Η επικαιρότητα εν συντομία

Kate1914

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kate1914 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,733 μηνύματα.
ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ..ΑΚΟΜΑ ΔΕΝΕ ΧΟΥΝ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΕΣ..
Στην ψύχρα εντελώς... Είδα ένα βίντεο μόλις, απορώ πώς δεν το έχουν κατεβάσει ακόμη. Είναι ο ορισμός του σκληρές εικόνες.
Εντελώς στην ψύχρα....
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,427 μηνύματα.
Στην ψύχρα εντελώς... Είδα ένα βίντεο μόλις, απορώ πώς δεν το έχουν κατεβάσει ακόμη. Είναι ο ορισμός του σκληρές εικόνες.
Εντελώς στην ψύχρα....
Εχει ανοιχτει ειδικο θεμα για αυτο δες εδω..μα τι να κατεβασουν; σημασια εχιε η ειδηση..
 

Kate1914

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kate1914 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,733 μηνύματα.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,427 μηνύματα.
χμμμμμμμμμμμμμ....μ..


Σοβαρές… αναταράξεις σε έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αεροπλάνων στον κόσμο, έχουν προκαλέσει τα προβλήματα που εμφανίζουν το τελευταίο χρονικό διάστημα, αεροπλάνα της Boeing.

Στις 5 Ιανουαρίου, ένα Boeing 737 MAX-9 της Alaska Airlines που πετούσε από το Πόρτλαντ στο Οντάριο της Καλιφόρνια προέβη σε αναγκαστική προσγείωση στο Όρεγκον, αφού η πόρτα του άνοιξε κατά τη διάρκεια της πτήσης, προκαλώντας ταχεία αποσυμπίεση. Ευτυχώς, κανείς δεν καθόταν δίπλα στην ελαττωματική πόρτα και οι πιλότοι κατάφεραν να προσγειώσουν το αεροπλάνο χωρίς να τραυματιστούν επιβάτες.
Αλλά το περιστατικό άνοιξε το κουτί της Πανδώρας και προκλήθηκαν ερωτήματα και δυσπιστία για την ασφάλεια των αεροσκαφών Boeing.

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) καθήλωσε προσωρινά τα περισσότερα από τα αεροσκάφη 737 MAX-9 της Boeing μετά το περιστατικό της Alaska Airlines. Η Ευρώπη γλίτωσε την εν λόγω εντολή, καθώς ο Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας της ΕΕ (EASA) είπε ότι «καμία αεροπορική εταιρεία σε κράτος μέλος του EASA δεν χρησιμοποιεί επί της παρούσης τέτοιο αεροπλάνο».

Απαγόρευση παραγωγής​

Η FAA τελικά έδωσε άδεια στο αεροσκάφος να πετάξει ξανά, αλλά με ορισμένους περιορισμούς. Η υπηρεσία απαγόρευσε στην Boeing να επεκτείνει την παραγωγή των τζετ MAX της ή να εγκρίνει πρόσθετες γραμμές παραγωγής για το αεροσκάφος «μέχρι να είμαστε ικανοποιημένοι ότι τα ζητήματα ποιοτικού ελέγχου που αποκαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας επιλυθούν».


Η FAA έλεγξε επίσης τη διαδικασία παραγωγής του αεροσκάφους, διαπιστώνοντας «πολλές περιπτώσεις όπου οι εταιρείες φέρεται να απέτυχαν να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις ποιοτικού ελέγχου της κατασκευής». Ζήτησε από την Boeing να αναπτύξει ένα σχέδιο για τη «διόρθωση ζητημάτων συστημικού ποιοτικού ελέγχου».
Ο αναλυτής της αεροπορικής βιομηχανίας Ουίλιαμ Σβέλμπαρ, ωστόσο, αναρωτήθηκε, «πόσος χρόνος μπορεί να χρειαστεί για να εκπαιδεύσουν τους επιθεωρητές της FAA και άλλους για να επιβλέπουν καλύτερα τι συμβαίνει στη Boeing».

Το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ φέρεται να έχει ξεκινήσει ποινική έρευνα για το περιστατικό, σύμφωνα με τους New York Times. Η Boeing αρνήθηκε να σχολιάσει.

