο,τι αποφασιζει το υπουργειο, θα μπορουσαν να πανε σε αλλα σχολεια που λειτουργουν διαφορετικα ή να ξεκινησουν οι ιδιοι κατι. Γι'αυτο λεω οτι δεν πρεπει να χρηματοδοτειται αυτοματα το κρατικο και να μην ειναι υποχρεωτικοι οι κανονες του υπουργειου
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Είναι πραγματικά τρομακτικό, το πόσα πολλά απωθημένα από τα μαθητικά τους χρόνια, έχουν μέσα τους, όλοι αυτοί που εκτοξεύουν δηλητήριο στην εκπαίδευση και τους λειτουργούς της.

1677447042319.png
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,425 μηνύματα.
Είναι πραγματικά τρομακτικό, το πόσα πολλά απωθημένα από τα μαθητικά τους χρόνια, έχουν μέσα τους, όλοι αυτοί που εκτοξεύουν δηλητήριο στην εκπαίδευση και τους λειτουργούς της.

Eιπες ακριβως ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Κια πάντα ετσι ηταν και παντα ετσι θα ειναι με οσους δεν ανεχονται ουτε ως παιδια κανονες και οτι δεν ειναι ΑΥΤΑ η αρχη,αλλα καποιος αλλος.Ειναι το χαρακτηριστικο του ΕΛΛΗΝΑΡΑ αυτο που βεβαια το ζουμε ΟΛΟΙ.Με τις παραβιασεις στην οδηγηση,την φοροδιαφυγη,την ΜΗ τηρηση κανονων υγειονομικων οταν ειναι υποχρεωτικα κλπ κλπ.
ΝΑΙ...ετσι ειναι Ο ελληναρας που δεν δεχεται αλλη εξουσια εκτος απο την δικια του διοτι τα ξερει ολα και οι αλλοι ειναι ανικανοι,εκτος απο αυτον βεβαια.Κια οποτε του δωθει ευκαιρια βγαζει το αχτι του.
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1,755 μηνύματα.
Είναι πραγματικά τρομακτικό, το πόσα πολλά απωθημένα από τα μαθητικά τους χρόνια, έχουν μέσα τους, όλοι αυτοί που εκτοξεύουν δηλητήριο στην εκπαίδευση και τους λειτουργούς της.

Συγγνωμη ρε συ, αλλα μιλαμε για καποιο συστημα που λειτουργει καλα και απλα υπαρχει 5-6 τρελοι που γκρινιαζουν μονο και μονο για να πουνε κατι? Εχει γινει ποτε κουβεντα στο φορουμ που να καταληγει οτι ειναι ενταξει η κατασταση? Εσυ ο ιδιος δεν την κριτικαρεις? Αρα, μηπως δεν ειναι απλα κομπλεξ, αλλα το συστημα και αυτοι που το στελεχωνουν πρεπει να φανε λιγο σκατο?

Και επειδη ξερουμε και οι δυο οτι μιλας για αυτα που εχω γραψει, δεν ειναι τοσο πολυ η κριτικη το ζητημα. Αν ηταν αλλη μια αοριστολογια για τα ιδανικα εκπαιδευτικα συστηματα και κομματικο/ιδεολογικο tribalism, που δεν κατεληγε ουσιαστικα πουθενα, ολα θα ηταν ενταξει. Αλλα, η αμαρτια μου ειναι οτι εθιξα δυο ιερες αγελαδες: 1) την ουσιαστικη κυριαρχια του κρατους σε αυτον τον τομεα 2) το να υπαρχει ανταγωνισμος και ελευθερια επιλογης του πελατη. Ειδικα το δευτερο πρεπει να σε τρελαινει, ειναι δυνατον αλλωστε να σε κρινει ο καθε απλυτος? Και ενω δεχομαι οτι υπαρχουν Karens, ανισορροποι και ακαταλληλοι ανθρωποι, οποτε μπορω να δεχτω σε εναν βαθμο το να μην ειναι κατι τοσο ευπροσδεκτη, αφενως δεν εχω δει καποια αλλη ουσιαστικη και αμεση εναλλακτικη, αφετερου οταν βλεπω το υφακι που εχουν κατι περιπτωσαρες, να παρουσιαζουν τους αλλους ως ηλιθιους, τεμπεληδες, καταστροφικους, κομπλεξικους, κοκ οτι και δεν πρεπει να εχουν την δυνατοτητα επιλογης, ε δεν ξερω, ισως καποιες φαρες εχουν καβαλησει λιγο το καλαμι και πρεπει να ηρεμησουν λιγο.

