Δολοφονία Καρέλι: «Ξαναζωντανεύουν» τα βασανιστήρια στον Αλβανό βαρυποινίτη - Ντοκουμέντα από τη δικογραφία

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,797 μηνύματα.

Ο θάνατος του βαρυποινίτη Καρέλι που δεν έμεινε ούτε 7 ώρες στις φυλακές Νιγρίτας - Τον βασάνισαν και τον σκότωσαν οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι - Τι έχουν ισχυριστεί οι κατηγορούμενοι - Ξεκίνησε η εκδίκαση της έφεσης​

Επτά χρόνια μετά και η βία έχει αφήσει το στίγμα της στις φυλακές Νιγρίτας. Η υπόθεση βασανισμού, από σωφρονιστικούς υπαλλήλους, του αλβανικής καταγωγής βαρυποινίτη και καταδικασθέντα σε πάνω από 12 χρόνια φυλάκιση, για απόπειρα ανθρωποκτονίας, Ιλίε Καρέλι, απασχόλησε την κοινή γνώμη τον Μάρτιο του 2014.
------
Η εκδίκηση
Το δικαστικό συμβούλιο με το βούλευμα των 60 σελίδων απέδιδε τον βασανισμό στην εκδίκηση των σωφρονιστικών υπαλλήλων για τη δολοφονία συναδέλφου τους, λίγες ημέρες νωρίτερα, στις φυλακές Μαλανδρίνου.

Ο Καρέλι είχε σκοτώσει τον σωφρονιστικό Γιώργο Τσιρώνη, πλήττοντάς τον με πολλαπλά τραύματα μέσα από το κελί του και χρησιμοποιώντας ένα αυτοσχέδιο μαχαίρι.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,630 μηνύματα.
Σκότωσε έναν από τους σωφρονιστικούς που δεν είχαν να κάνουν με την υπόθεση του. Κάποιοι αν δεν κάνω λάθος του είχαν απορρίψει την αίτηση για άδεια για να πάει στην Αλβανία και είπε θα πάρω κάποιον δικό σας και σκότωσε έναν άκυρο σωφρονιστικό. Αν θυμάμαι καλά ο Τσιρώνης ήτο και πατέρας παιδιών;

Τέτοια καθάρματα δεν πρέπει να δολοφονούνται από σωφρονιστικούς αλλά από την ίδια την Πολιτεία. Φέρτε πίσω την ηλεκτρική καρέκλα να τελειώνουμε επιτέλους. Να μη δικαιωθεί ποτέ η μνήμη του, καταραμένος να είναι.
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,664 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,630 μηνύματα.
Δε νομιζω να συνειδητοποιησεις ποτε ποσο βαρια ειναι αυτα που λες.
Δεν υπάρχει άλλη λύση με αυτό το σωφρονιστικό σύστημα. Σε λίγα χρόνια βγαίνουν πάντα όλοι έξω και διαπράττουν τα ίδια. Για εμένα φυλακή σημαίνει αφενός καλές εγκαταστάσεις διαβίωσης και διαρκούς ψυχολογικής υποστήριξης με στόχο τον σωφρονισμό αλλά και αφετέρου σκληρή καταναγκαστική εργασία ιδίως για τα πιο βαριά εγκλήματα. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ενός επικίνδυνου εγκληματία θεωρώ ότι η θανατική ποινή θα έπρεπε να είναι μονόδρομος. Στη φυλακή δεν πρέπει να μπαίνεις ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα απλά και να βγαίνεις. Βγαίνεις μόνον αν έχεις σωφρονιστει και είσαι ακίνδυνος για τη κοινωνία. Αλλιώς ας απαλλαγεί η κοινωνία από εσένα.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
Δε νομιζω να συνειδητοποιησεις ποτε ποσο βαρια ειναι αυτα που λες.
Μμμμμ.... Μάλλον την ηλεκτρική καρέκλα κάποιοι ρατσιστές την εννοούν μόνο για τους μετανάστες.

1632517439017.png
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,630 μηνύματα.
Μμμμμ.... Μάλλον την ηλεκτρική καρέκλα κάποιοι ρατσιστές την εννοούν μόνο για τους μετανάστες.

Όχι Δία, για κάθε εγκληματικό κάθαρμα την λέμε που είναι αμετανόητο και βιάζει παιδιά ή γυναίκες ή σκοτώνει για ευχαρίστηση και δεν μετανοεί.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.

