Ασκήσεις στην C

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Βάλε βρε παιδί μου σωστά τα code tags, αφού βλέπεις οτι δεν τα εμφανίζει :P . Με [/code] πρέπει να κλείνει, όχι [code/].

Εξακολουθείς να κάνεις ανάποδα τις αναθέσεις, πρέπει να γράψεις "d = a + b + c;".
Ανατίθεται στη μεταβλητή στο αριστερό μέλος, η τιμή που προκύπτει από την έκφραση του δεξιού μέλους. Το "=" δεν είναι ισότητα στη C, είναι τελεστής ανάθεσης.

Επίσης, οι έλεγχοι σου δεν είναι πολύ σωστοί. Αν δώσω γωνίες 90, 90, 0, το πρόγραμμά σου θα μου πει οτι το τρίγωνο είναι ορθογώνιο, αλλά με τέτοιες γωνίες δεν είναι καν τρίγωνο το σχήμα. Πρέπει να είναι όλες οι γωνίες αυστηρά θετικές για να είναι τρίγωνο το σχήμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
το αλλαξα αλλα παλι δν τρεχει...:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Αν δε μας πεις τι πρόβλημα έχεις ακριβώς, δε θα παίξει φάση.

Έχεις συντακτικό λάθος στα "if", δεν κλείνεις την παρένθεση. Τα συντακτικά λάθη είναι τα πιο εύκολα να εντοπιστούν, σου λέει και ο compiler που ακριβώς έχεις πρόβλημα, ψαξ'το λίγο μόνη σου, μη ρωτάς συνέχεια εδώ. Θα μάθεις πιο γρήγορα έτσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
nefi, για να μην ταλαιπωρείσαι, σου έφτιαξα την άσκηση:
Code:
#include <stdio.h>
#define _______ 1
#define ______ -_______
#define ________ _______ << _______
#define _________ _______ << ( _______ + _______ )
typedef float _____;
_(_____ __,_____ ___,_____ ____){
while ((__+___+____!=(typeof(_______))(_______<<((_______<<((_______<<_______)+_______))-_______))+(_______<<(((_______<<_______)<<_______)+_______))+(_______<<((_______<<_______)<<_______))+(_______<<(_______<<_______)))||(__*___*____==(_______ - _______)))
    return ______;
while ((__>(typeof(_______))((_______<<((_______<<((_______<<_______)+_______))-_______))+(_______<<(((_______<<_______)<<_______)+_______))+(_______<<((_______<<_______)<<_______))+(_______<<(_______<<_______))>>_______))||(___>(typeof(_______))((_______<<((_______<<((_______<<_______)+_______))-_______))+(_______<<(((_______<<_______)<<_______)+_______))+(_______<<((_______<<_______)<<_______))+(_______<<(_______<<_______))>>_______))||(____>(typeof(_______))((_______<<((_______<<((_______<<_______)+_______))-_______))+(_______<<(((_______<<_______)<<_______)+_______))+(_______<<((_______<<_______)<<_______))+(_______<<(_______<<_______))>>_______)))
    return ________;
while ((__<(typeof(_______))((_______<<((_______<<((_______<<_______)+_______))-_______))+(_______<<(((_______<<_______)<<_______)+_______))+(_______<<((_______<<_______)<<_______))+(_______<<(_______<<_______))>>_______))&&(___<(typeof(_______))((_______<<((_______<<((_______<<_______)+_______))-_______))+(_______<<(((_______<<_______)<<_______)+_______))+(_______<<((_______<<_______)<<_______))+(_______<<(_______<<_______))>>_______))&&(____<(typeof(_______))((_______<<((_______<<((_______<<_______)+_______))-_______))+(_______<<(((_______<<_______)<<_______)+_______))+(_______<<((_______<<_______)<<_______))+(_______<<(_______<<_______))>>_______)))
    return _______;
while ((__==(typeof(_______))((_______<<((_______<<((_______<<_______)+_______))-_______))+(_______<<(((_______<<_______)<<_______)+_______))+(_______<<((_______<<_______)<<_______))+(_______<<(_______<<_______))>>_______))||(___==(typeof(_______))((_______<<((_______<<((_______<<_______)+_______))-_______))+(_______<<(((_______<<_______)<<_______)+_______))+(_______<<((_______<<_______)<<_______))+(_______<<(_______<<_______))>>_______))||(____==(typeof(_______))((_______<<((_______<<((_______<<_______)+_______))-_______))+(_______<<(((_______<<_______)<<_______)+_______))+(_______<<((_______<<_______)<<_______))+(_______<<(_______<<_______))>>_______)))
    return _________;
}

main(){_____ __,___,____
;printf(

"Give 3 angles separated with spaces: "