Επειδη τα κομπλεξ ΣΟΥ (και μαλλον και ο φοβος για την τσεπουλα) δεν σου επιτρεπουν να καταλαβεις σε τι εναντιωνεσαι και τι επεκτασεις εχει αυτο, απλα θα σου πω οτι οταν γυρναει εναντιων σου το να μην υπαρχει αυτη η δυνατοτητα επιλογης, μην τολμησεις να γκρινιαξεις. Δεν ειναι κατι αλλο, δεν ηρθε απο καπου αλλου, ειναι αυτο που εχεις στηριξει εναντιον αλλων.
 

Metalhead_4_life

Νεοφερμένος

Ο Metalhead_4_life αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Αθλητής. Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Συγγνωμη ρε συ, αλλα μιλαμε για καποιο συστημα που λειτουργει καλα και απλα υπαρχει 5-6 τρελοι που γκρινιαζουν μονο και μονο για να πουνε κατι? Εχει γινει ποτε κουβεντα στο φορουμ που να καταληγει οτι ειναι ενταξει η κατασταση? Εσυ ο ιδιος δεν την κριτικαρεις? Αρα, μηπως δεν ειναι απλα κομπλεξ, αλλα το συστημα και αυτοι που το στελεχωνουν πρεπει να φανε λιγο σκατο?

Και επειδη ξερουμε και οι δυο οτι μιλας για αυτα που εχω γραψει, δεν ειναι τοσο πολυ η κριτικη το ζητημα. Αν ηταν αλλη μια αοριστολογια για τα ιδανικα εκπαιδευτικα συστηματα και κομματικο/ιδεολογικο tribalism, που δεν κατεληγε ουσιαστικα πουθενα, ολα θα ηταν ενταξει. Αλλα, η αμαρτια μου ειναι οτι εθιξα δυο ιερες αγελαδες: 1) την ουσιαστικη κυριαρχια του κρατους σε αυτον τον τομεα 2) το να υπαρχει ανταγωνισμος και ελευθερια επιλογης του πελατη. Ειδικα το δευτερο πρεπει να σε τρελαινει, ειναι δυνατον αλλωστε να σε κρινει ο καθε απλυτος? Και ενω δεχομαι οτι υπαρχουν Karens, ανισορροποι και ακαταλληλοι ανθρωποι, οποτε μπορω να δεχτω σε εναν βαθμο το να μην ειναι κατι τοσο ευπροσδεκτη, αφενως δεν εχω δει καποια αλλη ουσιαστικη και αμεση εναλλακτικη, αφετερου οταν βλεπω το υφακι που εχουν κατι περιπτωσαρες, να παρουσιαζουν τους αλλους ως ηλιθιους, τεμπεληδες, καταστροφικους, κομπλεξικους, κοκ οτι και δεν πρεπει να εχουν την δυνατοτητα επιλογης, ε δεν ξερω, ισως καποιες φαρες εχουν καβαλησει λιγο το καλαμι και πρεπει να ηρεμησουν λιγο.

Επειδη τα κομπλεξ ΣΟΥ (και μαλλον και ο φοβος για την τσεπουλα) δεν σου επιτρεπουν να καταλαβεις σε τι εναντιωνεσαι και τι επεκτασεις εχει αυτο, απλα θα σου πω οτι οταν γυρναει εναντιων σου το να μην υπαρχει αυτη η δυνατοτητα επιλογης, μην τολμησεις να γκρινιαξεις. Δεν ειναι κατι αλλο, δεν ηρθε απο καπου αλλου, ειναι αυτο που εχεις στηριξει εναντιον αλλων.
Συνηθως στα πανεπιστημια μετραει η αξιολογηση των καθηγητων, αλλωστε εκει λαμβανονται υποψην και αλλα ζητηματα. Εχω βιωσει πραγματικα την ουσια της αξιολογησης στην σχολη που σπουδασα καθως καθηγητρια εχασε μαθημα της, επειδη εκοβε φοιτητες και ηταν μη αποδοτικη.

