Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.745 μηνύματα.
Τα plugin hybrid δεν υποστηρίζουν ταχυφόρτιση. Δεν έχουν λόγω ύπαρξης.
Τα plugin δεν έχουν λόγο ύπαρξης γιατί ενω είναι ωραία στην θεωρία στην πράξη έχεις τα χειρότερα και των 2 κόσμων.
Δηλαδή και πρέπει να έχεις/να βρεις κάπου να φορτίζεις(το βασικό αρνητικό των ηλεκτρικών) και τα συχνά σέρβις με τα αντίστοιχα κόστη των θερμικών και έχεις ίδιες πιθανότητες αντίστοιχα ακριβής βλάβης στην μπαταρία με ένα πλήρως ηλεκτρικό(αυτό που φοβίζει αρκετούς). Στα απλά hybrid τουλάχιστον δεν κουβαλάς δυο ανεξάρτητα συστήματα κίνησης, στις περισσότερες υλοποιήσεις το ηλεκτρικό κομμάτι είναι ενσωματωμένο στο κιβώτιο δεν κουβαλάς και ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα.

Υπάρχουν έρευνες που δείχνουν ότι τα περισσότερα plugins δεν φορτίζονται ποτέ και χρησιμοποιούνται σαν βενζινοκίνητα, δηλαδή ακόμα χειρότερα από ότι αν ήταν σκέτα βενζίνης ή απλά hybrid γιατί έχουν το επιπλέον βάρος του ηλεκτρικού συστήματος που δεν χρησιμοποιούν.

Τα BYD αποτελούν μεγάλο παίκτη στην ελληνική αγορά. Το Dolphin νίκησε το Volvo EX30. Για μένα το BYD είναι υπερτιμημένα αυτοκίνητα και όποιος το παίρνει να κοιτάξει το κόστος του σέρβις μετά το πέρας των τριών ετών που είναι δωρεάν. H πτώση της Τεσλα αναμενόμενη γιατί δεν έχει επιλογές στο budget των 20.000 ευρώ.
To BYD Dolphin είναι ένα ηλεκτρικό πόλης με πραγματική αυτονομία κάπου στα 350 χιλιόμετρα και τιμή χωρίς επιδότηση στα 26-28 χιλιάδες, με επιδότηση πιο κάτω.
Χωρίς επιδότηση είναι στην ίδια τιμή με μια μεσαία έκδοση Yaris, με επιδότηση είναι πιο φτηνό από Yaris.
Λογικό να ξεπουλάει, είναι το μόνο που υπάρχει στην αγορά για όσους θέλουν ηλεκτρικό αλλά δεν δίνουν πάνω από 25κ και αν ήταν από πιο γνωστή εταιρεία θα πούλαγε περισσότερο.

Υποτίθεται μέσα στο 2025 VW, Renault, Citroen θα παρουσιάσουν και αυτές ηλεκτρικά με τιμή από 25.000.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.
To BYD Dolphin είναι ένα ηλεκτρικό πόλης με πραγματική αυτονομία κάπου στα 350 χιλιόμετρα και τιμή χωρίς επιδότηση στα 26-28 χιλιάδες, με επιδότηση πιο κάτω.
Χωρίς επιδότηση είναι στην ίδια τιμή με μια μεσαία έκδοση Yaris, με επιδότηση είναι πιο φτηνό από Yaris.
Λογικό να ξεπουλάει, είναι το μόνο που υπάρχει στην αγορά για όσους θέλουν ηλεκτρικό αλλά δεν δίνουν πάνω από 25κ και αν ήταν από πιο γνωστή εταιρεία θα πούλαγε περισσότερο.