);

scanf( 

"%f%f%f",&__,&___,&____

);switch(_(__,___,____))
{
case ______: printf(

"Not a triangle.n"

);break;
case _______: printf(

"acute.\n"

);break;
case ________: printf(

"obtuse.\n"

); break;
case _________: printf(

"right.\n"

); break;
}}

Ναι, αυτό το πράγμα «δουλεύει» σωστά και είναι η ίδια άσκηση. Ελπίζω να έκανα λίγο πιο κατανοητή την ανάγκη για σωστή συγγραφή κώδικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Νταξ το typeof(_______) δε χρειάζεται βέβαια έτσι όπως το βλέπω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
παιδια help αυριο δινω εργαστηριοοο!!


4. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο θα εμφανίζει στην οθόνη όλους τους χαρακτήρες του πίνακα [/FONT][/FONT]ASCII [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]από τη θέση [/FONT][/FONT]32 [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]μέχρι την [/FONT][/FONT]255, [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]εμφανίζοντας [/FONT][/FONT]30 [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]χαρακτήρες σε κάθε γραμμή[/FONT][/FONT].


5.
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει ακέραιους από το πληκτρολόγιο μέχρι να δεχτεί το [/FONT][/FONT]0. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Στη συνέχεια θα εμφανίζει το πλήθος των θετικών και των αρνητικών αριθμών[/FONT][/FONT].


6.
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα δέχεται αριθμούς μέχρι το άθροισμα τους να γίνει μεγαλύτερο από [/FONT][/FONT]100 [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]ή μικρότερο από [/FONT][/FONT]-100.


7.
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει δύο ακέραιους αριθμούς [/FONT][/FONT]a [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]και [/FONT][/FONT]b [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]και θα υπολογίζει το [/FONT][/FONT]ab ([FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]να μην χρησιμοποιηθεί έτοιμη συνάρτηση[/FONT][/FONT]).


8.
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει έναν αριθμό και θα υπολογίζει το παραγοντικό του[/FONT][/FONT]. (N! = 1*2*3*4*….*(N-1)*N)


9.
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει έναν ακέραιο Ν και θα εμφανίζει το παρακάτω σχήμα[/FONT][/FONT]:
*
**
***
...
**.....* (
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Ν αστεράκια[/FONT][/FONT])

10.
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει [/FONT][/FONT]30 [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]πραγματικούς αριθμούς από το χρήστη[/FONT][/FONT]. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Το πρόγραμμα θα πρέπει να αγνοεί τον μεγαλύτερο και τον μικρότερο αριθμό και να υπολογίζει και να τυπώνει τον μέσο όρο των υπολοίπων[/FONT][/FONT].


11.
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γραφεί πρόγραμμα που θα διαβάζει έναν αριθμό και θα εμφανίζει το άθροισμα των ψηφίων του [/FONT][/FONT]([FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]π[/FONT][/FONT].[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]χ[/FONT][/FONT]. 534 → 5+3+4=12).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται IT και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Πάρε μια γρήγορη για το παραγοντικό:

Code:
#include <stdio.h>
main() 
{

	int i,j;
	int sum = 1;
	j=1;
   do
	{
 		for (i=1; i<=j; i++) 
     		{
     		 sum = sum*i;
     		}
	 printf("Το παραγοντικό του %d είναι %dn",j, sum);
	 sum = 1;
	}  
   while (j++<=8);

 return 0;
}

Τις άλλες κανονικά θα έπρεπε μόνη να προσπαθήσεις βέβαια... Και αυτήν βασικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Άσκηση 9
Code:
#include <stdio.h>

main()
 { 
  int n;
  int i,j;
  int met=1;
  printf("δωσε το Ν= ");
  scanf("%d",&n);

  for (i = 0; i < n;i++) 
   {
    for (j = 0; j < met;j++)
    {
     printf("*");
    }
     met=met+1;
     printf("n");  /* συμβολο αλλαγής γραμμής  για κάποιον λόγο δεν μου τυπώνεται στο forum*/         
   }
getchar();
 }
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Εγώ θα γίνω ο κακός και θα πω να μην δίνετε έτοιμες λύσεις.

