Μαρινέλλα: Κατέρρευσε ενώ τραγουδούσε στο Ηρώδειο

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.
Εδώ κάποιοι δίνουν λεφτά για να ακούνε playback και autotune της ή είναι όρθιοι με τις ώρες σε μια συναυλία δίνοντας 200αρια για να ακούσουνε 1 ώρα το super duper συγκρότημα.

Αξιοπρεπής ήταν η φωνή της. Μπορεί να μην ήταν όπως ήταν αλλά πηγαίνοντας ξέρεις ότι ίσως δεν θα ξανακούσει τα τραγούδια αυτά με την original φωνή.
ΚΑΙ Α ΚΑΠΕΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.Χωρις μουσικη δηλαδη.86 ετων.

Ελα σεμνα καποιοι.

ΥΓ Εδω αλλοι πληρωνουν να δουνε το ξερασμα Σεφερλη...σοβαρα τωρα;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.578 μηνύματα.
Α καπέλα και α ομπρέλα μπορείς να ακούσεις όντως το τραγούδι αλλά, υπάρχει μια διαφορά.

Οι τραγουδιστές κάποιας ηλικίας (μην ψάχνουμε να αποφύγουμε το χρόνο και τη φυσιολογική φθορά) καλώς ή κακώς δεν συγχρονίζονται μουσικά όσα φωτορυθμικά και ενισχυτές φωνής να προστεθούν. Η μουσική ή θα πάει γρήγορα ή θα πάει πολύ αργά και ο τραγουδιστής θα κάνει στα γυρίσματα πολλά τραβηχτά "αααααα .... εεεεεε, .... ιιιιιιιιιιιιιιιιιιι " για να ολοκληρώσει τον στίχο, που δεν υπήρχαν όσο ήταν νέος.

Για παράδειγμα, πώς ακουγόταν η Ρίτα Σακελαρίου όταν ήταν νέα και πώς όταν μεγάλωσε; Η Τζένη Βάνου δυστυχώς δεν είχε τη φωνή που είχε νέα στις ταινίες. Ο κόσμος όμως έτσι τις γνώρισε για πρώτη φορά, με την αρχική έκδοση. Οτιδήποτε μετέπειτα είναι απλά μια προσπάθεια όλων να μας πείσουν ότι είναι η ίδια τραγουδίστρια και φυσικά για λόγους σεβασμού στο έργο τους, δεχόμαστε οποιαδήποτε έκπτωση εκτέλσης ως προς το αρχικό τραγούδι. Το αρχικό τραγούδι δεν το ακούς ποτέ ξανά. Τέλος.

Οι μεγάλοι σε ηλικία τραγουδιστές πάνε καλύτερα α καπέλα, χωρίς συνοδεία μουσικής. Γιατί δεν παρεμβάλεται η μουσική ώστε να φαίνεται η φωνητική φθορά του τραγουδιστή, ενώ χωρίς μουσική, ερμηνεύει το τραγούδι με την εμπειρία του δίνοντας μια άλλη μορφή. Η Μαρινέλλα βέβαια είναι μια εξαίρεση ώριμης τραγουδίστριας που δεν έχει τη φθορά π.χ. της Στανίση, όμως φυσικά δεν έχει τη φωνή που είχε όταν έλεγε τραγούδια ως δεύτερη φωνή σε ασπρόμαυρες ταινίες.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.
Η Μαρινέλλα βέβαια είναι μια εξαίρεση ώριμης τραγουδίστριας που δεν έχει τη φθορά π.χ. της Στανίση, όμως φυσικά δεν έχει τη φωνή που είχε όταν έλεγε τραγούδια ως δεύτερη φωνή σε ασπρόμαυρες ταινίες.
Και γιατι πρεπει να πηγαινεις να βλεπεις μονο ΑΨΟΓΕΣ ΦΩΝΕΣ;
Δηλαδη οταν καποιος εχει ινδαλμα μια φωνη...ειναι κακο ή ηλιθιο να πηγαινει και να βλεπει την φωνη αυτη που ειναι αξιοπρεπεστατη...με το πέρασμα του χρονου ...αλλα με εναν απιστευτο συναισθηματισμο και μια απιστευτη αξιοπρεπεια και νοσταλγια;

