[Αρχείο 2009 - 2017] Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
O Άλμπερτ Αινσταιν εξηγεί γιατί ο σοσιαλισός ειναι η μονη λύση:

https://www.enikos.gr/mpogiopoulos/304072,Giati-Sosialismos-.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Τον "Ολοκληρωτισμό" βαθια καταλαβε τον δε θα πεθανει μονος τσακισε τον. :clapup: Ρεσιταλ απο τον σοσιαλδημοκράτη πρωθυπουργό που ενσωματώνει πλήρως πλεόν φρασεολογία ΕΕ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • 10500422_355880324623096_7346274241205945979_n.jpg
    10500422_355880324623096_7346274241205945979_n.jpg
    54.8 KB · Εμφανίσεις: 126
  • mathitika-festival_0.jpg
    mathitika-festival_0.jpg
    65.1 KB · Εμφανίσεις: 125

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
Κατέρρευσε λόγω του εκφυλισμού των κυβερνήσεων στην ΕΣΣΔ, την εφαρμογή καπιταλιστικών νόμων, την περεστροικα...

hmm. Δεν θα το έλεγα. Ίσως ο βασικότερος λόγος που κατέρρευσε το οικοδόμημα ήταν η άποψη του Στάλιν για την κατάργηση των τάξεων στον Σοσιαλισμό. Δηλαδή πολύ πιο πριν από αυτό που αναφέρεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Βαθυστόχαστο άρθρο από ένα site που ενδείκνυται για βαθυστόχαστα άρθρα. Δε μπορώ να πω ότι εκπλήσσομαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Βαθυστόχαστο άρθρο από ένα site που ενδείκνυται για βαθυστόχαστα άρθρα. Δε μπορώ να πω ότι εκπλήσσομαι.

Στο μεγαλύτερο μέρος του παραθέτει γεγονότα που αποδεικνύουν περίτρανα την παρεμπόδιση της ελευθερίας έκφρασης στο Πανεπιστήμιο. Δεν είναι καταδικαστέες οι σχετικές πράξεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Πρώτον παραθέτει γεγονότα με το context που βολεύει εκείνον,

Δεύτερον η καταπάτηση της ελευθερίας του λόγου μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα. Υπάρχουν αυτοί που μπαίνουν με καδρόνια και διάθεση για ξύλο. Υπάρχουν αυτοί που πετούν αυγά. Και υπάρχουν κι αυτοί που παρεμβαίνουν για να εκφράσουν τη δική τους άποψη όπου δεν τους δίνεται ο λόγος. Είναι όλα το ίδιο;

Τρίτον όπως λένε και στα σχόλια μιλά σε όλο το άρθρο για ελευθερία έκφρασης για να καταλήξει πως του ξινίζει που πανεπιστημιακοί συναντιούνται για να μιλήσουν για την αντιμετώπιση του αυταρχικού καπιταλισμού, ή όποιο άλλο θέμα μπορεί να μη του ηχεί καλά στο αυτί. Θα μου πεις αυτός δε θα πάει να τους φέρει κάνα παλούκι καπέλο, αλλά δε γίνεται να χεις 2 μέτρα και 2 σταθμά.

Όταν λες πως τα πανεπιστήμια καταδυναστεύονται από τον αυταρχικό αριστερισμό 2 πράγματα δείχνεις. Ή πως είσαι παντελώς άσχετος σχετικά με το τι γίνεται στα πανεπιστήμια, ή πως είσαι προκατελειμένος ( για να το θέσω αθώα ). Δεδομένου πως τουλάχιστον μέχρι και πριν 2 χρόνια στα πανεπιστήμια κυριαρχούσε η ΔΑΠ και η ΠΑΣΠ. Δηλαδή η απολίτικη παράταξη του ωχαδερφισμού και της απαξίωσης. Είναι όπως στον συνδικαλισμό. Μπορεί 30 χρόνια τώρα ένα μεγάλο μέρος του εργατικού συνόλου να κυριαρχείται από τη ΔΑΚΕ και τη ΠΑΣΚΕ αλλά βλέπεις ακόμη καλοπροαίρετους σκεπτικιστές να θεωρούν πως συνδικαλιστής = αριστερός. Πες πες κάτι θα μείνει.

