Κυβέρνηση Μητσοτάκη 2023

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 28,404 μηνύματα.
Του Ουλιάνωφ το μειδίαμα... :P

Ποιοι εξωγήινοι; Σεξογήινοι. Είναι ο καπιταλισμός, οέο...

View attachment 118892
Opportunity-When-It-Knocks-Best-Demotivational-Posters.jpg
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,710 μηνύματα.
Του Ουλιάνωφ το μειδίαμα... :P

Ποιοι εξωγήινοι; Σεξογήινοι. Είναι ο καπιταλισμός, οέο...

View attachment 118892

Δεν νομίζω ότι η Ρόδος θα έχει τουρισμό φέτος μετά από αυτό που έγινε. Ήδη φεύγουν οι περισσότεροι τουρίστες και δεν κοιτάνε πίσω τους.
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,936 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι η Ρόδος θα έχει τουρισμό φέτος μετά από αυτό που έγινε. Ήδη φεύγουν οι περισσότεροι τουρίστες και δεν κοιτάνε πίσω τους.
Σωστά, μέχρι του χρόνου θα έχει ξεχαστεί το θέμα και οι ξενοδόχοι θα αποτριπλασιάσουν στις κανονικές τιμές.
Η ζωή συνεχίζεται... :beach:
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,710 μηνύματα.

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,234 μηνύματα.
Παιδιά επειδή από Πάτρα είμαι και είναι γνωστό τι γίνεται με τις γέφυρες της περιμετρικής.

Όταν είχε φτιαχτεί όλες μα όλες ήταν σάπιες και το καταλάβανε καμιά δεκαριά χρόνια μετά.

Οπότε σταδιακά τις γκρεμίζουν και τις ξαναφτιάχνουν όλες για να μην σκοτωθεί κόσμος.

Στις συγκεκριμένες γέφυρες είχε γκρεμιστεί και ανακατασκευαστεί η γέφυρα του ενός ρεύματος και τώρα γκρέμιζαν την άλλη.

Η εταιρεία που έχει τον δρόμο(Ολυμπία οδός) φαίνεται να κάνει ένα ωραίο κόλπο για να γλιτώσει λεφτά από συνεργεία και από το κόστος για να μαζέψει τα μπάζα.
Πληρώνει όποιους εργάτες χειρίζονται τα μηχανήματα και οι υπόλοιποι είναι Ρομά της περιοχής.
Το ντιλ, επίσημα ή ανεπίσημα, είναι ότι θα βοηθούν με το γκρέμισμα και θα πάρουν ότι μεταλλικό προκύψει από την κατεδάφιση.

Πέρασα προχτές από το σημείο, ακόμα και αυτοί που ρύθμιζαν την κυκλοφορία ήταν...you guessed it Ρομά.

Η Ολυμπία οδός έχει ιστορικό με γέφυρες που είναι ακατάλληλες και πρέπει να τις γκρεμίσει και να τις ξαναφτιάξει όπως και με αποτυχημένες κατεδαφίσεις γεφυρών.

Τον περασμένο Σεπτέμβρη κατά την διάρκεια κατεδάφισης γέφυρας στα Μέγαρα έγινε ακριβώς το ίδιο αλλά πήρε πολύ μικρότερη έκταση γιατί είχε μόνο 2 τραυματίες, οχι νεκρούς.


 

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,130 μηνύματα.
Victim blaming κι ατομική ευθύνη ακόμα και στη γέφυρα ρε μλκ, δεν πάμε κάλα.

Τι θα γίνει με αυτήν την καραμέλα πια;
Δεν ψήνεται κάποιος κόσμος να καταλάβει ότι είμαστε ρδελο σε τόσα πράγματα που αν τα απέφευγες δε θα ζούσες ξέρωγω.

Μην περάσεις κάτω από γέφυρα, μη μένεις κοντά σε δάσος, μην πάρεις τρένο, μην ζεις σε ισόγειο, προκαλείς.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,234 μηνύματα.
Από τους τραυματίες ο ένας είναι διασωληνωμένος και ψάχνουν ακόμα γιατί πιστεύουν ότι υπάρχουν και άλλοι από κάτω.

Στο μεταξύ υποτίθεται απαγορεύονται αυτές τις μέρες οι εργασίες σε εξωτερικούς χώρους μεταξύ 12-5.

Αν δεν το τηρεί η Ολυμπία οδός και ο εργολάβος που είναι μια από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές της χώρας πως περιμένει κανείς να το τηρήσει το κάθε σουβλατζίδικο.

Ο καθένας ότι γουστάρει κάνει...

 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,935 μηνύματα.
Απαράδεκτο να φυλακιστούν οι χειριστές των μηχανημάτων μετά από τέτοιο σοκ που υπέστησαν.