Οποιος ηλικιωμενος κραταει τετοια φωνη,,ειναι κακο να συνεχιζει;
Να ξερασω τωρα η μετα;
ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΜΗ ΧΕΣΩ;
ΥΓ Δεν παει σε εσενα αυτο..αλλα σε παραπανω φωνουλες περι τελοιοτητας,.γιατι βασικα αυτο μας λενε.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Διαβαστε και βγαλτε καπελο..αλλιως σωπαστε.Απο ομαδα στο φεεις.α.λλα εχει πηγες απο συνεντευξεις της

ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ:
Ναι, έκανα ένα παιδί και δεν παντρεύτηκα. Αυτή είμαι, γουστάρω.Και μιλάμε για το 1973.
Ήμουν τόσο τολμηρή για την εποχή μου. Να βλέπεις μια γυναίκα με την κοιλιά να τραγουδάει.
Δεν έδωσα ποτέ καμία σημασία. Ζούσα για αυτό το παιδί και δεν με ενδιέφερε τίποτε. Ο κόσμος το ήξερε. Δεν βγήκα ποτέ να πω ποιος, πώς, τι. Ποτέ.
Ηξερε ο κόσμος για μια σχέση που είχα.

Δεν το έκρυψα, δεν μπήκα στο κουκούλι μου. Βγήκα και είπα “αυτή είμαι”. Με δέχτηκε ο κόσμος έτσι ακριβώς όπως ήμουν, με αγάπησε πιο πολύ, μπορώ να πω. Θάρρος ήθελε. Η κοινωνία τότε δεν μπορούσε να το δεχτεί. Θα μπορούσε να πει “σαν δεν ντρέπεται”. Ηθελε τόλμη. Ημασταν δύο τότε που το τολμήσαμε. Εγώ και η Ελενα Ναθαναήλ.
Γεννήθηκα στις 20 Μαΐου του 1938 στη Θεσσαλονίκη, όπου πέρασα και τα πρώτα 18 μου χρόνια.
Το πραγματικό μου όνομα είναι
Κυριακή Παπαδοπούλου. Είμαι το τέταρτο και τελευταίο μέλος της οικογένειας. Οι γονείς μου πριν εγκατασταθούν στην Θεσσαλονίκη, ζούσαν στην Κωνσταντινούπολη και κατάγονταν από τον Πόντο. Τα παιδικά μου χρόνια ήταν φτωχικά, αλλά πολύ ζεστά.
Στα 17 μου, ήμουν ήδη μέλος του θιάσου της Μαίρης Λωράνς και μαζί με τον Κώστα Βουτσά και τη Μάρθα Καραγιάννη κάναμε περιοδείες σε όλη την Ελλάδα. Από τα μπουλούκια, παρακολουθώντας την χορεύτρια Ντέπυ Φιλοσόφου, έμαθα χορευτικές κινήσεις και ειδικά να κινώ με χάρη τα χέρια μου που αργότερα, έγιναν σήμα κατατεθέν μου.
Ένα βράδυ η τραγουδίστρια του θιάσου αρρώστησε και δεν ήταν σε θέση να εμφανιστεί στη σκηνή. Για να μην ακυρωθεί η παράσταση, εγω, που ήξερα απ’ έξω τα τραγούδια, προσφέρθηκα να την αντικαταστήσω.
Από εκείνη την ημέρα, έγινα η βασική τραγουδίστρια του θιάσου.
Ο Στέλιος Καζαντζίδης με άκουσε να τραγουδώ το «Πικρό ψωμί» του Γιώργου Μητσάκη. Και με έκανε ταίρι του, στο πάλκο, αλλά και στη ζωή, έως το 1966.
Τον Καζαντζίδη τον γνώρισα από τον Στέλιο Ζαφειρίου. Εγώ δεν είχα ιδέα ποιος ήταν ο Στέλιος Καζαντζίδης, δεν τον ήξερα. Μου λέει «Τραγουδάς ωραία, μπράβο! Σεκόντα ξέρεις να κάνεις»; Λέω «Ξέρω» και μετά μου λέει «Ψαρεύεις»; Λέω «Βεβαίως» και με ρωτά «Πάμε για ψάρεμα»; Ψαρέψαμε, δεν πιάσαμε τίποτε, αλλά μάλλον έπεσε ένα φλερτάκι εκεί θυμάμαι.
Στη δεκαετία που ακολούθησε, όργωσα την Ελλάδα, ξεκίνησα τα «σόου» ,χάρισα αγκαλιές ολόκληρες με αγαπημένα τραγούδια, είδα τη ζωή μου, τον γάμο μου, για οχτώ χρόνια, με τον Τόλη Βοσκόπουλο, αλλά και την τετράχρονη σχέση μου με τον Φρέντυ Σερπιέρη να γίνεται «βορά» των περιοδικών…
Ουδέποτε πήρα στο τηλέφωνο δημοσιογράφο να πω “ξέρεις, έβγαλα καινούργιο δίσκο”. Με παρακαλάνε να δώσω συνεντεύξεις και τους λέω “πάμε να πιούμε ένα ούζο τώρα”. Εχω βρει το νόημα της ζωής εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Δεν με αγγίζει τίποτε. Δεν το λέω από εγωισμό.
Πάντα ντυμένη. Δεν ήθελα να προκαλέσει η εμφάνιση μου και να χάσει ο κόσμος απ' αυτό που θα άκουγε. Αν με έβλεπε γδυτή, δεν θα άκουγε τι έλεγα. Κι' εγώ ήθελα να με βλέπει και να με ακούει…

