Niyia
Διάσημο μέλος



--------------------------------------------------------------------------
Eπίσης βρήκα παλαιότερες διαφημίσεις της Diesel [https://www.diesel.com]
Η εταιρεία δεν διαφοροποιεί την καμπάνια της παγκοσμίως. Παρουσιάζει ενοχλητικές εικόνες που προκαλούν τονίζοντας συνήθως κάποιο ανθρώπινο ελάττωμα και τοποθετεί ανθρώπους που φορούν τα ενδύματά της σε διακριτή θέση από το πλήθος. Η διαφημιστική καμπάνια της Diesel ξεκίνησε το 1991 και ονομάστηκε "Πετυχημένος τρόπος ζωής". Διαφέρει από άλλες καμπάνιες.
Η συγκεκριμένη καμπάνια που ακολουθεί δεν διαφοροποιείται παγκοσμίως καθώς πιστεύουν ότι "ο άνθρωπος είναι ίδιος σε όλο τον κόσμο" Art Director, Joakim Jonason [Sky Magazine, Μάιος 1996] ο οποίος υποστηρίζει ότι όλη η καμπάνια είναι μία σάτιρα της διαφήμισης, καθώς η διαφήμιση είναι γεμάτη από κενές υποσχέσεις. Ο διευθυντής της εταιρείας Maurizio Marchiori συμπληρώνει "αποφασίσαμε να παίξουμε λίγο ειρωνευόμενοι τα μεγάλα προβλήματα της ζωής". Το target group της εταιρείας είναι οι trendy άνθρωποι επομένως μία εκκεντρική αντικονφορμιστική προσέγγιση κρίνεται κατάλληλη.
Απολαύστε :

Προσέξτε τους συνταξιούχους στο πίσω μέρος της εικόνας. Κοιτάξτε την έκφρασή τους.
Ζευγάρια αντιθέσεων, π.χ. νεότητα- γηρατειά, η κοπέλα κοιτάει στο φακό - ο νεαρός δεν είναι έτοιμος για τη φωτογραφία, κα.

Σε αυτή τη φωτογραφία επιλέχθηκαν γουρούνια στη θέση μιας οικογένειας.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση εμφανίστηκε τα Χριστούγεννα του 1995. Στο κάτω αριστερό άκρο διακρίνεται η επιγραφή "Τελικά όλα ξεκαθαρίζουν. Καλωσορίζουμε το 1995. Τη χρονιά της καλής τύχης, καλού γούστου και φιλίας".
Κάπως αντιφατικό?


Το βλέμμα του άντρα, ο φωτισμός του δωματίου, τα αντικείμενα που προβάλλονται, η απουσία των ρούχων diesel... η εικόνα της γυναίκας ποια είναι?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Corpse Bride
Διακεκριμένο μέλος


Η συγκεκριμένη καμπάνια που ακολουθεί δεν διαφοροποιείται παγκοσμίως καθώς πιστεύουν ότι "ο άνθρωπος είναι ίδιος σε όλο τον κόσμο" Art Director, Joakim Jonason [Sky Magazine, Μάιος 1996] ο οποίος υποστηρίζει ότι όλη η καμπάνια είναι μία σάτιρα της διαφήμισης, καθώς η διαφήμιση είναι γεμάτη από κενές υποσχέσεις. Ο διευθυντής της εταιρείας Maurizio Marchiori συμπληρώνει "αποφασίσαμε να παίξουμε λίγο ειρωνευόμενοι τα μεγάλα προβλήματα της ζωής". Το target group της εταιρείας είναι οι trendy άνθρωποι επομένως μία εκκεντρική αντικονφορμιστική προσέγγιση κρίνεται κατάλληλη.
Να'χαμε να λεγαμε. Ξεχνανε ποια εταιρια διαφημιζουν μου φαινεται

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Niyia
Διάσημο μέλος


Να'χαμε να λεγαμε. Ξεχνανε ποια εταιρια διαφημιζουν μου φαινεται![]()
Γτ το λες αυτό? Τι εννοείς?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Corpse Bride
Διακεκριμένο μέλος