Τα περιστατικά​


Αυτό δεν ήταν το μοναδικό περιστατικό: μόνο αυτόν τον μήνα, τα αεροσκάφη της Boeing συνέχισαν να γίνονται πρωτοσέλιδα για μια σειρά περιστατικών σε όλο τον κόσμο.
Στις 4 Μαρτίου, ένα Boeing 737-900 της United Airlines που πραγματοποιούσε πτήση από το Τέξας στη Φλόριντα, προέβη σε αναγκαστική προσγείωση, αφού ξέσπασαν φλόγες σε έναν από τους κινητήρες του αεροπλάνου.
Σε μια άλλη περίπτωση από τις 13 Μαρτίου, ένα Boeing 777 της American Airlines πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση στην Καλιφόρνια αφού το πλήρωμα ανέφερε ότι είχε σκάσει το ελαστικό αμέσως μετά την απογείωση.
Σε ένα Boeing 777-200 που κατευθυνόταν προς την Ιαπωνία χρειάστηκε να γίνει εκτροπή προς το Λος Άντζελες στις 7 Μαρτίου, αφού ένα ελαστικό έπεσε λίγο μετά την απογείωση.
Και μόλις την περασμένη εβδομάδα, τουλάχιστον 50 άνθρωποι τραυματίστηκαν όταν μια πτήση Boeing 787 της LATAM Airlines έπεσε απότομα στη μέση της διαδρομής μεταξύ Σίδνεϊ και Ώκλαντ - μια βουτιά που πιθανότατα προκλήθηκε από ένα ατύχημα στο κάθισμα που έσπρωξε έναν πιλότο στα χειριστήρια, ανέφερε η Wall Street Journal. Μετά από αυτό το τελευταίο περιστατικό, η Boeing έδωσε εντολή στις αεροπορικές εταιρείες που εκμεταλλεύονται αεροπλάνα 787 να ελέγξουν τα καθίσματα του πιλοτηρίου τους.
Εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας δήλωσε στο Politico ότι «το περιστατικό βρίσκεται ακόμη υπό διερεύνηση» και «περιμένουν τις αρμόδιες αρχές να δώσουν τα συμπεράσματά τους».
Σε ένα από τα πιο πρόσφατα περιστατικά που αφορούσαν την Boeing, ένα αεροσκάφος 737-800 προσγειώθηκε στις 15 Μαρτίου στο Όρεγκον χωρίς ένα πάνελ στο κάτω μέρος του αεροπλάνου. Το αεροσκάφος είναι ένα παλαιότερο μοντέλο της Boeing, το οποίο έκανε την πρώτη του πτήση το 1998 και λειτουργεί από την United Airlines από το 2011, ανέφερε το Associated Press.
Η FAA διερευνά αυτά τα περιστατικά.