Τι να ζηλέψω; Χόρτασα η γυναίκα από όλα! Κρούω τον κώδωνα μήπως και ξυπνήσουν. Ας κοιτάξουν γύρω τους... Ποιες έμειναν και κράτησαν γερά στον χρόνο. Η Χαρούλα, η Γαλάνη, η Άλκηστις, η Βιτάλη, η Γλυκερία... Έμεινε καμιά που τα πέταγε;
Ένα πράγμα δεν γίνεται: λίφτινγκ στις χορδές. Κατ' αρχήν δεν ξοδεύομαι τσάμπα. Δεν καπνίζω τα τελευταία χρόνια. Δεν ξενυχτάω πολύ, εκτός και αν υπάρχει ανάγκη. Μου αρέσει να τρώω, να πίνω, να βγαίνω στα ταβερνάκια. Και το πιο σπουδαίο: δεν έχω άγχος.
Έφυγα από τον Καζαντζίδη μ' ένα κατοστάρικο στην τσέπη. Δεν είχα πού να πάω, και πάλι δεν είχα άγχος. Λέω: ο Θεός είναι μεγάλος, ξέρει και τα δίνει κατά την καρδιά του ανθρώπου…
Πάνω στη σκηνή, απαγόρευα στον εαυτό μου να κουτσαίνει. Και έπειτα, στα παρασκήνια, ούρλιαζα από τους πόνους.
Έκανα τα σόου, με τα φώτα… Σήκωσα κόσμο από την καρέκλα του. Κάθησα δέκα χρόνια στο πάλκο και ξαφνικά έβγαλα το θέατρο από μέσα μου. Έτσι μου βγήκε. Γιατί σαν καφενεία ήταν τότε τα κέντρα.
Όχι, δεν τα αγάπησα όλα τα τραγούδια μου. Δεν ήταν όλα καλά. Έχω πει και άσχημα τραγούδια όπως όλοι μας πιστεύω. Είπα και κακά τραγούδια, εις γνώσιν μου, όμως. Γιατί; Ήταν οι συγκυρίες, πολλές φορές. Κάποτε σου αρέσει ένα καλό τραγούδι κι'
αναγκάζεσαι να τραγουδήσεις μαζί και ένδεκα “μάπες”. Έχω πει κακά τραγούδια, δεν το κρύβω. Έχω πει και πάρα πολύ ωραία.
Το 1991 γύρισα από την Αργεντινή και τους ανακοίνωσα: θα χορέψω τανγκό! «Στα μπουζούκια τανγκό; Τρελή είσαι;» απόρησαν οι συνεργάτες μου. Και όμως, έστησα ένα ολόκληρο πρόγραμμα με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορέσουμε να χορέψουμε με τον Παπάζογλου. Την επόμενη χρονιά, όλες τανγκό χόρευαν.
Έχω μία καταπληκτική οικογένεια…
Δεν θέλει τίποτ' άλλο ο άνθρωπος!…

