Μετρό: μπαίνουν κάμερες ai κατά της εισιτηριοδιαφυγής

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Web developer και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 21.544 μηνύματα.
Η ai στις διαταγές μας. :giveup:
 

Valder

Επιφανές μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.221 μηνύματα.
Κάμερες με ΑΙ στα υπουργεια να δουμε πως δινονται οι συμβάσεις και πως παίρνονται οι αποφάσεις, θα βάλουν; Ή μόνο η ΑΑΔΕ και τα σωματα επιβολής και σωματοφυλακή πολιτικών, θα δουλεύουν σ αυτη τη χώρα;

Τέμπη γιατί είχαμε; Τα τρένα γιατί δεν λειτουργούν; Το μετρό γιατί πάει πιο αργά απ οσο πρέπει; Της θεσσ γιατι το εκλεισαν για ενα μηνα καλά καλά δεν το άνοιξαν;

Μαλακίες της νουδούλας, οργουελικό κράτος.

Κατά.-
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 33.373 μηνύματα.
ΥΠΕΡ.
Η ατακα οτι ας πιασουν πρωτα τους υψηλα ισταμενους και μετα εμεις θα γινουμε σωστοι..ειναι αηδιαστικη και ειναι ακριβως αυτο που φταιει.Ο κοσμος ψηφιζει τους παρανομους για να ειναι και ο ιδιος παρανομος.
Επισης ειναι φαυλος κυκλος και ουγκανιστικο.
Η δικαιολογια μας για να παρανομουμε.ΜΠΛΙΑΧ.
Μοκο και στη γωνιτσα του ο παρανομος..διοτι δενε χει δικαιωμα να κρινει τους αλλους παρανομους.
Να μιλουν και να κατακρινουν τις κυβερνησεςι ΜΟΝΟ ΟΙ ΝΟΜΙΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.
Οι αλλοι στη γ ωνιτσα τους με το ποδι σηκωμενο.
Οι κυβερνησεις αντανακλουν την κοινωνια.
ΥΓ Επισης ειναι δικαιο για τους πολιτισμενους και νομιμους που πληρωνουν εισητηριο.
Στην ουγκαντα οι υπολοιποι.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.452 μηνύματα.
Υπέρ είμαι προφανώς. Αρκετά με τους τσαμπατζήδες που θέλουν τα πάντα τσάμπα και έχουν το θράσος να σε σπρώχνουν ώστε να περάσουν πίσω από εσένα χωρίς εισιτήριο.​
 

Valder

Επιφανές μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.221 μηνύματα.
ΥΠΕΡ.
Η ατακα οτι ας πιασουν πρωτα τους υψηλα ισταμενους και μετα εμεις θα γινουμε σωστοι..ειναι αηδιαστικη και ειναι ακριβως αυτο που φταιει.Ο κοσμος ψηφιζει τους παρανομους για να ειναι και ο ιδιος παρανομος.
Επισης ειναι φαυλος κυκλος και ουγκανιστικο.
Η δικαιολογια μας για να παρανομουμε.ΜΠΛΙΑΧ.
Μοκο και στη γωνιτσα του ο παρανομος..διοτι δενε χει δικαιωμα να κρινει τους αλλους παρανομους.
Να μιλουν και να κατακρινουν τις κυβερνησεςι ΜΟΝΟ ΟΙ ΝΟΜΙΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.
Οι αλλοι στη γ ωνιτσα τους με το ποδι σηκωμενο.
Οι κυβερνησεις αντανακλουν την κοινωνια.
ΥΓ Επισης ειναι δικαιο για τους πολιτισμενους και νπομιμους που πληρωνουν εισητηριο.
Στην ουγκαντα οι υπολοιποι.
Είμαι νόμιμος και ήμουν και παλιοτερα νόμιμος, και προσπαθώ να σου εξηγησω οτι ολο αυτο αποτελεί άλλο ένα α) εισπρακτικό μέτρο, β) προπομπο αιτιολόγησης παρακολουθήσεων, γ) μετακύληση ευθυνης για τις οποιες αποτυχιες των μεταφορών στην ατομική ευθυνη για την οποία μας έχουν πρήξει, προκειμένου να απεκδυθούν της συλλογικής ή διαχειριστικής τους ευθύνης.

