Εδώ Πολυτεχνείο...

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.
Και στη Δημοκρατία συνεχίζουν να κυβερνούν. Απλά πάνε σε άλλο κόμμα ή αν δεν εκλέγονται,
Όχι. Αν δεν ξαναψηφιστούν, αποσύρονται. Κάποιες φορές μάλιστα στην δημοκρατία φυλακίζονται και πρωθυπουργοί ή τους επιβάλλονται αυστηρές κυρώσεις. Αντίθετα στην δικτατορία πάντα συνεχίζουν να κυβερνούν και δεν αποκαλύπτονται καθόλου τα σκάνδαλα τους.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.023 μηνύματα.
Στην δικτατορία ομως συνεχίζουν να κυβερνούν παρά τα σκάνδαλα. Καταλαβαίνεις την διαφορά;
ΧΑΧΑΧΑΧΑΑ. Εδώ οι άλλοι σκότωσαν 57 ανθρώπους και κυβερνάνε, τα σκάνδαλα είναι που τους σταματάνε.

Α ρε τι πιστεύετε.
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.536 μηνύματα.
Στην δικτατορία ομως συνεχίζουν να κυβερνούν παρά τα σκάνδαλα. Καταλαβαίνεις την διαφορά;
Το ΠΑΣΟΚ (κατά κύριο λόγο) και η ΝΔ πτώχευσαν τη χώρα. Συνεχίζουν να υπάρχουν ως κόμματα εξουσίας, αντί να χαρακτηριστούν εγκληματικές οργανώσεις για το ξεπούλημα της χώρας, την φτωχοποίηση του Έλληνα, τις αυτοκτονίες που έκρυψαν τα ΜΜΕ κοκ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.582 μηνύματα.
Ο μύθος του Απατεωτεχνείου
17.11.2024, 11:37
έφτιαξε πολιτικές καριέρες και ΤΣΕΠΕΣ.

Σχόλιο ... κόσμου. :happy:
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.
Το ΠΑΣΟΚ (κατά κύριο λόγο) και η ΝΔ πτώχευσαν τη χώρα. Συνεχίζουν να υπάρχουν ως κόμματα εξουσίας, αντί να χαρακτηριστούν εγκληματικές οργανώσεις για το ξεπούλημα της χώρας, την φτωχοποίση του Έλληνα, τις αυτοκτονίες οι έκρυψαν τα ΜΜΕ κοκ.
Ενώ οι Συριζανελ χέρι χερι με τους χρυσαυγιτες... Άσε, τα ζήσαμε...
Δυστυχώς ο Σύριζα ξέχασε το νόημα του Πολυτεχνείου. Απέφυγε να δικάσει τους χρυσαυγιτες κ καθυστερούσε τις διαδικασίες.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.582 μηνύματα.
Ενώ οι Συριζανελ χέρι χερι με τους χρυσαυγιτες... Άσε, τα ζήσαμε...

Στα πλαίσια της εκλεγμένης δημοκρατία ήταν αυτό. Ο λαός είχε αυταπάτες που έπρεπε να τις λύσει με ένα Grexit και να ζει σε συνθήκες ακραίας φτώχειας μετά. Άσχετα αν δεν σου άρεσε.