Με την αδελφή μου τη Λούλα, που ζούμε μαζί σχεδόν σαράντα χρόνια, από τότε που τα παιδιά μας ήταν μωρά, και με την οικογένεια της κόρης μου. Ολη η φαμίλια μαζί. Νιώθω προστατευμένη μ’ αυτό το «κουκούλι» γύρω μου. Είμαι καλά.
Κοιτάω την κόρη μου κοιτάω τα εγγόνια μου κοιτάω τον γαμπρό μου κοιτάω τα ανίψια μου. Όλοι είμαστε μία οικογένεια ,
Εκανα δύο γάμους, είχα και δυο-τρεις μεγάλες σχέσεις. Γνώρισα τον πατέρα της Τζωρτζίνας, γεννήθηκε εκείνη, με τον Φρέντι (σ.σ. Σερπιέρη) μείναμε καλοί φίλοι. Αν κάνεις τη σούμα, βγαίνουν πολλά χρόνια. Από τότε που το παιδί μου έγινε 11-12 ετών, είπα: Δεν σε παίρνει πια, κορίτσι μου, τελείωσαν οι άντρες για σένα. Δεν ήθελα η κόρη μου να με βλέπει μια με τον έναν γκόμενο και μια με τον άλλο, ούτε να διαβάζει για τους έρωτές μου στα περιοδικά.
Είμαι χορτάτη.Ερωτεύτηκα, με ερωτεύτηκαν, έκανα έρωτα, ευχαριστήθηκα, το φόρεσα αυτό το «κοστούμι». Κάτσε να κάνω την αφαίρεση... Τριάντα χρόνια είμαι χωρίς άντρα. Δεν λέω ότι δεν με φλέρταραν από τότε, αλλά όλα είναι στο μυαλό μας. Οπως πέταξα ένα πρωί τα τσιγάρα μου από το παράθυρο, εγώ που κάπνιζα πέντε πακέτα τη μέρα, όπως σταμάτησα να τρώω κρέας, έτσι έγινε και με τους άντρες. Τέρμα!
Δεν μου λείπει ο σύντροφος.

Δεν νιώθω μόνη. Είμαι πανευτυχής. Εχω κάνει τις επιλογές μου…
Έχω ζήσει μεγάλους έρωτες. Είμαι χορτασμένη. Πολύ αγάπησα, πολύ με αγάπησαν, πολύ ερωτεύτηκα, πολύ χτυπήθηκα, πολύ πόνεσα. Δεν έκανα τίποτε λίγο.
Ο έρωτας δεν έχει ηλικία.
Αν είναι να έρθει, ας έρθει. Αλλιώς να προσπεράσει. Δεν βγήκα στη γύρα ποτέ. Κατ' αρχήν τώρα δεν με κοιτάνε πια, τελείωσε.
Πάει και αυτό το θέμα, κλείσαμε...
Γνωστά τραγούδια της:
https://youtu.be/0w0HeIIzSmg
https://youtu.be/sfdc9OmTZ8M
https://youtu.be/T1DjHo-ylh0
https://youtu.be/cEV5k3NINUQ
https://youtu.be/DESOBQVBAuM
https://youtu.be/wdD8FhUiLrM
https://youtu.be/T1TMtncsdm0
https://youtu.be/lBtrYTudeyY
https://youtu.be/BL7cXDbFgPE
https://youtu.be/QconVO_KGm4
https://youtu.be/Nnas7oMsedk
https://youtu.be/TzAmTy9WBwE
https://youtu.be/DAeRzRTG27k
Αποσπάσματα απο συνεντεύξεις:
-Protothema.gr
-iefimerida.gr
-kathimerini.gr."Τασούλα Επτακοίλη"
-mixanitouxronou.gr -BHMagazino.

Ενα θα πω.ΘΕΑ με τα ΟΛΑ ΤΗΣ.
ΠΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Χημικός. Έχει γράψει 9.533 μηνύματα.
Η μαρινελλα δυστυχως θα γινει το μεγαλύτερο meme. Η νεολαία ειναι αδυσωπητη
 

rafaela11

Περιβόητο μέλος

Η Ραφαηλία αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4.116 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι για την ηλικία της η γυναίκα ακούγεται καμπάνα, κυρία!!

Απλά, κάποια πράγματα δυστυχώς έχουν τέλος.


Κρίμα που θα τελειώσει έτσι για εκείνην μάλλον, ο οργανισμός της λέει δεν μπορώ άλλο, κι ας μπορεί η φωνή

Δεν έκανε και λίγες παραστάσεις τελευταια
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.578 μηνύματα.


άρχισαν ... :violin:
 

Υδροχόος

Περιβόητο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6.026 μηνύματα.
Ουουου...και που 'σαι ακόμα...

