Porcelain
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μη μου ποστάρετε tutorials που googlάρατε, αν ξέρετε τίποτα εκ πείρας μοιραστείτε το..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
emufear
Πολύ δραστήριο μέλος



Βέβαια αν δεν ξέρεις καλά επικαμπύλια ολοκληρώματα δεν μπορείς να σταθείς στην EA..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
YoMaNaTiOn
Δραστήριο μέλος


Θέλεις να ασχοληθείς με τη δικιά σου μηχανή γραφικών ή όχι; Ή αλλιώς: θέλεις να ξεκινήσεις ένα παιχνίδι από το μηδέν ή παίρνοντας κάτι έτοιμο και χτίζοντας πάνω του;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dt008
Νεοφερμένος


και για όσους δεν με πιστέυουν
https://www.miniclip.com
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Αρχική Δημοσίευση από dt008:Πολύ όμορφα και μικρά παιχνιδάκια μπορείς να φτιάξεις και με το Flash...
και για όσους δεν με πιστέυουν
https://www.miniclip.com
όντως πολλά παιχνίδια είναι πολύ ωραία και πολλά εχουν καλά γραφικά....
Το επισκέπτομαι που και που όταν βαρίεμαι.
βέβαια αν δεν έχεις adsl δεν ξέρω κάτα πόσο αξίζουν....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dark_kronos
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Απο 'κει κι έπειτα, η απάντηση θα καθορίσει το πως και γιατί.
Μπορώ όμως να σου πω οτι ένα game είναι η δυσκολότερη άσκηση προγραμματισμού. θα πρέπει να είσαι ψιλο-γκουρού σε δομές δεδομένων, γραφικά, σχεδιασμό λογισμικού, και φυσικά .. άπαιχτος σε όποια γλώσσα θα αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις. 1 γραμμή κώδικα μπορεί να κάνει το παιχνίδι σου απο σούπερ-γρήγορο έως και .. σούπερ-αργό

