Δολοφονία από τον φίλο της ο θάνατος της 26χρονης στη Φολέγανδρο

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,841 μηνύματα.
Γενικά υπάρχει μεγάλο θέμα κατανόησης κειμένου στο φόρουμ. 9 στις 10 φορές θα γίνουν πάντα καταστροφικά λάθη. Έγραψες ολόκληρη έκθεση για να τεκμηριώσεις αυτά που ακριβώς λέω εγώ. Η αναφορά μου για τον Χριστιανισμό τόσες σελίδες τώρα είναι απάντηση μου προς την Χριστίνα ότι ΔΕΝ ευθύνεται για τον σεξισμό της κοινωνίας ασχέτως αν εσωτερικά του υπάρχουν σεξιστικά στοιχεία που δεν οφείλονται στις διδαχές του Χριστού αλλά σε διάφορες παραδόσεις του κλήρου.

Οπότε όλα αυτά που λες μη τα λες σε εμένα αλλά σε αυτούς που κατηγορούν τον Χριστιανισμό.
Δηλαδή τώρα είσαι υπερ του Χριστιανισμού. Οκ, χαίρομαι και συγγνώμη αν παρεξήγησα.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,355 μηνύματα.
Δηλαδή τώρα είσαι υπερ του Χριστιανισμού. Οκ, χαίρομαι και συγγνώμη αν παρεξήγησα.
Δεν παρεξηγησες μια χαρα εγραψε πριν για τον αδαμ και την ευα και ολα τα παλαιολιθικα και μισογυνιστικα.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,616 μηνύματα.
Δηλαδή τώρα είσαι υπερ του Χριστιανισμού. Οκ, χαίρομαι και συγγνώμη αν παρεξήγησα.
Εξαρτάται τι εννοούμε υπέρ ή κατά. Αυτό που έγραφα τόση ώρα είναι ότι ναι μεν ο Χριστιανισμός έχει σεξιστικά στοιχεία μέσα του όπως ΚΑΘΕ θρησκεία, δεν έχει όμως καμία ευθύνη για τον σημερινό σεξισμό που υπάρχει στη κοινωνία όπως έγραψε η Χριστίνα. Γιατί πολύ απλά πέρασαν εδώ και αιώνες από τότε που ο κλήρος είχε υπό την επιρροή του την κοινωνία και τον πλήρη έλεγχο της εκπαίδευσης μίας χώρας/Αυτοκρατορίας κλπ.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,841 μηνύματα.
Εξαρτάται τι εννοούμε υπέρ ή κατά. Αυτό που έγραφα τόση ώρα είναι ότι ναι μεν ο Χριστιανισμός έχει σεξιστικά στοιχεία μέσα του όπως ΚΑΘΕ θρησκεία, δεν έχει όμως καμία ευθύνη για τον σημερινό σεξισμό που υπάρχει στη κοινωνία όπως έγραψε η Χριστίνα. Γιατί πολύ απλά πέρασαν εδώ και αιώνες από τότε που ο κλήρος είχε υπό την επιρροή του την κοινωνία και τον πλήρη έλεγχο της εκπαίδευσης μίας χώρας/Αυτοκρατορίας κλπ.

Τη γλώσσα σου για την Αυτοκρατορία θα τη φυλάς καλά νεαρέ.

Άσε που διαφωνώ μαζί σου στο υπογραμμισμένο. Μια χαρά επιρροή έχει ο κλήρος και σήμερα στα πράγματα και σε πολιτικό επίπεδο και σε κοινωνικό. Το θέμα είναι ΠΟΙΟ κομμάτι από τον κλήρο είναι το επικρατές. Αυτό που έλεγε την ΧΑ μια γλυκιά ελπίδα ή αυτό που διδάσκει όντως την αγάπη του Χριστού;

Γι αυτό σου λέω άσε το Χριστιανισμό και πιάσε τον κλήρο.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,616 μηνύματα.
Τη γλώσσα σου για την Αυτοκρατορία θα τη φυλάς καλά νεαρέ.

Άσε που διαφωνώ μαζί σου στο υπογραμμισμένο. Μια χαρά επιρροή έχει ο κλήρος και σήμερα στα πράγματα και σε πολιτικό επίπεδο και σε κοινωνικό. Το θέμα είναι ΠΟΙΟ κομμάτι από τον κλήρο είναι το επικρατές. Αυτό που έλεγε την ΧΑ μια γλυκιά ελπίδα ή αυτό που διδάσκει όντως την αγάπη του Χριστού;

Γι αυτό σου λέω άσε το Χριστιανισμό και πιάσε τον κλήρο.

Γενικά ομιλώ περί αυτοκρατοριών χδ.

Μπα ο κλήρος έχει τρομερά περιορισμένη πλέον κοινωνική επιρροή. Τα χρόνια των Ιερών Εξετάσεων, της πυράς των μαγισσών, των ιεροδικαστών, των Ιησουιτών και όλα αυτά έχουν τελειώσει προ πολλού. Ούτε πολιτικά επηρεάζει ιδιαίτερα, απλά έχει μία σεβαστή δύναμη που ωθούν τις κυβερνήσεις στο να θέλουν να τα έχουν καλά μαζί τους και να τους παρέχουν κάποια προνόμια. Ο σεξισμός πλέον πηγάζει από άλλους παράγοντες και όχι από την θρησκεία.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,355 μηνύματα.
Ενα εξαιρετικο αρθρο για οσους διαβαζουν πραγματικα.Δεν χρειαζεται να μπαινουν συνεχεια χαζολογηματα,ας μπει και κατι ακαδημαικο και σοβαρο.