Αυτό δεν σημαινει οτι επικροτουμε την παρανομία, ούτε οτι δεν πρέπει να καταπολεμηθεί.

Όταν όμως βάζεις συγκεκριμένα προτεραιότητες, ενω συνεχώς αφήνεις άλλα πράγματα μονίμως στον αέρα, δικαιούμαι ως πολίτης αυτης της χώρας να σε κρίνω ως κυβέρνηση για τα έργα σου.

Αλλα προφανώς σε εχει πιασει η ντάρδα σου και αυτο το απόγευμα και γράφεις με τη μύτη ετσι ΑμπΛΑΟΥμοπσλα ο'ύγκα τσάκα ούγκα ΤΣακα, ΟΥΓΚΑ ΤΣΑΚΑ, που δεν μπορεις να κατανοήσεις τα βασικά.
 

parafernalia

Διακεκριμένο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.528 μηνύματα.
Οι νέοι τουλάχιστον μέχρι τα 25 θα πρέπει να κινούνται εντελώς δωρεάν στην πόλη τους.

Οι υπόλοιποι πρέπει να πληρώνουμε ναι, αν είσαι χαμηλών εισοδημάτων πρέπει να δικαιούσαι έκπτωση, πλήρωσε τα μισά, αλλά πρέπει να δώσεις. Το τσάμπα δεν είναι λύση.

Χαίρομαι πάντως που αρχίζετε και συνειδητοποιείτε γιατί θέλουν προσωπικούς αριθμούς, ψηφιακές ταυτότητες, ψηφιακό νόμισμα και κάμερες ΑΙ. Στο σύστημα κοινωνικής πίστωσης που έρχεται ολοταχώς στην Ευρώπη (η Ελλάδα πάντα πρώτη στα πειράματα) η βαθμολόγησή σου θα παίζει μεγάλο ρόλο και στα επιδόματα που θα δικαιούσαι.

Κι όλα θα γίνονται απίστευτα γρήγορα. Αναγνώριση από την κάμερα, εντοπισμός, υπολογισμός προστίμου, εύρεση λογαριασμού και blockchain technology δημιουργία πιστωτικού smart contract το οποίο θα έχει και επιλογές, π.χ. πληρώνω άμεσα το πρόστιμο με έκπτωση ή αυτό αφαιρείται από κάθε μελλοντικό επίδομα.
 

adams33

Πολύ δραστήριο μέλος

Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.850 μηνύματα.
Στα λεωφορεία ποτε θα μπουν που Αθήνα Θεσσαλονίκη όλοι ειναι γύφτοι τσαμπατζιδες και τους πληρώνει ΟΛΗ η Ελλάδα;

Επιτέλους και κάτι σωστό!!
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.961 μηνύματα.
Εγω αλλο δεν μπορώ να καταλαβω. Γιατί καμερες; γιατι οπτικη παρακολουθηση; μπορώ να σκεφτώ εναλλακτικές όπου ο καθένας εισερχόμενος σε μετρο/αστικό να αναγκάζεται να χτυπήσει καποιου είδους εισιτηρίου/αναγνωρισης για να περασει. Όμως γιατί αυτός ο τροπος να ειναι παρακολούθηση με κάμερα; Πχ βάλτε υποχρεωτικά κινητό με nfc εισιτηριο ή προσωποποιημενη καρτα (ηδη εχει γίνει σε ενα μεγάλο βαθμό απο τη στιγμη που απαιτείται ο καθε πολίτης να έχει το δικο του αριθμό κινητού δηλωμένο στο μητρώο gov για επαλήθευση μεσω sms κωδικου για διάφορες υπηρεσίες κλπ, οπότε εδω αναγκαστικα υπάρχει ενα ανυπέρβλητο tradeoff ως προς τη δυσκολία χρήσης στους ηλικιωμένους). Ή επίσης προσθέστε αυστηροτερα συστήματα κατά τις μπάρες και τις εισόδους. Ή βάλτε εναν υπάλληλο σε καθε μπάρα και πόρτα. Γιατι καμερες ντε και καλα; Το αν οι καμερες θα έχουν ακρίβεια ποιο σύστημα θα το επιτηρει;

