paskmak
Διάσημο μέλος


1)Ουσιαστικά συμφωνείς, ελπίζω γιατί αλλιώς όντως έχεις θέμα αντίληψης, ότι για τα περισσότερα παιδιά το σχολείο είναι σαν κρατητήριο, δηλαδή πολύ απλά δεν θέλουν να βρίσκονται εκεί. Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα και ούτε μόνο για δημοτικά. Και μεγαλυτερα παιδιά δεν θέλουν το σχολείο. Αν θες πηγές για αυτό, σίγουρα θα βρεις.
2) Το σχολείο δεν θα έπρεπε να είναι έτσι, να το βλέπει το παιδί τόσο αρνητικά. Υπάρχει θέμα σε πολλές χώρες, σίγουρα στην Ελλάδα, που εκεί μεγαλώσαμε και ξέρουμε.
3) Άρα είναι λογικό πολλά παιδιά να μην θέλουν να πηγαίνουν σχολείο.
4) Εσύ, όπως προείπα το αναγνωρίζεις αυτό, αλλιώς τζάμπα μιλάμε, καθώς αυτό απαιτεί στοιχειώδη αντίληψη.
5) Και εφόσον το αναγνωρίζεις, έστω για την Ελλάδα και μόνο, ας αφήσουμε τις άλλες χώρες (αν και είναι γενικό το φαινόμενο), αντί να εστιάσεις στο πρόβλημα, που είναι η λάθος λειτουργία του σχολείου, αποκαλείς την Ελλάδα μπανανία (για το ότι δεν τιμωρεί σκληρά τις κοπάνες και τις απουσίες) και τους μαθητές ουσιαστικά τεμπέληδες και ξύστες.
Άρα αναγνωρίζεις ότι το σχολείο δεν κάνει σωστά τη δουλειά του, αλλά κατηγορείς τον μαθητή και τον λες τεμπέλη και ζητάς σκληρότερα μέτρα για να βρίσκεται στο σχολείο. Αφορμή ψάχνεις να χλευάσεις την Ελλάδα και τους Έλληνες, ειδικά αν σκεφτείς ότι το φαινόμενο αυτό με κοπάνες ή και σχολείο που δεν λειτουργεί όπως πρέπει, είναι γενικό και συναντάται σε πολλά κράτη.
Ίσως ο fast να είχε δίκιο.
Αναρωτιέμαι πώς γίνεται μερικά άτομα, να μην μπορούν να ακολουθήσουν ορισμένες συγκεκριμένες λογικές αλυσίδες, ειδικά για τόσο απλά πράγματα...
Αλλο το ένα , αλλο το αλλο. Το ότι το σχολείο έχει κενά/δυσλειτουργίες δεν αποτελεί δικαιολογια να υπάρχουν ελεύθερες απουσίες σ ένα εκπαιδευτικό σύστημα η γι αυτο τον λογο να δικαιολογείται η απουσία από το μαθημα. Το ότι όλοι μαθητές ειναι κακοί και τεμπέληδες εσυ το λες και μονος έβγαλες αυτο το συμπερασμα. Εγώ τόνισα,ότι σε κάποιες χώρες , κάτι τέτοιο δεν υφίσταται, ότι τα παιδιά δια νόμου τις συγκεκριμένες ωρες της ημέρας πρέπει να βρίσκονται στο σχολείο και δεν υπάρχει το γελοίο σύστημα των ελεύθερων απουσιών. Απλο και κατανοητό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης


Αλλο το ένα , αλλο το αλλο. Το ότι το σχολείο έχει κενά/δυσλειτουργίες δεν αποτελεί δικαιολογια να υπάρχουν ελεύθερες απουσίες σ ένα εκπαιδευτικό σύστημα η γι αυτο τον λογο να δικαιολογείται η απουσία από το μαθημα. Το ότι όλοι μαθητές ειναι κακοί και τεμπέληδες εσυ το λες και μονος έβγαλες αυτο το συμπερασμα. Εγώ τόνισα,ότι σε κάποιες χώρες , κάτι τέτοιο δεν υφίσταται, ότι τα παιδιά δια νόμου τις συγκεκριμένες ωρες της ημέρας πρέπει να βρίσκονται στο σχολείο και δεν υπάρχει το γελοίο σύστημα των ελεύθερων απουσιών. Απλο και κατανοητό.
Εγώ αυτό που λέω απλά είανι πως το σχολείο αποτελεί ένα κρατητήριο με δευτερεύοντα ρόλο την εκπαίδευση του παιδιού σε κάποια αυθαιρέτως επιλεγμένα μαθήματα. Επομένως, προφανώς και καλά κάνουν στη Γερμανία και παίρνουν τις "κοπάνες" πιο πολύ στα σοβαρά, όπως κάνουν στο κρατητήριο στα αστυνομικά τμήματα. Πέρα απ' αυτό και πέρα απ' τη νομιμότητα της λειτουργείας του σχολείου-κρατητηρίου, δεν υπάρχουν επιχείρηματα όσον αφορά το γιατί το να αντιμετωπίζεις έτσι τα παιδιά έχει οποιαδήποτε ανθρωπιστική και φιλοσοφική βάση.
