Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα ΙΙ

Luke87

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Luke87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 832 μηνύματα.
Πιστεύετε πως όσοι δεν έχουν εργαστεί στην ζωή τους και δεν έχουν ένσημα, όπως οι νέοι δηλαδή, δεν πρέπει να ψηφίζουν;

Εχει πλάκα που κατά τα άλλα έξυπνοι άνθρωποι δεν έχουν πάρει μυρουδιά του τι έρχεται. Ξέρεις τι έχει να γίνει με την επέλαση της ρομποτικής σε 10 χρονάκια και "πόσοι" θα εργάζονται;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,710 μηνύματα.
Η Aegean επιστρέφει τα χρήματα που έλαβε ως ενίσχυση από το Ελληνικό δημόσιο το 2020.

 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,869 μηνύματα.
Η Aegean επιστρέφει τα χρήματα που έλαβε ως ενίσχυση από το Ελληνικό δημόσιο το 2020.

Τώρα θα μειώσει τις τιμές των εισητήριων; Εδώ και 2 χρόνια οι τιμές είναι στο θεό με πρόσχημα την πανδημία, συντήρηση αεροπλάνων για να επανακυκλοφορήσουν μετά από το lockdown. Σε πολλές περιπτώσεις έβρισκα πιο φτηνά εισητήρια να πάω στη Αμερική ή Ασία παρά μέσα στη Ευρώπη γιατί για εντός Ευρώπης έφταναν μέχρι 500-700 ευρώ τα εισητήρια. Ενώ οι άλλες ευρωπαικές αεροπορικές εταιρείες είχαν πιο λογικές τιμές.
Η μητέρα μου το Αύγουστο που ταξίδευε για Σκωτία πλήρωσε γύρω 700 ευρώ με τη επιστροφή. Εγώ πλήρωσα 450 ευρώ για να πάω στο Βέλγιο το Ιούλιο. Με aegean ταξιδεύαμε.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,710 μηνύματα.
Τώρα θα μειώσει τις τιμές των εισητήριων; Εδώ και 2 χρόνια οι τιμές είναι στο θεό με πρόσχημα την πανδημία, συντήρηση αεροπλάνων για να επανακυκλοφορήσουν μετά από το lockdown. Σε πολλές περιπτώσεις έβρισκα πιο φτηνά εισητήρια να πάω στη Αμερική ή Ασία παρά μέσα στη Ευρώπη γιατί για εντός Ευρώπης έφταναν μέχρι 500-700 ευρώ τα εισητήρια. Ενώ οι άλλες ευρωπαικές αεροπορικές εταιρείες είχαν πιο λογικές τιμές.
Η μητέρα μου το Αύγουστο που ταξίδευε για Σκωτία πλήρωσε γύρω 700 ευρώ με τη επιστροφή. Εγώ πλήρωσα 450 ευρώ για να πάω στο Βέλγιο το Ιούλιο. Με aegean ταξιδεύαμε.

Τι σχέση έχει αυτό με την είδηση που ανέβασα;;🧐🧐
 

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,037 μηνύματα.
Τώρα θα μειώσει τις τιμές των εισητήριων; Εδώ και 2 χρόνια οι τιμές είναι στο θεό με πρόσχημα την πανδημία, συντήρηση αεροπλάνων για να επανακυκλοφορήσουν μετά από το lockdown. Σε πολλές περιπτώσεις έβρισκα πιο φτηνά εισητήρια να πάω στη Αμερική ή Ασία παρά μέσα στη Ευρώπη γιατί για εντός Ευρώπης έφταναν μέχρι 500-700 ευρώ τα εισητήρια. Ενώ οι άλλες ευρωπαικές αεροπορικές εταιρείες είχαν πιο λογικές τιμές.
Η μητέρα μου το Αύγουστο που ταξίδευε για Σκωτία πλήρωσε γύρω 700 ευρώ με τη επιστροφή. Εγώ πλήρωσα 450 ευρώ για να πάω στο Βέλγιο το Ιούλιο. Με aegean ταξιδεύαμε.
Δυσκολο εως απιθανο. Εχουν ανεβει πολυ οι τιμες των αεροπορικων γενικα τα τελευταια χρονια, ειδικα μετα την πανδημια.
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,869 μηνύματα.
Τι σχέση έχει αυτό με την είδηση που ανέβασα;;🧐🧐
Οτι με τις ακριβές τιμές των εισητήριων, έχουν πολύ μεγάλο κέρδος για να μπορέσουν να επιστρέψουν γρήγορα τα λεφτά που πήραν ως ενισχύση
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δυσκολο εως απιθανο. Εχουν ανεβει πολυ οι τιμες των αεροπορικων γενικα τα τελευταια χρονια, ειδικα μετα την πανδημια.
Ναι αλλά δεν γίνεται η aegean να είναι πιο ακριβή ενώ οι άλλες εταιρίες να έχουν πιο λογικές τιμές
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,710 μηνύματα.
Οτι με τις ακριβές τιμές των εισητήριων, έχουν πολύ μεγάλο κέρδος για να μπορέσουν να επιστρέψουν γρήγορα τα λεφτά που πήραν ως ενισχύση
Η Aegean πέρσι είχε έσοδα 1,34 δισεκατομμύρια ευρώ και καθαρά κέρδη 107 εκατομμύρια. Το ποσοστό κέρδους είναι 8%, ποσοστό που δεν είναι σε καμία περίπτωση τεράστιο ούτε θεωρείται υπερκέρδος. Αν είχε ζημιές απλά θα έκλεινε και θα χάνονταν 2.700 θέσεις εργασίας και η χώρα δεν θα είχε αερομεταφορέα.

