Αριστεροί και Αναρχικοί που απομακρύνθηκαν απο τις πολιτικές τους ιδεολογίες

tsoglanos

Νεοφερμένος

Ο tsoglanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 44 μηνύματα.
εν ολίγοις όλοι αυτοί που αναφέρεις δεν ξεπουλήθηκαν ξαφνικά και κατέληξαν... φασίστες. Ο φασισμός τότε εμφανίστηκε πρώτη φορά στην ίστορία. Και εμφανίστηκε ως επαναστατικό ρεύμα που θα οδηγούσε στην απελευθέρωση της εργατικής τάξης απλά η απελεθέρωση αυτή θα περνούσε μέσα από το έθνος. Το που οδήγησε η λογική της απελεθέρωσης μέσω του έθνους μπορεί να μας οδηγήσει σε χρήσιμα συμπεράσματα για τους εθνικιστές που..."δεν είναι φασίστες" στο σήμερα :P

ΥΓ. όταν διαβάζεις για συνδικαλιστές μη σκέπτεσαι τη ΓΣΕΕ. Ο επαναστατικός συνδικαλισμός δεν έχει καμιά σχέση με..."μεγαλοσυνδικαλιστές"... για αυτό και πολλοί από αυτούς είχαν φυλακιστεί όπως αναφ'ερεις για την επαναστατική τους δράση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mittenwald

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mittenwald αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 58 ετών, επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 812 μηνύματα.
Μιας και το θέμα αναφέρεται σε αλλαγές ιδεολογικών κατευθύνσεων από το παρελθόν,
ας δούμε και μια από το όχι-και-τόσο-μακρυνό-παρελθόν.
https://el.wikipedia.org/wiki/Μαρία_Δαμανάκη

Εκτός κι αν οι αγαπητοί εν Μαρξ αδελφοί, θεωρούν το Πασοκ αριστερό κόμμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mittenwald

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mittenwald αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 58 ετών, επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 812 μηνύματα.
Συνεχίζουμε λοιπόν την παράθεση αποκλειστικά αριστερών και αναρχικών,
που θαμπωμένοι από τον ανθρωπισμό και την ιδεολογία του φασισμού του Μουσολίνι,
προσχώρησαν στο κόμμα του κι έγιναν ακόμα και μεγαλοστελέχη του φασιστικού κόμματος:

Robert Michels (9 January 1876, Cologne, Germany — 3 May 1936, Rome, Italy) was a German sociologist who wrote on the political behavior of intellectual elites and contributed to elite theory. He is best known for his book Political Parties, which contains a description of the "iron law of oligarchy." He was a student of Max Weber. Politically, he moved from the Social Democrats to revolutionary syndicalism and later to Italian Fascism.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mittenwald

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mittenwald αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 58 ετών, επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 812 μηνύματα.
Κι ένας Γάλλος αριστερός, γνωστός για τον μετέπειτα αντισημιτισμό του:
Georges Valois (real name Alfred-Georges Gressent; 1878–1945)
was a French journalist and politician. Born in a working-class and peasant family, Georges Valois went to Singapore at the age of 17, returning to Paris in 1898 . In his early years he was an Anarcho-syndicalist. He found work as a secretary at L'Humanité Nouvelle where he met Georges Sorel . Later, after a stay in Imperial Russia (1903), Gressent worked as a secretary at Armand Colin publishing house.
After having written his first book, L'Homme qui vient, he met the nationalist and monarchist writer Charles Maurras and became a member of his Action Française (AF) league, where he continued to follow the workers' movement. As his employment would have been compromised by an involvement in the far-right monarchist league, he took the pseudonym of Georges Valois .
In 1911, he created the Cercle Proudhon, a syndicalist group, and took direction of the AF's publishing house, the Nouvelle librairie nationale, in 1912 . The Cercle mixed Sorel's influence with the Integralism favored by Charles Maurras, and was overtly Antisemitical. According to historian Zeev Sternhell, this ideology was the prefiguration of Italian fascism.In 1925 he founded the weekly Le Nouveau Siècle (The New Century), seen as Maurras as a potential rival . Henceforth, he lost his job at the AF's publishing house, La Nouvelle librairie nationale. The rupture with Maurras became even more serious after his creation, the same year, of the Faisceau league.
Γεννημένος σε μια εργατική τάξη και την οικογένεια αγροτών, ο Georges Valois πήγε στην Σιγκαπούρη στην ηλικία των 17 ετών, επιστρέφοντας στο Παρίσι το 1898. [1] Στα πρώτα έτη του, ήταν μια αναρχοσυνδικαλιστής. Βρήκε δουλειά ως γραμματέας στο L'Humanité Nouvelle, όπου συναντήθηκε με τον Georges Sorel. [1] Αργότερα, μετά από μια διαμονή στην Αυτοκρατορική Ρωσία (1903), ο Gressent εργάστηκε ως γραμματέας στον εκδοτικό οίκο Armand Colin.