Είναι η ασφάλεια ένα νέο ζήτημα για την Boeing;​

Πριν από πέντε χρόνια υπήρξε μια γενικότερη κατακραυγή για την ασφάλεια των Boeing μετά από δύο θανατηφόρα δυστυχήματα που συνέβησαν με διαφορά πέντε μηνών το ένα από το άλλο. Τον Δεκέμβριο του 2018 ένα αεροσκάφος Boeing 737 MAX συνετρίβη στην Ινδονησία, σκοτώνοντας 189 επιβάτες και πλήρωμα, ενώ τον Μάρτιο του 2019 ένα άλλο αεροσκάφος του ίδιου μοντέλου συνετρίβη στην Αιθιοπία, σκοτώνοντας 157 άτομα.
Τα Boeing 737 MAX ήταν καθηλωμένα σε όλο τον κόσμο για σχεδόν δύο χρόνια, αλλά τελικά δόθηκε έγκριση να πετάξουν μετά από ανανεώσεις στον σχεδιασμό, το λογισμικό και την εκπαίδευση του πληρώματος.
Ωστόσο, πέντε χρόνια αργότερα, τα επαναλαμβανόμενα περιστατικά ασφάλειας με την Boeing πυροδοτούν νέα ανησυχία.
«Η εμπιστοσύνη στη μάρκα Boeing έχει σχεδόν εξαλειφθεί και θα χρειαστεί χρόνος μέχρι να επιστρέψει πλήρως», δήλωσε ο Γούτερ Ντίγουλφ, οικονομολόγος αεροπορικών μεταφορών στο Πανεπιστήμιο της Αμβέρσας, υπενθυμίζοντας πως το άλλοτε σλόγκαν της εταιρείας «Αν δεν είναι η Boeing, δεν θα πάω», φαίνεται να μην ισχύει πλέον.
«Αν ένα ακόμη σοβαρό ατύχημα ή περιστατικό με ένα 737 MAX συμβεί στο εγγύς μέλλον, είτε φταίει είτε όχι η Boeing, θα βλάψει σοβαρά την εμπιστοσύνη του κοινού, αλλά και των αρχών στο μοντέλο», προειδοποίησε ο καθηγητής.
Η Μαρίνα Ευθυμίου, αναπληρώτρια καθηγήτρια διαχείρισης αεροπορίας στο Business School του Πανεπιστημίου του Δουβλίνου, είπε ότι η ανησυχία του κοινού για την ασφάλεια της Boeing είναι «πολύ δικαιολογημένη», δεδομένου ότι τα προβλήματα συνεχίζονται εδώ και αρκετά χρόνια.
Η αεροπορία είναι μια «πολύ ασφαλής βιομηχανία» και τα ατυχήματα είναι σπάνια «λόγω των αυστηρών διεθνών κανονισμών ασφάλειας», πρόσθεσε. Αλλά «το γεγονός ότι αυτά τα πράγματα συνέβησαν σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα είναι ανησυχητικό».

Αναφορές για έναν νεκρό πληροφοριοδότη της Boeing​

Την περασμένη εβδομάδα, ο πρώην υπάλληλος της Boeing Τζον Μπάρνετ βρέθηκε νεκρός σε μια προφανή αυτοκτονία στη Νότια Καρολίνα, δήλωσαν οι τοπικές αρχές.
Ο Μπάρνετ, ο οποίος εργαζόταν στην Boeing για περισσότερα από 30 χρόνια προτού φύγει από την εταιρεία το 2017, είχε εκφράσει ανησυχίες για τα πρότυπα παραγωγής της εταιρείας και βρισκόταν σε διαδικασία κατάθεσης εναντίον της Boeing, δήλωσαν οι δικηγόροι του.
«Λυπούμαστε για τον θάνατο του κ. Μπάρνετ και οι σκέψεις μας είναι με την οικογένεια και τους φίλους του», δήλωσε η Boeing σε δήλωση στο Reuters.
Η αστυνομία ερευνά τον θάνατό του.
boeing aeroskafos

Ένας επισκέπτης φωτογραφίζει μοντέλα αεροσκαφών της Boeing κατά τη διάρκεια της αεροπορικής έκθεσης της Σιγκαπούρης
(AP Photo/Vincent Thian)

Τι λένε οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές​

Οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές δεν απέκλεισαν τη λήψη δραστικών μέτρων.
Επί του παρόντος, στο πλαίσιο ενός διατλαντικού συμφώνου, ο EASA αναγνωρίζει τις εγκρίσεις ασφάλειας της FAA για αεροπλάνα Boeing. Ωστόσο, μετά τα τελευταία περιστατικά, ο Λουκ Τιτγκατ, αναπληρωτής εκτελεστικός διευθυντής της EASA, δήλωσε στο Reuters την περασμένη εβδομάδα ότι ο οργανισμός ήταν έτοιμος να αναστείλει την αναγνώριση των εγκρίσεων ασφαλείας στις ΗΠΑ «αν χρειαστεί».
Πρόσθεσε, ωστόσο, ότι δεν βλέπει αυτό να συμβαίνει σύντομα και ότι αισθάνεται «καθησυχασμένος» που η Boeing αντιμετωπίζει τα ζητήματα ποιοτικού ελέγχου της.
Σύμφωνα με την κα Ευθυμίου, είναι απίθανο να γίνει μαζική προσάραξη αεροπλάνων Boeing στην Ευρώπη. Εάν το έκανε αυτό, θα είχε τεράστιες συνέπειες, τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Οι τρέχουσες καθυστερήσεις στις παραδόσεις αεροσκαφών και τα συνεχιζόμενα ζητήματα εφοδιασμού έχουν ήδη λειτουργικές και οικονομικές επιπτώσεις στο σύστημα αερομεταφορών — αλλά θα είναι πολύ χειρότερες εάν το αεροσκάφος καθηλωθεί ξανά.
«Τα "προβλήματα" της Boeing θα επηρεάσουν την τιμή των εισιτηρίων, τα σχέδια επέκτασης του στόλου και η ανάπτυξη δρομολογίων θα περιοριστεί λόγω των καθυστερήσεων των αεροσκαφών», είπε.
«Έπειτα, υπάρχει η έλλειψη εμπιστοσύνης της αγοράς προς την Boeing και επίσης σημαντική ανησυχία των μετόχων, δεδομένου ότι η τιμή της μετοχής μειώνεται πολύ γρήγορα», πρόσθεσε. «Και η ρυθμιστική αρχή παρακολουθεί, δεν μπορούν να αντέξουν άλλο λάθος».
Ο Σβέλμπαρ, από την πλευρά του, πρόσθεσε ότι αυτό δεν είναι μόνο ένα πρόβλημα της Boeing ή τους πελάτες της.