Το παιδί δε θέλει να πάει σχολείο; Είναι τεμπέλικο και θα πάει με το ζόρι, σιγά που ξέρει αυτό τι είναι καλό γι' αυτό και τι όχι - άλλωστε εκεί θα το μάθει αυτό. Σε μπανανίες σαν την Ελλάδα αφήνουν τα παιδιά να παίρνουν περισσότερες απουσίες και τα παιδιά χάνουνε την πολύτιμη εμπειρία του μαθήματος. Ασχολίαστο...
Φαντάζομαι είσαι υπέρ και των οδηγικών νόμων στη Γαλλία(που εφαρμόζονται επιμελώς) και δε μπορείς να φας ή να κουνηθείς πάνω από 80χμ/ω γτ θα φας πρόστιμο. Από πότε οι κρυόκωλοι νόμοι αποτελούν θετικό στοιχείο;
Αν αυτό που λες ισχύει, τότε σε μεγάλο βαθμό ευθύνεται το γεγονός ότι έξω δεν φεύγει ο μέσος Έλληνας αλλά συνήθως όπως συμβαίνει με όλους σχεδόν τους μεμονωμένους μετανάστες φεύγει ο καλός Ελληνας, δηλαδή έξυπνος, εργατικός, προσαρμοσιμος. Οπότε είναι λογικό ένας τέτοιος άνθρωπος να τα πηγαίνει καλύτερα από τον μέσο άνθρωπο οποιασδήποτε χώρας.
Όλοι οι εμιγκράνοι το κάνουν αυτό στις αξιολογήσεις που κάνουν οι μεγάλες εταιρίες, από υποχρέωση. 'Ετσι και αλλιώς συνήθως από υποχρέωση γίνεσαι <<δουλευταράς>> και πάρα πολλοί δυτικοί δεν είναι γτ πραγματικά δεν το χρειάζονται για να ζήσουν μια τίμια ζωή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
paskmak
Διάσημο μέλος


Εγώ αυτό που λέω απλά είανι πως το σχολείο αποτελεί ένα κρατητήριο με δευτερεύοντα ρόλο την εκπαίδευση του παιδιού σε κάποια αυθαιρέτως επιλεγμένα μαθήματα. Επομένως, προφανώς και καλά κάνουν στη Γερμανία και παίρνουν τις "κοπάνες" πιο πολύ στα σοβαρά, όπως κάνουν στο κρατητήριο στα αστυνομικά τμήματα. Πέρα απ' αυτό και πέρα απ' τη νομιμότητα της λειτουργείας του σχολείου-κρατητηρίου, δεν υπάρχουν επιχείρηματα όσον αφορά το γιατί το να αντιμετωπίζεις έτσι τα παιδιά έχει οποιαδήποτε ανθρωπιστική και φιλοσοφική βάση.
Το παιδί δε θέλει να πάει σχολείο; Είναι τεμπέλικο και θα πάει με το ζόρι, σιγά που ξέρει αυτό τι είναι καλό γι' αυτό και τι όχι - άλλωστε εκεί θα το μάθει αυτό. Σε μπανανίες σαν την Ελλάδα αφήνουν τα παιδιά να παίρνουν περισσότερες απουσίες και τα παιδιά χάνουνε την πολύτιμη εμπειρία του μαθήματος. Ασχολίαστο...
Φαντάζομαι είσαι υπέρ και των οδηγικών νόμων στη Γαλλία(που εφαρμόζονται επιμελώς) και δε μπορείς να φας ή να κουνηθείς πάνω από 80χμ/ω γτ θα φας πρόστιμο. Από πότε οι κρυόκωλοι νόμοι αποτελούν θετικό στοιχείο;
Όλοι οι εμιγκράνοι το κάνουν αυτό στις αξιολογήσεις που κάνουν οι μεγάλες εταιρίες, από υποχρέωση. 'Ετσι και αλλιώς συνήθως από υποχρέωση γίνεσαι <<δουλευταράς>> και πάρα πολλοί δυτικοί δεν είναι γτ πραγματικά δεν το χρειάζονται για να ζήσουν μια τίμια ζωή.
