Resaldis
Δραστήριο μέλος
Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.

06-02-23

15:19
Δέχομαι ως πολιτιστική αφετηρία τα 80s, επειδή θεωρώ ότι αντιπροσωπεύουν τον άτυπο εκμοντερνισμό της ελληνικής κοινωνίας.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.038 μηνύματα.

06-02-23

15:34
Καμμία από αυτές.
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10.315 μηνύματα.

06-02-23

18:21
Η καλύτερη πολιτιστική δεκαετία για την Ελλάδα ήταν αυτή του '60 (για την ακρίβεια μέχρι τον Απρίλη του 67). Στα χρόνια αυτά η χώρα μας άρχισε μια πολιτιστική αναγέννηση σε πολλούς τομείς. Εμφανίστηκαν και καταξιώθηκαν μεγάλοι συνθέτες, ηθοποιοί, ποιητές, τραγουδιστές, συγγραφείς, φιλόσοφοι, οραματιστές, πολιτικοί, επιστήμονες. Όλοι μαζί προσπάθησαν να εκφράσουν την αγωνία αυτού του τόπου για ζωή και προκοπή. Όμως δυστυχώς, τα τανκς της χούντας έθαψαν κάθε δημιουργία.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.128 μηνύματα.

06-02-23

18:52
Του Περικλη.Χωρις πολλα λογια.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.586 μηνύματα.

06-02-23

19:04
Της Μενδώνη.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Ιδιωτικός υπάλληλος. Έχει γράψει 13.492 μηνύματα.

06-02-23

19:50
2000s, ξεκάθαρα.
Η καλτιλα των 90s έφυγε μαζί με τον Ρακιντζή και τη Μαντώ που βγήκαν 17οι στη Eurovision
Ευτυχώς...
Οι άνθρωποι ήθελαν να είναι πιο σοφιστικέ. Τότε ήρθε και το κοινό νόμισμα, οπότε ο κάθε κάτοικος της Ψωροκωσταινας νόμιζε ότι ήταν Ευρωπαίος και πολιτισμένος.
Η "Πολίτικη Κουζίνα", το ότι πήγαινες μπουζούκια και άκουγες όποιο είδος τραγουδιού ήθελες (μέχρι και ο Πάριος έκανε εμφανίσεις με Αννούλα Βίσση), οι σειρές του Mega και το άκρον άωτον του πολιτισμού: ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ.
80s και 90s σιγά τον πολιτισμό που είχαν. Όλα φιλογέρικα, εκτός από τη μουσική, που τουλάχιστον ήταν φευγατη για τα δεδομένα της εποχής.
Η καλτιλα των 90s έφυγε μαζί με τον Ρακιντζή και τη Μαντώ που βγήκαν 17οι στη Eurovision

Οι άνθρωποι ήθελαν να είναι πιο σοφιστικέ. Τότε ήρθε και το κοινό νόμισμα, οπότε ο κάθε κάτοικος της Ψωροκωσταινας νόμιζε ότι ήταν Ευρωπαίος και πολιτισμένος.
Η "Πολίτικη Κουζίνα", το ότι πήγαινες μπουζούκια και άκουγες όποιο είδος τραγουδιού ήθελες (μέχρι και ο Πάριος έκανε εμφανίσεις με Αννούλα Βίσση), οι σειρές του Mega και το άκρον άωτον του πολιτισμού: ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ.
80s και 90s σιγά τον πολιτισμό που είχαν. Όλα φιλογέρικα, εκτός από τη μουσική, που τουλάχιστον ήταν φευγατη για τα δεδομένα της εποχής.
Dreamweaver
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Competitive Racist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1.890 μηνύματα.

06-02-23

21:48
Δεν ξερω αν αρχιζω να γερναω, αλλα τα 90s και η αρχη των 00s που μεγαλωσα μου φαινονται αρκετα πιο νορμαλ, καπως πιο αθωες, εποχες. Δε λεω οτι δεν υπηρχαν προβληματα, αλλα δεν υπηρχε η μονιμη υστερια που επικρατει σημερα. Το βασικοτερο ομως, και αυτο που μου λειπει περισσοτερο, ηταν η αισιοδοξια για το μελλον
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.038 μηνύματα.