Υπάρχει λόγος ανησυχίας;​

Αν ανησυχείτε, δεν είστε οι μόνοι. Ο ιστότοπος κρατήσεων Kayak επιτρέπει στους πελάτες να φιλτράρουν τύπους αεροσκαφών από τον Μάρτιο του 2019. Η εταιρεία είπε ότι η χρήση του εργαλείου αυξήθηκε 15 φορές μετά το περιστατικό της Alaska Airlines.
Ο Ντίγουλφ παραμένει αισιόδοξος για το 737 MAX, δεδομένου ότι «εξακολουθεί να είναι ο τύπος αεροσκάφους με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο, υπάρχουν περισσότερες από 4.000 παραγγελίες για αυτόν τον τύπο αεροσκάφους και η Airbus δεν έχει ικανότητα να καλύψει ενδεχόμενες ακυρώσεις».

Και ακόμη και εν μέσω ανησυχιών, η κα Ευθυμίου είπε ότι είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι τα αεροπορικά ταξίδια «παραμένουν ένα από τα ασφαλέστερα μέσα μεταφοράς».
Ακόμη και ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μπρούνο Λεμέρ ήταν εντελώς δύσπιστος σχετικά με τις πτήσεις με αεροπλάνα Boeing. «Προτιμώ να πετάξω με Airbus παρά με Boeing. Η οικογένειά μου επίσης νοιάζεται για μένα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
 

Esperos1

Δραστήριο μέλος

Ο Esperos1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 465 μηνύματα.

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,265 μηνύματα.

«Αλλά πρέπει να πω ότι ο Πρωθυπουργός είναι μετριόφρων. Η αλλαγή στην κατάσταση της ελληνικής οικονομίας -στην πραγματικότητα είναι πολύ περισσότερο από αλλαγή- είναι εντυπωσιακή. Αυτό που έχετε καταφέρει να επιτύχετε όσον αφορά την οικονομική ισχύ της Ελλάδας αυτή τη στιγμή είναι εξαιρετικό και είμαστε ευτυχείς που συνεχίζουμε να έχουμε ρόλο στην απίστευτη ανάπτυξη που βιώνετε»
Έχω κλάψει μιλάμε
 

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,918 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,862 μηνύματα.

Luke87

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Luke87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 832 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,862 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,795 μηνύματα.

μια δυναμική Τρίτη της Ελληνικής οικονομίας και κενωνίας... :hehe:
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,862 μηνύματα.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,793 μηνύματα.
Αυτός είναι ο χριστιανισμός. Η απλότητα και η μετριοφροσύνη.

 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,862 μηνύματα.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, πριν περίπου ένα χρόνο ο ιερέας είχε ξυλοκοπήσει 2 άτομα στο κέντρο της Άρτας τα οποία είχαν καταλήξει στο νοσοκομείο.

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ιερέας Νο 2... Θεσσαλονίκη

 
Τελευταία επεξεργασία:

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.

Δικό τους το υπουργείο, δικοί τους οι πόροι. Τσιφλίκι κανονικό.