Υποτίθεται μέσα στο 2025 VW, Renault, Citroen θα παρουσιάσουν και αυτές ηλεκτρικά με τιμή από 25.000.
To Υaris στη βασική έκδοση δεν έχει ούτε κάμερα πίσω και νομίζω ούτε αυτόματους γυαλοκαθαριστήρες. Με την κρατική επιδότηση δεν υπάρχει καν θέμα σύγκρισης στη τιμή.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.
IMG_0064.jpeg

IMG_0065.jpeg

Κινούμαι ηλεκτρικά 3 τελος για ιδιώτες. Όποιος πρόλαβε πρόλαβε. Το 1 εκατομμύριο που μένει δεν είναι δεσμευμένο για αυτοκίνητα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.745 μηνύματα.
View attachment 142008
View attachment 142010
Κινούμαι ηλεκτρικά 3 τελος για ιδιώτες. Όποιος πρόλαβε πρόλαβε. Το 1 εκατομμύριο που μένει δεν είναι δεσμευμένο για αυτοκίνητα.
Λογικά θα μεταφέρουν λεφτά από τις εταιρείες ή το πρόγραμμα για τα πράσινα ταξί που λήγει 31/12 και από τα 40εκ έχει καταναλωθεί με το ζόρι 1.

Γενικά στην Ελλάδα επιδοτήσεις θα υπάρχουν όσο είμαστε τόσο πίσω στην αλλαγή του στόλου με τα πιο παλιά αυτοκίνητα στην Ευρώπη και όσο τα λεφτά δεν είναι από τον κρατικό προυπολογισμό αλλά από ευρωπαικά προγράμματα, δικαιώματα ρύπων κλπ.

Αλλά επειδή Ελλάδα είσαι κανείς δεν πρέπει να αγοράζει υπολογίζοντας ότι σίγουρα θα πάρει την επιδότηση και να μη βγαίνει χωρίς αυτήν. Αν έχει τα λεφτά το αγοράζει και η επιδότηση να είναι μπόνους αν έρθει.

Επίσης για επόμενα προγράμματα θα πρέπει να είναι υποχρεωτική η απόσυρση παλιού οχήματος(10ετίας+) για να πάρεις επιδότηση, το ίδιο είχα πει και για αυτό. Στόχος υποτίθεται είναι να αποσυρθεί ένα παλιό βενζινοκίνητο/πετρελαιοκίνητο και να αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρικό, όχι να δώσεις κίνητρο να αυξηθούν τα αυτοκίνητα στους δρόμους με ότι συνεπάγεται αυτό από θέμα πάρκινγκ, κίνησης κλπ.
 

Jack of Spades

Διακεκριμένο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6.704 μηνύματα.
Αλλά επειδή Ελλάδα είσαι κανείς δεν πρέπει να αγοράζει υπολογίζοντας ότι σίγουρα θα πάρει την επιδότηση και να μη βγαίνει χωρίς αυτήν. Αν έχει τα λεφτά το αγοράζει και η επιδότηση να είναι μπόνους αν έρθει.
Χωρίς την επιδότηση είναι απλά «οικονομική καταστροφή» η αγορά ηλεκτρικού (και με την επιδότηση είναι εδώ που τα λέμε, αλλά όχι τόσο), δεν παίζει αυτό...φαντάσου να δώσεις π.χ. 45 χιλιάρικα για ένα Opel Mokka ή ένα C4 (που τις ίδιες εκδόσεις βενζινοκίνητες τις έπαιρνες με 25 το πολύ) και μετά να σου πουν «χαχα επιδότηση καπούτ, λυπάμαι»!:rolleyes:
Επίσης για επόμενα προγράμματα θα πρέπει να είναι υποχρεωτική η απόσυρση παλιού οχήματος(10ετίας+) για να πάρεις επιδότηση, το ίδιο είχα πει και για αυτό. Στόχος υποτίθεται είναι να αποσυρθεί ένα παλιό βενζινοκίνητο/πετρελαιοκίνητο και να αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρικό, όχι να δώσεις κίνητρο να αυξηθούν τα αυτοκίνητα στους δρόμους με ότι συνεπάγεται αυτό από θέμα πάρκινγκ, κίνησης κλπ.
Υπάρχει και το leasing που επιδοτείται, εκεί τι θα κάνεις, θα δώσεις το παλιό σου αμάξι για να πάρεις αμάξι για 3-4 χρόνια και να το δώσεις κι αυτό πίσω μετά;:lol:
Απλώς πρέπει επιτέλους να το πάρουν απόφαση και να κάνουν το bonus της απόσυρσης πιο γενναιόδωρο (κι όχι μόνο για την αγορά αμιγώς ηλεκτρικών), με 1 ψωροχιλιάρικο δε δίνει ο άλλος το παλιό του αμάξι (που ακόμη κι αν είναι 15-20 ετών με πολλά χιλιόμετρα κ.λπ. κατά πάσα πιθανότητα αν το πουλήσει θα πιάσει 2+ χιλιάρικα ούτως ή άλλως τώρα που οι τιμές είναι ανεβασμένες), θα το κρατήσει για μια ώρα ανάγκης...
 
