Demelene
Διάσημο μέλος


Το παρακάτω είναι απόροια ατελείωτης βαρεμάρας μέσα στο τρένο καθώς και πάντα καθυστέρησης το πρωί όταν πάω στην δουλειά.
Έχουμε και λέμε λοιπόν.
Όπως πάει το μετρό από Πανεπιστημιού προς Ομόνοια έχει δύο εξόδους. Αυτήν στο πίσω τμήμα του τρένου (την Νότια) και αυτή μπροστά (την Βόρια). Πιστεύω ότι έχω πετύχει τους προσανατολισμούς.
Το μεγάλο ζήτημα είναι το εξής. Γιατί αυτοί που βγαίνου από την Βόρια Έξοδδο φτάνουν ότι και να κάνει νωρίτερα στον πάνω όροφο από τους άλλους? (Νομίζω δεν υπάρχει smiley που να αντικατοπτρίζει την μεγάλη σπαστικότητα). Τι νομίζατε? Σοβαρή ερώτηση? Είπαμε βαρεμάρα ατελείωτη.
Πλάκα πλάκα όμως επειδή έχω κάνει διατριβεί για το ποια πόρτα σε ποιο βαγόνι έχει τον βέλτιστο χρόνο εξόδου, όσο και γρήγορα περπατώντας να κάνεις και ανεβαίνοντας τα σκαλιά από την Νότια Έξοδο πάλι δεν φτάνεις πρώτος εκτός και αν τρέχεις.
Το έχω κοιτάξει και δεν βλέπω καμιά διαφορά αρχιτεκτονικά. Λέτε να έχει κανένα περίεργο μαγνητικό πεδίο? Λέτε η μια σκάλα να έχει άποψη? Μήπως να φωνάξουμε τον Λιακόπουλο? Μπορεί να είναι και δαιμονισμένο.

Άυτό που δεν ξέρω όμως είναι τι γίνεται από την άλλη πλευρά της πλατφόρμα αυτή από Ομόνοια προς Πανεπιστήμιο.
Πιστεύω ότι το θέμα είναι σημαντικό, και πρέπει να εγκριθεί κονδύλη από τον προυπολογισμό για να μελετηθεί και να οργανωθούν επιτροπές και υποεπιτροπές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


post
ever!
λολ, δοκιμασες να το μετρησεις με χρονομετρο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Demelene
Διάσημο μέλος


Προτείνω θέμα διπλωματικής σε σχολή. Ερευνητική εργασία. Όποιος το λύσει 10 χωρίς εξέταση.
Έχω την αίσθηση πάντως ότι η ευθεία των σκαλίων δεν είναι παράλληλη με τις γραμμές και το βόριο τμήμα πρέπει να είναι πιο κοντά στην πλατφόρμα. Εϊναι έτσι και αλλιώς γιατί έχει σκάλες που ανεβαίνουν από την πλευρά της πλατφόρμας ενώ από το Νότιο δεν έχει. Αλλά είναι 2-3 μέτρα! Δεν μπορεί κάθε φορά.
Δεν το έχω πάρει πολύ σοβαρά????? Ε΄? Ε?Μεγάλες ανυσηχίες το πρωί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Corpse Bride
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Demelene
Διάσημο μέλος


Νομίζω ότι τέτοια έχει όπως πας προς το τρένο??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος






Όσον αφορά την Ομόνοια από Παν/μιο, νομίζω αν δεν κάνω λάθος ότι η κατάλληλη πόρτα του συρμού είναι η πρώτη στο 3ο βαγόνι, που σε βγάζει ακριβώς μπροστά στην έξοδο. Η ίδια ακριβώς είναι και για το Παν/μιο από Σύνταγμα (μιλάμε για τρέλα μεγάλη



Όσο για την Ομόνοια, μάλλον ο αρχιτέκτονας δεν μπορούσε να βρει ένα τρόπο να κάνει και τις δύο διαδρομές "ισοδύναμες". Τέτοιες αδικίες συναντάς παντού, όχι μόνο εκεί πέρα. Για παράδειγμα στο Μοναστράκι: η διαδρομή [Μετρό-ΗΣΑΠ: Αποβάθρα προς Πειραιά] είναι πολύ πιο σύντομη από τη διαδρομή [Μετρό-ΗΣΑΠ: Αποβάθρα προς Κηφισιά]. Αυτό μπορώ να σκεφτώ...
Μεγάλη τρέλα, ε;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giostau
Πολύ δραστήριο μέλος


(η τελευταία στάση που φιάχνουν είναι ακριβώς πάνω απ' το πατρικό μου...)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder


Αφού ήδη γίνονται τα έργα!! Είναι δυνατόν??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giostau
Πολύ δραστήριο μέλος


οι γονείς μου έχουν ρωτήσει (ως άμεσα ενδιαφερόμενοι) έτσι μου είπαν...
Σου μιλάω για τον τελευταίο σταθμο! (επί της Βουλιαγμένης στο ύψος του Βασιλόπουλου)
Ίσως οι προηγούμενοι (προς Αγ. Δημήτριο) να ανοίξουν νωρίτερα...
Πάντως είναι μεγάλη η απόσταση μέχρι το Ελληνικό... Λογικό να θέλει πολύ χρόνο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος






21/02/2005) Σταδιακά από το 2007 έως το 2009, εννέα νέες περιοχές του Λεκανοπεδίου, το Αιγάλεω, το Περιστέρι, το Χαϊδάρι, ο Χολαργός, η Αγία Παρασκευή, η Ηλιούπολη, ο Άλιμος, η Αργυρούπολη και το Ελληνικό θα ενταχθούν στο δίκτυο του μετρό και περισσότεροι από 200.000 νέοι επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά.
[...]
Με την ολοκλήρωση του έργου η απόσταση από τον Σταθμό Ελληνικό έως το κέντρο της Αθήνας (Σταθμός Σύνταγμα) θα διανύεται μόλις σε 14 λεπτά, ενώ με το αυτοκίνητο σήμερα σε ώρες αιχμής χρειάζονται περισσότερα από 50 λεπτά. Ειδική πρόβλεψη έχει γίνει ώστε με τη λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 προς το Ελληνικό να υπάρχουν Σταθμοί Μετεπιβίβασης από και προς τις Λεωφορειακές Γραμμές καθώς και Χώροι Στάθμευσης ΙΧ υψηλής χωρητικότητας στους Σταθμούς Αργυρούπολη και Ελληνικό
(08/03/2006)
[FONT=Verdana, sans-serif]Η κατασκευή του έργου θα ξεκινήσει τον Μάιο του 2006 και η επέκταση της Γραμμής 2 προς το Ελληνικό θα παραδοθεί στα τέλη του 2009, εξυπηρετώντας σε καθημερινή βάση περισσότερους από 80.000 επιβάτες. Παράλληλα, μελετάται η δημιουργία Σταθμών Μετεπιβίβασης από και προς Λεωφορειακές Γραμμές καθώς και Χώρων Στάθμευσης μεγάλης χωρητικότητας στους Σταθμούς Αργυρούπολη και Ελληνικό, προκειμένου να επιτευχθεί η βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. [/FONT]
[FONT=Verdana, sans-serif]Με τη λειτουργία αυτής της επέκτασης, η απόσταση από το Ελληνικό έως το κέντρο της Αθήνας(Σύνταγμα) θα διανύεται μόλις σε 14 λεπτά, ενώ όλοι γνωρίζουμε σήμερα ότι με αυτοκίνητο σε ώρα αιχμής απαιτούνται περισσότερα από 45 λεπτά!»[/FONT]
Αν και δεν είναι ξεκάθαρο το πότε θα παραδωθεί η αμέσως επόμενη στάση, εκτιμώ ότι θα είναι τέλη 2007-αρχές 2008. Αυτά προς το παρόν.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Demelene
Διάσημο μέλος


Χεχε. Θεός. Έτσι είναι ακριβώς. Όπως επίσης και η τελευταία πόρτα του προτελαυταίου βαγονιού και η πρώτη του τελευταίου με προτίμηση στην δεύτερη.Όσον αφορά την Ομόνοια από Παν/μιο, νομίζω αν δεν κάνω λάθος ότι η κατάλληλη πόρτα του συρμού είναι η πρώτη στο 3ο βαγόνι, που σε βγάζει ακριβώς μπροστά στην έξοδο. Η ίδια ακριβώς είναι και για το Παν/μιο από Σύνταγμα (μιλάμε για τρέλα μεγάλη![]()
![]()
)
Επίσης για να κατέβεις στην Ακρόπολη προς Αγ.Δημήτριο και να βρεθείς μπροστά στις κυλιόμενες που ανεβαίνουν η πρώτη στο τελευταίο βαγόνι.
Τι ευτυχία δεν είμαι ο μόνος καμένος. + Κάποτε είχα μετρήσει και τα σκαλιά αλλά δεν θυμάμαι.
Εποτέ θέλω όμως επιστημονική μελέτη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Όταν σου λέω για κόλημα, κάτι ξέρωΧεχε. Θεός. Έτσι είναι ακριβώς. Όπως επίσης και η τελευταία πόρτα του προτελαυταίου βαγονιού και η πρώτη του τελευταίου με προτίμηση στην δεύτερη.
Επίσης για να κατέβεις στην Ακρόπολη προς Αγ.Δημήτριο και να βρεθείς μπροστά στις κυλιόμενες που ανεβαίνουν η πρώτη στο τελευταίο βαγόνι.
Τι ευτυχία δεν είμαι ο μόνος καμένος. + Κάποτε είχα μετρήσει και τα σκαλιά αλλά δεν θυμάμαι.
Εποτέ θέλω όμως επιστημονική μελέτη.