07-02-23

00:45
Χάλια όλες. Τι να πεις για το 80 έως την κρίση του 10; Ο ελληνικός κινηματογράφος ιδίως στα 80ς υπέστη τρομερό πλήγμα με τις άθλιες αντιαισθητικές βιντεοταινίες ( που λατρεύαμε όταν ήμασταν 15χρονα τουλάχιστον ) που σίγουρα επισκίασαν την τεράστια παρακαταθήκη των προηγούμενων δεκαετιών. Οι προ κρίσεις αυτές δεκαετίες το μόνον πολιτιστικό που έχουν να επιδείξουν είναι ότι κατοχυρώθηκε και επίσημα η διαφθορά, η μίζα, ο καιροσκοπισμός και το ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε και ό,τι αρπάξει ο απαυτός μας. Η μουσική του νέου αιώνος άθλια και αντιαισθητική ( ακόμα και η νίκη μας στην eurovision μία αθλιότητα είναι, ένα είδος μουσικής που θα αποκαλούσα τερατούργημα )
Καλά για την προηγούμενη δεκαετία ( και αυτήν ) δεν το συζητάω. Μόνο που στη μουσική έχεις τραπ και έτσι δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο. Ο ελληνικός κινηματογράφος έχει πια πεθάνει προ πολλού και οι ελληνικές σειρές είναι απομιμήσεις ξένων. Μηδενική καινοτομία και ένα ακραίο αίσθημα απαισιοδοξίας παντού που προσιδιάζει στη ποιητική Γενιά του '20, μία ακραία πεσιμιστική νότα.
Τώρα για το ιδεατό εξ αρτάται σε ποιον τομέα. Στο τομέα του κινηματογράφου συμφωνώ με τον Δία για τα 60ς. Μία εποχή όπου στόχο είχε να αναδείξει την άθλια ζωή του μέσου Έλληνα και την ελπίδα των ανθρώπων πως μία μέρα θα πιάσουν την καλή και θα γλυτώσουν από τον εφιάλτη τους. Αυτό αποτυπώνεται στις ελληνικές ταινίες της εποχής. Από άποψη μουσικής η δεκαετία του '30. Η εποχή του λαϊκού και του ρεμπέτικου. Αν και μουσική περιθωριακών στοιχείων της εποχής που δεν εκτιμήθηκε τότε σήμερα την αναγνωρίζουμε ως αυθεντική ελληνική, κάτι που δεν υπάρχει πια στις μέρες μας. Και τέλος εννοείται οι δεκαετίες 20 και 30 με τη τεράστια ποιητική και πεζογραφική παρακαταθήκη.
Καλά για την προηγούμενη δεκαετία ( και αυτήν ) δεν το συζητάω. Μόνο που στη μουσική έχεις τραπ και έτσι δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο. Ο ελληνικός κινηματογράφος έχει πια πεθάνει προ πολλού και οι ελληνικές σειρές είναι απομιμήσεις ξένων. Μηδενική καινοτομία και ένα ακραίο αίσθημα απαισιοδοξίας παντού που προσιδιάζει στη ποιητική Γενιά του '20, μία ακραία πεσιμιστική νότα.
Τώρα για το ιδεατό εξ αρτάται σε ποιον τομέα. Στο τομέα του κινηματογράφου συμφωνώ με τον Δία για τα 60ς. Μία εποχή όπου στόχο είχε να αναδείξει την άθλια ζωή του μέσου Έλληνα και την ελπίδα των ανθρώπων πως μία μέρα θα πιάσουν την καλή και θα γλυτώσουν από τον εφιάλτη τους. Αυτό αποτυπώνεται στις ελληνικές ταινίες της εποχής. Από άποψη μουσικής η δεκαετία του '30. Η εποχή του λαϊκού και του ρεμπέτικου. Αν και μουσική περιθωριακών στοιχείων της εποχής που δεν εκτιμήθηκε τότε σήμερα την αναγνωρίζουμε ως αυθεντική ελληνική, κάτι που δεν υπάρχει πια στις μέρες μας. Και τέλος εννοείται οι δεκαετίες 20 και 30 με τη τεράστια ποιητική και πεζογραφική παρακαταθήκη.
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 3.225 μηνύματα.
Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.992 μηνύματα.