Αλλα αν μιλαμε για δευτεροβαθμια, και ακομα χειροτερα για πρωτοβαθμια, που πιστευεις οτι μπορει να βρεθει μια αντικειμενικη αποψη; Εγω παντως αυτο που βλεπω ειναι οτι ολοι οι γονεις εχουν θεμα με τους δασκαλους, και οτι τα παιδια τους ειναι αγια και απλα στοχοποιουνται... ποσο αξιοπιστα ειναι τα εφηβακια που θα κρινουν εναν εκπαιδευτικο;
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,788 μηνύματα.
Ότι υπάρχουν ένα κάρο εκπαιδευτικοί που είναι τελείως ακατάλληλοι, έως και επικίνδυνοι θα έλεγα, σε όλες τις βαθμίδες υπάρχουν. Δεν μπορεί να το αρνηθεί κανείς. Έχω συγγενικό άτομο στον χώρο και γνωρίζω από πρώτο χέρι τι επικρατεί.

Όμως η αξιολόγηση από γονείς είναι τέρμα καταστροφική. Δυστυχώς λυπάμαι που το λέω αλλά οι Έλληνες γονείς ( και από ο,τι έχω καταλάβει παρόμοια κατάσταση επικρατεί σε όλο τον δυτικό κόσμο ) έχουν χάσει τελείως την μπάλλα στο τομέα της διαπαιδαγώγησης. Η πλειονότητα των γονιών θεωρεί ότι μεγαλώνει τους επόμενους Αϊνστάιν, Μπεττόβεν, Πικάσο κλπ ( από όλα έχει ο μπαξές ) και δεν σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους όταν επρόκειτο για τα παιδιά τους. Και κάπως έτσι καταλήγουμε να μας περιμένουν ορδές ατέλειωτες από κακομαθημένα βουτυρόπαιδα που θα είναι οι αυριανοί πολίτες.

Οπότε εν κατακλείδι, οι γονείς σίγουρα δεν είναι οι πλέον αξιόπιστοι για να αξιολογήσουν τον οποιονδήποτε όταν οι ίδιοι πλέον δεν μπορούν να αυτοαξιολογηθούν ως γονείς.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,496 μηνύματα.
Μα και να μπορούσαν, η μόρφωση είναι μακροχρόνια και όχι κάτι το απτό, αυτό που φαίνεται πιο εύκολα είναι η βαθμολόγηση και όταν ξες πως από αυτό κρίνεται η δουλειά σου, το μόνο εύκολο είναι να βάλεις εικονικούς βαθμούς και να χαϊδέψεις τα αυτιά των γονιών ότι έχουν διαμάντια. Όπως γίνεται πάνω κάτω στα ιδιωτικά, τα οποία να θυμίσω πως υπάρχουν ως επιλογή, με υποτίθεται όνομα και εξωτερική χρηματοδότηση, αλλά δεν υπάρχει κανένα υπαρκτό στοιχείο ότι προσφέρουν καλύτερη μόρφωση ή κάνουν καλύτερο μάθημα (ίσα ίσα που η οποιαδήποτε πρωτοβουλία εκτός του τυπικού δασκαλοκεντρικου μαθήματος μπορεί να είναι ακόμη πιο δύσκολη αν δεν εγκρίνεται από τη διεύθυνση ή τους γονείς).
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,214 μηνύματα.
Ώρες ώρε νιώθω λες και ζω σε παράλληλη πραγματικότητα.

Είμαστε στην χώρα που από ένα από τα υποτίθεται καλύτερα ιδιωτικά της χώρας(κολλέγιο αθηνών) καθηγήτρια απολύθηκε γιατί τόλμησε σε διαγώνισμα να μηδενίσει γιο πρωθυπουργού(δεν έχει σημασία ποιού, το βρίσκετε εύκολα με ενα γκουγκλάρισμα) που αντέγραφε και τελικά δικαιώθηκε δικαστικά...μετά θάνατον.

Η αξιολόγηση από τους γονείς να είναι ποια; Αν είναι ικανοποιημένοι από τον καθηγητή; Τι έγραψαν στις πανελλήνιες όταν σχεδόν όλα τα παιδιά κάνουν φροντιστήρια/ιδιαίτερα; Και άντε γυμνάσιο-λύκειο πες έχεις εξετάσεις κάτι μπορείς να δεις, δημοτικό πως θα τους αξιολογήσεις έτσι; Ή θα ζητάς από 10χρονα να βαθμολογήσουν τη δασκάλα τους;
Θα βάζουν οι καθηγητές καλούς βαθμούς σε όλους και θα λένε καλά λόγια στους γονείς να τους έχουν ικανοποιημένους και όλα καλά.