Καλα και αυτο το ακούσαμε εδώ μεσα , ότι τα σχολεία ειναι φυλακές. Ναι μήπως πρέπει τα παιδιά ολημερίς να σπανε πέτρες εκει μεσα;
Όχι. Ειναι καλύτερα να μην υπάρχει έλεγχος και νόμοι, οι άνθρωποι να σκοτώνονται στους δρόμους σαν τις μύγες , τα παιδιά αινσταιν να μην χρειαζεται να πηγαίνουν σχολείο γιατί αποτελεί «ξενερωτη υποχρέωση» . Εξυπνακίστικες παπαρολογιες αλα ελληνικα, γι αυτο και η χώρα βρίσκεται μπροστά, μονο οι πολιτικοί σας φταινε, δε κοιτάτε μερικοί τα μυαλά που κουβαλάτε .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης


Αφού πηγαίνουν εκεί μέσα και δε μπορούν να φύγουν έξω από τα κάγκελα μέχρι να τα πάρουν οι γονείς τους, τι είναι; Που σκαλώνεις ακριβώς;Καλα και αυτο το ακούσαμε εδώ μεσα , ότι τα σχολεία ειναι φυλακές. Ναι μήπως πρέπει τα παιδιά ολημερίς να σπανε πέτρες εκει μεσα;
Όχι. Ειναι καλύτερα να μην υπάρχει έλεγχος και νόμοι, οι άνθρωποι να σκοτώνονται στους δρόμους σαν τις μύγες , τα παιδιά αινσταιν να μην χρειαζεται να πηγαίνουν σχολείο γιατί αποτελεί «ξενερωτη υποχρέωση» . Εξυπνακίστικες παπαρολογιες αλα ελληνικα, γι αυτο και η χώρα βρίσκεται μπροστά, μονο οι πολιτικοί σας φταινε, δε κοιτάτε μερικοί τα μυαλά που κουβαλάτε .
Φυσικά, καθώς είτε θα υπάρχουν δρακόντιοι νόμοι, είτε θα υπάρχει απόλυτη αναρχία. Δε μπορείς να γράψεις ένα ποστ κυριολεκτικά χωρίς splitting, χωρίς το πιο κλασικό, λογικό λάθος που μπορεί να κάνει κάποιος.
Εγώ ακόμα περιμένω να μου πείτε πως είναι δυνατόν οι Έλληνες να δουλεύουν περισσότερο από όλους όμως το προϊόν που παράγουν να είναι πολύ λίγο;Μήπως νομίζουν ότι δουλεύουν;Γιατί όλοι ξέρουμε τι γίνεται στο δημόσιο τομέα που η από τις 8 ώρες εργασίας η 3 είναι καφές και τσιγάρο.
Δε σου πα πάνω ότι δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Αφού πηγαίνουν εκεί μέσα και δε μπορούν να φύγουν έξω από τα κάγκελα μέχρι να τα πάρουν οι γονείς τους, τι είναι; Που σκαλώνεις ακριβώς;
Φυσικά, καθώς είτε θα υπάρχουν δρακόντιοι νόμοι, είτε θα υπάρχει απόλυτη αναρχία. Δε μπορείς να γράψεις ένα ποστ κυριολεκτικά χωρίς splitting, χωρίς το πιο κλασικό, παιδικό κι ανώριμο λογικό λάθος που μπορεί να κάνει κάποιος.
Δε σου πα πάνω ότι δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι;
Δεν μιλάω για εσένα Fast εσυ είπες μια πλευρά η οποία είναι πολύ ενδιαφέρουσα και όντως μπορεί να παίζει καταληκτικό ρόλο.Μιλαω για μερικούς που πάνω έλεγαν ότι οι Έλληνες δουλεύουν πιο σκληρά από όλους χωρίς όμως να συμπληρώνουν ότι παράγουν λιγότερο από όλους.
Αυτός είναι και ένας λόγος που η Ελληνική βιομηχανία χάθηκε,όταν ένα κράτος μπορεί να παράγει πχ 70.000 αμάξια την ημέρα ενώ η Ελλάδα 1.000 η παραγωγή κρίνεται μη κερδοφόρα καθώς η επιχείρηση και σπάταλα μεγάλα ποσά σε παραγωγικούς συντελεστές και το προϊόν είναι λίγο.Αρα κάνει σπατάλη παραγωγικών συντελεστών και έχει μόνιμα ζημιές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν μιλάω για εσένα Fast εσυ είπες μια πλευρά η οποία είναι πολύ ενδιαφέρουσα και όντως μπορεί να παίζει καταληκτικό ρόλο.Μιλαω για μερικούς που πάνω έλεγαν ότι οι Έλληνες δουλεύουν πιο σκληρά από όλους χωρίς όμως να συμπληρώνουν ότι παράγουν λιγότερο από όλους.
