Resaldis
Δραστήριο μέλος
Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.

11-07-23

11:50
Τα ημίμετρα όπως το να μη διώκονται οι χρήστες κοκαΐνης δεν επαρκούν, επισημαίνεται στο άρθρο. Όσο η παραγωγή παραμένει παράνομη, οι εγκληματίες θα είναι εκείνοι που το παράγουν. Η αποποινικοποίηση της κατανάλωσης θα αυξήσει τη ζήτηση και θα τονώσει περαιτέρω τα κέρδη των καρτέλ ναρκωτικών. «Η πραγματική λύση είναι η πλήρης νομιμοποίηση, επιτρέποντας σε μη εγκληματίες να γίνουν προμηθευτές σε ένα αυστηρά ρυθμισμένο και με υψηλότατη φορολόγηση προϊόν, όπως κάνουν οι παραγωγοί ουίσκι ή τσιγάρων (με τη διαφήμισή του να απαγορεύεται)» αναφέρεται. Σημειώνεται ότι οι θάνατοι που συνδέονται με την κοκαΐνη έχουν πενταπλασιαστεί στις ΗΠΑ από το 2010, κυρίως επειδή οι συμμορίες τη νοθεύουν με φεντανύλη, ένα πιο φθηνό και πιο φονικό ναρκωτικό. Η νομιμοποίηση θα παρέλυε τις συμμορίες.

Economist: Γιατί ο Μπάιντεν πρέπει να νομιμοποιήσει την κοκαΐνη
Η απαγόρευση των ναρκωτικών δεν έχει αποτέλεσμα, επισημαίνει σε άρθρο του ο Economist, επικαλούμενος τα ζοφερά δεδομένα στις ΗΠΑ, και προτείνει τη

Δροσουλίτης
Δραστήριο μέλος
Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών και επαγγέλλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 441 μηνύματα.

11-07-23

12:25
Υπάρχει ηθική πολιτική;
Resaldis
Δραστήριο μέλος
Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.

11-07-23

14:10
Το ερώτημα κατά τη γνώμη μου είναι ποιος σοβαρός επιχειρηματίας θα σκεφτόταν να προμηθεύσει την αγορά με σκληρά ναρκωτικά...
Δροσουλίτης
Δραστήριο μέλος
Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών και επαγγέλλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 441 μηνύματα.

11-07-23

14:13
Αν και θεωρώ πως είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας, δεν νομίζω πως αυτό θα μπορούσε να γίνει με την διάθεση ναρκωτικών (ιδίως των λεγόμενων σκληρών) ως εμπορικό προϊόν σε καθεστώς ελεύθερης αγοράς.Το ερώτημα κατά τη γνώμη μου είναι ποιος σοβαρός επιχειρηματίας θα σκεφτόταν να προμηθεύσει την αγορά με σκληρά ναρκωτικά...
Wonderkid
Διακεκριμένο μέλος
Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.728 μηνύματα.

11-07-23

14:19
Το ζήτημα είναι το κατά πόσο θα φτάναμε σε τέτοιο βαθμό ελεύθερης αγοράς, ποτέ σαν κρατικές οντότητες, ώστε να μην υφίσταται ο παραμικρός έλεγχος σε αυτή... δηλαδή ένα είδος αναρχοκαπιταλισμού.
Δροσουλίτης
Δραστήριο μέλος
Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών και επαγγέλλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 441 μηνύματα.

11-07-23

14:25
Κρίνοντας από τα λοιπά "εθιστικά" είδη, (αλκόολ, καπνό) νομίζω πως είναι έντονη η παρουσία του κράτους στην διάθεσή τους (φορολογία, ελεγχόμενες ετικέτες, απαγόρευση παραγωγής σε ιδιώτες κλπ). Υποθέτω πως κάπως έτσι θα λειτουργούσε με τις ουσίες αυτές, στο φανταστικό αυτό σενάριο. Τώρα για τον αναρχοκαπιταλισμό, δεν μπορώ και να πω πολλά. Δεν έχει δώσει πολλά δείγματα "γραφής" αυτό το υποτιθέμενο σύστημα, εκτός αν εννοείς κάτι που να θυμίζει το συνεταιριστικό σύστημα της Marinaleda για παράδειγμα.Το ζήτημα είναι το κατά πόσο θα φτάναμε σε τέτοιο βαθμό ελεύθερης αγοράς, ποτέ σαν κρατικές οντότητες, ώστε να μην υφίσταται ο παραμικρός έλεγχος σε αυτή... δηλαδή ένα είδος αναρχοκαπιταλισμού.
Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 5.426 μηνύματα.