Τι λενε οταν αποφασισουν την καμπανια:
Η συγκεκριμένη καμπάνια που ακολουθεί δεν διαφοροποιείται παγκοσμίως καθώς πιστεύουν ότι τα εξοδα θα ναι πολλα, ενω η ντιζελ ειναι γνωστη σε ολους. Art Director, Joakim Jonason [Sky Magazine, Μάιος 1996] ο οποίος υποστηρίζει ότι όλη η καμπάνια είναι μία ιλουστρειτιον πραγματικοτητα με μεμονωμενα αντιθετα στοιχεια για να το παιξουμε και λιγο εκκεντρικοι τυποι. Συνεχιζουμε να δημιουργουμε μια διαφημιση γεμάτη από κενές υποσχέσεις, αλλα και λιγο τρεντι για να σκανε ολοι 300 ευρω για μια ναιλον μπλουζα. Ο διευθυντής της εταιρείας Maurizio Marchiori συμπληρώνει "αποφασίσαμε να παίξουμε λίγο ειρωνευόμενοι αυτους που τα σταζουν. Υλοποιησαμε την πιο safe λυση που βρηκαμε, θα πεταξουμε και μια μπαρουφα για εκκεντρικοτητες και αντικονφορμιστικες μπουρδες και αυτο ηταν". Το target group της εταιρείας είναι οι trendy άνθρωποι επομένως μία εντελως κενη καμπανια ειναι ο,τι πρεπει.
Δεν ξερω, εγω ετσι ακουσα απ'το πισω καθισμα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Niyia
Διάσημο μέλος



Πολύ κουλτούρα στις διαφημίσεις κ υποννοούμενα τα οποία εν τέλει κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους

αυτό όμως δεν κατάλαβα...Ξεχνανε ποια εταιρια διαφημιζουν μου φαινεται![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Corpse Bride
Διακεκριμένο μέλος


Αναφερομουν στην ντιζελ, και το ειπα κυριως για τα "κενα ονειρα που δημιουργουν οι διαφημισεις"-καπως ετσι το λεγε. Ειναι αστειο να μιλαμε για αυτη την εταιρια και να λεει οτι εκανε τη διαφημιση της με γνωμονα αυτο.
Τεεεεεσπα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Niyia
Διάσημο μέλος


Αλλά όλες οι εταιρείες δεν στοχεύουν στο δικό μας συναίσθημα με τον έναν ή τον άλλον τρόπο? Μας προκαλούν συναισθήματα με βάση ορισμένες βασικές ιδέες όπως ευτυχισμένες οικογένειες, χιούμορ, φαντασιώσεις, φιλία, ευτυχία, σεξουαλική έλξη κτλ, προκειμένου να πετύχουν την πώληση. Ε.... αν δεν χρησιμοποιούσαν κ διάφορα τεχνάσματα (βλ. κενά όνειρα), πως θα το πετύχαιναν? Τεσπά.

Άσχετο, (αλλά σχετικό με αυτό που είπες με την κόκα κόλα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanna
Επιφανές μέλος


κι εγω ειχα εντυπωσιαστει με την κοκα κολα οταν εμαθα οτι εχει 95% global awareness και αυτο που κανει μονο, ειναι να υπενθυμιζει οτι υπαρχει!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder



Όταν ένα προϊόν έχει σαν (μοναδικό) ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το κύρος τότε η εταιρία πρέπει να μοιάζει με μια εταιρία γεμάτη κοινωνικές ιδέες.
Εξάλλου εταιρίες όπως η Diesel τι έχουν να δείξουν; Τις χαμηλές τιμές; Τα χαρακτηριστικά; (?)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
roumana
Διάσημο μέλος