404: Στ. Χαλάνδρι - Στ. Κατεχάκη
242: Στ. Κατεχάκη - Πολυτεχνιούπολη
Γ5: Ακαδημία - Ζωγράφου (edit:

230: Ακρόπολη - Ζωγράφου
Α5: Ακαδημία - Ανθούσα
Χ95: Σύνταγμα - Αεροδρόμιο Express
Όλα αυτά χωρίς να κοιτάξω αλλού


Τσα πρρρ! Μαζέψτε μας!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Demelene
Διάσημο μέλος


Τσα πρρρ! Μαζέψτε μας!![]()



Νομίζω ότι επιβάλεται thread με τα μεγαλύτερα καψίματα του καθενός τέτοιιου τύπου.
Εγώ έχω μετρήσει και χιλιόμετρα καθαρά με βάση το βήμα μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Oralee
Τιμώμενο Μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Demelene
Διάσημο μέλος


Πες τα!Είδες κάτι καταστραμένοι άνθρωποι?Δεν πάτε καλά λέμε! Aκου η πρώτη πόρτα του τρίτου βαγονιού σε βγάζει ακριβώς στην έξοδο!![]()


Πάντως το θεωρώ φυσιολογικό να αρχίσεις να παρατηρείς μικρές και ασήμαντες λεπτομέριες ειδικά όταν αυτές σε βοηθούν πχ στο χρόνο.
Και το θεωρώ εξισορρόπηση της ρουτίνας που πηγάζει από το να περνάω από το ίδιο μέρος κάθε μέρα με άπειρο λαό που δεν ξέρω και δεν πρόκειται να γνωρίσω. Στοιχεία μεγαλούπολης. Σίγουρα θα μπορούσε καλύτερα αλλά αυτό έχω.
Πάντως έχετε παρατηρήσει ότι στα τρένα που πάνε πχ Αγ.Δημήτριο Ομόνοια στις συγκεκριμένες πόρτες έχει πάντα περισσότερο κόσμο. Εδώ πέρνουν θέση μετά το Σύνταγμα. Τρελή κατάσταση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


+1Πες τα!Είδες κάτι καταστραμένοι άνθρωποι?![]()
Τι σκέφτεται κανείς!
Πάντως το θεωρώ φυσιολογικό να αρχίσεις να παρατηρείς μικρές και ασήμαντες λεπτομέριες ειδικά όταν αυτές σε βοηθούν πχ στο χρόνο.
Και το θεωρώ εξισορρόπηση της ρουτίνας που πηγάζει από το να περνάω από το ίδιο μέρος κάθε μέρα με άπειρο λαό που δεν ξέρω και δεν πρόκειται να γνωρίσω. Στοιχεία μεγαλούπολης. Σίγουρα θα μπορούσε καλύτερα αλλά αυτό έχω.


Πολλές φορές είναι τυχαίο ή απλώς λόγω της αρχιτεκτονικής του κάθε σταθμου. Δεν γνωρίζουν όλοι τα μυστικά της επιβίωσηςΠάντως έχετε παρατηρήσει ότι στα τρένα που πάνε πχ Αγ.Δημήτριο Ομόνοια στις συγκεκριμένες πόρτες έχει πάντα περισσότερο κόσμο. Εδώ πέρνουν θέση μετά το Σύνταγμα. Τρελή κατάσταση

Παραδείγματα:
- Όταν έρχεται ο συρμός στο Σύνταγμα από Μοναστηράκι, τα 2 τελευταία βαγόνια είναι σχετικά άδεια - ιδίως αν ο συρμός είναι παλιός, δελ. όχι άσπρος. Αυτό γίνεται διότι στο Μοναστηράκι οι σκάλες σε βγάζουν στη μέση της αποβάθρας και μπροστά, με αποτέλεσμα να είναι άδειο το πίσω μέρος της αποβάθρας. Έτσι, αν στο Σϋνταγμα σταθείς στο πίσω μέρος της αποβάθρας έχεις μεγάλες πιθανότητες να βρεις θέση. Αν πάλι είσαι στη μέση, θα μέινεις όρθιος
. Θες να σου πω μήπως και πού ακριβώς θα πρέπει να σταθείς για να "σκάσει" η πόρτα μπροστά σου;
- Στην αποβάθρα του Παν/μίου, προς Σύνταγμα, το μπροστινό μέρος της αποβάθρας είναι πολύ "πυκνοκατοικοιμένο". Γιατί γίνεται αυτό; Όταν κατεβαίνεις τις κυλιόμενες μπορείς ή να συνεχίσεις ευθεία για Αγ. Αντώνιο ή να στρίψεις δεξειά/αριστερά για Αγ. Δημήτριο (Σύνταγμα). Εφόσον οι περισσότεροι χρησιμοποιούν τις κυλιόμενες, οι οποίες βρίσκονται στη δεξειά πλευρά, θα βγουν στο μπροστινό μέρος της αποβάθρας





Μαζέψτε μας βρεεεε... Είμαστε εντελώς καμένοι


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος


Γ5: Ακαδημία - Ζωγράφου
Giώργο ποιο λεωφορέιο είναι αυτό???? Καινούριο???? Τι διαδρομή κάνει??? που έχει στάσεις???? Εκτός και αν εννοείς το 235 και απλά τα μπέρδεψες... Αν όχι feel me in plz!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.