Ο θάνατος του βαρυποινίτη Καρέλι που δεν έμεινε ούτε 7 ώρες στις φυλακές Νιγρίτας - Τον βασάνισαν και τον σκότωσαν οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι - Τι έχουν ισχυριστεί οι κατηγορούμενοι - Ξεκίνησε η εκδίκαση της έφεσης​

Επτά χρόνια μετά και η βία έχει αφήσει το στίγμα της στις φυλακές Νιγρίτας. Η υπόθεση βασανισμού, από σωφρονιστικούς υπαλλήλους, του αλβανικής καταγωγής βαρυποινίτη και καταδικασθέντα σε πάνω από 12 χρόνια φυλάκιση, για απόπειρα ανθρωποκτονίας, Ιλίε Καρέλι, απασχόλησε την κοινή γνώμη τον Μάρτιο του 2014.
------
Η εκδίκηση
Το δικαστικό συμβούλιο με το βούλευμα των 60 σελίδων απέδιδε τον βασανισμό στην εκδίκηση των σωφρονιστικών υπαλλήλων για τη δολοφονία συναδέλφου τους, λίγες ημέρες νωρίτερα, στις φυλακές Μαλανδρίνου.

Ο Καρέλι είχε σκοτώσει τον σωφρονιστικό Γιώργο Τσιρώνη, πλήττοντάς τον με πολλαπλά τραύματα μέσα από το κελί του και χρησιμοποιώντας ένα αυτοσχέδιο μαχαίρι.
Αν περιπλανηθεί κάποιος στο διαδίκτυο θα δει το πόσο ρατσιστικά αντιμετωπίζεται το θέμα. Ο καλός Έλληνας που δολοφονήθηκε, ο εγκληματίας Αλβανός, οι άλλοι 14 καλοί δεσμοφύλακες που δικαιολογούνται για όσα έκαναν αφού σκότωσε τον δικό τους. Ποινή θανάτου έπρεπε να επιβληθεί στον Αλβανό, μικρές ποινές ως αθώωση στους φύλακες. Δηλαδή, η επικρατούσα άποψη είναι ότι οι νόμοι πρέπει να εφαρμόζονται ανάλογα με την εθνικότητα του καθενός. Να είναι πολύ σκληροί στους μετανάστες και επιεικείς στους δικούς μας. Το μεγαλείο του ρατσισμού και του εθνικισμού. Έλεος!!!

1632590507282.png
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Αν περιπλανηθεί κάποιος στο διαδίκτυο θα δει το πόσο ρατσιστικά αντιμετωπίζεται το θέμα. Ο καλός Έλληνας που δολοφονήθηκε, ο εγκληματίας Αλβανός, οι άλλοι 14 καλοί δεσμοφύλακες που δικαιολογούνται για όσα έκαναν αφού σκότωσε τον δικό τους. Ποινή θανάτου έπρεπε να επιβληθεί στον Αλβανό, μικρές ποινές ως αθώωση στους φύλακες. Δηλαδή, η επικρατούσα άποψη είναι ότι οι νόμοι πρέπει να εφαρμόζονται ανάλογα με την εθνικότητα του καθενός. Να είναι πολύ σκληροί στους μετανάστες και επιεικείς στους δικούς μας. Το μεγαλείο του ρατσισμού και του εθνικισμού. Έλεος!!!


Συγνώμη να ρωτήσω κάτι? σοβαρά τώρα.. σε απασχολεί τόσο πολύ να αναγνωριστεί ως ρατσιστική η
συμπεριφορά ορισμένων που σχολιάζουν την υπόθεση που?.. στο διαδίκτιο!

ενώς που έχει καταδικαστεί και όντας φυλακισμένος διέπραξε και νέο έγκλημα επειδή δεν του έδωσαν
άδεια να πάει στην χώρα του?

σε αυτή περίπτωση την αποστροφή του κόσμου δεν την καταλαβαίνεις? οπως και το "φαινόμενο"
(αν μπορώ να το πω ετσι) των σωμάτων ασφαλείας να δίνουν ορισμένες φορές μόνοι τους δικαιοσύνη
(που φυσικά είναι και κατακριτέο και ποινικό αδίκημα) οταν δολοφονηθεί άδικα κάποιος δικός τους?
στην Αμερική τους λένε "Cop Killer" το οποίο είναι στιγματισμός.