Προσωπικά πάντα ήμουν κατά σε άρθρα που ακολουθούν το μοτίβο "χτίσε από δω κι από κει για να βγάλεις το συμπέρασμα που θες". Ευτυχώς για αυτούς στο internet δεν υπάρχει "στέρηση της ελευθερίας της έκφρασης" οπότε μπορούν να πετούν την αμερόληπτη άποψή τους ελεύθερα και να λαμβάνουν μόνο σχόλια ( χωμένα στις αρνητικές μη τα διαβάσει κανείς ).

Πάντως μια που ρωτάς όπως είπα και για το άρθρο, όταν θίγεις ένα θέμα για να μπορείς να εξάγεις ένα χρήσιμο συμπέρασμα θα πρέπει να υπάρχει και το απαιτούμενο context. Σε απασχολεί αν πρέπει κάτι να είνα καταδικαστέο; Να μιλήσουμε τότε για το ΤΙ θα έπρεπε γενικότερα ως ενέργεια να θεωρείται καταδικαστέο. Αν για παράδειγμα πούμε πως κάθε μορφή βίας θα πρέπει να είναι καταδικαστέα τότε θα πρέπει καταρχήν να ορίσουμε το ΤΙ είναι βία. Και αφού τ κάνουμε αυτό θα πρέπει να αναρωτηθούμε αν μπορεί να υπάρχει μια κοινωνία που δεν θα συναντάται τίποτα από αυτά που εμείς ορίζουμε ως βία, και πέραν αυτού ποιο θα είναι το αποτέλεσμα ( που θα επιδιώκεται ) από την εξάλειψη αυτών.
Βλέπεις δεν μπορείς να εστιάζεις σε τέτοια προβλήματα αποκομμένα από την κοινωνία, και όταν το κάνεις αυτό κάτι δείχνει. Για αυτό και αναρωτιέμαι εγώ: Πόσο αθώα είναι τέτοια άρθρα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Πρώτον παραθέτει γεγονότα με το context που βολεύει εκείνον,

Δεύτερον η καταπάτηση της ελευθερίας του λόγου μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα. Υπάρχουν αυτοί που μπαίνουν με καδρόνια και διάθεση για ξύλο. Υπάρχουν αυτοί που πετούν αυγά. Και υπάρχουν κι αυτοί που παρεμβαίνουν για να εκφράσουν τη δική τους άποψη όπου δεν τους δίνεται ο λόγος. Είναι όλα το ίδιο;

Τρίτον όπως λένε και στα σχόλια μιλά σε όλο το άρθρο για ελευθερία έκφρασης για να καταλήξει πως του ξινίζει που πανεπιστημιακοί συναντιούνται για να μιλήσουν για την αντιμετώπιση του αυταρχικού καπιταλισμού, ή όποιο άλλο θέμα μπορεί να μη του ηχεί καλά στο αυτί. Θα μου πεις αυτός δε θα πάει να τους φέρει κάνα παλούκι καπέλο, αλλά δε γίνεται να χεις 2 μέτρα και 2 σταθμά.

Όταν λες πως τα πανεπιστήμια καταδυναστεύονται από τον αυταρχικό αριστερισμό 2 πράγματα δείχνεις. Ή πως είσαι παντελώς άσχετος σχετικά με το τι γίνεται στα πανεπιστήμια, ή πως είσαι προκατελειμένος ( για να το θέσω αθώα ). Δεδομένου πως τουλάχιστον μέχρι και πριν 2 χρόνια στα πανεπιστήμια κυριαρχούσε η ΔΑΠ και η ΠΑΣΠ. Δηλαδή η απολίτικη παράταξη του ωχαδερφισμού και της απαξίωσης. Είναι όπως στον συνδικαλισμό. Μπορεί 30 χρόνια τώρα ένα μεγάλο μέρος του εργατικού συνόλου να κυριαρχείται από τη ΔΑΚΕ και τη ΠΑΣΚΕ αλλά βλέπεις ακόμη καλοπροαίρετους σκεπτικιστές να θεωρούν πως συνδικαλιστής = αριστερός. Πες πες κάτι θα μείνει.

