Δεν πληρώνουμε διόδια

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
Eίναι ακριβώς το ίδιο σαν να λες ότι δεν πληρώνουμε την tellas την vivodi... κοκ γιατί οι γράμμες που χρησιμοποιούμε φτιάχτηκαν από δημόσιο χρήμα. Οι εταιρίες έχουν κάνει συμφωνία με το δημόσιο και προσφέρει κάποια έργα και υπηρεσίες, η εταιρία είναι κερδοσκοπική για αυτό κάπως πρέπει να βγάλει κέρδος. Η διαφορά είναι ότι από τότε που μπήκαν οι ιδιωτικές εταιρίες στο παιχνίδι των δρόμων βλέπουμε συνέχεια καλύτερους δρόμους (δρόμους πραγματικά καμάρι για τον Ελληνα πολίτη). Το ότι είναι ακριβά τα διόδια δεν φταίει σε καμιά περίπτωση η ιδιωτική εταιρία αλλά το κράτος που επιβάλει φορολογία (είναι σαν να κατηγορούμε τα βενζινάδικα γιατί πουλάνε πανάκριβα την βενζίνη).

Η πλειοψηφία αυτου εδώ του φορουμ πληρώνουν τα διόδια γιατί φοβόμαστε ότι θα τα πληρώσουμε 20πλάσια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Eίναι ακριβώς το ίδιο σαν να λες ότι δεν πληρώνουμε την tellas την vivodi... κοκ γιατί οι γράμμες που χρησιμοποιούμε φτιάχτηκαν από δημόσιο χρήμα.
Ναι αλλά το θέμα είναι ότι οι γραμμές έχουν φτιαχτεί, οι δρόμοι ΔΕΝ έχουν φτιαχτεί. Και καλά να πεις για την Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης που είναι αυτοκινητόδρομος (με εξαίρεση τα Τέμπη), αλλά στον δρόμο Αθήνα - Πάτρα ΓΙΑΤΙ να πληρώσεις διόδια; Για να σκοτωθείς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες ως προς την Κόρινθο Πάτρα αλλά το ίδιο κάνουνε και σε σοβαρούς αυτοκινητόδρομους που πλέον υπάρχουν στην Ελλάδα. Σε δρόμους 1-1 είναι απαράδεκτο να υπάρχουν διόδια. Αν πηγαίναν και κάνανε κατάληψη στα διόδια του ζευγολατιού θα ήμουν μαζί τους. Εδώ πηγαίνουν και κάνουν τσαμπουκά στην Αττική οδό που φτιάκτηκε στο μεγαλύτερο ποσοστό της απο χρήματα ιδιώτη. Συμφωνώ ότι είναι πανακριβα αλλά πριν δεν υπήρχε τίποτα εκεί και ακόμα και αν δεν την χρησιμοποιείς ωφελήσε έμμεσα γιατί έχουν αποφοτρτιστεί οι υπόλοιποι δρομοι.

Τα διόδια δεν μπήκαν τώρα που τους δρόμους ανέλαβαν πολυεθνικές αλλά υπήρχαν και πριν. Πλήρωνες λιγότερο αλλά ήξερες ότι οι δρόμοι δεν θα φτιαχτούν ποτέ. Οι εθνικοί δρόμοι είναι ιδιωτικοί μέχρι να έρθουν στην κυριότητα του δημοσίου και με κάποιον τρόπο οι υπηρεσίες τους πρέπει να πληρώνονται. Αν βρει κάποιος εναλλακτικο τρόπο πληρωμης ας το πει. Εναλλακτικός δρόμος υπάρχει και λέγεται παλαιά εθνική οδός και εκεί που δεν υπάρχει το κράτος πρέπει να προνοήσει. Αντί να τα βάλουν με το κράτος που μάζευε τόσες δεκαετίες διόδια και δεν κλάδευε ούτε τα δέντρα τα βάζουν με τις ιδιωτικές εταιριες. Το χειρότερο από όλα είναι ότι αυτή η "κίνηση" διαδίδει ψευδώς ότι οι ιδιωτικές εταιριες δεν έχουν δικαίωμα να διεκδικήσουν τα λεφτά αυτών που δεν πληρώνουν τα διόδια με αποτελεσμα να τους ακολουθουν αρκετοί έχοντας στο υποσεινήδητό τους ότι δεν διατρέχουν κανένα κίνδυνο. Ε και τότε πως διεκδικούν οι ιδιωτικές τράπεζες τα χρήματα τους από ιδιώτες.

Το πρόβλημα είναι η υψηλή τιμή των διοδίων και όχι η υπάρξή τους όπως και το υψηλό κόστος της βενζίνης και των τελών κυκλοφορίας. Σε αυτό ευθυνεται αποκλειστικά το κράτος με τους έμμεσους και άμεσους φόρους.

Ας είμαστε ρεαλιστές μην συγκρίνουμε δρόμους χωρών με τεράστιες εκτάσεις αγρών και πεδιάδων. Η Ελλάδα είναι γεμάτο βουνά και έχει δύσκολο έδαφος. Αν καταφέρουμε με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο να αποκτήσουμε δρόμους 2-2 σε όλη την εθνική οδό θα είμαστε ευχαριστημένοι.

Προσωπικά τάσσομαι υπέρ του κινήματος. Όχι γιατί θέλω να το παίξω αγωνιστής ή για να γλυτώσω τα λεφτά. Το πρόβλημα, και γι αυτό ο κόσμος εξεγείρεται δεν είναι το ίδιο το μέτρο των διοδίων αλλά το πώς αυτό εφαρμόζεται. Όταν μόλις πρίν ένα χρόνο τα συνολικά διόδια που απαιτούνταν για να κάνει κανείς το δρομολόγιο Αθήνα-Τρίπολη ( μιλώ για περιπτώσεις που ξέρω ) ήταν περίπου 4.5 ευρώ και φέτος εκτινάχθηκαν στα 7,2 ? περίπου, αύξηση 60% την στιγμή που οι πολίτες πλήρωναν διόδια τα τελευταία 20 χρόνια λειτουργίας του δρόμου, και σε όλη αυτή την περίοδο είχε γίνει ακριβώς 1 εργασία συντήρησης του δρόμου και αυτή λόγω καταστροφής όχι πάνω απο 50 μέτρων οδοστρόματος λόγω κατολίσθησης, ε ναι τότε είναι αδικαιολόγητη.
Ο αυτοκινητόδρομος "΄Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα" έχει γινει τέλειος. Αν δεν θέλεις να πληρώσεις υπάρχει και εναλλακτικη λύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

mariophys

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 335 μηνύματα.
Το χειρότερο από όλα είναι ότι αυτή η "κίνηση" διαδίδει ψευδώς ότι οι ιδιωτικές εταιριες δεν έχουν δικαίωμα να διεκδικήσουν τα λεφτά αυτών που δεν πληρώνουν τα διόδια με αποτελεσμα να τους ακολουθουν αρκετοί έχοντας στο υποσεινήδητό τους ότι δεν διατρέχουν κανένα κίνδυνο. Ε και τότε πως διεκδικούν οι ιδιωτικές τράπεζες τα χρήματα τους από ιδιώτες.