Τρέχουν με τα χίλια όλοι οι "δημοσιογράφοι". Μέχρι και τη μοδίστρα της βρήκαν, απ' ό,τι είδα...
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
stefanidi_katyerina.png.jpeg


Καλά σας λέει η Στεφανίδη
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Και ενώ σήμερα έχουμε άφωνα κοριτσάκια που έχουν καβαλήσει το καλάμι βγαίνοντας στην σκηνή σχεδόν γυμνές η Μαρινέλα στα 86 της έχει φωνή κρύσταλλο.


 

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.900 μηνύματα.
Και ενώ σήμερα έχουμε άφωνα κοριτσάκια που έχουν καβαλήσει το καλάμι βγαίνοντας στην σκηνή σχεδόν γυμνές η Μαρινέλα στα 86 της έχει φωνή κρύσταλλο.
μη μπερδεύεις μήλα με νεκταρίνια.
Η Μαρινέλλα ήταν και είναι Τραγουδίστρια.
Αυτά είναι.@@@, μην τα χαρακτηρίσω, με καμιά αρπαχτή, να πιάσουμε κανα φράγκο.
Σίγουρα θα βγαίνουν κατά καιρούς φωνές, που με την κατάλληλη εκπαίδευση θα έχουμε Μαρινέλλα, Αρβανιτάκη, Μητροπάνος κλπ
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33.510 μηνύματα.
Πρέπει να λάβουμε υπόψη και την εποχή που εμφανίζεται ο κάθε τραγουδιστής όμως. Την εποχή που βγήκε η Μαρινέλλα ήταν 5-6 οι γυναίκες που (τολμούσαν να κάνουν το μεγάλο αμάρτημα και) τραγουδούσαν. Σήμερα η καθεμία με ένα τικ τοκ ή με ένα γιουτιούμπ βγαίνει και τραγουδάει. Υπάρχει υπερπροσφορά οπότε λογικό είναι η πλειοψηφία να είναι για πέταμα και τα διαμάντια να μην μπορούν να ξεχωρίσουν. Την εποχή της Μαρινέλλας δεν υπήρχαν αυτά. Αν δεν άξιζες και δεν έφερνες κόσμο στο μαγαζί ή έσοδα στη δισκογραφική, πήγαινες σπίτι σου.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Web developer και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 20.061 μηνύματα.
Αυτά έκανε η Μαρινέλλα στα 84 της.
Η γιαγιά μου πέθανε στα 80 της, καταπεσμένη και όντας κλεισμένη σε ένα σπίτι με την τηλεόραση ανοιχτή από τα 70 της με μόνους επισκέπτες τα παιδιά και τα εγγόνια της. Από το σπίτι δεν έβγαινε παρά μόνο για τα πολύ βασικά.
Αυτό θεωρεί ο Έλληνας ότι είναι το normal για τους ηλικιωμένους.
"Να ξεκουραστούν με τη συνταξούλα τους" σε ένα σπίτι κλεισμένοι.

Μάλλον φοβούνται τα δικά τους γεράματα, με αυτές τις πεποιθήσεις και φθονούν έναν άνθρωπο που κατάφερε να μην είναι έτσι και να έχει ξεπεράσει τα 80 και να είναι ακόμα παραγωγικός και ζωντανός..

Χίλιες φορές εγκεφαλικό στο Ηρώδειο στα 80+ σου ενώ κάνεις αυτό που αγαπάς με το μικρόφωνο στο χέρι, από το να είσαι μοναχικός γέροντας σε ένα σπίτι και να το πάθεις εκεί.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33.510 μηνύματα.
Από την άλλη η κυρία αυτή έχει κόρη και εγγόνια που την αγαπούν και θα ήθελαν σίγουρα να την έχουν όσα περισσότερα χρόνια γίνεται. Δεν είναι λίγο εγωιστικό να εξαντλείς τον εαυτό σου τόσο ώστε να κινδυνεύεις να μην αντέξεις και να σε χάσουν οι αγαπημένοι σου άνθρωποι;
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.059 μηνύματα.
Πρέπει να λάβουμε υπόψη και την εποχή που εμφανίζεται ο κάθε τραγουδιστής όμως. Την εποχή που βγήκε η Μαρινέλλα ήταν 5-6 οι γυναίκες που (τολμούσαν να κάνουν το μεγάλο αμάρτημα και) τραγουδούσαν. Σήμερα η καθεμία με ένα τικ τοκ ή με ένα γιουτιούμπ βγαίνει και τραγουδάει. Υπάρχει υπερπροσφορά οπότε λογικό είναι η πλειοψηφία να είναι για πέταμα και τα διαμάντια να μην μπορούν να ξεχωρίσουν. Την εποχή της Μαρινέλλας δεν υπήρχαν αυτά. Αν δεν άξιζες και δεν έφερνες κόσμο στο μαγαζί ή έσοδα στη δισκογραφική, πήγαινες σπίτι σου.
Ακριβώς για τον ίδιο λόγο στις μέρες μας είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις όμως. Ποιος θα αγοράσει δίσκους για να πλουτισει η δισκογραφικη ή ποιος θα πηγαινει να τα σκάει σε μπουζούκια κάθε βδομαδα; Τότε εκείνες τις εποχές ο κόσμος τα έκανε αυτά. Τώρα με ένα spotify αρκεισαι ή αντί για συναυλία βλέπεις μερικά live στο YouTube και δεν πατάς μπουζουκια. Καλώς ή κακώς έτσι είναι. Οπότε και καλή φωνη να είσαι δεν θα ξεχωρισεις σύμφωνα με τα κριτήρια αυτά τα δύο που λες, καθώς ούτε ιδιαίτερα έσοδα θα φέρεις στη δισκογραφικη ούτε μαγαζιά και συναυλιες θα γεμίζεις.