Τελευταία επεξεργασία:

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.745 μηνύματα.
Υπάρχει και το leasing που επιδοτείται, εκεί τι θα κάνεις, θα δώσεις το παλιό σου αμάξι για να πάρεις αμάξι για 3-4 χρόνια και να το δώσεις κι αυτό πίσω μετά;:lol:
Απλώς πρέπει επιτέλους να το πάρουν απόφαση και να κάνουν το bonus της απόσυρσης πιο γενναιόδωρο (κι όχι μόνο για την αγορά αμιγώς ηλεκτρικών), με 1 ψωροχιλιάρικο δε δίνει ο άλλος το παλιό του αμάξι (που ακόμη κι αν είναι 15-20 ετών με πολλά χιλιόμετρα κ.λπ. κατά πάσα πιθανότητα αν το πουλήσει θα πιάσει 2+ χιλιάρικα ούτως ή άλλως τώρα που οι τιμές είναι ανεβασμένες), θα το κρατήσει για μια ώρα ανάγκης...
Το leasing που επιδοτείται, αν δεν κάνω λάθος στο τελευταίο πρόγραμμα τουλάχιστον, απαιτεί υποχρεωτική αγορά του οχήματος μετά την λήξη της περιόδου leasing οπότε καλύπτεται αυτό το σενάριο.

Κατά τα λοιπά το ίδιο λέμε.
Αυτή τη στιγμή σου λέει πάρε 9κ επιδότηση και άλλα 2κ αν αποσύρεις παλιό όχημα.
Οπότε ελάχιστοι θα αποσύρουν γιατί κάποιος με ένα όχημα 15ετιας θα πιάσει σημαντικά περισσότερα αν το πουλήσει μόνος του, κάποιος με παλιότερο αν είναι σε μια αξιοπρεπή κατάσταση θα πει δεν το στέλνω ανακύκλωση για 2 χιλιάρικα παραπάνω ας το κρατήσω κάπου θα χρειαστεί όπως λες.

Αν σου πει όμως ότι ή αποσύρεις αυτοκίνητο και παίρνεις τα 9-10-11-οσο χιλιάρικα επιδότηση για ηλεκτρικό ή αλλιώς δεν παίρνεις καθόλου επιδότηση εκει όσοι θέλουν να αλλάξουν αυτοκίνητο θα το αποσύρουν, δεν θα χάσουν 10κ για να έχουν ένα αυτοκίνητο 20ετιας να κάθεται μπας και χρειαστεί σε μια ώρα ανάγκης.

Και επειδή έτσι θα πήγαιναν λιγότεροι για την επιδότηση(μόνο όσοι έχουν παλιό αυτοκίνητο που θέλουν να αποσύρουν, όχι όποιος θέλει ένα ακόμα) έχεις επιλογές. Είτε μεγαλύτερο ποσό επιδότησης είτε να κρατήσουν οι επιδοτήσεις για περισσότερο καιρό είτε να δίνεις και ένα μικρότερο ποσό για αγορά κάποιων υβριδικών.
 

