Scandal
Διαχειριστής
Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Web developer και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 20.127 μηνύματα.

17-12-19

18:43
«Από τις άστοχες διεκδικήσεις του πρωθυπουργού για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τις κοσμικές μεγαλοστομίες της κυβέρνησης για τις επετείους της ελληνικής Επανάστασης και των αρχαίων μαχών, η κυβέρνηση καταλήγει τώρα σε μια κραυγαλέα υποβάθμιση της διεθνούς εικόνας της χώρας» αναφέρει σε δήλωση της η πρώην υπουργός Πολιτισμού Μυρσίνη Ζορμπά με αφορμή την απόφαση της κυβέρνησης για την απόσπαση των αρχαίων από το σταθμό του μετρό της Θεσσαλονίκης.
«Τα μέλη του ΚΑΣ θα πρέπει να λογοδοτήσουν για την ψήφο τους σε ολόκληρη την αρχαιολογική επιστημονική κοινότητα, ελληνική και διεθνή», σημειώνει η κυρία Ζορμπά με αφορμή την αυριανή (Τετάρτη 18/12) συζήτηση του θέματος στο κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο.
Η ίδια συμπληρώνει πως την πλήρη πολιτική ευθύνη έχουν ο πρωθυπουργός και η υπουργός Πολιτισμού.
Δήλωση της Μυρσίνης Ζορμπά, πρ. υπουργού Πολιτισμού για τις αρχαιότητες Μετρό Θεσσαλονίκης
«Υποβάθμιση της διεθνούς εικόνας της χώρας
Η καταστροφή της μοναδικής ιστορικής οδικής αρτηρίας των ρωμαϊκών και βυζαντινών χρόνων του Decumanus Maximus συνιστά εγκληματική πράξη για τη Θεσσαλονίκη και για την πολιτιστική κληρονομιά ολόκληρης της χώρας. Ο πρωθυπουργός και η υπουργός Πολιτισμού έχουν ακέραιη την πολιτική ευθύνη, ενώ τα μέλη του ΚΑΣ θα πρέπει να λογοδοτήσουν για την ψήφο τους σε ολόκληρη την αρχαιολογική επιστημονική κοινότητα, ελληνική και διεθνή.
Από τις άστοχες διεκδικήσεις του πρωθυπουργού για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τις κοσμικές μεγαλοστομίες της κυβέρνησης για τις επετείους της ελληνικής Επανάστασης και των αρχαίων μαχών, η κυβέρνηση καταλήγει τώρα σε μια κραυγαλέα υποβάθμιση της διεθνούς εικόνας της χώρας.
Ποια θα έπρεπε να είναι η πρωτίστως επιστημονική και ιστορική και, κατά συνέπεια, πολιτική διαχείριση αυτού του μοναδικού θησαυρού που επιφύλασσε η ιστορία στη Θεσσαλονίκη το δηλώνει η σαφέστατη θέση του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Συλλόγων Ελλήνων Αρχαιολόγων, της Κίνησης Πολιτών Θεσσαλονίκης για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς, της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, της Europa Nostra, κ.ά.»