Προσωπικά πάντα ήμουν κατά σε άρθρα που ακολουθούν το μοτίβο "χτίσε από δω κι από κει για να βγάλεις το συμπέρασμα που θες". Ευτυχώς για αυτούς στο internet δεν υπάρχει "στέρηση της ελευθερίας της έκφρασης" οπότε μπορούν να πετούν την αμερόληπτη άποψή τους ελεύθερα και να λαμβάνουν μόνο σχόλια ( χωμένα στις αρνητικές μη τα διαβάσει κανείς ).

Πάντως μια που ρωτάς όπως είπα και για το άρθρο, όταν θίγεις ένα θέμα για να μπορείς να εξάγεις ένα χρήσιμο συμπέρασμα θα πρέπει να υπάρχει και το απαιτούμενο context. Σε απασχολεί αν πρέπει κάτι να είνα καταδικαστέο; Να μιλήσουμε τότε για το ΤΙ θα έπρεπε γενικότερα ως ενέργεια να θεωρείται καταδικαστέο. Αν για παράδειγμα πούμε πως κάθε μορφή βίας θα πρέπει να είναι καταδικαστέα τότε θα πρέπει καταρχήν να ορίσουμε το ΤΙ είναι βία. Και αφού τ κάνουμε αυτό θα πρέπει να αναρωτηθούμε αν μπορεί να υπάρχει μια κοινωνία που δεν θα συναντάται τίποτα από αυτά που εμείς ορίζουμε ως βία, και πέραν αυτού ποιο θα είναι το αποτέλεσμα ( που θα επιδιώκεται ) από την εξάλειψη αυτών.
Βλέπεις δεν μπορείς να εστιάζεις σε τέτοια προβλήματα αποκομμένα από την κοινωνία, και όταν το κάνεις αυτό κάτι δείχνει. Για αυτό και αναρωτιέμαι εγώ: Πόσο αθώα είναι τέτοια άρθρα;

Ούτε εγώ συμφωνώ με την κατακλείδα του άρθρου (ότι κακώς αγορεύουν για τον αυταρχικό καπιταλισμό), αλλά συμφωνώ με το κεντρικό νόημά του.

Δεν έχουν όλοι όρεξη για ξύλο όπως λες (και ελπίζω να αποτελεί κοινό τόπο για όσους έχουμε δημοκρατικές αρχές ότι οι συγκεκριμένες πράξεις πρέπει να αντιμετωπίζονται από τη δικαιοσύνη), όμως ακόμα και όσοι επιθυμούν να εκφράσουν την άποψή τους, οφείλουν να μην παρεμποδίσουν την ομαλή διεξαγωγή της ομιλίας. Μπορούν κάλλιστα, μετά το τέλος οποιασδήποτε ομιλίας, να αρχίσουν να διατυπώνουν τις ενστάσεις τους. Όποιος θέλει να τους ακούσει, θα καθήσει. Ή είναι θεμιτό να υποχρεώνονται οι παρευρισκόμενοι να ακούσουν απόψεις από ανθρώπους που δεν αποτελούν ομιλητές της εκάστοτε εκδήλωσης;

Αλλά προσωπικά δε βλέπω καμία πρόθεση συζήτησης. Αυτονόητα όσοι βιοπραγούν δεν έχουν τέτοιες προθέσεις. Αλλά και όσοι επεμβαίνουν χωρίς να σηκώνουν χέρι, με πανό και φωνές, θεωρώ πως βλάπτουν την μορφωτική διαδικασία και την πλουραλιστική προβολή απόψεων, ενώ θα μπορούσαν κάλλιστα, δρώντας κόσμια και οργανωμένα, να μην παρακωλύσουν καμία διαδικασία και να προσφέρουν στην παραγωγική ανταλλαγή απόψεων.