View attachment 130252
Ήρθε η απάντηση της Ασιμακοπούλου:


Σε απάντηση του ηλεκτρονικού σας μηνύματος, σας γνωρίζω τα ακόλουθα:



Από το 2019 μέχρι σήμερα, είμαι εν ενεργεία ευρωβουλευτής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος με τη Νέα Δημοκρατία. Τιμώντας την ψήφο 225.211 συμπατριωτών μας, έδωσα και εξακολουθώ να δίνω μάχες στο Ευρωκοινοβούλιο για σημαντικά εθνικά θέματα (Κράτος Δικαίου, μεταναστευτικό, ανθρώπινα δικαιώματα, κοινωνική πρόνοια, χρηματοδότηση μεσογειακών χωρών, ελληνικές εξαγωγές κ.λπ.). Με αυτή τη θεσμική μου ιδιότητα, επικοινώνησα μαζί σας την Παρασκευή 1η Μαρτίου 2024, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, αποστέλλοντάς σας ηλεκτρονικό ενημερωτικό δελτίο (newsletter), με τίτλο «100 ημέρες πριν τις Ευρωεκλογές».



Αυτονοήτως, δεν είχα πρόθεση να σας προωθήσω εμπορικά προϊόντα ή υπηρεσίες, όπως οι διαφημιστικές κλήσεις που δεχόμαστε όλοι καθημερινά. Σκοπός μου ήταν να σας πληροφορήσω για τη μεγάλη θεσμική δημοκρατική μεταρρύθμιση της επιστολικής ψήφου, από τον τόπο κατοικίας σας, που θα σας φέρει πιο κοντά στην Ελλάδα. Η επικοινωνία μου παρέπεμπε στις πηγές και τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων σας, όπως προκύπτουν από την αναρτημένη στην ιστοσελίδα μου πολιτική προστασίας απορρήτου και προσωπικών δεδομένων (όροι συλλογής και χρήσης, δικαιώματα υποκειμένων, μη διαβίβαση σε τρίτους, διαγραφή κ.λπ.). Σας ζητούσα ακόμα την άδεια να επικοινωνώ μαζί σας, κατά το επόμενο διάστημα, προβάλλοντας τις θέσεις μου, ενόψει της υποψηφιότητάς μου για τις Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024, παρέχοντάς σας δικαίωμα απόρριψης κάθε περαιτέρω επικοινωνίας.



Ως παιδί και εγώ της ελληνικής ομογένειας, απευθύνθηκα σε σας, τους απόδημους Έλληνες, ανεξαρτήτως πολιτικής και ιδεολογικής τοποθέτησης, ως ενεργούς πολίτες που εργάζονται και προοδεύουν, εκπροσωπώντας επάξια την Ελλάδα στη χώρα που ζείτε. Θέλησα να σας προσεγγίσω, ασκώντας το δικαίωμά μου περί ελευθερίας της έκφρασης και διάδοσης ιδεών, που είναι κατοχυρωμένο σε Διεθνείς Συνθήκες (όπως το άρθρο 11 του Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το άρθρο 10 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου), αλλά και στο ελληνικό Σύνταγμα, στο πλαίσιο του δικαιώματος του εκλέγεσθαι και της συνταγματικής αποστολής των πολιτικών κομμάτων. Σας απέστειλα το ως άνω ενημερωτικό δελτίο, σεβόμενη το δικαίωμά σας στην πληροφόρηση και στην προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, που αποτελεί δικαίωμα σχετικό και όχι απόλυτο, το οποίο σταθμίζεται και υποχωρεί όταν συγκρούεται με άλλα υπέρτερα θεμελιώδη δικαιώματα, όπως τα προαναφερόμενα.