Η ανθεκτικότητα της πατριαρχίας.

«Η πατριαρχία είναι καθημερινός σεξισμός, αλλά είναι πολύ περισσότερα από τον καθημερινό σεξισμό»

Αν πιστεύεις πως η πατριαρχία είναι ξεπερασμένη, ξανασκέψου το. Δεν είναι παλιομοδίτικη, είναι τόσο στη μόδα όσο οι εκατομυριούχοι ποδοσφαιριστές και οι start-up της Σίλικον Βάλεϋ. Το θέμα είναι πως η πατριαρχία είναι ένας όρος που αποφεύγουν τη χρήση του τόσοι πολλοί, που είναι ένας από τους παράγοντες που του επιτρέπουν να επιβιώνει.

Η πατριαρχία είναι καθημερινός σεξισμός, αλλά είναι πολύ περισσότερα από τον καθημερινό σεξισμό. Η πατριαρχία αγκαλιάζει το μισογυνισμό, αλλά βασίζεται σε περισσότερα από το μισογυνισμό. Η πατριαρχία παράγει ανισότητα των φύλων, αλλά οι συνέπειες του είναι πολύ πιο βαθιές από την ανισότητα των φύλων. Η πατριαρχία είναι ένα σύστημα – ένας δυναμικός ιστός – από συγκεκριμένες ιδέες και σχέσεις. Η πατριαρχία μπορεί να ανανεωθεί και να εκμοντερνιστεί. Είναι εκπληκτικά προσαρμόσιμη. Αυτός είναι η έννοια με την οποία είναι χρήσιμο να μιλάμε για την πατριαρχία ως «αειφόρο». Σήμερα σκεφτόμαστε την «αειφορία» ως κάτι θετικό, ως σημείο αναφοράς με το οποίο ορίζουμε μια πρακτική ή πολιτική ως άξια υποστήριξης. Η αειφορία όμως είναι τόσο θετική όσο και το αντικείμενο που επιλέγουμε να διαιωνίσουμε.

Η «αειφόρος πατριαρχία» απλά περιγράφει πως ένα σύστημα ιδεών και σχέσεων που τόσες γυναίκες ρίσκαραν τη ζωή και τη φήμη τους να αμφισβητήσουν, έχει παρόλα αυτά καταφέρει να επιβιώσει. Η περιγραφή της επίμονης επιβίωσης της πατριαρχίας και της εκπληκτικής ικανότητας της να επιβιώνει δεν είναι για να την τυλίξουμε με ένα μανδύα απροσβλητότητας. Η έκθεση του πως τα πατριαρχικά συστήματα διαιωνίζονται σήμερα θα μας επιτρέψει να τα αμφισβητήσουμε και να τα καταστρέψουμε αποτελεσματικότερα. Οι ιδέες και οι σχέσεις που συνθέτουν κάθε πατριαρχικό σύστημα είναι πολλαπλά, αλλά γνωστά. Δεν είναι μυστήρια. Δεν είναι αποκομμένα από τη καθημερινή ζωή. Η πατριαρχία είναι αυτό που ζούμε.

Οι πατριαρχικές ιδέες περιλαμβάνουν τόσο δόγματα (πως εξηγούμε το πως λειτουργεί ο κόσμος) όσο και αξίες (τι ορίζουμε ως άξιο, καλό, ελκυστικό, καθώς και όσα βρίσκουμε ανάξια, κακά και κακόγουστα). Και τα δυο μπορεί να είναι αποδεκτά – και στη πραγματικότητα είναι – όχι μόνο από τους άνδρες, αλλά και από αρκετές γυναίκες. Η αποδοχή αυτή είναι ένας από τους παράγοντες που τις συντηρεί. Όταν εξερευνάμε τι έπεισε τόσες πολλές Αμερικανίδες να ψηφίσουν τον Donald Trump στις προεδρικές εκλογές του 2016 – ή να στηρίξουν συντηρητικά κόμματα στη Βρετανία, τη Πολωνία, τη Χιλή, την Ιαπωνία ή την Αυστραλία –
πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά για την έλξη και τις ανταμοιβές της πατριαρχίας προς διαφορετικές γυναίκες.

Τα πατριαρχικά δόγματα περιλαμβάνουν εξηγήσεις για το αν το σεξουαλικό φύλο καθορίζεται στη γέννηση, αν το βιολογικό φύλο είναι συνώνυμο του σεξουαλικού, αν γυναίκες και άνδρες είναι διαφορετικοί «από φυσικού τους», αν η ανδροπρέπεια είναι εγγενώς λογική ενώ η θηλυπρέπεια είναι εγγενώς συναισθηματική. Τα πατριαρχικά δόγματα περιλαμβάνουν επίσης εξηγήσεις για το αν άνθρωποι διαφορετικών φυλών είναι «από φυσικού τους» καταταγμένοι σε μια ιεραρχία, για το αν η οικογένεια είναι ο πυρήνας των ανθρώπινων κοινωνιών είναι οι βιολογικές οικογένειες, και αν ο κόσμος είναι ένα επικίνδυνο μέρος που απαιτεί οι άνδρες να δρουν ως προστάτες των γυναικών. Τα πατριαρχικά δόγματα περιλαμβάνουν επίσης ισχυρές αντιλήψεις περί μοίρας και αναπόφευκτου. Το σήκωμα των ώμων κάποιου μπορεί να εκφράσει μια πίστη.

