xristaras9
Διάσημο μέλος


Το ότι είναι προαιρετικό ποιο ακριβώς πρόβλημα από αυτά που ανέφερα λύνει; Δεν πριμοδοτεί συγκεκριμένους και με κριτήρια άσχετα της υπηρεσίας; Ανάμεσα σε 2 με ίδια αξιολόγηση και όλα ίδια, ο ένας με ωραία φωτο κι ο άλλος χωρίς (επειδή πχ είναι μαύρος κι άσχημος ή γέρος). Ποιον θα διάλεγες ακικος; Ειλικρινή απάντηση θέλω καθώς και αν αυτό το βλέπεις δίκαιο.
Ρώτησα ποια είναι η χρησιμότητα και ακόμα δεν έχω ακούσει πειστική απάντηση. Νομίζω πως προκειμένου να την πούμε στους συνδικαλιστές και στην κυβέρνηση παραλογιζόμαστε. Μη τυχόν και χάσουμε το υπέρτατο δικαίωμα να διαλέγουμε την επιθυμητή φάτσα ταξιτζή! Έλεος.
Το επιχείρημα σου πέρι άδικης μεταχείρισεις των οδηγών απο την φώτο είναι καταρριπτέο απο μόνο του γιατί δεν επιλέγεις εσύ τον οδηγό (η λίστα με τους οδηγούς που εσύ επέλεγες αυτον που ήθελες ήταν στην αρχική εφαρμογή τώρα άλλαξε).Το σύστημα εντοπίζει την διεύθυνση που βρίσκεσαι με GPS και σου στέλνει τον κοντινότερο οδηγό που υπάρχει στην περιοχή και είναι διαθέσιμος για κλήσεις ανεξαρτήτος χρώματος,ράτσας,ηλικίας κτλ.Δεν του βγαίνει όμως του Σπιρτζή το νομοσχέδιο-δώρο στον κύρ Θύμιο τον συνδικάλα της ΣΑΤΑ και θέτει άλλα θέματα όπως τα προσωπικά δεδομένα λες και η ανεξάρτητη αρχή προσωπικών δεδομένων δεν θα μπορούσε να παρέμβει στην εφαρμογή ολα αυτά τα χρόνια και να δημιουργήσει θέμα για τις φωτογραφίες των οδηγών.Θα φάνε ενα κατακέφαλο απο την ευρωπαική επιτροπή και τα δικαστήρια(εθνικά/ευρωπαικά) θα χάσουν το φώς τους οπως και με το νομοσχέδιο για τα κανάλια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Το ίδιο ακριβώς γίνεται και με το taxibeat.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θέλουμε να διώξουμε την τεχνολογία από τη ζωή μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Το επιχείρημα σου πέρι άδικης μεταχείρισεις των οδηγών απο την φώτο είναι καταρριπτέο απο μόνο του γιατί δεν επιλέγεις εσύ τον οδηγό (η λίστα με τους οδηγούς που εσύ επέλεγες αυτον που ήθελες ήταν στην αρχική εφαρμογή τώρα άλλαξε)
Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα να επιλέξεις οδηγό αλλά δεν είναι προεπιλεγη.
Μάλλον τον μαύρο θα διάλεγα.Το ότι είναι προαιρετικό ποιο ακριβώς πρόβλημα από αυτά που ανέφερα λύνει; Δεν πριμοδοτεί συγκεκριμένους και με κριτήρια άσχετα της υπηρεσίας; Ανάμεσα σε 2 με ίδια αξιολόγηση και όλα ίδια, ο ένας με ωραία φωτο κι ο άλλος χωρίς (επειδή πχ είναι μαύρος κι άσχημος ή γέρος). Ποιον θα διάλεγες ακικος; Ειλικρινή απάντηση θέλω καθώς και αν αυτό το βλέπεις δίκαιο.
Ρώτησα ποια είναι η χρησιμότητα και ακόμα δεν έχω ακούσει πειστική απάντηση. Νομίζω πως προκειμένου να την πούμε στους συνδικαλιστές και στην κυβέρνηση παραλογιζόμαστε. Μη τυχόν και χάσουμε το υπέρτατο δικαίωμα να διαλέγουμε την επιθυμητή φάτσα ταξιτζή! Έλεος.
Με ένα ταρίφα που μιλούσα ήταν απόλυτα ευχαριστημένος με την υπηρεσία κυρίως για την ποιότητα των πελατών του και πλέον μπορει να βασίζεται αποκλειστικά στην υπηρεσίες αυτή και όχι στα ραδιοταξί. Το τελευταίο είναι ο λόγος που τα πολεμάνε. Από όσο βλέπω τώρα σε γνωστό Αpp που προσφέρει αυτή την υπηρεσία είναι αρκετοί ταξιτζήδες χωρίς photo. Προσωπικά από μια φωτογραφία καταλαβαίνεις πολλά. Υπάρχουν άτομα που βγάλανε χύμα μια φωτογραφία και άλλοι που πήγαν σε φωτογράφο για το σκοπό αυτό και έχουν επενδύσει σε wifi και άλλες υπηρεσίες. Πάντως υπάρχουν ταρίφες χωρίς φωτογραφία που έχουν αρκετές κούρσες.
Η ουσία είναι ότι θέλουν να μετατρέψουν τις υπηρεσίες αυτές σε ραδιοταξί με σχέση εξαρτημένης εργασίας που είναι κάτι το απαράδεκτο. Με την ίδια λογική αυτοί που έχουν apps αναζήτησης ιατρών πρέπει να ανοίξουν κλινική.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stitchpunk
Δραστήριο μέλος


