


Ο Γερμανος εχει καταφερει κι εχει δημιουργησει ενα πραγματικα πολυ ισχυρο ομ=νομα -και οχι μονο- δημιουργοντας μια τεραστια αλυσιαδα καταστηματων στα Βαλκανια.
Ειναι απο τα πλεον ιχχυρα σηματα, που ασχολουνται με την λιανικη πωληση τεχνολογικων ειδων στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Στοχος του ειναι πλεον τα 1500 (ναι καλα διαβασατε) καταστηματα εως το 2007 στις 7 χωρες οπου η εταιρεια εχει παρουσια.
Αυτες ειναι:Ελλάδα, Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ουκρανία, Κύπρος και π.Γ.Δ.Μ.
Συγκεκριμενα στην γειτονικη μας Βουλγαρια η εταιρεια θα κανει την τρεχουσα χρονια επενδυσεις υψους 2 εκατομ. ευρω με σκοπο τοσο το να διατηρησει την ηγετικη της παρουσια στον χωρο, οσο και να την δυναμωσει ακομα περισσοτερο πε 15 νεα υποκαταστηματα "Γερμανος" που θα φτιαξει.
Να σημειωσουμε οτι σε αυτην την χωρα το 2005 ο κυκλος εργασιων της εταιρειας αυξηθηκε κατα 37% και πλεον εφτασε τα 56 εκατομ. ευρω.
Οπως ειπε και ο Γενικος Διευθυντης της θυγατρικής της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, GERMANOS TELECOM BULGARIA, κ. Αριστοτέλη Φωτήλα "«η εντυπωσιακά ανοδική τροχιά της ΓΕΡΜΑΝΟΣ κατά το 2005, με τον κύκλο εργασιών να αυξάνεται κατά 37% και να ανέρχεται στα ? 56 εκατ., επιβραβεύει τη στρατηγική της. Τόσο τα πρόσφατα αποτελέσματα όσο και η συνολική πορεία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ στη χώρα αναδεικνύουν τα σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης που παρουσιάζονται. Η περαιτέρω ενδυνάμωση της ΓΕΡΜΑΝΟΣ στη Βουλγαρία είναι βασικός μας στόχος και προς αυτή την κατεύθυνση επιστρατεύουμε τις δυνάμεις μας. Όπως συμβαίνει και στις άλλες χώρες δραστηριοποίησής μας, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ καθιερώνεται ως η πρώτη επιλογή για την κάλυψη κάθε τηλεπικοινωνιακής ανάγκης με τον πιο προσιτό και φιλικό τρόπο στον μέσο καταναλωτή της Βουλγαρίας. Τον ισχυρισμό αυτό επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα ερευνών που θέλουν περισσότερους από 500 χιλιάδες καταναλωτές να επισκέπτονται σε μηνιαία βάση τα καταστήματά μας.»
Aξιζει ακομα να σημειωθει οτι απο το 2003 που εκανε την εμφανιση του στην χωρα η GERMANOS TELECOM BULGARIA εχει καταγραψει μια ιδιαιτερα ανοδικη πορεια.Τοτε (2003) αριθμουσε 44 καταστηματα στην χωρα και ακαθε χρονια δημιουργουσε 10 νεα.
Στην Ρουμανια το δικτυο καταστηματων Γερμανος γιορτασε τα 20 χρονια παρουσιας του και τα 101 καταστηματα του. Χαρακτηριστικά ο Γενικός Διευθυντής του Δικτυου Καταστηματων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, κος Δημήτρης Λώλης τονισε:"Τα 101 καταστήματα της GERMANOS TELECOM ROMANIA και οι στόχοι για 40 νέα σημεία πώλησης μέσα στο 2006 ενισχύουν σημαντικά τη θέση μας στην αγορά και τη συνείδηση του καταναλωτή, προσφέροντας την πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση στο ρουμανικό κοινό".
Τελος αξιοσημειωτο ειναι το γεγονος οτι το 2005 η GERMANOS TELECOM ROMANIA πετυχε μια εντυπωσιακη ανοδο των λειτουργικων κερδων της.
οι συνολικες πωλησεις της επιχειρησης εφτασαν τα 98εκατομ. ευρω περιπου σημειωνοντας μαι αυξηση της ταξης του 60%.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σε πολλα καταστηματα Γερμανος που εχω παει δεν ειναι και ιδιατερα ευγενικοι απεναντι σου...Απο γνωσεις ενταξει...εχω πετυχει και διαμαντια, εχω πετυχει και...αστα να πανε.
Οπως και να εχει η επιτυχια της εταιρειας ειναι αδιαμφισβητητη.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
crazyhelen
Διάσημο μέλος





Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Corpse Bride
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dark_kronos
Επιφανές μέλος


Περα απο αυτα ειναι ενα αρκετα καλο καταστιμα, εχει καπιες καλες τιμες και ειναι και πολυ καλο για την Ελλαδα που επεκτινετε και στο εξωτερικο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andrew19
Εκκολαπτόμενο μέλος



Βέβαια και ο υπάλληλος δεν είναι ο Θεός (όπως ο πελάτης) να ξέρει τα πάντα. Ο υπάλληλος ξέρει να πουλάει στο μέσο καταναλωτή (που δεν ξέρει τίποτα από αυτό που αγοράζει).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unicorn
Νεοφερμένο μέλος



Αυτό είναι πέρα για πέρα λάθος. Ο ιδιοκτήτης (και όταν λέμε ιδιοκτήτη, δεν εννοώ τον Π. Γερμανό, εννοώ τον κύριο Χ., τον κύριο Ψ. κλπ), αν δε του κάνεις, έχει κάθε δικαίωμα να σε διώξει εφόσον κάνεις ζημιά στο μαγαζί του, αφού όπως γνωρίζετε τα περισσότερα από αυτά είναι από franchise, και άρα λειτουργούν σαν αυτόνομες μονάδες και όχι τόσο σαν σύνολο. Είναι μεγάλη αλυσίδα, αλλά δεν επικρατεί το χάος.Ομως για τους υπαλιλους δεν μπορει να κανει κατι ο ιδιωκτητης. Δεν ειναι και ευκολο να ξερεις τις γνωσεις του καθε υπαλιλου οταν εχεις τετιες αλυσιδες καταστιματων.
Ο υπάλληλος ξέρει να πουλάει στο μέσο καταναλωτή (που δεν ξέρει τίποτα από αυτό που αγοράζει).
Αν ο υπάλληλος ξέρει να πουλάει στον μέσο καταναλωτή (που είναι άσχετος), τότε αυτό από μόνο του επίτευγμα είναι. Γιατί αν το σκεφτείς, οι μη μέσοι καταναλωτές (οι gadgetακηδες), γνωρίζουν τι ψάχνουν, και δεν χρειάζονται περισσότερες επεξηγήσεις για το τι θα αγοράσουν. Κατονομάζουν κατευθείαν αυτό που θέλουν και ουσιαστικά ο πωλητής απλά πρέπει να του το δώσει στο χέρι, όχι να το "ψάξει". Το φαντάζεστε να μπαίνει πελάτης στο μαγαζί σας, να σας λέει ότι θέλει κινητό, αλλά να μην έχει ιδέα τι θέλει, και πίσω σας να έχετε ένα τοίχο με 50 κινητά;
Πάντως όλοι οι υπάλληλοι περνάνε από υποχρεωτική εκπαίδευση πωλήσεων, ενώ πολλοί περνάνε και την εκπαίδευση του τεχνικού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Για παραδειγμα οταν εψαχνα καποιο φτηνο κινητο απλως ηθελα να ειχε bluetooth και να συγχρονιζεται με outlook με το τζιγκελι τους εβγαζα καποιο μοντελο! Επρεπε να ρωτησω εγω ποσο κοστιζει αυτο. Αυτη μονο το sharp gx15 μου εδειξανΑρχική Δημοσίευση από Unicorn:Παιδιά, πως εννοείτε εσείς την κακή εξυπηρέτηση; Μπορείτε να μου δώσετε κάποιο παράδειγμα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unicorn
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unicorn
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder



Τεσπα

Υ.γ.: Φοβερο το avatar σου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Προσωπικα αν και οι περιπτωσεις που πετυχα ασχετους να δουλευουν στο Γερμανο ειναι μετρημενες στα δαχτυλα του ενος χεριου, ενας λογος που η εξυπηρετηση των οποιων πωλητων να ειναι "καπως" ειναι κι αυτη.
Nα σημειωσω οτι οταν λεω "καπως" εννοω οτι:
να μην εχουν ορεξη
να αργουν να σου δειξοουν οτι ζητας,
να ειναι κουρασμενοι,
λιγομιλητοι
να αργεις να εξυπηρετηθεις
να μην γνωριζουν απ' εξω αυτο για το οποιο τους μιλας κτλ κτλ
Ενας λοιπον λογος ειναι οτι ο Γερμανος ασχετα αν πολλα μαγαζια του ειναι "τρυπες" και δεν χωρανε πανω απο τον διευθυντη και 3 ατομα προσωπικο, για να κυλησει ομαλα η μερα του, χωρις κολληματα, θα επρεπε περαν απο ενα υψηλοτερο μισθο (γιατι τα παιδια εκει μεσα λιωνουν και το ξερω απο πρωτο χερι), θα επρεπε λοιπον το καθε μαγαζι να εχει τουλαχιστον το διπλασιο προσωπικο...
Γιατι μιλαμε για μαγαζια που πουλανε:
Kινητα
Φ.Μηχανες
ΜP3
Παιχνιδομηχανες
Συμβολαια Κινητης και για τις 3 Μεγαλες (Vodafone-Cosmote-TIM)
Πλητοφοριες για εναλακτικους παροχουν σταθερης τηλεφωνιας (Π.Χ. Tellas)
Service Κινητων...και παει λεγοντας.
Η Λιστα ειναι αρκετα μεγαλη...
Ετσι οταν πρεπει π.χ. ενα μαγαζι να απασχολει 3 ατομα απο το πρωι μεχρι το βραδυ, χωρις να αμοιβονται και "καλα" (θα μου πεις Ελλαδα ειναι τι ζητας...), και πολλες φορες σε οχι και το καλλιρτερο δυνατον περιβαλλον-γιατι χωρις να θελω να παιξω τον συνηγορο του διαβολου κι εμεις οι Ελληνες καταναλωτες πολλες φορες ειμαστε αναγωγοι καιχωρις λογο, οποτε δεν ειναι οτι κι αυτοι εχουν το περιθωριο να ενημερωθουν και το...μην πω.
Ειναι γεγονος πως εγω σας Μαριος και σαν καταναλωτης θελω την καλλιτερη δυνατη εξυπηρετηση.
Κι αυτη σε μενα μεταφραζεται:
Να ειναι ευγενικοι
Να μου προτεινουν κατι στα μετρα που ζηταω (και ας χρειαστει να κοιταξουν μεσα απο λιστα)
Και να μην θελουν να με κοροιδεψουν
Προσωπικα επειδη ξερω τι ζηταω,παω τους λεω τι θελω και τελειωσε η υποθεση.
P.S.Ακομα ενα σωστο που ειπε η Unicorn ειναι οτι ανα πασα στιγμη μπορει να σε διωξει ο Γερμανος μιας και το "μεγαλο κεφαλι" δεν ασχολειτε με τους πωλητες.Αυτος ασχολειτε με ενα τμημα των οσων εγραψα στο πρωτο ποστ.
Για τα υπολοιπα ο Γερμανος εχει Διευθυντες -ανα περιοχες- (Αργος-Κορινθος-Πειραιας κτλ κτλ) οι οποιοι ασχολουνται με αυτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unicorn
Νεοφερμένο μέλος