Με άλλα λόγια, τα δόγματα μας είναι πως βρίσκουμε το νόημα του περίπλοκου περίγυρου μας και του ευρύτερου κόσμου στον οποίο ζούμε. Οι πατριαρχικές αξίες υποστηρίζονται από τα πατριαρχικά δόγματα, αλλά ο σκοπός τους είναι ξεκάθαρα να κατευθύνουν τη συμπεριφορά. Έτσι τείνουμε να κάνουμε αξίες τα θέματα των συζητήσεων ανάμεσα σε φίλους, οικογένειες και πολιτικά κόμματα, ακόμη και αν είναι τα διαφορετικά δόγματα που πυροδοτούν τις βαθύτερες συγκρούσεις μεταξύ ανάμεσά μας. Μεταξύ των πατριαρχικών αξιών που είναι επίμαχες είναι εκείνες που δίνουν μεγαλύτερη αξία στο λόγο από το συναίσθημα, εκείνες που αποδίδουν φυσική αξία στις παραδόσεις, και εκείνες που δίνουν προτεραιότητα στην οικογενειακή πίστη πάνω από κάθε μορφή δέσμευσης.

Ηγέτες και ακόλουθοι:


Η κατάταξη των κυβερνήσεων με βάση το αν είναι εξελιγμένες στρατιωτικά και πατερναλιστικά αυταρχικές προς τους πολίτες τους δείχνει επίσης τον ενστερνισμό των πατριαρχικών αξιών. Οι πατριαρχικές αξίες συχνά περιλαμβάνουν θαυμασμό για αυτά που φανταζόμαστε ως ανδρικές μορφές ηγεσίας, και ως πατριαρχικό συμπλήρωμα, θαυμασμό κυρίως για τις γυναίκες που αφιερώνουν τον εαυτό τους πρώτα και κύρια στη μητρότητα. Έτσι, για τον οποιοδήποτε που αγκαλιάζει τέτοιες πατριαρχικές αξίες, το να ακούει επαίνους προς την Leymah Gbowee για την κινητοποίηση του γυναικείου κινήματος ειρήνης στην Λιβερία, χωρίς καμιά αναφορά στο ρόλο της ως συζύγου και μητέρας, μπορεί να είναι άβολο.

Σε πολλές κουλτούρες, οι αυταρχικές τάσεις των ηγετών είναι συνυφασμένες με την υποτιθέμενη αρρενωπότητα τους. Η περιφρόνηση για τη θηλυκότητα – ακόμα και αν δείχνει τον «τρόπο με τις γυναίκες» κάποιου – είναι συχνά ζευγαρωμένη με την αρρενωποιημένη αυταρχική ηγεσία. Γυναίκες που γίνονται ηγέτιδες, φυσικά και μπορούν να απορροφήσουν και να προωθήσουν αυταρχικές αξίες, αν και τα φυλετικά τους διαπιστευτήρια είναι διακριτά. Τόσο η Margaret Thatcher όσο και η Indira Gandhi ήταν αντικείμενο θαυμασμού για τις ανδροπρεπείς ικανότητές τους. «Ο μόνος άνδρας στο δωμάτιο», σύμφωνα με κάποιους άνδρες θαυμαστές τους. Πολλές από τις Αμερικανίδες που συμμετείχαν στην Πορεία των Γυναικών σήμαναν το καμπανάκι του κινδύνου για τις προφανείς προσπάθειες του Donald Trump να μετατρέψει την προεδρεία των ΗΠΑ σε ένα αυταρχικό πόστο. Είδαν ενδείξεις πως έδινε αξία σε ένα είδος ηγεσίας που ήταν περιφρονητικό για τις σχέσεις της προεδρίας προς τους ισότιμους νομοθετικό και δικαστικό κλάδο. Έδειξε να δίνει αξία ένα είδος αρρενωπής εξουσίας που δεν θα περιοριζόταν από το πολύπλοκο σύστημα της Αμερικάνικης συνταγματικότητας. Το να δεχτεί τέτοιους δομικούς περιορισμούς, στο μυαλό του, έμοιαζε να ισοδυναμεί με το να γίνει θηλυπρεπής.


Η συνεχής πρόκληση: Το να πεις πως η πατριαρχία έχει αποδειχτεί εξαιρετικά προσαρμόσιμη δεν είναι για να ισχυριστείς πως δεν υπήρξαν σημαντικές επιτυχίες αψηφώντας την. Η πατριαρχία δεν θα είχε ανάγκη να προσαρμόζεται συνεχώς αν αυτές οι αντιπατριαρχικές επιτυχίες δεν είχαν σημειωθεί. [...]
Ο συνδυασμός αυτός των επιτυχιών των φεμινιστριών και της προσαρμοστικότητας της πατριαρχίας, απαιτεί από τα γυναικεία κινήματα σε όλο το κόσμο να συνεχίσουν να επανεφευρίσκουν τους εαυτούς τους. Η πάλη με μια προσαρμοστική πατριαρχία παίρνει χρόνο, ενέργεια και περισσότερο διαφορετικούς μεταξύ τους συμμάχους από ποτέ.