«Τα μέλη του ΚΑΣ θα πρέπει να λογοδοτήσουν για την ψήφο τους σε ολόκληρη την αρχαιολογική επιστημονική κοινότητα, ελληνική και διεθνή», σημειώνει η κυρία Ζορμπά με αφορμή την αυριανή (Τετάρτη 18/12) συζήτηση του θέματος στο κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο.
Η ίδια συμπληρώνει πως την πλήρη πολιτική ευθύνη έχουν ο πρωθυπουργός και η υπουργός Πολιτισμού.
Δήλωση της Μυρσίνης Ζορμπά, πρ. υπουργού Πολιτισμού για τις αρχαιότητες Μετρό Θεσσαλονίκης
«Υποβάθμιση της διεθνούς εικόνας της χώρας
Η καταστροφή της μοναδικής ιστορικής οδικής αρτηρίας των ρωμαϊκών και βυζαντινών χρόνων του Decumanus Maximus συνιστά εγκληματική πράξη για τη Θεσσαλονίκη και για την πολιτιστική κληρονομιά ολόκληρης της χώρας. Ο πρωθυπουργός και η υπουργός Πολιτισμού έχουν ακέραιη την πολιτική ευθύνη, ενώ τα μέλη του ΚΑΣ θα πρέπει να λογοδοτήσουν για την ψήφο τους σε ολόκληρη την αρχαιολογική επιστημονική κοινότητα, ελληνική και διεθνή.
Από τις άστοχες διεκδικήσεις του πρωθυπουργού για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τις κοσμικές μεγαλοστομίες της κυβέρνησης για τις επετείους της ελληνικής Επανάστασης και των αρχαίων μαχών, η κυβέρνηση καταλήγει τώρα σε μια κραυγαλέα υποβάθμιση της διεθνούς εικόνας της χώρας.
Ποια θα έπρεπε να είναι η πρωτίστως επιστημονική και ιστορική και, κατά συνέπεια, πολιτική διαχείριση αυτού του μοναδικού θησαυρού που επιφύλασσε η ιστορία στη Θεσσαλονίκη το δηλώνει η σαφέστατη θέση του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Συλλόγων Ελλήνων Αρχαιολόγων, της Κίνησης Πολιτών Θεσσαλονίκης για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς, της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, της Europa Nostra, κ.ά.»
Πηγή: documentonews.gr
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 34.241 μηνύματα.

17-12-19

20:44
Παραδόξως, συμφωνώ εδώ με τον Σύριζα. Γκάφα ολκής να τα πετσοκόψουν τα αρχαία. Αποφάσεις εκτρώματα!
Σε φάση "άντε φτιάχτε το μετρό, να πουλήσουμε μάρκετινγκ ότι κάναμε έργα για τη Θεσ/νικη που άλλοι καθυστερούσαν, να αρχίσουν να τρέχουν και τα έσοδα από τα εισιτήρια. Οι πέτρες κι οι πεθαμένοι δεν έχουν κέρδος".
Όποιος νομίζει ότι αυτοί που είναι επάνω είναι Δεξιοί και τους νοιάζει η Ιστορία, πόσο μάλλον να ξέρουν να την εκμεταλλευτούν προς όφελος της χώρας, είναι άκρως γελασμένος.
Φιλελέδες είναι που παντού βλέπουν δυνητικά φράγκα και πουλάνε μάρκετινγκ στον κόσμο.
ΥΓ: Σαν την κοινωφελή εργασία που απο τη μια πετάνε 35.000 άτομα έξω και από την άλλη θέλουν να φέρουν πίσω 500 επιστήμονες friends and family φάση.
Σε φάση "άντε φτιάχτε το μετρό, να πουλήσουμε μάρκετινγκ ότι κάναμε έργα για τη Θεσ/νικη που άλλοι καθυστερούσαν, να αρχίσουν να τρέχουν και τα έσοδα από τα εισιτήρια. Οι πέτρες κι οι πεθαμένοι δεν έχουν κέρδος".
Όποιος νομίζει ότι αυτοί που είναι επάνω είναι Δεξιοί και τους νοιάζει η Ιστορία, πόσο μάλλον να ξέρουν να την εκμεταλλευτούν προς όφελος της χώρας, είναι άκρως γελασμένος.
Φιλελέδες είναι που παντού βλέπουν δυνητικά φράγκα και πουλάνε μάρκετινγκ στον κόσμο.
ΥΓ: Σαν την κοινωφελή εργασία που απο τη μια πετάνε 35.000 άτομα έξω και από την άλλη θέλουν να φέρουν πίσω 500 επιστήμονες friends and family φάση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

17-12-19

22:23
Όπου και να σκάψεις στη Θεσσαλονίκη αρχαία θα βρεις. Δεν γίνεται δουλειά έτσι. Έχουν επενδυθεί χρήματα για μελέτες Κλπ. και το έργο πρέπει να περατωθεί. Διαφορετικά ας πάει στον ΣΥΡΙΖΑ (που βρίσκεται πίσω από την κινητοποίηση) και στους αρχαιολόγους ο λογαριασμός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
harry akritas
Διάσημο μέλος
Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.098 μηνύματα.