Το πρόβλημα είναι η υψηλή τιμή των διοδίων και όχι η υπάρξή τους όπως και το υψηλό κόστος της βενζίνης και των τελών κυκλοφορίας. Σε αυτό ευθυνεται αποκλειστικά το κράτος με τους έμμεσους και άμεσους φόρους.

Πρώτον, οι εθνικοί δρόμοι δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση ιδιοκτησία κανενός ιδιώτη. Παραχορείται το δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης κάτι ριζικά διαφορετικό.

Δεύτερον, το ζήτημα δεν είναι αν οι εταιρίες έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν τα χρήματά τους. Και βέβαια το έχουν. Αυτό το οποίο συμβαίνει είναι οτι λόγω της αντισυνταγματικότητας του νόμου εκχώρησης των εθνικών δρόμων σε εκμετάλλευση ιδιωτών, αν οποιαδήποτε τέτοια περίπτωση πάει σε δικαστήριο θα εκδικαστεί σχεδόν σίγουρα υπέρ του πολίτη. Αυτό δε θα δημιουργήσει υπόθεση δεδικασμένου, που ουσιαστικά θα νομιμοποιήσει πρακτικά την κατάργηση των διοδίων.

Τρίτον, για τον E65 που αναφέρομαι, ναι δεν θα διαφωνήσω οτι είναι καλός δρόμος, αλλά να με συγχωρεί η χάρη σου όπως προείπα τα έργα δεν έγιναν επειδή η εταιρία θέλει να προσφέρει καλύτερη υπηρεσία. Συγκεκριμένα, ενώ ο δρόμος αυτός είχε σχεδιαστεί να έχει 3 λωρίδες κυκλοφορίας προς κάθε κατεύθυνση ως δια μαγείας απέκτησε μόνο τις 2. Για να μην αναφέρω οτι στο ύψος του Αρτεμησίου η σύραγγα ήταν κλειστή στο ένα ρεύμα με αποτέλεσμα οι 2 λωρίδες να γίνονται 1 μέσα στη 1 σύραγγα που λειτουργούσε. Με τους πρόσφατους ελέγχους της επιτροπής της ΕΕ βρέθηκαν κακοτεχνίες στο δρόμο και αποκλίσεις από τα σχέδια που είχαν κατατεθεί και χρηματοδοτηθεί απο την ΕΕ, και για το λόγο αυτό, για να μην πληρώσουμε όλο το έργο πίσω στην ΕΕ αναγκαστήκαμε και κάναμε διαπλατύνσεις του δρόμου κόβοντας ουσιαστικά τα κομμάτια του οδοστρώματος που χρησιμοποιούνταν για να διοχετεύουν το βρόχινο νερό, και στην θέση τους προστέθηκε μια λωρίδα κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση. Και σα να μην έφτανε αυτό, προστέθηκε ένας ακόμη σταθμός διοδίων στο ύψος του σπαθοβουνίου, που λειτουργεί και για τις 2 κατευθύνσεις.

Σου φαίνεται αυτό δίκαιο ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
Ας μιλήσουμε συγκεκριμένα για τον Μορέα Α.Ε.

Οι εθνικοί δρόμοι ανασκευάστηκαν με χρηματοδότηση κατά περίπου 30%, καταβάλλεται από δημόσιους και ευρωπαϊκούς πόρους ενώ το υπόλοιπο καταβάλλεται από τον παραχωρησιούχο (Μορέας Α.Ε) και αποπληρώνεται μέσω των εισπράξεων από τα διόδια. Ο Μορέας Α.Ε αποτελείται από δυο εταιρειες:

  • ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε., με ποσοστό 86,67%
  • ΙΝΤΡΑΚΟΜ Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, με ποσοστό 13,33%
Και οk λέμε να μην υπάρχουν διόδια. Δηλαδή θεωρείς καλύτερο για τον Μορέα πληρώνουν όλοι μέσω της εφορίας. Τουλάχιστον τώρα τον πληρώνουν όσοι χρησιμοποιούν το δρόμο.

Θεωρείς (βαριέμαι να ψάξω αν ισχύει) ότι είναι παράνομο ο νόμος εκχώρησης των εθνικών δρόμων σε εκμετάλλευση ιδιωτών είναι αντισυνταγματική. Οκ ας το δεκτώ θα προτιμούσες να ήταν κρατικοί όλοι οι δρόμοι και να πληρώναμε διόδια όπως γινότα τόσα χρόνια και να μην γίνεται τίποτα. Το δικαστήριο (αν και προσωπικά πιστέυω ότι θα δικαιώσει τον μορέα) αν όπως λες δικαιώσει τον πολίτη που δεν πληρώνει διόδια θα κρίνει ως ένοχο το δημόσιο που του παραχώρησε την άδεια. Επομένως τον Μορέα θα τον αποζημιώσει το δημόσιο δηλαδή ο κάθε φορολογούμενος πολίτης. Δηλαδή θα το πληρώσουμε εμείς μέσω της εφορίας. Ως προς τις 3 λωρίδες τις θεωρώ αχρηστες (2 λωρίδες και η λωρίδα ασφαλείας είναι υπεραρκετές).

Τα διόδια δεν μπορεί να τα αυξήσει η εταιρία όπως γουστάρει. Όταν η βενζίνη έχει πάει στα 1,5 αυτομάτως και ανάλογη αύξηση έχει και το πετρέλαιο η εταιρία έχει παραπάνω έξοδα και επομένως θέμα χρόνου ήταν να αυξηθούν τα διόδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,796 μηνύματα.
Τα διόδια δεν μπορεί να τα αυξήσει η εταιρία όπως γουστάρει. Όταν η βενζίνη έχει πάει στα 1,5 αυτομάτως και ανάλογη αύξηση έχει και το πετρέλαιο η εταιρία έχει παραπάνω έξοδα και επομένως θέμα χρόνου ήταν να αυξηθούν τα διόδια.