Υ.Γ: Υπάρχει ορισμός της βίας και νομίζω πως αποτελεί κοινό τόπο. Δε χρειάζεται να αναβιβάζουμε κάθε ερώτημα σε φιλοσοφικό. Δεν είμαι εξίσου πρόθυμος με σένα να συζητώ σε φιλοσοφικό επίπεδο, το λέω διότι έχω προσέξει πως μιλάς συχνά με τέτοιους όρους, το οποίο δεν είναι καθόλου αρνητικό, αλλά πιστεύω πως δεν το σηκώνουν όλα τα ζητήματα ανά πάσα στιγμή. Η βία παραβιάζει τα δημοκρατικά δικαιώματα άλλων ανθρώπων, άρα για μένα αυτονόητα είναι καταδικαστέα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Θεωρώ πως το να πας με διάθεση για ξύλο σε κάποιον που μπορεί να συζητά ή να καλλιεργεί, ή να δημαγωγεί ή όπως θέλει να το βαφτίσει ο καθένας σε κάθε περίπτωση, είναι ηλίθιο γιατί δεν πρόκειται έτσι να πείσεις κανέναν. Ίσα ίσα μπορείς να δώσεις και πάτημα.
Κατά τα άλλα για το τι είναι θεμιτό και τι όχι απάντησα πιο πάνω. Είναι ας πούμε θεμιτό να πας για ειρηνική διαμαρτυρία και να σου στέλνουν τα ΜΑΤ; λέω ένα παράδειγμα, μιας και πιάσαμε την ελευθερία έκφρασης.

Υπάρχει ορισμός της βίας και νομίζω πως αποτελεί κοινό τόπο. Δε χρειάζεται να αναβιβάζουμε κάθε ερώτημα σε φιλοσοφικό. Δεν είμαι εξίσου πρόθυμος με σένα να συζητώ σε φιλοσοφικό επίπεδο, το λέω διότι έχω προσέξει πως μιλάς συχνά με τέτοιους όρους, το οποίο δεν είναι καθόλου αρνητικό, αλλά πιστεύω πως δεν το σηκώνουν όλα τα ζητήματα ανά πάσα στιγμή. Η βία παραβιάζει τα δημοκρατικά δικαιώματα άλλων ανθρώπων, άρα για μένα αυτονόητα είναι καταδικαστέα.

Δεν υπάρχουν κοινοί τόποι εκεί που υπάρχει συgκρουση συμφερόντων. Αν όλοι όριζαν τα πάντα με τον ίδιο τρόπο τότε ο κόσμος θα ήταν αλλιώς. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Θεωρώ πως το να πας με διάθεση για ξύλο σε κάποιον που μπορεί να συζητά ή να καλλιεργεί, ή να δημαγωγεί ή όπως θέλει να το βαφτίσει ο καθένας σε κάθε περίπτωση, είναι ηλίθιο γιατί δεν πρόκειται έτσι να πείσεις κανέναν. Ίσα ίσα μπορείς να δώσεις και πάτημα.
Κατά τα άλλα για το τι είναι θεμιτό και τι όχι απάντησα πιο πάνω. Είναι ας πούμε θεμιτό να πας για ειρηνική διαμαρτυρία και να σου στέλνουν τα ΜΑΤ; λέω ένα παράδειγμα, μιας και πιάσαμε την ελευθερία έκφρασης.

Δεν υπάρχουν κοινοί τόποι εκεί που υπάρχει συgκρουση συμφερόντων. Αν όλοι όριζαν τα πάντα με τον ίδιο τρόπο τότε ο κόσμος θα ήταν αλλιώς. :P

Δεν είναι μόνο ηλίθιο, είναι παράνομο και αντιδημοκρατικό. Είναι αξιόποινη πράξη, από τη στιγμή που θίγει συνταγματικά κατοχυρωμένες ελευθερίες, όπως την ελευθερία έκφρασης.