Αυτός είναι και ένας λόγος που η Ελληνική βιομηχανία χάθηκε,όταν ένα κράτος μπορεί να παράγει πχ 70.000 αμάξια την ημέρα ενώ η Ελλάδα 1.000 η παραγωγή κρίνεται μη κερδοφόρα καθώς η επιχείρηση και σπάταλα μεγάλα ποσά σε παραγωγικούς συντελεστές και το προϊόν είναι λίγο.Αρα κάνει σπατάλη παραγωγικών συντελεστών και έχει μόνιμα ζημιές.
Δεν έχουμε εργοστάσια για να παράγουμε. Οι ώρες δουλειές δεν συνεπάγονται παραγωγή υλικών αγαθών. Ο δικηγόρος πχ δεν παράγει κάτι απλώς δουλεύει. Ο πιτογυρας παράγει πιτογυρο προς κατανάλωση. Δεν παράγει πιτογυρο για εξαγωγη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος


Btw η τιμωρία ουσιαστικά για την κοπάνα είναι η απουσία στις οποίες υπάρχει ένα όριο που ο μαθητής δεν μπορεί να ξεπεράσει αλλιώς θα κάνει πάλι την τάξη. Δεν είναι ότι μπορεί να μη πατήσει κανένα τρίμηνο στο σχολείο. Και όσο υπάρχει αυτό το όριο έχει δικαίωμα να τις χρησιμοποιήσει.5) Και εφόσον το αναγνωρίζεις, έστω για την Ελλάδα και μόνο, ας αφήσουμε τις άλλες χώρες (αν και είναι γενικό το φαινόμενο), αντί να εστιάσεις στο πρόβλημα, που είναι η λάθος λειτουργία του σχολείου, αποκαλείς την Ελλάδα μπανανία (για το ότι δεν τιμωρεί σκληρά τις κοπάνες και τις απουσίες) και τους μαθητές ουσιαστικά τεμπέληδες και ξύστες.
Στην τρίτη λυκείου οι περισσότεροι (φαντάζομαι και εδώ) αφήσαμε τις απουσίες τον καιρό πριν τις πανελλήνιες. Εκεί δικαιολογείται συνήθως η "κοπάνα" αλλά γκες γουάτ δεν ξες αν ο άλλος και που κάθεται σπίτι διαβάζει. Εγώ πχ σε μια φάση είχα κλατάρει και έβλεπα σειρά για να ξεχαστώ. Βλακείες συζητάμε τόση ώρα δηλαδή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος


Λοιπόν θα γράψω τις σκέψεις μου και επειδή το θέμα είναι off topic ας το μεταφέρει η ΟΔ στο κατάλληλο νήμα.
Εγώ την Ελλάδα την αγαπώ σαν χώρα καθώς έχει ωραία τοπία,ιστορία,μνημεία κτλ.Απεχθάνομαι όμως τους κατοίκους της (όχι όλλους φυσικά) και την Ελληνική νοοτροπία με την οποία δεν προσαρμόστηκα ποτέ και ούτε θα το κάνω.Δεν μπορώ να βλέπω κατεστραμμένα πανεπιστήμια,σχολεια υπηρεσίες κτλ.Δεν μπορώ να βλέπω πολίτες που να καυχιούνται επειδή κάνουν φοροδιαφυγή η επειδή δεν τηρούν τους νομους μόνο και μονο για να το παίξουν μαγκες.Δεν αντέχω την αλαζονεία των Ελλήνων που λένε ότι είναι ο καλύτερος λαός ενώ δεν έχουν λύσει αυτονόητα προβλήματα.Αηδιαζω στην σκέψη ότι ακόμα και τώρα μετά από 10 χρόνια κρίσης ο Ελληνικός λαός κάνει τα ίδια λάθη.Θα πω κάτι που ίσως ακουστεί σκληρό,το επίπεδο των ανθρώπων δεν είναι άξιο αυτής της όμορφης και πλούσιας ιστορικά χώρας Συγνωμη αλλά με αυτήν την τεμπέλικη νοοτροπία εγώ πάντα θα είμαι ξένος σε αυτό το κράτος.
