Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ποσό πιο Σοσιαλιστικό κράτος θα γίνει η Ευρωπαϊκή ένωση;; Παρεμβαίνουν οι κυβερνήσεις στο να αγοράζουμε ηλεκτρικά οχήματα αλλιώς έχει πρόστιμο.😑😑

we born in a free economy and we will remain free.
Η συμπεριφορά του κόσμου εκεί ήταν απογοητευτική. Τζάμπα φόρτιση και 40% έκπτωση στο αυτοκίνητο και σχεδόν κανείς δεν πήρε. Ο Κουλής μετά τις εκλογές πρέπει να τους ανεβάσει την τιμή της βενζίνης.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,425 μηνύματα.
Ποσό πιο Σοσιαλιστικό κράτος θα γίνει η Ευρωπαϊκή ένωση;; Παρεμβαίνουν οι κυβερνήσεις στο να αγοράζουμε ηλεκτρικά οχήματα αλλιώς έχει πρόστιμο.😑😑

we born in a free economy and we will remain free.
Σωστα,Επισης να καταργηθουν και οι νομοι,να παψουν τα δικαστηρια να ειμαστε ακομα πιο ελευθεροι τι λες;
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Θέλετε ηλεκτροκίνηση; Που όχι ότι είναι πιο φιλική στο περιβάλλον αλλά τέλος πάντων. Δουλειές με βιώσιμους μισθούς για όλους και προσιτές τιμές του προϊόντος. Άλλη λύση δεν υπάρχει. Τέλος. Έχει ο κόσμος το 2022 να σκάει 20+ χιλιάρικα σε αμάξια....Δεν έχουμε ΠΑΣΟΚΑΡΑ.
Η ηλεκτροκίνηση είναι πιο οικολογική. Η μεταφορά του ρεύματος γίνεται χωρίς βυτιοφόρα, σε γλιτώνουν από την ηχορύπανση, δεν θέλουν λάδια κ.λπ. και η οποιαδήποτε μόλυνση γίνεται μακριά από αστικά κέντρα. Οι "ειδικοί" που υποστηρίζουν το αντίθετο απλώς βλέπουν το αυτοκίνητο ως μονάδα και όχι ως σύστημα.

Για να κατευθυνθεί ο κόσμος στην ηλεκτροκίνηση χρειάζονται αντιλαϊκά μέτρα. Υποχρεωτική απόσυρση αυτοκινήτων μετά από 15 χρόνια στα μεγάλα κέντρα και υποχρεωτικός χώρος στάθμευση στο χώρο κατοικίας του ιδιοκτήτη (χρειάζονται υποδομές). Αυτή τη στιγμή οι κάτοικοι πληρώνουν ένα συμβολικό ποσό στο δήμο (Aθηναίων) και παρκάρουν το αυτοκίνητο τους σε δημόσιο δρόμο όσο και όποτε θέλουν (λες και είναι δικό τους).

Αν δεν γίνουν τα παραπάνω ο κόσμος θα μείνει με τα εγχώρια αυτοκίνητα 20ετίας που θα τα συντηρεί για πάντα (θα γίνουμε η Κούβα της Ευρώπης) καθώς τα εισαγώμενα μεταχειρισμένα μπαίνει φόρος. Το αυτοκίνητο ότι και να πάθει το φτιάχνεις πιο φθηνά από το καινούριο. Ως αντιστάθμισμα μπορούν να καταργήσουν τα διόδια, να μειώσουν τους φόρους στα καύσιμα. Επίσης στην Ελλάδα έχουμε και φθηνές ασφάλειες.

Έχουμε φθηνό τρόπο απόκτησης αυτοκινήτου και ακριβό τροπο μετακίνησης και συντήρησης. Γι' αυτό το λόγο έχει γεμίσει η Αθήνα μη ενεργά αυτοκίνητα.