δεν σου επιτίθεμαι, μην με παρεξηγήσεις απλά θεωρώ οτι έχεις επίπεδο, (κρίνω απο μηνύματα σου που
εχει τύχει να διαβάσω), και τώρα απορώ... τι λές?! :)
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
Αν το θεωρείς λογικό και ανθρώπινο το να εφαρμόζονται οι νόμοι διαφορετικά, ανάλογα με την εθνικότητα του παραβάτη και αν δέχεσαι η αστυνομία να παίζει το ρόλο δικαστή και εκτελεστή, εγώ δεν έχω κάτι να πω. Καλό βράδι.

1632602710175.png
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Αν το θεωρείς λογικό και ανθρώπινο το να εφαρμόζονται οι νόμοι διαφορετικά, ανάλογα με την εθνικότητα του παραβάτη και αν δέχεσαι η αστυνομία να παίζει το ρόλο δικαστή και εκτελεστή, εγώ δεν έχω κάτι να πω. Καλό βράδι.



τι εννοείς ακριβώς οτι εφαρμόζονται οι νόμοι διαφορετικά? :)

Στους 14 ανήλθαν οι κατηγορούμενοι που κάθισαν στο εδώλιο. Η εκδίκαση της υπόθεσης διακόπηκε το 2016, στη συνέχεια όμως και σύμφωνα με την ετυμηγορία, έξι εκ των κατηγορούμενων δεσμοφυλάκων καταδικάστηκαν σε κάθειρξη πέντε ετών, άλλοι τρεις σε κάθειρξη έξι ετών, και οι υπόλοιποι τρεις, μεταξύ αυτών ένας αρχιφύλακας κι ένας υπαρχιφύλακας, σε κάθειρξη επτά ετών.

σχετικά με την αστυνομία οχι δεν μπορεί να παίζει το ρόλο δικαστή, δεν είναι η δουλειά τους,
ομως οπως είπα και πρίν είναι χαρακτηριστικό φαινόμενο και σε άλλες χώρες οποιος έχει το στίγμα
του "cap killer" να κυνηγιέται και ορισμένες φορές οι αστυνομικοί να υπερβαίνουν τα νόμιμα
όρια για την τιμωρία του.

Αυτονόητο σε τέτοιες περιπτώσεις οτι πρέπει να υπάρχει τιμωρία και και για τους αστυνομικούς
οπως φυσικά διαβάζεις παραπάνω με τόσες καθείρξεις που τους έριξε το δικαστήριο.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
H αστυνομία έκανε πολλές γραφές τότε. Άλλο παράδειγμα το περιστατικό με την ομηρία του Σορίν Ματέι. Ο Ευαγγελάτος διαπραγματευόταν καλύτερα από τους αστυνομικούς.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,199 μηνύματα.
Αν περιπλανηθεί κάποιος στο διαδίκτυο θα δει το πόσο ρατσιστικά αντιμετωπίζεται το θέμα. Ο καλός Έλληνας που δολοφονήθηκε, ο εγκληματίας Αλβανός, οι άλλοι 14 καλοί δεσμοφύλακες που δικαιολογούνται για όσα έκαναν αφού σκότωσε τον δικό τους. Ποινή θανάτου έπρεπε να επιβληθεί στον Αλβανό, μικρές ποινές ως αθώωση στους φύλακες. Δηλαδή, η επικρατούσα άποψη είναι ότι οι νόμοι πρέπει να εφαρμόζονται ανάλογα με την εθνικότητα του καθενός. Να είναι πολύ σκληροί στους μετανάστες και επιεικείς στους δικούς μας. Το μεγαλείο του ρατσισμού και του εθνικισμού. Έλεος!!!


Ποια είναι η ουσία ; Όταν μπλέκεις με τα πίτουρα σε τρώνε οι κότες.
Δεν υπάρχει Έλληνας ή Αλβανός σε αυτά. Υπάρχει ρεμάλι και μη ρεμάλι. Ούτε καλός Έλληνας ούτε κακός Έλληνας. Ούτε καλός Αλβανός ούτε κακός Αλβανός. Απλά ρεμάλι ή όχι ρεμάλι. Είναι θέμα ανθρώπου δηλαδή. Η κοινωνία καμιά φορά βλέπει αυτά που θέλει να δει,αλλά στην ουσία κάποιες φορές τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά.
 