Jack of Spades

Διακεκριμένο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6.704 μηνύματα.
Το leasing που επιδοτείται, αν δεν κάνω λάθος στο τελευταίο πρόγραμμα τουλάχιστον, απαιτεί υποχρεωτική αγορά του οχήματος μετά την λήξη της περιόδου leasing οπότε καλύπτεται αυτό το σενάριο.
Στο πρώτο πρόγραμμα ήταν υποχρεωτική η αγορά, από το δεύτερο και μετά δεν είναι κι αρκεί η μίσθωση να έχει διάρκεια τουλάχιστον 36 μήνες για να πάρεις την επιδότηση...
Αν σου πει όμως ότι ή αποσύρεις αυτοκίνητο και παίρνεις τα 9-10-11-οσο χιλιάρικα επιδότηση για ηλεκτρικό ή αλλιώς δεν παίρνεις καθόλου επιδότηση εκει όσοι θέλουν να αλλάξουν αυτοκίνητο θα το αποσύρουν, δεν θα χάσουν 10κ για να έχουν ένα αυτοκίνητο 20ετιας να κάθεται μπας και χρειαστεί σε μια ώρα ανάγκης.

Και επειδή έτσι θα πήγαιναν λιγότεροι για την επιδότηση(μόνο όσοι έχουν παλιό αυτοκίνητο που θέλουν να αποσύρουν, όχι όποιος θέλει ένα ακόμα) έχεις επιλογές. Είτε μεγαλύτερο ποσό επιδότησης είτε να κρατήσουν οι επιδοτήσεις για περισσότερο καιρό είτε να δίνεις και ένα μικρότερο ποσό για αγορά κάποιων υβριδικών.
Όταν το όλο «point» του προγράμματος είναι ν' αγοράσουν ηλεκτρικό όσο γίνεται περισσότεροι (κι όχι μόνο κάποιοι ιδιώτες που έχουν παλιό αυτοκίνητο γι' απόσυρση) δε γίνεται να εφαρμόσεις κάτι τέτοιο γιατί απλά θα πετύχεις τ' αντίθετα αποτελέσματα!

Τα πράγματα είναι απλά, αντί για 1 ή 2 χιλιάρικα κάντα 4 ή 5 κι όσοι είναι να τ' αποσύρουν θα τ' αποσύρουν...
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.745 μηνύματα.
Όταν το όλο «point» του προγράμματος είναι ν' αγοράσουν ηλεκτρικό όσο γίνεται περισσότεροι (κι όχι μόνο κάποιοι ιδιώτες που έχουν παλιό αυτοκίνητο γι' απόσυρση) δε γίνεται να εφαρμόσεις κάτι τέτοιο γιατί απλά θα πετύχεις τ' αντίθετα αποτελέσματα!

Τα πράγματα είναι απλά, αντί για 1 ή 2 χιλιάρικα κάντα 4 ή 5 κι όσοι είναι να τ' αποσύρουν θα τ' αποσύρουν...
Το point (θα έπρεπε να) είναι να φύγουν όσο περισσότερα "σαπάκια" γίνεται από τους δρόμους πρώτα και κύρια μιας και είμαστε η χώρα με τον πιο παλιό στόλο αυτοκινήτων.

Οχι να αυξήσουμε τα αυτοκίνητα σε μια χώρα όπου στις μεγάλες πόλεις δεν φτάνουν ούτε οι δρόμοι ούτε οι χώροι στάθμευσης.
 

Jack of Spades

Διακεκριμένο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6.704 μηνύματα.
Το point (θα έπρεπε να) είναι να φύγουν όσο περισσότερα "σαπάκια" γίνεται από τους δρόμους πρώτα και κύρια μιας και είμαστε η χώρα με τον πιο παλιό στόλο αυτοκινήτων.