Αφού γράψει το πρώτο του βιβλίο, L'Homme qui vient, συναντήθηκε με τον εθνικιστή και φιλομονάρχη συγγραφέα Charles Maurras και έγινε μέλος της δράσης του Action Française (AF), όπου συνέχισε να ακολουθεί το εργατικό κίνημα. Καθώς η απασχόλησή του θα κλονιστεί από τη συμμετοχή του σε ακροδεξιά κίνηση, πήρε το ψευδώνυμο Georges Valois. [1]

Το 1911, δημιούργησε τη Cercle Proudhon, μια ομάδα συνδικαλιστική, και πήρε τη διεύθυνση του εκδοτικού οίκου του AF, της Nouvelle Librairie nationale, το 1912. [1] Η Cercle Proudhon ένωσε την επιρροή του Sorel με τον "Integralism" του Charles Maurras https://en.wikipedia.org/wiki/Integralism, και ήταν φανερά αντισημιτική. Σύμφωνα με τον ιστορικό Zeev Sternhell, η ιδεολογία αυτή ήταν ο πρόδρομος του ιταλικού φασισμού.
πηγή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
Τι έγινε mittenwald;
Βρήκαμε νέο λινκ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Hair stylist. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Τι έγινε mittenwald;
Βρήκαμε νέο λινκ;



...ειναι το παράρτημα του 13423425ου βιβλίου του, με τίτλο
"Αουσβιτς: Ενα Εβραϊκό Ψέμμα"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Freepepsi

Νεοφερμένος

Η Ουρανία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Λευκάδα (Λευκάδα). Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Μιττεν ωραια καταδεικνυεις ψευτοαριστερους,αριστεριστες μπλα μπλα μπουληδες μπλα μπλα,αλλα για πες μας την αποψη σου για τον νετσαγιεφ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mittenwald

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mittenwald αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 58 ετών, επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 812 μηνύματα.
Μιττεν ωραια καταδεικνυεις ψευτοαριστερους,αριστεριστες μπλα μπλα μπουληδες μπλα μπλα,αλλα για πες μας την αποψη σου για τον νετσαγιεφ.
Κάνετε ένα λάθος.
Δεν προσπαθώ να καταδείξω ψευτο-αριστερούς αλλά αριστερούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

diotima

Διάσημο μέλος

Ο diotima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,480 μηνύματα.
Δεν εχω καταλαβει ακομα τι προσπαθεις πυρετωδως ν'αποδειξεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giosx

Δραστήριο μέλος

Ο Γοργίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Χειρούργος και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 652 μηνύματα.
Δεν εχω καταλαβει ακομα τι προσπαθεις πυρετωδως ν'αποδειξεις
Οτι οι Κομμουνιστές είναι Φασίστες Κόκκινοι, που γίνονται (μελανοχίτωνες) ή Αναρχικοί. :P
Παράδειγμα:
ο Μηδενιστής Σεργκέι Νετσάγιεφ (Sergey Nechayev): Ρώσος επαναστάτης, συνδεδεμένος με το κίνημα των Νιχιλιστών και θεωρητικός της τρομοκρατίας. :P

Ξενοφών Α. Μπρουντζάκης Νετσάγιεφ: «Ένοπλος προφήτης» ή «δαιμονισμένος επαναστάτης»;
Αν κάποιος ήθελε να προσωποποιήσει την ιδέα της Επανάστασης, δεν θα μπορούσε να βρει καταλληλότερο από τον Σεργκέι Νετσάγιεφ, τον Ρώσο επαναστάτη, τον «ένοπλο προφήτη», όπως τον αποκάλεσε χαρακτηριστικά ο μεγάλος Έλληνας θεωρητικός Κώστας Παπαϊωάννου. Σύγχρονος του επίσης Ρώσου και κολοσσιαίου συγγραφέα Φιοντόρ Ντοστογιέφκι, ο Νετσάγιεφ αναγνωρίζεται ως μυθιστορηματικός ήρωάς του στους «Δαιμονισμένους», υπό το όνομα Πιοτρ Βερχοβένσκι.
Ο Σεργκέι Γκενάντιεβιτς Νετσάγιεφ (Sergey Gennadiyevich Nyechayev) γεννήθηκε στις 2 Οκτωβρίου 1847 στο Ιβάνοβο της Ρωσίας από ταπεινή και φτωχή οικογένεια. Η ταπεινή του καταγωγή του χάριζε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα… αυθεντικότητας σε σχέση με τους αριστοκράτες επαναστάτες της εποχής του όπως ο Χέρτσεν, ο Μπακούνιν και ο Κροπότκιν.