Ναι αυτό θα κάνει, για να κρατήσει το λιγότερο σταθερή την κερδοφορία της ή ακόμα και να την αυξήσει. Πλήρωνε μαλάκα λαέ να τους κάνεις πλούσιους, να σου δίνουν δουλειά ένα ξεροκόματο και ενάμισι εισητήριο διοδίων δωρεάν! :P

Ποιος είσαι ρε αδερφέ τέλοσπάντων εσύ; Ο "Κέλτικος Τίγρης"; :hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,796 μηνύματα.
Τι ΓΕΣΕΕ τι ΑΔΕΔΥ....το μέλλον ανήκει στην αυτοργάνωση της Κοινωνίας Πολιτών! :)

Κάλεσμα για συμμετοχή στο άνοιγμα όλων των σταθμών των διοδίων από την Θεσσαλονίκη έως και την Καλαμάτα, την Κυριακή στις 15.00, πραγματοποιεί η «Συντονιστική Επιτροπή Ενάντια στα Διόδια». Το άνοιγμα των κατά τόπους σταθμών διοδίων έχουν αναλάβει οι τοπικές επιτροπές.

https://www.tvxs.gr/news/ελλάδα/ανοίγουν-τα-διόδια-την-κυριακή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vendetta

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, επαγγέλεται Ξεναγός και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,275 μηνύματα.
Μιας και το ελληνικό κράτος αδυνατεί πλέον να κατασκευάσει και να συντηρήσει εθνικούς δρόμους και αναλαμβάνουν αντί αυτού ιδιωτικές εταιρείες τότε θα πρέπει και εγώ να πληρώνω για να χρησιμοποιήσω τους "εθνικούς" στη συνέχεια αυτούς δρόμους. Και η αλήθεια είναι ότι προκειμένου να κινούμαι σε έναν αυτοκινητόδρομο όπως η Εγνατία και η Αττική Οδός από το να κινούμαι σε ένα δρόμο όπως η Κορίνθου-Πατρών ας πληρώνω κιόλας. Μόνο να πληρώνω δίκαια και αναλόγως με τη χρήση του δρόμου όχι να πληρώνω τα ίδια διόδια στην Αττική Οδό για να βγω 2 εξόδους μετά και 15 εξόδους μετά. Και επίσης να πληρώνω ένα δρόμο εφόσον αυτός ολοκληρωθεί όχι να πληρώνω διόδια εκ των προτέρων για να κατασκευαστεί. Ας είναι και 30 χλμ του δρόμου μόνο που έχουν κατασκευαστεί. Οκ 30*(ποσό για κάθε χλμ.). Η πρακτική του να μην πληρώνουμε διόδια με βρίσκει αντίθετο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Hair stylist. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Η πρακτική του να μην πληρώνουμε διόδια με βρίσκει αντίθετο.


Kαι εμένα! Πρέπει να τους πληρώνουμε, πιστεύω, με ό,τι έχει ο καθένας: Πέτρες, μπουκάλια, βίδες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,796 μηνύματα.
Διαβάζω σήμερα...

Η Αθηνών - Θεσσαλονίκης έχει 10 σταθμούς διοδίων, αρκετούς από αυτούς σε αποστάσεις 30-50χλμ. Αυτή η εικόνα δεν υπάρχει πουθενά στον πολιτισμένο κόσμο και μπορεί να συγκριθεί μόνο με κάτι Τζιμπουτί, Ζάμπια, Σομαλία που ο κάθε φύλαρχος στήνει το φυλάκιό του! :P

Εταιρίες με ένα κεφάλαιο 40 εκ ευρώ και άλλα τόσα σε μετοχικό κεφάλαιο εκμεταλλεύονται έργα αξίας 1 δις ευρώ (π.χ. Ολυμπία Οδός). Τόσα δις έχει πετάξει το ρημάδι το κράτος δεν θα μπορούσε να βρει άλλα 40 εκ ευρωπουλάκια ώστε να εκμεταλλεύεται αυτό τα έργα και να μην τα τρώει ο Μπόμπολας;

Με βάση την Ευρωπαϊκή νομοθεσία το 90% των διοδίων είναι παράνομα γιατί απαγορεύονται οι σταθμοί διοδίων σε σημεία όπου δεν υπάρχει εναλλακτική δωρεάν διαδρομή και επιπλέον σε σημεία όπου υπάρχουν μόνο δύο λωρίδες κυκλοφορίας.

Την Αττική Οδό την έχουμε πληρώσει μέχρι τώρα στον κ. Μπόμπολα 50 φορές πάνω από την αξία της. Αυτή η αποικιοκρατική σύμβαση μπορεί να προσβληθεί εύκολα από οποιαδήποτε κυβέρνηση και ο δρόμος να επιστρέψει στη διαχείριση του δημοσίου. Πληρώνουμε που πληρώνουμε ας πάνε τουλάχιστον τα λεφτά στο ελληνικό δημόσιο.

Αυτή την Αθηνών - Πατρών όμως γιατί την πληρώνουμε; Για να οδηγούμε στον δρόμο προς το νεκροταφείο; :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Hair stylist. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Εταιρίες με ένα κεφάλαιο 40 εκ ευρώ και άλλα τόσα σε μετοχικό κεφάλαιο εκμεταλλεύονται έργα αξίας 1 δις ευρώ


Υπάρχει και η εταιρία γνωστού υιού γνωστού πολιτικού, που ανέλαβε δημόσιο έργο με απευθείας ανάθεση, και
της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ήταν 50 ευρά... :P


Τέλος πάντων. Εγώ το βρίσκω λάθος να μαζευόμαστε στα διόδια και να κάνουμε πικνικ ανοίγματος. :P Είναι θέμα χρόνου μέχρι ένας ...γνωστός άγνωστος να πετάξει μια μολότωφ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Όταν ο Απόστολος Γκλέτσος έκανε τον Παναγιώτη Ψωμιάδη να λυσσάξει από τη ζήλια του