Οι ευεργετούμενοι από την πατριαρχία ποντάρουν στην κόπωση μας. Τα πατριαρχικά συστήματα – αυτοί οι δυναμικοί ιστοί δογμάτων, σχέσεων και σχέσεων – πρέπει να είναι σε θέση να προσαρμόζονται με τρόπους που τα κάνουν να φαίνονται νέα, αναμορφωμένα, σύγχρονα και περιστασιακά ακόμη και επαναστατικά. Οι υποστηρικτές τους πρέπει να κάνουν αυτά τα επαναλαμβανόμενα μασκαρέματα ενώ διατηρούν τον βασικό πυρήνα της πατριαρχίας: το προνόμιο συγκεκριμένων μορφών αρρενωπότητας πάνω σε απεχθείς μορφές αρρενωπότητας και πάνω από όλες τις μορφές θηλυπρέπειας. Μερικές επιλεγμένες γυναίκες μπορεί να επιτραπούν στο συμβούλιο – ή στο αθλητικό δελτίο ή τη νομική σχολή – αλλά με (συνήθως άγραφους και διαψευδόμενους) όρους: πως αυτές οι λίγες γυναίκες υιοθετούν αρρενωπό τρόπο σκέψης (για το κέρδος, το πόλεμο, την σεξουαλικότητα, την ανισότητα) ή σε αντιδιαστολή αυτές οι λίγες γυναίκες υποδύονται μια μορφή πατριαρχικής θηλυπρέπειας που συμπληρώνει αλλά δεν υποκαθιστά το ανδρικό προνόμιο.

Η ανανέωση της πατριαρχίας απαιτεί περισσότερα από την διαιώνιση της κυριαρχίας, του εκφοβισμού και της υποταγής. Απαιτεί επίσης την αναπαραγωγή συγκεκριμένων σχέσεων που στην επιφάνεια τους μοιάζουν καλοήθεις: ευγνωμοσύνη, εξάρτηση, ανταγωνισμό, υποψία, εμπιστοσύνη, πίστη ακόμη και συμπόνοια. Αυτά εύκολα μπορούν να κυλήσουν σε πατριαρχική συνενοχή ασυνείδητα ή να γίνονται κατανοητές οι συνέπειες των συναισθημάτων και πράξεων κάποιου. Οι διαδηλώσεις με δημιουργικό, ενεργητικό και ανοιχτό χαρακτήρα έχει σημασία. Η εμπειρία μπορεί να θυμίσει στις συμμετέχοντες, που προσπαθούν να αντισταθούν στην πατριαρχία σε όλες της τις μορφές, πως δεν είναι μόνες. Αν τέτοιες διαδηλώσεις εναντίον της πατριαρχίας πηγάζουν από αυθεντικές από τα κάτω πρωτοβουλίες, μπορούν να θυμίσουν ταυτόχρονα σε όσους συμμετέχουν το πλήρες εύρος των θεμάτων, φόβων, ταυτοτήτων και επιδιώξεων που πρέπει να αναγνωριστούν ώστε να παρεμποδίσουν αποτελεσματικά την ανανέωση της πατριαρχίας. Ο καθένας πρέπει να συμμετέχει στα συνθήματα του άλλου.

Θα χρειαστεί όμως κάτι πολύ περισσότερο από διαδηλώσεις για να καταστραφεί η πατριαρχία. Θα χρειαστεί μια ταπεινή, ξεκάθαρη σκέψη πάνω στην πιθανή συνενοχή του καθενός μας στη διαιώνιση της.


ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΕΜΕΝΗ ΕΔΩ,ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.
Οι αντρες που ειναι σεξιστες δεν θα την κοιταξιυν καν.
Χρειαζονται πολλα παραπανω απο ενα αρθρο σε ενα φορουμ.
Ψυχαναληση οπως εκανε και ο ηθοποιος που εχει μπει πιο πανω η μαρτυρια του.
Οι γυναικες/θυματα ομως της πατριαρχιας που καν δεν εχουν καταλαβει τι υποστηριζουν,ας κοιταξουν μεσα τους με ειλικρινια.Αν μπορουν.Δυστυχως δεν μπορουν ολοι.

Βεβαιως υπαρχουν και αυτες που ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι τις βολευει η πατριαρχια.
Σου λεει..γιατι να δουλευω εγω...ας δουλευει ο αντρας.
ΟΚ....αυτο τις υποτιμα ομως και θα εχει και τις αναλογες συνεπειες του.Ειναι σιγουρο αυτο.
Ευτυχως δεν ειναι ολες οι γυναικες ετσι.Οι λιγοτερες ειναι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τα πατριαρχικά καθεστώτα δεν πρόκειται να εξαλειφθουν ποτέ, διότι δεν υπάρχει καμία βιώσιμη εναλλακτική, καθώς κανένας μέχρι τώρα δεν προσφέρει κάποια λύση για τα προβλήματα που δημιουργούν οι γυναίκες στην κοινώνια, και για την ακρίβεια κάνεις πλέον δεν τολμά να μιλήσει για αυτά διότι αμέσως χαρακτηρίζεται μισογυνης κτλ.