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Αν περιπλανηθεί κάποιος στο διαδίκτυο θα δει το πόσο ρατσιστικά αντιμετωπίζεται το θέμα. Ο καλός Έλληνας που δολοφονήθηκε, ο εγκληματίας Αλβανός, οι άλλοι 14 καλοί δεσμοφύλακες που δικαιολογούνται για όσα έκαναν αφού σκότωσε τον δικό τους. Ποινή θανάτου έπρεπε να επιβληθεί στον Αλβανό, μικρές ποινές ως αθώωση στους φύλακες. Δηλαδή, η επικρατούσα άποψη είναι ότι οι νόμοι πρέπει να εφαρμόζονται ανάλογα με την εθνικότητα του καθενός. Να είναι πολύ σκληροί στους μετανάστες και επιεικείς στους δικούς μας. Το μεγαλείο του ρατσισμού και του εθνικισμού. Έλεος!!!


Η όλη φάση μου θυμίζει όταν μπαίνει κάποιος παιδεραστής φυλακή και ενώ πολλοί αρχικά το παίζουν προχωρημένοι και ευρωπαίοι με το θέμα και πώς δε σηκώνουν σεξιστικά αστειάκια και λοιπά, πάντα καταλήγουν στο κλασικό "εύχομαι εκεί που θα πας να στον φορέσει η μισή φυλακή να δεις τι ωραία που είναι σκουπίδι". Κατά βάθος όλοι τρίβουμε τα χέρια μας όταν ο νόμος της ζούγκλας εφαρμόζεται εκεί που μας συμφέρει, εκεί που δεν, θυμόμαστε τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Όλα δουλεύουν αναλόγως το context. Αν είσαι γηγενής αυτόχθων έλλην και σε φάνε μέρα μεσημέρι σε παράδρομο της Κηφισιάς βγαίνουμε απ' τα ρούχα μας για τους μετανάστες, την αύξηση της εγκληματικότητας και τα παιδάκια που άφησες πίσω. Αν είσαι πακιστανός και σε σκοτώσουν κάπου στην Ομόνοια, ποιος ξέρει πού ήσουν μπλεγμένος. Αν είσαι δεσμοφύλακας και σε σκοτώσουν εν ώρα εργασίας κλαις για τον άνθρωπο που δεν έφταιγε σε τίποτα και τα ορφανά του παιδιά, αν είσαι κρατούμενος αλλοδαπός και σε βασανίσουν μέχρι θανάτου είσαι ένα ρεμάλι που ανακατεύτηκε με τα πίτουρα. Μέχρι εκεί φτάνει ο πολιτισμός μας.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μμμμμ.... Μάλλον την ηλεκτρική καρέκλα κάποιοι ρατσιστές την εννοούν μόνο για τους μετανάστες.


Αχ ναι Δία, μίλησε μας για αίσχη του εθνικισμού και τόσο πόσο ιδανικός θα ήταν ο κόσμος για την εργατική τάξη σε μια κοινωνία διεθνισμού, αντιρατσισμού και αγάπης ενώ πίνεις το καφεδάκι σου στο Yale και ανήκεις στο 0.001%.

Όλα δουλεύουν αναλόγως το context. Αν είσαι γηγενής αυτόχθων έλλην και σε φάνε μέρα μεσημέρι σε παράδρομο της Κηφισιάς βγαίνουμε απ' τα ρούχα μας για τους μετανάστες, την αύξηση της εγκληματικότητας και τα παιδάκια που άφησες πίσω. Αν είσαι πακιστανός και σε σκοτώσουν κάπου στην Ομόνοια, ποιος ξέρει πού ήσουν μπλεγμένος. Αν είσαι δεσμοφύλακας και σε σκοτώσουν εν ώρα εργασίας κλαις για τον άνθρωπο που δεν έφταιγε σε τίποτα και τα ορφανά του παιδιά, αν είσαι κρατούμενος αλλοδαπός και σε βασανίσουν μέχρι θανάτου είσαι ένα ρεμάλι που ανακατεύτηκε με τα πίτουρα. Μέχρι εκεί φτάνει ο πολιτισμός μας.

Ναι, τι σου φαίνεται παράξενο? Οι άνθρωποι είμαστε όντα με in group preferences, γιατί αυτό είναι προς όφελος μας να είμαστε. Όταν ο Αλβανός σκοτώσει τον Έλληνα λοιπόν μας δημιουργεί μεγαλύτερη συναισθηματική αντίδραση, όπως το ίδιο γίνεται όταν είσαι αστυνομικός και σκοτώσουν έναν συνάδελφο σου, ή αν ο γείτονας σου σκοτώσει τον αδερφό σου. Τα κοινά στοιχεία δημιουργούν εγγύτητα, και η συναισθηματική αντίδραση είναι ανάλογη της εγγύτητας.