Μπορείς να κάνεις αξιολόγηση του σχολείου πχ σε διαγωνισμούς τύπου PISA και να συγκρίνεις μέσο όρο πχ αυτής της τριετίας με τις προηγούμενης τριετίας για να δεις αν βελτιώθηκε η απόδοση του σχολείου αφήνοντας εκτός όσο γίνεται την παράμετρο καλής-κακής φουρνιάς μαθητών(για αυτό μέσους όρους) ή και με άλλους αντίστοιχους τρόπους.
Αυτό όμως προυποθέτει καθηγητές που δεν αλλάζουν σχολείο κάθε χρόνο...
Όταν ο κάθε καθηγητής είναι κάθε χρόνο και σε άλλο σχολείο πως ακριβώς θα αξιολογήσεις την δουλειά του;
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Μαθήτριες γυμνασίου στον Βόλο επιτέθηκαν με μπουνιές στον καθηγητή τους (msn.com)
Θύμα βίας από μαθήτριες του Γυμνασίου στο οποίο διδάσκει και μάλιστα ηλικίας μόλις 14 ετών, έπεσε καθηγητής στο Βόλο. Οι δύο μαθήτριες που έχουν απασχολήσει με τη συμπεριφορά κι άλλες φορές το σχολείο, αυτή τη φορά έφθασαν στα άκρα, όταν έσπρωξαν τον καθηγητή τους από τη σκάλα, ευτυχώς όμως ο ίδιος πρόλαβε να πηδήξει και έτσι δεν τραυματίστηκε.
Ηταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της… ανοχής για το σχολείο, το οποίο ομόφωνα, αποφάσισε την απομάκρυνση των δύο μαθητριών από το συγκεκριμένο σχολικό περιβάλλον.

Το περιστατικό σημειώθηκε πριν από περίπου ένα μήνα. Η μία από τις δύο «αυτοκόλλητες» μαθήτριες, άργησε, να μπει στη σχολική αίθουσα για μάθημα μετά το διάλειμμα. Ανοιξε την πόρτα να μπει μέσα, ενώ το μάθημα είχε ξεκινήσει και ο καθηγητής την ενημέρωσε ότι μπορεί να καθίσει και να παρακολουθήσει, αλλά ότι θα έπαιρνε απουσία επειδή άργησε. «Δεν μπορείς να έρχεσαι για μάθημα ό,τι ώρα θέλεις και να διακόπτεις τη ροή», φέρεται να την επέπληξε.
Η μαθήτρια διαμαρτυρόμενη κάθισε στο θρανίο της και λίγο αργότερα σηκώθηκε να φύγει και πάλι χωρίς να ζητήσει άδεια. Εκείνη την ώρα εμφανίστηκε στην πόρτα της αίθουσας η φίλη της και συμμαθήτριά της από διαφορετικό τμήμα και απαίτησαν να καθίσουν μαζί για να κάνουν μάθημα. Οταν ο καθηγητής αρνήθηκε, εκείνες βγήκαν έξω βρίζοντας τον καθηγητή τους με ακατονόμαστες εκφράσεις.

Σε κατάσταση αμόκ

Μόλις χτύπησε το κουδούνι για το διάλειμμα, τα δύο κορίτσια, σύμφωνα με μαρτυρίες εκπαιδευτικών αλλά και συμμαθητών τους, περίμεναν τον καθηγητή, τον οποίο στόλισαν με χυδαίες εκφράσεις. Φώναζαν στον διάδρομο μεταξύ των αιθουσών, έβριζαν χυδαία τον ίδιο, το σπίτι του και την οικογένειά του και η μία εκ των δύο του επιτέθηκε!

Έσφιξε τα χέρια της σε γροθιές και άρχισε να τον χτυπά στο στήθος και την κοιλιά. Καθηγήτρια που εκείνη την ώρα έβγαινε μετά το μάθημα από την αίθουσα διδασκαλίας, προσπάθησε να απομακρύνει το κορίτσι που χτυπούσε τον καθηγητή της, με αποτέλεσμα η μαθήτρια να χτυπήσει και την ίδια.

Όταν ο καθηγητής γύρισε την πλάτη του για να φύγει και να μη δώσει συνέχεια στο συμβάν, η μαθήτρια πήρε φόρα και πήγε να τον σπρώξει από τις σκάλες. Εκείνος, που αντιλήφθηκε τον κίνδυνο τόσο από την κίνηση της 14χρονης όσο και από το «πρόσεξε!» που του φώναξαν, πήδηξε από μόνος του από τη σκάλα και κατάφερε να κρατηθεί όρθιος χωρίς να τραυματιστεί.