2009 στη Γερμανία , ψάξε να δεις τι έγινε με τις καταλήψεις. Μην πας σε δεκαετίας 60,70,80,90 που είχανε περισσότερες καταλήψεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


2009 στη Γερμανία , ψάξε να δεις τι έγινε με τις καταλήψεις. Μην πας σε δεκαετίας 60,70,80,90 που είχανε περισσότερες καταλήψεις
Ναι οκ συγκρίνεις το Γερμανικό κράτος (και γενικά κάθε ευρωπαϊκό δυτικό κράτος) με την μπανανία που λέγεται Ελλάδα;Νομίζω από το δημοτικό μαθαίνουμε ότι δεν συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα γιατί στο τέλος θα έχουμε εσφαλμένα αποτελέσματα.Αν η Ελλάδα ακολουθήσει τις πολιτικές των Ευρωπαίων τότε ναι θα υπάρχει σύγκριση τώρα απλός κάνουμε υποθέσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος


Βασικά τις έχει ακολουθήσει και δεν έχει αλλάξει κάτι προς το καλύτερο .Ναι οκ συγκρίνεις το Γερμανικό κράτος (και γενικά κάθε ευρωπαϊκό δυτικό κράτος) με την μπανανία που λέγεται Ελλάδα;Νομίζω από το δημοτικό μαθαίνουμε ότι δεν συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα γιατί στο τέλος θα έχουμε εσφαλμένα αποτελέσματα.Αν η Ελλάδα ακολουθήσει τις πολιτικές των Ευρωπαίων τότε ναι θα υπάρχει σύγκριση τώρα απλός κάνουμε υποθέσεις.
Ερώτηση: Στη Γερμανία έχουμε καταλήψεις και πορείες φοιτητών ; Έχουμε κόμματα στα γερμανικά πανεπιστήμια ;
Το 2009 οι φοιτητές είχαν τη στήριξη της κυβέρνησης ;
Φαντάζομαι κάποιος λάτρης της Γερμανίας σαν κ εσένα θα μπορεί να απαντήσει .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Βασικά τις έχει ακολουθήσει και δεν έχει αλλάξει κάτι προς το καλύτερο .
Ερώτηση: Στη Γερμανία έχουμε καταλήψεις και πορείες φοιτητών ; Έχουμε κόμματα στα γερμανικά πανεπιστήμια ;
Το 2009 οι φοιτητές είχαν τη στήριξη της κυβέρνησης ;
Φαντάζομαι κάποιος λάτρης της Γερμανίας σαν κ εσένα θα μπορεί να απαντήσει .
Λοιπόν πάμε ένα ένα!
Η Ελλάδα δεν ακολούθησε την Ευρωπαϊκή νοοτροπία.Θα βάλω και λινκ.
1)Παιδεία:Το ελληνικό κράτος ξοδεύει το 8% του ΑΕΠ στην παιδεία σε σχέση με το 12% που ξοδεύουν οι Ευρωπαϊκές χώρες.Γενικα πιστεύω ότι στην παιδεία δεν λειτουργεί τίποτα σωστά.Σχολεία χωρίς υποδομές,προσωπικό που βαριέται να κάνει την δουλειά του,Έλλειψη Σ.Ε.Π που για εμένα είναι το σημαντικότερο μάθημα.Πανεπιστημια με άφησες κομμάτων,επίσης χωρίς εργαστήρια πολλές φορές.Στην Ελλάδα μαθαίνουμε μεγάλο όγκο πληροφοριών αλλά άχρηστο.Νομιζω ότι η εξειδίκευση δεν πρέπει να ξεκινά από την Γ αλλά από την Α λυκείου ώστε το παιδί μπαίνοντας στο πανεπιστήμιο να ξέρει τι γίνεται.
2)Υγεία: Η Ελλάδα ξοδεύει το 10% του ΑΕΠ σε σχέση με άλλες χώρες που το ποσοστό φτάνει το 20%.Θεωρω απαράδεκτο να πηγαίνουν οι ασθενείς σε νοσοκομεία και να μην έχουν γάζες κτλ (και για να σε προλάβω δεν φταίει μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ για την παρακμή αυτή).
3)Επενδύσεις:Θεωρω απαράδεκτο οι φορολογία για τις επιχειρήσεις να είναι 28%,κανονικά πρέπει να είναι γύρω στο 20-23% ώστε οι πολυεθνικές να έχουν κίνητρα για επενδύσεις!Αν δεις από το 1995 και μετά η Ελλάδα χάνει επενδύσεις πολλές τεράστιες επιχειρήσεις εφυγαν (Nissan,Mercedes,Carrefour,Shell,BP,BNP paribas,Credit agricole,Aldi κτλ).
4)Γενικά θεωρώ ότι η Ελλάδα πρέπει να ξοδέψει πολλά δις στις υποδομές όπως είναι τα πάρκα,οι δρόμοι κτλ καθώς και αυτά μπορούν να φέρουν έσοδα στους δήμους.Οι λεγόμενες εξωτερικές οικονομίες.
5)Δημιουργεια επιπλέον ιδιωτικών πανεπιστημίων:Αυτό θα οφελήσει και τα δημόσια πανεπιστήμια καθώς θα μπουν σε ανταγωνισμό με τα ιδιωτικά και έτσι θα βελτιωθούν και αυτά.Επισης το κράτος θα έχει επιπλέον έσοδα καθώς αρκετοί φοιτητές που πάνε και σπουδάζουν σε χώρες όπως Βουλγαρία,Ρουμανία,Κύπρο θα μείνουν εδώ άρα τα οφέλη θα μένουν στην Ελληνική οικονομία.Τα παιδιά που σπουδάζουν σε δημόσια θα συνεχίσουν να είναι σε δημόσια.