Οι μισθοί και οι δουλειές δεν είναι δικαιολογία γιατί έχουμε παλαιότερο στόλο αυτοκίνητο ακόμα και από τη Βουλγαρία.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
Σωστα,Επισης να καταργηθουν και οι νομοι,να παψουν τα δικαστηρια να ειμαστε ακομα πιο ελευθεροι τι λες;
Δεν είναι το ίδιο Πουπι. Το κράτος δεν έχει κανένα δικαίωμα να επιβάλει σε εμένα τι αυτοκίνητο θα πάρω. Αυτά όλα είναι Σοσιαλιστικά πράγματα που μετατρέπουν την Ευρωπαϊκή ένωση αιχμάλωτη του κράτους. Μετά θα μας πουν ότι απαγορεύεται να αγοράζουμε iPhone και να παίρνουμε μόνο xiaomi.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,425 μηνύματα.
Δεν είναι το ίδιο Πουπι. Το κράτος δεν έχει κανένα δικαίωμα να επιβάλει σε εμένα τι αυτοκίνητο θα πάρω. Αυτά όλα είναι Σοσιαλιστικά πράγματα που μετατρέπουν την Ευρωπαϊκή ένωση αιχμάλωτη του κράτους. Μετά θα μας πουν ότι απαγορεύεται να αγοράζουμε iPhone και να παίρνουμε μόνο xiaomi.
Το κρατος εχει το καθε δικαιωμα να επιβαλλει πραγματα για το γενικο καλο.Εδω δεν ειναι θεμα γουστο αλλα ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ.
Αλλιως μπανανιτσα και σπηλια.
Τελεία.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
Το κρατοε εχει το καθε δικαιωμα να επιβαλλει πραγματα για το γενικο καλο.
Αλλιως μπανανιτσα και σπηλια.
Τελεία.
Πουπι το γενικό καλό δεν είναι να μου επιβάλει έναν τρόπο μετακίνησης όταν η Ελλάδα έχει μόλις 700 σημεία φορτίσεις ενώ το άριστο είναι 1 εκατομμύριο. Επίσης, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι φιλικά προς το περιβάλλον καθώς οι μπαταρίες μολύνουν πολύ. Τα Hybrid και τα Hydrogen είναι το μέλλον.

Αλλά αυτά συμβαίνουν όταν πάμε σε Σοσιαλιστικά κόμματα. Μόνο τα δεξιά /Νεοφιλελεύθερα κόμματα δίνουν ελευθερίες στον λαό. Όπου μπαίνει το κρατος και το δημόσιο τομέας τα κάνει σαλάτα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
:laugh:
Έχω λιώσει με τον Κούλη.
333.png

Φοβόταν να πει ότι θα μπουν ανεμογεννήτριες. Είπε ότι θα μπει 1 και αυτό αν συμφωνούν οι κάτοικοι.
Πρόβλεψη: Δεν θα μπει καμία ανεμογεννήτρια.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πουπι το γενικό καλό δεν είναι να μου επιβάλει έναν τρόπο μετακίνησης όταν η Ελλάδα έχει μόλις 700 σημεία φορτίσεις ενώ το άριστο είναι 1 εκατομμύριο. Επίσης, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι φιλικά προς το περιβάλλον καθώς οι μπαταρίες μολύνουν πολύ. Τα Hybrid και τα Hydrogen είναι το μέλλον.
Η μπαταρία στα ηλεκτροκίνητα δεν είναι αναλώσιμη. Όταν χαλάσει το αυτοκίνητο μπορεί να αποσύρεται οικολογικά. Γι' αυτό είπα για υποχρεωτική απόσυρση όλων των αυτοκινήτων στα 15 χρόνια. Να μην σκέφτεται ο ιδιοκτήτης ότι το βενζινοκίνητο θα το κρατήσει 25.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,425 μηνύματα.
Πουπι το γενικό καλό δεν είναι να μου επιβάλει έναν τρόπο μετακίνησης όταν η Ελλάδα έχει μόλις 700 σημεία φορτίσεις ενώ το άριστο είναι 1 εκατομμύριο. Επίσης, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι φιλικά προς το περιβάλλον καθώς οι μπαταρίες μολύνουν πολύ. Τα Hybrid και τα Hydrogen είναι το μέλλον.