Άλλη λυση, αντί για τιμωρία, να δίνουν κίνητρο με επιβράβευση. Δηλαδη όσοι πολίτες πιστοποιημένα κρατάνε το ιδιο εισιτηριο σε συνδυασμό με κάποιον μηχανισμό που θα τιυς ταυτοποιει εκ των υστέρων, θα μαζεύουν ας πούμε points τα οποια εξαργυρωνονται σε free passes πχ στις 20 συνεχόμενες διαδρομές με το ιδιο εισιτηριο. Αυτός ο μηχανισμός θα μπορούσε να προστεθεί κατά τη διάρκεια έκδοσης του εισιτηρίου πχ στο μετρο πριν τις μπάρες, στα εκδοτικά μηχανήματα, περα απο το είδος εισιτηρίου και τον τροπο πληρωμής με μετρητά ή κάρτα, να μπορείς να εισάγεις κινητό τηλέφωνο επιβεβαιωσης, ώστε το εισιτηριο που θα εκδοθει/φορτιστει να συνδεθεί αμφιμονοσημαντα με το τηλ αυτό. Εδω τωρα σκέφτομαι διάφορα, λέω χαλαρά το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό ως μια λυση που θα εισάγει ελάχιστο overhead σε δευτερόλεπτα. Πρώτη λυση, το σύστημα επιβράβευσης με πόντους θα σου αποδιδει πόντο αν οταν πας να ξαναφορτισεις εισιτηριο που έχεις ηδη πανω σου, εισάγεις ιδιο νούμερο τηλ με αυτό που του ειχε αποδοθει απο πριν. Δεύτερη πιο αυστηρή σχεδιαστικά λυση, οταν χτυπάς το εισιτηριο στις μπάρες να σου ζητάει στην οθόνη να εισάγεις ενα τυχαίο νούμερο του συνδεδεμένου κινητού στο οποιο αντιστοιχεί το εισιτηριο πχ το 2ο, το, 7ο κλπ. Κλειδώνει στο 2ο λάθος. Ή αντί για κινητό κατά την έκδοση να αναγκάζει να το κλειδώσεις με ενα pin και ούτω καθεξής.

Άλλη λυση το εισιτηριο να ειναι αυλο στο κινητό, ώστε να χτυπάς στις μπάρες το κινητό σου με nfc. Αντίστοιχα στα αστικά, όπου η είσοδος θα γίνεται παντα διαμεσου ενός παρόμοιου συστήματος με μπάρες, με αναγκαστικό tradeoff στο χρονο επιβίβασης/αποβίβασης (εκει ειναι σαφώς πιο δυσκολο αλλα εφικτο).

Διάφορες λυσεις, αν το σκεφτώ κι άλλο θα σκεφτώ κι άλλες. Οπότε επανέρχομαι στο βασικό ερώτημα, γιατί καμερες, γιατί οπτικός τροπος παρακολούθησης; Δε βρισκω νόημα η εισιτηριοδιαφυγη να γινει με ενα αναξιόπιστο πολυδαπανο σύστημα οπως AI καμερες.