Τα δύο κορίτσια κλήθηκαν από τον Σύλλογο Διδασκόντων να λογοδοτήσουν για την ακραία βίαιη συμπεριφορά τους, εμφανίστηκαν όμως σε κατάσταση αμόκ. Συνέχισαν να βρίζουν τους καθηγητές και χρειάστηκε πολλή ώρα μέχρι να ηρεμήσουν.

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, οι δύο μαθήτριες προκαλούν ήδη από το περσινό σχολικό έτος με τη βίαιη συμπεριφορά τους, η οποία δεν έχει διακρίσεις. Εχουν επιτεθεί φραστικά επανειλημμένως απέναντι σε συμμαθητές τους αλλά και καθηγητές, καθυστερούν να μπουν στις τάξεις τους για μάθημα, ενώ τα ονόματά τους έχουν γραφτεί από την έναρξη της σχολικής χρονιάς περισσότερες από 20 φορές στο βιβλίο σχολικής ζωής του γυμνασίου και τους έχει επιβληθεί επανειλημμένως η τιμωρία της αποβολής.

Για την «αποκλίνουσα» όπως χαρακτηρίστηκε συμπεριφορά των δύο μαθητριών, το σχολείο φρόντισε για την ένταξη στα τμήματα που βρίσκονται οι δύο μαθήτριες ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, προκειμένου να βοηθηθούν οι 14χρονες αλλά και η ομαλή λειτουργία των σχολικών τάξεων.

Η εισαγγελία ανηλίκων είναι ενήμερη για την περίπτωση των δύο μαθητριών και αναμένεται να γίνει και νέα συνάντηση, με εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Ομόφωνο αίτημα για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος

Το τελευταίο συμβάν προκάλεσε σοκ στη σχολική κοινότητα. Μάρτυρες ήταν μαθητές που βρίσκονταν στο διάλειμμα και καθηγητές που είδαν συνάδελφό τους να κινδυνεύει από την ακραία συμπεριφορά μαθήτριας.

Από το σχολείο κλήθηκε σύμβουλος παιδαγωγικής καθοδήγησης από τη Λάρισα και σε κοινή σύσκεψη με τον σύλλογο διδασκόντων και μετά από συζητήσεις με τους κηδεμόνες των δύο κοριτσιών, τις ίδιες τις μαθήτριες αλλά και τα πενταμελή μαθητικά συμβούλια, αποφασίστηκε ομόφωνα να κατατεθεί πρόταση για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι το ύστατο μέτρο που μπορεί να λάβει ένα σχολείο για να θωρακίσει την ομαλή λειτουργία του. Το αίτημα βρίσκεται ήδη στα χέρια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, προκειμένου να αποφασιστεί σε ποια σχολεία θα συνεχίσουν τα μαθήματά τους τα δύο κορίτσια.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο 14χρονες, που έχουν ως κοινό παρονομαστή οικογενειακά προβλήματα, θα χωριστούν σε διαφορετικά σχολεία, προκειμένου να μην δημιουργήσουν αντίστοιχα προβλήματα και στο νέο τους σχολικό περιβάλλον.

Προς το παρόν συνεχίζουν να κάνουν μάθημα στο σχολείο, αν και το κλίμα είναι βαρύ. Εξαιρούνται μόνο από το μάθημα με τον καθηγητή- θύμα, μέχρι να αποφασιστεί σε ποια σχολεία θα πάνε και απασχολούνται δημιουργικά με άλλους τρόπους στη συγκεκριμένη διδακτική ώρα.

Πρωτοφανές περιστατικό

Η άσκηση βίας από μαθητές σε βάρος καθηγητών, πόσο μάλλον από κορίτσια, ηλικίας μόλις 14 ετών, συνιστά πρωτοφανές περιστατικό σε επίπεδο Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.

Τα περιστατικά βίας μέσα στα σχολεία δείχνουν να αυξάνονται δραματικά, δημιουργώντας έντονο προβληματισμό στους εκπαιδευτικούς που καλούνται να επιληφθούν δύσκολων καταστάσεων και μάλιστα με περιορισμένα «όπλα» στη διάθεσή τους.