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Πιστεύω ότι ένα παιχνίδι δεν μπορεί να γίνει μόνο απο ένα άτομο για τον απλό λόγο όπως είπες εσύ πρέπει να έχει πολύ καλές γνώσεις, ε και το θεωρώ πολύ δύσκολο κάποιος να είναι και κάλος προγραματιστής και κάλος γραφίστας....Αρχική Δημοσίευση από anjelinio:Μπορώ όμως να σου πω οτι ένα game είναι η δυσκολότερη άσκηση προγραμματισμού. θα πρέπει να είσαι ψιλο-γκουρού σε δομές δεδομένων, γραφικά, σχεδιασμό λογισμικού, και φυσικά .. άπαιχτος σε όποια γλώσσα θα αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις. 1 γραμμή κώδικα μπορεί να κάνει το παιχνίδι σου απο σούπερ-γρήγορο έως και .. σούπερ-αργό![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rattlehead
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
emufear
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Σίγουρα αλλά πότε έγινε, τώρα μπορεί να γίνει πολύ πιο εύκολα φαντάζομαιΑρχική Δημοσίευση από emufear:το super mario είναι από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών οπότε δεν το 'πιασα το σχολιάκι σου rattlehead![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rattlehead
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Καταρχήν πρέπει να αποφασίσεις τι είδους παιχνίδι πρόκειται να σχεδιάσεις (η ΙΔΕΑ που λέμε), θα είναι 2[/FONT][FONT="]D[/FONT][FONT="] ή 3[/FONT][FONT="]D[/FONT][FONT="]; Αυτό το ερώτημα είναι πολύ σημαντικό διότι καθορίζει εάν θα ασχοληθείς με τον προγραμματισμό σε [/FONT][FONT="]Direct[/FONT][FONT="]3[/FONT][FONT="]D[/FONT][FONT="] / [/FONT][FONT="]OpenGL[/FONT][FONT="] ή [/FONT][FONT="]DirectDraw[/FONT][FONT="] (2[/FONT][FONT="]D[/FONT][FONT="]). Προσωπικά επειδή επέλεξα της 2[/FONT][FONT="]D[/FONT][FONT="] ασχολήθηκα με το τελευταίο ([/FONT][FONT="]DirectDraw[/FONT][FONT="] ή [/FONT][FONT="]DD[/FONT][FONT="]) του οποίου ο προγραμματισμός αποδείχθηκε κουραστικός διότι για κάθε σημαντικό τμήμα ορίζεις δομές αλλά εύκολος διότι από ένα σημείο και πέρα γίνεται τυφλοσούρτης ενώ το λογισμικό σου θυμίζει όλο και περισσότερο ανάπτυξη μονολιθικών εφαρμογών [/FONT][FONT="]DOS[/FONT][FONT="]. Από εκεί και πέρα η διαχείριση του πληκτρολογίου μπορεί να γίνει είτε μέσο [/FONT][FONT="]DirectInput[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]είτε μέσο [/FONT][FONT="]WinAPI[/FONT][FONT="] (ακολούθησα τον δεύτερο δρόμο, αλλά δεν ήταν σοφή επιλογή επειδή υπάρχει ένα ανεπαίσθητο [/FONT][FONT="]lag[/FONT][FONT="]), για τον ήχο δες το [/FONT][FONT="]DirectSound[/FONT][FONT="] αλλά είμαι σίγουρος ότι θα προτιμήσεις το [/FONT][FONT="]Windows[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]MultiMedia [/FONT][FONT="]API[/FONT][FONT="] αφού είναι σαφώς πολύ πιο φιλικό και ευέλικτο ([/FONT][FONT="]hint[/FONT][FONT="]: όταν με το καλό φτάσεις εκεί, φόρτωσε τα ηχητικά κατευθείαν στην μνήμη και κάνε τα [/FONT][FONT="]playback[/FONT][FONT="] από εκεί).[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Συνεπώς βάλε μικρούς στόχους (εγώ έφτιαξα ένα φιδάκι, όποιος θέλει να το δει το λέει και το κάνω ένα [/FONT][FONT="]upload[/FONT][FONT="]) ώστε να εξοικειωθείς με την πλατφόρμα ανάπτυξης που σε ενδιαφέρει ([/FONT][FONT="]Win[/FONT][FONT="]32), διάβασε το [/FONT][FONT="]SDK[/FONT][FONT="] της ([/FONT][FONT="]DirectX[/FONT][FONT="]) και κάνε πειραματισμούς, εάν τελικά πας σε 3[/FONT][FONT="]D[/FONT][FONT="] κατευθείαν (εμένα δεν μου αρέσουν καθόλου τα 3[/FONT][FONT="]D[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]games[/FONT][FONT="], μεγάλωσα με 2[/FONT][FONT="]D[/FONT][FONT="] έτσι και αλλιώς) ακούγεται πως το [/FONT][FONT="]OpenGL[/FONT][FONT="] είναι ευκολότερο του [/FONT][FONT="]Direct[/FONT][FONT="]3[/FONT][FONT="]D[/FONT][FONT="] και μάλλον έτσι θα είναι (το δεύτερο από λίγο που το είδα φαίνεται μπελάς), πάντως και τα δυο 3[/FONT][FONT="]D[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]environments[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]προϋποθέτουν ικανή γνώση μαθηματικών για την απαιτούμενη γεωμετρία.[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Ένα ιδιαίτερο σημείο όσον αφορά τα 2[/FONT][FONT="]D[/FONT][FONT="] παιχνίδια είναι το [/FONT][FONT="]collusion[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]detection[/FONT][FONT="], ο εντοπισμός σύγκρουσης, εδώ τα πράγματα εξαρτώνται από πολλές παραμέτρους όπως από τον τρόπο που κινούνται οι εχθροί στην οθόνη, το μέγεθος των [/FONT][FONT="]sprites[/FONT][FONT="] σου, γενικά από πειραματισμούς έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι καλύτερα είναι να ελέγχεις την θέση σου και τους άλλους σε μορφή [/FONT][FONT="]rectangle[/FONT][FONT="] (βοήθα και ο έτοιμος τύπος του [/FONT][FONT="]WinAPI[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]RECT[/FONT][FONT="]) και όποτε υπάρχει επαφή [/FONT][FONT="]rectangles[/FONT][FONT="] να θεωρείς ότι έχουμε σύγκρουση. [/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Τέλος, ένα σημείο που σίγουρα θα σε κουράσει, εάν αναπτύσσεις [/FONT][FONT="]full[/FONT][FONT="]-[/FONT][FONT="]screen[/FONT][FONT="] εφαρμογή είναι το [/FONT][FONT="]debugging[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]αφού το [/FONT][FONT="]step[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]στο [/FONT][FONT="]source[/FONT][FONT="] είναι αδύνατο εκτός και αν έχεις δυο οθόνες ή κάτι τέτοιο, οπότε γράψε μερικές ρουτίνες που θα κάνουν [/FONT][FONT="]dump[/FONT][FONT="] σε αρχείο τις κρίσιμες μεταβλητές του λογισμικού (το φιδάκι μου ακόμα έχει ένα μικρό [/FONT][FONT="]bug[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]