18-02-24

18:02
Καμία από αυτές. Ίσα ίσα τότε άρχισε η πνευματική κατρακύλα..
Εγώ θα ήθελα να ζω το 1900-1930, κάπου στη Γαλλία
Εγώ θα ήθελα να ζω το 1900-1930, κάπου στη Γαλλία

amarelia
Περιβόητο μέλος
Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5.282 μηνύματα.

18-02-24

18:13
Οχι, επειδή είσαι γυναίκα.Εγώ θα ήθελα να ζω το 1900-1930
Και δεν θα με ακούσεις ποτέ να το λέω αυτό με άλλο context, αλλά trust me εδώ
Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.992 μηνύματα.

18-02-24

18:15
Καλέ στη Γαλλία είπα, όχι στην Ελλάδα.Οχι, επειδή είσαι γυναίκα.
Και δεν θα με ακούσεις ποτέ να το λέω αυτό με άλλο context, αλλά trust me εδώ
Θα χα μπει στις σουφραζέτες της εποχής, θα ήμουν και καλλιτέχνιδα. Ζωή και κότα
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.038 μηνύματα.

18-02-24

18:17
Μόνο που οι σουφραζέτες ήταν στην Αγγλία και ήσαν κυρίως γυναίκες της μεσαίας τάξης. Τόσο σίγουρη είσαι πως θα είχες γεννηθεί σε οικογένεια με οικονομική άνεση τότε;Καλέ στη Γαλλία είπα, όχι στην Ελλάδα.
Θα χα μπει στις σουφραζέτες της εποχής, θα ήμουν και καλλιτέχνιδα. Ζωή και κότα
Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.992 μηνύματα.

18-02-24

18:19
Ναι, αν είχα την ίδια οικογένεια..Μόνο που οι σουφραζέτες ήταν στην Αγγλία και ήσαν κυρίως γυναίκες της μεσαίας τάξης. Τόσο σίγουρη είσαι πως θα είχες γεννηθεί σε οικογένεια με οικονομική άνεση τότε;
Είπα Γαλλία γιατί 1. Τα πρώτα ψήγματα φεμινισμού εκεί άνθισαν (μετά την γαλλική επανάσταση) και 2. Πάντα είχα έρωτα με την Γαλλία του τότε και τις τέχνες της
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.864 μηνύματα.