Ο πολιτισμός μας επίσης, ποτέ δεν θεωρούσε τους ανθρώπους ίσους. Πάντα ο δυνατός και παραγωγικός ήταν πιο σημαντικός από τον αδύναμο και κατατρεγμένο, και αυτή η κατάφωρη αδικία καθώς και η κοινωνική πίεση που ασκούσε στους ανθρώπους να γίνουν παραγωγικοί και να πετύχουν, ήταν ο λόγος που έχουμε όλα τα επιτεύγματα αυτού του πολιτισμού, τα οποία και θεωρούμε για κάποιο λόγο αυτονόητα.

Οι κοινωνίες στις οποίες ο "νοικοκυραίος" εργαζόμενος και πατέρας δυο παιδιών, αντιμετωπίζεται το ίδιο με τον 40αρη πρεζάκια στην Ομόνοια είναι κοινωνίες που καταρρέουν υπό το ίδιο το βάρος των παρασιτικών τους ατόμων.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,199 μηνύματα.
Η όλη φάση μου θυμίζει όταν μπαίνει κάποιος παιδεραστής φυλακή και ενώ πολλοί αρχικά το παίζουν προχωρημένοι και ευρωπαίοι με το θέμα και πώς δε σηκώνουν σεξιστικά αστειάκια και λοιπά, πάντα καταλήγουν στο κλασικό "εύχομαι εκεί που θα πας να στον φορέσει η μισή φυλακή να δεις τι ωραία που είναι σκουπίδι". Κατά βάθος όλοι τρίβουμε τα χέρια μας όταν ο νόμος της ζούγκλας εφαρμόζεται εκεί που μας συμφέρει, εκεί που δεν, θυμόμαστε τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Όλα δουλεύουν αναλόγως το context. Αν είσαι γηγενής αυτόχθων έλλην και σε φάνε μέρα μεσημέρι σε παράδρομο της Κηφισιάς βγαίνουμε απ' τα ρούχα μας για τους μετανάστες, την αύξηση της εγκληματικότητας και τα παιδάκια που άφησες πίσω. Αν είσαι πακιστανός και σε σκοτώσουν κάπου στην Ομόνοια, ποιος ξέρει πού ήσουν μπλεγμένος. Αν είσαι δεσμοφύλακας και σε σκοτώσουν εν ώρα εργασίας κλαις για τον άνθρωπο που δεν έφταιγε σε τίποτα και τα ορφανά του παιδιά, αν είσαι κρατούμενος αλλοδαπός και σε βασανίσουν μέχρι θανάτου είσαι ένα ρεμάλι που ανακατεύτηκε με τα πίτουρα. Μέχρι εκεί φτάνει ο πολιτισμός μας.
Αφού είσαι τόσο μάγκας γιατί δεν πας στις φυλακές να τα βάλεις με τους σωφρονιστικούς υπαλλήλους που βασανίζουν τους αθώους κρατούμενους που βρέθηκαν εκεί τυχαία ; Καλά τα λες αγαπητέ αλλά εαν ήσουν και εσύ εκει μέσα πολλά απο αυτά που λες δεν θα τα έπραττες. Όταν κυλάει η αδρεναλίνη στο αίμα ο άνθρωπος αλλάζει.

Ξυπνάτε, φυλακές είναι. Πλην κάποιων που έχουν βρεθεί εκει μέσα για εγκλήματα της πλάκας, οι υπόλοιποι είναι διαφόρων ειδών ρεμάλια...κλέφτες,βιαστές,δολοφόνοι κτλπ. Η πλειοψηφία αξίζει που είναι εκεί που είναι λόγω των επιλογών της. Ένα πολύ μικρό ποσοστό ήταν όντως απλά πιο άτυχο στην ζωή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Αφού είσαι τόσο μάγκας γιατί δεν πας στις φυλακές να τα βάλεις με τους σωφρονιστικούς υπαλλήλους που βασανίζουν τους αθώους κρατούμενους που βρέθηκαν εκεί τυχαία ; Καλά τα λες αγαπητέ αλλά εαν ήσουν και εσύ εκει μέσα πολλά απο αυτά που λες δεν θα τα έπραττες. Όταν κυλάει η αδρεναλίνη στο αίμα ο άνθρωπος αλλάζει.