Οι γυναίκες επιλέγουν άντρες με βάση την ικανότητα, και έτσι οι άντρες νιώθουν εξελικτικη πίεση και σχηματίζουν ιεραρχίες ικανότητας, προσπαθούν συνεχώς να αποκτήσουν θέσεις εξουσίας ώστε να είναι πιο επιλεξιμοι από τις γυναίκες. Οι άντρες επιλέγουν με βάση την εμφάνιση (δηλαδή γενετικη υγεία) και γι αυτό οι γυναίκες δεν χρειάζεται να είναι ικανές και ούτε καίγονται να είναι.

Τα βασικά προβλήματα των γυναικών είναι πως 1) δεν είναι πίστες στην ομάδα / φυλή, διότι οι γυναίκες πάντα ήταν τρόπαια πολέμου και το να είσαι πίστη στον ηττημένο άντρα σου ήταν εξελικτικό μειονέκτημα και 2) μπορούν να χειραγωγουν τους άντρες (το μουνι σέρνει καράβι) και έτσι είναι ενορχιστροτες της αντρικής βίας.

Οι άντρες είναι πιστοί στην ομάδα / φυλή, διότι χωρίς αυτήν δεν έχουν καμία ελπίδα επιβίωσης και αναπαραγωγής και το βασικό πρόβλημα είναι πως είναι βιαοιοι και Καταστροφικοι όταν δεν έχουν πρόσβαση σε γυναίκα, ή όταν χεραγωγουνται από τις γυναίκες.

Τα πατριαρχικά καθεστώτα ευδοκιμησαν παντού διότι έδιναν λύσεις σε αυτά τα υπσρκτα προβλήματα.

Έχοντας τον άντρα στην εξουσία οι αποφάσεις παίρνονταν μόνο απο άτομα που ήταν πίστα στην ομάδα / φυλή, η μονογαμια εξασφάλιζε σε κάθε άντρα σχεδόν, μια γυναίκα, και όλοι οι εναπομιναντες άντρες με καταστροφική συμπεριφορά στελνοταν να πεθάνουν στον πόλεμο, στις φυλακές ή στην κρεμάλα.

Με το να είναι ο άντρας η κεφαλή του σπιτιού, η κοινωνία έκανε delegate τα πρόβληματα την κάθε γυναίκας σε έναν άντρα ο οποίος την φρόντιζε και ήταν υπεύθυνος για εκείνη. Οι γυναίκες μάθαιναν να μην μιλούν και να είναι πίστες για να μην κάνουν instigate καταστάσεις. Μια γυναίκα λόγου χάρη η οποία πήγαινε με πολλούς άντρες θα προκαλούσε έριδες και ζήλιες μεταξύ τους οι οποίες πολύ συχνά θα ηταν απόλυτα καταστροφικες λόγο της βίαιης φύσης των αντρών.


Συστήματα που δεν δίνουν απαντήσεις σε όλα αυτά τα πηγαία προβλήματα δεν γίνεται να επιβιώσουν.
 

Guest 890013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,355 μηνύματα.
Τα πατριαρχικά καθεστώτα δεν πρόκειται να εξαλειφθουν ποτέ, διότι δεν υπάρχει καμία βιώσιμη εναλλακτική, καθώς κανένας μέχρι τώρα δεν προσφέρει κάποια λύση για τα προβλήματα που δημιουργούν οι γυναίκες στην κοινώνια, και για την ακρίβεια κάνεις πλέον δεν τολμά να μιλήσει για αυτά διότι αμέσως χαρακτηρίζεται μισογυνης κτλ.


Οι γυναίκες επιλέγουν άντρες με βάση την ικανότητα, και έτσι οι άντρες νιώθουν εξελικτικη πίεση και σχηματίζουν ιεραρχίες ικανότητας, προσπαθούν συνεχώς να αποκτήσουν θέσεις εξουσίας ώστε να είναι πιο επιλεξιμοι από τις γυναίκες. Οι άντρες επιλέγουν με βάση την εμφάνιση (δηλαδή γενετικη υγεία) και γι αυτό οι γυναίκες δεν χρειάζεται να είναι ικανές και ούτε καίγονται να είναι.

Τα βασικά προβλήματα των γυναικών είναι πως 1) δεν είναι πίστες στην ομάδα / φυλή, διότι οι γυναίκες πάντα ήταν τρόπαια πολέμου και το να είσαι πίστη στον ηττημένο άντρα σου ήταν εξελικτικό μειονέκτημα και 2) μπορούν να χειραγωγουν τους άντρες (το μουνι σέρνει καράβι) και έτσι είναι ενορχιστροτες της αντρικής βίας.

Οι άντρες είναι πιστοί στην ομάδα / φυλή, διότι χωρίς αυτήν δεν έχουν καμία ελπίδα επιβίωσης και αναπαραγωγής και το βασικό πρόβλημα είναι πως είναι βιαοιοι και Καταστροφικοι όταν δεν έχουν πρόσβαση σε γυναίκα, ή όταν χεραγωγουνται από τις γυναίκες.

Τα πατριαρχικά καθεστώτα ευδοκιμησαν παντού διότι έδιναν λύσεις σε αυτά τα υπσρκτα προβλήματα.

Έχοντας τον άντρα στην εξουσία οι αποφάσεις παίρνονταν μόνο απο άτομα που ήταν πίστα στην ομάδα / φυλή, η μονογαμια εξασφάλιζε σε κάθε άντρα σχεδόν, μια γυναίκα, και όλοι οι εναπομιναντες άντρες με καταστροφική συμπεριφορά στελνοταν να πεθάνουν στον πόλεμο, στις φυλακές ή στην κρεμάλα.