18-02-24

18:21
Όλες οι δυτικές χώρες έφτασαν στο Pick τους την περίοδο 1997-2010 θεωρώ τόσο οικονομικά όσο και κοινωνικά. Από το 2010 και μετά βλέπουμε μια πολιτιστική παρακμή σε όλα δυστυχώς η οποία όπως πάει είναι μη αναστρέψιμη. Σίγουρα για την Ελλάδα η χρυσή δεκαετία ήταν αυτή του 2000 καθώς μέσα σε αυτά τα χρόνια η Ελλάδα μπήκε στο Ευρώ, έγιναν σημαντικά έργα υποδομής, οι μισθοί καθώς και η οικονομία έτρεχαν με ρυθμούς 5% το έτος, οργανώσαμε τους Ολυμπιακούς αγώνες, κατακτήσαμε το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου το 2004 ενώ το 2005 βγήκαμε πρώτη στην Ευρώπη και στο Basket, το 2005 νικήσαμε την Eurovision, η Ελληνική ακτοπλοΐα γιγαντώθηκε προσθέτοντας 30 υπερσύγχρονα πλοία στον στόλο της, το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα εξαπλώθηκε σε όλα τα Βαλκάνια δίνοντας μας επιπλέον κύρος ενώ γενικά εκείνα τα χρόνια είναι πιο αθώα και πιο σοβαρά σε όλους τους τομείς.
Επίσης, την δεκαετία του 2000s παίχτηκαν όλες οι επιτυχίες του Mega όπως το Παρά πέντε, Είσαι το ταίρι μου, Ευτυχισμένοι μαζί, 50-50, 7 θανασιμες πεθερές κτλ. Σειρές που άφησαν εποχή και δύσκολα θα υπάρξουν παρόμοιες στο είδος τους. Τέλος, εκείνη την εποχή οι νέες γενιές άκουγαν φανατικά Χατζηγιάννη ενώ σήμερα ακούν trash καλλιτέχνες όπως Josephine, Light, Tranos κτλ.
Επίσης, την δεκαετία του 2000s παίχτηκαν όλες οι επιτυχίες του Mega όπως το Παρά πέντε, Είσαι το ταίρι μου, Ευτυχισμένοι μαζί, 50-50, 7 θανασιμες πεθερές κτλ. Σειρές που άφησαν εποχή και δύσκολα θα υπάρξουν παρόμοιες στο είδος τους. Τέλος, εκείνη την εποχή οι νέες γενιές άκουγαν φανατικά Χατζηγιάννη ενώ σήμερα ακούν trash καλλιτέχνες όπως Josephine, Light, Tranos κτλ.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

18-02-24

19:12
Θα συμφωνήσω με το Δία για Ελλάδα. Δεκαετία του 60. Από τις διαθέσιμες επιλογές τέλη του 80, 90 με τα ελληνικά ροκ συγκροτήματα και τραγουδιστές, Θάνος μικρούτσικο, Μαχαιρίτσα, Ξύλινα σπαθιά, τρύπες, κατσιμιχαίοι κ.λπ. Θα διαφωνήσω με τη χούντα γιατί εξαιτίας της χούντας δημιουργήθηκαν εξαιρετικά αντικαθεστωτικά τραγούδια. Γενικά σε κάθε εθνική καταστροφή (μικρασιατική καταστροφή, χούντα, κυπριακό δημιουργήθηκαν εξαιρετικά κομμάτια)
Παγκόσμια δεκαετία του 70 χαλαρά.
Μετά το 00 η ελληνική μουσική αμερικανοποιήθηκε και δεν έχει πολιτιστικό ενδιαφέρον.
Παγκόσμια δεκαετία του 70 χαλαρά.
Μετά το 00 η ελληνική μουσική αμερικανοποιήθηκε και δεν έχει πολιτιστικό ενδιαφέρον.
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10.315 μηνύματα.

18-02-24

19:53
.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Xμμμ... Δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Πράγματι ο πόνος των εθνικών καταστροφών μπορεί να είναι δημιουργικός για την τέχνη. Στη χούντα ο Θεοδωράκης συνέθεσε "τα τραγούδια του αγώνα", "τα τραγούδια του Ανδρέα", "επιφάνεια Αβέρωφ", "τα 18 λιανοτράγουδα" και άλλα πολλά. Ακόμα και με τη λογοκρισία κάποιοι πέρναγαν κρυφά μηνύματα μέσα από τα τραγούδια τους, π.χ. "άλλος για Χίο τράβηξε κι άλλος για Μυτιλήνη". Επίσης, κάποιοι τολμηροί επί χούντας ανέβασαν θεατρικά έργα (π.χ. "Το μεγάλο μας τσίρκο") που φυσικά η χούντα κατέβασε. Με την τραγωδία της Κύπρου η Μαρίζα Κώχ τραγούδησε στη Γιουροβίζιον το "Ωι, ωι, μάνα μου" και οι Τούρκοι απειλούσαν να τη δολοφονήσουν. Αλλά και πιο παλιά. Στην κατοχή με την εθνική αντίσταση δημιουργήθηκαν τα περίφημα αντάρτικα τραγούδια. Πάμε πιο παλιά; Η πτώση της Πόλης έδωσε στην τέχνη πολλές αφορμές δημιουργίας. Ποιήματα, τραγούδια, ζωγραφική θρήνησαν το χαμό της Πόλης. Το ίδιο και μετά τη Μικρασιατική καταστροφή. Ποιος δεν ξέρει το έργο του Καλδάρα "Μικρά Ασία" με το Νταλάρα και την Αλεξίου;Θα διαφωνήσω με τη χούντα γιατί εξαιτίας της χούντας δημιουργήθηκαν εξαιρετικά αντικαθεστωτικά τραγούδια. Γενικά σε κάθε εθνική καταστροφή (μικρασιατική καταστροφή, χούντα, κυπριακό δημιουργήθηκαν εξαιρετικά κομμάτια)
Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.992 μηνύματα.