Λυπάμαι, ειλικρινά, για την όποια δικαιολογημένη ανησυχία, άθελά μου, σας προκάλεσα, σε ό,τι αφορά στην πηγή προέλευσης και στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας. Πηγή τους αποτελεί το «Αρχείο Αποδήμων 2023», το οποίο περιήλθε στα χέρια μου, στα τέλη Ιανουαρίου 2024, σε ψηφιακή μορφή, από τον τότε Γραμματέα Απόδημου Ελληνισμού της Νέας Δημοκρατίας, κ. Νίκο Θεοδωρόπουλο, ο οποίος σήμερα έχει αποπεμφθεί. Προερχόμενο από στοιχεία αποδήμων που είχαν συλλεγεί από τις βουλευτικές εκλογές του 2023, το αρχείο αυτό περιείχε, αποκλειστικά και μόνο, τα εξής στοιχεία σας: αύξοντα αριθμό εκλογέα, φύλο, ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, μητρώνυμο, όνομα συζύγου, ημερομηνία, πόλη και χώρα γέννησης και ψηφοφορίας, ταχυδρομική και ηλεκτρονική διεύθυνση.



Εξ αυτών, χρησιμοποιήθηκε εκ μέρους του πολιτικού γραφείου μου, κατόπιν εντολής μου, μόνο το όνομα και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, μια και μοναδική φορά, για τον σκοπό παρότρυνσης συμμετοχής σας στην κορυφαία δημοκρατική εκλογική διαδικασία. Σας διαβεβαιώνω, επίσης, ότι στα στοιχεία που έλαβα δεν περιλαμβάνονται ΑΦΜ, ΑΜΚΑ ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία από την εγγραφή σας στην πλατφόρμα της επιστολικής ψήφου, που, όπως γνωρίζετε, θεσμοθετήθηκε αργότερα με τον Ν. 5083/2024 και την Κοινή Υπουργική Απόφαση που ακολούθησε. Επισημαίνω δε ότι τα μοναδικά στοιχεία που έχω λάβει από το Υπουργείο Εσωτερικών, κατόπιν σχετικής αίτησής μου το 2019 και το 2021, είναι οι εκλογικοί κατάλογοι, δημόσια αρχεία, όπως δικαιούμαι, εκ της βουλευτικής μου ιδιότητας, κατά την εκλογική νομοθεσία. Τα παραπάνω θα αποδειχθούν από την σε εξέλιξη κατεπείγουσα έρευνα της εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας και της Αρχής Προστασίας Δεδομένων, προς την οποία η λίστα αποδεκτών του newsletter παραδόθηκε εκ μέρους μου κρυπτογραφημένη στις 15.3.2024, απέχοντας από κάθε επεξεργασία.



Σύμφωνα με το υφιστάμενο ρυθμιστικό πλαίσιο (Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων 2016/679, ελληνικός εφαρμοστικός νόμος 4624/2019, οδηγίες Αρχών Ιδιωτικότητας) και τις αποφάσεις των ελληνικών δικαστηρίων (Συμβούλιο Επικρατείας 1343, 1344, 1345/2022), η πολιτική επικοινωνία δεν αποτελεί εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών (spam), κατά την έννοια του ελληνικού νόμου 3741/2006. Αντίθετα, λόγω της φύσης του, ως πεμπτουσία της δημοκρατίας, ο πολιτικός διάλογος ενός υποψηφίου με το εκλογικό σώμα απαιτεί ειδική ρύθμιση, που ακόμα δεν υπάρχει ούτε στην Ελλάδα ούτε στην Ευρώπη, αφού από το 2021 τελεί υπό συζήτηση το σχέδιο Ευρωπαϊκού Κανονισμού για την πολιτική διαφήμιση.



Υπό το πρίσμα του GDPR, η πολιτική επικοινωνία μπορεί να διενεργηθεί νόμιμα, α) είτε βάσει της έγκυρης συγκατάθεσης του αποδέκτη, που εν προκειμένω δεν υπάρχει για τους περισσότερους από σας, πλην όσων γνωρίζω προσωπικά (φίλοι και γνωστοί, ψηφοφόροι και μη, συνδικαλιστικοί φορείς, πολιτικές ομιλίες, κομματικές πηγές κ.λπ), και είναι ήδη γραμμένοι στη λίστα αποδεκτών μου, β) είτε βάσει της υποκειμενικής εκτίμησής μου περί του υπέρτερου εννόμου συμφέροντός μου να σας ενημερώσω επώνυμα και υπεύθυνα για την επιστολική ψήφο. Το έπραξα καλόπιστα, βασιζόμενη στο ότι τα στοιχεία σας μου δόθηκαν από το αρμόδιο κομματικό στέλεχος, το οποίο συμμετείχε σε ενημερωτικές καμπάνιες προς αποδήμους συμπατριώτες μας, και συνεπώς πίστευα ότι δεν θα σας προκαλέσω ενόχληση, ενόψει της θεσμικής ιδιότητάς μου και του σκοπού της επικοινωνίας μας, προς ενίσχυση του πλουραλισμού και της δημοκρατικής συμμετοχής σας στις επερχόμενες Ευρωεκλογές.