Εξαρτάται.
Αν μιλάς μόνο για ύπαρξη των ΜΑΤ στον χώρο, ως δυνάμεις καταστολής σε περίπτωση που υπάρξει ένταση, χωρίς να επέμβουν όσο η διαμαρτυρία παραμένει ειρηνική, τότε θεμιτό το βρίσκω.
Αν μιλάς για αναίτια επέμβαση των ΜΑΤ σε ειρηνική διαμαρτυρία, όχι, δεν είναι θεμιτό καθώς οι ειρηνικές συγκεντρώσεις δεν απαγορεύονται από τον νόμο.
(Εφόσον μιλάμε σε θεωρητικό επίπεδο, δεν περιμένω απάντηση του τύπου ότι "σιγά μη μείνουν χωρίς να δράσουν τα ΜΑΤ". Απάντησα πως αν δράσουν αναίτια, κακώς θα δράσουν. Είπα να προλάβω το συγκεκριμένο θέμα γιατί πολλές φορές κάνουμε πως δε βλέπουμε ολόκληρη την απάντηση σε ερωτήματα. :P)

Όσον αφορά τον ορισμό της βίας, προσωπικά συμφωνώ με τον συμβατικό ορισμό της βίας και αυτός χρησιμοποιείται σε συζητήσεις που αφορούν την παραβίαση του νόμου. Αν προτείνεις διαφορετικό ορισμό, είσαι ελέυθερος (βάσει της ελευθερίας έκφρασης) να το κάνεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Και ένας μη συμβατικός ορισμός λοιπόν: Βία ορίζεται ως η οποιαδήποτε μορφής επιβολή ενός προσώπου έναντι κάποιου άλλου. Φυσικά βέβαια αν λάβεις εδώ υπόψη σου πως η ελευθερία του ενός τελειώνει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου και πως ο καθένας λογαριάζει τις δυνατότητές του διαφορετικά, αυτό μπορεί να είναι κάτι τελείως αόριστο που δεν οδηγεί σε κάνένα συμπέρασμα. Για αυτό και προσωπικά δε μπορώ να δώσω σημασία σε τέτοιους προβληματισμούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Μα και με άγριες διαθέσεις να πηγαίνεις σε μια διαμαρτυρία τα ΜΑΤ τι θέλουν πάλι; Αστυνόμοι που προστατεύουν τον πολίτη είναι, όχι private army για κάθε πολιτικό πρόσωπο. Στην τελική, αν θέλουν προστασία (που φυσιολογικό είναι) μπορούν με δικά τους έξοδα να προσλάβουν μερικούς σεκιουριτάδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Μα και με άγριες διαθέσεις να πηγαίνεις σε μια διαμαρτυρία τα ΜΑΤ τι θέλουν πάλι; Αστυνόμοι που προστατεύουν τον πολίτη είναι, όχι private army για κάθε πολιτικό πρόσωπο. Στην τελική, αν θέλουν προστασία (που φυσιολογικό είναι) μπορούν με δικά τους έξοδα να προσλάβουν μερικούς σεκιουριτάδες.

Πρώτον, οι "άγριες διαθέσεις" δε χωράνε σε μια δημοκρατική κοινωνία, καθώς η βία, όπως είπα προηγουμένως, παραβιάζει κατάφορα τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των ανθρώπων κατά των οποίων ασκείται.

Δεύτερον, τα πολιτικά πρόσωπα αποτελούν πολίτες. Η πολιτεία οφείλει να εγγυάται την προστασία όλων των πολιτών, ανεξαρτήτως ιδιότητας. Δε θα πρέπει να προσλάβουν ιδιωτική φρουρά για να μπορούν να είναι ασφαλείς και να μην κινδυνεύουν από λεκτική και, ακόμα περισσότερο, σωματική βία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Βία είναι να έχεις 30% ανεργία και με βία ανατρεπόταν και ανατρέπεται. Με βίαιη επιβολή των αναγκών σου απέναντι στους εκμεταλλευτές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Βία είναι να έχεις 30% ανεργία και με βία ανατρεπόταν και ανατρέπεται. Με βίαιη επιβολή των αναγκών σου απέναντι στους εκμεταλλευτές.