11-07-23

15:18
Β.ΜΤο ερώτημα κατά τη γνώμη μου είναι ποιος σοβαρός επιχειρηματίας θα σκεφτόταν να προμηθεύσει την αγορά με σκληρά ναρκωτικά...
ilias90
Περιβόητο μέλος
Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.529 μηνύματα.

11-07-23

15:24
Όποιος έχει τέτοιες ανησυχίες, μπορεί κάλλιστα να πάει σε μια δομή του ΟΚΑΝΑ ή κάτι αντίστοιχο ή να συναναστραφεί με ουσιοεξαρτημένους και να έρθει να μου πει μετά. Το ηθικό δίλημμα εδώ πέρα βρίσκεται μόνο στο ότι το κράτος δεν αφήνει στον πολίτη να έχει ελεύθερη βούληση. Κάτι σαν τον σερβιτόρο - κολυμβητή, που το κακό κράτος με τους μοχθηρούς του νόμους δεν τον άφησε να κάνει τη δουλειά του... «Αφού είναι επιλογή του, ποιο το πρόβλημα;»
Το πρόβλημα είναι μάγκες και μάγκισσες, πως δεν μπορείτε να το πηγαίνετε σε ζητήματα ηθικής, πατώντας πάνω φιλελεύθερες, νεοφιλελεύθερες -έως και αναρχοκαπιταλιστικές- λογικές. Όλα αυτά είναι εκ διαμέτρου αντίθετα με την έννοια της ηθικής, γιατί ένα από τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της ηθικής -έτσι όπως την καταλαβαίνω εγώ- είναι να μην βλέπεις τον κόσμο ατομικιστικά, αλλά να αισθάνεσαι εαυτόν μέλος της κοινότητας στην οποία ζεις. Όταν, λοιπόν, σε «ενδιαφέρει» το άτομο και η επιθυμία του να γίνει πρεζάκι ή εργασιακός σκλάβος και όχι το σύνολο -στο οποίο μάλιστα και το πρεζάκι θα γίνει βάρος, ζώντας παρασιτικά σε αυτό, αλλά και ο εργαζόμενος σκλάβος, γιατί θα κάνει τα υπόλοιπα αφεντικά να αποθρασυνθούν-, τότε κάπου έχεις πάρει πολύ στραβό δρόμο σαν κοινωνία.
Από την άλλη, σίγουρα υπάρχει και η αντίθετη πλευρά, όπως το ότι ουσιαστικά οι κυβερνήσεις επιτρέπουν το παραεμπόριο, πολλές φορές έχοντας κέρδη από αυτό, οπότε θα πει κανείς ότι η νομοθεσία είναι υποκριτική. Δεκτό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα νομιμοποιήσεις κιόλας κάτι, μιας και δυστυχώς στα μάτια του κόσμου κάτι νόμιμο γίνεται -σε βάθος χρόνου- και ηθικό. Σε όλα που γράφω παραπάνω μιλάω γενικά και όχι για την είδηση από την οποία πήρε αφορμή ο θεματοθέτης να ανοίξει το θέμα.
Υ.Γ.: @Resaldis, ώρες ώρες μου μοιάζεις κάτι σε Α.Ι. προγραμματισμένη να ανοίγει νήματα - δημοσκοπήσεις πάνω σε αμφιλεγόμενα ζητήματα
Το πρόβλημα είναι μάγκες και μάγκισσες, πως δεν μπορείτε να το πηγαίνετε σε ζητήματα ηθικής, πατώντας πάνω φιλελεύθερες, νεοφιλελεύθερες -έως και αναρχοκαπιταλιστικές- λογικές. Όλα αυτά είναι εκ διαμέτρου αντίθετα με την έννοια της ηθικής, γιατί ένα από τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της ηθικής -έτσι όπως την καταλαβαίνω εγώ- είναι να μην βλέπεις τον κόσμο ατομικιστικά, αλλά να αισθάνεσαι εαυτόν μέλος της κοινότητας στην οποία ζεις. Όταν, λοιπόν, σε «ενδιαφέρει» το άτομο και η επιθυμία του να γίνει πρεζάκι ή εργασιακός σκλάβος και όχι το σύνολο -στο οποίο μάλιστα και το πρεζάκι θα γίνει βάρος, ζώντας παρασιτικά σε αυτό, αλλά και ο εργαζόμενος σκλάβος, γιατί θα κάνει τα υπόλοιπα αφεντικά να αποθρασυνθούν-, τότε κάπου έχεις πάρει πολύ στραβό δρόμο σαν κοινωνία.
Από την άλλη, σίγουρα υπάρχει και η αντίθετη πλευρά, όπως το ότι ουσιαστικά οι κυβερνήσεις επιτρέπουν το παραεμπόριο, πολλές φορές έχοντας κέρδη από αυτό, οπότε θα πει κανείς ότι η νομοθεσία είναι υποκριτική. Δεκτό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα νομιμοποιήσεις κιόλας κάτι, μιας και δυστυχώς στα μάτια του κόσμου κάτι νόμιμο γίνεται -σε βάθος χρόνου- και ηθικό. Σε όλα που γράφω παραπάνω μιλάω γενικά και όχι για την είδηση από την οποία πήρε αφορμή ο θεματοθέτης να ανοίξει το θέμα.
Υ.Γ.: @Resaldis, ώρες ώρες μου μοιάζεις κάτι σε Α.Ι. προγραμματισμένη να ανοίγει νήματα - δημοσκοπήσεις πάνω σε αμφιλεγόμενα ζητήματα

Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 5.426 μηνύματα.

11-07-23

15:27
Το χορτο μπορει να νομιμοποιηθει.Γνωμη μουΌποιος έχει τέτοιες ανησυχίες, μπορεί κάλλιστα να πάει σε μια δομή του ΟΚΑΝΑ ή κάτι αντίστοιχο ή να συναναστραφεί με ουσιοεξαρτημένους και να έρθει να μου πει μετά. Το ηθικό δίλημμα εδώ πέρα βρίσκεται μόνο στο ότι το κράτος δεν αφήνει στον πολίτη να έχει ελεύθερη βούληση. Κάτι σαν τον σερβιτόρο - κολυμβητή, που το κακό κράτος με τους μοχθηρούς του νόμους δεν τον άφησε να κάνει τη δουλειά του... «Αφού είναι επιλογή του, ποιο το πρόβλημα;»
Το πρόβλημα είναι μάγκες και μάγκισσες, πως δεν μπορείτε να το πηγαίνετε σε ζητήματα ηθικής, πατώντας πάνω φιλελεύθερες, νεοφιλελεύθερες -έως και αναρχοκαπιταλιστικές- λογικές. Όλα αυτά είναι εκ διαμέτρου αντίθετα με την έννοια της ηθικής, γιατί ένα από τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της ηθικής -έτσι όπως την καταλαβαίνω εγώ- είναι να μην βλέπεις τον κόσμο ατομικιστικά, αλλά να αισθάνεσαι εαυτόν μέλος της κοινότητας στην οποία ζει. Όταν, λοιπόν, σε «ενδιαφέρει» το άτομο και η επιθυμία του να γίνει πρεζάκι ή εργασιακός σκλάβος και όχι το σύνολο -στο οποίο μάλιστα και το πρεζάκι θα γίνει βάρος, ζώντας παρασιτικά σε αυτό, αλλά και ο εργαζόμενος σκλάβος, γιατί θα κάνει τα υπόλοιπα αφεντικά να αποθρασυνθούν-, τότε κάπου έχεις πάρει πολύ στραβό δρόμο σαν κοινωνία.
Από την άλλη, σίγουρα υπάρχει και η άλλη πλευρά, όπως το ότι ουσιαστικά οι κυβερνήσεις επιτρέπουν το παραεμπόριο, πολλές φορές έχοντας κέρδη από αυτό, οπότε θα πει κανείς ότι η νομοθεσία είναι υποκριτική. Δεκτό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα νομιμοποιήσεις κιόλας κάτι, μιας και δυστυχώς στα μάτια του κόσμου κάτι νόμιμο γίνεται -σε βάθος χρόνου- και ηθικό. Σε όλα που γράφω παραπάνω μιλάω γενικά και όχι για την είδηση από την οποία πήρε αφορμή ο θεματοθέτης να ανοίξει το θέμα.
Υ.Γ.: @Resaldis, ώρες ώρες μου μοιάζεις κάτι σε Α.Ι. προγραμματισμένη να ανοίγει νήματα - δημοσκοπήσεις πάνω σε αμφιλεγόμενα ζητήματα![]()
Wonderkid
Διακεκριμένο μέλος
Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.728 μηνύματα.