Επίσης οι ΑΙ κάμερες δεν λύνουν καθολου το βασικό πρόβλημα εισιτηριοδιαφυγης στη θεσσ που είναι τα αφημενα εισιτηρια που ανταλλασσονται. Τι, θα χτυπανε συναγερμό καθε φορα που κάποιος αφήνει εισιτηριο ή παίρνει αφημενο εισιτηριο ή ανταλλασσεται χερι με χερι; θα χτυπάνε ολη μέρα, αρα δεν εχει πρακτικά καμία αποτελεσματικότητα
 
Τελευταία επεξεργασία:

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.736 μηνύματα.
Άλλη λυση το εισιτηριο να ειναι αυλο στο κινητό, ώστε να χτυπάς στις μπάρες το κινητό σου με nfc. Αντίστοιχα στα αστικά, όπου η είσοδος θα γίνεται παντα διαμεσου ενός παρόμοιου συστήματος με μπάρες, με αναγκαστικό tradeoff στο χρονο επιβίβασης/αποβίβασης (εκει ειναι σαφώς πιο δυσκολο αλλα εφικτο).
αζτή η λύση απορρίπτεται. Οι άλλες δεκτές
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 23.881 μηνύματα.
Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ιδανικά θα έπρεπε να είναι δωρεάν προσβάσιμα για όλους/ες.

Όσο για τις κάμερες, πρώτα στα φανάρια, μετά στα ΜΜΜ. Σύντομα και παντού.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.805 μηνύματα.
Εγω αναρωτιέμαι διάβασε κανείς το άρθρο ή μόνο τον τίτλο;
Σε δηλώσεις του στον ρ/σ Σκάι o αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης ανέφερε ότι με το που θα εντοπίζεται διπλό ή τριπλό πέρασμα από την ίδια διέλευση θα ηχεί συναγερμός ώστε να ειδοποιείται το προσωπικό του σταθμού αλλά και το επιβατικό κοινό να καταλαβαίνει ότι οι παραβάτες πλέον γίνονται ορατοί.

Επιπλέον έχει μειωθεί ο χρόνος που είναι ανοιχτή η πύλη για να περνά ο επιβάτης.
Η κάμερα στο μετρό αυτό που υποτίθεται θα κάνει θα είναι να καταλαβαίνει πότε πάνε να περάσουν πάνω από ένας και θα χτυπάει κάποιο συναγερμό.

Δεν είναι ότι θα σου στέλνει πρόστιμο σπίτι. Είναι πολύ δαπανηρό υπολογιστικά(και πιθανώς ανέφικτο τεχνικά με τις ελληνικές υποδομές) να τρέχει αναγνώριση προσώπου όποιου περνάει για να αναγνωρίζει ποιος είναι για να αξίζει τον κόπο να το κάνεις για το αντίτιμο του προστίμου στο μετρό.

Ουσιαστικά βασίζεται στο ότι αυτό θα αποθαρρύνει πολλούς λόγω ντροπής.
Κατά τα λοιπά αν δεν υπάρχει εκεί ελεγκτής και να χτυπήσει μια σειρήνα δεν θα γίνει κάτι...
 