Οχι να αυξήσουμε τα αυτοκίνητα σε μια χώρα όπου στις μεγάλες πόλεις δεν φτάνουν ούτε οι δρόμοι ούτε οι χώροι στάθμευσης.
Τα χρέπια δε φεύγουν μ' επιδοτήσεις (για ένα συγκεκριμένο τύπο οχημάτων που χωρίς επιδότηση δε θα τ' αγόραζε κανείς έτσι κι αλλιώς), φεύγουν με εισοδήματα ικανά ν' αντικαθιστούν αυτοκίνητα κάθε 10-15 χρόνια το πολύ...στην Ελλάδα μόνο απ' τα mid 90s μέχρι και τα μνημόνια είμασταν σ' αυτό το σημείο (όπου ακόμη κι ένας χαμηλόμισθος μπορούσε κάνοντας οικονομίες ν' αγοράσει ένα καινούργιο φθηνό αυτοκίνητο όπως π.χ. το Atos ή το Matiz), από τότε είμαστε κάθε πέρυσι και καλύτερα, τα εισοδήματα έχουν καταποντιστεί, οι τιμές των Ι.Χ. έχουν εκτοξευθεί και τα Μ.Μ.Μ. είναι διαχρονικά για το γάιδαρο καβάλα, οπότε ο αριθμός των σαπακίων όλο και θ' αυξάνεται και θα είμαστε σταθερά ο «ουραγός» της Ευρώπης (και) σ' αυτό τον τομέα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.
Το ποσό για κάποια μοντέλα με την επιδότηση έχει πέσει από το ψυχολογικό φράγμα των 20.000 ευρώ. Όσα λεφτά και να βάλουν τα λεφτά θα εξαφανιστούν σε χρόνο dt. Όποιος πρόλαβε, πρόλαβε. Τώρα ειναι ρίσκο.

Το λογικό τώρα είναι να αρχίσουν τα αντικίνητρα και τα αντιλαϊκά μέτρα να φύγουν τα χρέπια. Με το που ψηφιστούν τα αντικίνητρα η αξία των χρεπιών θα πέσει.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.
3213123.png


Χαμός. Πανικόβλητη η BYD έτρεξε να βγάλει πινακίδες πριν το πάρουν χαμπάρι οι αγοραστές και ακυρώσουν τις παραγγελίες.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.
Στιγμιότυπο οθόνης 2024-11-27, 6.20.24 μμ.png

Το πάρτυ ταξινομήσεων συνεχίστηκε και χτες. Αν από την χθεσινή μέρα πάρουν όλοι επιδότηση αυτό θα δεσμεύσει 84*9000 = 756.000 ευρώ περίπου. Γι' αυτό λέω ότι τέλος οι επιδοτήσεις. Όσοι πόροι και να βρεθούν θα δεσμεύονται αμέσως γιατί υπάρχουν μοντέλα όπως το BYD Dolphin και το Volvo EX30 που με την επιδότηση έχουν φτάσει το ψυχολογικό φράγμα των 20.000 ευρώ.

Πρέπει λοιπόν οι πωλητές να σταματήσουν να παραπληροφορούν τον κόσμο στις ιστοσελίδες τους και να μην αναφέρουν την τιμή με την επιδότηση.
 

Jack of Spades

Διακεκριμένο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6.704 μηνύματα.
View attachment 142159
Το πάρτυ ταξινομήσεων συνεχίστηκε και χτες. Αν από την χθεσινή μέρα πάρουν όλοι επιδότηση αυτό θα δεσμεύσει 84*9000 = 756.000 ευρώ περίπου. Γι' αυτό λέω ότι τέλος οι επιδοτήσεις. Όσοι πόροι και να βρεθούν θα δεσμεύονται αμέσως γιατί υπάρχουν μοντέλα όπως το BYD Dolphin και το Volvo EX30 που με την επιδότηση έχουν φτάσει το ψυχολογικό φράγμα των 20.000 ευρώ.

Πρέπει λοιπόν οι πωλητές να σταματήσουν να παραπληροφορούν τον κόσμο στις ιστοσελίδες τους και να μην αναφέρουν την τιμή με την επιδότηση.
Ο άλλος πάει και δίνει 20 χιλιάρικα ΜΕ επιδότηση για τη μ@λακία την Κινεζιά ρε φίλε, τι ζούμε;!:rofl:
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.
43243242.png

Χαμός και σήμερα.

Ο άλλος πάει και δίνει 20 χιλιάρικα ΜΕ επιδότηση για τη μ@λακία την Κινεζιά ρε φίλε, τι ζούμε;!:rofl:
Το αυτοκίνητο είναι καλό. Ένα yaris πιο ακριβό είναι.