Μια από τις πιο «σημαντικές» εξελίξεις στην επικαιρότητα τον τελευταίο καιρό, είναι και η πράξη αυτοδικίας στην οποία προχώρησε ο δήμαρχος της Πελασγίας Απόστολος Γκλέτσος, γκρεμίζοντας τις μπάρες των διοδίων στη περιοχή του. Μια πράξη που έκανε τον Ζορρό της Βόρειας Ελλάδας, τον Παναγιώτη Ψωμιάδη, να λυσσάξει από τη ζήλια του. Μια είδηση όμως που κουκουλώθηκε εντελώς και επιμελώς από τα κανάλια μας, τα οποία όπως όλοι ξέρουμε ελέγχονται από τους μεγαλοεργολάβους μας , που με τη σειρά τους συμμετέχουν στις διάφορες κοινοπραξίες, που σε αγαστή συνεργασία με τη κυβέρνηση μας, εκμεταλλεύονται τα διόδια.
Βέβαια, όταν ο ίδιος ζεν πρεμιέ έκανε διάφορες κοσμικές εμφανίσεις, ή ως απλός ηθοποιός έδερνε άσχετους ανθρώπους στο δρόμο δι ασήμαντον αφορμή, τα αντικειμενικά μας κανάλια κατανάλωναν ατελείωτες ώρες αναλύοντας λεπτομερώς τις πράξεις του. Φευ. Έχουμε την ενημέρωση που μας αξίζει.
Η χθεσινή του όμως πράξη ξεφεύγει από τα όποια όρια μιας είδησης περί σελέμπριτι. Αλλιώς, θα την ανέλυαν ενδελεχώς στο ΣΤΑΡ Τσάνελ. Εδώ μιλάμε για μια πράξη αυτοδικίας, με πάρα πολλές προεκτάσεις. Σίγουρα το Σύνταγμά μας προβλέπει πως αν ο οποιοσδήποτε πολίτης διαπιστώσει παρανομία, επαφίεται στον πατριωτισμό του να την αντιμετωπίσει εμπράκτως. Και για κάποιους, αυτό ακριβώς έκανε ο Γκλέτσος. Έλα όμως, που αυτό που ο Γκλέτσος αντιλαμβάνεται ως παρανομία, είναι για κάποιους άλλους μια απόδειξη συντεταγμένου κράτους. Χρειαζόμαστε, λένε , τα διόδια, για να συντηρούνται οι αυτοκινητόδρομοι. Αλίμονο δηλαδή αν ο οποιοσδήποτε θεωρεί παράνομα τα διόδια, ή κάποιο φανάρι, ή μια πινακίδα ΣΤΟΠ στη γειτονιά του, αντιδρά με βία.
Σίγουρα η ανάλγητη πολιτική του κράτους μας να επιβάλλει παντού σχεδόν διόδια, και η κατάπτυστη πολιτική της κυβέρνησης να τα αυξήσει σε δυσθεώρητα ύψη, αποτελούν μια ωμή περιφρόνηση των οικονομικών δυσχερειών που αντιμετωπίζει ο σημερινός πολίτης της χώρας. Σίγουρα, αν μη τι άλλο, το ελληνικό κράτος δείχνει να υπάρχει με μοναδικό σκοπό την οικονομική μας αφαίμαξη. Φόροι επί φόρων, τέλη επί τελών, και πάει λέγοντας. (Όλα τάχαμε, μόνο ο φόρος ενεργειακής απόδοσης κτιρίων μας έλειπε, αλλά και για αυτήν φρόντισε το φιλόστοργο ΠΑΣΟΚ. Όπως φρόντισε και για την υγεία μας, με την απαγόρευση του καπνίσματος και την σχεδόν άμεση αναδίπλωσή του, επιτρέποντας λέει το κάπνισμα σε κάποια καταστήματα, εφόσον πληρώνουν το αντίστοιχο …. τέλος).
Αν όμως αποδεχθούμε επικροτώντας τη πράξη του vigilante Γκλέτσου, τότε εκτός από το να κάνουμε λαϊκό ήρωα έναν άνθρωπο που έχει δείξει κατά καιρούς πως θεωρεί εαυτόν υπεράνω νόμου, τότε αυτό που κάνουμε είναι να επικροτούμε και την οποιαδήποτε βίαιη αντίδραση, όπως τον ξυλοδαρμό πολιτικών, το σπάσιμο βιτρινών, το κάψιμο αυτοκινήτων, τον εμπρησμό τραπεζικών καταστημάτων, και γιατί όχι ακόμη και τη δολοφονική δράση τρομοκρατικών ομάδων.
Προσοχή λοιπόν, Αυτό θέλουμε; Αν δηλώνουμε αναρχικοί, αντιεξουσιαστές, επαναστάτες, αυτόκλητοι υπερήρωες, κλπ. ίσως ναι. Δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε παρά τις αλυσίδες μας. Αν όμως θέλουμε να πιστεύουμε πως είμαστε δημοκράτες, πολίτες, οικογενειάρχες, ή δεν ξέρω τι, τότε μάλλον θα πρέπει να καταδικάζουμε παρόμοιες πράξεις, όσο δίκαιες και σωστές κι αν μας φαίνονται.
Οι καιροί είναι δύσκολοι. Αρκεί μια σπίθα για να γενικεύσει τη πυρκαγιά που όλοι αισθανόμαστε μέσα μας. Όμως υπάρχουν τρόποι αντίδρασης που συνάδουν με τη δημοκρατία. Στη περίπτωση των διοδίων, τα κινήματα του τύπου ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ είναι ενδεικτικά μιας σωστής και μέσα στα πλαίσια της δημοκρατίας αντίδρασης. Το σπάσιμο μπαρών, και ίσως αργότερα το κάψιμο των σταθμών διοδίων, δεν είναι. Και όσο δίκιο κι αν έχει ο Γκλέτσος, υπερασπιζόμενος το δικαίωμα της διακίνησης των δημοτών του, ας θυμηθεί πως το κράτος έφτιαξε, όπως έφτιαξε τους δρόμους, και όχι ο ίδιος ή ο Δήμος του. Συνεπώς, δεν μπορούμε να αντιμετωπίζουμε την κατάσταση με δυο μέτρα και δυο σταθμά.
Καταλαβαίνω απόλυτα την οργή του απλού κοσμάκη (και του Γκλέτσου) για τα ληστρικά διόδια. Έχω όμως (ακόμη) τη ψυχραιμία να θυμάμαι πως ζούμε σε «ευνομούμενο» κράτος, και πως έτσι θέλω να συνεχίσω να ζω. Για αυτό και είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός απέναντι σε κάθε πράξη «δίκαιης» ή μη βίας. Το αυτό συνιστώ και για όλους μας, ακόμη και σε όσους που ενώ ακούνε ΚΚΕ και βγάζουν φλύκταινες, ενώ δεν θα ήθελαν τον Γκλέτσο για γαμπρό, εν τούτοις μέσα στη τρέλα τους να χτυπήσουν την αντιλαϊκή κυβέρνηση είναι έτοιμοι να συμμαχήσουν ακόμη και με τον διάβολο, ή στη προκειμένη περίπτωση με τον αυτόκλητο Ζορρό της Στυλίδας και να τον ανακηρύξουν εθνικό ήρωα. Λίγο κράτει ρε παιδιά, και πάνω απ όλα προσοχή στο τι ευχόμαστε, γιατί μπορεί και να πραγματοποιηθεί.
Strange Attractor
ΥΓ- Αν δεν κάνω λάθος, ο οργισμένος δήμαρχος δεν γκρέμισε τις μπάρες του σταθμού διοδίων, αλλά κάποιες μπάρες που εμπόδιζαν τη πρόσβαση σε παράπλευρη οδό. Αυτό όμως είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο, διότι έτσι θα μπορεί το κάθε τρακτέρ, κάρρο, κλπ. να εισέρχεται σε έναν υποτίθεται κλειστό αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας, με ότι συνέπεια μπορεί ο καθένας μας να φανταστεί.