Όσον αφορά την φωτο:Θες γύρο κοτόπουλο απ όλα; Τι σε νοιάζει από ποιο μαγαζί θα έρθει;
Κατά την γνώμη μου δεν πρέπει να σε νοιαξει τι φατσα έχει ο τύπος που τυλιγει τις πιτες, πρέπει να σε νοιαξει αν θα έρθει από το βρωμερο γυραδικο στο οποίο κυκλοφορούν κατσαριδες ή αν θα έρθει από το γυραδικο που τηρεί τους κανόνες υγιεινής. Αυτό όμως είναι κάτι που ελέγχει το υγειονομικο, δηλαδή το κράτος. Ούτε ο πελάτης ούτε ο καταστηματαρχης. Κι εδώ θα θεσω το ερώτημά μου. Ποιός πρέπει να ελέγχει τον οδηγό ταξί? Ο πελάτης? Ο εργοδοτης? Το κράτος? Είναι σε θέση ο πελάτης να κρίνει αντικειμενικά? Και δη από μια εικόνα? Είναι η εικόνα αυτό που θα έπρεπε να ελέγχεται?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristaras9
Διάσημο μέλος


Όσον αφορά την φωτο:
Κατά την γνώμη μου δεν πρέπει να σε νοιαξει τι φατσα έχει ο τύπος που τυλιγει τις πιτες, πρέπει να σε νοιαξει αν θα έρθει από το βρωμερο γυραδικο στο οποίο κυκλοφορούν κατσαριδες ή αν θα έρθει από το γυραδικο που τηρεί τους κανόνες υγιεινής. Αυτό όμως είναι κάτι που ελέγχει το υγειονομικο, δηλαδή το κράτος. Ούτε ο πελάτης ούτε ο καταστηματαρχης. Κι εδώ θα θεσω το ερώτημά μου. Ποιός πρέπει να ελέγχει τον οδηγό ταξί? Ο πελάτης? Ο εργοδοτης? Το κράτος? Είναι σε θέση ο πελάτης να κρίνει αντικειμενικά? Και δη από μια εικόνα? Είναι η εικόνα αυτό που θα έπρεπε να ελέγχεται?
Αν θές να λέγεσαι σοβαρή εταιρεία θα πρέπει να ελέγχεις ποιοί οδηγοί είναι νόμιμοι και τηρούν τα κριτήρια και εφόσον δεν τηρούν τα κριτήρια να το αναφέρεις στην αρμόδια αρχή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης


Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θέλουμε να διώξουμε την τεχνολογία από τη ζωή μας.
Ναι, προσοχή μη χάσουμε το τρένο της τεχνολογίας με προμετωπίδα τις φωτογραφίες ταξιτζήδων.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stitchpunk
Δραστήριο μέλος


Διαφωνεις κάπου στο ότι η φωτο δεν έχει καμία σχέση με όλο αυτό και άρα δεν θα έπρεπε να αποτελεί κριτήριο επιλογής οδηγού?Αν θές να λέγεσαι σοβαρή εταιρεία θα πρέπει να ελέγχεις ποιοί οδηγοί είναι νόμιμοι και τηρούν τα κριτήρια και εφόσον δεν τηρούν τα κριτήρια να το αναφέρεις στην αρμόδια αρχή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristaras9
Διάσημο μέλος


Διαφωνεις κάπου στο ότι η φωτο δεν έχει καμία σχέση με όλο αυτό και άρα δεν θα έπρεπε να αποτελεί κριτήριο επιλογής οδηγού?
Προφανως και δεν διαφωνώ αλλά η συζήτηση έχει εκτροχιαστεί εδώ μιλάμε για νομοσχέδιο μετατροπής του taxibeat σε εταιρεία μεταφορών και ασχολούμαστε με το αν πρέπει ο ταξιτζης να βάζει φωτογραφία ή οχι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stitchpunk
Δραστήριο μέλος


Προφανως και δεν διαφωνώ αλλά η συζήτηση έχει εκτροχιαστεί εδώ μιλάμε για νομοσχέδιο μετατροπής του taxibeat σε εταιρεία μεταφορών και ασχολούμαστε με το αν πρέπει ο ταξιτζης να βάζει φωτογραφία ή οχι.
Αναφερθηκα μόνο στο πως αξιολογειται ο οδηγός γιατί το νομοσχεδιο απ'οτι ξέρω δεν έχει βγει κι έχω διαβάσει μόνο κάτι άρθρα. Δεν θεωρώ σωστό να μιλησω για κάτι που δεν έχω διαβάσει. Καλύτερα να περιμένουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristaras9
Διάσημο μέλος


Αναφερθηκα μόνο στο πως αξιολογειται ο οδηγός γιατί το νομοσχεδιο απ'οτι ξέρω δεν έχει βγει κι έχω διαβάσει μόνο κάτι άρθρα. Δεν θεωρώ σωστό να μιλησω για κάτι που δεν έχω διαβάσει. Καλύτερα να περιμένουμε.
Η αξιολόγηση γίνεται μετά το τέλος της διαδρομής αφού εχεις δεί τον οδηγό οπότε και να μην έχεις δει πιο πριν φώτο πιο πριν δεν έχει καμιά σημασία.Το τι κριτήρια εφαρμόζει ο κάθε πελάτης είναι δικό του θέμα για να περάσει τα ''αστεράκια'' αξιολόγησης άλλωστε η τελική βαθμολογία προκύπτει απο τον μέσο όρο των αξιολογήσεων που έχει ο οδηγός και όχι απο έναν μονο πελάτη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aleksa
Τιμώμενο Μέλος


Είναι ένας τρόπος να ξεχωρίσουν οι σωστοί επαγγελματίες από τους διάφορους τυχάρπαστους, ψυχάκηδες ή παραβάτες του κοινού ποινικού δικαίου (κοινώς, κλέφτες).