Με το να είναι ο άντρας η κεφαλή του σπιτιού, η κοινωνία έκανε delegate τα πρόβληματα την κάθε γυναίκας σε έναν άντρα ο οποίος την φρόντιζε και ήταν υπεύθυνος για εκείνη. Οι γυναίκες μάθαιναν να μην μιλούν και να είναι πίστες για να μην κάνουν instigate καταστάσεις. Μια γυναίκα λόγου χάρη η οποία πήγαινε με πολλούς άντρες θα προκαλούσε έριδες και ζήλιες μεταξύ τους οι οποίες πολύ συχνά θα ηταν απόλυτα καταστροφικες λόγο της βίαιης φύσης των αντρών.


Συστήματα που δεν δίνουν απαντήσεις σε όλα αυτά τα πηγαία προβλήματα δεν γίνεται να επιβιώσουν.
Ναι....ακριβως οτι λεει το αρθρο.Κια μαλλον χειροτερα τα πας.

Ουτε καν.Ονειρεψου παρολα αυτα.Λιγα τα ψωμια σας.Στην πραξη,διοτι νομικα εχετε ηδη πεθανει.
Ο τελευταιος βρυχηθμος ειναι αυτος.
Ζητω ταπεινα συγνωμη απο τα υπεροχα αυτα ζωα τα λιονταρια.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1,755 μηνύματα.
Ωραια καταλαβαμε.Ονομαζεις ΑΚΡΑΙΑ πατριαρχια αυτους που φτανουν σοτν φονο..και εσυ συγκαταλεγεσαι στην ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ σκετη.
Αλλος ενας!

Και σε ξαναρωτω και χεσε την Λατινοπουλου.ΟΚ δεν ειναι θυμα πατριαρχιας,ειναι θυμα της βλακειας της.
Ασχετα λοιπον απο αυτην.
Ο κοσμος με μια λιγη νοημοσυνη ακραια βαζει αυτα τα 2
ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ-ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ.

Εσυ απενατι στην πατριαρχια τι βαζεις σαν ακρο;
Πατριαρχια- μη πατριαρχια;
Δηλαδη υποχρεωτικα πατριαρχια,αλλιως αν δεν την θελουμε ειμαστε ακρο ναι; :hehe:

Δηλαδη για σενα ΑΚΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ ,,δηλαδη για σενα ειναι ακρο να ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ ΟΥΤΕ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ και κανενα φυλο να μην εξουσιαζει το αλλο!!!!!!!! Και ονομαζεις φεμινισμο (υποτιμιτικα βεβαιως) το γεγονος οτι παλευουμε να μην υπαρχει πατριαρχια!!!

ΟΚ δεν χρειαζεται να πεις κατι αλλο,τα ειπες ΟΛΑ!
Παμε αλλη μια, η τυπισσα εβγαλε ενα τελειως ασχετο συμπερασμα, οτι προκειται για μητριαρχια, την πηρες εσυ αυτη τη θεση και εβγαλες ενα αντιστιχα ασχετο συμπερασμα, οτι ειναι θυμα της πατριαρχιας, το απεναντυ ακρο. Και επιμενεις σε κατι ασχετο, πως (και καλα μου τωρα) εσυ εισαι στη μεση, ενω το θεμα ειναι το οτι καταστασεις ασχετα κατηγοριοποιουνται στα ακρα, απο το ενα στο αλλο
Δηλαδη υποχρεωτικα πατριαρχια,αλλιως αν δεν την θελουμε ειμαστε ακρο ναι; :hehe:
Ισχυει αραγε το ιδιο και για τον φεμινισμο? (ρητορικη ερωτηση)
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τα πατριαρχικά καθεστώτα δεν πρόκειται να εξαλειφθουν ποτέ, διότι δεν υπάρχει καμία βιώσιμη εναλλακτική, καθώς κανένας μέχρι τώρα δεν προσφέρει κάποια λύση για τα προβλήματα που δημιουργούν οι γυναίκες στην κοινώνια, και για την ακρίβεια κάνεις πλέον δεν τολμά να μιλήσει για αυτά διότι αμέσως χαρακτηρίζεται μισογυνης κτλ.
Αφού Τόλη όπως ξέρεις η ματριαρχία είναι το default στο μη ευρωπαικό πολιτισμό και ακόμα και σ' αυτόν, πάει εναλλάξ.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,355 μηνύματα.
Παμε αλλη μια, η τυπισσα εβγαλε ενα τελειως ασχετο συμπερασμα, οτι προκειται για μητριαρχια, την πηρες εσυ αυτη τη θεση και εβγαλες ενα αντιστιχα ασχετο συμπερασμα, οτι ειναι θυμα της πατριαρχιας, το απεναντυ ακρο. Και επιμενεις σε κατι ασχετο, πως (και καλα μου τωρα) εσυ εισαι στη μεση, ενω το θεμα ειναι το οτι καταστασεις ασχετα κατηγοριοποιουνται στα ακρα, απο το ενα στο αλλο

Ισχυει αραγε το ιδιο και για τον φεμινισμο? (ρητορικη ερωτηση)
Αναθεμα και αν εχεις καταλαβει κατι.
Οταν λεμε θυμα πατριαρχιας δεν εννοουμε παντα οτι εχει φαει ξυλο ή κακοποιηση.
Εννοουμε οτι την εχουν μεγαλωσει με αυτα τα προτυπα και εχει γινει κατι το οποιο την μειωνει εντελως,την υποβαθμιζει και στην τελικη ειναι εναντια σε αυτην και θα το πληρωσει αυτο,οπως και ηδη συμβαινει.
Η ζαβομαρα που της εχει κανει ο πατριαρχικος τροπος που τη μεγαλωσαν ειναι ολοφανερος.Εκτος αν την θεωρεις ενα αξιολογο και εξυπνο κοριτσι με τις παπαριες που λεει και σε αλλα θεματα.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑΣ.