Ξυπνάτε, φυλακές είναι. Πλην κάποιων που έχουν βρεθεί εκει μέσα για εγκλήματα της πλάκας, οι υπόλοιποι είναι διαφόρων ειδών ρεμάλια...κλέφτες,βιαστές,δολοφόνοι κτλπ. Η πλειοψηφία αξίζει που είναι εκεί που είναι λόγω των επιλογών της. Ένα πολύ μικρό ποσοστό ήταν όντως απλά πιο άτυχο στην ζωή.

Καταλαβαίνεις πως κάτι πάει πολύ στραβά με την κοινωνία μας όταν πέρα από τον όποιο σωφρονιστικό χαρακτήρα των φυλακών που στη προκειμένη πάει στον αγύριστο, μας αρέσει να βαφτίζουμε τον οποιοδήποτε έρχεται σε αυτή τη θέση με διάφορα επίθετα ακόμη κι αφού πλέον έχει καταδικαστεί και μάλιστα να κάνουμε πως αγνοούμε οποιαδήποτε αναφορά σε ανθρώπινα δικαιώματα, συνταγματικά δικαιώματα, ποινική νομοθεσία κλπ αναλόγως σε ποιον απευθύνονται. Μάλλον πρόκειται για άλλη μορφή δημοκρατίας, απ' αυτές που σου θρέφουν αυτή την αίσθηση ανωτερότητας. και tu quoque για κερασάκι.

Θα ρωτούσα με τη σειρά μου πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας εδώ μέσα πως πρέπει να λειτουργεί μια σύγχρονη φυλακή, αλλά δεδομένου του τι διαβάζω και τις αναφορές σε ηλεκτρικές καρέκλες πιο πάνω τρέμω το τι θα εισπράξω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ναι, τι σου φαίνεται παράξενο? Οι άνθρωποι είμαστε όντα με in group preferences, γιατί αυτό είναι προς όφελος μας να είμαστε. Όταν ο Αλβανός σκοτώσει τον Έλληνα λοιπόν μας δημιουργεί μεγαλύτερη συναισθηματική αντίδραση, όπως το ίδιο γίνεται όταν είσαι αστυνομικός και σκοτώσουν έναν συνάδελφο σου, ή αν ο γείτονας σου σκοτώσει τον αδερφό σου. Τα κοινά στοιχεία δημιουργούν εγγύτητα, και η συναισθηματική αντίδραση είναι ανάλογη της εγγύτητας.

Ο πολιτισμός μας επίσης, ποτέ δεν θεωρούσε τους ανθρώπους ίσους. Πάντα ο δυνατός και παραγωγικός ήταν πιο σημαντικός από τον αδύναμο και κατατρεγμένο, και αυτή η κατάφωρη αδικία καθώς και η κοινωνική πίεση που ασκούσε στους ανθρώπους να γίνουν παραγωγικοί και να πετύχουν, ήταν ο λόγος που έχουμε όλα τα επιτεύγματα αυτού του πολιτισμού, τα οποία και θεωρούμε για κάποιο λόγο αυτονόητα.

Οι κοινωνίες στις οποίες ο "νοικοκυραίος" εργαζόμενος και πατέρας δυο παιδιών, αντιμετωπίζεται το ίδιο με τον 40αρη πρεζάκια στην Ομόνοια είναι κοινωνίες που καταρρέουν υπό το ίδιο το βάρος των παρασιτικών τους ατόμων.

Οι σύγχρονες κοινωνίες έχουν συναίσθηση του πόσο εύκολο είναι να καταλήξεις από νοικοκυραίος εργαζόμενος, άστεγος πρεζάκιας στην Ομόνοια για αυτό και δίνουν μεγάλη βάση μεταξύ άλλων στο κοινωνικό δίχτυ προστασίας και την επανένταξη όποιος κι αν είσαι, ό,τι κι αν έκανες, απ' όπου κι αν προέρχεσαι. Οι όχι και τόσο σύγχρονες, φροντίζουν να κρύβουν τέτοια προβλήματα κάτω απ' το χαλί κυνηγώντας άστεγους και δημιουργώντας ghetto και no go ζώνες γιατί ποιος να το περίμενε, αυτός που είναι κλασμένος από την κοινωνία δε θα γυρίσει ένα διακόπτη να γίνει ξαφνικά παραγωγικός, απλά θα αρπάξει ένα όπλο και θα ζήσει ως αυτό που τον ονόμασαν εφόσον έχει χάση την εμπιστοσύνη του πλέον πως η ίδια κοινωνία που τον περιθωριοποιεί, πρόκειται να τον αντιμετωπίσει ποτέ ισότιμα. Μπορώ να σκεφτώ ένα σωρό λόγους για τους οποίους μια κοινωνία εκσυγχρονίζεται οικονομικά, θα προτιμούσα να μην πιστέψω σε εκείνους που παράλληλα κοινωνικά την επαναφέρουν πίσω στο μεσαίωνα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γιάννη κατάλαβε πως ο κόσμος δεν περιστρέφεται γύρω από σένα και πως το ποστ εκείνο παραθέτει ποστ του Δία ο οποίος με τη σειρά του μιλά για ποστς στο internet που κάνουν σαφή διάκριση.