Εκτός... Μπορεί να μην τους έχεις σε υπόληψη, αλλά Λεξ και Bloody Hawk, οι τοπ ποιοτικοι ραπερς της εποχής μας, γέμισαν 30,000 και 20,000 κόσμο αντίστοιχα σε γήπεδα, φαντάζομαι νούμερα εισιτηρίων πολύ περισσότερα από το Ηρώδειο. Είναι ταχα αυτοί καλύτεροι από την Μαρινελλα με τα σημερινά δεδομένα και κριτηρια; Δεν μπορώ να πω κάτι τέτοιο καθώς συγκρίνουμε μήλα με πορτοκαλια. Επομένως τα κριτήρια είναι λάθος πλέον.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Από την άλλη η κυρία αυτή έχει κόρη και εγγόνια που την αγαπούν και θα ήθελαν σίγουρα να την έχουν όσα περισσότερα χρόνια γίνεται. Δεν είναι λίγο εγωιστικό να εξαντλείς τον εαυτό σου τόσο ώστε να κινδυνεύεις να μην αντέξεις και να σε χάσουν οι αγαπημένοι σου άνθρωποι;
Σε αυτό συμφωνώ. 86 χρόνων ανθρωπος τι δουλειά έχει να πιέζεται τόσο πολύ με εξαντλητικες προβες και πολυωρες συναυλιες; Βάζει την υγεία της σε δεύτερη μοίρα. Και το σημαντικότερο που όσοι είσαστε υπέρ αυτού εδώ μέσα (όχι εσύ himela) δεν το έχετε αναλογιστει: θέλετε να διαπομπευεται έτσι δημόσια η υγεία του αγαπημένου σας προσώπου, της γιαγιάς σας; Με τον κάθε τυχαρπαστο θεατή να τη βγάζει βίντεο ενώ σωριαζεται να καταρρεει και να το βλέπει αυτό όλος ο κόσμος, μια τόσο δυσαρεστη, προσωπική και ισως ντροπιαστικη σκηνή για την ιδια; Να είναι όλοι με τα κινητά στα χέρια να βγάζουν βίντεο να τρεκλιζει να μην μπορεί να τραγουδήσει σωστά και να πέφτει κάτω με εγκεφαλικό και να το ανεβάζουν παντού για το ποιος θα πάρει τις περισσοτερες προβολές που κατέγραψε την καλλιτεχνική πτωση της Μαρινελλας; Έτσι θέλουμε να τη θυμομαστε;
Αυτο δεν ειναι ανθρώπινο. Γνώμη μου είναι πως οι δικοί της άνθρωποι έπρεπε να την είχαν προστατέψει από μια τέτοια δημόσια έκθεση και να μην την άφηναν να πιεζει τόσο τον εαυτο της. Δεν είπαμε να είναι κλεισμένη από τα 60 της ούτε να μη βγαίνει από το σπίτι στα 80 της. Όμως το τραγούδι στα 86 είναι επικίνδυνο καθώς έχει να κάνει με ορθοστασια, δύσκολες τεχνικά ανάσες και πίεση στο κεφάλι, στην καρδιά και στους πνεύμονες, είναι πολύ εξουθενωτικο σωματικά για τέτοιες ηλικίες. Μπορεί να ασχολείται με τη μουσικη σε άλλα επίπεδα και να βοηθήσει νέους ανθρώπους στο χώρο ως μέντορας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Web developer και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 20.061 μηνύματα.
Ακόμα και το "η οικογενειά της έπρεπε να την προστατέψει", ΔΕΝ το ακούω.
Ενήλικη δεν είναι να αποφασίσει για τη ζωή της; Σας φαίνεται η Μαρινέλλα για κανένα μωράκι που θα υποταχθεί στις απόψεις των δικών της σαν κανένα γεροντάκι; Ξαφνικά έγινε μωρό επειδή γέρασε;