Οι άθλιες συνθήκες που επικρατούσαν στη Ρωσία στα μέσα του 19ου αιώνα και κυρίως στην απελπιστική δεκαετία του ’60 λόγω των τραγικών κοινωνικών συνθηκών που στην κυριολεξία γονάτιζαν τον πάντα υπομονετικό ρωσικό λαό, δημιούργησαν ένα διάχυτο κλίμα απελπισίας, μέσα στο οποίο αναπτύχθηκαν διάφορα επαναστατικά ρεύματα. Ο Σεργκέι Νετσάγιεφ αναδείχτηκε ως ο σημαντικότερος εκφραστής του ρεύματος του μηδενισμού, του περίφημου νιχιλιστικού κινήματος.
Από τα πρώτα και καθοριστικά χρόνια της ζωής του ο Νετσάγιεφ διαμόρφωσε τον λαβυρινθώδη χαρακτήρα του πάνω στο μίσος. Η εξαχρειωμένη ζωή του υπήρξε η βασική αιτία να στρέψει αυτό το μισός προς τη σωστή κατεύθυνση: αυτήν που στόχευε τα τσαρικά ανάκτορα.
Τα πρώτα του βήματα
Παρά το γεγονός ότι δεν πήγε σχολείο και μάθαινε γράμματα μόνος του, κατάφερε να περάσει τις σχετικές εξετάσεις και να διοριστεί το 1866 ως δάσκαλος σε σχολείο της Αγίας Πετρούπολης. Ως δάσκαλος παρακολουθούσε και πανεπιστημιακά μαθήματα στο τοπικό Πανεπιστήμιο, δίχως να είναι φοιτητής, για τη δική του μόρφωση. Στο πανεπιστήμιο σχετίστηκε με διάφορους φοιτητικούς κύκλους και δεν άργησε να έρθει σε επαφή και με τις επαναστατικές ιδέες της εποχής. Εκεί έπεσαν στα χέρια του τα ανατρεπτικά γραπτά των «Δεκεμβριστών», του περίφημου «Κύκλου Πετρασέφσκι», του οποίου μέλος υπήρξε ο Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι. Ωστόσο ο κύκλος αυτός διευρυνόταν και σε άλλα διάσημα ονόματα της εποχής, όπως του αναρχικού Μιχαήλ Μπακούνιν. Αμέσως και χωρίς να χάσει χρόνο, ο Σεργκέι Νετσάγιεφ οργανώθηκε με τις πιο ριζοσπαστικές ομάδες των φοιτητικών κύκλων, παίρνοντας μάλιστα μέρος και στην εξέγερση του 1868-1869.
Τον Μάρτιο του 1869 βρέθηκε στη Γενεύη, όπου εμφανίστηκε στους εκεί Ρώσους εμιγκρέδες ως απεσταλμένος των φοιτητών της Πετρούπολης. Εκεί ήρθε σε επαφή με τον Ρώσο αναρχικό Μιχαήλ Μπακούνιν. Μεταξύ τους θα αναπτυχθεί μια σφοδρή φιλία, η οποία ωστόσο δεν θα διαρκέσει επί μακρόν.
Τότε είναι που ο Νετσάγιεφ γράφει την περίφημη «Κατήχηση του Επαναστάτη», συγκεκριμενοποιώντας την αγωνιστική φιλοσοφία του, της οποίας το ηθικό σκέλος βασίζεται στον περίφημο αφορισμό «Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα». Πρόκειται για ένα κείμενο - θρύλο, που προκάλεσε εντονότατες συζητήσεις και διαμάχες μέσα στο επαναστατικό κίνημα και που καθιέρωσε τον Νετσάγιεφ ως έναν άνθρωπο με φανατικούς υποστηρικτές αλλά και σφοδρούς πολέμιους.
Το κείμενο αυτό δεν είναι άλλο παρά μια προγραμματική διακήρυξη για την καταστροφή της κοινωνίας και του κράτους.
Σε μία παράγραφο αναφέρεται: «Ο επαναστάτης είναι ένας αφοσιωμένος άνθρωπος. Δεν έχει δικά του ενδιαφέροντα, δουλειές, αισθήματα, δεσμούς, περιουσία, ούτε καν όνομα. Κάθε τι μέσα του έχει απορροφηθεί από ένα αποκλειστικό ενδιαφέρον, μια σκέψη, ένα πάθος, την επανάσταση. Στα έσχατα βάθη της ύπαρξής του, όχι μόνο στα λόγια, αλλά και στην πράξη, έχει διαρρήξει κάθε δεσμό με την κυρίαρχη τάξη και ολόκληρο τον καλλιεργημένο κόσμο, με τους νόμους τους, τις κοινωνικές συμβάσεις και την ηθική τάξη. Είναι αμείλικτος εχθρός αυτού του κόσμου, κι αν συνεχίζει να ζει μέσα του, το κάνει με σκοπό να τον καταστρέψει πιο αποτελεσματικά».
Η «Κατήχηση του επαναστάτη» έτυχε μιας ιστορικής απαντητικής επιστολής του Μιχαήλ Μπακούνιν (εμβληματικής μορφής του αναρχικού κινήματος), που σηματοδότησε την οριστική τους ρήξη ύστερα από μια περίοδο σύντομης αλλά στενής συνεργασίας και φιλίας. Στην επιστολή του ο Μπακούνιν απαντά λεπτομερώς στον Νετσάγιεφ για τη μεταξύ τους διαφωνία και επιπλέον εκθέτει αναλυτικά τις απόψεις του για το πώς πρέπει να κινηθούν οι επαναστάτες.

