Jim175
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 852 μηνύματα.

19-05-21

17:08
παιζω ηλεκτρικη και κλασικη κιθαρα αρκετα χρονια αλλα και ολα τα θυμαμαι απ'την πρωτη παραδοση και μετα με την εξασκηση τα μαθαινω και ποτε δεν εχω χρησιμοποιησει το πενταγραμμο για να δω κατι με αποτελεσμα να μην ξερω πολυ καλα να διαβαζω τις νοτες και διαφορα αλλα περιεργα που εχουν στα χαρτια των τραγουδιων, επισης μπερδευομαι με τα τεταρτα τα ογδοα κτλπ., θεωρειται ειναι στο μελλον αν θελω να ασχοληθω πιο σοβαρα με τη κιθαρα, δηλαδη βγαζω και κανα χαρτζιλικι απ'αυτο, χρειαζονται οποσδηποτε γνωσεις θεωρειας;
Roulaki
Νεοφερμένο μέλος
Η Roulaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 55 μηνύματα.

23-01-23

21:43
Καλό θα ήταν ναι να ξέρεις και θεωρία γιατί χρειάζεται ειδικά άν θες να διδάξειςπαιζω ηλεκτρικη και κλασικη κιθαρα αρκετα χρονια αλλα και ολα τα θυμαμαι απ'την πρωτη παραδοση και μετα με την εξασκηση τα μαθαινω και ποτε δεν εχω χρησιμοποιησει το πενταγραμμο για να δω κατι με αποτελεσμα να μην ξερω πολυ καλα να διαβαζω τις νοτες και διαφορα αλλα περιεργα που εχουν στα χαρτια των τραγουδιων, επισης μπερδευομαι με τα τεταρτα τα ογδοα κτλπ., θεωρειται ειναι στο μελλον αν θελω να ασχοληθω πιο σοβαρα με τη κιθαρα, δηλαδη βγαζω και κανα χαρτζιλικι απ'αυτο, χρειαζονται οποσδηποτε γνωσεις θεωρειας;
Scandal
Διαχειριστής
Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Web developer και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 20.088 μηνύματα.

24-01-23

21:51
Έκανα πιάνο μέχρι 1η κατωτέρα (μετά το παράτησα).
Η δασκάλα δεν με πίεζε να πηγαίνω στις θεωρίες του Ωδείου καθώς ό,τι χρειαζόταν το εξηγούσαμε στο μάθημα (ήξερα λίγη θεωρία από προηγούμενη απόπειρα στο δημοτικό), ωστόσο πήγα μέχρι 2η Θεωρία στο Ωδείο και είχε ενδιαφέρον γιατί ξεδιαλύνουν τα πράγματα στο μυαλό σου σχετικά με τις παρτιτούρες και τη μορφολογία του μουσικού οργάνου (πχ πριν πάω στη θεωρία, δεν είχα σκεφτεί ότι τα δύο φυσικά ημιτόνια ΜΙ-ΦΑ και ΣΙ-ΝΤΟ είναι φως φανάρι στα πλήκτρα του πιάνου κτλ, βασικά δεν ήξερα καν την έννοια ημιτόνιο
).
Για κιθάρα δε γνωρίζω πως μπορεί αντίστοιχα να σε βοηθήσει. Πολλοί στο Ωδείο αφήσανε το πιάνο για να πιάσουν κιθάρα.
Η δασκάλα δεν με πίεζε να πηγαίνω στις θεωρίες του Ωδείου καθώς ό,τι χρειαζόταν το εξηγούσαμε στο μάθημα (ήξερα λίγη θεωρία από προηγούμενη απόπειρα στο δημοτικό), ωστόσο πήγα μέχρι 2η Θεωρία στο Ωδείο και είχε ενδιαφέρον γιατί ξεδιαλύνουν τα πράγματα στο μυαλό σου σχετικά με τις παρτιτούρες και τη μορφολογία του μουσικού οργάνου (πχ πριν πάω στη θεωρία, δεν είχα σκεφτεί ότι τα δύο φυσικά ημιτόνια ΜΙ-ΦΑ και ΣΙ-ΝΤΟ είναι φως φανάρι στα πλήκτρα του πιάνου κτλ, βασικά δεν ήξερα καν την έννοια ημιτόνιο

Για κιθάρα δε γνωρίζω πως μπορεί αντίστοιχα να σε βοηθήσει. Πολλοί στο Ωδείο αφήσανε το πιάνο για να πιάσουν κιθάρα.
Roulaki
Νεοφερμένο μέλος
Η Roulaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 55 μηνύματα.