Skiyo

Διάσημο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2.910 μηνύματα.
Άλλη λυση, αντί για τιμωρία, να δίνουν κίνητρο με επιβράβευση. Δηλαδη όσοι πολίτες πιστοποιημένα κρατάνε το ιδιο εισιτηριο σε συνδυασμό με κάποιον μηχανισμό που θα τιυς ταυτοποιει εκ των υστέρων, θα μαζεύουν ας πούμε points τα οποια εξαργυρωνονται σε free passes πχ στις 20 συνεχόμενες διαδρομές με το ιδιο εισιτηριο. Αυτός ο μηχανισμός θα μπορούσε να προστεθεί κατά τη διάρκεια έκδοσης του εισιτηρίου πχ στο μετρο πριν τις μπάρες, στα εκδοτικά μηχανήματα, περα απο το είδος εισιτηρίου και τον τροπο πληρωμής με μετρητά ή κάρτα, να μπορείς να εισάγεις κινητό τηλέφωνο επιβεβαιωσης, ώστε το εισιτηριο που θα εκδοθει/φορτιστει να συνδεθεί αμφιμονοσημαντα με το τηλ αυτό. Εδω τωρα σκέφτομαι διάφορα, λέω χαλαρά το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό ως μια λυση που θα εισάγει ελάχιστο overhead σε δευτερόλεπτα. Πρώτη λυση, το σύστημα επιβράβευσης με πόντους θα σου αποδιδει πόντο αν οταν πας να ξαναφορτισεις εισιτηριο που έχεις ηδη πανω σου, εισάγεις ιδιο νούμερο τηλ με αυτό που του ειχε αποδοθει απο πριν. Δεύτερη πιο αυστηρή σχεδιαστικά λυση, οταν χτυπάς το εισιτηριο στις μπάρες να σου ζητάει στην οθόνη να εισάγεις ενα τυχαίο νούμερο του συνδεδεμένου κινητού στο οποιο αντιστοιχεί το εισιτηριο πχ το 2ο, το, 7ο κλπ. Κλειδώνει στο 2ο λάθος. Ή αντί για κινητό κατά την έκδοση να αναγκάζει να το κλειδώσεις με ενα pin και ούτω καθεξής.
Δεν θα γίνουμε και Κίνα, αυτό είναι πολύ πολύπλοκο, πρέπει να το κάνεις απλό τη χρήση των ΜΜΜ. Πως οι ηλικιωμένοι θα καταλάβουν όλα αυτά;
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.961 μηνύματα.
Δεν θα γίνουμε και Κίνα, αυτό είναι πολύ πολύπλοκο, πρέπει να το κάνεις απλό τη χρήση των ΜΜΜ. Πως οι ηλικιωμένοι θα καταλάβουν όλα αυτά;
το εγραψα, ειναι ανυπερβλητο tradeoff
εφοσον θελεις εισιτηριοδιαφυγη, πρεπει αναγκαστικα να γινει πολυπλοκο και καπου αλλου να μειωθει η ευχρηστια/ταχυτητα. Παντως δεν μου ακουγεται ιδιαιτερα περιπλοκο το να βαζεις ενα 4ψηφιο pin ή το κινητο σου κατα την εκδοση εισιτηριου ωστε να "κλειδωνει" το εισιτηριο με κατι που μονο ο original κατοχος θα γνωριζει.
παρομοιο με το να πανε με την χρεωστικη καρτα στο ατμ, να βαζουν το pin και να βγαζουν λεφτα, ακομα και οι ηλικιωμενοι το εχουν συνηθισει αυτο και το μαθανε. θεμα συνηθειας και βασικης εκπαιδευσης ειναι, πανω στο χρονο οι περισσοτεροι θα εξοικειωθουν.

βασικα οσο πιο πολυ το σκεφτομαι, τοσο πιο σιγουρος γινομαι πως ειναι η καλυτερη ιδεα, το καλυτερο tradeoff. Ενα pin οταν βγαζεις το εισιτηριο, το οποιο θα απαιτειται στις μπαρες να το εισαγεις. Ειναι ο καλυτερος συμβιβασμος και ασφαλειας, και εισιτηριοδιαφυγης, και ευχρηστιας, και τεχνολογικα φιλικο ως προς ηλιικιωμενους (χωρις κινητα, nfc κλπ), και ταχυτητας. Το μονο μειον ειναι η ταχυτητα, καθως προσθετει μερικα δευτερολεπτα ανα επιβατη, αλλα πραγματικα δεν μπορω να σκεφτω καποιο αλλο πιο αποτελεσματικο συστημα.
 

Grand Duchess

Διακεκριμένο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 7.789 μηνύματα.
Εν τω μεταξύ αφού βάζουν αυτό πρέπει να ρυθμίσουν ένα μεγάλο κακό που έξω δεν υπάρχει, και αποτελεί και μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που "περνάνε από πίσω" :

Το σκαναρισμα εισητηριου στην έξοδο.

Θα σας δώσω παράδειγμα δικό μου.
Πάω χτυπάω το εισητηρίο και μου ανοίγουν οι μπάρες, βλέπω ότι έχω ακόμη 8 λεπτά. Η διαδρομή μου είναι μεγαλύτερη οπότε δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω για την μπάρα στην εξόδο, οπότε γυρνάω πίσω και φορτίζω με δεύτερο εισητηρίο.