ο Γκλετσος γκρεμισε μπαρες διοδιων..και τα καναλια μουγκααα...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
ο Γκλετσος γκρεμισε μπαρες διοδιων..και τα καναλια μουγκααα...;)
Όχι και μούγκα είχε καλέσει και τα κανάλια να πάρουν πλάνα τη στιγμή που έβγαζε τις μπάρες και τον είχαν στο κεντρικό δελτίο τους.... Καλή σκηνοθετημενη παράσταση. Απλώς ο Γκλέτσος βρήκε το τρόπο να γίνει ήρωας χωρίς να κάνει τίποτα.... Δεν ξέρω τι γίνεται στην περιοχή του (λέει ότι δεν υπάρχει εναλλακτικός δρόμος) αλλά το να βγάζει κάποιος τις προστατευτικές μπάρες από το δρόμο είναι δολοφονική ενέργεια και δεν μπορεί να μείνει ατιμώρητη.

Ο αλαβάνος βρήκε ένα τζάμπα τρόπο να κάνει την προεκλογική καμπάνια (ευτυχώς πήγε χάλια στις εκλογές)


Οι χειρότεροι είναι οι ΚΚΕδες που όπως πάντα δεν ενώνονται μαζί με το υπόλοιπο κίνημα και αγωνίζοντι μόνοι τους. Οι τύποι θέλουν να έχουν μονοπώλειο τη λαική αντίδραση.

Πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω το κίνημα κατά των διοδίων. Σε αναγκάζει κανένας να πας από Αττική οδό (πέρνα από κέντρο όπως γίνοταν παλαιότερα). Εναλλακτικό δίκτυο στην εθνική οδό υπάρχει και λέγεται παλαιά εθνική οδός. Αν δεν θέλεις να πας Ρίο-Αντίριο πήγαινε με τα ferry boat. Μόνο εγώ βλέπω ότι με τις ιδιωτικές συμβάσεις το οδικό αναβαθμίζεται και εξακολουθεί να αναβαθμίζεται. To κίνημα αν δεν θέλει διόδια ας πρωτείνει εναλλακτικό τρόπο χρηματοδότησης.

Πόσο δίκιο έχει το κίνημα «διόδια – stop»;

Ως γνωστόν, τζάμπα γεύμα δεν υπάρχει. Πόσο μάλλον, τζάμπα δρόμοι. Οι αυτοκινητόδρομοι είναι κάτι αρκετά ακριβό, το οποίο κάθε χώρα επιλέγει αν θα πληρώσουν οι χρήστες ή οι φορολογούμενοι, είτε να μοιραστούν το κόστος με κάποιο τρόπο. Ενδεικτικά, οι γερμανικοί υποδειγματικοί αυτοκινητόδρομοι (Autobahn) σχεδιάζονται, κατασκευάζονται και συντηρούνται αποκλειστικά από κρατικά χρήματα, ενώ οι ομοίως υποδειγματικές Autostrada της Ιταλίας είναι 100% ιδιωτικές εταιρίες που χρεώνουν τσουχτερά διόδια.

Στην Ελλάδα επί πολλά χρόνια οι αυτοκινητόδρομοι ήταν κρατική υπόθεση. Οι πρώτοι αυτοκινητόδρομοι κατασκευάστηκαν με κρατικά χρήματα στη δεκαετία του 1960, και το κράτος ανέλαβε τη συντήρησή τους, επιβάλλοντας μικρά διόδια σε ορισμένα σημεία του δικτύου. Λόγω της εγγενούς δυσκινισίας της κρατικής γραφειοκρατίας, με τα πρόσθετα μειονεκτήματα της «ελληνικής ιδιαιτερότητας», η υπόθεση «ελληνικός αυτοκινητόδρομος» έγινε σταδιακά άλλη μια θλιβερή ιστορία ελληνικής μιζέριας.

Ο προγραμματισμός εξελισσόταν εξαιρετικά αργά, με αποτέλεσμα στη δεκαετία του 1980 η όλο και αυξανόμενη κίνηση εκατομμυρίων αυτοκινήτων να περιορίζεται ακόμη στις εξαιρετικά ανεπαρκείς υποδομές του 1960. Η κατόπιν κρατικής ανάθεσης κατασκευή των έργων χαρακτηριζόταν από διαφθορά και εξαιρετικά αργούς ρυθμούς: μάρτυς της διαφθοράς η πρώτη βροχή που ξέφτιζε τα χαλίκια της ασφάλτου καινούριων δρόμων, ενώ για τους αργούς ρυθμούς κραυγάζει η Εγνατία Οδός, ένας αυτοκινητόδρομος 670 χιλιομέτρων που για να ολοκληρωθεί χρειάστηκε πάνω από είκοσι χρόνια! (σε όποιον Ευρωπαίο το πείτε, θα σας κοιτάξει με απορία). Η συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων ήταν εξαιρετικά προβληματική και είχε ανατεθεί στο Ταμείο Εθνικής Οδοποιΐας, το οποίο εισέπραττε και τα διόδια. Ατυχώς, το ΤΕΟ ήταν ένας ακόμη κρατικός φορέας, στον οποίο διορίζονταν «δικά μας παιδιά», με αποτέλεσμα τα διόδια να πηγαίνουν σε μεγάλο μέρος σε μισθοδοσία υπαλλήλων. Παράλληλα, καμένες λάμπες και σπασμένες μπάρες αντικαθίσταντο μετά από μήνες, ενώ η έλλειψη διαχωριστικών ανάμεσα στα δύο ρεύματα στο μεγαλύτερο μήκος του δικτύου μας κατέτασσε πρώτους στην Ευρώπη σε θανάτους από τροχαία.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, ο Στέφανος Μάνος εισήγαγε τη λογική του αυτοχρηματοδοτούμενου οδικού έργου. Η Αττική Οδός ήταν ο πρώτος αυτοκινητόδρομος που κατασκευάστηκε από ιδιωτικές εταιρίες, με ιδιωτικά κεφάλαια σε χρόνο-ρεκόρ, με υψηλές προδιαγραφές στην ποιότητα της ασφάλτου και στην οδική ασφάλεια. Στην κοινοπραξία ανατέθηκε η είσπραξη των διοδίων, τα οποία αποπληρώνουν την κατασκευή και χρηματοδοτούν την συντήρηση του δρόμου. Έπρεπε να περάσουν περίπου δεκαπέντε χρόνια, για να αποφασίσει το Δημόσιο να ιδιωτικοποιήσει όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας, προκειμένου να κατασκευαστούν με υψηλές προδιαγραφές, αλλά με αυτοχρηματοδότηση.