11-07-23

15:32
Η πραγματικότητα είναι μάλλον, πως όπως λέει και ο ilias, η κοινωνία, με την πάροδο των χρόνων, έχει αρχίσει αργά αλλά σταθερά να απενοχοποιεί τη χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών και ναρκωτικών από τα άτομα. Πράγματι,
όταν κάτι γίνεται νόμιμο, σταδιακά μετατρέπεται και σε ηθικό. Επί της ουσίας, δυστυχώς τυπικά πια μόνο απομένει η νομιμοποίησή τους από το κράτος. Στη συνείδηση μεγάλου μέρους των πολιτών, τα ναρκωτικά πια και οι εξαρτήσεις δε συνιστούν θεμελιώδες πρόβλημα, αλλά εμπίπτουν στο λεγόμενο δικαίωμα της αυτοβλάβης και δεν αποθαρρύνεται σθεναρά η χρήση τους. Νίκη του φιλελευθερισμού στον τομέα αυτό και της προοδευτικότητας. Αυτό το γεγονός, μπορεί να το αντιληφθεί κανείς και από το ποσοστό ανηλίκων που έχει έρθει σε επαφή, έστω και μία φορά, με <<μαλακά>> ναρκωτικά.
όταν κάτι γίνεται νόμιμο, σταδιακά μετατρέπεται και σε ηθικό. Επί της ουσίας, δυστυχώς τυπικά πια μόνο απομένει η νομιμοποίησή τους από το κράτος. Στη συνείδηση μεγάλου μέρους των πολιτών, τα ναρκωτικά πια και οι εξαρτήσεις δε συνιστούν θεμελιώδες πρόβλημα, αλλά εμπίπτουν στο λεγόμενο δικαίωμα της αυτοβλάβης και δεν αποθαρρύνεται σθεναρά η χρήση τους. Νίκη του φιλελευθερισμού στον τομέα αυτό και της προοδευτικότητας. Αυτό το γεγονός, μπορεί να το αντιληφθεί κανείς και από το ποσοστό ανηλίκων που έχει έρθει σε επαφή, έστω και μία φορά, με <<μαλακά>> ναρκωτικά.
Memetchi
Διάσημο μέλος
Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 2.304 μηνύματα.

11-07-23

15:46
Άρα είσαι έτοιμος και για την ολική απαγόρευση του καπνίσματος και ίσως ακόμα και του αλκόολ;Δεκτό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα νομιμοποιήσεις κιόλας κάτι, μιας και δυστυχώς στα μάτια του κόσμου κάτι νόμιμο γίνεται -σε βάθος χρόνου- και ηθικό.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.019 μηνύματα.