Αφορούν όμως σε διαπληκτισμούς μεταξύ συμμαθητών, κυρίως αγοριών, τα τελευταία χρόνια και κοριτσιών. Επίθεση λεκτική και σωματική σε βάρος εκπαιδευτικού και μάλιστα από κορίτσια ηλικίας γυμνασίου, δεν έχει καταγραφεί στο παρελθόν.

Τον περασμένο Οκτώβριο είχε προκληθεί σάλος και μάλιστα υπήρξε παρέμβαση και της Πανελλήνιας Ενωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων για την περίπτωση αναπληρωτή καθηγητή σε επαγγελματικό λύκειο της χώρας που αναγκάστηκε να υποβάλλει την παραίτησή του, με επιπτώσεις για τον ίδιο, επειδή δεχόταν βία από μαθητές.

Ο καθηγητής στην επιστολή του ανέφερε τους λόγους της παραίτησής του λόγω της σφοδρής βίας που δέχτηκε από μαθητές, οι οποίοι ήθελαν να του επιβάλλουν μέχρι και τι βαθμό θα τους βάλει.

Τότε η Πανελλήνια Ενωση τόνιζε ότι «ήρθε επιτακτικά η στιγμή ως κοινωνία και ως εκπαιδευτικοί σύσσωμοι να αντιδράσουμε σθεναρά και να οριοθετήσουμε τις ανάρμοστες ή παραβατικές συμπεριφορές μέσα στα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Η ατιμωρησία και ο άκρατος δικαιωματισμός δεν αναθρέφουν υπεύθυνους πολίτες. Τα ζητήματα που προκύπτουν αναλύοντας από κοινωνιολογικής και παιδαγωγικής άποψης είναι πολλά, όπως και ποικίλες οι απαντήσεις που μπορούν να δοθούν σε αυτά. Θα πρέπει, όμως, να συμφωνήσουμε πως οι κανόνες επιβάλλεται να υπάρχουν και να εφαρμόζονται διότι δίχως αυτούς δεν υπάρχει οργανωμένη κοινωνία».

Πηγή: taxydromos.gr

1678110756180.png
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,792 μηνύματα.
Πάμε καλά με αυτήν την κοινωνία. :down:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,425 μηνύματα.

Αναστάτωση προκλήθηκε χθες σε σχολείο στην Κρήτη καθώς μαθητής φέρεται να είχε μαζί του στην τάξη ένα αεροβόλο όπλο.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το cretapost, πρόκειται για έναν 17χρονο μαθητή επαγγελματικού Λυκείου, ο οποίος πήγε με συμμαθητές του να παρακολουθήσουν ένα εργαστήριο.

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, η καθηγήτρια αντιλήφθηκε πως στην τσάντα του μαθητή υπήρχε όπλο. Στο πλαίσιο αυτό, άμεσα ενημέρωσε τη διεύθυνση ενώ κλήθηκε και η αστυνομία.

Κατά την αυτοψία οι αστυνομικοί διαπίστωσαν πως το όπλο ήταν ένα αεροβόλο με αποτέλεσμα να συλλάβουν τον 17χρονο αλλά και τη μητέρα του για παραμέληση ανηλίκου. Και οι δύο βρίσκονται αντιμέτωποι με τη δικαιοσύνη.

Εμα...ετσι του εμαθε ο μπαμπας του κωλοκρητικαρος βαρυμαγκας γαμω και δερνω και ετσι ειμαι αντρας.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Είναι πραγματικά τρομακτικό, το πόσα πολλά απωθημένα από τα μαθητικά τους χρόνια, έχουν μέσα τους, όλοι αυτοί που εκτοξεύουν δηλητήριο στην εκπαίδευση και τους λειτουργούς της.

Αυτή η βαρεμάρα τόσες ώρες κάθε μέρα σχολείο όντως ήταν δυσβάσταχτη..
Από γνώση ότι κάναμε φροντιστήρια.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,425 μηνύματα.
Αυτή η βαρεμάρα τόσες ώρες κάθε μέρα σχολείο όντως ήταν δυσβάσταχτη..
Από γνώση ότι κάναμε φροντιστήρια.
Ναι..πραγματι...η αληθεια ειναι οτι τα παιδια δινουν προσοχη σε ότι πληρωνουν οι γονεις και φτυνουν το τσαμπα...αν εσυ δεν εδινες προσοχη δικο σου προβλημα ομως και δικο σου προβλημα η βαριεμαρα σου.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Ναι..πραγματι...η αληθεια ειναι οτι τα παιδια δινουν προσοχη σ εότι πληρωνουν οι γονεις και φτυνουν το τσαμπα...αν εσυ δενε δινες προσοχη δικο σου προβλημα ομως και δικο σου προβλημα η βαριεμαρα σου.
Και το κόμπλεξ δικό σου πρόβλημα.