Αλλά αυτά συμβαίνουν όταν πάμε σε Σοσιαλιστικά κόμματα. Μόνο τα δεξιά /Νεοφιλελεύθερα κόμματα δίνουν ελευθερίες στον λαό. Όπου μπαίνει το κρατος και το δημόσιο τομέας τα κάνει σαλάτα.
Μα δεν ειπα οτι ακομα λειτουργει σωστα το συστημα,εννοειται αυτο,απλα απαντησα στην γενικη σου σταση οτι δεν μπορει να σου επιβαλλει να κινηθεις καπου ,σωνει και καλα και σου λεω ναι μπορει ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ αν ειναι για το γενικο καλο.
Εννοειται να τα κανει και σωστα και να διευκολυνει..αλλα δεν απαντησα σε αυτο ουτε σχολιασα πως ειναι η ηλεκτροκινηση στην ελλαδα ουτε εσυ ειπες αυτο,μην τα γυρνας τωρα.
Σου απαντησα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ για κατι πολυ συγκεκριμενο που ειπες.
Ναι τα κρατη μπορουν να επιβαλλουν πραγματα για το γενικοτερο καλο και για τον πλανητη.,και πρεπει και δεν ειναι θεμα ελευθερης αγορας και τετοιες νεοφιλελε βλακειες.Ειναι θεμα επιβιωσης ΓΕΝΙΚΑ ΜΙΛΟΝΤΑΣ.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Βγήκε το κινούμε ηλεκτρικά 2. Πολύ καλές προσφορές αλλά με τη αύξηση της τιμής των αυτοκίνητο παραμένουν ακριβά. Επίσης φαίνεται να έβαλαν εκτός τα plugin υβριδικά που υπήρχαν στο προηγούμενο πρόγραμμα.

Για μένα είναι χαζό πρόγραμμα. Σε μια χώρα με τόσο γερασμένο στόλο αυτοκινήτων πρέπει να επιδοτούνται όλα τα νέα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

Απίστευτο. Η Tesla εξουδετερώνει όλες τις prenium μάρκες αυτοκινήτων bmw, mercendes, lexus.

325147158_531333032314875_6406438052656741809_n.png
 

Συνημμένα

  • ffff.png
    ffff.png
    844.9 KB · Εμφανίσεις: 35

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.

Απίστευτο. Η Tesla εξουδετερώνει όλες τις prenium μάρκες αυτοκινήτων bmw, mercendes, lexus.

View attachment 112405
Για τον κάδο ωραία είναι.

Από ηλεκτρικά το μόνο που αξίζει είναι το Ford F-150 lighting

B0ABC08E-2647-4A69-802F-1F9855FB5C7B.jpeg



 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,791 μηνύματα.
9.000 ευρώ για αμάξι; Σοβαρά τώρα; Εδώ ο κόσμος με το ζόρι αγοράζει κανένα σαράβαλο μεταχειρισμένο στο διχίλιαρο.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
9.000 ευρώ για αμάξι; Σοβαρά τώρα; Εδώ ο κόσμος με το ζόρι αγοράζει κανένα σαράβαλο μεταχειρισμένο στο διχίλιαρο.
Αυτό ακριβώς , στην Αμερική , Καναδά , Σουηδία κτλ τα ακριβά αυτοκίνητα πουλάνε αλλά εκεί οι μισθοί είναι 4.000€ το μήνα , στην Ελλάδα των 900€ για ποια Tesla και bmw μιλάνε ακριβώς;;😑😑
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
9.000 ευρώ για αμάξι; Σοβαρά τώρα; Εδώ ο κόσμος με το ζόρι αγοράζει κανένα σαράβαλο μεταχειρισμένο στο διχίλιαρο.
9000 ευρώ είναι η έκπτωση (με απόσυρση παλιού αυτοκινήτου). 38.000 κάνει το Tesla model Y με την κρατική επιδότηση.

Όταν μια bmw x1 (η πιο απλή έκδοση) κάνει 37000 και η πιο απλή GLA κάνει 35000 καταλαβαίνει κάποιος για τι προσφορά μιλάμε.

Κατά τα άλλα συμφωνώ οι πωλήσεις στην Ελλάδα όχι μόνο ηλεκτρικών αλλά και συμβατικών καινούριων αυτοκινήτων είναι της πλάκας. Έχουμε ίσως τον πιο γερασμένο στόλο αυτοκινήτων στην ΕΕ. Παρόλα αυτά μετά το covid κυκλοφορούν πολλά καινούρια yaris, CHR και κάθε εβδομάδα βλέπω 2, 3 tesla.