Επίσης αν ψάξεις στο google θα δεις ότι αυτές οι ασκήσεις υπάρχουν "σχεδόν" λυμένες all around, και απλά (ΤΟ ΠΟΛΥ ΙΣΩΣ ΝΑ) χρειάζεται να αλλάξεις π.χ. 3-4 γραμμές
-----------------------------------------
4. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο θα εμφανίζει στην οθόνη όλους τους χαρακτήρες του πίνακα [/FONT][/FONT]ASCII [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]από τη θέση [/FONT][/FONT]32 [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]μέχρι την [/FONT][/FONT]255, [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]εμφανίζοντας [/FONT][/FONT]30 [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]χαρακτήρες σε κάθε γραμμή[/FONT][/FONT].

google ξερω γω?

5. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει ακέραιους από το πληκτρολόγιο μέχρι να δεχτεί το [/FONT][/FONT]0. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Στη συνέχεια θα εμφανίζει το πλήθος των θετικών και των αρνητικών αριθμών[/FONT][/FONT].
Ένα διάβασμα έξω απ την while, 2 αθροιστές (που μέσα στην επαναλ θα κάνεις έλεχγο συνθήκων και το ανάλογο +1), και ένα διβασμα στο τέλος της while.


6. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα δέχεται αριθμούς μέχρι το άθροισμα τους να γίνει μεγαλύτερο από [/FONT][/FONT]100 [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]ή μικρότερο από [/FONT][/FONT]-100.
Ένα διάβασμα έξω απ την while, ένα sum και ένα διβασμα στο τέλος της while.


7.
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει δύο ακέραιους αριθμούς [/FONT][/FONT]a [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]και [/FONT][/FONT]b [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]και θα υπολογίζει το [/FONT][/FONT]ab ([FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]να μην χρησιμοποιηθεί έτοιμη συνάρτηση[/FONT][/FONT]).
Τι να υπολογίζει?


8.
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει έναν αριθμό και θα υπολογίζει το παραγοντικό του[/FONT][/FONT]. (N! = 1*2*3*4*….*(N-1)*N)
Σου δώσανε λύση


9. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει έναν ακέραιο Ν και θα εμφανίζει το παρακάτω σχήμα[/FONT][/FONT]:
*
**
***
...
**.....* (
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Ν αστεράκια[/FONT][/FONT])
Σου δώσανε λύση

10. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει [/FONT][/FONT]30 [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]πραγματικούς αριθμούς από το χρήστη[/FONT][/FONT]. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Το πρόγραμμα θα πρέπει να αγνοεί τον μεγαλύτερο και τον μικρότερο αριθμό και να υπολογίζει και να τυπώνει τον μέσο όρο των υπολοίπων[/FONT][/FONT].
min, max, sum, 30 επαναλήψεις με for, απ το sum αφαιρείς min και max και διαιρείς διά 28


11.
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γραφεί πρόγραμμα που θα διαβάζει έναν αριθμό και θα εμφανίζει το άθροισμα των ψηφίων του [/FONT][/FONT]([FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]π[/FONT][/FONT].[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]χ[/FONT][/FONT]. 534 → 5+3+4=12).


κόβεις το τελευταίο ψηφίο του αριθμού (πηλίκο και υπόλοιπο ξέρεις να παίρνεις ε?), και το προσθέτεις σε ένα sum μέχρι να τελειώσουν τα ψηφία του αριθμού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Νομίζω ότι σκοπός σου είναι να σου λύσουν κάποιοι τις ασκήσεις και τα προβλήματα, χωρίς να σε ενδιαφέρει να μάθεις πραγματικά, χωρίς να λες καν ευχαριστώ από μόνη σου και αγνοώντας όλα τα σχόλια και τις συμβουλές.
Εγώ έτσι δε βοηθάω άλλο, καλή τύχη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
ευχαριστωωωω πολυ παιδια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
παιδια help αυριο δινω εργαστηριοοο!!


4. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο θα εμφανίζει στην οθόνη όλους τους χαρακτήρες του πίνακα [/FONT][/FONT]ASCII [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]από τη θέση [/FONT][/FONT]32 [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]μέχρι την [/FONT][/FONT]255, [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]εμφανίζοντας [/FONT][/FONT]30 [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]χαρακτήρες σε κάθε γραμμή[/FONT][/FONT].