Η κατασκευαστική έβγαλε ανακοίνωση. Υποστηρίζει ότι το ατύχημα έγινε μετά την απαγόρευση των εργασιών που δεν βγάζει νόημα γιατί 1 χειριστής τραυματίστηκε.
«Η ΑΒΑΞ ΑΕ γνωστοποιεί ότι σήμερα Κυριακή 23/7/23 στο 206 χλμ της Εθνικής Οδού Πατρών-Πύργου εκτελούσε προγραμματισμένες εργασίες κατεδάφισης γέφυρας (φορέας κατεύθυνσης προς Πάτρα). Μετά τη διακοπή των εργασιών και παρά την απαγόρευση της κυκλοφορίας και τα μέτρα που είχαν ληφθεί, στο χώρο βρέθηκαν άτομα μη έχοντα εργασία τα οποία τραυματίστηκαν (ένα από τα οποία θανάσιμα) από τμήματα της γέφυρας που κατέρρευσαν.

H Εταιρεία από την πρώτη στιγμή συνεργάζεται στενά με τις αρχές στο πλαίσιο διερεύνησης του συμβάντος. Η ΑΒΑΞ ΑΕ εκφράζει τα βαθύτατα συλλυπητήριά της στους οικείους του θανόντα και εύχεται ταχεία ανάρρωση στους τραυματίες».
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,234 μηνύματα.
Απαράδεκτο να φυλακιστούν οι χειριστές των μηχανημάτων μετά από τέτοιο σοκ που υπέστησαν.

Η κατασκευαστική έβγαλε ανακοίνωση. Υποστηρίζει ότι το ατύχημα έγινε μετά την απαγόρευση των εργασιών που δεν βγάζει νόημα γιατί 1 χειριστής τραυματίστηκε.
Προσπαθεί να γλιτώσει το πρόστιμο για εργασία στο 12-5 και πράγματι αν δεν υπήρχε τραυματίας χειριστής θα μπορούσε και να στέκει. Αλλά αν οι εργασίες είχαν σταματήσει 12 κανείς χειριστής δεν θα ήταν μέσα στο μηχάνημα 12.47 που έγινε.

Αν πείσει ότι οι εργασίες είχαν σταματήσει πριν τις 12 και οτι οι Ρομά από κάτω ήταν άσχετοι που πήγαν να κλέψουν δεν πληρώνει φράγκο σε κανέναν αντε καμιά αποζημίωση στον χειριστή που τραυματίστηκε ή κάνα πρόστιμο για τα μέτρα ασφαλείας που δεν υπήρχαν.

Αν δεν πείσει θα πρέπει να πληρώσει πρόστιμο για το 12-5,πρόστιμο για ανασφάλιστους όσους Ρομά δούλευαν εκει μαύρα(σιγά μην ήταν ασφαλισμένοι) και αποζημίωση σε όποιον έπαθε έστω και γρατζουνιά.

Ο εισαγγελέας δεν έχει την ίδια άποψη με την εταιρεία πάντως για αυτό και έβαλε μέσα με συνοπτικές διαδικασίες τους άμεσα υπεύθυνους.
Οι χειριστές θα την γλιτώσουν εντολές εκτελούσαν, ο μηχανικός που επέβλεπε όμως...
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,935 μηνύματα.
Προσπαθεί να γλιτώσει το πρόστιμο για εργασία στο 12-5 και πράγματι αν δεν υπήρχε τραυματίας χειριστής θα μπορούσε και να στέκει. Αλλά αν οι εργασίες είχαν σταματήσει 12 κανείς χειριστής δεν θα ήταν μέσα στο μηχάνημα 12.47 που έγινε.

Αν πείσει ότι οι εργασίες είχαν σταματήσει πριν τις 12 και οτι οι Ρομά από κάτω ήταν άσχετοι που πήγαν να κλέψουν δεν πληρώνει φράγκο σε κανέναν αντε καμιά αποζημίωση στον χειριστή που τραυματίστηκε ή κάνα πρόστιμο για τα μέτρα ασφαλείας που δεν υπήρχαν.

Αν δεν πείσει θα πρέπει να πληρώσει πρόστιμο για το 12-5,πρόστιμο για ανασφάλιστους όσους Ρομά δούλευαν εκει μαύρα(σιγά μην ήταν ασφαλισμένοι) και αποζημίωση σε όποιον έπαθε έστω και γρατζουνιά.

Ο εισαγγελέας δεν έχει την ίδια άποψη με την εταιρεία πάντως για αυτό και έβαλε μέσα με συνοπτικές διαδικασίες τους άμεσα υπεύθυνους.
Οι χειριστές θα την γλιτώσουν εντολές εκτελούσαν, ο μηχανικός που επέβλεπε όμως...
To κράτος πρέπει να αποδείξει ότι η κατασκευαστική δεν δούλευε 12 - 5 και όχι το αντίστροφο.
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 789 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,152 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,710 μηνύματα.
Μέση άποψη κάποιου που το πλησιέστερο που έχει δει σε στατική είναι το jenga
Οκ.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οκ.