6)Θεωρω ότι πρέπει να δοθούν κίνητρα και στις περιοχές εκτός Αθήνας καθώς η Αθήνα πλέον δεν αντέχει άλλο πληθυσμό και έτσι η ανεργία παραμένει υψηλά,αντίθετα αρκετός κόσμος θα μπορούσε να εργαστεί σε δουλειές στην επαρχία!
7)Θεωρω ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να δώσουν κίνητρα ώστε να έρθουν κέντρα έρευνας εδώ (ένα παράδειγμα είναι η Ιρλανδία) αν τα κέντρα έρευνας και ανάπτυξης είναι έδω καταλαβαίνεις ότι η Ελλάδα θα αποκτήσει τρομερή τεχνογνωσία και άρα θα είναι καλός προορισμός για επενδύσεις.
Όλα αυτά βέβαια πρέπει να γίνουν και με την βοήθεια των Ελλήνων,με την σημερινή νοοτροπία δεν πάμε πουθενά δυστυχώς.
Στην Ευρώπη τα εφάρμοσαν τα παραπάνω και είχαν θετικά αποτελέσματα!!!
Τώρα όσο αφορά την Γερμανία.
1)Φυσικά γίνονται απεργίες όπως και σε όλον τον κόσμο.Ομως απεργία σημαίνει ότι γίνεται με την απόλυτη πλειοψηφία και συμμετοχή σε αυτήν (στην Ελλάδα δεν γίνεται).Απεργια σημαίνει ότι έχω σοβαρά αιτήματα και όχι για να μην πάω στην δουλειά.Και φυσικά δεν σημαίνει ότι κάνω απεργία κάθε μήνα όπως γίνεται εδώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος


Λοιπόν πάμε ένα ένα!
Η Ελλάδα δεν ακολούθησε την Ευρωπαϊκή νοοτροπία.Θα βάλω και λινκ.
1)Παιδεία:Το ελληνικό κράτος ξοδεύει το 8% του ΑΕΠ στην παιδεία σε σχέση με το 12% που ξοδεύουν οι Ευρωπαϊκές χώρες.Γενικα πιστεύω ότι στην παιδεία δεν λειτουργεί τίποτα σωστά.Σχολεία χωρίς υποδομές,προσωπικό που βαριέται να κάνει την δουλειά του,Έλλειψη Σ.Ε.Π που για εμένα είναι το σημαντικότερο μάθημα.Πανεπιστημια με άφησες κομμάτων,επίσης χωρίς εργαστήρια πολλές φορές.Στην Ελλάδα μαθαίνουμε μεγάλο όγκο πληροφοριών αλλά άχρηστο.Νομιζω ότι η εξειδίκευση δεν πρέπει να ξεκινά από την Γ αλλά από την Α λυκείου ώστε το παιδί μπαίνοντας στο πανεπιστήμιο να ξέρει τι γίνεται.
2)Υγεία: Η Ελλάδα ξοδεύει το 10% του ΑΕΠ σε σχέση με άλλες χώρες που το ποσοστό φτάνει το 20%.Θεωρω απαράδεκτο να πηγαίνουν οι ασθενείς σε νοσοκομεία και να μην έχουν γάζες κτλ (και για να σε προλάβω δεν φταίει μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ για την παρακμή αυτή).
3)Επενδύσεις:Θεωρω απαράδεκτο οι φορολογία για τις επιχειρήσεις να είναι 28%,κανονικά πρέπει να είναι γύρω στο 20-23% ώστε οι πολυεθνικές να έχουν κίνητρα για επενδύσεις!Αν δεις από το 1995 και μετά η Ελλάδα χάνει επενδύσεις πολλές τεράστιες επιχειρήσεις εφυγαν (Nissan,Mercedes,Carrefour,Shell,BP,BNP paribas,Credit agricole,Aldi κτλ).
4)Γενικά θεωρώ ότι η Ελλάδα πρέπει να ξοδέψει πολλά δις στις υποδομές όπως είναι τα πάρκα,οι δρόμοι κτλ καθώς και αυτά μπορούν να φέρουν έσοδα στους δήμους.Οι λεγόμενες εξωτερικές οικονομίες.
5)Δημιουργεια επιπλέον ιδιωτικών πανεπιστημίων:Αυτό θα οφελήσει και τα δημόσια πανεπιστήμια καθώς θα μπουν σε ανταγωνισμό με τα ιδιωτικά και έτσι θα βελτιωθούν και αυτά.Επισης το κράτος θα έχει επιπλέον έσοδα καθώς αρκετοί φοιτητές που πάνε και σπουδάζουν σε χώρες όπως Βουλγαρία,Ρουμανία,Κύπρο θα μείνουν εδώ άρα τα οφέλη θα μένουν στην Ελληνική οικονομία.Τα παιδιά που σπουδάζουν σε δημόσια θα συνεχίσουν να είναι σε δημόσια.