11-07-23

16:25
Για εμένα εξ αρτάται ποία ναρκωτικά. Όπως έχω πει είμαι υπέρ της νομιμοποιήσεως του χασισιού. Σκληρά όπως η ηρωίνη που σε οδηγούν σε θάνατο σίγουρα όχι. Το χασίς είναι σαν το τσιγάρο και το αλκοόλ. All fun and games μέχρι να ξεφύγεις από τα όρια και να γίνει καταστροφικό. Κατά τη δική μου άποψη είναι λίγο υποκριτικό να είσαι κατά της νομιμοποιήσεως του και παραλλήλως να είσαι υπέρ, πόσο μάλλον, να καπνίζεις ή να πίνεις αλκοόλ. Και αυτά εάν ξεφύγουν από τον έλεγχο μπορούν να οδηγήσουν στον θάνατο.
ilias90
Περιβόητο μέλος
Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.529 μηνύματα.

11-07-23

16:39
Εντάξει, εσύ τώρα δεν ανοίγεις μεγάλη συζήτηση... το κουτί της Πανδώρας ανοίγειςΆρα είσαι έτοιμος και για την ολική απαγόρευση του καπνίσματος και ίσως ακόμα και του αλκόολ;

Το αλκοόλ και το τσιγάρο, καλώς ή κακώς, έχουν περάσει σαν κάτι αρκετά διαφορετικό από τα παράνομα ναρκωτικά στη συνείδηση του κόσμου, ακριβώς γιατί είναι πολλά πολλά χρόνια νόμιμα. Τώρα, το τσιγάρο κάποια στιγμή θα γίνει παράνομο (έτσι φαίνεται) ή, τουλάχιστον, θα το καπνίζουν ελάχιστοι, μιας και θα υπάρχει ό,τι αποτρεπτικό μέτρο μπορείς να φανταστείς. Αυτό γιατί το τσιγάρο απεδείχθη πως συνδέεται με πολλούς θανάτους.
Το αλκοόλ, όμως, αν και η ουσία με περισσότερους -σε απόλυτους αριθμούς- θανάτους από τις άλλες βαριές ουσίες δεν πρόκειται να χτυπηθεί, γιατί προσφέρει το τόσο απαιτούμενο (για το εκάστοτε σύστημα) ψυχολογικό διέξοδο για τον πότη, χωρίς να τον κάνει δυσλειτουργικό, όπως τα σκληρά ναρκωτικά (εξαίρεση οι αλκοολικοί.)
Για να απαντήσω στην ερώτησή σου, τώρα, προσωπικά δεν είμαι καθόλου έτοιμος, μιας και είμαι τόσο καπνιστής όσο και μπέκρα

Τέλος, επιστρέφοντας στο φιλοσοφικό -γιατί τέτοιο είναι- ερώτημα του θεματοθέτη, θεωρώ πως τόσο αν τα νομιμοποιήσεις όσο και αν τα αφήσεις ως έχουν, πάλι σκατά θα είσαι. Το θέμα είναι, αν τα έχεις παράνομα, να τα έχεις όντως παράνομα και να κόβεις κώλους σε όσους τα εμπορεύονται. Αυτή είναι η ταμπακέρα, όσες σάλτσες κι αν λέμε (αυτό σε εμένα πάει περισσότερο, που λέω πολλές.)
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Άι κι εσύ από εκεί, wannabe χασισορεμπέτηΓια εμένα εξ αρτάται ποία ναρκωτικά. Όπως έχω πει είμαι υπέρ της νομιμοποιήσεως του χασισιού.

American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.

11-07-23

17:15
Καμία νομιμοποίηση σε ναρκωτικά καθώς δεν προσφέρουν τίποτα στον κόσμο πέρα από το θάνατο. Μπορεί μερικοί progressive voters να θεωρούν κοινωνική πρόοδο την ελεύθερη χρήση μερικών ναρκωτικών όμως στην πραγματικότητα δεν προσφέρει τίποτα πέρα από πόνο, προβλήματα υγείας και προφανώς τον ίδιο τον θάνατο σε ακραίες περιπτώσεις. Υπάρχουν πολύ ωραιότερα πράγματα στη ζωή από το να γίνεις χρήστης ναρκωτικών, πράγματα τα οποία δεν σε σκοτώνουν.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.