Code:
#include<string.h>
#include<stdio.h>

int main(int argc, char argv[]){
    for (int i=32; i<255; i+=30){
        for (int j=0; j<30; j++)
            printf("%c",i+j);
        printf("n");
    }
    return 0;
}
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει ακέραιους από το πληκτρολόγιο μέχρι να δεχτεί το [/FONT][/FONT]0. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Στη συνέχεια θα εμφανίζει το πλήθος των θετικών και των αρνητικών αριθμών[/FONT][/FONT].
Code:
#include<string.h>
#include<stdio.h>

int main(int argc, char argv[]){
    
    int d, neg=0, pos=0;
    
    while (d!=0){
    scanf("%d", &d);
    if ( d > 0 ) pos++;
    if ( d < 0 ) neg++;
    }

    printf("You gave %d negative and %d positive numbers.\n", neg, pos);
  
    
    return 0;
}
6. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα δέχεται αριθμούς μέχρι το άθροισμα τους να γίνει μεγαλύτερο από [/FONT][/FONT]100 [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]ή μικρότερο από [/FONT][/FONT]-100.
Code:
// ... includes, κτλ

int main(int argc, char argv[]){
    int sum=0, d;
    
    while (sum<100 && sum>-100){
        scanf("%d", &d);
        sum+=d;
    }
    
    return 0;
}
7. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει δύο ακέραιους αριθμούς [/FONT][/FONT]a [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]και [/FONT][/FONT]b [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]και θα υπολογίζει το [/FONT][/FONT]ab ([FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]να μην χρησιμοποιηθεί έτοιμη συνάρτηση[/FONT][/FONT]).
Δεν πολυκατάλαβα, αλλα μάλλον λες αυτό:

Code:
int main(int argc, char argv[]){
    int a, b, result=0;
    
    scanf("%d %d", &a, &b);
    for (int i=0; i<b; i++) result+=a;
    printf("result: %dn", result);
    return 0;
}
8. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει έναν αριθμό και θα υπολογίζει το παραγοντικό του[/FONT][/FONT]. (N! = 1*2*3*4*….*(N-1)*N)
Σου απάντησε ο Z.

9. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει έναν ακέραιο Ν και θα εμφανίζει το παρακάτω σχήμα[/FONT][/FONT]:
*
**
***
...
**.....* (
[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Ν αστεράκια[/FONT][/FONT])
Code:
int main(int argc, char argv[]){
    int N;
    scanf("%d", &N);
    for(int i=1;i<N+1;i++){
        for(int j=0;j<i;j++)
            printf("*");
        printf("n");
    }
}
10. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει [/FONT][/FONT]30 [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]πραγματικούς αριθμούς από το χρήστη[/FONT][/FONT]. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Το πρόγραμμα θα πρέπει να αγνοεί τον μεγαλύτερο και τον μικρότερο αριθμό και να υπολογίζει και να τυπώνει τον μέσο όρο των υπολοίπων[/FONT][/FONT].
Code:
int main(int argc, char argv[]){
    float numbers[30];
    float max,min, sum=0;
    
    for(int i=0;i<30;i++){
        printf("Give number %d: ", i+1);
        scanf("%f", &numbers[i]);
    }
    
    min = max = numbers[0];
    for(int i=0; i<30; i++){
        if (numbers[i]<min)
            min = numbers[i];
        if (numbers[i]>max)
            max = numbers[i];
        sum += numbers[i];
    }
    
    printf("Avg: %f n", (sum-min-max)/28);
    return 0;
}
11. [FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Να γραφεί πρόγραμμα που θα διαβάζει έναν αριθμό και θα εμφανίζει το άθροισμα των ψηφίων του [/FONT][/FONT]([FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]π[/FONT][/FONT].[FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]χ[/FONT][/FONT]. 534 → 5+3+4=12).
Code:
int main(int argc, char argv[]){
    float number, integer_part, real_part;
    int sum = 0;
    
    scanf("%f", &number);
    
    // First we split the number to the integer and real part.
    integer_part = (float) (int) number / 1;
    real_part = number - (float) (int) number / 1;
    
    printf("Integer_part: %f, Real_part: %f n", integer_part, real_part );
    
    // We add the digits for the integer part.
    while ( (int) number != 0){
        sum += (int) number% 10;
        number /= 10;
    }
    