Η Δημοκρατία, εν αντιθέσει με τα πολιτικά συστήματα που εξυμνείς, επιτρέπει την ελευθερία έκφρασης ακόμη και όσων διαφωνούν με αυτή. Πίστευε ό,τι θες, λοιπόν, να ξέρεις όμως ότι οι πράξεις που παραβιάζουν τον νόμο μπορούν και πρέπει να τιμωρηθούν από τη δικαιοσύνη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Ναι αλλά έτσι μας καταστέλλουν, σαν να μας λένε "ή θα κάτσεις να τις τρως στον σβέρκο ή θα σε καταδικάσω". Πριν κάτι ημέρες με έστειλαν οι γονείς μου να πληρώσω τον λογαριασμό της ΔΕΗ και από τα 800ε (καθαρή χρήση, έχουν ψιλικατζίδικο για αυτό είναι τόσο ψηλά) μέσω "ρυθμιζόμενων χρεώσεων" εκτοξεύτηκε στα 1550-1600ε. Δεν λέω να αντιδράμε για ψύλλου πήδημα αλλά μερικές φορές πρέπει να δώσεις μάχη για τα αυτονόητα, κανείς δεν έχει δικαίωμα να σου λέει ότι αν μπορείς να πληρώνεις x τότε μπορείς να πληρώνεις και 2x, πήγα να πληρώσω το λογαριασμό και αισθανόμουν ότι χρεώθηκα λες και είχα τρεις μεζονέτες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Ναι αλλά έτσι μας καταστέλλουν, σαν να μας λένε "ή θα κάτσεις να τις τρως στον σβέρκο ή θα σε καταδικάσω". Πριν κάτι ημέρες με έστειλαν οι γονείς μου να πληρώσω τον λογαριασμό της ΔΕΗ και από τα 800ε (καθαρή χρήση, έχουν ψιλικατζίδικο για αυτό είναι τόσο ψηλά) μέσω "ρυθμιζόμενων χρεώσεων" εκτοξεύτηκε στα 1550-1600ε. Δεν λέω να αντιδράμε για ψύλλου πήδημα αλλά μερικές φορές πρέπει να δώσεις μάχη για τα αυτονόητα, κανείς δεν έχει δικαίωμα να σου λέει ότι αν μπορείς να πληρώνεις x τότε μπορείς να πληρώνεις και 2x, πήγα να πληρώσω το λογαριασμό και αισθανόμουν ότι χρεώθηκα λες και είχα τρεις μεζονέτες.

Προσωπικά, δεν είμαι κατά των ειρηνικών διαδηλώσεων και της προώθησης κάθε αιτήματος μέσω των ΜΜΕ (και δη του διαδικτύου). Επίσης, όλοι εκφραζόμαστε μέσω της ψήφου, εφόσον επιλέξουμε να συμμετάσχουμε στη συγκεκριμένη διαδικασία. Αλλά είναι ξεκάθαρο για μένα, βάσει των αρχών της Δημοκρατίας, πως κανείς δεν έχει δικαίωμα να βιοπραγεί και να παραβιάζει τα δικαιώματα και τις ελευθερίες οποιουδήποτε άλλου, ανεξαρτήτως ιδιότητος και περίστασης. Η δικαιοσύνη έχει θεσπιστεί για να λαμβάνει τέτοιες αποφάσεις και έχουμε δικαίωμα προσφυγής σε αυτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Η Δημοκρατία, εν αντιθέσει με τα πολιτικά συστήματα που εξυμνείς, επιτρέπει την ελευθερία έκφρασης ακόμη και όσων διαφωνούν με αυτή. Πίστευε ό,τι θες, λοιπόν, να ξέρεις όμως ότι οι πράξεις που παραβιάζουν τον νόμο μπορούν και πρέπει να τιμωρηθούν από τη δικαιοσύνη.