Στη δημοκρατία με τέτοιες πρακτικές έχουμε και έχουμε τέτοια αποτελέσματα. Όπως για παράδειγμα να συνεργάζεται ο Κουβέλης (ΔΗΜΑΡ) με κυβέρνηση ΝΔ και Πασοκ. Εκεί που ήρθε να φέρει το κάτι καινούργιο από την αριστερά του Κολωνακίου, ξαφνικά μπήκε και αυτός στο σύστημα.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.
Στα πλαίσια της εκλεγμένης δημοκρατία ήταν αυτό.
Και η δημοκρατία μας έδωσε την ευκαιρία να τους στείλουμε εκεί όπου τους άξιζε.
Γι' αυτό τιμούμε όσους αγωνίστηκαν να έχει δημοκρατία η Ελλάδα.
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.536 μηνύματα.
Ενώ οι Συριζανελ χέρι χερι με τους χρυσαυγιτες... Άσε, τα ζήσαμε...
Δυστυχώς ο Σύριζα ξέχασε το νόημα του Πολυτεχνείου. Απέφυγε να δικάσει τους χρυσαυγιτες κ καθυστερούσε τις διαδικασίες.
Η ΧΑ μπήκε φυλακή για αυτά που έκανε. Όμως δεν ξεπούλησε τη χώρα. Δεν κυβέρνησε, οπότε με τα αν δεν γίνεται δουλειά...
Ο Σύριζα τιμωρήθηκε στη συνείδηση του κόσμου. Έπρεπε φυσικά κι αυτοί να τιμωρηθούν από τη δικαιοσύνη, για το επαχθές μνημόνιο που υπέγραψαν και το ξεπούλημα της Μακεδονίας.
Πασοκ και ΝΔ δεν τιμωρήθηκαν ποτέ, ενώ έκαναν τα μεγαλύτερα εγκλήματα. Βέβαια για αυτό δεν φταίει η Δημοκρατία, αλλά η δουλοπρέπεια και η βλακεία του Έλληνα...
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.533 μηνύματα.
@juste un instant
Φιλε συμφωνεις με το μηνυμα των φοιτητων του πολυτεχνειου "εξω οι ΗΠΑ κατω το ΝΑΤΟ"??
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.533 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.533 μηνύματα.
Σου απάντησα ήδη. Δεν είναι συγκρίσιμες εποχές ούτε οι ρόλοι τω κρατών.
Ναι σωστα. Τοτε το ΝΑΤΟ ηταν πραγματικα χρησιμο και απαραιτητο λογω του ψυχρου πολεμου και του κομμουνισμου. Και ουτε τοτες το ηθελαν, αρα τωρα που ειναι κανονικοτατα αχρηστο, πως γινεται να το θελουν?
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.
Ναι σωστα. Τοτε το ΝΑΤΟ ηταν πραγματικα χρησιμο και απαραιτητο λογω του ψυχρου πολεμου και του κομμουνισμου. Και ουτε τοτες το ηθελαν, αρα τωρα που ειναι κανονικοτατα αχρηστο, πως γινεται να το θελουν?
Μπορεί εσύ να το θεωρείς άχρηστο το Νατο. Οι δημοκράτες Ευρωπαίοι όμως το θεωρούν μέσο αντίστασης ενάντια στην δικτατορική ρωσική μπότα.
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.533 μηνύματα.
Μπορεί εσύ να το θεωρείς άχρηστο το Νατο. Οι δημοκράτες Ευρωπαίοι όμως το θεωρούν μέσο αντίστασης ενάντια στην δικτατορική ρωσική μπότα.
Ναι τοσο δικτατορικη η ρωσικη μποτα που οι "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ" αυτοσαμποταριζονται για να πεισουν τον λαο να αυξησουν τους φορους να στελνουν οπλα στην Ουκρανια.
Τουλαχιστον βγηκε και καποιος σοβαρος στις ΗΠΑ και θα παψει αυτο το πραγμα πλεον
 

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλλεται Γιατρός και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.978 μηνύματα.
Τι πετύχαμε όμως με την Δημοκρατία της αλλαγής; Να μπούμε σε μνημόνια 35 χρόνια μετά και 1.500.000 νέοι (από το μοναδικό οικονομικά ενεργό μέρος του πληθυσμού) να μεταναστεύσει για να μπορέσει να ζήσει; Σοβαρολογούμε που ορισμένοι έχουν το θράσος να μιλάνε για αποκατάσταση της Δημοκρατίας όταν συστηματικά με την βολεψοκρατία και την λαμογιά αχρηστεύτηκε και εξοντώθηκε κάθε ίχνος προόδου;

Δημοκρατία βάση αρχών δικαίου σημαίνει:
αξιοκρατία, διαφάνεια, ασφάλεια δικαίου, νομιμότητα, ισότητα ευκαιριών, κτλ.

Τι από αυτά ισχύουν στη χώρα μας με την αποκατάσταση της Δημοκρατίας; :happy:

Το ότι το σημερινό πολίτευμα εξελίχθηκε σε μια βδελυγμία δεν αναιρεί την σημαντικότητα των γεγονότων τότε. Δηλαδή, δηλώσεις του τύπου « ενώ η σημερινή δημοκρατία είναι καλύτερη;» Είναι εξαιρετικά εξυπνακίστικες και λέγονται εκ των υστέρων γνωρίζοντας το πως εξελίχθηκαν τα πράγματα αργότερα.


Οι χουντολαγνοι και ακροδεξιοί νομίζουν ότι η κατάντια της κοινωνίας εν γενεί θα διορθωνότανε αν είχαμε πανω στην εξουσία έναν Αδόλφο. Μόνο που ένας επιτυχημένος Αδόλφος είναι τόσο σπάνια να βρεθεί και να φέρει μαννα εξ ουρανού , όπως μας δείχνει η ιστορία. Το πρόβλημα είναι δομικό, αξιακό, και ζήτημα νοοτροπίας. Αν αυτό δεν αλλάξει, ούτε ένας λαμπρος Αδόλφος δεν θα μπορεί Ν αλλάξει την κατάντια του έθνους.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.108 μηνύματα.