6)Θεωρω ότι πρέπει να δοθούν κίνητρα και στις περιοχές εκτός Αθήνας καθώς η Αθήνα πλέον δεν αντέχει άλλο πληθυσμό και έτσι η ανεργία παραμένει υψηλά,αντίθετα αρκετός κόσμος θα μπορούσε να εργαστεί σε δουλειές στην επαρχία!
7)Θεωρω ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να δώσουν κίνητρα ώστε να έρθουν κέντρα έρευνας εδώ (ένα παράδειγμα είναι η Ιρλανδία) αν τα κέντρα έρευνας και ανάπτυξης είναι έδω καταλαβαίνεις ότι η Ελλάδα θα αποκτήσει τρομερή τεχνογνωσία και άρα θα είναι καλός προορισμός για επενδύσεις.
Όλα αυτά βέβαια πρέπει να γίνουν και με την βοήθεια των Ελλήνων,με την σημερινή νοοτροπία δεν πάμε πουθενά δυστυχώς.
Στην Ευρώπη τα εφάρμοσαν τα παραπάνω και είχαν θετικά αποτελέσματα!!!
Τώρα όσο αφορά την Γερμανία.
1)Φυσικά γίνονται απεργίες όπως και σε όλον τον κόσμο.Ομως απεργία σημαίνει ότι γίνεται με την απόλυτη πλειοψηφία και συμμετοχή σε αυτήν (στην Ελλάδα δεν γίνεται).Απεργια σημαίνει ότι έχω σοβαρά αιτήματα και όχι για να μην πάω στην δουλειά.Και φυσικά δεν σημαίνει ότι κάνω απεργία κάθε μήνα όπως γίνεται εδώ.
Γιατί στην Ελλάδα πώς γίνονται οι απεργίες;
1) Προσωπικό που βαριέται να κάνει τη δουλειά του ; Πώς εξάγεις αυτό το συμπέρασμα ;
5) Δεν υπάρχει σύγκριση ιδιωτικών με δημοσίων πανεπιστημίων, διότι ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν υπάρχουν.
Αυτά που ευαγγελίζεστε οι δεξιοί δεν υπάρχουν πουθενά. Ευαγγελίζεστε πανεπιστήμια με κρατική χρηματοδότηση που θα πληρώνουν οι φοιτητές για να παρακολουθήσουν μαθήματα.
Όσον αφορά τη Γερμανία , έχει κανονικά καταλήψεις και πορείες φοιτητών , στέκια αναρχικών και δεξιών στα πανεπιστήμια και το 2009 η κυβέρνηση στήριξε τις καταλήψεις. Αν πας μερικές δεκαετίες πίσω θα δεις τι ξύλο έπαιζαν στα γερμανικά πανεπιστήμια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Γιατί στην Ελλάδα πώς γίνονται οι απεργίες;
1) Προσωπικό που βαριέται να κάνει τη δουλειά του ; Πώς εξάγεις αυτό το συμπέρασμα ;
5) Δεν υπάρχει σύγκριση ιδιωτικών με δημοσίων πανεπιστημίων, διότι ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν υπάρχουν.
Αυτά που ευαγγελίζεστε οι δεξιοί δεν υπάρχουν πουθενά. Ευαγγελίζεστε πανεπιστήμια με κρατική χρηματοδότηση που θα πληρώνουν οι φοιτητές για να παρακολουθήσουν μαθήματα.
Όσον αφορά τη Γερμανία, έχει κανονικά καταλήψεις και πορείες φοιτητών , στέκια αναρχικών και δεξιών στα πανεπιστήμια και το 2009 η κυβέρνηση στήριξε τις καταλήψεις. Αν πας μερικές δεκαετίες πίσω θα δεις τι ξύλο έπαιζαν στα γερμανικά πανεπιστήμια.
Άρα εσυ πιστεύεις ότι οι Έλληνες δεν βαριούνται να εργαστούν (όχι και φυσικά);
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
paskmak
Διάσημο μέλος


Όσον αφορά τη Γερμανία έξυπνε , έχει κανονικά καταλήψεις και πορείες φοιτητών , στέκια αναρχικών και δεξιών στα πανεπιστήμια και το 2009 η κυβέρνηση στήριξε τις καταλήψεις. Αν πας μερικές δεκαετίες πίσω θα δεις τι ξύλο έπαιζαν στα γερμανικά πανεπιστήμια.