Ασχετα απο αυτο.

Η πατριαρχια εχει σαν ακρο την μητριαρχια.
Η πατριαρχια δεν εχει σαν ακρο την μη πατριαρχια,δηλαδη ΟΛΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ

Ο φεμινισμος ειναι το κινημα ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ και να φερει την ουσιαστικη ισοτητα στα φυλα και να αποκαταστησει τις αδικιες στα φυλα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΦΥΛΑ,ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ,ΟΥΤΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΑΝΤΡΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ.
Οταν εξαλειφθει η πατριαρχια,τοτε θα λειψει και ο φεμινισμος διοτι δεν θα εχει λογο υπαρξης.


ΜΟΡΦΩΘΗΤΕ και ενημερωθητε λιγο,καλο θα σας κανει και σταματηστε να παπαγαλιζετε την πανηλιθια καραμελα οτι ο φεμινιμσος ειναι εναντια στον αντρα και ειναι υπερ της μητριαρχιας.Αυτα υπαρχουν ΜΟΝΟ στο μυαλο και στα επιχειρηματα των υπερμαχων της πατριαρχιας και γινεται εκ του ΠΟΝΗΡΟΥ για να μην κατακρεμνιστει.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,355 μηνύματα.
Οσο διαβαζεις τοσο περισσοτερο φριτεις.
Στο μεταξυ ειναι η πρωτη φορα που ακουω τον Κουγια να μιλαει και λεω να αγιασει το στομα του. :jumpy:

Νέες λεπτομέρειες από την ιατροδικαστική έκθεση - Μαρτυρικές οι τελευταίες στιγμές της Γαρυφαλλιάς


Σοκ προκαλούν οι λεπτομέρειες από την ιατροδικαστική έκθεση για τη δολοφονία της Γαρυφαλλιάς στη Φολέγανδρο, καθώς προκύπτει ότι η 26χρονη βίωσε μαρτυρικές στιγμές πριν καταλήξει. Στην ιατροδικαστική έκθεση καταγράφονται αναλυτικά οι κακώσεις που έφερε το θύμα και οι οποίες δείχνουν τον βάναυσο τρόπο με τον οποίο ξυλοκοπήθηκε από τον 30χρονο σύντροφό της πριν τη ρίξει ζωντανή στο νερό.

Η ιατροδικαστική έκθεση του Ηλία Μπογιώκα αναμένεται να συνταχθεί πλήρως με την ολοκλήρωση των εργαστηριακών εξετάσεων.
Ως αίτια θανάτου αναφέρεται ο «πνιγμός εντός θαλασσίου ύδατος, επί εδάφους πολλαπλών κακώσεων κεφαλής- θώρακος- άνω και κάτω άκρων», ενώ, σύμφωνα με την ΕΡΤ, οι κυριότερες κακώσεις που διαπιστώθηκαν κατά τη διάρκεια της νεκροψίας- νεκροτομής είναι:

  • Εκδορές άνω άκρων και κορμού κυρίως, με ελάχιστες στην οπίσθια πλευρά του δεξιού γλουτού (αν ζωή γενόμενες). Οι κακώσεις αυτές δηλώνουν σύρσιμο και προστριβή στα βράχια.
  • Στην κεφαλή ευρέθησαν οι κάτωθι κακώσεις
  • Εκχύμωση δεξιού οφθαλμικού πεδίου (θλαστικό τραύμα από θλων όργανο γενόμενη)
  • Εκχύμωση και θλαστικό τραύμα στα μαλακά μόρια βρεγματικής περιοχής δεξιά, δια θλώντος όργανου προκληθείσα
  • Θλαστικό τραύμα και τομή 4-5 εκατοστά περίπου, στη δεξιά βρεγματο-ινιακή χώρα των μαλακών μορίων τριχωτού κεφαλής, δια τέμνοντος και θλώντος όργανου προκληθέν.
  • Διάνοιξη των μετωπιαίων και βρεγματικών ραφών των οστών του κρανίου με αιμορραγική διήθηση των χειλέων αυτών, που σημαίνει ότι έγινε εν ζωή , όπως και οι υπόλοιπες κακώσεις κεφαλής.
  • Κατά τις διατομές ευρέθη άφθονη ποσότητα θαλασσινού ύδατος στη τραχεία, τους βρόγχους και στο πνεύμονα καθώς και αφρώδες υγρό στο λάρυγγα και στα ρινικά. Η ανωτέρω εύρεση του θαλασσινού ύδατος μέχρι και των κάτω λοβών πνεύμονος, σημαίνει ότι το θύμα εσύρθηκε εν ζωή στη θάλασσα και μετά την εισρόφηση του θαλάσσιου ύδατος, πνίγηκε.
  • Έφερε αιμορραγική διήθηση μαλακών μορίων δεξιού μαστού, από θλων όργανο προκληθείσα.