17-12-19

22:40
Όποιος έχει γνωρίσει για ένα σεβαστό διάστημα τα μέσα μεταφοράς της Θεσσαλονίκης δεν θα συγκινηθεί από τέτοιες κλάψες για τα αρχαία. Το μετρό θα αποτελέσει μια λύση. Δεν θα είναι πανάκεια, δεν αρκεί από μόνο του, θα είχε ήδη βελτιωθεί το πρόβλημα αν υπήρχαν διαφορετικοί χειρισμοί στον ΟΑΣΘ. Αλλά είναι μια λύση. Κι αν το τίμημα είναι να θαυμάζουμε κάποια λιγότερα προγονικά επιτεύγματα στα άπειρα μουσεία της Ελλάδας, I’ll buy it.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4.125 μηνύματα.

17-12-19

23:02
Αφαιρούνται τα αρχαία από ποιο σταθμό του μετρό της Θεσσαλονίκης; Από αυτόν που εγκαινίασε πέρσι ο Αλ6ς;;;
Βρήκαν ευκαιρεία οι δήθεν προοδευτικοί να μιλήσουν για ιστορικό πολιτισμό. Αφού έβαλαν τον Παππά στον ΟΑΣΘ, ο οποίος άφησε τον οργανισμό με τα μισά λεωφορεία να θέλουν service, και κάνανε τα εγκαίνια-κοροϊδεία στο σταθμό Συντριβάνι, τους έπιασε ο πόνος για τα αρχαία που επί 4.5 χρόνια ήταν θαμμένα και ξεχασμένα και δεν προχωρούσε το μετρό. Άι σιχτιρ βραδιάτικα.
Βρήκαν ευκαιρεία οι δήθεν προοδευτικοί να μιλήσουν για ιστορικό πολιτισμό. Αφού έβαλαν τον Παππά στον ΟΑΣΘ, ο οποίος άφησε τον οργανισμό με τα μισά λεωφορεία να θέλουν service, και κάνανε τα εγκαίνια-κοροϊδεία στο σταθμό Συντριβάνι, τους έπιασε ο πόνος για τα αρχαία που επί 4.5 χρόνια ήταν θαμμένα και ξεχασμένα και δεν προχωρούσε το μετρό. Άι σιχτιρ βραδιάτικα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
paskmak
Διάσημο μέλος
Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλλεται Γιατρός και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.004 μηνύματα.

18-12-19

19:31
Όποιος έχει γνωρίσει για ένα σεβαστό διάστημα τα μέσα μεταφοράς της Θεσσαλονίκης δεν θα συγκινηθεί από τέτοιες κλάψες για τα αρχαία. Το μετρό θα αποτελέσει μια λύση. Δεν θα είναι πανάκεια, δεν αρκεί από μόνο του, θα είχε ήδη βελτιωθεί το πρόβλημα αν υπήρχαν διαφορετικοί χειρισμοί στον ΟΑΣΘ. Αλλά είναι μια λύση. Κι αν το τίμημα είναι να θαυμάζουμε κάποια λιγότερα προγονικά επιτεύγματα στα άπειρα μουσεία της Ελλάδας, I’ll buy it.
Οι αρχαιότητες ειναι ανεκτίμητης αξίας, δεν πρέπει να καταστρέφονται σε καμία περίπτωση.
Ας βάλουν σε μια ταξη το γενικότερο χάος που χαρακτηρίζει την πολεοδομία και ας χτίσουν μετά το μετρο, ετσι ώστε να μην βλάπτεται κανενα αρχαίο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...