Με την επιστροφή του στη Μόσχα, τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους (1869), έχοντας στην κατοχή του χρήματα προκειμένου να τα διαθέσει για την επανάσταση (;) ιδρύει μια μικρή μυστική επαναστατική ομάδα, γνωστή ως «Εταιρεία του Τσεκουριού.
Η ομάδα λειτουργεί πάνω στις αρχές της δικής του «Κατήχησης», πράγμα που σήμαινε απόλυτη υποταγή στη θέληση του αρχηγού. Τότε ήταν που ένας φοιτητής και μέλος της «Εταιρείας» του, ο Ι. Ιβάνοφ, είχε την ατυχή έμπνευση να διαμαρτυρηθεί εναντίον των μεθόδων του.
Ο Νετσάγιεφ δίχως κανέναν δισταγμό οργάνωσε τη δολοφονία του, σκοτώνοντας ο ίδιος τον Ιβάνοφ, τον Νοέμβριο του 1869, ενώπιον μελών της οργάνωσής του. Το έγκλημα αυτό δεν άργησε να αποκαλυφθεί, όταν βρέθηκε το πτώμα του φοιτητή στα παγωμένα νερά μιας λίμνης έξω από τη Μόσχα. Ο Νετσάγιεφ, ωστόσο, είχε καταφέρει να διαφύγει στην Ελβετία, σε αντίθεση με 67 μέλη της ομάδας που οδηγήθηκαν στο δικαστήριο.
Αυτό ακριβώς είναι και το επεισόδιο που κατέγραψε στο βιβλίο του οι «Δαιμονισμένοι» ο Φ. Ντοστογιέφσκι.
Η δολοφονία του Ιβάνοφ σήμανε και την αντίστροφη μέτρηση της επαναστατικής δράσης του Νετσάγιεφ, ο οποίος έγινε δεκτός με ενθουσιασμό στην Ελβετία από τον Μπακούνιν: «Τόσο πολύ πήδηξα από τη χαρά μου, που παρ’ ολίγον να σπάσω το ταβάνι με το γέρικο κεφάλι μου». Ήταν η περίοδος που ακόμα διατηρούσαν πολύ φιλικές σχέσεις μεταξύ τους.
Η ρήξη του ωστόσο με τους συντρόφους του δεν θα αργήσει να έρθει και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αποκήρυξη του νεαρού επαναστάτη (και δολοφόνου) από την Α’ Διεθνή, το 1871. Έκτοτε θα παρατηρηθεί μεγάλη αλλαγή στη συμπεριφορά του και θα καταλήξει να υποπτεύεται και… τη σκιά του. Βέβαια δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι σε αυτό συντέλεσε και το ότι ήταν καταζητούμενος σε ολόκληρη την Ευρώπη για τον φόνο του Ιβάνοφ.
Η σύλληψή του πραγματοποιήθηκε στις 14 Αυγούστου 1782 στη Ζυρίχη. Οι ελβετικές αρχές τον εξέδωσαν στη Ρωσία, όπου και παρουσιάστηκε ενώπιον των δικαστικών αρχών, οι οποίες τον δίκασαν και τον καταδίκασαν για τον φόνο του Ιβάνοφ σε 20 χρόνια καταναγκαστικών έργων. Λέγεται ότι το τσαρικό καθεστώς ζήτησε από τον Νετσάγιεφ να γίνει χαφιές για λογαριασμό των αρχών, αλλά εκείνος το αρνήθηκε μένοντας πιστός στις αρχές του.