Δεν απαντάς με αυτό...χειριστής τρυπανιού που -εμμέσως πλην σαφώς- υπονοείται ότι πρόκειται για άτομο που εργάζονταν στην συντήρηση.

Θα με ενδιέφερε πάντως η από μηχανικής-φυσικής πλευράς μελέτη του φαινόμενου. Στείλε μου σε pm το paper μην το αντιγράψει κανένας...
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,710 μηνύματα.

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,550 μηνύματα.
Η ελληνική κοινωνία είναι αντιμέτωπη με ένα νέο πακέτο δημοσιονομικής λιτότητας, την ίδια ώρα που οι πραγματικοί μισθοί έχουν μειωθεί κατά 40% μετά το 2008 και οι κρατικές υποδομές σε ευαίσθητους τομείς, όπως η Δημόσια Υγεία, η Παιδεία και η Πυροπροστασία, έχουν καταρρεύσει.

Το πρόβλημα είναι ότι στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυτή η εξέλιξη είναι ένα ακόμα επιχείρημα για μεγαλύτερη λιτότητα και δημοσιονομική πειθαρχία.

Κοντολογίς, η ελληνική κοινωνία βρίσκεται μπροστά σε έναν νέο γύρο λιτότητας, ανεξάρτητα από τα φληναφήματα της επικοινωνιακής πολιτικής της κυβέρνησης. Η όλη προεκλογική φιλολογία της Νέας Δημοκρατίας για καλύτερες μέρες μοιάζει να εξαντλείται πριν κλείσει ο πρώτος μήνας της νέας διακυβέρνησης, και αυτό σε μια κοινωνία τραυματισμένη από την ύφεση. Όπως έχουμε πει πολλές φορές από αυτήν τη στήλη, η αναμέτρηση του κόσμου με την κυβερνητική – ευρωενωσιακή πολιτική είναι θέμα χρόνου.




Πηγή: https://www.paron.gr/2023/07/24/to-...ita-kai-i-elliniki-koinonia-toy-n-stravelaki/
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,179 μηνύματα.
Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,710 μηνύματα.
Είναι πολύ λυπηρό να βλέπεις τα καταστήματα να κλείνουν με αποτέλεσμα να χάνονται χιλιάδες θέσεις εργασίας. Παρακάτω θα σας γράψω πόσα ήταν τα καταστήματα των τραπεζών το 2013 και πόσα έχουν απομείνει σήμερα το 2023.

Τράπεζα Πειραιώς:
2013: 950 καταστήματα , 2.000 ATM
•2023: 390 καταστήματα, 1.800 ATM

Εθνική Τράπεζα:
•2013: 541 καταστήματα, 1.420 ATM
•2023: 327 καταστήματα, 1.497 ATM

Alpha Bank:
•2013: 600 καταστήματα, 1.200 ATM
•2023: 275 καταστήματα, 1.280 ATM

Eurobank:
•2013: 510 καταστήματα, 870 ATM
•2023: 271 καταστήματα, 1.027 ATM

Βλέπουμε ότι τα καταστήματα μειώθηκαν κάτω από το μισό την τελευταία δεκαετία όμως τα ATMs παρουσίασαν αύξηση καθώς οι τράπεζες εγκαθιστούν μηχανήματα σε μέρη όπως το Metro, Αεροδρόμια, λιμάνια και στα Malls.
 

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,550 μηνύματα.
Είναι πολύ λυπηρό να βλέπεις τα καταστήματα να κλείνουν με αποτέλεσμα να χάνονται χιλιάδες θέσεις εργασίας. Παρακάτω θα σας γράψω πόσα ήταν τα καταστήματα των τραπεζών το 2013 και πόσα έχουν απομείνει σήμερα το 2023.

Τράπεζα Πειραιώς:
2013: 950 καταστήματα , 2.000 ATM
•2023: 390 καταστήματα, 1.800 ATM

Εθνική Τράπεζα:
•2013: 541 καταστήματα, 1.420 ATM
•2023: 327 καταστήματα, 1.497 ATM

Alpha Bank:
•2013: 600 καταστήματα, 1.200 ATM
•2023: 275 καταστήματα, 1.280 ATM

Eurobank:
•2013: 510 καταστήματα, 870 ATM
•2023: 271 καταστήματα, 1.027 ATM

Βλέπουμε ότι τα καταστήματα μειώθηκαν κάτω από το μισό την τελευταία δεκαετία όμως τα ATMs παρουσίασαν αύξηση καθώς οι τράπεζες εγκαθιστούν μηχανήματα σε μέρη όπως το Metro, Αεροδρόμια, λιμάνια και στα Malls.
Nαι απο όλα τα καταστήματα που έκλεισαν στη χώρα νομίζω το πρώτο δάκρυ θα το ρίξω για τις τράπεζες
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top