Δεν αντεχεται πραγματικα.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,355 μηνύματα.

"Καταπέλτης" ανακριτής και εισαγγελέας για τον 30χρονο δολοφόνο της Γαρυφαλλιάς - "Σκότωσε για ασήμαντη αφορμή"

«Καταπέλτης» είναι το σκεπτικό ανακριτή και εισαγγελέως για την προφυλάκιση του 30χρονου δράστη της ανθρωποκτονίας της Γαρυφαλλιάς την οποία όπως σημειώνεται, ο κατηγορούμενος σκότωσε για «ασήμαντη αφορμή». Οι δικαστικοί λειτουργοί δεν φαίνεται να πείστηκαν και από τον ισχυρισμό του κατηγορούμενου περί ψυχιατρικών προβλημάτων, καθώς όπως αναφέρουν, μετά τη δολοφονία «προέβη σε λελογισμένες ενέργειες» προκειμένου να εξαφανίσει τα εις βάρος του στοιχεία.

Συγκεκριμένα, η Εισαγγελέας αναφέρει:

«Γνωμοδοτούμε υπέρ της επιβολής της προσωρινής κράτησης διότι από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πράξης κρίνουμε ότι αν αφεθεί ελεύθερος είναι πολύ πιθανό να διαπράξει κι άλλα εγκλήματα.


Συγκεκριμένα, για ασήμαντη αφορμή (λογομαχία) ένιωσε προσβεβλημένος και εξαπέλυσε δολοφονική επίθεση κατά ενός ατόμου από το στενό του περιβάλλον, το οποίο ήταν σωματικά πιο αδύναμο από τον ίδιο (χτυπήματα, μεθοδευμένο σπρώξιμο σε βραχώδη απόκρημνο γκρεμό). Εν συνεχεία, προέβη σε λελογισμένες ενέργειες ήτοι την απομάκρυνση από το σημείο, επιμελής απόκρυψη και αποφυγή επικοινωνίας του με τις αρχές, οργανωμένη εξαφάνιση αποδεικτικών στοιχείων (κινητά τηλέφωνα), ενέργειες που δείχνουν άκρως ψύχραιμη συμπεριφορά.

(…) Κρίνουμε ότι ο κατηγορούμενος είναι ένα ευέξαπτο άτομο το οποίο για ασήμαντο λόγο είναι έτοιμο να προξενήσει μη αναστρέψιμη βλάβη σε συνάνθρωπό του και δη σε άτομο του στενού του περιβάλλοντος, τα οποία αυτός θεωρεί ότι τον προσβάλλουν, τον αμφισβητούν ή τον μειώνουν, καθιστώντας στον επικίνδυνο για διάπραξη νέων αδικημάτων. Άλλωστε, όπως ο ίδιος αναφέρει στην απολογία του ενώπιον των αρμοδίων προανακριτικών υπαλλήλων «με είχε νευριάσει και την σκότωσα, ένιωσα δηλαδή ότι με υποβιβάζει, γι’ αυτό και έχασα τον έλεγχο».”.
Εθίγη ο εγωισμός του…


Από την πλευρά του ο ανακριτής στο ένταλμα προσωρινής κράτησης αναφέρει: «Ο κατηγορούμενος διαπληκτίστηκε επανειλημμένως με την θανούσα με την οποία διατηρούσε ερωτικό δεσμό, εξεμάνη διότι εθίγη ο εγωισμός του («διαφωνούσαν για τα πάντα», τον «εκνεύρισε», τον «επέκρινε», τον «μάλωνε», δεν τον «σεβόταν», τον «ειρωνευόταν»), οδήγησε το όχημα στο οποίο επέβαινε και η θανούσα πλησίον γκρεμού και όταν η θανούσα εξήλθε καλώντας σε βοήθεια, την χτύπησε στο κεφάλι και την έσπρωξε δύο φορές προκειμένου να πέσει στον γκρεμό και να σκοτωθεί, όπερ και εγένετο.

Ακολούθως, έσυρε και εγκατέλειψε την θανούσα στη θάλασσα, δεν ειδοποίησε τις αρχές ή ασθενοφόρο για τις πρώτες βοήθειες, πέταξε το σακίδιο με τα προσωπικά είδη – ατομικά στοιχεία στη θάλασσα, ώστε να εξαφανίσει τα ίχνη- κολύμπησε αντίθετα από το σημείο του συμβάντος ώστε να παραπλανήσει τις αρχές και να διαφύγει της συλλήψεως και εξαφάνισε και το δικό του κινητό τηλέφωνο και της θανούσης (ούτε ευρέθησαν ούτε κάνει λόγο για αυτά) ενώ προκύπτει ότι η θανούσα έστελνε μηνύματα και στο σακίδιο του κατηγορουμένου ανευρέθη power bank μαύρο για φόρτιση κινητού τηλεφώνου, ώστε να αποκρύψει αποδεικτικό υλικό».

Κατά τον ανακριτή, όλα αυτά «μαρτυρούν ότι αφενός εθίγη ο εγωισμός του κατηγορουμένου, έστω και για ασήμαντη αφορμή -εν προκειμένω ήταν εσφαλμένη κατεύθυνση καθοδόν προς αναψυχή-, αυτός δεν διστάζει να αφαιρέσει ανθρώπινη ζωή οικείου του με σκληρότητα στην εκτέλεση και μεθοδικότητα στην απόκρυψη του εγκλήματος».


 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top