Όσο αφορά τις τιμές έχουν εκτιναχθεί τα τελευταία χρόνια δυστυχώς σε όλες τις αεροπορικές και δεν νομίζω να μειωθούν ξανά. Η Aegean σε κάποιους προορισμούς είναι πιο φθηνή και σε κάποιους άλλους πιο ακριβή. Τώρα εξαρτάται από την ώρα, τον προορισμό, την εποχή που θα ταξιδέψεις αλλά και πόσο πιο πριν θα κλείσεις τα εισιτήρια.

• Για Λονδίνο είναι αρκετά πιο φθηνή σε σχέση με την British
IMG_1891.png


• Για Τουρκία είναι πιο φθηνή σε σχέση με την Turkish

IMG_1892.png


• Για Ιταλία είναι πιο φθηνή σε σχέση με την ITA airlines.

IMG_1895.png

• Αντίθετα είναι πιο ακριβή για Γερμανία σε σχέση με την Lufthansa και πιο ακριβή για Παρίσι σε σχέση με την Air France. Αρα εκεί κλείνεις με αυτήν που είναι πιο φθηνή ειδικά αν μιλάμε για κορυφαίες αεροπορικές όπως είναι η Lufthansa.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,037 μηνύματα.
Ναι αλλά δεν γίνεται η aegean να είναι πιο ακριβή ενώ οι άλλες εταιρίες να έχουν πιο λογικές τιμές
Ισχυει οτι ειναι πολυ ακριβη, αλλα σε συγκριση με British Airways και παρομοιες εταιριες δεν απεχει πολυ στο θεμα τιμων. Οι Easyjet, Ryanair κλπ ειναι αλλη κατηγορια, καθως η Aegean δεν ειναι low cost.
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,869 μηνύματα.
Ισχυει οτι ειναι πολυ ακριβη, αλλα σε συγκριση με British Airways και παρομοιες εταιριες δεν απεχει πολυ στο θεμα τιμων. Οι Easyjet, Ryanair κλπ ειναι αλλη κατηγορια, καθως η Aegean δεν ειναι low cost.
Για τις low cost δεν αναφέρω καν, αν και έχω δει η Ryanair να έχει παραπλήσια τιμή με τη Aegean σε μερικούς προορισμούς το καλοκαίρι.
Η Aegean πέρσι είχε έσοδα 1,34 δισεκατομμύρια ευρώ και καθαρά κέρδη 107 εκατομμύρια. Το ποσοστό κέρδους είναι 8%, ποσοστό που δεν είναι σε καμία περίπτωση τεράστιο ούτε θεωρείται υπερκέρδος. Αν είχε ζημιές απλά θα έκλεινε και θα χάνονταν 2.700 θέσεις εργασίας και η χώρα δεν θα είχε αερομεταφορέα.

Όσο αφορά τις τιμές έχουν εκτιναχθεί τα τελευταία χρόνια δυστυχώς σε όλες τις αεροπορικές και δεν νομίζω να μειωθούν ξανά. Η Aegean σε κάποιους προορισμούς είναι πιο φθηνή και σε κάποιους άλλους πιο ακριβή. Τώρα εξαρτάται από την ώρα, τον προορισμό, την εποχή που θα ταξιδέψεις αλλά και πόσο πιο πριν θα κλείσεις τα εισιτήρια.

• Για Λονδίνο είναι αρκετά πιο φθηνή σε σχέση με την British

View attachment 125080

• Για Τουρκία είναι πιο φθηνή σε σχέση με την Turkish

View attachment 125081

• Για Ιταλία είναι πιο φθηνή σε σχέση με την ITA airlines.