Η αστική δημοκρατία στερεί στους ανθρώπους τα βασικά για να ζήσουν. Η λαική δημοκρατία δίνει σε όλους δωρεαν παιδεια υγεία, δουλειά με δικαιώματα και ελεύθερο χρόνο δηλαδή ανθρώπινες συνθήκες. Αν θέλεις δημοκρατία πήγαινε στην Κουβα που οι εκλογές δεν είναι της πλάκας να συμμετέχει μόνο η ελιτ που μπορεί να διαφημιστεί. https://atexnos.gr/κούβα-εκεί-που-οι-εκλογές-δεν-είναι-τη/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Μεταξύ μας τώρα, επειδή δεν λέμε ψέμματα και γνωριζόμαστε κάπως, πιστεύεις ότι η δικαιοσύνη θα βοηθήσει τον απλό πολίτη σε τέτοιες περιπτώσεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Η αστική δημοκρατία στερεί στους ανθρώπους τα βασικά για να ζήσουν. Η λαική δημοκρατία δίνει σε όλους δωρεαν παιδεια υγεία, δουλειά με δικαιώματα και ελεύθερο χρόνο δηλαδή ανθρώπινες συνθήκες. Αν θέλεις δημοκρατία πήγαινε στην Κουβα που οι εκλογές δεν είναι της πλάκας να συμμετέχει μόνο η ελιτ που μπορεί να διαφημιστεί. https://atexnos.gr/κούβα-εκεί-που-οι-εκλογές-δεν-είναι-τη/

Δε θα παραλείψω να το διαβάσω. Όμως, επιμένω πως έχεις κάθε δικαίωμα να στηρίζεις τις απόψεις σου χωρίς να παραβιάζεις τα δικαιώματα οποιουδήποτε ανθρώπου. Αν πιστεύεις στη βία, πιστεύεις στο νόμο της ζούγκλας, στο δίκαιο της πυγμής, και για μένα δεν έχει νόημα περαιτέρω συζήτηση.

Μεταξύ μας τώρα, επειδή δεν λέμε ψέμματα και γνωριζόμαστε κάπως, πιστεύεις ότι η δικαιοσύνη θα βοηθήσει τον απλό πολίτη σε τέτοιες περιπτώσεις;

Πιστεύω πως μπορεί. Οπωσδήποτε η δικαιοσύνη δεν είναι τέλεια. Όλοι οι κλάδοι, άλλωστε, έχουν κάποιο ποσοστό διαφθοράς, και, αφού άνθρωποι ασκούν τα επαγγέλματα, κανένα δε λειτουργεί τέλεια και απολύτως δίκαια. Όμως δεν πιστεύω ούτε πως η δικαιοσύνη είναι απολύτως διεφθαρμένη και εξυπηρετεί μόνον συγκεκριμένα συμφέροντα. Η αλήθεια, για μένα, είναι πάντοτε κάπου στη μέση (χωρίς να είναι πάντοτε ακριβώς στη μέση).

Σε κάθε περίπτωση, under no circumstances επιτρέπεται να παραβεί κάποιος τον νόμο βιοπραγώντας κατά άλλου ανθρώπου. Δεν είναι μόνο παράνομο, είναι και πλήγμα για τη δημοκρατία. Δεν πιστεύω πως μπορούμε να παίρνουμε το νόμο στα χέρια μας και να πράττει ο καθένας όπως κρίνει, ανεξαρτήτως αν παραβιάζει τον νόμο. Είναι βασική αρχή της δημοκρατίας, υπερασπίζομαι την ελευθερία έκφρασης ανεξαρτήτως περιεχομένου, δε δικαιολογώ τη βία σε οποιαδήποτε περίσταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top