Μα αυτό είναι αυτονόητο. Μόνος σου λες, ότι οι υπάλληλοι του Γερμανού, έχουν να κάνουνε με πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων, που ανανεώνεται σε πολύ τακτά χρονικά διαστήματα. Επομένως είναι αδύνατο να γνωρίζει ο κάθε πωλητής απ'έξω κάποια πράγματα. Σίγουρα θα πρέπει να συμβουλευτεί τον γνωστό υπολογιστή (που υπάρχει σε κάθε κατάστημα), για πολλά πράγματα, είτε αυτό υπαγορεύεται ως διαθεσιμότητα είτε ως χαρακτηριστικά. Και τι εννοώ διαθεσιμότητα; Ένα προϊόν μπορεί να μην υπάρχει στο κατάστημα. Αυτό είναι γνωστό στον κάθε πωλητή. Αυτό που δεν μπορεί να είναι πάντοτε γνωστό, είναι αν είναι διαθέσιμο στις κεντρικές αποθήκες στην Αθήνα. Επίσης, ο πωλητής θα ξέρει ότι το Νοκια 6880 (τυχαίο μοντέλο) έχει κάμερα 1,5 μεγκαπίξελ και επεκτάσιμη μνήμη. Θεωρητικά θα πρέπει να ξέρει και πολλές λεπτομέρειες, όμως όταν διακινούνται καθημερινά άπειρα μοντέλα, τα οποία -- κακά τα ψέμματα -- μοιάζουνε μεταξύ τους, τότε δεν είναι φοβερό το να μη το ξέρει απ'έξω.να μην γνωριζουν απ' εξω αυτο για το οποιο τους μιλας κτλ κτλ
Σε γενικές γραμμές πολιτική της εταιρίας, όπως και κάθε εταιρίας που σέβεται τον εαυτό της και θέλει να αναπτυχθεί, είναι η άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Φυσικά παντού υπάρχουν στραβόξυλα (πωλητές και πελάτες), αλλά αυτοί πάντα αποτελούν εξαίρεση, και εφόσον μιλάμε για πωλητές, δεν αποκλείεται σύντομα να αποτελέσουν και παρελθόν από το εκάστοτε κατάστημα. Κάθε κατάστημα έχει στόχους κάθε μήνα. Αν κάποιος υπάλληλος "βαριέται", εκτός του ότι ο στόχος δε θα επιτευχθεί, το κατάστημα θα πάει πίσω, και το ίδιο και οι υπόλοιποι που δεν θα πάρουν τα μπόνους τους (τα οποία ανεβάζουν το μισθό ακόμα και πάνω από 200 ευρώ το μήνα).
Σε γενικές γραμμές η πολιτική αμοιβής των πωλητών από όσο ξέρω είναι αρκετά καλή, αφού ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ κάνουν καλά τη δουλειά τους, παίρνουν καλά λεφτά. Έχω μια φίλη που δουλεύει σε Γερμανό που για 2 βδομάδες πετυχε στόχους και πήρε 1100 ευρώ (παίζουν αρκετά μπόνους γενικά που δεν ξέρει ο κόσμος). Το κακό για μένα είναι ότι δεν σου αναγνωρίζουν πτυχία που είναι ένα συν και το θέμα είναι πως με τόση ανεργία,αυτοί που βρίσκουν δουλειά στο αντικείμενο που σπούδασαν, αποτελούν πολύ μικρό ποσοστό. Αλλά τι να κάνεις, αυτός είναι ο ιδιωτικός τομέας.

ΥΓ: Σε ευχαριστώ Exposed!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Για τον καταναλωτη ομως τιποτα δεν ειναι αυτονοητο.ειδικα εαν αυτος ειναι απαιτητκος...Θα σου πει "ΔΕΝ με ενδιαφερει τι "διακιολογιες" εχεις...Ηξερες σε τι λουκι μπαινεις!Αν δεν μπορεις να τα βγαλεις περα ζητα να πας αλλου.Μα αυτό είναι αυτονόητο...
(το οτι το αναφερω ΔΕΝ σημαινει οτι σκεφτομαι ετσι.απλως βλεπω τα παντα και απο τις δυο πλευρες)
Στο αλλο που λες για την καμερα και τα χαρακτηριστικα του κινητου.Αυτο εχει λυθει σ ενα βαθμο με τα κινητα dummies που υπαρχουν στα ειδικα stands τα οποια παντα διπλα τους εχουν τα βασικα τεχνικα χαρακτηριστικα τους.
Τωρα ομως εαν εγω δεν ξερω τι παει να πει Megapixel, ο πωλητης θα πρεπει να ξερει οτι απλως μιλαμε για το μεγεθος της εικονας.Οτι δηλαδη στο υπολογιστη θα δειχνει μεγαλυτερη.Η να μου εξηγησει τι ειναι η καρτα μνημης.
Βασικα πραγματα δηλαδη που ΔΕΝ αλλαζουν στο τι σημαινουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος


Γερμανός... Ενα κατάστημα εδω στην Αθήνα (δε θέλω να αποκαλύψω τοποθεσία) κάποτε που είχα πάει, είχε 5 πράγματα για συνδέσεις ίντερνετ όλα κι ολα και οι καημένοι οι υπάλληλοι έτρεχαν παρόλαυτα προθυμότατοι να εξυπηρετήσουν.
Σε άλλη πόλη κάποτε είχα πάει σε ενα Γερμανό να αγοράσω το Ericsson T39m (εν έτει 2002, κρατήστε αυτή τη λεπτομέρεια). Το τι είχα ακούσει από τον ιδιοκτήτη για να με πείσει να πάρω το Τ29s αντί του Τ39, δε λέγεται. Και θα σου χαλάσει και θα σου καεί η μισή οθόνη και θα βγάλει κεραυνούς με χαμογελάκια και μπουρμπουλήθρες απ την υποδοχή για το φορτιστή και χίλιες δυο άλλες αηδίες για να σπρώξει το εμπόρευμα που εκείνος επιθυμούσε, σε βάρος της δικής μου επιθυμίας. Και μάλιστα μου έβαλε και χρονικό όριο για όλη αυτή τη συντέλεια εντός του 2002. Φυσικά πήρα αυτό που ήθελα και έχουμε 2006 και ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ χτύπα ξύλο σαν καινούριο.
Και στο Πλαίσιο τα κάνουν αυτά σπρώχνοντας τα Turbo X/Albatron/Asus και παντού... Να βρίσω τον υπάλληλο γιατί είναι αναιδής ή ψεύτης απεναντί μου ναι να το καταλάβω... αλλά για όλες τις άλλες πρακτικές φταίνε τα μεγάλα κεφάλια στις εταιρίες, οπότε εκείνο που κάνετε σε αυτή την περίπτωση ξέρετε ποιό είναι; Λέτε "Δε σας δίνω κύριοι τα λεφτά ΜΟΥ, γιατί πέρα από αυτά, προσβάλλετε και τη νοημοσύνη μου ως καταναλωτή" και πας στο συνοικιακό το μαγαζάκι που τα χει έστω και λίγο ακριβότερα, αλλά ξέρεις οτι θα σε σεβαστεί γιατί ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΖΕΙ. Οι αλυσίδες δε ζούν από τον Valder αλλά από τους άλλους που θα ανεχτούν ή δε θα καταλάβουν τα κακώς κείμενα και θα συνεχίσουν να αγοράζουν απο εκεί. Οταν μειωθεί πολύ η πελατεία βέβαια, διορθώνονται κάπως και οι αλυσίδες...
Στο θέμα μας, είναι ευχάριστο που μια ελληνική εταιρία επένδυσε στο εξωτερικό και "έπιασε τόπο" το εγχείρημα, πέρα όμως από το πατριωτικό της υπόθεσης, οφείλω να συγχαρώ και τον/τους υπεύθυνο/ους στο χρηματοοικονομικό τμήμα του Γερμανού για την προσεγμένη δουλειά τους. Πρέπει να είναι καλά εκπαιδευμένοι σε θέματα Διαχείρισης Κινδύνων και γενικά στο μεγάλο κεφάλαιο της Χρηματοοικονομικής επιστήμης που ονομάζεται Επενδύσεις. Πέραν αυτού δεν έχω λόγους να πανηγυρίζω διότι δεν είναι δική μου η επιχείρηση, ούτε είμαι μέτοχος αυτής.