18-02-24

20:14
1. Σιγά τις σειρές, δεν προσέφεραν και τίποτα (άντε, εκτός από το παρά πέντε που όντως είχε και γέλιο και κοινωνικά μηνύματα).Επίσης, την δεκαετία του 2000s παίχτηκαν όλες οι επιτυχίες του Mega όπως το Παρά πέντε, Είσαι το ταίρι μου, Ευτυχισμένοι μαζί, 50-50, 7 θανασιμες πεθερές κτλ. Σειρές που άφησαν εποχή και δύσκολα θα υπάρξουν παρόμοιες στο είδος τους. Τέλος, εκείνη την εποχή οι νέες γενιές άκουγαν φανατικά Χατζηγιάννη ενώ σήμερα ακούν trash καλλιτέχνες όπως Josephine, Light, Tranos κτλ.
2. Τώρα γυρίζονται πολύ πιο προσεγμένες σειρές.
3. Ο Χατζηγιάννης τι θεωρείται; Γιατί προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου.-.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.864 μηνύματα.

18-02-24

20:40
1. Σιγά τις σειρές, δεν προσέφεραν και τίποτα (άντε, εκτός από το παρά πέντε που όντως είχε και γέλιο και κοινωνικά μηνύματα).
2. Τώρα γυρίζονται πολύ πιο προσεγμένες σειρές.
3. Ο Χατζηγιάννης τι θεωρείται; Γιατί προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου.-.
Πρόσφεραν δεν πρόσφεραν έκαναν τηλεθέαση 40-60% που σήμερα καμία σειρά δεν κάνει. Όσο αφορά τον Χατζηγιάννη απλά αποτελεί την καλύτερη σύγχρονη Ελληνική φωνή και δεν το λέω εγώ αλλά τα αμέτρητα βραβεία που έχει κερδίσει.
Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.992 μηνύματα.

18-02-24

20:43
Η τηλεθέαση δεν λέει τίποτα αγάπη μου.. και το survivor κάνει 40% τι σημαίνει; Απλά τότε όλοι ήταν κολλημένοι με την τηλεόραση γιατί μόνο αυτή είχαν.. τώρα υπάρχουν κινητά, νετφλιξ, yt και αμέτρητες άλλες πηγές, δεν περιμένουν καμία σειρά..Πρόσφεραν δεν πρόσφεραν έκαναν τηλεθέαση 40-60% που σήμερα καμία σειρά δεν κάνει. Όσο αφορά τον Χατζηγιάννη απλά αποτελεί την καλύτερη σύγχρονη Ελληνική φωνή και δεν το λέω εγώ αλλά τα αμέτρητα βραβεία που έχει κερδίσει.
Όσον αφορά τον Χατζηγιάννη, δεν πιστεύω ότι έχει προσφέρει κάτι στη μουσική. Βέβαια αυτά είναι γούστα!
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 59 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.