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamweaver
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


Εν ολιγοις, το ταξι ειναι συντεχνια. Το TaxiBeat προσπαθωντας να δημιουργησει μια νεα αγορα, απο σποντα αναγκασε τη συντεχνια να αλλαξει. Να καθαρισει τα αυτοκινητα, να κοβει αποδειξεις κ.ο.κ. Αυτο για πολλους επαγγελματιες δεν ηταν αναγκαστικα αρνητικο. Για τα κεφαλια της συντεχνιας και κυριως τον τιτανα Λυμπεροπουλο αυτο ηταν καταστροφη. Θελουν να ελεγχουν απολυτα το επαγγελμα και αυτο να συνεχισει να λειτουργει θολα οπως γινοταν πριν το Beat. Θελουν να εχουν την απολυτη ελευθερια και να μη δινουν λογαριασμο σε κανεναν.
Το νομοσχεδιο που στοχευε την Beat ηταν καθαρα ψηφοθηρικο, ο Λυμπεροπουλος ηταν συνδικαλιστης της Νεας Δημοκρατιας και η κυβερνηση τον ελκει να περασει στο δικο της στρατοπεδο και να φερει μαζι του ολη την κομπανια του. Δεν εχει σημασια αν τελικα περασει ο νομος ή εφαρμοστει, που δε θα εφαρμοστει. Σημασια εχει οτι η κυβερνηση του εκανε ενα δωρο, ακομα και αν ηταν απλα για εντυπωσιασμο, την ιδια ωρα που η αντιπολιτευση τον εχει πουλησει. Η Κυβερνηση κερδιζει οπως και να εχει. Τους ταξιτζηδες τους πηρε μαζι της. Το BEAT θα συνεχισει να λειτουργει οπως σημερα και βρεθηκαν υποστηρικτες του απο το πουθενα. Και η Αντιπολιτευση κερδιζει, προωθοντας ενα φιλο-επιχειρηματικο προφιλ με τη σταση που κρατησε. Οι μονοι χαμμενοι ειναι οι ταριφες του Θυμιου. Απλα δε το εχουν καταλαβει ακομα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Έστειλε το παρακάτω email στους πελάτες της:
Αγαπητέ/ή _____,
Είμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι ο νέος νόμος που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή περιλαμβάνει διατάξεις που επηρεάζουν τις υπηρεσίες ridesharing. Θα πρέπει να αξιολογήσουμε εάν και πώς μπορούμε να λειτουργήσουμε σύμφωνα με αυτό το νέο πλαίσιο. Για αυτό το λόγο, προχωράμε στην αναστολή της υπηρεσίας uberX στην Αθήνα, τη Δευτέρα 9 Απριλίου στις 23:59 μέχρι να βρούμε τις κατάλληλες λύσεις.
Καταλαβαίνουμε ότι βασίζεστε στην εφαρμογή μας για να μετακινήστε με ευκολία και ασφάλεια στην Αθήνα και αυτή η είδηση ίσως έρχεται ξαφνικά.
Δεν φεύγουμε όμως από την Ελλάδα. Προς το παρόν, θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα σας στην Αθήνα με την υπηρεσία uberTAXI.
Προσβλέπουμε στη συνεργασία με όλους τους σχετικούς φορείς στη χώρα, ώστε να βρούμε ένα τρόπο να απολαμβάνετε τα οφέλη των σύγχρονων τεχνολογιών όπως αυτή της Uber.
Ευχαριστούμε για τη στήριξη και την προτίμησή σας, καθώς συντέλεσαν στην μεγάλη επιτυχία της υπηρεσίας uberX στην Αθήνα.
Εις το επανιδείν, Αθήνα!
Η ομάδα της Uber Greece
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


Όταν δεν έχεις απαντήσεις στα προβλήματα που σου παρουσιάζονται, αλλάξε τη συζήτηση. "Δεν φταίμε εμεί που σταματάει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες η uber, αυτή φταίει που δεν είχε έδρα το Ελλαδιστάν".

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αυγή όντος
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τσιγάρα σέρτικα
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.