Resaldis
Δραστήριο μέλος
Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
21-09-21
15:31
«Σήμερα η αυτοκινητοβιομηχανία προετοιμάζεται για μια νέα γενιά καταναλωτών που, αντί για την ιδιοκτησία αυτοκινήτου, θα επιλέγουν την αγορά «υπηρεσιών κινητικότητας» (mobility as a service), μια πολύ πιο φτηνή λύση. Σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις, καλά εξοπλισμένες σε δημόσια συγκοινωνία, car sharing, υποδομές ποδηλάτου και μέσων μικροκινητικότητας και περπατήματος, οι κάτοικοι απελευθερώνονται από το οικονομικό βάρος του αυτοκινήτου, επιλέγοντας έναν διαφορετικό τρόπο ζωής. Η τεχνολογία επικοινωνίας βοηθάει πολύ σε αυτό.
Ειδικά το κέντρο της Αθήνας θα έπρεπε να είναι ελεύθερο από αυτοκίνητα, τόσο γιατί είναι εξαιρετικά πυκνό και δεν τα χωράει όσο και γιατί αυξάνουν την πιθανότητα τα μάρμαρα της Ακρόπολης να γίνουν ακόμα περισσότερο ασβέστης. Αυτή η πόλη έχει ευθύνη απέναντι στον υπόλοιπο κόσμο όχι μόνο να δείχνει αλλά και να προστατεύει την Ιστορία της.
Σε ένα τέτοιο κέντρο οι σχετικά μικρές αποστάσεις στο εσωτερικό του θα καλύπτονταν με το μετρό, με μικρά ηλεκτρικά λεωφορεία, όπως συμβαίνει σε πεζοδρομημένα κέντρα σε πολλές πόλεις του κόσμου, με ποδήλατα, ηλεκτρικά ποδήλατα, τα οποία αλλάζουν ριζικά τα δεδομένα σε κάθε πόλη όσες ανηφόρες κι αν έχει, με ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα κοινής χρήσης (όπως συμβαίνει εδώ και χρόνια στο Παρίσι) και με διάφορα μέσα μικροκινητικότητας που δίνουν όλο και πιο έντονα το «παρών» στην αγορά.»
Θανάσης Βλαστός, LiFO
Ειδικά το κέντρο της Αθήνας θα έπρεπε να είναι ελεύθερο από αυτοκίνητα, τόσο γιατί είναι εξαιρετικά πυκνό και δεν τα χωράει όσο και γιατί αυξάνουν την πιθανότητα τα μάρμαρα της Ακρόπολης να γίνουν ακόμα περισσότερο ασβέστης. Αυτή η πόλη έχει ευθύνη απέναντι στον υπόλοιπο κόσμο όχι μόνο να δείχνει αλλά και να προστατεύει την Ιστορία της.
Σε ένα τέτοιο κέντρο οι σχετικά μικρές αποστάσεις στο εσωτερικό του θα καλύπτονταν με το μετρό, με μικρά ηλεκτρικά λεωφορεία, όπως συμβαίνει σε πεζοδρομημένα κέντρα σε πολλές πόλεις του κόσμου, με ποδήλατα, ηλεκτρικά ποδήλατα, τα οποία αλλάζουν ριζικά τα δεδομένα σε κάθε πόλη όσες ανηφόρες κι αν έχει, με ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα κοινής χρήσης (όπως συμβαίνει εδώ και χρόνια στο Παρίσι) και με διάφορα μέσα μικροκινητικότητας που δίνουν όλο και πιο έντονα το «παρών» στην αγορά.»
Θανάσης Βλαστός, LiFO
Αρχική Forum
Νέα Δημοσίευση
Προσωπικές Συζητήσεις
Πολυμέσα - Gallery
Συνδεδεμένοι Χρήστες
Λίστα Αποκλεισμένων
Υπεύθυνοι του Forum
Chat and Fun
iSchool