Πάω να ξαναπεράσω τις πύλες και μου βγάζει Χ γιατί υποτίθεται σκαναρα μια φορά πριν.

Ρωτάω τον φύλακα δίπλα και μου κάνει ε επρεπε να περάσεις τώρα χτυπα το στις πύλες εξόδου για να μπορείς να ξαναμπείς. Μα του λέω τι βλακεία είναι αυτή, δηλαδή βλέπω ότι δεν θα μου φτάσει, πάω πίσω και μετά μπλοκ;

Σε όλα τα μετρο που έχω πάει στο εξωτερικό είτε έχουν μπάρες εξόδου που δεν χρειάζεται σκαν (μόνο στην είσοδο σκαναρεις) είτε το χρηματικό ποσό της διαδρομής αφαιρείται κατά το σκαναρισμα εξόδου.

Πολύ σωστό το μέτρο αλλά αυτό είναι κατι που μου σπάει τα νεύρα και πρέπει να διορθωθεί!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δηλαδη όσοι πολίτες πιστοποιημένα κρατάνε το ιδιο εισιτηριο σε συνδυασμό με κάποιον μηχανισμό που θα τιυς ταυτοποιει εκ των υστέρων, θα μαζεύουν ας πούμε points τα οποια εξαργυρωνονται σε free passes πχ στις 20 συνεχόμενες διαδρομές
Στην Ιταλία αν κρατήσεις το χάρτινο εισητηρίο σου και πας να το ξαναφορτισεις το κράτος σε επιβραβεύει με έκπτωση 20-30 λεπτών! Έτσι ενθαρρύνουν τον κόσμο να βοηθήσει στην εξοικονόμηση χαρτιού κτλ.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.961 μηνύματα.
Εν τω μεταξύ αφού βάζουν αυτό πρέπει να ρυθμίσουν ένα μεγάλο κακό που έξω δεν υπάρχει, και αποτελεί και μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που "περνάνε από πίσω" :

Το σκαναρισμα εισητηριου στην έξοδο.

Θα σας δώσω παράδειγμα δικό μου.
Πάω χτυπάω το εισητηρίο και μου ανοίγουν οι μπάρες, βλέπω ότι έχω ακόμη 8 λεπτά. Η διαδρομή μου είναι μεγαλύτερη οπότε δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω για την μπάρα στην εξόδο, οπότε γυρνάω πίσω και φορτίζω με δεύτερο εισητηρίο.

Πάω να ξαναπεράσω τις πύλες και μου βγάζει Χ γιατί υποτίθεται σκαναρα μια φορά πριν.

Ρωτάω τον φύλακα δίπλα και μου κάνει ε επρεπε να περάσεις τώρα χτυπα το στις πύλες εξόδου για να μπορείς να ξαναμπείς. Μα του λέω τι βλακεία είναι αυτή, δηλαδή βλέπω ότι δεν θα μου φτάσει, πάω πίσω και μετά μπλοκ;

Σε όλα τα μετρο που έχω πάει στο εξωτερικό είτε έχουν μπάρες εξόδου που δεν χρειάζεται σκαν (μόνο στην είσοδο σκαναρεις) είτε το χρηματικό ποσό της διαδρομής αφαιρείται κατά το σκαναρισμα εξόδου.