Στις 21 Νοεμβρίου 1882 άφησε την τελευταία του πνοή στη φυλακή χτυπημένος από τη φυματίωση.
Ενδιαφέρον έχει να τονίσουμε ότι σχετικά με τη δικαστική υπόθεση του Νετσάγιεφ υπάρχουν κείμενα των Μαρξ - Ένγκελς τα οποία είναι ιδιαίτερα επικριτικά επειδή υιοθετούσε ως επαναστατική μορφή πάλης την ατομική τρομοκρατία.
Σε χαρακτηριστικά αποσπάσματα αναφέρουν οι Μαρξ - Ένγκελς:
«Πληροφορηθήκαμε για τη δράση της Συμμαχίας στη Ρωσία από την πολιτική δίκη, γνωστή ως υπόθεση Νετσάγιεφ, που έγινε τον Ιούλιο του 1871 στο δικαστήριο της Πετρούπολης. Για πρώτη φορά στη Ρωσία μια πολιτική δίκη έγινε μπροστά σε ορκωτό δικαστήριο και δημόσια. Όλοι οι δικαζόμενοι, πάνω από ογδόντα άτομα, άνδρες και γυναίκες, ανήκαν, εκτός από λίγες εξαιρέσεις, στη σπουδάζουσα νεολαία. Είχαν μείνει προφυλακισμένοι από τον Νοέμβριο του 1869 ώς τον Ιούλιο του 1871 στα μπουντρούμια του φρουρίου του Πετροπαβλίφσκ, με αποτέλεσμα δυο απ’ αυτούς να πεθάνουν και μερικοί άλλοι να παραφρονήσουν. Βγήκαν από τα μπουντρούμια απλώς για να ακούσουν την απόφαση, που τους καταδίκαζε σε καταναγκαστικά έργα στα ορυχεία της Σιβηρίας, σε ειρκτή και σε φυλάκιση δεκαπέντε, δώδεκα, δέκα, εφτά και δύο χρόνων (...) Το έγκλημά τους ήταν πως ανήκαν σε μια μυστική εταιρεία, η οποία είχε σφετερισθεί το όνομα της Διεθνούς Ένωσης Εργατών και στην οποία στρατολογήθηκαν από απεσταλμένο της διεθνούς επαναστατικής επιτροπής, που διέθετε πληρεξούσια δήθεν με τη σφραγίδα της Διεθνούς.
Αυτός ο απεσταλμένος τους έβαλε να διαπράξουν μια σειρά απάτες και ανάγκασε μερικούς απ’ αυτούς να γίνουν συνεργοί του στη διάπραξη μιας δολοφονίας. Αυτή η δολοφονία ήταν που οδήγησε την αστυνομία στα ίχνη της μυστικής εταιρείας, αλλά, όπως συμβαίνει συνήθως, ο ίδιος ο απεσταλμένος είχε ήδη εξαφανιστεί. Σ’ όλη αυτήν την υπόθεση ο ρόλος του απεσταλμένου ήταν πολύ ύποπτος. Ο απεσταλμένος αυτός ήταν ο Νετσάγιεφ». :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Mittenwald