Σήμερα, το Ταμείο Εθνικής Οδοποιΐας έχει καταργηθεί (αποκαλύφθηκε μάλιστα ότι είχε μέσο κόστος μισθοδοσίας ανά υπάλληλο περί τις 26.000 ευρώ). Τα διόδια εισπράττονται από τις εταιρίες, στις οποίες έχει ανατεθεί η κατασκευή και συντήρηση των δρόμων και έχουν οριστεί περί τα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Και ξαφνικά, εμφανίζεται το κίνημα «διόδια stop», το οποίο καλεί τους πολίτες να μην πληρώνουν διόδια. Το κίνημα ξεκίνησε από κάποιους πολίτες της Βόρειας Αττικής, οι οποίοι αναγκάζονται πλέον να πληρώνουν διόδια για να μεταβούν στο κέντρο της πόλης. Επεκτάθηκε όμως σε όλη την Ελλάδα, εκμεταλλευόμενο το «νομικό κενό» ότι η μη καταβολή διοδίων δεν είναι παράβαση του ΚΟΚ και θεωρείται ιδιωτική διαφορά με την εταιρία εκμετάλλευσης, η οποία θα πρέπει να κινήσει τις σχετικές διαδικασίες για έκδοση διαταγής πληρωμής. Τα θέματα που εγείρει το κίνημα αυτό είναι πολλά, και θα προσπαθήσω να τα καταγράψω ακροθιγώς:


  • «Να φύγουν όλα τα διόδια». Αν θεωρείς ότι το κόστος ενός αυτοκινητόδρομου πρέπει να βαρύνει όλους τους φορολογούμενους, ακόμη και αν δεν κάνουν χρήση του, ίσως έχεις δίκιο. Το να το πιστεύεις αυτό όμως υπονοεί ότι ανήκεις στο 60% των Ελλήνων που εμφανίζονται να μην πληρώνουν φόρους, οπότε ίσως είσαι στη λογική «θέλω να πληρώνουν όλοι οι άλλοι».
  • «Τα διόδια αυξήθηκαν πολύ». Ναι, αυξήθηκαν πολύ σε σχέση με τα παλιά, μη ανταποδοτικά διόδια. Όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος Αθήνας-Πάτρας, θα πρέπει να πληρώνεις 8 ευρώ, έναντι 4 που πλήρωνες παλιά. Όταν δεις όμως την ποιότητα του νέου αυτοκινητόδρομου, δεν νομίζω να νοσταλγείς τον παλιό δρόμο επειδή πληρώνεις 4 ευρώ παραπάνω. Εξάλλου, θα έχεις την εναλλακτική της παλιάς Εθνικής Οδού που θα είναι δωρεάν, και τότε θα δούμε πόσοι το εννοούν. Υπενθυμίζω και το προηγούμενο της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, η οποία κοστίζει πάνω από 12 ευρώ, τιμή που δεν ωθεί κανέναν να πάει με το φέρι-μποουτ, καίτοι θα πλήρωνε τα μισά...
  • «Τα διόδια είναι ακριβά». Αντικειμενικά, δεν είναι. Για να πας από την Αθήνα στην Πάτρα με το αυτοκίνητο και να επιστρέψεις, χρειάζεσαι περί τα 60 ευρώ για βενζίνη, και θα πληρώνεις και 16 ευρώ διόδια, περί το 20% του κόστους του ταξιδιού. Ξαναλέω, αν πιστεύεις ότι είναι ακριβά, ας περιμένουμε να δούμε εάν θα πας από την παλαιά, δωρεάν εθνική οδό για να γλιτώσεις 16 ευρώ...
  • «Τα διόδια είναι παράνομα, γιατί δεν είναι έτοιμος ο δρόμος». Τα διόδια εδράζονται σε συμβάσεις του Ελληνικού Δημοσίου με Κοινοπραξίες, οι οποίες έχουν κυρωθεί με νόμο. Τα διόδια εισπράττονται, οι δρόμοι κατασκευάζονται. Απλώς η περίοδος παραχώρησης δεν ξεκινά με την παράδοση του έργου, αλλά από τώρα, τα διόδια δηλαδή χρηματοδοτούν την κατασκευή. Να σημειώσω εδώ ότι όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος, όποιος δεν πληρώνει διόδια διαπράττει και το ποινικό αδίκημα του άρθρου 392 του Ποινικού Κώδικα, καθώς αποδέχεται την παροχή υπηρεσίας (χρησιμοποιεί τον σύγχρονο αυτοκινητόδρομο) με πρόθεση να μην καταβάλει το αντίτιμο. Αν εννοούν ότι σήμερα δεν είναι ποινικό αδίκημα η μη πληρωμή του, ίσως έχουν δίκιο. Πάντως, αστική διαφορά εξακολουθεί να είναι, και φοβάμαι ότι θα το διαπιστώσουν όταν τους επιδοθεί η διαταγή πληρωμής.
Πόσο δίκιο έχει λοιπόν το κίνημα κατά των διοδίων; Πού ήταν όλοι αυτοί όταν πληρώναμε διόδια που κατέληγαν στην κρατική γραφειοκρατία, αντί στην οδική μας ασφάλεια; Μήπως δεν τους πείραζε που σκοτωνόμασταν στους άθλιους αυτοκινητόδρομους, αρκεί που ήταν κρατικοί; Μήπως ιδεολογικά δεν δέχονται ότι μια ιδιωτική εταιρία είναι δυνατόν να κατασκευάζει άρτια οδικά έργα και να αποκομίζει κέρδος από αυτά; Θεωρούν ότι το Δημόσιο μπορεί σήμερα να χρηματοδοτήσει τέτοια έργα με δανεικά; Ή μήπως πιστεύουν ότι αυτά τα έργα πρέπει να κατασκευαστούν από το «Διεθνές Κεφάλαιο», το οποίο μετά θα μας τα δωρήσει; Πρόκειται για δαιμονοποίηση του κέρδους και της επιχειρηματικότητας, για στρουθοκαμηλισμό, ιδεοληψία, βλακεία, ή συνδυασμό όλων των παραπάνω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

chris80

Νεοφερμένος

Ο chris80 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά εγώ είμαι με τον Γκλέτσο τον The Fighter! Δείτε το βιντεάκι και θα καταλάβετε :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

Επιφανές μέλος

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13,854 μηνύματα.
Πρόστιμο 200 ευρώ και αφαίρεση άδειας για όσους δεν πληρώνουν διόδια

Με 200 ευρώ πρόστιμο για παράβαση του ΚΟΚ, ακόμη και με αφαίρεση άδειας οδήγησης, κυκλοφορίας και πινακίδων, απαντά η κυβέρνηση στο συνεχώς αυξανόμενο κίνημα άρνησης καταβολής των διοδίων με τροπολογία που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή. Σε πλημμέλημα μετατρέπεται η άρνηση καταβολής εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες.