Τι κατάλαβα εγώ από αυτή την διαφήμιση.
![]()
Το βλέμμα του άντρα, ο φωτισμός του δωματίου, τα αντικείμενα που προβάλλονται, η απουσία των ρούχων diesel... η εικόνα της γυναίκας ποια είναι?
Ότι το πονηρό/ικανοποιημένο βλέμμα του άντρα δηλώνει επιτυχημένη/παράνομη (ίσως) παρτίδα σεξ.
Οι φωτογραφίες οπωσδήποτε δηλώνουν έλλειψη ρατσισμού αλλά και free mind. Ο γάμος είναι θέμα τύχης μεν(τα ζάρια), αλλά φορώντας ρούχα Diesel μπορεί να πετύχει ακόμα και ανάμεσα σε τόσο διαφορετικούς, αντίθετους χαρακτήρες, διαφορετικό κοινωνικό status, διαφορετικά hobby.( η classic lady και ο εκκεντρικός, η μαύρη κοπέλα με το λευκό αγόρι, ο μικρός με φόρμα και η ώριμη με το νυφικό του 40, η όμορφη και ο μέτριος…)
Γενικά έχει θετικό μήνυμα, ταυτόχρονα ρεαλιστικό και μη. Tο πρωταρχικό ρόλο στην συγκεκριμένη διαφήμιση παίζουν οι φωτογραφίες. Η κλειδαρότρυπα της προσωπικής ζωής…
edit:
...εντύπωση μου κάνει το γεγονός ότι το πρόσωπο της γυναίκας είναι σε ημίφως, οι νύφες φοράνε νυφικό ενώ οι γαμπροί άνετα ρούχα… αναιρώ…έχει μια δόση ρατσισμού… δεν είναι? Μόνο οι άντρες είναι free mind- άνετοι -ελεύθεροι δηλαδή?

Αν έχει σκοπό να ιντριγαρει πάντως… τα κατάφερε…
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Niyia
Διάσημο μέλος


Είναι πολύ ενδιαφέρον.


Δείτε περισσότερες φωτό
Κ εδώ το σχετικό βίντεο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Corpse Bride
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Niyia
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fandago
Διακεκριμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Niyia
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fandago
Διακεκριμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Niyia
Διάσημο μέλος



Το ότι το θέμα αυτό είναι επίκαιρο κ ευαισθητοποιεί πολλούς από εμάς κ προφανώς κερδίζει στα μάτια μας η εταιρεία, ναι, κ ανεβαίνουν οι πωλήσεις, πάλι ναι.
Αλλά ότι ακόμα κ με την γη μια απέραντη θάλασσα, εμείς θα κολυμπάμε με παντελόνια ντίζελ κ θα αγοράζουμε ντίζελ...δεν νομίζω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fandago
Διακεκριμένο μέλος



Νομίζω πάντως, ότι σκοπός της diesel είναι να κάνει εντύπωση (που το πετυχαίνει πολύ καλά) και όχι να περάσει κάποιο μήνυμα. Ειδικά αφού αυτό το μήνυμα της μπορεί να παρερμηνευτεί ή να είναι γενικά πολλαπλών ερμηνειών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Niyia
Διάσημο μέλος


Θα διαφωνήσω, γιατί ακριβώς παραπάνω μας έχεις παραθέσει μια διαφημιστική καμπάνια γεμάτη ειρωνεία και υπονοούμενα. Εκτός αν εγώ χάνω τελείως το νόημα
Νομίζω πάντως, ότι σκοπός της diesel είναι να κάνει εντύπωση (που το πετυχαίνει πολύ καλά) και όχι να περάσει κάποιο μήνυμα. Ειδικά αφού αυτό το μήνυμα της μπορεί να παρερμηνευτεί ή να είναι γενικά πολλαπλών ερμηνειών.
Στις πρώτες διαφημίσεις που παρέθεσα, η Ντίζελ προσπαθεί να τονίσει τις αντιθέσεις μεταξύ ατόμων/διαθέσεων/στερεότυπων/κτλ καθώς κ τα ανθρώπινα ελαττώματα. Με αυτόν τον τρόπο δηλώνει ότι ως εταιρεία απευθύνεται σε όλους. Μάλιστα, θεωρώ πως δεν τους ειρωνεύεται καθόλου, ίσα ίσα τους "εξυψώνει" (αν κ προσπαθεί να εξισώσει αυτά που στην ουσία δεν εξισώνονται=κενές υποσχέσεις, αλλά αυτό είναι μιά άλλη υπόθεση).
Το ότι κάνει εντύπωση κ ότι γενικώς οι διαφημίσεις της είναι "προκλητικές", αυτό είναι γεγονός. Κ τα ρούχα που διαφημίζει επίσης.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fandago
Διακεκριμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.