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mittenwald αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 58 ετών, επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 812 μηνύματα.
Ας δούμε και τι γράφει μιαν αριστερή, για τους αγώνες της:
«Τέσσερις ώρες όρθια στην πορεία, έγινα ράκος. Γύρισα σπίτι κι έκανα δύο ώρες τζακούζι για να συνέλθω. Πρήστηκαν τα πόδια μου. Πήγε το τρελό και πέταξε πέτρες στους αστυνομικούς. Ισα που πρόλαβα να την αρπάξω, πριν την ψεκάσουν. Μη γελάς, Μυρτώ, πες για τα νεράντζια που πέταξες στους αστυνομικούς».

Πορεία, τζακούζι, πέτρες στην αστυνομία.
Κλασικά αριστερά πράγματα, δηλαδή. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Συνεχίζουμε λοιπόν την παράθεση αποκλειστικά αριστερών και αναρχικών,
που θαμπωμένοι από τον ανθρωπισμό και την ιδεολογία του φασισμού του Μουσολίνι,
προσχώρησαν στο κόμμα του κι έγιναν ακόμα και μεγαλοστελέχη του φασιστικού κόμματος:

Τραγικό κι ασύλληπτο:eek:!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mittenwald

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mittenwald αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 58 ετών, επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 812 μηνύματα.
Τραγικό κι ασύλληπτο:eek:!
Πολυ σωστά.
Τι πιστεύετε ότι έκανε αυτούς τους αριστερούς να συνταχθούν με μια τέτοια ιδεολογία, όπως ο φασισμός του Μουσολίνι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

diotima

Διάσημο μέλος

Ο diotima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,480 μηνύματα.
Πολυ σωστά.
Τι πιστεύετε ότι έκανε αυτούς τους αριστερούς να συνταχθούν με μια τέτοια ιδεολογία, όπως ο φασισμός του Μουσολίνι;

Μονο οι ιδιοι το γνωριζουν
Τα υπολοιπα ειναι παραμυθια της χαλιμας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mittenwald

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mittenwald αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 58 ετών, επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 812 μηνύματα.
Μονο οι ιδιοι το γνωριζουν
Τα υπολοιπα ειναι παραμυθια της χαλιμας
Πολύ σωστό, και αυτό.
Άγνωσται αι βουλαί του αριστερού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
Άγνωσται αι βουλαί του αριστερού.
Aντιδιαμετρικά,
πασίγνωστες οι βλέψεις των φασιστών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mittenwald

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mittenwald αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 58 ετών, επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 812 μηνύματα.
Aντιδιαμετρικά,
πασίγνωστες οι βλέψεις των φασιστών.
Οπότε και το ερώτημα ειναι,
τι είναι καλλίτερο για όλους μας:
Να γνωρίζεις ότι κάποιος είναι κάτι,
ή να φοβάσαι ότι κάποιος μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει απόψεις,
κι από εκεί που παρίστανε τον ανθρωπιστή/ιδεαλιστή κ.τ.λ. να πάει στο άλλο άκρο;
Τι πιστεύετε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
Πες μας καλλίτερα τι πιστεύεις εσύ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DreamsRevenge

Περιβόητο μέλος

Η DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,757 μηνύματα.
Οπότε και το ερώτημα ειναι,
τι είναι καλλίτερο για όλους μας:
Να γνωρίζεις ότι κάποιος είναι κάτι,
ή να φοβάσαι ότι κάποιος μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει απόψεις,
κι από εκεί που παρίστανε τον ανθρωπιστή/ιδεαλιστή κ.τ.λ. να πάει στο άλλο άκρο;
Τι πιστεύετε;


Συνήθως γνωρίζουμε ότι κάποιος πρεσβεύει κάποιες πολιτικές αντιλήψεις όταν τις έχει γνωστοποιήσει ή απλά μοιραστεί μαζί μας, ωστόσο, ανά πάσα στιγμή μπορεί να μεταπηδήσει στο άλλο άκρο (ειδικά από τη στιγμή που τα άκρα συνηθίζουν να συναντώνται) ή να μεταβάλλει τις απόψεις του.

Δε νομίζω ότι πρέπει να αποτελεί αντικείμενο φόβου, είναι μια λογική ανθρώπινη αντίδραση ατόμων που επανεξετάζουν διαρκώς τις απόψεις τους και τον κόσμο γυρω τους και μπορούν να αναθεωρήσουν ανά πάσα στιγμή, χωρις να κρινω εδω αν κάνουν το σωστό ή το λάθος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mittenwald

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mittenwald αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 58 ετών, επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 812 μηνύματα.
Οπότε αν ο αγαπητός Μπόρατ ξαφνικά αρχίσει να υποστηρίζει τη Χ.Α.,
δεν θα σας είναι διόλου παράξενο. :D
Δεν διαφωνώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 13 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top