Πολύ σωστό το μέτρο αλλά αυτό είναι κατι που μου σπάει τα νεύρα και πρέπει να διορθωθεί!
εχμ δεν ξερω τι λες, μαλλον αθηνα λες
εδω θεσσ στις μπαρες εξοδου βγαινεις ακομα και 00:00 να λεει το εισιτηριο, αρκει να εχεις εστω και ενα λεπτο χρονου διαθεσιμου οταν μπαινεις στις μπαρες εισοδου

δηλαδη μπαινεις στο υπολοιπομενο 00:01, εγκυρο περνας, ταξιδευεις ξερω γω 20 λεπτα, και στις μπαρες εξοδου το χτυπας και ανοιγουν
 

Skiyo

Διάσημο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2.910 μηνύματα.
το εγραψα, ειναι ανυπερβλητο tradeoff
εφοσον θελεις εισιτηριοδιαφυγη, πρεπει αναγκαστικα να γινει πολυπλοκο και καπου αλλου να μειωθει η ευχρηστια/ταχυτητα. Παντως δεν μου ακουγεται ιδιαιτερα περιπλοκο το να βαζεις ενα 4ψηφιο pin ή το κινητο σου κατα την εκδοση εισιτηριου ωστε να "κλειδωνει" το εισιτηριο με κατι που μονο ο original κατοχος θα γνωριζει.
παρομοιο με το να πανε με την χρεωστικη καρτα στο ατμ, να βαζουν το pin και να βγαζουν λεφτα, ακομα και οι ηλικιωμενοι το εχουν συνηθισει αυτο και το μαθανε. θεμα συνηθειας και βασικης εκπαιδευσης ειναι, πανω στο χρονο οι περισσοτεροι θα εξοικειωθουν.
Τα ΜΜΜ τα χρησιμοποιουν και οι τουρίστες και μετά θα ψάχνονται γιατί δε δουλεύει το εισιτήριο τους και θα γίνουμε ρεζίλι σε όλο το κόσμο. Και στο εξωτερικό έχει εισιτηριοδιαφυγή, δε γίνεται μόνο στη Ελλάδα αλλά κρατάνε απλό το τρόπο έκδοσης εισιτήριου. Απλώς δε έχει νόημα να γίνει αυτό που λες.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.961 μηνύματα.
Στην Ιταλία αν κρατήσεις το χάρτινο εισητηρίο σου και πας να το ξαναφορτισεις το κράτος σε επιβραβεύει με έκπτωση 20-30 λεπτών! Έτσι ενθαρρύνουν τον κόσμο να βοηθήσει στην εξοικονόμηση χαρτιού κτλ.
ναι το ανεφερα παραπανω, συστημα ποντων επιβραβευσης για συνεχομενη χρηση απο τον ιδιο χρηστη
 

Grand Duchess

Διακεκριμένο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 7.789 μηνύματα.
εχμ δεν ξερω τι λες, μαλλον αθηνα λες
εδω θεσσ στις μπαρες εξοδου βγαινεις ακομα και 00:00 να λεει το εισιτηριο, αρκει να εχεις εστω και ενα λεπτο χρονου διαθεσιμου οταν μπαινεις στις μπαρες εισοδου

δηλαδη μπαινεις στο υπολοιπομενο 00:01, εγκυρο περνας, ταξιδευεις ξερω γω 20 λεπτα, και στις μπαρες εξοδου το χτυπας και ανοιγουν
Ναι για την Αθήνα αναφέρομαι συγκεκριμένα.
 

adams33

Πολύ δραστήριο μέλος

Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.850 μηνύματα.
Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ιδανικά θα έπρεπε να είναι δωρεάν προσβάσιμα για όλους/ες.
Είναι σε καποια χώρα της Ευρώπης δωρεάν;
Όσο για τις κάμερες, πρώτα στα φανάρια, μετά στα ΜΜΜ. Σύντομα και παντού.
Επιτέλους!Καιρός ήταν!
Αν καθίσουμε και δούμε μόνο σε πόσα τροχαία με εγκατάλειψη έχουν βοηθησει θα πρέπει να λέμε και ευχαριστώ!
 

Grand Duchess

Διακεκριμένο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 7.789 μηνύματα.
ναι το ανεφερα παραπανω, συστημα ποντων επιβραβευσης για συνεχομενη χρηση απο τον ιδιο χρηστη
Και είναι πολύ απλό αρκεί να κρατήσεις το εισητηρίο στην τσέπη σου για να κάνεις επαναφόρτιση
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top