Οι λόγοι δεν είναι μόνο οικονομικοί αλλά και πολιτικοί. Οι κυβερνήσεις φοβούνται να πάρουν αντιλαϊκά μέτρα που θα τον υποχρεώσουν να πάρει νέο αυτοκίνητο. Αν κάποιος μπορεί να κάνει τη δουλειά του με ένα starlet 30 ετών που ότι βλάβη και να βγάλει το φτιάχνει το πολύ με 2000 για ποιο λόγο να πάρει νεο αυτοκίνητο. Σε μια χώρα που ακόμα και τα ταξί δεν τα υποχρεώνει σε απόσυρση δεν υπάρχει ελπίδα. Αν δεν είμασταν στην ΕΕ να μας τραβήξει λίγο θα ήμασταν τριτοκοσμική χώρα.

Αυτό ακριβώς , στην Αμερική , Καναδά , Σουηδία κτλ τα ακριβά αυτοκίνητα πουλάνε αλλά εκεί οι μισθοί είναι 4.000€ το μήνα , στην Ελλάδα των 900€ για ποια Tesla και bmw μιλάνε ακριβώς;;😑😑
Η Tesla πήγαινε τρένο και πριν τη γενναία έκπτωση.
Πανευρωπαικά
UK
Γερμανία
Δεν μιλάμε συγκριτικά με τα ηλεκτροκίνητα αλλά και για τα συμβατικά

Τώρα θα χτυπήσει πρωτιά χαλαρά.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,214 μηνύματα.
Στην Ελλάδα έχουμε και κάποια άλλα θεματάκια που πρέπει να λυθούν.

Το βασικό είναι ότι ακόμα οι δημόσιοι φορτιστές δεν επαρκούν στις μεγάλες πόλεις αν οι κάτοικοι ξεκινήσουν να αγοράζουν μαζικά ηλεκτρικά.
Όσοι παρκάρουν σε ιδιωτικά πάρκινγκ ή μένουν σε μονοκατοικία είναι οκ.

Όσοι μένουν σε πολυκατοικίες χωρίς δικές τους θέσεις πάρκινγκ είναι θέμα η φόρτιση.

Εκεί είναι που πρέπει να μπουν δημόσιοι σταθμοί φόρτισης, και από τους δήμους ακόμα.
Λύσεις υπάρχουν, ας πούμε σε αρκετές πόλεις έξω έχουν ξεκινήσει στις κολώνες φωτισμού να βάζουν πρίζες φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Μόνο τότε μπορείς να πεις οτι θα μπορούσε να επεκταθεί μαζικά η ηλεκτροκίνηση και στην Ελλάδα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
9000 ευρώ είναι η έκπτωση (με απόσυρση παλιού αυτοκινήτου). 38.000 κάνει το Tesla model Y με την κρατική επιδότηση.

Όταν μια bmw x1 (η πιο απλή έκδοση) κάνει 37000 και η πιο απλή GLA κάνει 35000 καταλαβαίνει κάποιος για τι προσφορά μιλάμε.

Κατά τα άλλα συμφωνώ οι πωλήσεις στην Ελλάδα όχι μόνο ηλεκτρικών αλλά και συμβατικών καινούριων αυτοκινήτων είναι της πλάκας. Έχουμε ίσως τον πιο γερασμένο στόλο αυτοκινήτων στην ΕΕ. Παρόλα αυτά μετά το covid κυκλοφορούν πολλά καινούρια yaris, CHR και κάθε εβδομάδα βλέπω 2, 3 tesla.

Οι λόγοι δεν είναι μόνο οικονομικοί αλλά και πολιτικοί. Οι κυβερνήσεις φοβούνται να πάρουν αντιλαϊκά μέτρα που θα τον υποχρεώσουν να πάρει νέο αυτοκίνητο. Αν κάποιος μπορεί να κάνει τη δουλειά του με ένα starlet 30 ετών που ότι βλάβη και να βγάλει το φτιάχνει το πολύ με 2000 για ποιο λόγο να πάρει νεο αυτοκίνητο. Σε μια χώρα που ακόμα και τα ταξί δεν τα υποχρεώνει σε απόσυρση δεν υπάρχει ελπίδα. Αν δεν είμασταν στην ΕΕ να μας τραβήξει λίγο θα ήμασταν τριτοκοσμική χώρα.


