Βιταμίνες και συμπληρώματα για καλύτερη πνευματική απόδοση

cha0s

New member

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος . Έχει γράψει 3,754 μηνύματα.
Δίνω πανελλαδικές και δυστυχώς δεν έχω την δυνατότητα να αθλούμαι σιγά, και κάνω καθιστική ζωή. Τρώω φυσιολογικά (μερικές φορές αρκετά θα έλεγα). Ωστόσο δε νομίζω οτι με βοηθούν αρκετά. Πρέπει να ξενυχτάω μερκές φορές επειδή έχω πολλά μαθήματα και θέλω να πάρω συμπληρώματα διατροφής(βιταμίνες) για να με βοηθήσουν να μην κουράζομαι εύκολα. Εχετε να προτείνετε κάποιο καλό που να μην έχει βιταμίνη Α;(γιατί παίρνω χάπια για ακμή και δε κάνει να παίρνω βιταμίνη Α) Δε θέλω να πίνω καφέδες και redbull γιατί μερικές φορές μου προκαλούν ταχυπαλμία. Ευχαριστώ πολύ!
 

gregory nub

New member

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Λέκτορας και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,491 μηνύματα.
πιες τσάι, είναι πιο ήπιο από τον καφέ.
 

cha0s

New member

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος . Έχει γράψει 3,754 μηνύματα.

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,726 μηνύματα.
βασικα η καλύτερη μέθοδος είναι τα φρεσκα φρουτα και λαχανικά και να πίνεις αφθονους φυσικους χυμούς πορτοκαλιού;)(και μια συμβουλη...για να ειναι πιο τονοτικος ο χυμος στήψε και 1/4 ή 1/2 λεμόνι ανάλογα με τα γούστα σου)
 

christinelle

New member

Η christinelle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Ελευσίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,793 μηνύματα.
Πάρε καφείνη από αλλού (cola, σοκολάτα, κλπ) και βιταμίνες από φρούτα και λαχανικά. Αν και δεν ξέρω κατά πόσο βοηθάνε οι βιταμίνες την συγκέντρωση...
 

kit-kat

New member

Η kit-kat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,502 μηνύματα.
εγώ όταν έδινα έπαιρνα τις τονοτιλ που διαφήμιζε και η τηλεοραση ότι σε βοηθούν γενικά στη κουραση της ημέρας και στο διάβασμα. η αλήθεια ειναι όμως ότι δεν βοηθάνε, εγω δεν είδα κάποια διαφορά! καλύτερα να ακολουθήσεις μια υγιεινή διατροφή
τροφές που βοηθούν στη συγκέντρωση είναι τα ψάρια, γενικά να τρως κόκκινο κρέας,σπανάκι, φακές γιατί το να έχεις υψηλό σίδηρο σε βοηθά στο να μην κουράζεσαι εύκολα..! και φυσικά να τρως σοκολάτα βοηθά πολυ τη μνήμη! και ένα επίσης πολύ δυναμικό σνακ που μπορείς να τρως για να σου παρέχει άμεσα ενέργεια είναι σε ένα μπολ να αναμιγνύει καρύδια, αμύγδαλα,σταφίδες και 1 κουταλιά μέλι( προαιρετικά) !πολυ δυναμωτικό!
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 7,084 μηνύματα.
Παιδιά, κατά πόσο είναι επιτρεπτό να παίρνει κανείς συνέχεια συμπληρώματα βιταμινών τύπου Centrum, Mollers κτλ; :)
Ρωτάω γιατί παίρνω αρκετό καιρό, με μικρό διάστημα ανάμεσα σε νέες συσκευασίες που αγοράζω. Επί πανελληνίων έπαιρνα Mollers και εδώ και 2 - 3 μήνες είμαι με Centrum. Το κάνω γιατί αναζητώ συνεχώς το να είμαι σε καλή πνευματική κατάσταση, μαζί με την καφεϊνη που λαμβάνω. Μπορεί να είναι και η ιδέα μου ότι με βοηθάνε βέβαια, αλλά το έχω απορία. Νομίζω στις οδηγίες που διάβασα δεν αναγράφουν μέγιστο διάστημα λήψης.
 

_Σταύρος_

New member

Ο Σταύρος, χωρίς _ _ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 615 μηνύματα.
Παιδιά, κατά πόσο είναι επιτρεπτό να παίρνει κανείς συνέχεια συμπληρώματα βιταμινών τύπου Centrum, Mollers κτλ; :)
Ρωτάω γιατί παίρνω αρκετό καιρό, με μικρό διάστημα ανάμεσα σε νέες συσκευασίες που αγοράζω. Επί πανελληνίων έπαιρνα Mollers και εδώ και 2 - 3 μήνες είμαι με Centrum. Το κάνω γιατί αναζητώ συνεχώς το να είμαι σε καλή πνευματική κατάσταση, μαζί με την καφεϊνη που λαμβάνω. Μπορεί να είναι και η ιδέα μου ότι με βοηθάνε βέβαια, αλλά το έχω απορία. Νομίζω στις οδηγίες που διάβασα δεν αναγράφουν μέγιστο διάστημα λήψης.
Μπορείς άφοβα να παίρνεις συνέχεια, αρκεί να μην κάνεις κατάχρηση στην ποσότητα. Το θέμα όμως είναι....σου προσφέρουν πραγματικά καλή πνευματική και σωματική κατάσταση ή μια πρόσκαιρη "διέγερση" ?
Μετά από ένα καλό ύπνο, ο άνθρωπος δεν χρειάζεται κανένα "συμπλήρωμα", βρες χρόνο γι αυτό θα γλιτώσεις και λεφτά :D
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 7,084 μηνύματα.
Ναι, δεν ξεπερνάω ποτέ το ημερήσιο όριο (δεν υπάρχει άλλωστε λόγος να πάρω παραπάνω). Ευχαριστώ!
 

vassilis498

Well-known member

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,949 μηνύματα.
Γιατί να μη φας τις αντίστοιχες τροφές απλώς;

Εϊχα διαβάσει κάποιες έρευνες που τα τσέκαραν αυτά και θυμάμαι πως είχα καταλήξει στο συμπέρασμα πως τέτοιες πολυβιταμίνες βοηθούν από λίγο έως καθόλου.

Περιληπτικά για πνευματική διαύγεια ή όπως αλλιώς θες να το πεις :P κυρίως σε νοιάζουν οι βιταμίνες του συμπλέγματος B και τα Ω3 λιπαρά (κυρίως DHA) για τα υπόλοιπα τσεκάρεις r/nootropics

και τα ευκόλως εννοούμενα (ποιοτικός ύπνος, όχι ζάχαρη, αερόβια άσκηση κλπ)
 

epote

Well-known member

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,818 μηνύματα.
Αν δεν χρειαζεται συνταγη γιατρου δεν κανει τιποτα. Απαραβατος κανονας.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top