    // We add the digits of the real part *- Comment if not wanted. -*
    
    while(real_part!= 0.0){
        real_part = number - (float) (int) number / 1;
        sum += (int) (real_part * 10);
        number = number * 10;
        
    }
    
    printf("Sum: %dn", sum);
    return 0;   
    
}
Κάνε comment το δεύτερο while αν μιλάς μόνο για ακέραιους.
-----------------------------------------
Και ένα όμορφο παραγοντικό:
Code:
#include<string.h>
#include<stdio.h>

int fac(int n){
    if (n==0)
        return 1;
    else
        return n * fac(n - 1);

}

int main(int argc, char argv[]){
     int n;
     scanf("%d",&n);
     
     printf("%dn", fac(n));    
     return 0;
}
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
να σαι καλα ευχαριστω πολυ!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Ορίστε και μια fibonacci sequence.
Code:
#include<string.h>
#include<stdio.h>
#include<stdlib.h>


int fibo (int n){
    if (n==0||n==1)
        return 1;
    else
        return fibo(n-1) + fibo(n-2);
    
}



int main(int argc, char argv[]){
     int n;
     printf("Give a number to compute Phi(n): ");
     scanf("%d",&n);
     
     printf("Press any key to compute it with recursion (slow). n");
     getchar();
     
     printf("Computed with recursion (slow): ");
     printf("%dn", fibo(n));    
  
     return 0;
}
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
αυτο εδω τι ακριβως ειναι κ ποτε το χρησιμοποιουμε? int main(int argc, char argv[])
-----------------------------------------
επισης στν ασκ 6 γτ βαζουμε && κ οχι || ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
αυτο εδω τι ακριβως ειναι κ ποτε το χρησιμοποιουμε? int main(int argc, char argv[])

Για να μπορείς να καλέσεις το πρόγραμμα με ορίσματα απο την γραμμή εντολών. Αγνόησε το προς το παρόν.

επισης στν ασκ 6 γτ βαζουμε && κ οχι || ?
Θες να σπάσει ο βρόχος όταν του δώσεις κάτι έξω απο τα όρια του.
Άρα όσο βρίσκεσαι μέσα στα όρια θες να τρέχει (δηλαδή την άρνηση της παραπάνω πρότασης)

Απο deMorgan έχουμε:

!(p || q) ::= !p && !q

προφανώς η «άρνηση» του sum > 100 είναι το sum <= 100, οπότε εκεί έχω ένα λάθος (βάλε <= αντί για <100)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
ευχαριστω πολυ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Τελικά Nefi, πως πήγες στο εργαστήριο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
don't ask....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chara3

Νεοφερμένος

Η Chara3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
καλησπέρα!είμαι κι εγώ φοιτήτρια και μάλλον στην ίδια σχολή με την nefi.τη δευτέρα έδινα κι εγώ εργαστήριο και την κυριακή το βράδυ βρέθηκα σε αυτή τη σελίδα αναζητώντας βοήθεια για τις ίδιες ακριβώς ασκήσεις με τη nefi!αυτές βέβαια οι ασκήσεις ήταν μόνο το 5% από αυτές που μας έδωσαν για εξάσκηση για το εργαστήριο,αλλά ήταν και αυτές στις οποίες δυσκολεύτηκα λίγο.θέλω να σας ευχαριστήσω παιδιά γιατί χωρίς τη δικιά σας βοήθεια δεν θα περνούσα το εργαστήριο,αν και έχω περάσει ατελείωτες μέρες διαβάσματος για τη c.στο εργαστήριο έβαλε μια παρόμοια άσκηση με αυτή με τα αστεράκια παραπάνω αλλα με κάτι ακόμα extra(το δικό μου θέμα ήταν αυτό-γιατί είχε 2 διαφορετικά).και συμφωνώ με αυτό που λέτε οτι δεν πρέπει να δίνετε ετσι τις λύσεις γιατί αν δεν καταλάβεις τον κώδικα δεν θα μαθεις ποτέ προγραμματισμό!εγώ τώρα ξεκίνησα να μαθαίνω και περναω πολλες ωρες μπροστα στον υπολ. λυνοντας προγράμματα.το επόμενο εξεταζόμενο εργαστήριο και τυελευταίο ειναι στις 14 δεκ. και περιλαμβάνει πίνακες,συναρτήσεις και δομές!μπορώ να υπολογίζω στη βοήθεια σας ετσι;thankς και πάλι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top