Εγώ λέω αυτό που λέγαμε και βλέπαμε ως παιδιά .
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,425 μηνύματα.
Και το κόμπλεξ δικό σου πρόβλημα.

Εγώ λέω αυτό που λέγαμε και βλέπαμε ως παιδιά .
Εγω κομπλεξ που εβγαλα; Δεν λεω οτι ολα τα παιδια ηταν ετσι οπως περιγραφεις εσυ,ΟΥΤΕ οτι ηταν ολα ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ...ΕΥΤΥΧΩΣ .Εγω απαντω στην βαρεμαρα σου,που ΕΣΥ εγραψες.Εχω παρα πολλα εξαιρετικα παιδια και εξαιτερικους μαθητες που δνε εκαναν ουτε μια ωρα φροντιστηριο και μαντεψε; Περασαν στις καλυτερες σχολες.
Τα υπολοιπα ειναι δικαιολογιτσες γλυκουλα μου.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Εγω κομπλεξ που εβγαλα; Δεν λεω οτι ολα τα παιδια ηταν ετσι οπως περιγραφεις εσυ,ΟΥΤΕ οτι ηταν ολα ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ...ΕΥΤΥΧΩΣ .Εγω απαντω στην βαρεμαρα σου,που ΕΣΥ εγραψες.Εχω παρα πολλα εξαιρετικα παιδια και εξαιτερικους μαθητες που δνε εκαναν ουτε μια ωρα φροντιστηριο και μαντεψε; Περασαν στις καλυτερες σχολες.
Τα υπολοιπα ειναι δικαιολογιτσες γλυκουλα μου.
Ναι και τι θες να πεις ; Ότι φταίνε τα παιδιά που δεν μάθαμε ιστορία η μαθητικά;
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,496 μηνύματα.
Ναι και τι θες να πεις ; Ότι φταίνε τα παιδιά που δεν μάθαμε ιστορία η μαθητικά;
Αν θελουμε να είμαστε ειλικρινείς ούτε στα φροντιστήρια έμαθαν, ειδικά στα θεωρητικά είναι σκέτη παπαγαλία για τις πανελλήνιες. Αν κοιτάξεις συλλογικά όλα σου τα χρόνια στο σχολείο θα δεις ότι έμαθες πολλά περισσότερα από ο,τι νομίζεις. Γνώσεις επίσης δεν είναι μόνο ο,τι βρίσκεις μέσα στο βιβλίο ή δίνεις εξετάσεις. Χωρίς αυτό να αναιρεί ότι πολλές ώρες ήταν και χαμένες λόγω διαφόρων άσκοπων μεθόδων/προγραμμάτων κτλ
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,425 μηνύματα.
Ναι και τι θες να πεις ; Ότι φταίνε τα παιδιά που δεν μάθαμε ιστορία η μαθητικά;
Απαντησα στην βαριεμαρα σου στο σχολειο.Ενδεικτικο οτι δεν το καταλαβαινεις.Κια εννοειται οτι οταν ενα παιδι δεν θελει να διαβασει στο σχολειο ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ οτι και να κανει ο καθηγητης.Στο ξυλο να το πλακωσει; Ειναι επισης γεγονος αυτο που λέω.Αφου οι γονεις τα σκανε στα φροντιστηρια σου λεει ΚΑΠΟΙΟ (ΟΧΙ ΟΛΑ) μαλακισμενο..οκ θα τα μαθω φροντιστηριο..γιατι να διαβαζω η να προσεχω στο σχολειο; απλα πραγματακια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Απαντησα στην βαριεμαρα σου στο σχολειο.Ενδεικτικο οτι δεν το καταλαβαινεις.Κια εννοειται οτι οταν ενα παιδι δεν θελει να διαβασει στο σχολειο ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ οτι και να κανει ο καθηγητης.Στο ξυλο να το πλακωσει; Ειναι επισης γεγονος αυτο που λέω.Αφου οι γονεις τα σκανε στα φροντιστηρια σου λεει ΚΑΠΟΙΟ (ΟΧΙ ΟΛΑ) μαλακισμενο..οκ θα τα μαθω φροντιστηριο..γιατι να διαβαζω η να προσεχω στο σχολειο; απλα πραγματακια.
Μα βαριόμασταν μας λέγανε θα πάμε εκδρομή και μόνο οργασμό δεν είχαμε. Δεν ήμουν μόνο εγώ το μαλακισμένο.