Η Tesla πήγαινε τρένο και πριν τη γενναία έκπτωση.
Πανευρωπαικά
UK
Γερμανία
Δεν μιλάμε συγκριτικά με τα ηλεκτροκίνητα αλλά και για τα συμβατικά

Τώρα θα χτυπήσει πρωτιά χαλαρά.

Ε ναι είναι πολλα τα άτομα που θέλουν Tesla ώστε να ρίξουν γκομενα 😜😜.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ε ναι είναι πολλα τα άτομα που θέλουν Tesla ώστε να ρίξουν γκομενα 😜😜.
Δεν είναι καγκουροαυτοκίνητο. Είναι αυτοκίνητο που για όποιον κάνει πολλά χιλιόμετρα θα κάνει απόσβεση μόνο και μόνο από τα καύσιμα, το σερβις, τα αναλώσιμα που δεν θα πληρώνει.

Στην Ελλάδα έχουμε και κάποια άλλα θεματάκια που πρέπει να λυθούν.

Το βασικό είναι ότι ακόμα οι δημόσιοι φορτιστές δεν επαρκούν στις μεγάλες πόλεις αν οι κάτοικοι ξεκινήσουν να αγοράζουν μαζικά ηλεκτρικά.
Όσοι παρκάρουν σε ιδιωτικά πάρκινγκ ή μένουν σε μονοκατοικία είναι οκ.

Όσοι μένουν σε πολυκατοικίες χωρίς δικές τους θέσεις πάρκινγκ είναι θέμα η φόρτιση.

Εκεί είναι που πρέπει να μπουν δημόσιοι σταθμοί φόρτισης, και από τους δήμους ακόμα.
Λύσεις υπάρχουν, ας πούμε σε αρκετές πόλεις έξω έχουν ξεκινήσει στις κολώνες φωτισμού να βάζουν πρίζες φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Μόνο τότε μπορείς να πεις οτι θα μπορούσε να επεκταθεί μαζικά η ηλεκτροκίνηση και στην Ελλάδα.
Στις πόλεις υπάρχουν πολλοί φορτιστές. Περισσότεροι από το στόλο ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχουμε. Κάποιοι άκουσαν το κράτος επένδυσαν σε ηλεκτρικούς φορτιστές και δεν έχουν έσοδα. Γενικά ρεύμα υπάρχει παντού επομένως δεν υπάρχει θέμα στη φόρτιση. Μπορείς να μην φορτίζεις στο σπίτι αλλά να φορτίζεις στη δουλειά, στο supermarket, στη καφετέρία ή σε κάποιο parking που νοικιάζεις ή στους τζάμπα φοριστές του δήμου.
1016853.jpg


Στις εθνικές υπάρχει θέμα. Αθηνών Κορίνθου υπάρχει στα μέγαρα 1 θέση στα ΣΕΑ. Απαράδεκτο. Στα ΣΕΑ πρέπει να υπάρχουν 5 φοριστές τουλάχιστον στα πρότυπα των tesla supercharger.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,214 μηνύματα.
Δεν είναι καγκουροαυτοκίνητο. Είναι αυτοκίνητο που για όποιον κάνει πολλά χιλιόμετρα θα κάνει απόσβεση μόνο και μόνο από τα καύσιμα, το σερβις, τα αναλώσιμα που δεν θα πληρώνει.


Στις πόλεις υπάρχουν πολλοί φορτιστές. Περισσότεροι από το στόλο ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχουμε. Κάποιοι άκουσαν το κράτος επένδυσαν σε ηλεκτρικούς φορτιστές και δεν έχουν έσοδα. Γενικά ρεύμα υπάρχει παντού επομένως δεν υπάρχει θέμα στη φόρτιση. Μπορείς να μην φορτίζεις στο σπίτι αλλά να φορτίζεις στη δουλειά, στο supermarket, στη καφετέρία ή σε κάποιο parking που νοικιάζεις ή στους τζάμπα φοριστές του δήμου.
View attachment 112588

Στις εθνικές υπάρχει θέμα. Αθηνών Κορίνθου υπάρχει στα μέγαρα 1 θέση στα ΣΕΑ. Απαράδεκτο. Στα ΣΕΑ πρέπει να υπάρχουν 5 φοριστές τουλάχιστον στα πρότυπα των tesla supercharger.
Για τώρα οι φορτιστές σίγουρα φτάνουν, γιατί τα ηλεκτρικά είναι ελάχιστα.
Αλλά αν πες του χρόνου τέτοια εποχή βρίσκεις καλό ηλεκτρικό σε τιμή γιάρις επειδή έπεσε τόσο το κόστος ή επειδή το κράτος θα αυξήσει την επιδότηση για ηλεκτρικά οι φορτιστές δεν φτάνουν ούτε για ζήτω.