Όταν ο παραλογισμός της Χούντας λογόκρινε την Αλίκη Βουγιουκλάκη​

Το ντοκιμαντέρ του Βασίλη Δούβλη «Στοργή στο Λαό» που κυκλοφόρησε το 2013, παρουσιάζει με ένα εξοργιστικό κα κωμικοτραγικό τρόπο το πως η Χούντα λογόκρινε την Τέχνη στην Ελλάδα.​


Ήταν 21 Απριλίου του 1967 όταν οι στρατιωτικές δυνάμεις έκαναν την εμφάνισή τους στους δρόμους της ελληνικών πόλεων και η χώρα έμπαινε σε μια σκοτεινή περίοδο για τα επόμενα επτά χρόνια. Μια περίοδο φόβου και διωγμών, χωρίς ελευθερίες και δικαιώματα που σήμερα θεωρούνται δεδομένα. Μια χώρα στον «πάγο» και τη Χούντα.

Και μαζί με τους ζωές, στον «πάγο» μπήκε και η Τέχνη. Ή για την ακρίβεια μπήκε κάτω από τον έλεγχο των πραξικοπηματιών. Η λογοκρισία έγινε εκείνα τα 7 χρόνια κομμάτι της καθημερινότητας.
Για όλους εμάς που δεν ζήσαμε εκείνη τη σκοτεινή περίοδο, έπρεπε να περάσουν περίπου 39 χρόνια για να πάρουμε μια ρεαλιστική γεύση για το τι σήμαινε η λογοκρισία εκείνης της εποχής. Και αυτό χάρη στον Βασίλη Δούβλη και το φιλμ του «Στοργή στο Λαό», που κυκλοφόρησε το 2013.


Ένα ντοκιμαντέρ που βασίστηκε σε άγνωστα -έως τότε- αρχεία της Χούντας και δείχνει με έναν εξοργιστικό και ταυτόχρονα κωμικοτραγικό τρόπο το πως αντιμετώπιζε την Τέχνη. Έναν τρόπο, που στο τέλος δεν ξέρεις αν θέλεις να βάλεις τα γέλια ή τα κλάματα.

«Ψαλίδι» στο γυμνό, τις πορείες και τον Λουίς Μπουνιουέλ​

Βλέποντας το ντοκιμαντέρ, καταλαβαίνει κάποιος ότι οι λόγοι που λογόκριναν σκηνές ή και ολόκληρες ταινίες δεν είχαν καμία βάση και λογική.

Ψαλίδι σε ταινίες που θεωρούσαν ότι συκοφαντούν την Ελλάδα, απευθύνονταν στα κατώτερα ένστικτα του κοινού, είχαν γυμνές σκηνές, τις λέξεις «ελευθερία» και «ειρήνη», πορείες, τους απαγορευμένους καλλιτέχνες – όπως τη Μελίνα Μερκούρη, την Ειρήνη Παππά και τον Μίκη Θεοδωράκη.
Φυσικά από το «ψαλίδι» δεν γλίτωσαν ούτε οι ξένοι δημιουργοί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το «κόψιμο» της ταινίας «Ξεχασμένοι από την Κοινωνία» (Los Olvidados) του Λουίς Μπουνιουέλ με την εξήγηση ότι «στερείται παντελώς καλλιτεχνικής αξίας και αναμφισβητήτως θα επιδράσει επιβλαβώς εις την αισθητικήν ανάπτυξιν του λαού…».

Τα απαγορευμένα​

Μέσα σε αυτή τη λογική… χωρίς λογική, από το ψαλίδι της επιτροπής λογοκρισίας στη Χούντα δεν γλίτωσαν οι ταινίες «Ευδοκία» του Αλέξη Δαμιανού, «Πρόσωπο με πρόσωπο» του Ροβήρου Μανθούλη, «Το μπλόκο» του Άδωνι Κύρου, «Κιέριον» του Δήμου Θέου, «Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης» και «Η κυρά μας η μαμή» του Αλέκου Σακελλάριου, «Ανοιχτή επιστολή» του Γιώργου Σταμπουλόπουλου, «Ο δράκος» και «Οι παράνομοι» του Νίκου Κούνδουρου, «Το κανόνι και τ’ αηδόνι» των Γιώργου και Ιάκωβου Καμπανέλλη, «Ηλέκτρα» του Μιχάλη Κακογιάννη, «Ο κλέφτης» του Παντελή Βούλγαρη, «Ζ» του Κώστα Γαβρά.