Άλλωστε, γνώριζα ότι, με απόφαση της ελληνικής Αρχής Προστασίας Δεδομένων προβλέπεται η παροχή, στους υποψηφίους κάθε συνδυασμού, από τα Μητρώα των δικηγορικών συλλόγων, όλων των στοιχείων επικοινωνίας των δικηγόρων-εκλογέων (ονοματεπώνυμα, αριθμοί μητρώου, τηλεφωνικοί αριθμοί, ταχυδρομικές και ηλεκτρονικές διευθύνσεις κ.λπ), για λόγους δημοσίου συμφέροντος. Δηλαδή για την ενημέρωση των ψηφοφόρων ώστε αυτοί να επιλέξουν, μετά λόγου γνώσεως, τους καταλληλότερους υποψηφίους στις δικηγορικές εκλογές. Αντίστοιχα, από την κοινοβουλευτική μου θητεία στο ΕΚ ξέρω ότι η χορήγηση πλήρων αντιγράφων των εκλογικών καταλόγων, προς κόμματα και υποψηφίους βουλευτές, εφαρμόζεται, για λόγους διαφάνειας, σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις (μη εμπορική χρήση, μη διαβίβαση σε τρίτους, σύντομη προθεσμία διαγραφής κ.λπ.). Επιπλέον, τα δικαστήρια, εθνικά και ευρωπαϊκά, κατά κανόνα δεν επιδικάζουν αποζημιώσεις για ηθική βλάβη των αποδεκτών από χρήση δεδομένων, αν αυτοί δεν αποδείξουν ποια συγκεκριμένη ζημία υπέστησαν από ένα μοναδικό μήνυμα ενημερωτικού χαρακτήρα.



Σε κάθε περίπτωση, ως υπεύθυνη επεξεργασίας, ικανοποιώντας πλήρως τα δικαιώματά σας, ενημέρωσης, πρόσβασης, εναντίωσης και διαγραφής των δεδομένων σας, όπως προβλέπεται στα άρθρα 12, 13, 14, 15, 17 και 21 του Γενικού Κανονισμού (GDPR), σας δηλώνω κατηγορηματικά τα εξής:

α) στα παραπάνω προσωπικά σας δεδομένα που δεν συλλέχθηκαν απευθείας από σας, είχαν περιορισμένη πρόσβαση μόνο οι συνεργάτες του γραφείου μου και κανένας άλλος,

β) η μαζική αποστολή του ηλεκτρονικού ενημερωτικού δελτίου μου της 1ης Μαρτίου 2024, ήταν αναγκαία να γίνει τότε, ήτοι 100 ημέρες πριν από τις εκλογές της 9ης Ιουνίου, περιείχε δε τα πλήρη στοιχεία μου, παραπομπή στους όρους επεξεργασίας και παρέχοντάς σας δυνατότητα απεγγραφής,

γ) το όνομα και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας χρησιμοποιήθηκε μια και μοναδική φορά, για την παρότρυνση συμμετοχής σας στις Ευρωεκλογές, ενώ τα λοιπά στοιχεία σας δεν έτυχαν καμιάς περαιτέρω επεξεργασίας ούτε διαβιβάστηκαν σε τρίτους,

δ) ενόψει της εύλογης εναντίωσής σας στη χρήση των δεδομένων σας, θα ακολουθήσω την όποια απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων περί διαγραφής των στοιχείων σας και δεν θα επικοινωνήσω στο μέλλον μαζί σας.