Συγνώμη αν κούρασα απλά σκέφτηκα κάποια πράγματα και ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας εδω!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος


Αρχική Δημοσίευση από Mario:Ειναι γεγονος πως εγω σας Μαριος και σαν καταναλωτης θελω την καλλιτερη δυνατη εξυπηρετηση.
Κι αυτη σε μενα μεταφραζεται:
Να ειναι ευγενικοι
Να μου προτεινουν κατι στα μετρα που ζηταω (και ας χρειαστει να κοιταξουν μεσα απο λιστα)
Και να μην θελουν να με κοροιδεψουν
Προσωπικα επειδη ξερω τι ζηταω,παω τους λεω τι θελω και τελειωσε η υποθεση.
Ακριβώς αυτά.
Επειδή κι εγώ δεν τα πάω πολύ καλά με την τεχνολογία φροντίζω πάντα να έχω ψάξει ακριβώς αυτό που θέλω πριν πάω στο κατάστημα,κοινώς περνάω ένα άσχετο πρωί και παίρνω έναν κατάλογο,μετά τον κοιτάω σπίτι μου πρήζω κάνα δυο γνωστούς στις απορίες κι εφόσον καταλήξω κάπου πάω και ζητάω το συγκεκριμένο.Δεν μου αρέσει να γίνομαι κουραστική αλλά ούτε και να με πιάσει κορόιδο ο κάθε υπάλληλος γιατί θέλει είτε να ξεφορτωθεί είτε να πάρει μεγαλύτερη προμήθεια απο το τάδε.
Απο την άλλη όμως δεν μπορώ με τίποτα την αγένεια(που για μένα μεταφράζεται στο ύφος "ωχ τι θες κι εσύ τώρα") γιατί ναι καταλαβαίνω,ορθοστασία,σπαστό ωράριο,νεύρα αλλα απο την άλλη κι εγώ και ο κάθε πελάτης δεν βγήκαμε απο ενα λουλουδένιο παράλληλο σύμπαν,κουβαλάμε κι εμείς την κούραση και τα νεύρα της ημερας,τι θα γινόταν αν τα ξεσπάγαμε πάνω τους;(ναι σίγουρα κάποιοι μαλ*κες το κάνουν

Επειδή έχω κοσμοτέ που συνεργάζεται άμεσα με τον γερμανό έχω αρκετά παρε-δώσε,δυο χαρακτηριστικές περιπτώσεις που θυμάμαι είναι:
1.Εξυπηρετικότατη υπάλληλος
Ήθελα να μεταφέρω το κινητό απο το όνομα του πρώην φίλου μου στο δικό μου.Επειδή δούλευα μέχρι αργά(τι πρωτότυπο) έφτασα καταιδρωμένη στο καταστημα 20:50 και παρόλο που σε 10 έκλειναν η υπάλληλος δεν μου είπε να περάσω αύριο(για να πω την αλήθεια ήμουν και σε λίγο έξαλλη κατάσταση απο το τρέξιμο οπότε παίζει και να φοβήθηκε


2.Απαράδεκτη υπάλληλος
Παραγγέλνω κινητό με επιδότηση τηλεφωνόντας σε ένα συγκεκριμένο νούμερο στον γερμανό και μου το στέλνουν με κούριερ.Μια χρονιά κι ενώ έχω επιλέξει την συσκευή και καλώ να την παραγγείλω, η υπάλληλος θέλει σώνει και ντε να μου πασάρει ένα άλλο.Αφού είδε ότι εγώ δεν το θέλω συγχύστηκε και μου μιλούσε απότομα.Έφτασε στο σημείο να μου πει ότι δεν υπάρχει απόθεμα απο το συγκεκριμένο και θα πρέπει να περιμένω 20 μέρες, βέβαια όταν εγώ της είπα ότι δεν με πειράζει να ξανακαλέσω σε 20 ημέρες (πράγμα που σημαίνει ότι θα το παρήγγελνα σε άλλο υπάλληλο γιατί εκεί είναι τηλεφωνικό κέντρο άρα θα έχανε την προμήθεια απο την ανανέωση συμβολαίου και την πώληση


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unicorn
Νεοφερμένο μέλος


άρα θα έχανε την προμήθεια απο την ανανέωση συμβολαίου και την πώληση)
Οι πωλητές δεν παίρνουν προμήθεια από τις πωλήσεις συσκευών ή τις ανανεώσεις συμβολαίων, αλλά μόνο με καινούριες συνδέσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 19 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.