Όταν ο άλλος πειστεί ότι μπορεί να φορτίζει όσο εύκολα γεμίζει βενζίνη τότε θα κοιτάει ηλεκτρικά.
Το κόστος δεν είναι απαγορευτικό πλέον μαζί και με τις επιδοτήσεις, για όποιον έχει τα λεφτά να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Για τώρα οι φορτιστές σίγουρα φτάνουν, γιατί τα ηλεκτρικά είναι ελάχιστα.
Αλλά αν πες του χρόνου τέτοια εποχή βρίσκεις καλό ηλεκτρικό σε τιμή γιάρις επειδή έπεσε τόσο το κόστος ή επειδή το κράτος θα αυξήσει την επιδότηση για ηλεκτρικά οι φορτιστές δεν φτάνουν ούτε για ζήτω.

Όταν ο άλλος πειστεί ότι μπορεί να φορτίζει όσο εύκολα γεμίζει βενζίνη τότε θα κοιτάει ηλεκτρικά.
Το κόστος δεν είναι απαγορευτικό πλέον μαζί και με τις επιδοτήσεις, για όποιον έχει τα λεφτά να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο.
Οι επιδοτήσεις στην Ευρώπη σταματάνε και λογικά το ίδιο θα γίνει και στην Ελλάδα.

Όταν αυξηθούν τα ηλεκτρικά θα αυξηθούν και οι φορτιστές για λόγους καπιταλισμού καθώς ο ιδιοκτήτης του φορτιστή βγάζει χαλαρά λεφτάκι. Συνεπώς θεωρώ δεν θα υπάρχει πρόβλημα στα αστικά κέντρα. Και στην πυλωτη της πολυκατοικίας να έχεις parking τραβας ένα καλώδιο από το μπαλκόνι μέχρι το parking και είσαι κομπλε.

Στις εθνικές οδούς πρέπει να γίνει υποχρέωση των διαχειριστών των δρόμων. Εκεί χρειάζονται φορτιστές πολλών KW που είναι ακριβοί αλλά και πάλι φθηνότεροι από μια αντλία βενζίνης.

Το σημαντικό που πρέπει να καταλάβει ο κόσμος είναι ότι η ηλεκτροκίνηση είναι πολιτική απόφαση. Λόγω των απαιτήσεων του euro 7 η παραγωγή συμβατικών αυτοκινήτων είναι ασύμφορη και γι' αυτό ο ένας κατασκευαστής μετά τον άλλον δηλώνει ότι θα σταματήσει να βγάζει συμβατικά αυτοκίνητα και αυτά που θα βγάζουν θα είναι πανάκριβα.

Επίσης κακά τα ψέματα. Στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη έχουν αυξηθεί τα αυτοκίνητα και αργά ή γρήγορα θα παρθούν μέτρα. Υπολογίζω ότι θα αυξηθεί στο φόρος τα καύσιμα γιατί οποιαδήποτε άλλη απόφαση (υποχρεωτική απόσυρση, υποχρέωση parking στο τόπο κατοικίας) έχει πολύ μεγαλύτερο πολιτικό κόστος.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,838 μηνύματα.
Ήταν να πάρω ποδήλατο ηλεκτρικό με το Κινούμαι Ηλεκτρικά, όπως σας έλεγα, αλλά τι να το κάνω, να βγω να σκοτωθώ στους δρόμους του Περιστερίου; :P
Η εναλλακτική της κολλητής μου: πάρτο αλλά βγαίνε στη πλατεία. OMG ούτε καν, με τα παιδάκια και τους 60ρηδες.
Ας μην πάρω ποδήλατο, δε θα πάθω τίποτα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top