Και προσωπικά διάβαζα και βαθμούς είχα, αλλά ιστορία πχ δεν έμαθα, παπαγαλία τα μάθαινα. Και οι φίλες μου δεν ξέρανε ούτε ιστορία ούτε μαθητικά. Κανονικά δεν θα πρεπε να γράφουμε αμα δεν καταλαβαίναμε.

Και δεν είπα ότι δεν πρόσεχα πουθενά, δεν πρόσεχα τους θεωρητικούς . Δεν ήταν θέμα ''είναι τζάμπα δεν παρακολουθώ '' είναι ήταν ότι ήταν πιο βαρετοί . Και σαν σύνολο τόσες ώρες κάθε μέρα ήταν ένα καταναγκαστικό έργο τελικά.

Και σόρι που είχα λεφτά να λύσω καμιά άσκηση έξτρα στα μαθητικά αντί να μου βγει η παναγία να τα καταλάβω μόνη μου . Γιατί μια άσκηση τη βδομάδα δεν φέρνει την άνοιξη.

Δεν δουλεύει το σχολείο όπως θα πρεπε για μένα, αυτή είναι η γνώμη μου, τι να κάνω τώρα. Το δημοτικό ήταν κάπως καλύτερο, το λύκειο ήταν απλά μια προετοιμασία για πανελλήνιες, αυτά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αν θελουμε να είμαστε ειλικρινείς ούτε στα φροντιστήρια έμαθαν, ειδικά στα θεωρητικά είναι σκέτη παπαγαλία για τις πανελλήνιες. Αν κοιτάξεις συλλογικά όλα σου τα χρόνια στο σχολείο θα δεις ότι έμαθες πολλά περισσότερα από ο,τι νομίζεις. Γνώσεις επίσης δεν είναι μόνο ο,τι βρίσκεις μέσα στο βιβλίο ή δίνεις εξετάσεις. Χωρίς αυτό να αναιρεί ότι πολλές ώρες ήταν και χαμένες λόγω διαφόρων άσκοπων μεθόδων/προγραμμάτων κτλ
Καλά σίγουρα κάτι μάθαμε , απλώς θεωρώ ότι μετά έπρεπε να ψάξω μόνη μου βασικά πράγματα που δεν ήξερα . Δεν ξέρω αν εσεις μάθατε κάτι περισσότερο.

Δηλαδή από ιστορία πιο καλά έμαθα τη σοβιετική ένωση επειδή έκανα παρέα με κνίτες, παρά το 1821. Πως να σου πω..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,425 μηνύματα.
Το δημοτικό ήταν κάπως καλύτερο,
Κια μονο που λες αυτο..δειχνει την ασχετοσυνη σου.ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!

Ναι...εσυ φταις που βαριοσουν τοσο πολυ και σορυ...αλλα δεν βαριουνται ολα τα παιδια τοσο πολυ.Δεν εισαι ΕΣΥ ολα τα παιδια.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καλά σίγουρα κάτι μάθαμε , απλώς θεωρώ ότι μετά έπρεπε να ψάξω μόνη μου βασικά πράγματα που δεν ήξερα .
Ναι..και θα συνεχισω για την ασχετοσυνη σου λεγοντας οτι το σχολειο ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ουτε μπορει ουτε ειναι αυτος ο ρολος του.Το σχολειο σου δινει τις βασεις και την ''λογικη'' για να μαθεις και να μπορεις να ψαχνεις ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.Χαιρομαι που εντελως αθελα σου επιβεβαιωνεις ποσο καλο σου εκανε το σχολειο.

Οποιος νομιζει οτι το σχολειο θα του μαθει τα παντα...κατι παει λαθος.

Το σχολειο οφειλει να σε κανει να μαθεις τον τροπο να ψαχνεις και να σου αυξησει την κριτικη σκεψη,να σε ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ,να σε μαθει να σκεφτεσαι..να ψαχνεις ΚΛΠ.Δεν ειναι ΕΝΑ πραγμα..ειναι παρα πολλα.
Καληνυχτα μεταφορικα και κυριολεκτικα αυρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top