Τα επιχειρήματα κατά της θανατική ποινής είναι τα ίδια είτε δίνεις μία είτε δύο είτε 17 ευκαιρείες. Αυτό εφόσον δεν βλέπεις το ζήτημα από τη πλευρά της πολιτείας που παίζει το ρόλο του merciful ευεργέτη λες και η ζωή του καθενός της ανήκει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,630 μηνύματα.
Δεν υπήρξε καμία αναφορά στην εθνικότητα του εγκληματία και του σωφρονιστικού υπαλλήλου.

Θα ρωτούσα με τη σειρά μου πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας εδώ μέσα πως πρέπει να λειτουργεί μια σύγχρονη φυλακή, αλλά δεδομένου του τι διαβάζω και τις αναφορές σε ηλεκτρικές καρέκλες πιο πάνω τρέμω το τι θα εισπράξω.
Κανένας δεν λέει όχι στον σωφρονιστικό χαρακτήρα των φυλακών. Σε σύγχρονες φυλακές με σύγχρονες και ανθρώπινες εγκαταστάσεις και πληθώρα δραστηριοτήτων, ψυχαγωγίας, εκπαίδευσης ( να έχουν και πρόσβαση σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας και σε πανεπιστήμια της χώρας ) και κυρίως εργασίας ( δεν θα τους ταΐζουν οι φορολογούμενοι ) που να εργάζονται εκεί εννοείται ψυχολόγοι-ψυχιατροι και κοινωνιολόγοι που θα έρχονται σε καθημερινή επαφή με τους/τις κρατούμενους/ες. Θα έπρεπε από τη φυλακή να βγαίνει κάποιος/α μόνον αν οι επιστήμονες αυτοί/ες κρίνουν ότι είναι εντάξει και ότι έχει σωφρονιστεί καθώς και στην έξοδο του/της να υπάρχει κρατική Πρόνοια για την ομαλή επανένταξη του/της στη κοινωνία. Από εκεί και έπειτα σε περίπτωση που διατελέσει ξανά κάποιο κακούργημα δείχνοντας πως δεν σωφρονίστηκε για εμένα θα έπρεπε το επόμενο πράγμα,εφόσον δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο/η ίδιος/α διετέλεσε το έγκλημα, να είναι το εκτελεστικό απόσπασμα. Σε όλους/ες αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία. Ως εκεί όμως.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,199 μηνύματα.
Καταλαβαίνεις πως κάτι πάει πολύ στραβά με την κοινωνία μας όταν πέρα από τον όποιο σωφρονιστικό χαρακτήρα των φυλακών που στη προκειμένη πάει στον αγύριστο, μας αρέσει να βαφτίζουμε τον οποιοδήποτε έρχεται σε αυτή τη θέση με διάφορα επίθετα ακόμη κι αφού πλέον έχει καταδικαστεί και μάλιστα να κάνουμε πως αγνοούμε οποιαδήποτε αναφορά σε ανθρώπινα δικαιώματα, συνταγματικά δικαιώματα, ποινική νομοθεσία κλπ αναλόγως σε ποιον απευθύνονται. Μάλλον πρόκειται για άλλη μορφή δημοκρατίας, απ' αυτές που σου θρέφουν αυτή την αίσθηση ανωτερότητας. και tu quoque για κερασάκι.