Λογοκρισία και στην Αλίκη​

Από την λογοκρισία στη Χούντα δεν γλίτωσε ούτε η Αλίκη Βουγιουκλάκη και πιο συγκεκριμένα η ταινία «Η κόρη μου η σοσιαλίστρια». Μια λογοκρισία που δείχνει σε όλο της το μεγαλείο τη γελοιότητα της κατάστασης.
Όπως ακούγεται στο ντοκιμαντέρ, αυτά που τους πείραξε στην ταινία του Αλέκου Σακελλάριου ήταν δύο: μια σκηνή στην πορεία όπου ένας ηθοποιός κρατούσε πλακάτ που έγραφε «Ειρήνη» και «Αγάπη», καθώς και μια άλλη σκηνή που δείχνει τον χωροφύλακα (Χρόνης Εξαρχάκος) να «στυπώνει» το μουστάκι του.
Όταν αυτά τα πλάνα έφυγαν, η ταινία κυκλοφόρησε ελεύθερα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.582 μηνύματα.
Το ότι το σημερινό πολίτευμα εξελίχθηκε σε μια βδελυγμία δεν αναιρεί την σημαντικότητα των γεγονότων τότε. Δηλαδή, δηλώσεις του τύπου « ενώ η σημερινή δημοκρατία είναι καλύτερη;» Είναι εξαιρετικά εξυπνακίστικες και λέγονται εκ των υστέρων γνωρίζοντας το πως εξελίχθηκαν τα πράγματα αργότερα.


Οι χουντολαγνοι και ακροδεξιοί νομίζουν ότι η κατάντια της κοινωνίας εν γενεί θα διορθωνότανε αν είχαμε πανω στην εξουσία έναν Αδόλφο. Μόνο που ένας επιτυχημένος Αδόλφος είναι τόσο σπάνια να βρεθεί και να φέρει μαννα εξ ουρανού , όπως μας δείχνει η ιστορία. Το πρόβλημα είναι δομικό, αξιακό, και ζήτημα νοοτροπίας. Αν αυτό δεν αλλάξει, ούτε ένας λαμπρος Αδόλφος δεν θα μπορεί Ν αλλάξει την κατάντια του έθνους.

Γιατί πρέπει να έχουμε δίτιμη λογική; Όποιος δεν συμφωνεί με την γελοιογραφία της επετείου και την όλη ιστορία όπως αυτή μεταφέρεται στις επόμενες γενιές γιατί θα πρέπει να είναι χουντικός, φασίστας, ακροδεξιός, κτλ; Οι πράξεις μιλούν μόνες τους.

Όταν πας με αγνά κίνητρα να ξαναφτιάξεις μια δημοκρατία σε μια Ελλάδα που μόλις είχε εφιαλτικές αναμνήσεις από δύο πολέμους και μια δικτατορία και αντ' αυτού χρυσοπληρώνεις καριέρες, νεποτισμό και δυναστείες, αυτό δεν έχει και μεγάλη διαφορά από τη χούντα. Απλά αντί για όπλα, άρματα μάχης και βασανιστήρια χρησιμοποιούνται πιο επιδραστικά όπλα όπως η τύπος (μέσω της προπαγάνδας και του πλυντηρίου ειδήσεων) και η υποβάθμιση της δημόσιας αισθητικής με την επικράτηση της μειοψηφίας των μετριοτήτων, την επιβράβευση της βολεψοκρατίας, της δημιουργίας μιας κοινωνίας που ζητάει επιδόματα, σκονάκια-αντιγραφές και ζει με τις μνήμες του παρελθόντος. Όταν φτιάχνεις μια κοινωνία ψηφοφόρων που εναποθέτουν τις ελπίδες της ζωής τους σε πολιτικούς απατεώνες, αυτό δεν είναι αγώνας για τη δημοκρατία.
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.536 μηνύματα.
Το ότι το σημερινό πολίτευμα εξελίχθηκε σε μια βδελυγμία δεν αναιρεί την σημαντικότητα των γεγονότων τότε. Δηλαδή, δηλώσεις του τύπου « ενώ η σημερινή δημοκρατία είναι καλύτερη;» Είναι εξαιρετικά εξυπνακίστικες και λέγονται εκ των υστέρων γνωρίζοντας το πως εξελίχθηκαν τα πράγματα αργότερα.
Κοίτα, για να μιλάμε σοβαρά, κανένας δεν υποτίμησε τον αγώνα αυτών που συμμετείχαν τότε. Συμφωνώ ή διαφωνώ, πάντα τιμώ αυτούς που αγωνίζονται για τις ιδέες τους. Το θέμα είναι ότι το Πολυτεχνείο το έκαναν σημαία όλοι οι διεφθαρμένοι και οι δυνάστες της Ελλάδας μετά την μεταπολίτευση, οπότε μοιραία λαμβάνει αρνητική φόρτιση γιατί ταυτίστηκε με αυτούς.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top