Εγκεφαλικό μπορείς να πάθεις και στα 50 σου και στα 60 σου.
Επίσης η φθορά έρχεται και με το καθισιό και με την απραγία, άνοιες, γνωστική κατάπτωση.

Ίσως και το ότι ήταν τόσο ζωντανή και ενεργή την έκανε να φτάσει τα 86 της για να πάθει εγκεφαλικό.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.059 μηνύματα.
Ακόμα και το "η οικογενειά της έπρεπε να την προστατέψει", ΔΕΝ το ακούω.
Ενήλικη δεν είναι να αποφασίσει για τη ζωή της; Σας φαίνεται η Μαρινέλλα για κανένα μωράκι που θα υποταχθεί στις απόψεις των δικών της σαν κανένα γεροντάκι; Ξαφνικά έγινε μωρό επειδή γέρασε;

Εγκεφαλικό μπορείς να πάθεις και στα 50 σου και στα 60 σου.
Επίσης η φθορά έρχεται και με το καθισιό και με την απραγία, άνοιες, γνωστική κατάπτωση.

Ίσως και το ότι ήταν τόσο ζωντανή και ενεργή την έκανε να φτάσει τα 86 της για να πάθει εγκεφαλικό.
Πρέπει να αναλογιστείς ότι όλο αυτό ήταν μια πολύ προσωπική της στιγμή που αφορά την υγεία της σε μια πολύ ευάλωτη και αδυναμη κατάσταση. Ο καθε τυχαρπαστος θεατής το έβγαλε βίντεο αυτό και το κατέγραψε. Έτσι θέλουμε να θυμόμαστε τη Μαρινελλα; Το τεχνικό της επιτελείο έπρεπε να την είχε προστατεύσει από μια τέτοια δημόσια έκθεση.

Και ξαναλέω, δεν είπε κανείς να κάθεται σπίτι της. Να ασκείται, να περπατάει, να γυμνάζει το μυαλό της, να επικοινωνει με επιτελεία, να πηγαίνει στούντιο να βοηθάει άλλους νεαρούς καλλιτέχνες ως μέντορας, χίλια δυο πράγματα μπορεί να κάνει. Δεν ξέρω επίσης η κατάσταση υγείας της πριν τη συναυλία ποια ήταν, δηλαδη αν είχε προβλήματα υγείας, αν έκανε εξετάσεις γενικά, η συμβουλή του γιατρού της ποια ήταν κλπ, αλλά δε μου πέφτει λόγος. Πήρε μια απόφαση, για τους δικούς της λόγους, και το αποτέλεσμα δυστυχώς ήταν αυτό, ρισκαρε τη ζωή της με επιπονες πρόβες και συναυλιες και κατέληξε να παλεύει για τη ζωή της σήμερα. Και το χειρότερο, τα ντροπιαστικα βίντεο που τη δείχνουν σε μια τόσο ευάλωτη στιγμή θα είναι για πάντα online να την απομυθοποιουν.
 

Υδροχόος

Περιβόητο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6.026 μηνύματα.
Εγκεφαλικό μπορείς να πάθεις και στα 50 σου και στα 60 σου.
Επίσης η φθορά έρχεται και με το καθισιό και με την απραγία, άνοιες, γνωστική κατάπτωση.
Ίσως και το ότι ήταν τόσο ζωντανή και ενεργή την έκανε να φτάσει τα 86 της για να πάθει εγκεφαλικό.
Ειδικά με κάποια που διαβάζω "εδώ μέσα", στο τσακ είμαι, κάποιες φορές...

Πέρα από την πλάκα, είναι μια υπέροχη γυναίκα. Δεν κόλωσε πουθενά. Αγάπησε, αγαπήθηκε, έκανε το παιδί της, μια τεράστια καριέρα...Μια ζωή γεμάτη...