Θα ρωτούσα με τη σειρά μου πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας εδώ μέσα πως πρέπει να λειτουργεί μια σύγχρονη φυλακή, αλλά δεδομένου του τι διαβάζω και τις αναφορές σε ηλεκτρικές καρέκλες πιο πάνω τρέμω το τι θα εισπράξω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Εδώ καλά καλά το ίδιο το κράτος προσπαθεί με ύπουλο τρόπο να υποχρεώσει τους συνανθρώπους μας να εμβολιαστούν ενώ φοβούνται για την ζωή τους, και τους αγνοεί όταν ζητάνε ιατρική βοήθεια(και στο λέει κάποιος που έχει κάνει οικειοθελώς και τις 2 δόσεις). Χθες έβλεπα που ένας παππούς πέθανε απο θρόμβωση. Τους είπε οτι πονάει αφού έκανε το εμβόλιο, και αντί να τον κρατήσουν ενώ ήταν και μόνος του, του είπαν οτι είναι μια χαρά και τον έδιωξαν, σύμφωνα με την κόρη του. Οπότε ναι, κάτι πάει πολύ στραβά στην κοινωνία...

Ειλικρινά πιστεύεις οτι υπάρχουν ανθρώπινα δικαιώματα και Δημοκρατία εντός μιας φυλακής ή οτι όλα βγαίνουν στην φόρα για να τα κρίνει η κοινή γνώμη μέσω του τηλεοπτικού φακού ; :laugh:

Εαν ναι τότε δεν ξέρω τι να σου πω, ο κόσμος δεν είναι ιδανικός, είναι χάος, ζούγκλα και κουμάντο κάνουν οι ισχυροί και επιβιώνουν όσοι προσαρμόζονται κατάλληλα. Ανέκαθεν ήταν, άλλο που ο άνθρωπος ως συνήθως υπερόπτης, θεωρεί οτι μπορεί να υπερβεί την φύση και τους δικούς της νόμους. Πολύ θα ήθελα να δω το μέλλον που όλων τα ανθρώπινα δικαιώματα θα είναι σεβαστά. Πραγματικά θα το ήθελα όσο τίποτα. Αλλά προς το παρών βλέπω οτι δεν ζούμε σε έναν τέτοιον κόσμο. Και οτι εάν έχουμε την πεποίθηση οτι όλων τα δικαιώματα μας είναι σεβαστά απλά θα οδηγηθούμε στο γκρεμό λόγω αυταπάτης πιο γρήγορα.

Για να καταλήξω. ΔΕΝ επικροτώ σχόλια που λένε καλά έπαθε ο μεν ή ο δε, ειδικά εαν στηρίζονται στο οτι ήταν Αλβανός. Γιατί δεν είμαι υπέρ της βίας, εκτός εάν πρόκειται για άμυνα. Πάρα αυτά, οι άνθρωποι αυτοί αλληλοσκοτώθηκαν και φέρουν ευθύνη για ότι τους συνέβη είτε άμεσα είτε έμμεσα λόγω των επιλογών τους στην ζωή. Δεν μπορώ να λυπηθώ για αυτούς όπως εάν δολοφονείτο ένα αθώο παιδί 15 χρονών ή όπως εαν βίαζαν μια αθώα γυναίκα. Κατάδικος ο μεν, σωφρονιστικός υπάλληλος ο δε. Τι να πω, οτι ο θάνατος τους σε περιβάλλον και συνθήκες φυλακής ήταν απροσδόκητος ; Εαν το βλέπεις έτσι, καλώς. Για εμένα δεν είναι όλα τα εγκλήματα και όλες οι καταστάσεις το ίδιο. Αυτό το ξέρει και ο νόμος αλλιώς θα εφάρμοζε μια τιμωρία οριζόντια για κάθε έγκλημα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
α ναι το γνωστό επιχείρημα αφού όλα είναι σκατά, ας τα κάνουμε λίγο σκατύτερα
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,630 μηνύματα.
Γιάννη κατάλαβε πως ο κόσμος δεν περιστρέφεται γύρω από σένα και πως το ποστ εκείνο παραθέτει ποστ του Δία ο οποίος με τη σειρά του μιλά για ποστς στο internet που κάνουν σαφή διάκριση.

Μμμμμ.... Μάλλον την ηλεκτρική καρέκλα κάποιοι ρατσιστές την εννοούν μόνο για τους μετανάστες.
Εγώ αναφέρθηκα στην ηλεκτρική καρέκλα, άρα ο Δίας αναφέρεται σε εμένα πως εγώ έκανα κάποια ρατσιστική διάκριση στο τομέα αυτό. Το ποία είναι η εθνικότητα ενός ανθρώπου που αποτελεί κίνδυνον για τη κοινωνία ποσώς με ενδιαφέρει εμέ προσωπικά.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top