24-01-23

21:55
Παντού χρειάζεται η θεωρία σε όλα τα όργανα. Σου λύνονται πολλές απορίες.Εε λογικό να πάνε στην κιθάρα αφού είναι πιο εύκοληΈκανα πιάνο μέχρι 1η κατωτέρα (μετά το παράτησα).
Η δασκάλα δεν με πίεζε να πηγαίνω στις θεωρίες του Ωδείου καθώς ό,τι χρειαζόταν το εξηγούσαμε στο μάθημα (ήξερα λίγη θεωρία από προηγούμενη απόπειρα στο δημοτικό), ωστόσο πήγα μέχρι 2η Θεωρία στο Ωδείο και είχε ενδιαφέρον γιατί ξεδιαλύνουν τα πράγματα στο μυαλό σου σχετικά με τις παρτιτούρες και τη μορφολογία του μουσικού οργάνου (πχ πριν πάω στη θεωρία, δεν είχα σκεφτεί ότι τα δύο φυσικά ημιτόνια ΜΙ-ΦΑ και ΣΙ-ΝΤΟ είναι φως φανάρι στα πλήκτρα του πιάνου κτλ, βασικά δεν ήξερα καν την έννοια ημιτόνιο).
Για κιθάρα δε γνωρίζω πως μπορεί αντίστοιχα να σε βοηθήσει. Πολλοί στο Ωδείο αφήσανε το πιάνο για να πιάσουν κιθάρα.
Δροσουλίτης
Δραστήριο μέλος
Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών και επαγγέλλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 441 μηνύματα.

25-01-23

09:37
Ασχολούμαι με την μουσική τριάντα γεμάτα χρόνια και ειδικότερα με τη σύνθεση και τα έγχορδα. Αυτοδίδακτος. Δεν διδάχθηκα μουσική θεωρία ποτέ αλλά δεν αντιμετώπισα και ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα ως "οργανοπαίκτης", ίσως γιατί είχα την πολυτέλεια να παίζω πάντα είτε δικά μου κομμάτια, είτε κομμάτια που μου άρεσαν έτσι και αλλιώς. Αν για παράδειγμα έπρεπε να δουλέψω στα μπουζούκια, τότε, ναι εκεί θα είχα θέμα. Θα ήμουν "τυφλός".
Εκεί που "χτυπάει" η έλλειψη γνώσεων θεωρίας είναι στο κομμάτι της σύνθεσης καθώς δεν μπορώ να αποτυπώσω με ακρίβεια ότι δημιουργώ στο πεντάγραμμο με ότι συνεπάγεται αυτό. Αν δεν μπορείς να φτιάξεις μια παρτιτούρα, έχεις δυσκολίες τόσο με την νομική κατοχύρωση της δημιουργίας σου όσο και με την συνεργασία με "session" μουσικούς, δηλαδή με όχι μόνιμα μέλη της μπάντας σου τα οποία έρχονται για κάποιες εμφανίσεις ή για κάποια επαγγελματική ηχογράφηση και θα πρέπει να μελετήσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα με το αυτί και όχι απλά διαβάζοντας την παρτιτούρα.
Μπορεί λοιπόν στο ξεκίνημα να μην νιώθεις πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζεις θεωρία μουσικής, αλλά αν συνεχίσεις στην μουσική θα έρθει η ώρα που το "κενό" θα σου χτυπήσει την πόρτα και θα αντιληφθείς την αξία της γνώσης αυτής.
Εκεί που "χτυπάει" η έλλειψη γνώσεων θεωρίας είναι στο κομμάτι της σύνθεσης καθώς δεν μπορώ να αποτυπώσω με ακρίβεια ότι δημιουργώ στο πεντάγραμμο με ότι συνεπάγεται αυτό. Αν δεν μπορείς να φτιάξεις μια παρτιτούρα, έχεις δυσκολίες τόσο με την νομική κατοχύρωση της δημιουργίας σου όσο και με την συνεργασία με "session" μουσικούς, δηλαδή με όχι μόνιμα μέλη της μπάντας σου τα οποία έρχονται για κάποιες εμφανίσεις ή για κάποια επαγγελματική ηχογράφηση και θα πρέπει να μελετήσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα με το αυτί και όχι απλά διαβάζοντας την παρτιτούρα.
Μπορεί λοιπόν στο ξεκίνημα να μην νιώθεις πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζεις θεωρία μουσικής, αλλά αν συνεχίσεις στην μουσική θα έρθει η ώρα που το "κενό" θα σου χτυπήσει την πόρτα και θα αντιληφθείς την αξία της γνώσης αυτής.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 29 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...