Το πρόβλημα είναι οι κινέζοι που δεν σέβονται τον πελάτη. Σε 3, 4 χρόνια που θα λήξει το δωρεάν σερβίς οι αγοραστές θα είναι αντιμέτωποι με υπερκοστολογημένα σερβις για εργασίες συντήρησης της πλάκας.
 

Jack of Spades

Διακεκριμένο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6.704 μηνύματα.
Το αυτοκίνητο είναι καλό. Ένα yaris πιο ακριβό είναι.

Το πρόβλημα είναι οι κινέζοι που δεν σέβονται τον πελάτη. Σε 3, 4 χρόνια που θα λήξει το δωρεάν σερβίς οι αγοραστές θα είναι αντιμέτωποι με υπερκοστολογημένα σερβις για εργασίες συντήρησης της πλάκας.
Άμα είναι τόσο καλό όσο π.χ. τα ηλεκτρικά λεωφορεία που βλέπω εδώ στη Θεσσαλονίκη θα κλάψουν μανούλες!:whistle:
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.395 μηνύματα.

 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.

Η Nissan άφησε τα συμβατικά γιατί η παραγωγή τους είναι ασύμφορη. Δεν ήταν από επιλογή ήταν από ανάγκη όπως και πολλοί άλλοι κατασκευαστές. Το Leaf πλέον είναι πιο ακριβό από τον ανταγωνισμό άρα τα υβριδικά πλέον είναι μονόδρομος.

Κατά τα άλλα τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον. Τα ηλεκτρικά θα αρχίζουν να γίνονται πιο φθηνά και τα συμβατικά πιο ακριβά. Μπορεί σιγά σιγά οι άμεσες επιδοτήσεις να είναι παρελθόν αλλά σκέψου ότι στα ηλεκτρικά το τέλος ταξινόμησης είναι μηδενικό. Στα ακριβά αυτοκίνητα η διαφορά από το τέλος ταξινόμησης είναι μεγάλο. Στα πιο φθηνά όχι και τόσο αλλά οι κατασκευαστές θα έχουν περιθώριο να ρίξουν την τιμή πολύ παραπάνω.

Όταν βγει μικρομεσαίο Τesla κάτω 30.000 ευρώ θα τραβήξει τις τιμές του ανταγωνισμού προς τα κάτω.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.395 μηνύματα.
Η Nissan άφησε τα συμβατικά γιατί η παραγωγή τους είναι ασύμφορη. Δεν ήταν από επιλογή ήταν από ανάγκη όπως και πολλοί άλλοι κατασκευαστές. Το Leaf πλέον είναι πιο ακριβό από τον ανταγωνισμό άρα τα υβριδικά πλέον είναι μονόδρομος.

Κατά τα άλλα τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον. Τα ηλεκτρικά θα αρχίζουν να γίνονται πιο φθηνά και τα συμβατικά πιο ακριβά. Μπορεί σιγά σιγά οι άμεσες επιδοτήσεις να είναι παρελθόν αλλά σκέψου ότι στα ηλεκτρικά το τέλος ταξινόμησης είναι μηδενικό. Στα ακριβά αυτοκίνητα η διαφορά από το τέλος ταξινόμησης είναι μεγάλο. Στα πιο φθηνά όχι και τόσο αλλά οι κατασκευαστές θα έχουν περιθώριο να ρίξουν την τιμή πολύ παραπάνω.

Όταν βγει μικρομεσαίο Τesla κάτω 30.000 ευρώ θα τραβήξει τις τιμές του ανταγωνισμού προς τα κάτω.

Ανάλυση για το Luben.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.
Το Top5 του Νοεμβρίου στην Ελλάδα:

  • Toyota Yaris Cross: 673
  • Toyota Yaris: 332
  • Renault Clio: 324
  • BYD Dolphin: 276
  • Peugeot 208: 274
To Dolphin πάει τρένο στην Ελλάδα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top