Μετά τις παραπάνω έντιμες και ειλικρινείς μου εξηγήσεις, θεωρώ ότι πρέπει πλέον να εκλείψουν οι όποιες ανησυχίες σας για την ασφάλεια των δεδομένων σας. Καταλήγοντας, σας επισημαίνω ότι έχω ήδη αναλάβει την πολιτική ευθύνη που μου αναλογεί, ανακοινώνοντας επίσημα ότι δεν θα είμαι πλέον υποψήφια με το κόμμα της ΝΔ για τις Ευρωεκλογές. Τέλος, σας δηλώνω, ενόψει της μακρόχρονης κοινοβουλευτικής μου διαδρομής, ότι είμαι έτοιμη να προασπίσω τα δικαιώματά μου από οποιαδήποτε προσπάθεια άντλησης πολιτικών, οικονομικών ή άλλων ωφελημάτων από την ως άνω πολιτική επικοινωνία μου.



Με εκτίμηση

Άννα- Μισέλ Ασημακοπούλου
 

Kate1914

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kate1914 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,733 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,862 μηνύματα.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,427 μηνύματα.
Δεν θυμαμαι αν ειχε ανοιχτει θεμα για τον θανατο της Μαιρης Χρονοπουλου...το εψαξα αλλα δεν βρηκα τιποτα,αν υπαρχει ας το βαλει εκει η ΟΔ.
Λοιπον...αυτο που υπηρχε υποψια και αρχιζει και γινεται βεβαιοτητα...α την ερμη..


Σε θρίλερ φαίνεται ότι εξελίσσεται η υπόθεση του θανάτου της Μαίρης Χρονοπούλου, λίγους μήνες αφού η σπουδαία ηθοποιός έφυγε από την ζωή. Ο δικηγόρος, Δημήτρης Χατζημιχάλης, μίλησε σήμερα (31/3) στην εκπομπή του Κώστα Τσουρού.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Δημήτρης Χατζημιχάλης ανέφερε: «Έχουμε εξελίξεις. Διαβιβάστηκε η δικογραφία που είχε ξεκινήσει ως προκαταρκτική λόγω αιφνίδιου θανάτου από το ΑΤ Παιανίας στην εισαγγελία, η οποία διέταξε την προανάκριση που θα την διεξάγει το Τμήμα Ανθρωποκτονιών και Προστασίας Περιουσίας της ΓΑΔΑ.


Η διερεύνηση θα κινηθεί προς όλες τις κατευθύνσεις.
Εμφανίστηκε αυτόκλητα και ένας καινούργιος μάρτυρας, ο οποίος ξέρει πολύ σημαντικά στοιχεία, έτυχε να τα πληροφορηθεί και θα δώσει και αυτός κατάθεση, προκειμένου να βοηθήσει στην διερεύνηση».


«Δεν έπεσε μόνη της»​

«Να πω ότι η ιατροδικαστική έκθεση δεν έχει ρίξει φως στα αίτια του τραυματισμού. Έχει δώσει μόνο απαντήσεις στον λόγο του θανάτου, που οφείλεται στον τραυματισμό και το αιμάτωμα που δημιουργήθηκε. Σίγουρα έχουμε υποψίες, αλλά δεν μπορώ να τις πω εδώ, δεν γίνεται γιατί θα έχουμε θέματα.

Η υπόθεση θα έκλεινε αν μέναμε άπραγοι, αλλά δεν μείναμε άπραγοι οι φίλοι της Μαίρης. Κάναμε αυτές τις ενέργειες που χρειαζόταν, παρ’ ότι πολλοί αμφισβήτησαν το αποτέλεσμα. Είχαν πει ότι θα πάει αρχείο και τελικά δεν πήγε. Είναι προφανή τα στοιχεία και οι αστυνομικοί είδαν ότι υπάρχει θέμα», σημείωσε.

Επίσης ο κ. Δημήτρης Χατζημιχάλης τόνισε: «Ένας άνθρωπος που κινείται πολύ σιγά, γιατί η Μαίρη δεν ήταν παράλυτη απλώς είχε κινητικά προβλήματα από κάποιο ατύχημα που είχε, δεν μπορούσε να πέσει με τέτοια ένταση και να χτυπήσει, και μάλιστα επάνω σε ένα χαλί. Δεν έπεσε μόνη της, πιστεύουμε ότι κάποιος ή την έσπρωξε ή την χτύπησε στο κεφάλι! Αυτό πιστεύουμε!».

Και αυτο εδω..ετσι ..τυχαια...

 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top