Άγγελος
Επιφανές μέλος


Ποιός ο λόγος να πει κάποιος ότι η φωτογραφία του έχει υποστεί επεξεργασία;Σε τι θα οφελήσει;;;
να γελασω τωρα?
μου ερχεται παντως..
καλα κρυφο το εχει ο καλλιτεχνης?
Ποιος ειναι ο λογος να μην δειξει αυθεντικη τη φωτο πλαι ?ποιος ο λογος να Μην θελει να πει οτι πειραξε κατι?γιατι? κακο ειναι?
(να φτιαξουμε ενα νεο θεμα για να το συζητησουμε?)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Noisette
Περιβόητο μέλος


Φυσικά και δεν το έχει κρυφό ο καλλιτέχνης...απλά η ουσία δεν είναι αυτή!Η ουσία βρίσκεται στην πρόθεση του φωτογράφου και όχι στο "πως" κατάφερε να αποδόσει αυτό που αρχικά ήθελε!
(οχι να μην ανοίξουμε θέμα γιατί όσο πάει μου ανάβεις τα λαμπάκια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Liakouras
Δραστήριο μέλος


Γιατί στις φιλμάτες λέγαμε άφησα τόσο χρόνο έκθεσης τα μαύρα κλπ; Ή μήπως είχε ιδέα ο περισότερος κόσμος πως εμφανίζονταν;
Ε λοιπόν τώρα τι να σου πω; Πως ή πόσο πείραξα τα σκούρα ή τα κυανά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Noisette
Περιβόητο μέλος


Ρε Αγγελε ποια αυθεντική και ξεαυθεντική. Η αυθεντικη φωτογραφία είναι αυτή που παρουσιάζει ο δημιουργός ως τελική εκδοχή.
Ακριβώς! Όσο και αν αυτή η τελική εκδοχή πιθανώς να μην ταιριάζει με την αισθητική μας ή τα προσωπικά κριτήριά μας......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


να μου τη δειξεις και απειραχτη..Ε λοιπόν τώρα τι να σου πω; Πως ή πόσο πείραξα τα σκούρα ή τα κυανά;
τι τον πειραζει τον δημιουργο?ντρεπεται?
καλα...δεν μπορω με τιποτα να συμφωνησω με τοση υποκειμενικοτητα..Ρε Αγγελε ποια αυθεντική και ξεαυθεντική. Η αυθεντικη φωτογραφία είναι αυτή που παρουσιάζει ο δημιουργός ως τελική εκδοχή.
με τιποτα μιλαμε..
δεν πειραζει,,εχουμε αλλες οπτικες και αποψεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Liakouras
Δραστήριο μέλος


Δλδ ο ποιητής δίχνει το πρώτο απόσταγμα/έμπνευση του; Και όχι το τελικό; Δεν ντρέπεται, απλά δεν τον αντιπροσοπεύει...μιλάμε για τέχνη άρα έκφραση...τι να σου δείξω μισοτελιωμένο το έργο;
Έπισης πως ορίζεις το απήραχτη; Ξέρεις μετά το κλίκ γίνεται αποθορυβοποίηση κι άλλα αυτόματα απο κάθε σημερινή μηχανή. Τι είναι τελικά το απήραχτη; Η φιλμάτη φωτογραφία ποιά είναι η απήραχτή; Με ποιό τρόπο εμφανίζεται μια φωτογραφία ωστέ να είναι απήραχτη, με τι χημικά, σε τι χαρτί θεωρείται απήραχτη, σε τι φιλμ πρέπει να τραβήξω ωστε να είναι απήραχτη;
Απλά δεν υπάρχει αυτό. Η πραγματική φωτογραφία είναι αυτή που στο τέλος παρουσιάζει ο δημιουργός της. Αυτη τον εκφράζει, αυτη δίχνει, αυτή κρατάει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JellyFish
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ευχαριστώ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


μονο αυτην την επεξεργασια δεχομαι,για φωτογραφιες...
οτιδηποτε αλλη επεξεργασια την κανει ενα ψηφιακο εργο τεχνης,αλλα οχι φωτογραφια..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Achilles
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν υπάρχει καλό ή κακό.
Υπάρχει τι ικανοποιεί τον δημιουργό και τι όχι.
Είναι όπως στους εαυτούς μας, κανείς δεν είναι τέλειος,
κάποιοι το αποδέχονται αυτό και κάποιοι τείνουν να το διορθώσουν.
Ταυτόχρονα δε, πολλές φορές η επέμβαση είναι αναγκαία.
Από κει και πέρα η δημοσιοποίησή της ή όχι,
επιφύεται στον δημιουργό της.
Ξαναέρχομαι στο παράδειγμα με τις αισθητικές επεμβάσεις,
δεν ξέρω κανέναν που από μόνος του να τις δημοσιοποιεί.
Το θέμα είναι τι θα απαντήσεις αν θα ερωτηθείς και το λέω αυτό
όχι για να βγει στο φως το μέτρο της αλήθειας που σε διέπη, αλλά γιατί
κάποιος που δεν έχει γνώση του αντικειμένου και θέλει να ασχοληθεί,
θα ταλαιπωρηθεί βγάζοντας 100άδες φωτογραφίες προσπαθώντας
να φτάσει στο ίδιο αποτέλεσμα, μάταια όμως.
Όπως και θα ονειρεύεται τα χείλια της τζολή ή τα μάτια του ντελόν, ( τυχαία παραδείγματα )
μονολογώντας γιατί αυτός/αυτή/ δεν, αλλά κακός.
Και για να συμπληρώσω την πρώτη πρόταση,
κακό θα κάνεις αν σε ρωτήση κάποιος πως έτυχες αυτού
του αισθητικού αποτελέσματος και πεις χωρίς εξωτερική βοήθεια
και καλό θα κάνεις αν του εξηγήσεις πως συμμετείχαν και άλλοι παράγοντες
εκτός των βασικών, ματιά, μηχανή. ( ή αντίστοιχα μπαμπάς και μαμά )
Όσο αφορά τους τρίτους, αυτούς δηλαδή που δεν τους ενδιαφέρει
να προσπαθήσουν να φέρουν το ίδιο αποτέλεσμα ή για αυτούς που δεν πρόκειται
να ασχοληθούν με το αντικείμενο,
δεν νομίζω πως τους ενδιαφέρει το πως το έφερε στο φως ο δημιουργός,
παρά μόνο το αποτέλεσμα.
Αυτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.