[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Γενικά από την προσωπική μου πείρα θεωρώ ότι η ανάπτυξη ακόμα και του πιο απλού παιχνιδιού είναι μια επίπονη εμπειρία η οποία πέραν του τεχνικού τμήματος έχει και εικαστικό, οπότε εάν εξαιρέσεις κάποια [/FONT][FONT="]scrolling[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]demo[/FONT][FONT="] που πάντα μου άρεσαν, ύστερα από το φιδάκι και μια προσπάθεια για ένα [/FONT][FONT="]shoot[/FONT][FONT="]-[/FONT][FONT="]em[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]up[/FONT][FONT="] (γραμμένο σε καθαρό [/FONT][FONT="]WinAPI[/FONT][FONT="] αυτή την φορά) δεν προτίθεμαι να την επαναλάβω στο άμεσο μέλλον, δίχως αυτό να σημαίνει πως δεν είναι διασκεδαστική.[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Καλή τύχη!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder


Πάντως πολύ απλά παιχνίδια 2D μπορείς να κάνεις ακόμα και με Visual studio

Επίσης για απλά παιχνίδια 2D υπήρχε παλιά το Multimedia Fusion που τα έκανες χωρις καθόλου κώδικα αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα... Γύρω στο 99 πρέπει να το είχα εγώ...

Πάντως καλωσόρισες και θα ήθελα πολύ να δω το φιδάκι που έφτιαξες!

edit: Υπάρχει ακόμα το Multimedia Fusion: https://www.clickteam.com/English/multimedia_fusion.htm
Πωωω εποχές που μου θύμισε...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


[FONT="][/FONT]
Πιστεύω πως αν στην ομάδα υπάρχουν περισσότερα απο ένα άτομα εξιδηκευμένα σε διαφορετικά θέματα, τότε η δημουργεία του παιχνίδιου γίνετε περισσότερο εύκολη και διασκέδαση[FONT="]Γενικά από την προσωπική μου πείρα θεωρώ ότι η ανάπτυξη ακόμα και του πιο απλού παιχνιδιού [B]είναι μια επίπονη εμπειρία η οποία πέραν του τεχνικού τμήματος έχει και εικαστικό,[/B] οπότε εάν εξαιρέσεις κάποια [/FONT][FONT="]scrolling[/FONT][FONT="]demo[/FONT][FONT="] που πάντα μου άρεσαν, ύστερα από το φιδάκι και μια προσπάθεια για ένα [/FONT][FONT="]shoot[/FONT][FONT="]-[/FONT][FONT="]em[/FONT][FONT="]up[/FONT][FONT="] (γραμμένο σε καθαρό [/FONT][FONT="]WinAPI[/FONT][FONT="] αυτή την φορά) δεν προτίθεμαι να την επαναλάβω στο άμεσο μέλλον, δίχως αυτό να σημαίνει πως δεν είναι διασκεδαστική.[/FONT]
[FONT="][/FONT]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
emufear
Πολύ δραστήριο μέλος



Άμα βρω χρόνο ποτέ...


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Συμφωνώ απόλυτα, ουσιαστικά 2D παιχνίδια μπορείς άνετα να φτιάξεις και με κανονικές κλήσεις στο GDI όμως χάνεις σε θέματα ταχύτητας αφού το δυνατό χαρτί του DirectDrawείναι το εύκολο στήσιμο page-flippingμε surfaces που δείχνουν στην μνήμη της κάρτας γραφικών και εξαιρετικά γρήγορο blitingbitmapsμε τον ανάλογο σεβασμό στο υπάρχον background (colorkey), από εκεί και πέρα έτσι και αλλιώς χρειάζεται εξοικείωση με τις κλήσεις του GDI (για παράδειγμα LoadBitmap) για αυτό και τα ίδια τα surface παρέχουν DChandles ώστε να διευκολύνουν την κατάσταση (με την υπενθύμιση βέβαια ότι οποιαδήποτε κλήση GDI πέραν των bitmaps σε ένα οιονδήποτε surface οδηγεί σε κατακόρυφη μείωση των επιδόσεων της εφαρμογής, πράγμα που υποδεικνύει την ανάγκη της σχεδίασης σε ένα memorybitmap ώστε να γίνει ύστερα blitμε τις ταχύτατες ρουτίνες του DD στο επιθυμητό surface).Αρχική Δημοσίευση από Michelle:DirectX υπέροχο ποστ!!!
Πάντως πολύ απλά παιχνίδια 2D μπορείς να κάνεις ακόμα και με Visual studioΑλλά νταξ δεν είναι αυτός ο επαγγελματικός δρόμος...
Επίσης για απλά παιχνίδια 2D υπήρχε παλιά το Multimedia Fusion που τα έκανες χωρις καθόλου κώδικα αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα... Γύρω στο 99 πρέπει να το είχα εγώ...
Πάντως καλωσόρισες και θα ήθελα πολύ να δω το φιδάκι που έφτιαξες!
edit: Υπάρχει ακόμα το Multimedia Fusion: https://www.clickteam.com/English/multimedia_fusion.htm
Πωωω εποχές που μου θύμισε...![]()
Το μόνο ευχάριστο όσον αφορά τις κλήσεις GDI είναι το GDI+ το οποίο επιτέλους απλοποιεί σε μεγάλο βαθμό το αρχαίο GDI εις το οποίο το φόρτωμα ενός Bitmap προϋπέθετε αρκετές γραμμές κώδικα εκτός και αν χρησιμοποιούσαμε κάποιο έτοιμο framework ( γιατί όχι; ), το δυσάρεστο είναι πως το GDI+ αφορά μόνο τα XP και τα headerείναι ασύμβατα με τον BorlandC/C++ Builder 6.0 που χρησιμοποιώ