Δε με πείραξε για τα παιδιά της ή τα εγγόνια της. Μην πάθει κάτι και την χάσουν μια ώρα αρχύτερα...Απλά οι καλλιτέχνες, αυτού του μεγέθους, αρνούνται το τέλος, καμιά φορά...Το τέλος μιας τεράστιας καριέρας που κάποια στιγμή αυτονόητα έρχεται. Για αυτό είπα ό,τι είπα. Μα αν το γουστάρει, η γυναίκα, πολύ καλά έκανε...
 
Τελευταία επεξεργασία:

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Πάντως επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω, σήμερα η πλειοψηφία των ατόμων που κάνουν καριέρα στο τραγούδι είναι άφωνοι, ισα ισα οι καλές φωνές χάνονται. Ζούμε στην εποχή όπου οι μεγαλύτεροι star στην Ελλάδα είναι η Σαττι, Anastasia, Josephine, FY, Tranos και Light. Άτομα εντελώς αφωνα που αν δεν υπήρχε το autotune δεν θα μπορούσαν να σταθούν στην σκηνή. Ακόμα και η Φουρειρα που θεωρείται η πιο διάσημη αυτήν την στιγμή από φωνη δεν λέει τίποτα αντικειμενικά, μόνο performance κάνει βασικά. Σαφώς υπάρχουν και ωραίες φωνές που κάνουν καριέρα, μην τα ισοπεδώνουμε ολα, όμως μια χαρά επιτυχία κάνουν και οι άφωνοι.


Τώρα για την Μαρινελα καλά έκανε που ασχολιόταν με το τραγούδι σε αυτήν την ηλικία, ισα ισα στα 86 της είχε αιώνες καλύτερη φωνή από τους δήθεν Star που ανάφερα πιο πάνω. Απλά ίσως από ένα σημείο και μετά ξεπέρασε τα όρια. Θα μπορούσε να κάνει συναυλίες αλλά οχι τόσο συχνά ώστε να μην κουράζετε.

Θέλω όμως να κρατήσετε αυτο εδώ παιδιά. Η Μαρινελα στα 86 της τραγουδούσε live δείχνοντας σεβασμό στο κοινό που πλήρωνε για να την ακούσει, εν αντίθεση με τους σύγχρονους star (γελάνε και οι πέτρες) που τραγουδάνε συνέχεια playback κάνοντας ανοησίες πάνω στην σκηνή. Νομίζω οτι η διαφορά στην παιδεία και στον σεβασμό προς το κοινό είναι χαοτική.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33.510 μηνύματα.
Εντάξει δεν μπορούμε να μεταφερθούμε σε ένα παράλληλο σύμπαν και να δούμε αν θα πάθαινε το εγκεφαλικό και πότε αν αντί στο Ηρώδειο ήταν σπίτι κι έβλεπε τη γη της ελιάς αλλά η κοινή λογική λέει οτι σε αυτή την ηλικία δεν μπορείς να φέρεσαι σαν να είσαι νεαρούδι αν σε ενδιαφέρει η ζωή σου και αν σε ενδιαφέρει το οτι το παιδί σου και τα εγγόνια σου σε χρειάζονται και σε θέλουν δίπλα τους. Αν δε σε ενδιαφέρει, καλώς, κάνε αυτό που γουστάρεις.

Ο παππούς μου που έκανε ρέμπελη ζωή και έπινε τα κέρατά του πέθανε στα 65 από καρδιά. Όταν του έλεγαν να κάνει κράτει, να προσέχει, εκείνος έλεγε "τί Σάββατο βράδυ, τί Κυριακή πρωί". Τελικά πέθανε και δεν πρόλαβε τα εγγόνια του, άφησε τα παιδιά του ορφανά και κυρίως έχασε κι εκείνος τα χρόνια που θα μπορούσε να έχει.

Δεν κατακρίνω, απλά λέω τις απόψεις μου. Ο καθένας ας κάνει φυσικά ό,τι αγαπάει.
 

Υδροχόος

Περιβόητο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6.026 μηνύματα.
Ναι, αλλά δεν είναι και μια οποιαδήποτε γυναίκα...Αυτοδημιούργητη, "της νύχτας", πολύ δυναμική, ανεξάρτητη....

"Δεν την κάνεις καλά", αυτή τη γυναίκα, που λένε. Σιγά μην άκουγε την κόρη της. Στην περίπτωση εκείνη που της έλεγε να μην κουράζεται...
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top