Η τροπολογία αναφέρει ότι:

1)Για τα διόδια η αποφυγή πληρωμής «συνιστά αποκλίνουσα συμπεριφορά που προκαλεί κωλυσιεργία, επηρεάζει αρνητικά την κυκλοφορία αλλά και την ασφάλεια και λειτουργία της συγκοινωνιακής εγκατάστασης». Με τον τρόπο αυτό θα μπορεί να παρεμβαίνει στο εξής η αστυνομία και να βεβαιώνει την παράβαση, για την οποία θα επιβάλλεται πρόστιμο 200 ευρώ και διοικητικές κυρώσεις όπως αφαίρεση άδειας ικανότητας οδηγού, άδεια κυκλοφορίας και κρατικών πινακίδων οχήματος για 20 ημέρες.

Όταν δεν πληρώνονται τα διόδια, ο οδηγός θα έχει προβλήματα και με την εφορία καθώς το πρόστιμο θεωρείται δημόσιο έσοδο. Η παράβαση βαρύνει τόσο τον ιδιοκτήτη όσο και τον οδηγό του οχήματος.

2) Για τους επιβάτες που δεν πληρώνουν εισιτήρια στα ΜΜΜ, η παράβαση μετατρέπεται σε πλημμέλημα και θα προβλέπεται ποινή φυλάκισης έως τρεις μήνες εφόσον δεν καταβάλλουν το σχετικό πρόστιμο.

Για τις αστικές συγκοινωνίες και για την περίοδο 2011, με υπουργική απόφαση, ισχύει η δωρεάν μετακίνηση ή μειωμένες κατά 50% τιμές των εισιτηρίων για συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών, όπως άνω τω 65 ετών, παιδιά έως 12 ετών, άτομα με ειδικές ανάγκες κ.α
Το Πανελλαδικό Συντονιστικό των Επιτροπών Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων ενάντια στα διόδια "απαντά" με συγκέντρωση την 1η Μαρτίου στο Σύνταγμα και προαναγγέλουν κλιμάκωση των κινητοποιήσεων τους.
Συλλογική αγωγή για το καθεστώς των διοδίων, γνωστοποίησε η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος ( ΙΝΚΑ) ότι κατέθεσε από κοινού με άλλες Ενώσεις Καταναλωτών. "Στην ανακοίνωση της η Ομοσπονδία αναφέρει μεταξύ άλλων ότι " την ώρα που όλος ο λαός μαστίζεται από την άγρια κρίση, το κλείσιμο της παραγωγικής επιχείρησης, την ανεργία, το βούλιαγμα της αγροτικής παραγωγής, τη φτώχεια και την υπερχρέωση, κάποιοι εργολάβοι, φαίνεται έχουν τον τρόπο, να διατηρούν την ασυλία για τα υπερκέρδη τους, σε βάρος όλου του Ελληνικού Λαού. Απειλούν μάλιστα να αλλάξουν και τον ΚΟΚ για να μετατρέψουν την Αστυνομία σε εισπρακτική εταιρεία των εργολάβων''.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.

Το είπε και στα ξαδέρφια του, στους "εκπροσώπους Αμερικανοεβραϊκών Κοινοτήτων":redface:...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katalinos

Δραστήριο μέλος

Ο katalinos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 700 μηνύματα.
«Να φύγουν όλα τα διόδια». Αν θεωρείς ότι το κόστος ενός αυτοκινητόδρομου πρέπει να βαρύνει όλους τους φορολογούμενους, ακόμη και αν δεν κάνουν χρήση του, ίσως έχεις δίκιο. Το να το πιστεύεις αυτό όμως υπονοεί ότι ανήκεις στο 60% των Ελλήνων που εμφανίζονται να μην πληρώνουν φόρους, οπότε ίσως είσαι στη λογική «θέλω να πληρώνουν όλοι οι άλλοι».
«Τα διόδια αυξήθηκαν πολύ». Ναι, αυξήθηκαν πολύ σε σχέση με τα παλιά, μη ανταποδοτικά διόδια. Όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος Αθήνας-Πάτρας, θα πρέπει να πληρώνεις 8 ευρώ, έναντι 4 που πλήρωνες παλιά. Όταν δεις όμως την ποιότητα του νέου αυτοκινητόδρομου, δεν νομίζω να νοσταλγείς τον παλιό δρόμο επειδή πληρώνεις 4 ευρώ παραπάνω. Εξάλλου, θα έχεις την εναλλακτική της παλιάς Εθνικής Οδού που θα είναι δωρεάν, και τότε θα δούμε πόσοι το εννοούν. Υπενθυμίζω και το προηγούμενο της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, η οποία κοστίζει πάνω από 12 ευρώ, τιμή που δεν ωθεί κανέναν να πάει με το φέρι-μποουτ, καίτοι θα πλήρωνε τα μισά...
«Τα διόδια είναι ακριβά». Αντικειμενικά, δεν είναι. Για να πας από την Αθήνα στην Πάτρα με το αυτοκίνητο και να επιστρέψεις, χρειάζεσαι περί τα 60 ευρώ για βενζίνη, και θα πληρώνεις και 16 ευρώ διόδια, περί το 20% του κόστους του ταξιδιού. Ξαναλέω, αν πιστεύεις ότι είναι ακριβά, ας περιμένουμε να δούμε εάν θα πας από την παλαιά, δωρεάν εθνική οδό για να γλιτώσεις 16 ευρώ...
«Τα διόδια είναι παράνομα, γιατί δεν είναι έτοιμος ο δρόμος». Τα διόδια εδράζονται σε συμβάσεις του Ελληνικού Δημοσίου με Κοινοπραξίες, οι οποίες έχουν κυρωθεί με νόμο. Τα διόδια εισπράττονται, οι δρόμοι κατασκευάζονται. Απλώς η περίοδος παραχώρησης δεν ξεκινά με την παράδοση του έργου, αλλά από τώρα, τα διόδια δηλαδή χρηματοδοτούν την κατασκευή. Να σημειώσω εδώ ότι όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος, όποιος δεν πληρώνει διόδια διαπράττει και το ποινικό αδίκημα του άρθρου 392 του Ποινικού Κώδικα, καθώς αποδέχεται την παροχή υπηρεσίας (χρησιμοποιεί τον σύγχρονο αυτοκινητόδρομο) με πρόθεση να μην καταβάλει το αντίτιμο. Αν εννοούν ότι σήμερα δεν είναι ποινικό αδίκημα η μη πληρωμή του, ίσως έχουν δίκιο. Πάντως, αστική διαφορά εξακολουθεί να είναι, και φοβάμαι ότι θα το διαπιστώσουν όταν τους επιδοθεί η διαταγή πληρωμής.
λολ , κι όμως αυτός που έγραψε τα παραπάνω σίγουρα χρηματοδοτείται από την μερίδα των ελλήνων που δεν πληρώνουν φόρους - συγκεκριμένα αποφασίζουν για την επιβολή φόρων στους υπόλοιπους