View attachment 125082

• Αντίθετα είναι πιο ακριβή για Γερμανία σε σχέση με την Lufthansa και πιο ακριβή για Παρίσι σε σχέση με την Air France. Αρα εκεί κλείνεις με αυτήν που είναι πιο φθηνή ειδικά αν μιλάμε για κορυφαίες αεροπορικές όπως είναι η Lufthansa.
Εντάξει Φώτη ευχαριστώ.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,743 μηνύματα.
Ισχυει οτι ειναι πολυ ακριβη, αλλα σε συγκριση με British Airways και παρομοιες εταιριες δεν απεχει πολυ στο θεμα τιμων. Οι Easyjet, Ryanair κλπ ειναι αλλη κατηγορια, καθως η Aegean δεν ειναι low cost.
Τι σχέση έχει η aegean με την British ή τη Lufthansa ;
Οι τιμές είναι κοντά. Οι προσφερομενες υπηρεσίες απεχουν παρασάγγας.

Δεν ειναι low cost εταιρεία αλλά ούτε luxury. Ωστόσο οι τιμές της είναι πιο κοντά στις high και οι υπηρεσίες στις low.


Πχ. Για business δεν έχουν όλα τα γκισέ της aegean στο εξωτερικό κ περιμένεις στην ουρά.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,889 μηνύματα.

1699288516607.png


να και ο Παπαμεδούλης... :hehe:
 

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,928 μηνύματα.

View attachment 125096

να και ο Παπαμεδούλης... :hehe:

Είναι επειδή στην πολιτική χάνεις χρήματα, όπως είπε ο φασιστομπουμπούκος στον γυμνοσάλιαγκα σήμερα.


Για να δούμε λίγα πράγματα για το "πόθεν έσχες" των πολιτικών.

 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,009 μηνύματα.
Δυο χρόνια μετά τις Γερμανικές εκλογές το κυβερνών SPD έχει χάσει 10 μονάδες και βρίσκεται μόλις στο 16%. Πρώτο κόμμα είναι το CDU με ποσοστά 30% ενώ δεύτερο έρχεται το AFD με 22%.

Από ότι φαίνεται το SPD δεν ήταν καλή επιλογή καθώς η Γερμανική οικονομία βρίσκεται σε ύφεση ενώ η βιομηχανία της χώρας σημειώνει μεγάλη πτώση.

View attachment 124981
από ποια πηγή πληροφόρησης; Από τις σφυγμομετρησεις που κάνουν οι θεατές του ARD τηλεφωνώντας μόνοι τους; Σιγά μην έχει το AfD 22%. Γύρω sto 16% είναι. Και πάλι πολύ έχει ανέβει, δυστυχώς, αλλά είναι τρίτο κόμα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,710 μηνύματα.
από ποια πηγή πληροφόρησης; Από τις σφυγμομετρησεις που κάνουν οι θεατές του ARD τηλεφωνώντας μόνοι τους; Σιγά μην έχει το AfD 22%. Γύρω sto 16% είναι. Και πάλι πολύ έχει ανέβει, δυστυχώς, αλλά είναι τρίτο κόμα.
Δεύτερο κόμμα είναι με 20% κατά μέσο όρο, όλες οι εταιρείες τόσο του δίνουν μας αρέσει δεν μας αρέσει.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,743 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,889 μηνύματα.
@Lasher


Koιτάζοντας τις φωτογραφίες από την εκδήλωση για την Μαριέττα, ξερνάω. Απορώ αυτός ο δύσμοιρος σκατολαός τι πάει και ψηφίζει; :sick: Οι περισσότεροι από δαύτους ήταν σε θέσεις εξουσίας. Τι ακριβώς έκαναν τις προηγούμενες δεκαετίες ώστε να έχουν το θάρρος να εμφανίζονται ως πολιτικοί χρήσιμοι για την κοινωνία;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,710 μηνύματα.
Ο Μητσοτάκης δήλωσε το πόθεν αρχές του:

• 6 Λογαριασμούς στην Εθνική τράπεζα
• 2 Λογαριασμούς στην Τράπεζα Πειραιώς
• 1 λογαριασμό στην Γαλλική BNP Paribas
• 1.300.000€ σε καταθέσεις
• 1 λογαριασμό στην Bank of America με 87.120 Δολάρια.
• 39 ακίνητα μαζί με την σύζυγο του.


 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,179 μηνύματα.
Ο Μητσοτάκης δήλωσε το πόθεν αρχές του:

• 6 Λογαριασμούς στην Εθνική τράπεζα
• 2 Λογαριασμούς στην Τράπεζα Πειραιώς
• 1 λογαριασμό στην Γαλλική BNP Paribas
• 1.300.000€ σε καταθέσεις
• 1 λογαριασμό στην Bank of America με 87.120 Δολάρια.
• 39 ακίνητα μαζί με την σύζυγο του.


O Kουτσουμπας επενδύει σε ρολεξ και στην κοιλιά του. ☯️
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,710 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top