Επίσης το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρώ αρκετές εφαρμογές (VirtualDJ), ακόμα και παιχνίδια (Still-Life), να χρησιμοποιούν το λεγόμενο managedDirectX που προσφέρεται εάν δεν κάνω λάθος με το .netframework (VB & C#) και πρέπει να απλοποιεί πολύ τα πράγματα.. (καιρός ήταν!!)
Τώρα με την έλευση του Avalon (WindowsVista) ενδεχομένως όλα τα παραπάνω να αλλάξουν ..
Το MultimediaFusionδεν το γνωρίζω, όμως ως παρόμοιο πακέτο θυμάμαι το Click & Play( σωστό όνομα; χμ.. ) για τα Windows 3.1 με το οποίο μπορούσες δίχως κώδικα να σχεδιάσεις απλά 2D παιχνίδια, πιο πίσω θυμάμαι την AMOSBASIC (κατασκευασμένη από τον μετέπειτα σχεδιαστή του Click & Play), μια εξειδικευμένη έκδοση της BASIC, για την AMIGA η οποία απλοποιούσε την ανάπτυξη παιχνιδιών με εντολές για hardwareblitting, άμεση εκτέλεση audiosamples ή MODs κ.α.
Όσοναφοράτα adventures θυμάμαιτο Adventure Construction Kit (ACK) γιατονίδιουπολογιστή, ουσιαστικάέφτιαχνεςμαζίτου RPGs (στα PC μπορείςναβρειςειδικά freeware πακέταγιατηνανάπτυξη adventures συμβατώνμετους interpreters των Sierra & Lucas Art-Film παρεμπιπτόντως).
Τώρα όσον αφορά τα 3Dgames, στην Amiga είχε κυκλοφορήσει περί το 1992-93 το 3DConstructionKit, ένα πλήρες πακέτο ανάπτυξης 3D παιχνιδιών με ελάχιστο κώδικα (ένα είδος RAD –για την ιστορία το πρώτο και τελευταίο RADστην Amigaήταν το «CanDo» για την Α1200, το 1994-95 έμοιαζε πολύ με την VB/Delphi), για το PC, πέραν των σύγχρονων libraries / frameworks δεν έχω κάτι ανάλογο υπόψη μου .. ψέματα! Πρέπει να υπάρχει μια BASIC που απλοποιεί την ανάπτυξη διότι θυμάμαι ένα 3Dgame κάποιου τυπάκου στο PCM πριν αρκετό καιρό που βασιζότανε σε αυτήν..
Φυσικά συμφωνώ πως όσο πιο πολλοί στην ανάπτυξη τόσο καλύτερο το Game και τόσο πιο διασκεδαστική εμπειρία!
Υ.Γ.
Εδώ |https://www.geocities.com/unosedai/snake.zip| υπάρχει το Nibble (Snake), είναι γραμμένο σε C++ και καθαρό WindowsAPI, χρησιμοποιεί το DirectDraw6.0 SDK και θα παραμείνει δια παντός σε κατάσταση beta

Απαιτεί VGA, full-screenmodeστα 640x480 True-Color.
Πριν το χρησιμοποιήσετε διαβάστε το disclaimerστο readme.rtf που το συνοδεύει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder



Το φιδάκι δεν το είδα ακόμα γιατί είμαι σε ξένο πισι (ε μην μπει μεσα ο πατέρας της ζανιν και δει 640χ480 και φρικάρει


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dooo
Διακεκριμένο μέλος


Αρχική Δημοσίευση από Michelle:..και δει 640χ480 και φρικάρει..


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MadAboutYou
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 18 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.