λολ , και άμα πας με τα πόδια να δεις πως θα κουραστείς γι αυτό σκάσε και πλήρωνε

λολ , και άμα η βενζίνη πάει στα 3 ευρώ το λίτρο (πάλι για φόρους) , να βάλουμε και τα διόδια 40 ευρώ να υπάρχει αντιστοιχία

λολ , το τελευταίο δεν είναι επιχείρημα καφενείου , το λέει η ευρωπαΐκή ένβση τρομάρα μας , το μαγαζί που πουλάει λουλουδικά μεθαύριο του αγίου βαλεντίνου , σου ζητάει να πληρώσεις για να χτιστεί το κτίριο και να διακοσμήσει το μαγαζί του ; όχι , σου ζητάει να πλερώσεις όταν σου παραδίδει τα τριαντάφυλλα έτοιμα αλλά η σκατοεταιρείες των σκατοεκδοτοκαναλαρχοεργολάβων δεν πρέπει να έχουνε ρίσκο και αηδίες : πρέπει να σε κλέψουν από την έναρξη του παιχνιδιού

π.σ.1

οι γκλετσοκινήσεις μπορεί να είναι υπερβολικές , γραφικές κου.λου.που. αλλά μόνο η υπερβολή απαντάει στην υπερβολή : αν δεν είχε γίνει τόσο σάλος αλλά μόνο η ήρεμη επανάσταση που ονειρεύεται ο πάγκαλος στις φουτουριστικές του δηλώσεις , ποτέ δεν θα συζητούσαμε που.χου. μείωση των διοδίων . Και δεν είναι ελληναράς αυτός που δεν πληρώνει διόδια , όχι τόσο ελληναράς όσο ο άλλος που θα πληρώσει αδιαμαρτύρητα από το κομπόδεμα του διακοποδάνειου και μετά θα κλαίει που δεν βγαίνει στο τέλος του μήνα . Μερικές φορές υπάρχει λόγος που δεν βγαίνεις στο τέλος του μήνα : κάποιος έχει βαλθεί να εξασφαλίσει τους μήνες των δισεγγονών του

αντίο , πρέπει να γυρίσω στην ανάγνωση του ριζο@@σπάστη μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,796 μηνύματα.

Η αλητεία έχει όνομα....

Μολών λαβέ, Ρέππα μ@λ@κα!..

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fbobolas

Νεοφερμένος

Ο fbobolas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.

Αν αντιλαμβάνεσαι αυτό το άρθρο ως αλητεία, μάλλον δεν έχεις καταλάβει τίποτα και μάλλον ζεις σε άλλο πλανήτη.
Επειδή είσαι προγραμματιστής δηλαδή κατά τεκμήριο διαβαστερός, διάβασε λίγο το περιεχόμενο του blog να καταλάβεις από που έρχεται και που πηγαίνει όλο αυτό...

Φώτης

σσ-διευκρ. Προσπάθησε να καταλάβεις και εσύ και άλλοι, ο "εχθρός" που ξεπούλησε την χώρα που ζεις και χρέωσε εσένα και τις επόμενες 10 γενιές παιδιών και τρισεγγονών σου δεν είναι ανάμεσα μας, δεν είμαστε ο ένας εχθρός του άλλου. Αυτό που αισθάνεσαι είναι η εφαρμοζόμενη πάνω σένα και πάνω σε όλους μακιαβελική στρατηγική του "διαίρει και βασίλευε", η στρατηγική του κατακερματισμού της κοινωνίας. Σαν πληροφορικάριος όμως θα έπρεπε να ξέρεις ότι τα social media σαν αυτό στο οποίο τώρα βρισκόμαστε, ενώνουν τους ανθρώπους με ένα συγκεκριμένο τρόπο... ενώνοντας τους εγκεφάλους τους και τα μυαλά τους (collective knowledge - collective intelligence). Διάβασε εδώ https://bit.ly/hyyZNT και εδώ https://bit.ly/e5awOO και θα καταλάβεις.
Το ζουμί βρίσκεται στο ότι όλα τα μέλη της κοινωνίας είμαστε από την ίδια πλευρά και έχουμε απέναντι μας το 0,1%, τους διεφθαρμένους τραπεζίτες και επιχειρηματίες, παρέα με τις φιλιππινέζες τους, τους πολιτικούς, δικαστικούς και καταστολείς;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,796 μηνύματα.
Αν αντιλαμβάνεσαι αυτό το άρθρο ως αλητεία, μάλλον δεν έχεις καταλάβει τίποτα και μάλλον ζεις σε άλλο πλανήτη.
Επειδή είσαι προγραμματιστής δηλαδή κατά τεκμήριο διαβαστερός, διάβασε λίγο το περιεχόμενο του blog να καταλάβεις από που έρχεται και που πηγαίνει όλο αυτό...

Φώτης

Γεια σου Φώτη, καλωσήρθες. Μάλλον δεν με ξέρεις καθόλου, στην αλητεία του Ρέππα αναφερόμουνα. Πρέπει να σταματήσουμε να μιλάμε αόριστα για πολιτικές ευθύνες και να τις προσωποποιούμε, αυτή είναι η γνώμη μου. Έτσι τους ίσως να τους "πονέσει" πιο πολύ. Συμφωνώ απολύτως με όσα έγραψες στο blog σου. Καλή συνέχεια! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top