Μονο που κανένας δεν ασχολείται με το 0.1% των κομματόσκυλων και εφαρμόζεται ο νόμοσδια της αστυνομικής βίας, αν παρατηρηθούν φαινόμενα βανδαλισμού ή καταλήψεις αλα ελληνικα . Καμία σχεση με τα εν ελλαδι δεδομενα .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Γιατί στην Ελλάδα πώς γίνονται οι απεργίες;
1) Προσωπικό που βαριέται να κάνει τη δουλειά του ; Πώς εξάγεις αυτό το συμπέρασμα ;
5) Δεν υπάρχει σύγκριση ιδιωτικών με δημοσίων πανεπιστημίων, διότι ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν υπάρχουν.
Αυτά που ευαγγελίζεστε οι δεξιοί δεν υπάρχουν πουθενά. Ευαγγελίζεστε πανεπιστήμια με κρατική χρηματοδότηση που θα πληρώνουν οι φοιτητές για να παρακολουθήσουν μαθήματα.
Όσον αφορά τη Γερμανία , έχει κανονικά καταλήψεις και πορείες φοιτητών , στέκια αναρχικών και δεξιών στα πανεπιστήμια και το 2009 η κυβέρνηση στήριξε τις καταλήψεις. Αν πας μερικές δεκαετίες πίσω θα δεις τι ξύλο έπαιζαν στα γερμανικά πανεπιστήμια.
Θέλω να μου δείξεις το εσωτερικό ενός Γερμανικού πανεπιστημίου και ενός Ελληνικού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος


ΠΕΡΑΣΤΙΚΑΘέλω να μου δείξεις το εσωτερικό ενός Γερμανικού πανεπιστημίου και ενός Ελληνικού.
Άρα εσυ πιστεύεις ότι οι Έλληνες δεν βαριούνται να εργαστούν (όχι και φυσικά);
Όχι δεν βαριούνται να εργαστούν και εργάζονται περισσότερο από κάθε άλλο.
Γι αυτό είμαι σύμφωνος στην μείωση των εργασιακών ημερών και του ωραρίου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ
Όχι δεν βαριούνται να εργαστούν και εργάζονται περισσότερο από κάθε άλλο.
Γι αυτό είμαι σύμφωνος στην μείωση των εργασιακών ημερών και του ωραρίου
Τις εγκαταστάσεις εννοώ.Δειξε μου ένα Γερμανικό και ένα ελληνικό πανεπιστήμιο.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ
Όχι δεν βαριούνται να εργαστούν και εργάζονται περισσότερο από κάθε άλλο.
Γι αυτό είμαι σύμφωνος στην μείωση των εργασιακών ημερών και του ωραρίου
Άρα οι Έλληνες είναι παραγωγικοί ε;Μην λες πράγματα που θα «μετανιώσεις» φίλε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος


https://de.wikipedia.org/wiki/Studentenproteste_in_Deutschland_2009Τις εγκαταστάσεις εννοώ.Δειξε μου ένα Γερμανικό και ένα ελληνικό πανεπιστήμιο.
Άρα οι Έλληνες είναι παραγωγικοί ε;Μην λες πράγματα που θα «μετανιώσεις» φίλε.
Σε τι διαφέρουν οι εγκαταστάσεις έξυπνε ;;;
Επειδή έχω διαβάσει και τα προηγούμενα , ξέρω που το πας και θα σου απαντήσω ΝΑΙ είναι για τις εργασίες που κάνουν.
Αλλά επειδή είσαι τόσο έκβλημα συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια .
Μονο που κανένας δεν ασχολείται με το 0.1% των κομματόσκυλων και εφαρμόζεται ο νόμοσδια της αστυνομικής βίας, αν παρατηρηθούν φαινόμενα βανδαλισμού ή καταλήψεις αλα ελληνικα . Καμία σχεση με τα εν ελλαδι δεδομενα .
Δεν μπαίνει η γερμανική αστυνομία στα πανεπιστήμια , μόνο μετά από καταγγελία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


https://de.wikipedia.org/wiki/Studentenproteste_in_Deutschland_2009
Σε τι διαφέρουν οι εγκαταστάσεις έξυπνε ;;;
Επειδή έχω διαβάσει και τα προηγούμενα , ξέρω που το πας και θα σου απαντήσω ΝΑΙ είναι για τις εργασίες που κάνουν.
Αλλά επειδή είσαι τόσο έκβλημα συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια .
Δεν μπαίνει η γερμανική αστυνομία στα πανεπιστήμια , μόνο μετά από καταγγελία.
Μήπως δεν δουλεύουν τόσες ώρες αλλά νομίζουν;Γιατί άλλο χτυπάω κάρτα για 8 ώρες και άλλο εργάζομαι 8 ώρες.Μεγαλη διαφορά ε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 33 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.